sellise käiguga amort on kindlasti tegija usa freeride radadel, eestis vist nii pikale käigule suurt otstarvet ei leia.mart2 kirjutas:Maikuu "Bicycling" ajakirjas kiidavad testis6itja uut Manitou Minute SPV (Stable Platform Valve) kahvlit - 100/130mm. On nii 6hk kui vedru variandid ja m6lemaid kiidetaks. Paremus ikka vist rohkem kasutamise OTSTARBE/EESM@RGI taga kinni.
Amordid
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Re: amort
t@psustus
100/130 all pidasin silmas 100 ja 130 mm k@iguga variante. Kommentaari m6tteks oli oelda, et ka tippamordimudelite juures kasutatakse ikka veel vedrusid. Peamine on eesm@rk, milleks (millisel rajal) amorti kasutatakse.
tuksub-sõidan, tuksub-sõidan, tuksubtuksubtuksub - pean pausi...
Re: t@psustus
Minu arust ei ole mingit põhjust vedrudest loobuda, vedru õhk kombinatsioon on piisavalt seadistatav. Õhuga saavutatav võimalik jäikus on lockoutidega ammu asendatud. Vedru võiks olla must be, puhtaima käiguga üldse.mart2 kirjutas:100/130 all pidasin silmas 100 ja 130 mm k@iguga variante. Kommentaari m6tteks oli oelda, et ka tippamordimudelite juures kasutatakse ikka veel vedrusid. Peamine on eesm@rk, milleks (millisel rajal) amorti kasutatakse.
Porter Lifts Your Ranking
RockShox Duke Race 2003
Mida arvata sellisest isendist: RockShox Duke Race 2003?
Kas jääb pehmeks 100 kg mehemüraka ja teekonaruste vahel?
Ta on küll pisut raske (1758 gr) aga see eest lukustusega, ja amordi kaal
ei ole mu jaoks ka väga oluline. Tähtsamaks pean vastupidamist ja
head toimimist.
Kas jääb pehmeks 100 kg mehemüraka ja teekonaruste vahel?
Ta on küll pisut raske (1758 gr) aga see eest lukustusega, ja amordi kaal
ei ole mu jaoks ka väga oluline. Tähtsamaks pean vastupidamist ja
head toimimist.
Re: RockShox Duke Race 2003
Endalgi plaan taoline isend lähitulevikus soetada. Vähemalt juttude järgi pidi see küll vastupidav amort olema. Isegi Kalle Kaupmees sõidab sellisegasmile kirjutas:Mida arvata sellisest isendist: RockShox Duke Race 2003?
Kas jääb pehmeks 100 kg mehemüraka ja teekonaruste vahel?
Ta on küll pisut raske (1758 gr) aga see eest lukustusega, ja amordi kaal
ei ole mu jaoks ka väga oluline. Tähtsamaks pean vastupidamist ja
head toimimist.
Re: RockShox Duke Race 2003
päris täpse kaalu oled pannud...kas käisid kuskil kaalumas seda amorti? olen seda amorti käes korra hoidnud ja võin julgelt väita,et kaalub rohkem V+ tegin väikese sõidu poe ukse taga Merida magnesium race'ga,sellel oli vist Duke XC amort,sellist amorti küll omale ei tahaks...ntx Specialized epicu all olev Skareb comp tundus palju paremini töötavat!Ja kergem peaks ka olemasmile kirjutas:Mida arvata sellisest isendist: RockShox Duke Race 2003?
Kas jääb pehmeks 100 kg mehemüraka ja teekonaruste vahel?
Ta on küll pisut raske (1758 gr) aga see eest lukustusega, ja amordi kaal
ei ole mu jaoks ka väga oluline. Tähtsamaks pean vastupidamist ja
head toimimist.
