velo.clubbers.ee CUP
Foorumi reeglid
Võistluste osaluste müügifoorum asub: viewforum.php?f=152
Võistluste osaluste müügifoorum asub: viewforum.php?f=152
4. etapp siis Sakus. Ülehomme 6. augustil 19.00 nagu ikka.
Rajameistrid olid porteri-mehed.
rada on valmis, täna/homme tähistame. katsume kaardi ka üles panna täna. raja pikkus on ca 3,5 km, enamus singletrack, suht sile , aga nats nikerdamisoskust nõudev. osaliselt sellel rajal on merida cup peetud 2 aastat tagasi
http://www.porterracing.ee/merida_cup_saku.php
1. kiiver
2. varukumm (sakust-tallinna annab vantsida so. u. 10 km)
3. number kodus juhtrauale
Rajameistrid olid porteri-mehed.
rada on valmis, täna/homme tähistame. katsume kaardi ka üles panna täna. raja pikkus on ca 3,5 km, enamus singletrack, suht sile , aga nats nikerdamisoskust nõudev. osaliselt sellel rajal on merida cup peetud 2 aastat tagasi
http://www.porterracing.ee/merida_cup_saku.php
1. kiiver
2. varukumm (sakust-tallinna annab vantsida so. u. 10 km)
3. number kodus juhtrauale
Trennis tuleb sõita sama kiirest, kui võistlusel. Või isegi natuke kiiremini!
ajavõtumees elab lasnamäel ja keegi peaks ta autoga kohale tooma. Saku meestel pole mõtet nagu linna ja tagasi selle pärast sõita ...
Muidu ju võiks.
Tarmo arvas/lootis/kartis, et Sakku rohkem rahvast ikka ei tule, kui pirital oli. Ilmselt katsume veelkord pastaka ja paberiga hakkama saada
Muidu ju võiks.
Tarmo arvas/lootis/kartis, et Sakku rohkem rahvast ikka ei tule, kui pirital oli. Ilmselt katsume veelkord pastaka ja paberiga hakkama saada
Trennis tuleb sõita sama kiirest, kui võistlusel. Või isegi natuke kiiremini!
kohale jõuab nii: http://www.porterracing.ee/Sakustart.jpg
kui tallinnast männiku poolt tulla, siis paar km enne sakut on viadukt, kus männiku-saku tee ristub tallinna ringteega. sealt viaduktist peate hoidma vasakule, viljandi mnt poole. sõidate nii kaua kuni kollased sildid on tee ääres posti küljes näha, sealt keerate paremale ja hoiate kogu aeg paremale kuni jõuategi stardi juurde.
kes tuleb mööda viljandi mnt.-d tallinnast, siis peale luiget umbes km näitab silt paremale keila ja pärnu mnt.peale. sealt keerategi ära ja põrutate nii kaua kuni näete vasakul kollaseid linte posti küljes, keerate sisse ja hoiate paremale kuni starti jõuate.
vihje võistluseks: kui võimalik siis pange alla käbikummid
kui tallinnast männiku poolt tulla, siis paar km enne sakut on viadukt, kus männiku-saku tee ristub tallinna ringteega. sealt viaduktist peate hoidma vasakule, viljandi mnt poole. sõidate nii kaua kuni kollased sildid on tee ääres posti küljes näha, sealt keerate paremale ja hoiate kogu aeg paremale kuni jõuategi stardi juurde.
kes tuleb mööda viljandi mnt.-d tallinnast, siis peale luiget umbes km näitab silt paremale keila ja pärnu mnt.peale. sealt keerategi ära ja põrutate nii kaua kuni näete vasakul kollaseid linte posti küljes, keerate sisse ja hoiate paremale kuni starti jõuate.
vihje võistluseks: kui võimalik siis pange alla käbikummid
Käisin Sakus ära (umbes pooletunnine ots Tallinna kesklinnast). Kohapeal olid kaks Porteri meest rada märkimas, lõpuks tuli rada natuke pikem ~ 4,5 km ning kulgeb vastupäeva.
Osa rajast pehme sambla peal ja sisse sõitmata, sekka metsavahe teed, mis on kurvides liiva tõttu libedad, üks asfaltisirge.
Osa rajast pehme sambla peal ja sisse sõitmata, sekka metsavahe teed, mis on kurvides liiva tõttu libedad, üks asfaltisirge.
