Kiivriga ja kiivrita 2009
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Kiivriga ja kiivrita 2009
Jõudu.
Selline lugu siis, et lugedes seda teemat tekkis mõte endale ka kiiver muretseda.
Teab keegi ütelda kuskohast Lõuna-Eestis on suurem valik kiivreid olemas.
Parimat,
Selline lugu siis, et lugedes seda teemat tekkis mõte endale ka kiiver muretseda.
Teab keegi ütelda kuskohast Lõuna-Eestis on suurem valik kiivreid olemas.
Parimat,
Re: Kiivriga ja kiivrita 2009
Spordipoed äkki? L6una-Eesti Hawaiide kohta ei tea.... läksin Kristiine Hawaiisse sadulat ostma ja seal oli ainult suusavarustus myygilTeab keegi ütelda kuskohast Lõuna-Eestis on suurem valik kiivreid olemas
Re: Kiivriga ja kiivrita 2009
Rattaring Tartus Palju erinevaid Bell'i kiivreid.helmer kirjutas:Jõudu.
Selline lugu siis, et lugedes seda teemat tekkis mõte endale ka kiiver muretseda.
Teab keegi ütelda kuskohast Lõuna-Eestis on suurem valik kiivreid olemas.
Parimat,
http://www.rattaring.ee
Praegu ka sooduspakkumine seal kiivritele
Re: Kiivriga ja kiivrita 2009
Kiivrit nüüd küll päris nii tellida ei julgeks. Osad asjad ei istu kohe üldse pähe kuigi mõõt on õige.Rivo kirjutas:http://www.et-bike.ee
http://www.hobisport.ee
Saadavad kauba sinna, kuhu soovid (tellid)
Re: Kiivriga ja kiivrita 2009
Kui suurus ei sobi saab selle välja vahetada juhul kui ei ole kiivrit kasutanud. Vähemalt hobisport.ee poole pealt julgen seda 100% lubada. Usun et ka et-bike käitub sama moodi.arno110 kirjutas:Kiivrit nüüd küll päris nii tellida ei julgeks. Osad asjad ei istu kohe üldse pähe kuigi mõõt on õige.Rivo kirjutas:http://www.et-bike.ee
http://www.hobisport.ee
Saadavad kauba sinna, kuhu soovid (tellid)
Re: Kiivriga ja kiivrita 2009
Täpselt nii. Ümbervahetamine pole probleem. Siiski väga ei meenugi, et suuremate kiivritootjate toodanguga oleks sellist muret olnud. Bell, Giro jne. on üsna kindla peale minek.riho kirjutas:Kui suurus ei sobi saab selle välja vahetada juhul kui ei ole kiivrit kasutanud. Vähemalt hobisport.ee poole pealt julgen seda 100% lubada. Usun et ka et-bike käitub sama moodi.arno110 kirjutas:Kiivrit nüüd küll päris nii tellida ei julgeks. Osad asjad ei istu kohe üldse pähe kuigi mõõt on õige.Rivo kirjutas:http://www.et-bike.ee
http://www.hobisport.ee
Saadavad kauba sinna, kuhu soovid (tellid)
Re: Kiivriga ja kiivrita 2009
Enamasti on asi pigem liistus kui sentimeetrites - õnneks või kahjuks pole kõik pead sama kuju erinevad suurused.
Re: Kiivriga ja kiivrita 2009
jah. siiani on mulle istunud pähe proovitutest vaid MET ja Limar. Teiste kõigiga on suurem või väiksem jama.Villem T kirjutas:Enamasti on asi pigem liistus kui sentimeetrites - õnneks või kahjuks pole kõik pead sama kuju erinevad suurused.
Re: Kiivriga ja kiivrita 2009
krt eile täpsel sel ajal kui Salumäe luges mulle epistlit kiivri vajalikkusest, sai kunagine Saaremaa tuuri võitja (teises kohas) paugu ära.
http://www.tallinnapostimees.ee/?id=117977
Kiivriga. Pääses rangluu murruga. Head paranemist!
http://www.tallinnapostimees.ee/?id=117977
Kiivriga. Pääses rangluu murruga. Head paranemist!
