Probleem siis selles, et peale pikemat sõitu ei teinud tagavahetaja oma tööd piisavalt hästi ja otsustasin seda natuke reguleerida. Panin paika ülemise ja alumise asendi piiraja, kuid nüüd on nii, et vahetaja jätab vahele kas teise või kaheksanda käigu (kokku kettaid taga 9). Kui hoobde juures olevast regulaatorist timmin asja nii, et kaheksas hammakas vahele ei jää, siis jääb vahele aga teine hammasratas ja vastupidi. Mis probleemile see viidata võib, kas piirajad ei saanud õigesti paika?
Tagavahetaja XT, trossid, kõrid ja kassett on uued!
tagavahetaja reguleerimine
Re: tagavahetaja reguleerimine
Lase rattapoes üle kontrollida käiguvahetaja raamikõrv. Võimalik, et see on suts väänata saanud ja käikar on sellest sutsuke viltu!
"...selleks on spets vaha mis lastakse raami sisse jägendab ja vähendab kaalu..." - And it really works...
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...
Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...
Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood
Re: tagavahetaja reguleerimine
veloman32 kirjutas:Lase rattapoes üle kontrollida käiguvahetaja raamikõrv. Võimalik, et see on suts väänata saanud ja käikar on sellest sutsuke viltu!
see tundub silma järgi vaadates natuke kasseti poole väändunud küll. Eks proovin selle siis esmalt välja vahetda.
Re: tagavahetaja reguleerimine
Mul oli sama jama...ei osanud käiguvahetaja kõrva kahtlustada. Lõpuks läksin hooldusse oma muret kurtma... seepeale väänati kõrv sirgeks. Öeldi ka et kui väga kõver ei ole, siis kannatab paaril esimesel korral sirgeks tagasi väänata.