Viimati muutis karzum, 05. 08. 2003. 14:25, muudetud 1 kord.
Rattasõit on ajavõit
VCE Championshipi pingerida sai valmis. Varsti ilmub ka kolmapäevakute lehel 3. etappi tabel ja üldtabel. Seni võib antud lingilt vaadata ja vajadusel parandusettepanekuid teha.
yldtabel.xls
yldtabel.xls
Rattasõit on ajavõit
Ring tuli ca 4,2km ja rahulikul läbimisel läks ca 16 minti.karzum kirjutas:Käisin Sakus ära (umbes pooletunnine ots Tallinna kesklinnast). Kohapeal olid kaks Porteri meest rada märkimas, lõpuks tuli rada natuke pikem ~ 4,5 km ning kulgeb vastupäeva.
Osa rajast pehme sambla peal ja sisse sõitmata, sekka metsavahe teed, mis on kurvides liiva tõttu libedad, üks asfaldisirge.
90% singletrack.
Porter Lifts Your Ranking
peaks ikka hooaja lõpus väikse korjanduse tegema ja kolme esimest premeerima. kasvõi mingite lihtsate vidinatega.karzum kirjutas:VCE Championshipi pingerida sai valmis. Varsti ilmub ka kolmapäevakute lehel 3. etappi tabel ja üldtabel. Seni võib antud lingilt vaadata ja vajadusel parandusettepanekuid teha.
yldtabel.xls
kunagi oli, võibolla on praegugi, pirita TOPis mingi karikate jms. pood. Ei kujuta ettegi mis lihtsamad koos nime, koha ja võistluse nime ja aastaga graveeritud plaadiga maksta võikstarmo kirjutas: peaks ikka hooaja lõpus väikse korjanduse tegema ja kolme esimest premeerima. kasvõi mingite lihtsate vidinatega.
Või pole nii uhkeks asja mõtet ajada Esikolmik on tegelikult üsna selge, kui tegelased ainult etappidel viitsivad käia. Aga premeerida tuleks ju ikkagi
Trennis tuleb sõita sama kiirest, kui võistlusel. Või isegi natuke kiiremini!
graveerimata väiksed karikad maksavad vist paarisaja eegu tuuris kui ma õieti mäletan. odavam viis on kujundada lahedad diplomid ja ära raamida.Andrus K kirjutas:kunagi oli, võibolla on praegugi, pirita TOPis mingi karikate jms. pood. Ei kujuta ettegi mis lihtsamad koos nime, koha ja võistluse nime ja aastaga graveeritud plaadiga maksta võikstarmo kirjutas: peaks ikka hooaja lõpus väikse korjanduse tegema ja kolme esimest premeerima. kasvõi mingite lihtsate vidinatega.
Või pole nii uhkeks asja mõtet ajada Esikolmik on tegelikult üsna selge, kui tegelased ainult etappidel viitsivad käia. Aga premeerida tuleks ju ikkagi
niisiis täna 19.00 Sakus 4. etapp
hääletustulemused näitavad, et pooldatakse elektroonilist ajavõttu, seega igaüks võtku kaasa:
1. [15 kr.
2. kiiver
3. nr. lenksule
4. soovitavalt varukum ja heeblid - mitte et rada oleks kummivaenulik, lihtsalt Tallinnasse on jala kauge minna
kaart: http://www.porterracing.ee/Sakustart.jpg
hääletustulemused näitavad, et pooldatakse elektroonilist ajavõttu, seega igaüks võtku kaasa:
1. [15 kr.
2. kiiver
3. nr. lenksule
4. soovitavalt varukum ja heeblid - mitte et rada oleks kummivaenulik, lihtsalt Tallinnasse on jala kauge minna
kaart: http://www.porterracing.ee/Sakustart.jpg
Trennis tuleb sõita sama kiirest, kui võistlusel. Või isegi natuke kiiremini!
5. tagatuli, sest tagasi tulles on juba üsna hämar
6. sarved jätke koju, nendega pole seal midagi teha. mul on rajamärkimisest rinnakorv sinakas - käisin seal mitu korda vastu puud (ühel korral tänu sarvedele).
6. sarved jätke koju, nendega pole seal midagi teha. mul on rajamärkimisest rinnakorv sinakas - käisin seal mitu korda vastu puud (ühel korral tänu sarvedele).
Viimati muutis karzum, 06. 08. 2003. 13:02, muudetud 1 kord.