Gravity is a Bitch
Re: Kiivriga ja kiivrita 2008
Tema jaoks kehv lugu, aga postiivse poole peale võib kanda selle, et jalgrattureid on juba nii palju, et saavad pihta ka ilma avariis otseselt osalemata.Kuldar kirjutas:krt eile täpsel sel ajal kui Salumäe luges mulle epistlit kiivri vajalikkusest, sai kunagine Saaremaa tuuri võitja (teises kohas) paugu ära.
http://www.tallinnapostimees.ee/?id=117977
Kiivriga. Pääses rangluu murruga. Head paranemist!
-
- Rattur
- Postitusi: 28
- Liitunud: 05. 03. 2009. 00:36
Re: Kiivriga ja kiivrita 2009
Ei ole kiivrikandja. Vaevalt et hakkangi. Kiiver tekitab võltsturvalisust. See aitab ikka juba siis kui laks käinud. Aga meie peaksime proovima VÄLTIDA juba eos sellste situatsioonide teket. Pean liiklusohutuse seisukohalt tähtsmaks hoopis tahavaatepeeglit ja tähelepanelikust liikluses. Kui rattur külje maha saab, siis on raudselt oma võimeid ülehinnatud. Kui autole ette sõidab - ise süüdi.
Pigem..
1. tahavaatepeegel (võimalusel isegi 2)
2. KORRALIKUD tuled ( mitte hiina tattninad)
3. Maanteel ehk helkurvest
4. Samas pooldan lastel kiivri kandmist
Ja mis põhiline - pole mõtet mängida sõiduteel laia lehte a`la "mina olen rattur, teie autojuhid peate mind austama". Maailm pöörleb loodusseaduste, mitte meie, inimputukate" tehtute järgi.
Pigem..
1. tahavaatepeegel (võimalusel isegi 2)
2. KORRALIKUD tuled ( mitte hiina tattninad)
3. Maanteel ehk helkurvest
4. Samas pooldan lastel kiivri kandmist
Ja mis põhiline - pole mõtet mängida sõiduteel laia lehte a`la "mina olen rattur, teie autojuhid peate mind austama". Maailm pöörleb loodusseaduste, mitte meie, inimputukate" tehtute järgi.
Re: Kiivriga ja kiivrita 2009
pentaximees kirjutas: Kui rattur külje maha saab, siis on raudselt oma võimeid ülehinnatud. Kui autole ette sõidab - ise süüdi
Et kui mingi järjekordne rullnokk mulle tagant sisse sõidab, olen ikka mina süüdi? Autojuht saaks siis ikka väita, et rattur keeras mulle ette. Tuledest - ma sõidan sügisel ja kevadel varahommikuti Männiku-Saku teed, tihti pimedas. Ees on päris korralik Cateye tuli, mida on kindlalt 500m kaugusele näha. Kui üks autojuht kümnestki täistuled maha võtab, on juba asi. Kusjuures rekkajuhid on tunduvalt viisakamad kui tavaautojuhid. Kui tee on ikka piisavalt lai ja ühtegi autot 5 min ka vastu ei tule, milleks on vaja 130 km/h mul 30cm kauguselt lenksust mööda kihutada??
-
- Rattur
- Postitusi: 28
- Liitunud: 05. 03. 2009. 00:36
Re: Kiivriga ja kiivrita 2009
See täistulede-probleem on tõsine. Üldiselt kui öösiti Tallinn-Keila-Tallinn marshuudil sõidan, siis vaikset roppu sõimu kostab mu suust alates tallinna piirist kuni keilani välja. Hetkel olen ühe tule jätnud lenksule nii, et seda saab lihtsalt ülespoole keerata, et anda jõhker valgusvastulöök. Samas märkasin, et kui panna lisaks tavatuledele veel ere vilkuv tuli, siis vahetavad paremini. Kusjuures naljakas on see, et taksojhtidel on täitsa p****. Teine grupp on nagu arvata võib jeebivennikesed.
Re: Kiivriga ja kiivrita 2009
Oleneb tulest, mis sinul (lenksul või kiivril) on. Ma küll väga tihe sõiduteel liikleja rattaga pole (pimedes mõtlen), aga need lõigud/jupid, mis sõitnud, on autojuhid ikka väga aegsalt oma täistuled maha võtnud ja seda pea 100% kõik, kes vastu tulid ! Mitmeid kordi on olnud hoopis juhus, et autojuhid vilgutavad, et ka mina oma "täistuled" maha võtaks Nii et, kui auto vastu tulemas, siis olen ise pea rohkem maha pööranud (mul valgusti kiivri/pea küljes), et mitte neljarattalise juhti häirida. Kui aga näha, et autojuht ei taha oma täistulesid maha võtta, siis on alati piisanud korraks auto peale vaatamisest (loe, keerad kah tuled näkku). Õnneks, on seda matslikku võtet vaja läinud ainult paaril korral.pentaximees kirjutas:See täistulede-probleem on tõsine.
