Veloplus
Veloplus
Minu meelest ka enne konkurentidest paremat kodulehte omanud Veloplus on nüüd oma lehel tootekataloogi korralikult uuendanud. Korralik andmebaasipõhine tootekataloog hindade ja fotodega nüüd olemas.
Bravo
Loodetavasti on meestel piisavalt püsivust tootekataloogi uute kaupade saabudes või hindade muutudes apdeitida, et info hapuks ei läheks.
http://www.veloplus.ee/
Bravo
Loodetavasti on meestel piisavalt püsivust tootekataloogi uute kaupade saabudes või hindade muutudes apdeitida, et info hapuks ei läheks.
http://www.veloplus.ee/
Trennis tuleb sõita sama kiirest, kui võistlusel. Või isegi natuke kiiremini!
Re: Veloplus
läksin veloplusi, kuna lähim rattapood siin, lasin panna uue kodara, kaseti ära puhastada ja arusaadavalt ka ratta ära rihtida. kõsiti mu käest siis 165.- mis oli minu jaoks küll üllatavalt suur summa, kuna tegemist lihtsate töödega(endal polnud lihtsalt viitsimist, ega ka vötmeid et kasetti eest ära vötta, kuna kodar sattus just selle poole peale).
kohapeal vaatasin et nagu köik kodarad on olemas ja ratas jookseb ka sirgelt, kodus aga avastasin juba kui ratas all et mehed on pannud mulle valge kodara, kui köik teised on mustad, kas peaksin laskma neil selle musta vastu vahetada?
kas tegemist on puhtalt koti pähe tömbamisega vöi nii tehaksegi seal tööd?
kohapeal vaatasin et nagu köik kodarad on olemas ja ratas jookseb ka sirgelt, kodus aga avastasin juba kui ratas all et mehed on pannud mulle valge kodara, kui köik teised on mustad, kas peaksin laskma neil selle musta vastu vahetada?
kas tegemist on puhtalt koti pähe tömbamisega vöi nii tehaksegi seal tööd?
Re: Veloplus
Järelikult ei olnud olemas sinu jooksule sobiva pikkusega musta kodarat, seepärast ka pandi tavaline hõbedane kodar. Arvad, et sinu liikumiskiirus on nüüd tänu sellele hõbedasele kodarale olulielt aeglasem?entusiast kirjutas:läksin veloplusi, kuna lähim rattapood siin, lasin panna uue kodara, kaseti ära puhastada ja arusaadavalt ka ratta ära rihtida. kõsiti mu käest siis 165.- mis oli minu jaoks küll üllatavalt suur summa, kuna tegemist lihtsate töödega(endal polnud lihtsalt viitsimist, ega ka vötmeid et kasetti eest ära vötta, kuna kodar sattus just selle poole peale).
kohapeal vaatasin et nagu köik kodarad on olemas ja ratas jookseb ka sirgelt, kodus aga avastasin juba kui ratas all et mehed on pannud mulle valge kodara, kui köik teised on mustad, kas peaksin laskma neil selle musta vastu vahetada?
kas tegemist on puhtalt koti pähe tömbamisega vöi nii tehaksegi seal tööd?
Ja 165 krooni kodara vahetuse ja kasseti pesu eest on palju? Kodara vahetus ainuüksi maksab alates 80 krooni! Palju õnne, kui keegi viitsib sul seda kassetti mujal vähema, kui 80 krooni, eest pesta!
Viimati muutis KristjanS, 11. 07. 2008. 15:51, muudetud 1 kord.
"...selleks on spets vaha mis lastakse raami sisse jägendab ja vähendab kaalu..." - And it really works...
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...
Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...
Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood
Re: Veloplus
aga hind, oli see öiglane?
minu meelest ikka suts üle pakutud
minu meelest ikka suts üle pakutud
Re: Veloplus
See on ju järgmise aasta teema, vaata pilti. Maru!entusiast kirjutas:mehed on pannud mulle valge kodara, kui köik teised on mustad
Re: Veloplus
siiski tegemist hõbedasega, mitte päris valgega
Re: Veloplus
Teenus maksabki palju ja see hind on igati õiglane. Ma oletan, et töömees kulutas sellele ~30min koos kõige juurdekäivate rituaalidega. Normaalne tunnihind, mille eest saab kulud kaetud, maksud makstud, töömehele palga makstud ning omanikule ka pisku, jääb vahemiku300...500 eek/h. Arvuta ise... maksab aeg, mitte töö keerukus.entusiast kirjutas:aga hind, oli see öiglane?
minu meelest ikka suts üle pakutud
Aga tõeliselt äss pakkumineon 25eek/h, kui omal pintsel olemas on.
Hele/tume kodar on teine teema. Viisakas oleks olnud, kui klienti ennem sellest teavitatakse. Aga lõpptulemusena said ratta töökorda ja järgmine kord vii pestud ratas mehaanikule, tuleb ka väiksem arve.
Re: Veloplus
sellega olen muidugi rahul et ratta korda sain, see ju peamine milleks sinna läksin, pole lihtsalt kasutanud selliseid teenuseid varem seeg tuligi üllatusena hind(kas pesematus on ka sellejuures määrav faktor, kui kodaravahetuseks läheb).
igaks juhuks küsiks ka kohe ära, et kus on muidu sellised head&odavad töökojad?
igaks juhuks küsiks ka kohe ära, et kus on muidu sellised head&odavad töökojad?
Re: Veloplus
aga 2001 või oli see 2002 laoti mul Põlvas kogu esijooks 100 eegu eest ümber. ratas maksis 2001 7500 eeku ja sama tootja sama nimega võrreldava tasemega pulkadega ratas täna ikka samapalju. saa sa siis nüüd aru, mis on odav ja mis kallis. aga Veiko arutluskäik vastab tõele.
Re: Veloplus
a see kodar värvi muidu ise mustaks.
olen kuulnud, et indias ja hiinas on külades sigaodavad töökojad.entusiast kirjutas:...igaks juhuks küsiks ka kohe ära, et kus on muidu sellised head&odavad töökojad?
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Re: Veloplus
Mu meelest on see 165 krooni suisa nöörimine. Mustamäe garaažide vahel leiab alati mõne venna, kes oleks sul pudeli õlle eest kasseti kuvaldaga lahti/küljest löönud ja puuduva kodara vasktraadiga asendanud.entusiast kirjutas:165.- mis oli minu jaoks küll üllatavalt suur summa, kuna tegemist lihtsate töödega(endal polnud lihtsalt viitsimist, ega ka vötmeid et kasetti eest ära vötta, kuna kodar sattus just selle poole peale).
Mine veloplussi tagasi, tagasta kodar ja küsi raha tagasi.
Ratas on ju proletariaadi tarbeese ja selle korrashoiu eest ei tohiks kapitalistid raha küsida, vaid peavad juurde maksama, et töömesilane rattaga tööle jõuaks.
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.
Re: Veloplus
Veloplusi kohta on mul vahepeal tekkinud üks küsimärk. Nimelt ostsin sealt eelmine aasta omale merida matts tfs700-v ja sain sellega rahulikult sõita kuni tekkis kihk hakata erinevaid komponente välja vahetama.
Mingis punktis otsustasin hakata vändakomplekti uuendama ja netis surfates sattusin muuseas ka merida.com-i kust leidsin Bike archive'ist üles oma ratta spetsifikatsioonid. Suur oli minu üllatus, kui sain teada, et merida peaks kõigi eelduste kohaselt olema keskjooksu avasse sisse keeranud hollowtech II-tüüpi laagrid ja sinna sisse istutanud ka FSA Gamma Drive vändad, sest taamal seina najal seisval vokil olin juba tükk aega möödaminnes vända küljelt lugenud kirjasid Shimano ja Octalink.