Rattasõit on ajavõit
Kas selle kaardi peal olev karjääri tee annab Männiku poolt tulijale mingi lõikamise võimaluse kiiremaks kohalejõudmiseks?Andrus K kirjutas: kaart: http://www.porterracing.ee/Sakustart.jpg
krt mitte ei mäleta kas see tee tervenisti on läbitav või oli lõik vahepealt kadunud. seal karjääri ümbruses olen sõitnud päris palju, aga mitte teed möödaUrmasL kirjutas:Kas selle kaardi peal olev karjääri tee annab Männiku poolt tulijale mingi lõikamise võimaluse kiiremaks kohalejõudmiseks?Andrus K kirjutas: kaart: http://www.porterracing.ee/Sakustart.jpg
tule mööda asfalti, on kindlam.
Ilmselt ei sa tulematta jätta, kui juba alustatud.Kas see tee pole mitte see kus vana tankodroom oli ja kus nüüd suht tihti seda maasturite saadet tehakse?Eelmine kord jäi minu kätte vist kellegi number (98-triatloni oma) nii et üritan ka selle paha teo heastada. Keegi Viljandi mnt. kaudu ka läheb sinna , et siis koos minna(idee järgi tean kus koht asub) ?
Tee on läbitav. Tallinna ringtee poolne ots on pika paneelirea ja suure pinnase hunnikuga blokeeritud aga sellest takistusest viib autoga sõidetav tee mööda.. Männiku tee poolt tuleb karjääri keerata täpselt sealt, kus on tee ääres silt "Tammemäe". Aga mina soovitan soojalt mööda asfalti minna... Seal karjääris on suht künklik-auklik kruusatee.. see vähendab veelgi seda niigi minimaalset kütusesäästu, mida lõigates saavutada võib... ja seal karjäärides on neid teid ka rohkem kui see üks, mis kaardile kantud.. mina lähen mööda asfalti.UrmasL kirjutas:Kas selle kaardi peal olev karjääri tee annab Männiku poolt tulijale mingi lõikamise võimaluse kiiremaks kohalejõudmiseks?
---------------------
asja juurde siis.. Houli shitt, kui äge rada nägu säras peas kui seda just pool tundi tagasi kaemas käisin raja profiil on sirge horisontaalne kriips.. mägesid mina sealt ei leidnud.. aga nikerdada saab nii üles-alla kui vasakule-paremale.. ja mitte vähe
soovitan soojalt varem kohale minna ja rada uurida... mul võttis paaris kohas parasjagu aega, et aru saada, kuhu rada läheb..
igatahes.. porteri rajameistrid on ühe magusa maasika metsa alla jälle maha joonistanud.. mingem kohale ja vaadakem ise
suurelt teelt metsa keeramise koha tunneb väga hästi ära selle järgi, et teisel pool teed on pikk paneelirida, millega on yritatud takistada seda karjäärist tulevat teed.. ja kui juba metsa all, siis on lindid väljas ja kohe oledki kohal. suure tee ääres on kah helkurposti küljes kollane lint.maanus kirjutas: Keegi Viljandi mnt. kaudu ka läheb sinna , et siis koos minna(idee järgi tean kus koht asub) ?
Lauri.Tibbo
ma vaatasin jahh et mis krdi pull on, et just pöörangutel linte eriti hõredalt.. siis tuli meelde, et olin porteri lehelt midagi lugenud, et keegi teil oli mingeid puidust silte meisterdanud.. arvasin kah, et ehk enne võistlust ilmuvad sildid..tarmo kirjutas:hetkel veel vist rajast raske aru saada, sest pööranguid tähistavad sildid paneme vahetult enne võistlust.
Lauri.Tibbo
vinge rada ja kihutamine. endale muidugi taolised intensiivsed värgid ei istu ja lisaks on juba mingi nädal aega vist 1-2 roiet ka katki lenksu otsa lendamisest. igavene valus oli punnitada
tore oli ka see, et saime ajavõtu ja et oli selline hulk sõitjaid. tase oli muidugi karm.
porteri meestele thank you very many pingelise ja väga hästi tähistatud raja eest.
tore oli ka see, et saime ajavõtu ja et oli selline hulk sõitjaid. tase oli muidugi karm.
porteri meestele thank you very many pingelise ja väga hästi tähistatud raja eest.