Re: Kiivriga ja kiivrita 2009
....ja ole hea, kui satud kiivrita avariisse, saad peavigastuse ja vajad haiglaravi, maksa selle eest ise, mitte ära lase maksta meie kõikide palgalt korjatud summadest finantseeritava haigekassa rahadest...ja su lähedased on kindlasti rõõmsad.pentaximees kirjutas:Ei ole kiivrikandja. Vaevalt et hakkangi. Kiiver tekitab võltsturvalisust. See aitab ikka juba siis kui laks käinud. Aga meie peaksime proovima VÄLTIDA juba eos sellste situatsioonide teket. Pean liiklusohutuse seisukohalt tähtsmaks hoopis tahavaatepeeglit ja tähelepanelikust liikluses. Kui rattur külje maha saab, siis on raudselt oma võimeid ülehinnatud. Kui autole ette sõidab - ise süüdi.
Juhtum teisipäevaselt rullitreeningult: algaja kukkus praktiliselt nullkiiruselt selili nii, et pea käis kolaki vastu asfalti ning kiiver pilbasteks. Tuli püsti, raputas pead, oigas valust....sai shokist üle ja viis oma ülesande täitnud kiivri prügikasti ning elab oma tavapärast elu edasi...ilma kiivrita, spekuleerin, oleks miinimum olnud peapõrutus...max.....ei taha sellele mõelda.
Teine juhus: http://www.postimees.ee/190504/lisad/kasu/134247.php
Kurb, väga kurb.
Võib küll spekuleerida valede sõiduvõtete ja oma mõtetega liiklusest eemal olekusse, kuid ilmselt oleks kiiver päästnud.
Ei ole ise täheldanud, et rattakiiver muudaks kedagi hulljulgeks ja mõtlematuks idioodiks...enamikule meist on lisaks peale kallid ka mu jäsemed ja keha....mis muideks kui kiiver peas, praktiliselt ilma mingi kaitseta on.
Võib olla üliettevaatlik ja ettenägelik ning sõita 100% vigadeta, kuid teiste vigade eest pole kaitstud keegi.
Re: Kiivriga ja kiivrita 2009
ah, igasuguseid enda meelest kuulikindlaid leidub.
Re: Kiivriga ja kiivrita 2009
Ostsin kiivri siis kui Pirita teel pea ees ilma kiivrita murus maandusin. Esimene käik peale seda oli Rademari ja kiiver pähe. Kord treeningul keerasin suurel kiirusel kruusalt metsavahele ja seal jäi esiratas kivide ja muda vahele kinni. Esiratas paindus läbi ja mina maandusin kiiver ees paekivisse. Juba kiivriga oli teadvusekaotus, mis kiivrita oleks olnud - ei taha teada. Ja kui soovid olla eeskujuks lastele - eriti veel enda omadele siis ära mängi surematut vaid pane kiiver pähe.
Re: Kiivriga ja kiivrita 2009
Mõned mõtted:pentaximees kirjutas:...Kiiver tekitab võltsturvalisust. See aitab ikka juba siis kui laks käinud. ... Kui rattur külje maha saab, siis on raudselt oma võimeid ülehinnatud. ...
1. Kas oleks hea kodus naela otsas kiivrit hoida, et peale õnnetust (kui veel elus) diivanil kiiver pähe panna? Ei saa "kuulikindlast" mehest aru - võib-olla paneb ta kiivrit pähe lennu ajal enne maandumist?
2. Mind on kaks korda külili sõidetud, seejuures mõlemil korral olin peateel, eelisõigusega ja ei osanud midagi karta. Esimesel korral autojuht oli ilusti peatunud Anna teed märgi all ja äkki arvas, et suudab kõrvalteelt minu eest siiski läbi lipsata. Teisel korral kihutas hullunud hobune vankriga pimeda nurga tagant mulle sisse. Kummalgi korral oli aega reageerida umbes sekund (ehk teisit öeldes end kerasse tõmmata ja laksu oodata). Kaks kokkupõrget mida minul polnud võimalik ette näha ja vältida, kaks täielikult mahakantud maanteratast ja kaks purunenud kiivrit. Ise elus, kõnnin omal jalal ja ootan uue ratta saabumist.
