sadul
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Sadula puhul ei saa tegelikult öelda mis on hea mudel,sest P on meil kõigil veidi erinev ja sadula kuju sõltub ka sellest millist sõiduasendit keegi kasutab.Mõnel on lenks väga kõrgel,teisel madalal,jne
Mine poodi,proovi kõigil istuda.Paremal juhul pannakse sadul sul isegi ratta külge,et saad korralikult proovida.Tähtis on,et sadul oleks mugav,hinda ära üldse vaata,kui just mugav sadul väga kalliks ei lähe arvan,et 1k eest peaks saama küll korraliku sadula.Või läheb pisut rohkem.
Mugava sadula pealt ei taha ära minnagi...tood ratta tuppa ja vaatad ratta pealt veel õhtul telekat ka
Mine poodi,proovi kõigil istuda.Paremal juhul pannakse sadul sul isegi ratta külge,et saad korralikult proovida.Tähtis on,et sadul oleks mugav,hinda ära üldse vaata,kui just mugav sadul väga kalliks ei lähe arvan,et 1k eest peaks saama küll korraliku sadula.Või läheb pisut rohkem.
Mugava sadula pealt ei taha ära minnagi...tood ratta tuppa ja vaatad ratta pealt veel õhtul telekat ka
loen siin tarka juttu ja tuli meelde ühe sõbra probleem. nimelt otsis ta oma tütrele normaalset (st ka võistlemiseks) ratast ja kuskil oli keegi talle mingist naiste sadulast rääkinud. endale tundus nats imelik, kas siis on olemas spets naistesadul, mis ka tegelikult naisolevuste anatoomiale paremini istuks. ise arvan, et tegu järjekordse müüginipiga - et "seda naised ostaksid". valgustage pimeduses kobajat.
maailmas on palju sooja õhku kulutatud augu ja geeli teemadel. toon oma näite kus sõitsin aasta sadulaga mida nüüd müün, maastikul oli ok kuid asfaldil hakkas pitsitama kinni kõike mis võimalik. laenasin urmaselt fizi:kut, kohe teine tera. urmas seni sõitis mu sadulaga. ütles, et ei saanud aru, et teise sadulaga oleks sõitnud. go figure. osta mu sadul ära, kui sobib, on hea, kui ei, müüd jälle edasi loterii värk.Rom kirjutas:Osadel sadulatel on keskel ava, teistel jällegi geeliga pehmendus.
Kumba eelistada, kuna mõlemad on mõeldud ühe eesmärgi täitmiseks....siis avaga peaks olema efektiisem.....või mis?
Sellised asjad on olemas küll nagu naiste sadulad.Ja kui juba naistele sadulaid tehakse,siis küllap seal ka mingid erinevused onMati kirjutas:loen siin tarka juttu ja tuli meelde ühe sõbra probleem. nimelt otsis ta oma tütrele normaalset (st ka võistlemiseks) ratast ja kuskil oli keegi talle mingist naiste sadulast rääkinud. endale tundus nats imelik, kas siis on olemas spets naistesadul, mis ka tegelikult naisolevuste anatoomiale paremini istuks. ise arvan, et tegu järjekordse müüginipiga - et "seda naised ostaksid". valgustage pimeduses kobajat.
värk lihtne. esiteks maastikul on istumine vähem aktiivne, st oled palju ka sadula küljest lahti. maanteel aga nühid kogu aeg sadulas. samas olen ise ka oma pealiskauduses jälgind maantee ja MTB sadulaid - on erinevad. MNT sadulad nagu kitsamad, ehk siis vist mõnusamad pikal sõidul. MTB sadulad aga kobakamad (igasugu pehmendused). see võib olla küll ekslik arvamus, aga tundub, et vahe on ka sadula asendis (nokk püsti või alla), mis MNT sõidus on vist olulisem kui MTB-s.erikr kirjutas: maastikul oli ok kuid asfaldil hakkas pitsitama kinni kõike mis võimalik
Ja muidugi tagumike osas ISO standard puudub, mistõttu on ka arusaadav, et universaalselt sadulat pole.
Palun parandage kui eksin.