Vändakomplekti vahetades tagasi saadud keskjooksult võis lugeda välja ka keskjooksu täpse mudeli, milleks oli ES25.
Ei hakkakski asja suure kella külge panema, vaid sooviks lihtsalt asjale mingisugust selgitust. Ei ole see Gamma Drive'gi kindlasti mingisugune väga tasemel asi, aga jalgratas mis oli tollel hetkel müügis hinnaga 13000 krooni ning mudeliindeksi järgi (700) on sellest sarjast eelviimane, võiks odavamatest variantidest peale edeva numbrikese siiski midagi rohkemat pakkuda.
Kas merida tõesti komplekteerib rattad vastavalt edasimüüja tellimustele? Sellisel juhul kaotaks ju rataste spetsifikatsioon-pdf failid oma mõtte.
Teine võimalus oleks, et need lihtsalt vahetatakse veloplusis kohapeal ringi. Keegi saab õnnelikuks, klient saab raha eest vähem.
Kes asjaga kursis, palun valgustage mind.
Mingis punktis otsustasin hakata vändakomplekti uuendama ja netis surfates sattusin muuseas ka merida.com-i kust leidsin Bike archive'ist üles oma ratta spetsifikatsioonid. Suur oli minu üllatus, kui sain teada, et merida peaks kõigi eelduste kohaselt olema keskjooksu avasse sisse keeranud hollowtech II-tüüpi laagrid ja sinna sisse istutanud ka FSA Gamma Drive vändad, sest taamal seina najal seisval vokil olin juba tükk aega möödaminnes vända küljelt lugenud kirjasid Shimano ja Octalink.
Vändakomplekti vahetades tagasi saadud keskjooksult võis lugeda välja ka keskjooksu täpse mudeli, milleks oli ES25.
Ei hakkakski asja suure kella külge panema, vaid sooviks lihtsalt asjale mingisugust selgitust. Ei ole see Gamma Drive'gi kindlasti mingisugune väga tasemel asi, aga jalgratas mis oli tollel hetkel müügis hinnaga 13000 krooni ning mudeliindeksi järgi (700) on sellest sarjast eelviimane, võiks odavamatest variantidest peale edeva numbrikese siiski midagi rohkemat pakkuda.
Kas merida tõesti komplekteerib rattad vastavalt edasimüüja tellimustele? Sellisel juhul kaotaks ju rataste spetsifikatsioon-pdf failid oma mõtte.
Teine võimalus oleks, et need lihtsalt vahetatakse veloplusis kohapeal ringi. Keegi saab õnnelikuks, klient saab raha eest vähem.
Kes asjaga kursis, palun valgustage mind.
Re: Veloplus
FSA tootis mingi aeg väntasid, mis olid sobivad kahe erineva keskjooksu võlli otsa - FSA enda ISIS (Gamma Drivel väikese võlliga ISIS) ja Shima Octa. Järelikult läksid Merida tehases ratastele peale need vändad, mis Octalink k.jooksu otsa istusid. Iseenesest ei ole ju väga vahet, misasi seal Gamma Drive vändal küljes on?! Või ma eksin?Marcola kirjutas:Veloplusi kohta on mul vahepeal tekkinud üks küsimärk...
Kes asjaga kursis, palun valgustage mind.
"...selleks on spets vaha mis lastakse raami sisse jägendab ja vähendab kaalu..." - And it really works...
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...
Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...
Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood
Re: Veloplus
mina suudan lugeda Merida lehelt, et peab olema Mega Exo tüüpi keskjooks, mitte Shima Hollowtech II. Mis küll siiski on põhimõtteliselt sama tüüpi lahendus.
Igatahes nende specide järgi ei oleks tohtinud olla seal Octalink tüüpi ES25 keskjooksu ega mingeid Shimano kirjadega väntasid.