3. Maastikul sõites on ohulukordi kordades rohkem ...
Last but not least - kui ise endast ei hooli, siis mõtle vähemalt oma lähedastele, et nad ei peaks Sind leinama või elu lõpuni lusikaga söötma ...
tuksub-sõidan, tuksub-sõidan, tuksubtuksubtuksub - pean pausi...
Re: Kiivriga ja kiivrita 2009
erikr kirjutas:ah, igasuguseid enda meelest kuulikindlaid leidub.
Mees polegi väitnud, et on "kuulikindel", vaid seda et ta suudab "kuulide" eest ära põigata, ilmselt siis nagu filmis "Matrix". Meeldib see talle või mitte, aga kurb tõsiasi ja karm reaalsus, et elu pole film, võib teda järsku ja väga valusalt Maa peale tagasi tuua.mart2 kirjutas:... Ei saa "kuulikindlast" mehest aru ...
Jutt siis kiivrist ja jumala õige. Ehk siis kiivri roll muutub (eluliselt) vajalikuks just sellel hetkel kui kusagil on tehtud viga ja loomulikult pole sel hetkel oluline kes, miks ja kuipalju eksis. Kiiver loomulikult ei garanteeri, et sinuga mitte midagi ei juhtu, aga võib päästa halvimast.pentaximees kirjutas:... See aitab ikka juba siis kui laks käinud ...
Sarnaselt võiks ju autodest turvavööd ja airbagid välja visata ja loota, et mitte ükski liikleja mitte kunagi enam ei eksi ja ühtegi õnnetust enam ei juhtu. Tundub ju natuke rumal ja absurdne lootus?
-
- Rattur
- Postitusi: 28
- Liitunud: 05. 03. 2009. 00:36
Re: Kiivriga ja kiivrita 2009
No tule taevas appi !!!
Re: Kiivriga ja kiivrita 2009
Kukkumise HETKEL ei aita taevas, vaid kiiver. Pärast pole tast suuremat tolku ...pentaximees kirjutas:No tule taevas appi !!!
tuksub-sõidan, tuksub-sõidan, tuksubtuksubtuksub - pean pausi...
Re: Kiivriga ja kiivrita 2009
Mulle on jäänud mulje, et mida kõvem ratas, seda vähem kantakse kiivrit. Ja üks tuttav ütles selle peale, et kiivrit kannavad need, kellel on peakolus midagi kaitsta- puupeadel polevatki kiivrit tarvis.
-
- Rattur
- Postitusi: 28
- Liitunud: 05. 03. 2009. 00:36
Re: Kiivriga ja kiivrita 2009
Tundub, et olen DElfi kommentaarilehele sattunud. Kahju. Aga omalpoolt lisan lõpetuseks mõned mõtted veel.
1. Ratas on sõitmiseks, mitte kukkumiseks. Kui sõidustiili on juba eelnevalt sisseprogrammeeritud kukkumine, siis on ikka miskit valesti.
2. Siinsamas foorumis kohtasin sõnavõtte, kuidas turvalisuse pärast teele asetatud tõkkepuudest rulluiskudega alt läbi sõita... . Seda propageerivad samad, kes siin tuliselt kiivreid pooldavad. On see normaalne ?
3. Mul ei ole kallis ratas - on vana ülesputitatud Classic Comfort. Matkarattaks tehtud. Mitte mäest rattad blokkis külg ees allatulemiseks. Värvilisi kirevate välismaiste reklaamkirjadega liibukaid ega 1500.- päikseprille ei kanna. Ega hakka kandma. Sõidan keskeltläbi kiirusega 20 km/h, ega tunne mingit tarvet kelkida oma maksimaalse saavutatud kiirusega. Teen omaltpoolt kõik oleneva kukkumise või selle põhjuste ennetamiseks. Kui ma kukun, siis on selleks mingi väga hull põhjus.
Ma omaltpoolt lõpetaks selle diskusiooni - kisub perekooli foorumiks. Algselt polnud eesmärk see, vaid avaldada teist nägemust.