Kuidas ikkagi aru saada, et sadul sobib? Olen mitmeid vahetanud kuid sellist mis teatud aja pärast ühte teatud kohta tuimaks ei tee pole leidnud. Mõistagi sellist tunnet nagu tugitoolis istudes, sadulas ei saavuta aga ikkagi.
ja nüüd vist veidi rumal küsimus.
Kui pika distansi peaks sadulal istudes suutma läbida ilma kordagi sirutamata, pärast mida võib ütelda, et see sadul käib küll, et pole paremat mõtet otsida? Näiteks maanteel.
ja nüüd vist veidi rumal küsimus.
Kui pika distansi peaks sadulal istudes suutma läbida ilma kordagi sirutamata, pärast mida võib ütelda, et see sadul käib küll, et pole paremat mõtet otsida? Näiteks maanteel.
Sadula sobivust ei saa ka paari tunnise sõiduga testida. Ka selline sadul mis sulle anatoomiliselt hästi sobib vajab harjumist. Näiteks kui enne oled sõitnud suhteliselt juustu sadulaga ja tagumik on enamvähem kohanenud siis uue haitek sadula peale vahetades ei pruugi õndsus laksust saabuda. P***e tahab sadulaga harjumiseks ikka paar nädalat vähemalt. Ükskõik kui hea uus sadul ka on. Ise ostsin eelmisel suvel Fizik Nisene MTB peale ja alguses tundus asi kehvem kui mu vana juust. Praegu olen asjaga väga rahul.west kirjutas:Kuidas ikkagi aru saada, et sadul sobib? Olen mitmeid vahetanud kuid sellist mis teatud aja pärast ühte teatud kohta tuimaks ei tee pole leidnud. Mõistagi sellist tunnet nagu tugitoolis istudes, sadulas ei saavuta aga ikkagi.
ja nüüd vist veidi rumal küsimus.
Kui pika distansi peaks sadulal istudes suutma läbida ilma kordagi sirutamata, pärast mida võib ütelda, et see sadul käib küll, et pole paremat mõtet otsida? Näiteks maanteel.
teoorias olen kõva selle järgi ligi aasta aega sai jubitud ja õiget asendit otsitud. minu jaoks asja lahendas uus sadul. out of the box. testitud nii maastikul kui maanteel.Ruve kirjutas:Äkki on sul sadul liiga kõrgel,et ei ole mugav??? olen võistlustel märganud,et päris paljudel on sadul väga kõrgele aetud ja siis varbaid sirutades vändatakse...niimoodi jääb pool jõudu kasutamata ja pärast veel P ka kange...
ei sadul on mul õigel kõrgusel(vedasin raamatust järge ja kuulasin targemate soovitusi) olen üritanud veel nurgaga mängida, kord keeran sadula nina natsa allapoole, kui läheb kehvemaks siis tiba jälle üles poole.Ruve kirjutas:Äkki on sul sadul liiga kõrgel,et ei ole mugav??? olen võistlustel märganud,et päris paljudel on sadul väga kõrgele aetud ja siis varbaid sirutades vändatakse...niimoodi jääb pool jõudu kasutamata ja pärast veel P ka kange...
Kui nüüd peensusteni laskuda siis kas õige on, et kogu raskus on sadulal ühtlaselt või väikese rõhuga kas siis ette või just sadula tagaosale. Metsas sõites teinekord kül ei pane tähele mis kohta see tagumik tabab, aga just maanteel ?
Mina olen leidnud, et sadul peaks olema maaga täpselt paralleelne. Ja istuma peaks täpselt sadula keskel. Kui sellises asendis olev sadul osutub ebameeldivaks siis peaks ilmselt teist tüüpi sadulaid proovima.west kirjutas:ei sadul on mul õigel kõrgusel(vedasin raamatust järge ja kuulasin targemate soovitusi) olen üritanud veel nurgaga mängida, kord keeran sadula nina natsa allapoole, kui läheb kehvemaks siis tiba jälle üles poole.