Re: RockShox Duke Race 2003
ma poe ukse taga tiiru tehes küll ei julgeks amordi toimivuse üle otsustada aga jah kui võistlemise jaoks amorti otsiks, ega siis duke?i ei vaataks.Ruve kirjutas: V+ tegin väikese sõidu poe ukse taga Merida magnesium race'ga,sellel oli vist Duke XC amort,sellist amorti küll omale ei tahaks...ntx Specialized epicu all olev Skareb comp tundus palju paremini töötavat!Ja kergem peaks ka olema
Re: RockShox Duke Race 2003
mina küll julgen Duke XC on täiesti tavaline odav amort,võrdleks pigem RST Aerosa kui mõne Manitouga...kui head amorti tahta võimalikult väikese raha eest,siis mõni lihtsam RS SID ntx,hind on samas klassis Duke Race'iga,aga amort ikka palju parem.Või siis Manitou Skareb comp,jääb ka umbes samasse hinnaklassi.tarmo kirjutas:ma poe ukse taga tiiru tehes küll ei julgeks amordi toimivuse üle otsustada aga jah kui võistlemise jaoks amorti otsiks, ega siis duke?i ei vaataks.Ruve kirjutas: V+ tegin väikese sõidu poe ukse taga Merida magnesium race'ga,sellel oli vist Duke XC amort,sellist amorti küll omale ei tahaks...ntx Specialized epicu all olev Skareb comp tundus palju paremini töötavat!Ja kergem peaks ka olema
Re: RockShox Duke Race 2003
Omalt poolt lisaksin (eeldusel et osta saab ka mujalt kui eestist) , et raha kokkuhoiu mõttes võiks Skarebi asemel vabalt vaadata ka mõne möödund hooaja mudelit. Perhvoormansis ei pea seal juures kaotama.Ruve kirjutas:...kui head amorti tahta võimalikult väikese raha eest,siis mõni lihtsam RS SID ntx,hind on samas klassis Duke Race'iga,aga amort ikka palju parem.Või siis Manitou Skareb comp,jääb ka umbes samasse hinnaklassi.
Porter Lifts Your Ranking
Re: RockShox Duke Race 2003
Neid amorte on kahe käiguga, 100 ja 80, mulle on siuke mulje jäänd. Arvan, et eks see 100 käiguga ole tsipa raskem. Oled sa kindel, et see mida näppisid 100 mm-ne ei olnd?Ruve kirjutas:päris täpse kaalu oled pannud...kas käisid kuskil kaalumas seda amorti? olen seda amorti käes korra hoidnud ja võin julgelt väita,et kaalub rohkem V+ tegin väikese sõidu poe ukse taga Merida magnesium race'ga,sellel oli vist Duke XC amort,sellist amorti küll omale ei tahaks...ntx Specialized epicu all olev Skareb comp tundus palju paremini töötavat!Ja kergem peaks ka olemasmile kirjutas:Mida arvata sellisest isendist: RockShox Duke Race 2003?
Kas jääb pehmeks 100 kg mehemüraka ja teekonaruste vahel?
Ta on küll pisut raske (1758 gr) aga see eest lukustusega, ja amordi kaal
ei ole mu jaoks ka väga oluline. Tähtsamaks pean vastupidamist ja
head toimimist.
Re: RockShox Duke Race 2003
see mida proovisin oli reguleeritav,80-100 mm ja seda reguleerimise võimalust vaatasin ka,iseenesest hea variant.Miinus oli amordi juures just see kuidas töötas kui rattal veidi hüpata-liikuda...SID töötab palju paremini,samuti Skareb või eelmine variant Mars.Mul endal on Mars Super ja sellega olen hetkel küll väga rahul.smile kirjutas:Neid amorte on kahe käiguga, 100 ja 80, mulle on siuke mulje jäänd. Arvan, et eks see 100 käiguga ole tsipa raskem. Oled sa kindel, et see mida näppisid 100 mm-ne ei olnd?Ruve kirjutas:päris täpse kaalu oled pannud...kas käisid kuskil kaalumas seda amorti? olen seda amorti käes korra hoidnud ja võin julgelt väita,et kaalub rohkem V+ tegin väikese sõidu poe ukse taga Merida magnesium race'ga,sellel oli vist Duke XC amort,sellist amorti küll omale ei tahaks...ntx Specialized epicu all olev Skareb comp tundus palju paremini töötavat!Ja kergem peaks ka olemasmile kirjutas:Mida arvata sellisest isendist: RockShox Duke Race 2003?