Seega on küsimus selles, miks olid rattal Shima vändad octalink keskjooksuga kui oleks pidanud olema FSA Gamma Drive MegaExo vändad ja keskjooks? Gamma drive ei tohiks olemas olla octalink/ISIS keskjooksuga.
Põhimõtteliselt FSA Drive põlvkonnad: A-drive -> nelikant, V-drive ->ISIS, Gamma Drive -> Mega Exo.
Igatahes nende specide järgi ei oleks tohtinud olla seal Octalink tüüpi ES25 keskjooksu ega mingeid Shimano kirjadega väntasid.
Seega on küsimus selles, miks olid rattal Shima vändad octalink keskjooksuga kui oleks pidanud olema FSA Gamma Drive MegaExo vändad ja keskjooks? Gamma drive ei tohiks olemas olla octalink/ISIS keskjooksuga.
Põhimõtteliselt FSA Drive põlvkonnad: A-drive -> nelikant, V-drive ->ISIS, Gamma Drive -> Mega Exo.
Re: Veloplus
erikr jõudis minu täiendavale selgitusele juba ette. Põhimõtteliselt jah, oleksid pidanud seal olema FSA Megaexo Hollowtech II keskjooks ja Gamma Drive Vändad mis sinna sobivad. Aga olid Shima Octalink ES25 keskjooks ja Shima vändad. Sisuliselt olid siis peal keskjooksu laagrid ja vändad mis hinnaklassilt oleksid sobilikud mõnele entry-level baigile.
Samas, nagu mainisin, ei tea nende FSA väntade ja Megaexo keskjooksu töökindlust/kaalu/hinnaklassi, aga asi on rohkem põhimõttes ja selguses.
Samas, nagu mainisin, ei tea nende FSA väntade ja Megaexo keskjooksu töökindlust/kaalu/hinnaklassi, aga asi on rohkem põhimõttes ja selguses.
Re: Veloplus
Oled mõelnud ka selle peale, et kui seal peals oleks tõesti olnud Gamma Drive MegaExo vändad, võinuks ratas maksta 13 000 asemel 15 000? Kuidagi on ju vaja ratas eesti inimesele taskukohasemaks saada, antud juhul oli rattal säästujupiks vändad.
"...selleks on spets vaha mis lastakse raami sisse jägendab ja vähendab kaalu..." - And it really works...
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...
Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...
Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood
Re: Veloplus
velokas - kas V+ tegeleb süstemaatiliselt rataste rahvale taskukohaseks muutmisega osade vahetamise teel?
Re: Veloplus
Ei oska sellele küsimusele vastata, ei ole asjasse puutuv inimene!erikr kirjutas:velokas - kas V+ tegeleb süstemaatiliselt rataste rahvale taskukohaseks muutmisega?
"...selleks on spets vaha mis lastakse raami sisse jägendab ja vähendab kaalu..." - And it really works...
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...
Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...
Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood
Re: Veloplus
sellisel juhul pole ka su eelmises postituses olulist pointi.veloman32 kirjutas:Ei oska sellele küsimusele vastata, ei ole asjasse puutuv inimene!erikr kirjutas:velokas - kas V+ tegeleb süstemaatiliselt rataste rahvale taskukohaseks muutmisega?
Re: Veloplus
Tegemist on siinkohal ju puhtalt Merida margi "täistegemisega" kohaliku edasimüüja poolt (juhul kui tehas neile just luba ei ole andnud, odavamaid komponente hinnavõitluses kasutada!)
Siin foorumis ju Veloplusi mehi küll, kes oma nägemuse probleemile anda võiksid!
Siin foorumis ju Veloplusi mehi küll, kes oma nägemuse probleemile anda võiksid!
mtbpiraat ät gmail.com
Re: Veloplus
Ma arvan, et see ei ole siin foorumis sõna võtavavate "veloplussimeeste" kommenteerida.Piraat kirjutas:Siin foorumis ju Veloplusi mehi küll, kes oma nägemuse probleemile anda võiksid!