Urmas
tagumikku saab ka kirurgiliselt muuta. silikoonpadjad, rasvaimu jne.UrmasL kirjutas: Mina olen leidnud, et sadul peaks olema maaga täpselt paralleelne. Ja istuma peaks täpselt sadula keskel. Kui sellises asendis olev sadul osutub ebameeldivaks siis peaks ilmselt teist tüüpi sadulaid proovima.
Urmas
Mina olen leidnud, et sadul peaks olema maaga täpselt paralleelne. Ja istuma peaks täpselt sadula keskel. Kui sellises asendis olev sadul osutub ebameeldivaks siis peaks ilmselt teist tüüpi sadulaid proovima.UrmasL kirjutas:west kirjutas:ei sadul on mul õigel kõrgusel(vedasin raamatust järge ja kuulasin targemate soovitusi) olen üritanud veel nurgaga mängida, kord keeran sadula nina natsa allapoole, kui läheb kehvemaks siis tiba jälle üles poole.
Ruve:Ma arvan ka,et sadul peaks olema maaga paralleelne.Või siis nina pisut all,vähemalt minul on sadula esiosa pisut all.Samas märkasin,et Janek Tombakul oli sadula esiosa hoopis veidi üleval...pead ise proovima,mis parem tundub.
Mis lugu siis on?
Võtame näiteks FIZIK Nisene cp, sel on geel keskel ja süvendit/ventilatsiooni pole.
http://www.veloplus.ee/index.php?show=t ... ,27&id=362
Võrdluseks SPECIALIZED BG Sport sadul omab keskel süvendit/ventilatsiooni, geeli pole.
http://www.veloplus.ee/index.php?show=t ... ,22&id=149
Velospetsis on müügil 3xxkr hinnaga sadul, millel on keskel süvend ja külgservades geel. Kahjuks tootjat ja täpset hinda ei mäleta. Kõlab ahvatlevalt.
Lisaks veel võrdlusesse tavalise kõva sadula, mis mind hetkel isegi ilma pampersita ei häiri, kuigi vahel pehme sadula selga istudes on lõbusam.
Samas pole seni pikki otsi sõitnud ega high-tech sadulaid proovinud.
Mõte uitab radadel, et ventilatsiooniga sadul oleks hea ja et kuidas praegune sadul pikemas perspektiivis tervisele mõjub. Samas mõtlen, et võib olla on sadula kõvadusel mingi eesmärk ja võib olla geeliga sadul ei pea vastu või on muu puudus. Noh selline eelarvamus, et pehmem sadul on 20km/h matkamiseks ja kiiremaks sõiduks ei sobi.
Seni oli kauge siht kunagi too FIZIK Nisene cp soetada, aga hind on hetkel veel takistuseks.
Kommentaarid?
Võtame näiteks FIZIK Nisene cp, sel on geel keskel ja süvendit/ventilatsiooni pole.
http://www.veloplus.ee/index.php?show=t ... ,27&id=362
Võrdluseks SPECIALIZED BG Sport sadul omab keskel süvendit/ventilatsiooni, geeli pole.
http://www.veloplus.ee/index.php?show=t ... ,22&id=149
Velospetsis on müügil 3xxkr hinnaga sadul, millel on keskel süvend ja külgservades geel. Kahjuks tootjat ja täpset hinda ei mäleta. Kõlab ahvatlevalt.
Lisaks veel võrdlusesse tavalise kõva sadula, mis mind hetkel isegi ilma pampersita ei häiri, kuigi vahel pehme sadula selga istudes on lõbusam.
Samas pole seni pikki otsi sõitnud ega high-tech sadulaid proovinud.
Mõte uitab radadel, et ventilatsiooniga sadul oleks hea ja et kuidas praegune sadul pikemas perspektiivis tervisele mõjub. Samas mõtlen, et võib olla on sadula kõvadusel mingi eesmärk ja võib olla geeliga sadul ei pea vastu või on muu puudus. Noh selline eelarvamus, et pehmem sadul on 20km/h matkamiseks ja kiiremaks sõiduks ei sobi.
Seni oli kauge siht kunagi too FIZIK Nisene cp soetada, aga hind on hetkel veel takistuseks.
Kommentaarid?