Kas jääb pehmeks 100 kg mehemüraka ja teekonaruste vahel?
Ta on küll pisut raske (1758 gr) aga see eest lukustusega, ja amordi kaal
ei ole mu jaoks ka väga oluline. Tähtsamaks pean vastupidamist ja
head toimimist.
Re: RockShox Duke Race 2003
Duke XC ja Duke Race on erineva kaalu ja hinnaga amordid.Ruve kirjutas:päris täpse kaalu oled pannud...kas käisid kuskil kaalumas seda amorti? olen seda amorti käes korra hoidnud ja võin julgelt väita,et kaalub rohkem 8) V+ tegin väikese sõidu poe ukse taga Merida magnesium race'ga,sellel oli vist Duke XC amort,sellist amorti küll omale ei tahaks...ntx Specialized epicu all olev Skareb comp tundus palju paremini töötavat!Ja kergem peaks ka olema :roll:smile kirjutas:Mida arvata sellisest isendist: RockShox Duke Race 2003?
Kas jääb pehmeks 100 kg mehemüraka ja teekonaruste vahel? :roll:
Ta on küll pisut raske (1758 gr) aga see eest lukustusega, ja amordi kaal
ei ole mu jaoks ka väga oluline. Tähtsamaks pean vastupidamist ja
head toimimist.
Ma olen küll kogu aeg arvanud, et Duke on sama hea amortiseeriva võimega kui SID, ainult et raskem, vähem reguleerimisõvimalusi ja ehk vähem vastupidavam.
Raskele mehele vastupidav amort võiks olla Marzocchi, aga need on suhteliselt rasked asjad, odavam ots on üle 2kg.
Re: RockShox Duke Race 2003
Ma tahaks kah kohe teada mis SID-i saab väikese raha eest?!Ruve kirjutas:...kui head amorti tahta võimalikult väikese raha eest,siis mõni lihtsam RS SID ntx,hind on samas klassis Duke Race'iga,aga amort ikka palju parem.Või siis Manitou Skareb comp,jääb ka umbes samasse hinnaklassi.
Manitou Skareb Comp peaks olema nendest teistest odavam, a'la 4000 eek ja päris kerge tõesti. Samas vastupidavus olevat alla igasugust arvestust.
Re: RockShox Duke Race 2003
-
Viimati muutis Ermo, 08. 03. 2011. 19:33, muudetud 1 kord.
Sõida, aga ära mölise .
Re: RockShox Duke Race 2003
http://www.jensonusa.com/store/product.asp?number=17554Kirsa kirjutas: Ma tahaks kah kohe teada mis SID-i saab väikese raha eest?!
Manitou Skareb Comp peaks olema nendest teistest odavam, a'la 4000 eek ja päris kerge tõesti. Samas vastupidavus olevat alla igasugust arvestust.
see on odavaim SID mida leida võib.
Re: RockShox Duke Race 2003
ehk siis 7300 eeku koos nende poolt pakutada fedex transa ja meie käibemaksuga.erikr kirjutas:http://www.jensonusa.com/store/product.asp?number=17554Kirsa kirjutas: Ma tahaks kah kohe teada mis SID-i saab väikese raha eest?!
Manitou Skareb Comp peaks olema nendest teistest odavam, a'la 4000 eek ja päris kerge tõesti. Samas vastupidavus olevat alla igasugust arvestust.
see on odavaim SID mida leida võib.
Re: RockShox Duke Race 2003
Skarebeid on 3-e sorti!!Ermo kirjutas: Skareb on ikka üks väga hea asi küll !!!
Amordi vastupidavusega on nii, et ei ole mõtet hakata ratast leiutama. Mina ei saanud enda skarebit seni normaalselt käima kuni vedru ( vastavalt tabelis levale kaalule ) ära vahetasin. Nüüd on nii hea, et lihtsalt super. Ratas oleks nagu hoopis teine !!
Ma rääkisin ainult ja täpselt comp-ist. Elite ja Super'i headust ja vastupidavist on ainult kiidetud. Ja ega iga comp kah katki ei lähe.