Re: Veloplus
Naljamehed, mis te arvate et V+ hakkab ükshaaval juppe ratastel vahetama enne müüki panekut? Kuhu ta need ülejäävad jupid panema peaks? Eestis pole sellist ratta turgu, kus saaks kõik ülejäävad jupid ükshaaval maha müüa. Karta on, et sellise configa tuleb ratas juba tehasest välja. See, mis merida.com lehel ratta spec'is kirjas on, on võibolla merida ideaal, aga hinna parandamiseks tehakse muudatusi juba tellides tehasest.
Re: Veloplus
Igale Merida mudelile on tootja teinud keskmise juppide nimekirja, mis läheb üldiselt ka kataloogi.
Iga suurim tellija saab teatud jupid välja vahetada odavama või kallima vastu. Sellega saab muuta ratta väärtust (hinda).
See tähendab seda et näiteks Merida TFS 700 ratta jupid mis on müügis Poolas saavad täitsa vabalt erineda Merida TFS 700 ratta juppidest mis on müügil Venemaal või Eestis. Tellija otsustada.
PS. Kui V+ on tegelenud pikemat aega Manitou amortidega ja Shimano komponentidega siis võib vabalt järeldada et tellitavad Merida rattad peaksid tulema Shimano (mitte SRAM) komponentidega ja Manitou amortidega (mitte Rock Shox ja Magura). Loomulikult ei saa seda reguleerida 100% ulatuses, sest asjad sõltuvad ka võimalustest ja muudest asjaoludest.
Loodan et suutsin üldjoontes asja lahti selgitada.
Iga suurim tellija saab teatud jupid välja vahetada odavama või kallima vastu. Sellega saab muuta ratta väärtust (hinda).
See tähendab seda et näiteks Merida TFS 700 ratta jupid mis on müügis Poolas saavad täitsa vabalt erineda Merida TFS 700 ratta juppidest mis on müügil Venemaal või Eestis. Tellija otsustada.
PS. Kui V+ on tegelenud pikemat aega Manitou amortidega ja Shimano komponentidega siis võib vabalt järeldada et tellitavad Merida rattad peaksid tulema Shimano (mitte SRAM) komponentidega ja Manitou amortidega (mitte Rock Shox ja Magura). Loomulikult ei saa seda reguleerida 100% ulatuses, sest asjad sõltuvad ka võimalustest ja muudest asjaoludest.
Loodan et suutsin üldjoontes asja lahti selgitada.
Re: Veloplus
Kui rataste hindadest rääkida, siis on veloplus suht kallis võreeldes teistega, kus samad rattad müügil.
Re: Veloplus
Ei tea kas Sa sellega ka arvestad, et Veloplusis kehtib ametlik kliendikaart 10% soodustusega? V+ rataste edasimüüjate juures selliseid fikseeritud hinnaalandusi ei tehta...........raunow kirjutas:Kui rataste hindadest rääkida, siis on veloplus suht kallis võreeldes teistega, kus samad rattad müügil.
Treeni vähe, aga kvaliteetselt!
http://www.ccrotamobilis.ee
http://www.ccrotamobilis.ee
Re: Veloplus
Eile naisele ratast ostes oli poesaalis nagu "laadapäev" Hoolimata udutavast vihmast oli rattaostjaid kogunenud nagu seenelisi esimese sügisvihmaga metsa alla.
Vaatamata suurele rahvamassile, miljonile küsimusele, suudeti teenindada enam kui viit klienti korraga ja seda väga eeskujulikult.
Igatahes külastan edaspidi ja soovitan ka teistele.
5+
Urmas
Vaatamata suurele rahvamassile, miljonile küsimusele, suudeti teenindada enam kui viit klienti korraga ja seda väga eeskujulikult.