Mul on see sadul. Author Window Gel peaks olema mark.cowrider kirjutas: Velospetsis on müügil 3xxkr hinnaga sadul, millel on keskel süvend ja külgservades geel. Kahjuks tootjat ja täpset hinda ei mäleta. Kõlab ahvatlevalt.
Kommentaarid?
See on jah päris pehme sadul ja sobis mulle lausa ideaalselt minu eelmise ratta peal, mis oli linnaratas. Sellega ma sõitsin tavaliselt 1-2 tundi ja syhteliselt püstises asendis.
Maastikurattapeal 4-5 tundi sõites hakkab natuke hõõruma ning häirib see, et ta on veidi laiavõitu.
Ühesõnaga, sadul võib pehme olla, aga peab olema libe ja kitsas. Kuna kitsast sadulat on veidi raske pehmet teha, siis tehaksegi suhteliselt kõvad sadulad. Heade pükstega aga probleem puudub ning sedasi ongi kõige õigem.
cowrider, kas olemasolev sadul on sul kehva siis
mul on selline http://www.veloplus.ee/index.php?show=t ... ,31&id=317
ja nagu mõnus. Odav aga hea, vähemalt minu taguotsale küll.
"Tervisehädasid" pole siiani täheldanud
mul on selline http://www.veloplus.ee/index.php?show=t ... ,31&id=317
ja nagu mõnus. Odav aga hea, vähemalt minu taguotsale küll.
"Tervisehädasid" pole siiani täheldanud
Trennis tuleb sõita sama kiirest, kui võistlusel. Või isegi natuke kiiremini!
Midagi sarnast (või sama vist), seni pole hullu, aga mõtlesin, et parem karta kui kahetseda.
http://www.mtbr.com/reviews/Saddle/product_22734.shtml
http://www.mtbr.com/reviews/Saddle/product_22734.shtml
WTB kutsub seda süvendit "Love Channel".cowrider kirjutas: Võrdluseks SPECIALIZED BG Sport sadul omab keskel süvendit/ventilatsiooni, geeli pole.
http://www.wtb.com/saddles.html
ja ega see jalgevahes-alakõhus songimine on igavene jama ja rattasõiduga tuleb pikem vahe sisse, tavalinegi elu pikemaks ajaks rikutud.Ereliukas kirjutas:sadula puhul kehtib reegel - kui praegu ei taha sadulale kulutada, siis tuleb kulutada 20 a pärast way rohkem uroloogidele
ise fizik nisenega v happy
Sadula pealt ei maksaks küll kokku hoida.Samas sadula valik võib osutuda päris raskeks.Hetkel on mul MTB-l peal fizik pave',mis on MNT sadul,aga on mugav! Selle oktavia vedeleb juba kevadest saadik sahtlis...vahepeal proovisin Selle SLR 135 g sadulat,just kaalu kokkuhoiu mõttes,sest praegune pave' kaalub ca 280 g...SLR tundus liiga lai...mugava sadulaga on hea sõita ja tulemused kindlasti paremad kui kehva sadula ja XTR või X.O käiguvahetusega kui kusagilt ratta juures kokku hoida,siis sadul see küll ei ole
Endal ka suur probleem sadulaga, st et palju energiat läheb lihtsalt kaduma kuna näen nii palju vaeva, et leida sellist asendit, et natukene mugavam oleks.............proovisin eelmise aasta lõpus erinevaid sadulaid just trennis, aga selle paaritunnise otsaga küll just midagi aru ei saa, kuna tagumik juba niiii haige oli ja siiamaani hooaja algusest pole nagu hullu olnud, aga viimane paar nädalat on päris jube.......sai just eile uued püksid soetatud ja kui see ei aita, siis sadula kallale
Btw selle meeste ja naiste sadula kohta nii palju, et tõesti on olemas erinevad sadulad ja suurem vahe nendel seisneb just sadula pikkuses....naiste oma nimelt on natukene lühem.....miks?.......seda ei tea, aga olen kuulnud et nii need asjad on
Mnt ja mtb sadulatel nagu tehakse vahet ja ei tehta ka, sest pannakse nii mnt kui ka mtb sama tasemega rattale sama sadul........muidugi see on võibolla kuhugi maani, aga no 30 kilostel on küll veel nii
Btw selle meeste ja naiste sadula kohta nii palju, et tõesti on olemas erinevad sadulad ja suurem vahe nendel seisneb just sadula pikkuses....naiste oma nimelt on natukene lühem.....miks?.......seda ei tea, aga olen kuulnud et nii need asjad on
Mnt ja mtb sadulatel nagu tehakse vahet ja ei tehta ka, sest pannakse nii mnt kui ka mtb sama tasemega rattale sama sadul........muidugi see on võibolla kuhugi maani, aga no 30 kilostel on küll veel nii
Odav sadul ongi pehme, aga vajub tavaliselt keskelt liiga ruttu ära(loe: muutub liiga pehmeks, kaasa arvatud sadula raam) ja siis kui sadula keskel istuda, siis sadula ääred hakkavad vasakult-paremalt üles punnitama ja see hakkabki hõõrumaKirsa kirjutas:Oot mida te silmas peate?