Teemast võib lugeda http://www.mtbr.com pealt.
Re: RockShox Duke Race 2003
kust selle tabeli leida võiks? Mul ka nimelt kahtlus, et vedru pole päris õigeErmo kirjutas:...Mina ei saanud enda skarebit seni normaalselt käima kuni vedru ( vastavalt tabelis levale kaalule ) ära vahetasin. Nüüd on nii hea, et lihtsalt super. Ratas oleks nagu hoopis teine !!
Re: RockShox Duke Race 2003
mahalae Answer Products'i kodulehelt manual ja seal on olemas - vähemalt minu marsile oli.indrek kirjutas:kust selle tabeli leida võiks? Mul ka nimelt kahtlus, et vedru pole päris õigeErmo kirjutas:...Mina ei saanud enda skarebit seni normaalselt käima kuni vedru ( vastavalt tabelis levale kaalule ) ära vahetasin. Nüüd on nii hea, et lihtsalt super. Ratas oleks nagu hoopis teine !!
http://www.answerproducts.com/
Aga kui siin amortide teemal juba mulje vahetuseks on läinud, siis kuulaks teie arvamust:
Ka eelistada Manitou Mars '01 -te
või RS Pilot C -d ? Mtbr-i hinnang on neil enam-vähem samas klassis.
Esimesega neist aasta otsa sõitnud ja rahul. Teine oleks võimalus saada kaasa (juhul kui ostan) Merida Magnesium Comp'iga.
Ka eelistada Manitou Mars '01 -te
või RS Pilot C -d ? Mtbr-i hinnang on neil enam-vähem samas klassis.
Esimesega neist aasta otsa sõitnud ja rahul. Teine oleks võimalus saada kaasa (juhul kui ostan) Merida Magnesium Comp'iga.
Re: RockShox Duke Race 2003
-
Viimati muutis Ermo, 08. 03. 2011. 19:33, muudetud 1 kord.
Sõida, aga ära mölise .
Pilot C-d nüüd Marsiga küll võrrelda ei saa sa võid sealt Mtbr-ist neid hinnanguid vaadata ja lugeda,aga Marsi ja mis tahes Piloti tase on ikka täiesti erinevperson kirjutas:Aga kui siin amortide teemal juba mulje vahetuseks on läinud, siis kuulaks teie arvamust:
Ka eelistada Manitou Mars '01 -te
või RS Pilot C -d ? Mtbr-i hinnang on neil enam-vähem samas klassis.
Esimesega neist aasta otsa sõitnud ja rahul. Teine oleks võimalus saada kaasa (juhul kui ostan) Merida Magnesium Comp'iga.
Re: RockShox Duke Race 2003
Manitou amortidega on jama jah alguses vahet pole kas skareb comp,elite või super,kõigiga võib jama tulla.Mul on Marsiga ka päris palju jama olnud,alguses ei seisnud õhk sees,vahetati ventiile..ei aidanud...lõpuks jäi lihtsalt müstiliselt pidama...siis Author cupi esimese etapi järel avastasin,et amort ei liigu,kiilus kinni,poes puhastati ilusti ära,aga ei aidanud...siis vahetati liugurid ära,öeldi,et on kulunud...mehhanik ütles,et ei olnud kulunud,aga tema ka ei tea miks kinni kiilub...uute liuguritega ka ei liikunud normaalselt,lasksin uuesti lahti võtta,siis võeti liugurite vahelt mingeid pleki tükke vähemaks...nüüd jälle töötab Rakkes töötas väga hästi ja hetkel olen oma manitou marsiga väga rahulKirsa kirjutas:Skarebeid on 3-e sorti!!Ermo kirjutas: Skareb on ikka üks väga hea asi küll !!!
Amordi vastupidavusega on nii, et ei ole mõtet hakata ratast leiutama. Mina ei saanud enda skarebit seni normaalselt käima kuni vedru ( vastavalt tabelis levale kaalule ) ära vahetasin. Nüüd on nii hea, et lihtsalt super. Ratas oleks nagu hoopis teine !!