Igatahes külastan edaspidi ja soovitan ka teistele.
5+
Urmas
Re: Veloplus
Tõeliselt asjalik ja kiire teenindus ka suurema ostjaskonna sebimise ajal poes erinevalt AT-st kus talvel suuska soovides jäigi ost tegemata , sest müüjatel oli täiesti pohh kas sa oled seal ja tahad midagi . Kuigi mõni hind võib sarnase ratta vms puhul AT-s olla odavam eelistan V+ igal juhul !
Spordiklubi CFC
-
- Rattur
- Postitusi: 251
- Liitunud: 09. 05. 2009. 06:41
Re: Veloplus
Suht mõtetu kaagutamine ,aga siis kui mina talvel AT-s käisin oli seal küll sinu kirjeldatust täiesti vastupidine olukord (isegi Levandi tegeles klientide teenendamisega)tonydata kirjutas:Tõeliselt asjalik ja kiire teenindus ka suurema ostjaskonna sebimise ajal poes erinevalt AT-st kus talvel suuska soovides jäigi ost tegemata , sest müüjatel oli täiesti pohh kas sa oled seal ja tahad midagi . Kuigi mõni hind võib sarnase ratta vms puhul AT-s olla odavam eelistan V+ igal juhul !
Re: Veloplus
Misasi on "Isegi Levandi"? Logish, et firma juhtkonna huvides on teenindada maksimaalselt kliente. See on ju otsene raha. See, kui kassid on läinud, ei tohiks aga võrduda sellega, et hiired võivad niisama jalad seinal passida. Ei oska muidu AT spordi kohta miskit kosta, aga arvan, et inimesel jäi vale mulje, et temaga ei taheta tegelda. Kindlasti oli selleks mingi põhjus...Ei maksa asja nii ühekülgselt võtta, proovime panna ennast korra müüja olukord ja kujutada ette erinevaid ettetulevaid probleeme, mis võivad sel konkreetsel hetkel takistada otsest teenindamist.
"...selleks on spets vaha mis lastakse raami sisse jägendab ja vähendab kaalu..." - And it really works...
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...
Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...
Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood
Re: Veloplus
Krt huvitav mis põhjus neil AT-s oli? Ilmselt oli mul nägu peas ,et ootan 10 min seal soojas niisama bussi ja kui müüjal nööbist kinni tahtsin võtta siis ilmselt arvas ,et tahan teada millal järgmine buss tuleb . Viisakas kohas oleks hetk palutud oodata ja hiljem tegeletud aga seal ei teinud müüja isegi kõnetamisest välja. Rattapoodidest võiks parimaiks lugeda V+ millest siin ju juttugi, XB3, Extreme,Pirita & Viimsi Hawaii (need mu oma kogemused) , suusapoolel muidugi Crafti pood Nõmmel (sry nime ei mäleta) kuid ka Ülemiste Sportlandis ja Rocca Rademaris sai asjad kiiresti aetud. AT-sse "bussi ootama" ma enam ei lähe, müügu või Hjelmeset või Bauer ise seal suuski...
Spordiklubi CFC
Re: Veloplus
Nüüd saadaval juhtmeteta Veloman. Täiesti probleemivaba, ei mögise, ei söima kedagi ketsiks ega tee inetuid müügitehinguid (Specializedi raam).veloman32 kirjutas:Misasi on "Isegi Levandi"? Logish, et firma juhtkonna huvides on teenindada maksimaalselt kliente. See on ju otsene raha. See, kui kassid on läinud, ei tohiks aga võrduda sellega, et hiired võivad niisama jalad seinal passida. Ei oska muidu AT spordi kohta miskit kosta, aga arvan, et inimesel jäi vale mulje, et temaga ei taheta tegelda. Kindlasti oli selleks mingi põhjus...Ei maksa asja nii ühekülgselt võtta, proovime panna ennast korra müüja olukord ja kujutada ette erinevaid ettetulevaid probleeme, mis võivad sel konkreetsel hetkel takistada otsest teenindamist.