Viimati muutis erikr, 07. 08. 2003. 05:57, muudetud 1 kord.
kiired Saku metsa võistluse tulemused siin
http://velo.clubbers.ee/tulemused/kolmap/saku0608.xls
http://velo.clubbers.ee/tulemused/kolma ... ad0608.xls
http://velo.clubbers.ee/tulemused/kolmap/saku0608.xls
http://velo.clubbers.ee/tulemused/kolma ... ad0608.xls
mulle ka rada meeldis.
kavasen sinna minna mõnikord veel lihtsalt treenima, eriti, kui on plaan mõnest merida-cup etapist osa võtta vms.
Ring oli mõnusalt pikk, väga hästi tähistatud, aeglane (heas mõttes) ja ratta valitsemist nõudev. Samas mulle tundub, et pähklimäe ring oma juurikate ja sarapuupuhmaste ümber tiirutamisega on veelgi lahedam.
Millega siis oma kehva tulemust õigustada :
eelmine päev sai klubikaaslastega kõva trenn tehtud, vähesed nikerdamiskogemused, kahenädalane paus rattasõidust (amordi purunemine), uus amort on harjumatu ja passatka on muutunud jne.
Ja võitlusiha kadus sõites ka ära - lihtsalt rada oli niivõrd huvitav, loodus nii kaunis (sic!) ja seltskond lahe, et hambad ristis pressimine ununes nagu ära miskipärast. Treeningvõistlus ...
ja üldine tase on ikka kõva neil kolmapäevakutel Enamiks mehi pole varustuse ja loodetavasti ka treeningtundidega koonerdanud.
Paistab, et 15. kr. kedagi ei heidutanud ja tulemuste operatiivsusega ollakase rahul
kavasen sinna minna mõnikord veel lihtsalt treenima, eriti, kui on plaan mõnest merida-cup etapist osa võtta vms.
Ring oli mõnusalt pikk, väga hästi tähistatud, aeglane (heas mõttes) ja ratta valitsemist nõudev. Samas mulle tundub, et pähklimäe ring oma juurikate ja sarapuupuhmaste ümber tiirutamisega on veelgi lahedam.
Millega siis oma kehva tulemust õigustada :
eelmine päev sai klubikaaslastega kõva trenn tehtud, vähesed nikerdamiskogemused, kahenädalane paus rattasõidust (amordi purunemine), uus amort on harjumatu ja passatka on muutunud jne.
Ja võitlusiha kadus sõites ka ära - lihtsalt rada oli niivõrd huvitav, loodus nii kaunis (sic!) ja seltskond lahe, et hambad ristis pressimine ununes nagu ära miskipärast. Treeningvõistlus ...
ja üldine tase on ikka kõva neil kolmapäevakutel Enamiks mehi pole varustuse ja loodetavasti ka treeningtundidega koonerdanud.
Paistab, et 15. kr. kedagi ei heidutanud ja tulemuste operatiivsusega ollakase rahul
Trennis tuleb sõita sama kiirest, kui võistlusel. Või isegi natuke kiiremini!
halenaljakas, aga jäin ise omatehtud rajal hätta nikerdamisoskus pole ka minu tugevam külg ja rakke maraton istus veel tugevalt sees. lisaks õnnestus veel soojendusringil kodar ära lõhkuda, aga õnneks sain N-u käest ratast laenata, kui ta ära oli sõitnud. võõra rattaga kohe võistlema minna oli harjumatu, sadul oli suts kõrge, nii et jalg oli alumises asendis pulksirge vaatamata kõigele jäin oma tulemusega rahule, sest viimasena startides oli rada juba väga liivane ja kahes kohas tuli lausa maha tulla.
ajavõtja oli ka üritusega rahul. oli vahepeal isegi päris kiireks läinud. kui järgmine kord on samapalju sõitjaid, siis lubas helitehnika ka kaasa võtta. see annab üritusele veelgi vunki juurde
mida küll AndrusK oleks eile üksi kellaga teinud
ajavõtja oli ka üritusega rahul. oli vahepeal isegi päris kiireks läinud. kui järgmine kord on samapalju sõitjaid, siis lubas helitehnika ka kaasa võtta. see annab üritusele veelgi vunki juurde
mida küll AndrusK oleks eile üksi kellaga teinud
Asi on võtnud tõsised tuurid üles. Osales rohkem sportklassi sõitjaid kui Mynthoni etapil juba! Mis on meie edu põhjusteks?