Ma rääkisin ainult ja täpselt comp-ist. Elite ja Super'i headust ja vastupidavist on ainult kiidetud. Ja ega iga comp kah katki ei lähe.
jama siis ju,mul on see nö.manitou enda mögin ostsin endale pritsi ja pumba,et hakkan asja ise puhastama...ja pritsiga koos sain osta ka punase tuubiga manitou määrde..määre ise on ikka roheline...rattapoodides panevad kõik seda sama manitou amortidessevaikija kirjutas:marsi liugurite vahele sobib ainult motorexi manitou määre(mida eestis ei müüda).kui seal kasutada midagi muud(ka manitou enda mögin),siis kipub ta jääma kinni.see on kõik äraproovitud asi.
Oleks selline küsimus ,et kas kuskilt saab tellida SID vanemat mudelit, Hawais nägin SID RACE näha oli et vanem mudel tsipake mille hind oli 6000 ja kõrval ka üks SID RACE millel oli see lukustuse värk ka küljes ja karboon toruga see oli mingi 12 000.Ma tahaks mingit kerget õhku saada alla aga ei raatsi nii palju välja käia et kas saab kuskilt vanemaid mudeleid tellida mis on üldjuhul märksa soodsamad kui siin
Palju sa siis oleksid nõus välja käima. Minul on müüa üks 03 SID Race. Täiesti uus ja kind 5k. Kui huvi on siis meili mulle.Bambu kirjutas:Oleks selline küsimus ,et kas kuskilt saab tellida SID vanemat mudelit, Hawais nägin SID RACE näha oli et vanem mudel tsipake mille hind oli 6000 ja kõrval ka üks SID RACE millel oli see lukustuse värk ka küljes ja karboon toruga see oli mingi 12 000.Ma tahaks mingit kerget õhku saada alla aga ei raatsi nii palju välja käia et kas saab kuskilt vanemaid mudeleid tellida mis on üldjuhul märksa soodsamad kui siin
Kasutatud SID-i ei soovita küll eriti osta. SID tahab iga 25 sõidutunni järel pisemat ja iga 50 sõidutunni järel suuremat hooldust. Kui need on eelmisel omanikul tegemata jäänud, siis tõenäoliselt maksad koos hilisema remondiga uue amordi hinna.
Ma olen nüüdseks loobunud mõttest et saan odavalt uue SID-i ning leidsin mõnevõrra odavama kui ka raskema:P amordi. Mis te sellest isendist arvate, kahjuks ma ei leia selle kohta arusaadavat infi(õli,õhk,vedru vms??? ning kaalu ka ei leia:P) Kui keegi oskab saksa keelt või teab termineid võiks midagi selle kohta tõlkida:
Marzocchi - MX Comp 2004 - (85mm Version sofort lieferbar - lagernd)
- Offenes Ölbad SSV Dämpfung
- 1-teilige Magnesium-Lite Tauchrohreinheit
- Externe Luftkammer
- Interne Zugstufe
- 30mm Aluminium-Standrohre
- Stahlsteuerrohr
Marzocchi - MX Comp 2004
Ja kui raatsite, öelge oma arvamus, kas 215? eest on siin amorti küllalt või mitte, mis üldse sellest firmast arvate/teate? Kõik kasulik inf on teretulnud, tänud.
Marzocchi - MX Comp 2004 - (85mm Version sofort lieferbar - lagernd)
- Offenes Ölbad SSV Dämpfung
- 1-teilige Magnesium-Lite Tauchrohreinheit
- Externe Luftkammer
- Interne Zugstufe
- 30mm Aluminium-Standrohre
- Stahlsteuerrohr
Marzocchi - MX Comp 2004
Ja kui raatsite, öelge oma arvamus, kas 215? eest on siin amorti küllalt või mitte, mis üldse sellest firmast arvate/teate? Kõik kasulik inf on teretulnud, tänud.
[/quote]Ja kui raatsite, öelge oma arvamus, kas 215? eest on siin amorti küllalt või mitte, mis üldse sellest firmast arvate/teate? Kõik kasulik inf on teretulnud, tänud.