Treeni vähe, aga kvaliteetselt!
http://www.ccrotamobilis.ee
http://www.ccrotamobilis.ee
Re: Veloplus
peaks mainima, et päris kaua kolivad oma serveriga..
Re: Veloplus
Jah, umbes kuuaega läheb veel aega ja siis tagasi juba täiesti uue lehe ja süsteemiga.putu kirjutas:peaks mainima, et päris kaua kolivad oma serveriga..
Re: Veloplus
eks ostjaid olegi kahte tüüpi:tonydata kirjutas:AT-sse "bussi ootama" ma enam ei lähe, müügu või Hjelmeset või Bauer ise seal suuski...
a) kes teab, mida tahab ja leiab vajaliku asja ka siis üles, kui seda poeletil polegi; üldjuhul teda abistavad "müüjakäed" jätavad külmaks. Kaubeldav vaid allahindluse protsent ja tuld. 2-3 min-ga peaks igal juhul iga asja kätte saama.
b) kes ei tea täpselt, mida ta tahab ehk jätab endast tahtmatult ebaleva ostja mulje. Sellele järgneb tavaliselt müüjapoolne reageering - kas määrin talle midagi pähe või jätan kaubariiulite vahele niisama uudistama .
Üldjuhul tasub AT-sse ja ka mujale minna teadliku ostaja,
tuleb enesele kasulikum ja ka rahakotile soodsam ning bussi ei pea ka ootama:))))
aga AT on tasemel spordipood kindlasti,
ei ole meil selliseid poode palju. Kahjuks.
veloplus'ga enesel küll head kogemused,
rattamaailma pisidetailidesse ei oska veel küll laskuda...
ja tel-n neil täna täitsa töötas,
sai vajamineva info kenasti kätte.
Mida valjomine sa sõuad, seda kovam jalg om.
Re: Veloplus
vaata 2 posti ülespooleTairKibal kirjutas:Kuidagi kaua läheb neil see netilehekülje kolimine....
Re: Veloplus
Etem, kui eelmine, kuid häirib see, et hinnakirjas/tootenimekirjas pole enamikel asjadel pilte küljes, no ausalt - tähti ja numbreid näeb mujal ka, aga ilma pildita ei saa üldse aru, missuguse asjaga tegemist on ja selleks peaks kogu õhtu endale broneerima, et süveneda. Nii, et see võiks olla järgmine prioriteet..MK777 kirjutas:http://www.veloplus.ee/index.php
Re: Veloplus
eks alles avatud ja arusaadav veel.aga mulle isiklikult meeldid see juba rohkem kui vana.nii et elame ja näeme mis tulebshalm kirjutas:Etem, kui eelmine, kuid häirib see, et hinnakirjas/tootenimekirjas pole enamikel asjadel pilte küljes, no ausalt - tähti ja numbreid näeb mujal ka, aga ilma pildita ei saa üldse aru, missuguse asjaga tegemist on ja selleks peaks kogu õhtu endale broneerima, et süveneda. Nii, et see võiks olla järgmine prioriteet..MK777 kirjutas:http://www.veloplus.ee/index.php
"It never gets any easier, you just go faster"
Re: Veloplus
seda ei olnud ka näha, mis kasutatud rattaid nad müüvad.
Re: Veloplus
Pildid võiksid juures olla jah, kuigi see on meeletult mahukas töö, tean omast käest . Igatahes jõudu.
Re: Veloplus
no kuulge, kärpige oma e-unelmaid.
Veloplus on ju eelkõige ja ainult füüsiline pood. Inimene astub sirgelt sisse, mudib ja patsutab kaupa. Suhtleb. Sobivusel tuulutab sajalisi ja mõlemad pooled on rahul.