Aga kui näete musta Classic Comforti, väntamas tavariietes, kiivrita jobu, siis olen see mina.
Päikest teile
1. Ratas on sõitmiseks, mitte kukkumiseks. Kui sõidustiili on juba eelnevalt sisseprogrammeeritud kukkumine, siis on ikka miskit valesti.
2. Siinsamas foorumis kohtasin sõnavõtte, kuidas turvalisuse pärast teele asetatud tõkkepuudest rulluiskudega alt läbi sõita... . Seda propageerivad samad, kes siin tuliselt kiivreid pooldavad. On see normaalne ?
3. Mul ei ole kallis ratas - on vana ülesputitatud Classic Comfort. Matkarattaks tehtud. Mitte mäest rattad blokkis külg ees allatulemiseks. Värvilisi kirevate välismaiste reklaamkirjadega liibukaid ega 1500.- päikseprille ei kanna. Ega hakka kandma. Sõidan keskeltläbi kiirusega 20 km/h, ega tunne mingit tarvet kelkida oma maksimaalse saavutatud kiirusega. Teen omaltpoolt kõik oleneva kukkumise või selle põhjuste ennetamiseks. Kui ma kukun, siis on selleks mingi väga hull põhjus.
Ma omaltpoolt lõpetaks selle diskusiooni - kisub perekooli foorumiks. Algselt polnud eesmärk see, vaid avaldada teist nägemust.
Aga kui näete musta Classic Comforti, väntamas tavariietes, kiivrita jobu, siis olen see mina.
Päikest teile
Re: Kiivriga ja kiivrita 2009
Auto on sõitmiseks, mitte matsu panemiseks. Laev on purjetamiseks, mitte uppumiseks. Lennuk on lendamiseks, mitte alla kukkumiseks. Ometi on neis kõigis millegipärast omad turvaseadmed sees. Minule on mu pea ja seal sees olev tähtis ja ma kannan kiivrit.pentaximees kirjutas:1. Ratas on sõitmiseks, mitte kukkumiseks. Kui sõidustiili on juba eelnevalt sisseprogrammeeritud kukkumine, siis on ikka miskit valesti.
If everything's under control, you're going too slow!
Re: Kiivriga ja kiivrita 2009
Milleks püüad vastanduda oma ratta ja varustusega, kui nendest pole olnd juttugi. Sinuga sarnaseid, kuid kiivriga sõitjaid tuleb iga aastaga juurde. Kiivrite lisandumist saab näha nt iga-aastastel Roheliste rattaretkedel (ca 2000 osavõtjat), kus enamik on nautlejad ja kulgejad ratastel.pentaximees kirjutas:Mul ei ole kallis ratas - on vana ülesputitatud Classic Comfort. Matkarattaks tehtud. Mitte mäest rattad blokkis külg ees allatulemiseks. Värvilisi kirevate välismaiste reklaamkirjadega liibukaid ega 1500.- päikseprille ei kanna. Ega hakka kandma. Sõidan keskeltläbi kiirusega 20 km/h, ega tunne mingit tarvet kelkida oma maksimaalse saavutatud kiirusega.
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.
Re: Kiivriga ja kiivrita 2009
See ju poolnaljaga öeldud. Ja poolnaljaga seepärast,et põhimõtteliselt on see võimalik. Mõni osav mees teeks selle ära, aga kiivrigapentaximees kirjutas: 2. Siinsamas foorumis kohtasin sõnavõtte, kuidas turvalisuse pärast teele asetatud tõkkepuudest rulluiskudega alt läbi sõita... . Seda propageerivad samad, kes siin tuliselt kiivreid pooldavad. On see normaalne ?
Re: Kiivriga ja kiivrita 2009
See ei ole üldse naljaga öeldud. Ja mitte põhimõtteliselt teeks vaid teeb. Ainuke osavus mis selleks vajalik on, on oskus kükitada. Seda võib teha kui näed, et üthki autot pole hoovist väljumas.rai66 kirjutas:See ju poolnaljaga öeldud. Ja poolnaljaga seepärast,et põhimõtteliselt on see võimalik. Mõni osav mees teeks selle ära, aga kiivrigapentaximees kirjutas: 2. Siinsamas foorumis kohtasin sõnavõtte, kuidas turvalisuse pärast teele asetatud tõkkepuudest rulluiskudega alt läbi sõita... . Seda propageerivad samad, kes siin tuliselt kiivreid pooldavad. On see normaalne ?