Minu arust odav sadul on tihtipeale pehmemgi, ainult et hõõrub või sedasi.
Mis siis odava sadulaga juhtub?
loomulikult võib juhtuda ka, et odav sadul sobib indiviidi kehaehitusega.
Pehme sadul ei = hea sadul.
Enamikel odavatel ratastel ongi sadul pehme, et saaks ka tavaliste pükstega sõita, samas need sadulad pole ette nähtud igapäevaseks tundidepikkuseks treeninguks,
Sadula teebki heaks see, et ta sobib tagumiku ehitusega, st sealt kus tarvis pehme ja sealt, kust tarvis kõva. lisaks veel laiused ja pikkused.
Üldjuhul tunnustatud tootjatel eelnevad sadula tootmisele pikad med ja füsioloogilised uuringud ja katsetused - see ka üks asi, mis sadula kalliks teebki. Odavad sadulad enamikus lihtsalt kallimate pealt maha viksitud.
Olen proovinud ka tänavu seda ike sadulat (käisin naise rattaga korra trennis, kuna oma ei liikunud hetkel) ja enam ei taha seda nähagi - kuju ikka totaalselt teine kui harjunud.
Pehme sadul ei = hea sadul.
Enamikel odavatel ratastel ongi sadul pehme, et saaks ka tavaliste pükstega sõita, samas need sadulad pole ette nähtud igapäevaseks tundidepikkuseks treeninguks,
Sadula teebki heaks see, et ta sobib tagumiku ehitusega, st sealt kus tarvis pehme ja sealt, kust tarvis kõva. lisaks veel laiused ja pikkused.
Üldjuhul tunnustatud tootjatel eelnevad sadula tootmisele pikad med ja füsioloogilised uuringud ja katsetused - see ka üks asi, mis sadula kalliks teebki. Odavad sadulad enamikus lihtsalt kallimate pealt maha viksitud.
Olen proovinud ka tänavu seda ike sadulat (käisin naise rattaga korra trennis, kuna oma ei liikunud hetkel) ja enam ei taha seda nähagi - kuju ikka totaalselt teine kui harjunud.
Ikkagi ei selgunud, et kas "love channel" on parem kui geeli sees istumine või on vastupidi?
Kas sadula servades (nendes kohtades, millele raskus langeb) peaks geel olema või mitte?
Nisene puhul paistab, et keskel on geel ja servad tahkemad.
Authori sadulal "love channel" ja servad geeliga, aga võib olla sadul ise liiga lai.
Ja siis on sadulaid "love channeliga" või täitsa tavalisi sadulaid.
Mul on hetkel tavaline WTB ja on selgunud, et tuleb igaks juhuks raha koguma hakata, muidu 20 a. pärast kuri karjas. Aga kui ma tolle Nisene võtan ja hiljem selgub, et oleks tulnud ikkagi "love channeliga" valida?
Kas sadula servades (nendes kohtades, millele raskus langeb) peaks geel olema või mitte?
Nisene puhul paistab, et keskel on geel ja servad tahkemad.