1. Juba mainitud kambavaim. Ise tehtud kaunikene.
2. Koht suhtlemiseks. Kõik üksinda salatrenni tegijad saavad kokku ja mõistavad, kui tore on koos trenni teha
3. Ilus ilm. Meelitab alati rohkem rafast kokku, kui porimülkas sumpamine.
4. Rada. Saab näha uusi kohti, kus ise pole sõitmas käinud.
Teeks ühe ettepaneku ka - oli siin teema, kus järgmine võistlus korraldada. Teeks samamoodi, nagu oli stardimaksuga ehk paneks hääletusele. See tagaks maksimaalse huvi just raja vastu. Nt kolm juba välja pakutud varianti hääletusele?
Ühinen ka kiitustega eilse raja kohta, sarnanes väga viimasele Maximusele Männikul, aga oli hulka parem. Üks miinus oli see, et möödumisvõimalusi oli rajal väga vähe. Endale see tuska ei teinud, aga kes tõsiselt aja peale sõitis, võis vabalt 5-10 seki ühe möödutava peale kulutada. Peaks ikka natuke laiem see sõidetav osa olema. Ise suutsin sellelt väga hästi tähistatud rajalt eksida ja metsas mtbo-d harrastada. Peab vist prillid hankima.........
1. Juba mainitud kambavaim. Ise tehtud kaunikene.
2. Koht suhtlemiseks. Kõik üksinda salatrenni tegijad saavad kokku ja mõistavad, kui tore on koos trenni teha
3. Ilus ilm. Meelitab alati rohkem rafast kokku, kui porimülkas sumpamine.
4. Rada. Saab näha uusi kohti, kus ise pole sõitmas käinud.
Teeks ühe ettepaneku ka - oli siin teema, kus järgmine võistlus korraldada. Teeks samamoodi, nagu oli stardimaksuga ehk paneks hääletusele. See tagaks maksimaalse huvi just raja vastu. Nt kolm juba välja pakutud varianti hääletusele?
Ühinen ka kiitustega eilse raja kohta, sarnanes väga viimasele Maximusele Männikul, aga oli hulka parem. Üks miinus oli see, et möödumisvõimalusi oli rajal väga vähe. Endale see tuska ei teinud, aga kes tõsiselt aja peale sõitis, võis vabalt 5-10 seki ühe möödutava peale kulutada. Peaks ikka natuke laiem see sõidetav osa olema. Ise suutsin sellelt väga hästi tähistatud rajalt eksida ja metsas mtbo-d harrastada. Peab vist prillid hankima.........
Sai siis kah esimest korda end kolmapäevakuks kohale veetud. Kahetsema ei pea. Tuleb ühineda kiidusõnadega rajameistritele. Paar korda sai küll sõna otseses mõttes puusse sõidetud ja korra kogunisti koos kaasvõistlejaga maas lamatud. Aegu vaadates sai ka vist kraavides külili olles liiga kaua aega viidetud. Aga ega need sõiduoskused vist muidu teki...
muideks annab küll, tagantjärele targutades...UrmasL kirjutas:Kas selle kaardi peal olev karjääri tee annab Männiku poolt tulijale mingi lõikamise võimaluse kiiremaks kohalejõudmiseks?Andrus K kirjutas: kaart: http://www.porterracing.ee/Sakustart.jpg
Porter Lifts Your Ranking
Muideks Polar fikseeris 25m tõusu. Kolme ringi peale siis. Selline on kord Saku maastik. Arvestatavad mäed tankodroomil on kahjuks liivakattega ja dziibi meeste pärusmaa, seal saaks muid päris tegusa profiili luua..Lauri T kirjutas:[
asja juurde siis.. Houli shitt, kui äge rada nägu säras peas kui seda just pool tundi tagasi kaemas käisin raja profiil on sirge horisontaalne kriips.. mägesid mina sealt ei leidnud..
Müstilisel kombel on minu ringi ajad kaduma läinud, vist väike paralleel tõmmatav sellega et tarmo sama numbriga startis.
Viimati muutis N, 07. 08. 2003. 09:49, muudetud 1 kord.