Ka uisutamine käib loomulikult kiivriga, kuigi uisud on tehtud sõitmiseks mitte kukkumiseks ja võid olla Liivimaa parim uisutaja jne. Minu viimane meelesolev kukkumine uiskudel oli just sellepärast, et istusin teise sõitja tuules ja see otsustas millegipärast peaga asfalti proovida. Kui 20-30 km/h vihised ja keegi otsustab su ees külili visata või autoga ette sõita või muudab mõni jalutav pensionär ootamatult kiirust ja suunda siis on laks kerge tulema.
Re: Kiivriga ja kiivrita 2009
Küsimus ei ole selles kui hästi sa saad hakkama planeeritud manöövritega. Küsimus ei ole selles kuidas sa tuled välja olukordadest kus sa oled subjekt.
Küsimus on selles, kui hästi sa saad hakkama ettekavatsemata olukordades. Sellistes kus sa oled objekt. Millele sinu tahte, plaanide ja mille iganes vastaselt rakendatakse füüsilist jõudu.
Arne
Küsimus on selles, kui hästi sa saad hakkama ettekavatsemata olukordades. Sellistes kus sa oled objekt. Millele sinu tahte, plaanide ja mille iganes vastaselt rakendatakse füüsilist jõudu.
Arne
-
- Rattur
- Postitusi: 15
- Liitunud: 01. 04. 2009. 15:02
Re: Kiivriga ja kiivrita 2009
pentaximees kirjutas:Ei ole kiivrikandja. Vaevalt et hakkangi. Kiiver tekitab võltsturvalisust. See aitab ikka juba siis kui laks käinud. Aga meie peaksime proovima VÄLTIDA juba eos sellste situatsioonide teket. Pean liiklusohutuse seisukohalt tähtsmaks hoopis tahavaatepeeglit ja tähelepanelikust liikluses. Kui rattur külje maha saab, siis on raudselt oma võimeid ülehinnatud. Kui autole ette sõidab - ise süüdi.
Pigem..
1. tahavaatepeegel (võimalusel isegi 2)
2. KORRALIKUD tuled ( mitte hiina tattninad)
3. Maanteel ehk helkurvest
4. Samas pooldan lastel kiivri kandmist
Ja mis põhiline - pole mõtet mängida sõiduteel laia lehte a`la "mina olen rattur, teie autojuhid peate mind austama". Maailm pöörleb loodusseaduste, mitte meie, inimputukate" tehtute järgi.
Tulevane ajupuravik vist
palju õnne su vanematele / naisele / kallitele
http://bbkld.com/blog/wp-content/upload ... stupid.jpg
suht sama teema on "mul pole autos turvavööd vaja peale panna ega ma siis laksu ei pane!"
ise olen natukene ikstriimim tüüp kellele meeldib igasugu asju katsetada, kuid kui sõitaks niisamagi ei ole kass / koer teel välistatud mille tulemusel scorpion style või faceplant paned asfaltile.
Re: Kiivriga ja kiivrita 2009
igal juhul kiivrid pähe!!!
ei ole ühtegi vabandust ilma sõitmiseks.
ei ole ühtegi vabandust ilma sõitmiseks.
Re: Kiivriga ja kiivrita 2009
algse küsimuse juurde- tartus lukupuud narva mnt 27 müüb abust. Sügisel kui endale uue soetasin, oli mingi sooduskampaania, praegu hinnad ilmselt kõrgemad.
link
link
Re: Kiivriga ja kiivrita 2009
Philip Deignan teeb siin, enda peal, üsna puust ja punaseks selgeks, miks on mõtekas kiivrit kanda:
http://www.youtube.com/watch?v=jUgb1HLibd8
http://www.youtube.com/watch?v=jUgb1HLibd8
Re: Kiivriga ja kiivrita 2009
See on rohkem selles stiilis, et avariis osales BMW!pentaximees kirjutas:Teine grupp on nagu arvata võib jeebivennikesed.
Täitsa asjakohane.Raix kirjutas:Kiivrit kannavad need, kellel on peakolus midagi kaitsta- puupeadel polevatki kiivrit tarvis.
Endal kiiver olemas ja kannan. Pole mõtet hakata pärast kukkumist kiivrit ostma ... pigem ikka ennetada.
Eekuju loeb ka midagi.