Authori sadulal "love channel" ja servad geeliga, aga võib olla sadul ise liiga lai.
Ja siis on sadulaid "love channeliga" või täitsa tavalisi sadulaid.
Mul on hetkel tavaline WTB ja on selgunud, et tuleb igaks juhuks raha koguma hakata, muidu 20 a. pärast kuri karjas. Aga kui ma tolle Nisene võtan ja hiljem selgub, et oleks tulnud ikkagi "love channeliga" valida?
Maanteerattal oli peal San Marco Azoto. Vahetasin kohe San Marco Era vastu ja olen väga rahul, eriti nüüd kui lõpuks asendi paika sain. Hiljem Azotot proovides leidsin et pole sel ka sugugi midagi viga. Maastikule isegi väga hea. Ta on küll suht kõva, aga "õige kujuga" ja raskematele sobib just sest. Ka pole ta eriti kallis. Soovitan proovida.
sama asi mul ka:) kui ostsin uue ratta GF 2a tagasi oli peal bontrageri sadul, geliga, (fs 2000 vist?) mida muidu rademar letis a'la 1000eek myyb. peale kahte päeva tahtsin sadula tagasi viia ja ymber vahetada, aga midagi muud tarka asemele ka ei osanud võtta, siis mõtlesin et proovime siis...ka mingi paari nädalaga harjus tagumik ära, enne kisuvad nyyd muud asjad kangeks aga istumine on ok!UrmasL kirjutas:Sadula sobivust ei saa ka paari tunnise sõiduga testida. Ka selline sadul mis sulle anatoomiliselt hästi sobib vajab harjumist. .......... P***e tahab sadulaga harjumiseks ikka paar nädalat vähemalt. Ükskõik kui hea uus sadul ka on. Ise ostsin eelmisel suvel Fizik Nisene MTB peale ja alguses tundus asi kehvem kui mu vana juust. Praegu olen asjaga väga rahul.
ps. muidugi rattapükstega sõites, hiljuti just elukaaslasega soitma minnes mõtlesin et ei viitsi pykse panna, läksin tavaliste shortsidega, siis andis tunda kyll..
kiiver pähä!
http://www.cyclingplus.co.uk/forum/default.asp
Funny that in C+ 144 Paul Vincent says the Era Luxe is "the best saddle we've tried in years". It did give me haemorrhoid trouble after all but at least they're gone now and my Selle Italia Turbo hasn't brought them back. Very personal thing these saddles......
sadul
Kui ratta ostsin, siis oli originaalis peal WTB SST CZ. CZ t@histab 'comfort zone' ja sisuliselt on kubeme taguse toetuspunkti kohal eraldi pehmemast materjalist polster. Midagi sellist:
http://www.wtb.com/sst.html
Peale m6nda s6itu vahetasin uuema vastu ja nyyd olen t6esti rahul. Love-cannel tootab!
Vaata pilti minu albumist ja
http://www.wtb.com/speed_v_sport.html
http://www.wtb.com/sst.html
Peale m6nda s6itu vahetasin uuema vastu ja nyyd olen t6esti rahul. Love-cannel tootab!
Vaata pilti minu albumist ja
http://www.wtb.com/speed_v_sport.html
tuksub-sõidan, tuksub-sõidan, tuksubtuksubtuksub - pean pausi...
Selle Italial on siiski päris lai valik 'auguga' sadulaid ... ise ostsin naise rattale 'auguga' Lady Gel Flow (enne oli Marin'i 'standard' WTB comfort zone'ga sadul). Samas pole ta ka sellest sadulast vaimustuses .. ehk probleemiks veel vähene 'harju(ta)mine' Naiste mudelid on jah lühemad ja tagant laiemad, kui meeste sadulad.UrmasL kirjutas:Minu isiklik arvamus on, et need praoga/auguga sadulad on paras hype. Korralikel tootjatel (Fizik, Selle Italia) selliseid pole.
Enda rattal SDG Sattelite ja igal kevadel mõtlen sadula vahetamisele ... siis aga koos sõidutundide kogunemisega harjub ka tagumik sadulaga (või vastupidi) ja sadulavahetus taandub tahaplaanile.
