Raami kaitse keti eest.
Raami kaitse keti eest.
millest jutt: http://www.bikepro.com/products/chains/protect.shtml
Pilt:
http://www.jensonusa.com/store/product/ ... +Wrap.aspx
STAY WRAP
Stay Wrap is a plastic chain stay cover that resembles the covers used over automobile wire harnesses. It comes as a single piece that is 22 1/2" long. Stay Wrap protects the entire chain stay from scratches and muffles noise from chain slap. It's easy to install because it doesn't use zip-ties, or glue. You just coil it around your chain stay. It will fit nearly any size stay in both diameter and length, and is also sun and water resistant.
Teab keegi, kus sellist asja osta saab või on kellegil kasutamiskogemust - soov kasutada carbon raamil, millel teadagi alumine hark ei ole täpselt ühtlase diameetriga.
Keti põrutamise eest on hea krõpsuga Lizard skin, selline vidin on installeeritud ja funkab aga otsin kaitset selle eest, et kett raami ja hammaka vahele sattudes carbonit läbi ei hammustaks. Koruvalt paigaldatud metallplaadid kaovad rattalt nagu praktika näitab või on siingi mingi kõvem tehnoloogia kasutusel?
Pilt:
http://www.jensonusa.com/store/product/ ... +Wrap.aspx
STAY WRAP
Stay Wrap is a plastic chain stay cover that resembles the covers used over automobile wire harnesses. It comes as a single piece that is 22 1/2" long. Stay Wrap protects the entire chain stay from scratches and muffles noise from chain slap. It's easy to install because it doesn't use zip-ties, or glue. You just coil it around your chain stay. It will fit nearly any size stay in both diameter and length, and is also sun and water resistant.
Teab keegi, kus sellist asja osta saab või on kellegil kasutamiskogemust - soov kasutada carbon raamil, millel teadagi alumine hark ei ole täpselt ühtlase diameetriga.
Keti põrutamise eest on hea krõpsuga Lizard skin, selline vidin on installeeritud ja funkab aga otsin kaitset selle eest, et kett raami ja hammaka vahele sattudes carbonit läbi ei hammustaks. Koruvalt paigaldatud metallplaadid kaovad rattalt nagu praktika näitab või on siingi mingi kõvem tehnoloogia kasutusel?
Believe it or not, non-cyclists sometimes think they have something interesting to say, have an interesting hobby, or an interesting experience to relate. Still, for the sake of propriety, you must act as if you care. Feel free, as they talk, to pleasantly daydream about biking. Just smile and say, "Absolutely," from time to time.
Re: Raami kaitse keti eest.
Ise küll ei kasuta aga täitsa müüakse sellist lihtsat abivahendit:
http://www2.et-bike.ee/product_info.php ... 580bf88149
Jutu järgi peaks sinu taotletava eesmärgi täitma.
http://www2.et-bike.ee/product_info.php ... 580bf88149
Jutu järgi peaks sinu taotletava eesmärgi täitma.
Re: Raami kaitse keti eest.
absoluutselt ei ole tegemist sellega, mida teemaalgataja mõtleb. See isend on mõeldud maanteerattale ja paigile pannes ei anna ta mingit kaitset!Marcola kirjutas:Ise küll ei kasuta aga täitsa müüakse sellist lihtsat abivahendit:
http://www2.et-bike.ee/product_info.php ... 580bf88149
Jutu järgi peaks sinu taotletava eesmärgi täitma.
"...selleks on spets vaha mis lastakse raami sisse jägendab ja vähendab kaalu..." - And it really works...
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...
Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...
Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood
Re: Raami kaitse keti eest.
Kevadel sai kaks sellist Enduroforkseals.com poest tellitud. Kodanikud nendega ka nüüd vast juba sõitnud, seega reaalne kogemus peaks olemas olema.wylde kirjutas:...Stay Wrap is a plastic chain stay cover that resembles the covers used over automobile wire harnesses...
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Re: Raami kaitse keti eest.
Ahnii. Jälle veidi targem. Kui seda esimest korda nägin, siis mõtlesin isegi, et kas tõesti oleks sellest mu baigi peal kasu...teades palju see kett seal kargleb. Nüüd siis teanveloman32 kirjutas: absoluutselt ei ole tegemist sellega, mida teemaalgataja mõtleb. See isend on mõeldud maanteerattale ja paigile pannes ei anna ta mingit kaitset!
Re: Raami kaitse keti eest.
Oot aga kuhu see koerakihv mõeldud on, kasseti juurde?
Jutu järgi peaks hoidma raami ja hammaka vahele kukkumise eest. Või ei?
Kohe Eestist ei anna midagi käepärast hakida?
Jutu järgi peaks hoidma raami ja hammaka vahele kukkumise eest. Või ei?
Kohe Eestist ei anna midagi käepärast hakida?
Believe it or not, non-cyclists sometimes think they have something interesting to say, have an interesting hobby, or an interesting experience to relate. Still, for the sake of propriety, you must act as if you care. Feel free, as they talk, to pleasantly daydream about biking. Just smile and say, "Absolutely," from time to time.
Re: Raami kaitse keti eest.
Just. Kinnitub sadulatoru külge. Saab ka kodumaalt.wylde kirjutas:Oot aga kuhu see koerakihv mõeldud on, kasseti juurde? Jutu järgi peaks hoidma raami ja hammaka vahele kukkumise eest. Või ei?