Veloplus on ju eelkõige ja ainult füüsiline pood. Inimene astub sirgelt sisse, mudib ja patsutab kaupa. Suhtleb. Sobivusel tuulutab sajalisi ja mõlemad pooled on rahul.
Gravity is a Bitch
Re: Veloplus
Preagusel hetkel ta pole isegi ametlikult avatud ju veel - http://www.veloplus.eemiilits kirjutas:eks alles avatud ja arusaadav veel.aga mulle isiklikult meeldid see juba rohkem kui vana.nii et elame ja näeme mis tulebshalm kirjutas:Etem, kui eelmine, kuid häirib see, et hinnakirjas/tootenimekirjas pole enamikel asjadel pilte küljes, no ausalt - tähti ja numbreid näeb mujal ka, aga ilma pildita ei saa üldse aru, missuguse asjaga tegemist on ja selleks peaks kogu õhtu endale broneerima, et süveneda. Nii, et see võiks olla järgmine prioriteet..MK777 kirjutas:http://www.veloplus.ee/index.php
Edit: Jah, lehte saab siiski juba näha: http://www.veloplus.ee/index.php
Viimati muutis bulldoze, 27. 10. 2010. 14:31, kokku muudetud 2 korda .
Re: Veloplus
yhel hetkel oli nagu proovimiseks avatud aga jah,lyhikest aega kõigest
"It never gets any easier, you just go faster"
- kristjan07
- Rattur
- Postitusi: 856
- Liitunud: 03. 04. 2004. 18:25
Re: Veloplus
Joomla peale arendamine on küsitav aga noh eks arendaja teab paremini.
Samas kujundus on küll mingi suvaline rotitud kuskilt. Mingi läbimõeldavust ja kasutajamugavust ei ole. Sorry kui tegin nende sõnadega Veloplusi inimestele haiget, tean et loete seda.
Samas kujundus on küll mingi suvaline rotitud kuskilt. Mingi läbimõeldavust ja kasutajamugavust ei ole. Sorry kui tegin nende sõnadega Veloplusi inimestele haiget, tean et loete seda.
Re: Veloplus
Kus sa Joomlat näed?kristjan07 kirjutas:Joomla peale arendamine on küsitav aga noh eks arendaja teab paremini.
Samas kujundus on küll mingi suvaline rotitud kuskilt. Mingi läbimõeldavust ja kasutajamugavust ei ole. Sorry kui tegin nende sõnadega Veloplusi inimestele haiget, tean et loete seda.
- kristjan07
- Rattur
- Postitusi: 856
- Liitunud: 03. 04. 2004. 18:25
Re: Veloplus
Ok. Ei ole Joomla. My bad. Aga url'e võiks küll kõpitseda. Mis aadress see selline on /et/kategooria/223/Kaitsmed ??? Aga kui teile ei ole SEO tähtis siis pohh. Loodan ainult et Veloplus ennast mingi kodukootud haldusega ei seo. Facebooki nupp võiks ka olla kuidagi ilusam ja atraktiivsembulldoze kirjutas:Kus sa Joomlat näed?kristjan07 kirjutas:Joomla peale arendamine on küsitav aga noh eks arendaja teab paremini.
Samas kujundus on küll mingi suvaline rotitud kuskilt. Mingi läbimõeldavust ja kasutajamugavust ei ole. Sorry kui tegin nende sõnadega Veloplusi inimestele haiget, tean et loete seda.
Re: Veloplus
Vabandan OT pärast. Joomla peale arendamine on küsitav vaid juhul kui ei valita pädevat arendajat. Sama kehtib iga vabavaralise CMS-i kohta.kristjan07 kirjutas:Joomla peale arendamine on küsitav aga noh eks arendaja teab paremini.
Samas kujundus on küll mingi suvaline rotitud kuskilt. Mingi läbimõeldavust ja kasutajamugavust ei ole. Sorry kui tegin nende sõnadega Veloplusi inimestele haiget, tean et loete seda.