Marzocchi'dest räägitakse ainult head. Pole kuulnud veel ühegi omaniku käest, et oleks mingit jama nendega. Hooldavad kah neid korra aastas ning kestavad mis kole. Ainus asi, mille kallal nokida saab, on kaal. Selle isendi puhul peaks see olema 2085gr. - üsna palju.
peaks vist ametit vahetama ja inimestele raha eest internetiotsingu kursusi korraldama hakkama. selline otsing peaks piisavalt infot kokku andmaBambu kirjutas: Kõik kasulik inf on teretulnud, tänud.
See on hea idee - ilma irooniata.erikr kirjutas: peaks vist ametit vahetama ja inimestele raha eest internetiotsingu kursusi korraldama hakkama.
Ma ei tea kuidas teistega on, aga mina tahan küll tihtipeale kuulda just teise inimese arvamust selges eesti keeles, mitte kellegi tundmatu kodaniku kokku kirjutatud pikka ja paksu artiklit.
PS! Vabandust offtopicu pärast.
oletan, et siinsetest pole kellelgi isiklikku kogemust marzocchi mx 2004-ga. arvata võivad paljud kuid see ei tugine kogemusele. pika paksu võõrkeelse artikli kirjutaja on tavaliselt ka arvustatava kaubaga isiklikku tutvust teinudKirsa kirjutas: Ma ei tea kuidas teistega on, aga mina tahan küll tihtipeale kuulda just teise inimese arvamust selges eesti keeles, mitte kellegi tundmatu kodaniku kokku kirjutatud pikka ja paksu artiklit.
erikr kirjutas:peaks vist ametit vahetama ja inimestele raha eest internetiotsingu kursusi korraldama hakkama. selline otsing peaks piisavalt infot kokku andmaBambu kirjutas: Kõik kasulik inf on teretulnud, tänud.
Miks sa ei või midagi kirjutada selle amordi kohta, kas sobib hinnaga kokku või mis iganes.Ma ei tea kuidas ma pean sõnastama ,et MINA ei leidnud selle kohta infi nii ,et kõik aru saaks. Mulle tundub et nõudsin liiga palju kui küsisin teie arvamust. Edaspidi hoian mokad koomal.
PS sellelt lingilt MINA ei leidnud ikkagi kaalu, äkki oskab keegi teine mulle seda leida.Tänan ette ära.
huvitavat(samas kahtlasevõitu)amorti saab tellida http://www.bikesupportfinland.com mis on karbonpükstega ja mitte väga kallis.
ok, läksin ka veidi leili oma väljendusega kuid 5 minutit kahlamist minu antud google otsingus andis tulemuse, et sinu poolt näidatud amordi kaaluks näidatakse lehel http://www.tnc-hamburg.de/index.htm 2000 grammi.Bambu kirjutas: Miks sa ei või midagi kirjutada selle amordi kohta, kas sobib hinnaga kokku või mis iganes.Ma ei tea kuidas ma pean sõnastama ,et MINA ei leidnud selle kohta infi nii ,et kõik aru saaks. Mulle tundub et nõudsin liiga palju kui küsisin teie arvamust. Edaspidi hoian mokad koomal.
PS sellelt lingilt MINA ei leidnud ikkagi kaalu, äkki oskab keegi teine mulle seda leida.Tänan ette ära.
weightweenies ei anna küll konkreetset mudelit kuid mingit aimdust siiski
http://weightweenies.starbike.com/listi ... nsionforks
olen üles kasvanud ja koolis käinud ajal kus õpetajad-õppejõud parimal juhul andsid soovituse millisesse raamatukokku minna. kartoteegis sorisin ise, raamatud/mikrofilmid lappasin/lugesin läbi ise. teinekord ei saanudki vastust. internetti polnud siis veel olemaski. eeldasin, et kui panen inimesele lauale raamatu teadmisega, et vastus kaalu küsimusele leidub seal siis saab ta selleg leidmisega ise hakkama. ma ei teadnud seda vastust ette. ma tean kuidas otsida. ma ütlen inimesele, et otsi sealt, vastus on 90% tõenäosusega olemas. kui ma igaühele annan täpse vastuse siis kulutan oma tööle, perele, iseendale niigi väärtuslikku aega ebaotstarbekalt sest mulle endale pole sellest 2000 grammi ja palju muu teadmisest mingit kasu ja küsijad jäävadki eeldama, et neile tuuakse kõik alati kätte.