Sadula meeldimine on ikkagi niivõrd individuaalne ja harjumist vajav asi, et raske on kellegi soovituste järgi valikut teha ... kui võimalik oleks, tuleks tuleks enne ostmist üks nädalakene sadulaga sõita ja nädala lõpuks näiteks ka üks TEC läbida ... kahjuks rattapoed sellist sadula 'laenutamist' ei paku.
nõus. kuigi ca x tunni pikkune sõit maastikul ei anna veel täit pilti sadula sobivusest. pigem 2,5-3h asfaldil ja asi ongi selge kas kuskilt sureb või pigistab vms. kevadel laenasin teiselt sõitjalt fiz:k nisene ja käisin maanteel proovimas, ca üle 3 h, sobis, siiani sobib. ka 4:45 tundi TRR ei olnud kanni jaoks liiga hullud.taivos kirjutas:Sadula meeldimine on ikkagi niivõrd individuaalne ja harjumist vajav asi, et raske on kellegi soovituste järgi valikut teha ... kui võimalik oleks, tuleks tuleks enne ostmist üks nädalakene sadulaga sõita ja nädala lõpuks näiteks ka üks TEC läbida ... kahjuks rattapoed sellist sadula 'laenutamist' ei paku.
mida sa naturaalse naha all mõtled? fiziki sadulad peaks kõik olema kaetud ehtsa naha mitte kunstnahaga...tehas pakub vist isegi ussinahaga sadulaid...V+ oli üks koos karvadega veisenahast sadul küll pakkudaharles kirjutas:Tuvastasin veloplus-i lehelt Fizik Nisene kolm erinevat varianti, millest 2 naturaalse nahaga ja üks geeliga. Oskab keegi kommenteerida kas naturaalne nahk on parem??? Kallim igal juhul.
oli siingi juttu, et V+ lõpetas fizi:kuga tegelemise ära või vastupidi....Ruve kirjutas:mida sa naturaalse naha all mõtled? fiziki sadulad peaks kõik olema kaetud ehtsa naha mitte kunstnahaga...tehas pakub vist isegi ussinahaga sadulaid...V+ oli üks koos karvadega veisenahast sadul küll pakkudaharles kirjutas:Tuvastasin veloplus-i lehelt Fizik Nisene kolm erinevat varianti, millest 2 naturaalse nahaga ja üks geeliga. Oskab keegi kommenteerida kas naturaalne nahk on parem??? Kallim igal juhul.
nahaga on nad kõik. kevadel ostsin ühe viimastast Ti mudelitest.
Nati teemaväliselt, aga ikkagi. Kas keegi siinkolajatest teab, mis Pärnu firma äsjasel Otepää TEC-il oma pudi-padi müüs, selliste GT kirjadega varjualused olid? Diplomit oodates näppisin seal ühte titaanrelssidega San Marco Flat MNT sadulat ja jõusime 1200 kroonini välja, aga siis lõi välja sünnipärane ihnsus ja nüüd on see kripeldama jäänud.
San Marco sadulaid müüb Pärnus Ringi tänaval asuv Ringi Tänava Rattapood (Mark Revjagin). (veel müüb ta Race Face'i ja järgmisel aastal vist pidi Cane Creek'i ja Chris King'i ka tooma hakkama).
Veits siis teemast ka. Ei soovita kellelgi Ike ,,auguga'' sadulat osta, see vajub peale paarituhandest treeningut ära ning P jääb päris haigeks. Aga kunagi oli mul Fizik Nisene, mis oli väga hea sadul (tegelt vist mugavaim sadul mis üldse minu all olnud)
Veits siis teemast ka. Ei soovita kellelgi Ike ,,auguga'' sadulat osta, see vajub peale paarituhandest treeningut ära ning P jääb päris haigeks. Aga kunagi oli mul Fizik Nisene, mis oli väga hea sadul (tegelt vist mugavaim sadul mis üldse minu all olnud)
Mida rahvas arvab Scotti racing sadulast?
http://www.scottusa.com/proddetail.php?UID=3813
http://www.scottusa.com/proddetail.php?UID=3813