Porter Lifts Your Ranking
tunnen häbi minuga sa vist seal koos lamasid.. arvasin endast natuke liiga palju.. esiratas läks liiga teravalt võetud kurvis alt ära ja külili ma olingi... ja sina kohe mulle otsa.. ma pole sellist nikerdamist kunagi harrastanud.. hakkasin üldse jõle palju vigu tegema teisel ja kolmandal ringil, kui juba natuke väsinud olin..JannoG kirjutas:Paar korda sai küll sõna otseses mõttes puusse sõidetud ja korra kogunisti koos kaasvõistlejaga maas lamatud.
selle külililamamisega läks mul alumiiniumist pudelikorv pooleks.. ja esikäikar sai ka mingi matsu.. kõrises pärast..
Lauri.Tibbo
link: punktiseis peale 4. etappi
Kui keegi on võõrad punktid oma kontole saanud (selle tunnistamine eeldab natuke ausust) või mitme nime all protokollis, kaevake mulle.
Aukartust äratav arv rahvast on v.c.ee etappidelt läbi käinud Kui iga sõiduga lisandub kolmandik rahvast juurde on varsti 100 matsi joonel.
Kui keegi on võõrad punktid oma kontole saanud (selle tunnistamine eeldab natuke ausust) või mitme nime all protokollis, kaevake mulle.
Aukartust äratav arv rahvast on v.c.ee etappidelt läbi käinud Kui iga sõiduga lisandub kolmandik rahvast juurde on varsti 100 matsi joonel.
Rattasõit on ajavõit
seda ma arvasin, et mõnedki on juba mitme nime all. kõiki kodanikke kahjuks ei tunne nimepidi...karzum kirjutas:link: punktiseis peale 4. etappi
Kui keegi on võõrad punktid oma kontole saanud (selle tunnistamine eeldab natuke ausust) või mitme nime all protokollis, kaevake mulle.
Aukartust äratav arv rahvast on v.c.ee etappidelt läbi käinud Kui iga sõiduga lisandub kolmandik rahvast juurde on varsti 100 matsi joonel.
Tore rada oli ja tase nii kõrge (mul esimesele kaotus tervelt 7,5 minti )
Endaga rahule ei jäänud: lihas Rakkest veel tühi ja rataga hoolduses käimata (Rakkes sai teine päris kannata)
Ah mis ma hädaldan, tegelt mul ju ainult 1200 trenni tehtud
Ajavõtjale suured tänud!!!
Deem kui hea ikka nüüd ringi aegu vaadata, kõik on igatpidi väljatoodud- väga 5
Jätkaks samas vaimus ja tümps oleks juurde ka tere tulnud
Ise olen nõus auhinna nänni eest osamaksu välja käima.
Ettepanek: Esimesele kolmele mingi karikas (Pirta poest saab suhtodavalt), diplom raamis ja fourback, järgmisele kolmele diplom raamis ja kõigile osalejatele lihtsalt diplom meeldiva osavõtu eest
Endaga rahule ei jäänud: lihas Rakkest veel tühi ja rataga hoolduses käimata (Rakkes sai teine päris kannata)
Ah mis ma hädaldan, tegelt mul ju ainult 1200 trenni tehtud
Ajavõtjale suured tänud!!!
Deem kui hea ikka nüüd ringi aegu vaadata, kõik on igatpidi väljatoodud- väga 5
Jätkaks samas vaimus ja tümps oleks juurde ka tere tulnud
Ise olen nõus auhinna nänni eest osamaksu välja käima.
Ettepanek: Esimesele kolmele mingi karikas (Pirta poest saab suhtodavalt), diplom raamis ja fourback, järgmisele kolmele diplom raamis ja kõigile osalejatele lihtsalt diplom meeldiva osavõtu eest
Painutan nii kuis jaksan
Porteri joomine on nendele meestele ikka hästi mõjunud, ilma mägedetta metsas tegid sellise "mägirattavõistluse" et anna olla! 5+
Väsimus võttis võitu ja lõpus kukkusin päris valusalt põlvega vastu raami, praegu igaljuhul trepist käia ei saa Aga eks pulmadeks saab terveks Nikerdamine oli mega, tekkis isegi tunne et tegu mtb'ga, mitte kruusaralliga
Väsimus võttis võitu ja lõpus kukkusin päris valusalt põlvega vastu raami, praegu igaljuhul trepist käia ei saa Aga eks pulmadeks saab terveks Nikerdamine oli mega, tekkis isegi tunne et tegu mtb'ga, mitte kruusaralliga
velo.clubbers.ee