sellest amordist ma ei tea midagi. 1-2 tunni pärast võiksin rääkida mida mingid testijad on arvanud, aga seda aega netis ja selja taga olevas ajakirjahunnikus lappamiseks mul pole. vbolla keegi teine TEAB midagi ja vastab. IMHO 210-220 eur 2 kilose amordi eest on justkui paljuvõitu, samas on marzocchi üsna lollikindel konstrui. endal 2001 aasta Z2, kokku mingi 10000 km suvel ja talvel, olen vaid 2x õli vahetanud.
10 points. Mul, kui vanakooli mehel, läks seda lugedes kohe silm märjakserikr kirjutas: olen üles kasvanud ja koolis käinud ajal kus õpetajad-õppejõud parimal juhul andsid soovituse millisesse raamatukokku minna...
teinekord ei saanudki vastust. internetti polnud siis veel olemaski...
kui ma igaühele annan täpse vastuse siis kulutan oma tööle, perele, iseendale niigi väärtuslikku aega ebaotstarbekalt... ja küsijad jäävadki eeldama, et neile tuuakse kõik alati kätte..
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.
...ei ole pace. Hoopi Meks carbon Midagi eriti kommenteerida ei oska, aga kel huvi, see võib lugeda soomlaste arutelu. Väidetavalt siis pazzazi valmistatudErmo kirjutas:See link on ajutiselt off-line. Kas nimetatud kahvel oli Pace ?vaikija kirjutas:huvitavat(samas kahtlasevõitu)amorti saab tellida http://www.bikesupportfinland.com mis on karbonpükstega ja mitte väga kallis.
Siis on link selline :https://www.pacecycles.com/product.asp?catID=2&subcat=4#
Amortide hingeelu ei tunne, aga tean, et saksas pannakse just vanemate Rock Shoxide sisse Total Air-i õhkpadrun. Edevamad vennad kleebivad ka tolle logo amordile. Puuduseks olevat suht tihe pumpamine. Hind on alates 130 EUR.Bimmer kirjutas: Kasutatud SID-i ei soovita küll eriti osta. SID tahab iga 25 sõidutunni järel pisemat ja iga 50 sõidutunni järel suuremat hooldust. Kui need on eelmisel omanikul tegemata jäänud, siis tõenäoliselt maksad koos hilisema remondiga uue amordi hinna.
http://www.yellowjersey.org/englund.html
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.
No mu 1998 a. Roks-Poks Judy XC on just selline, millele selle õhkpadruni sisse võiks panna. Ise pole sellele amordile sisse vaadanud, aga see löögisummutuspadrun olevat nii viletsalt disainitud, et esimesel sõidul võib minna katki ja lasta õli välja. Ja poodi uue järele. 2000 a. kui amorti Soomes remonditi, maksis see õlipadrun sealmaal 600 marka ehk siis umbes 100 eurot.mart kirjutas:Amortide hingeelu ei tunne, aga tean, et saksas pannakse just vanemate Rock Shoxide sisse Total Air-i õhkpadrun. Edevamad vennad kleebivad ka tolle logo amordile. Puuduseks olevat suht tihe pumpamine. Hind on alates 130 EUR.
30 eurone hinnavahe ühekordselt kasutatava padruni ja pikaajalisema padruni (ja selle hind) vahel sellisest vaatenurgast ehk ei tundugi nii imelik.
Kaalusin ise kah selle õhkpadruni tellimist, aga ostsin Marzocchi kahvli.
Signature sucks!
Nagu ka sellelt pildilt näha on.arx kirjutas:Vabandan,et vana asja üles võtan, aga Molev sõidab 2004 hooajal Manitou Skareb Super amordiga. Legend kõvakahvlist on lõppenud.
Kõvakahvel vahetus kõvaks kahvliks...
Signature sucks!