Kas ja milline lääne tagumine käiguvaheti võiks sossile sobida taha ? Nagu ma aru saan, siis olulised parameetrid on käigu ulatus ja raami kinnitus keere. Käigu ulatusega ei tohiks vist probleemi olla, kuna soss on tagant 5 kettaga tänapäeval vist kasutatakse rohekmaid ?
Aga milline oli nõuka ajal kasutatav raami kinnitus keere ja millist kinnitust kasutatakse tänapäeval ?
Muu tööpõhimõte peaks vist sama olema, seega muid komplikatsioone ei tohiks tekkida ?
Mis mul veel tähelepanematta on jäänud (välja arvatud see, et kogu see üritus on nagunii tänamatu töö )?
Pimp my Soss vol2: Tagumine käiguvaheti
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Re: Pimp my Soss vol2: Tagumine käiguvaheti
Kinnitus on sama (m10x1) - olen isiklikult miskise altotsa Shimano "Sputnikule" alla pannud. Peaks veneaegse käiguheebliga töötama ilusti. Kui tahad tänapäevast astmetega käiguheeblit panna, võib juhtuda, et vaja ka tagatirr (ilmselt ka rumm) ära vahetada - käiguheebli sammu pikkus ei tarvitse klappida vene tagahammasrataste vahega (näiteks kui timmid pärast 1.käigu paika, siis 2. on natuke mööda, 3. juba rohkem mööda, 4 päris mööda jne. Näiteks nii ei klappinud omavahel Shimano SIS 7-ne heebel Shimano SIS 6-se tagatirriga.
mustal taustal helendab must vari
Re: Pimp my Soss vol2: Tagumine käiguvaheti
Minu omal on kuuekäiguline Shimano Deore
Train hard, live strong!