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Re: Raami kaitse keti eest.
vajuta allolevat linki ja avaneval lehel inglise lippu.wylde kirjutas:Oot aga kuhu see koerakihv mõeldud on, kasseti juurde?
Jutu järgi peaks hoidma raami ja hammaka vahele kukkumise eest. Või ei?
Kohe Eestist ei anna midagi käepärast hakida?
http://www.dedaelementi.com/En/Products ... Master=447
Re: Raami kaitse keti eest.
Koerakihv MTB raamil jääb sisemisest esihammakast liiga eemale, et ära hoida keti kukkumist sissepoole. Kontrollitud nii carbon, kui FS raamil. Jäigal MTB aluraamil proovind pole.erikr kirjutas:wylde kirjutas:Oot aga kuhu see koerakihv mõeldud on...
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.
Re: Raami kaitse keti eest.
Ma muuseas velomani käest küsisin ka just viimati sellise asja kohta ja siis ta mainis, et sellist asja pole olemas – ma ei teagi kus ma seda varem näinud olin, unes vb?
Krt aga kui ta esimese toru juurest kinni püüab siis suure hammaka ja taguhargi kohal on ketil ju piisav vahemaa tsentrist, et kett võiks langeda hammaka ja raami vahele? Ehk siis ma näen, et ta püüab keti kinni, mis muidu keskjooksu kohale langeks aga ei kaitse raami ja hammaka vahele vajumise eest?
Ma ei tea kas Mart mõtles sama asja?
Krt aga kui ta esimese toru juurest kinni püüab siis suure hammaka ja taguhargi kohal on ketil ju piisav vahemaa tsentrist, et kett võiks langeda hammaka ja raami vahele? Ehk siis ma näen, et ta püüab keti kinni, mis muidu keskjooksu kohale langeks aga ei kaitse raami ja hammaka vahele vajumise eest?
Ma ei tea kas Mart mõtles sama asja?
Believe it or not, non-cyclists sometimes think they have something interesting to say, have an interesting hobby, or an interesting experience to relate. Still, for the sake of propriety, you must act as if you care. Feel free, as they talk, to pleasantly daydream about biking. Just smile and say, "Absolutely," from time to time.
-
- Rattur
- Postitusi: 446
- Liitunud: 11. 01. 2008. 20:19
Re: Raami kaitse keti eest.
võibolla panen teemast väga mööda, aga kaldun oma kogemusest arvama, et need metallitükid ei tule mitte siis ära, kui kett maha kukub, vaid siis kui esihammakas keti kaasa tõmbab (välismaakeeli chainsuck).
Selle vastu ei aita ükski eelpool pakutud vahend.
Ise olen läinud seda teed, et mainitud plekitükk tuleb kahe sidusega tugevalt raami külge kinni tõmmata. lisaks eelnevale chainsucki vältida või selle ilmnemisel mõistusega inimest mängida. (a'la ei ole vaja maksimaaljõuga edasi vändata, et kurat küll mul ju jõudu veel oleks, rsk ja samal ajal tuld sülitada).
Selle vastu ei aita ükski eelpool pakutud vahend.
Ise olen läinud seda teed, et mainitud plekitükk tuleb kahe sidusega tugevalt raami külge kinni tõmmata. lisaks eelnevale chainsucki vältida või selle ilmnemisel mõistusega inimest mängida. (a'la ei ole vaja maksimaaljõuga edasi vändata, et kurat küll mul ju jõudu veel oleks, rsk ja samal ajal tuld sülitada).
Re: Raami kaitse keti eest.
Mul tegelikult see probleem ilmselt ongi, mis raamimurdjal. Seda ei juhtu tihti, aga 1st korrast piisab et vb oma carbon raamile aidaa öelda. No ja üldjuhul võistlustel on jalad lülitaud esimesele käigule ja brain vaba käigule, ehk siis ei jõua sa seal midagi tagasi hoida kui power üle pea käib. Seega, et asja ennetada tuleb välja, et polegi palju variante. See on küll tõsine jama = ilma kaitseta muru trimmer või ektsentrikuta esijooks rõõm ei hüüa tulles
Believe it or not, non-cyclists sometimes think they have something interesting to say, have an interesting hobby, or an interesting experience to relate. Still, for the sake of propriety, you must act as if you care. Feel free, as they talk, to pleasantly daydream about biking. Just smile and say, "Absolutely," from time to time.
Re: Raami kaitse keti eest.
Siin jutuke, millest võid ideid saada:wylde kirjutas: Seega, et asja ennetada tuleb välja, et polegi palju variante. See on küll tõsine jama
DIY: A Quick and Simple Chainstay Protector
Posted by LightBikes in How to on April 8th, 2009
http://lightbikesheavybeer.com/
raamimurdjaga nõus - chainsuckiga tõstab/imeb esihammakas keti alt üles, alumise tagahargi vahele/vastu. Mõnel carbonraamil (trek, orbea) on kleebitud alumiiniumplekist kaitse http://www.light-bikes.it/forum/index.p ... 2296;image kokkupuute/hõõrde kohale. Tavaliselt valusal vaheletõmbel kipub too kaitse ära tulema ja kaduma.
Omal kah üks carbonprojekt lõpetamisel, mis samuti vajab tagahargi kaitset chainsucki korral. Tuleb vist võtta tükk aluplekki ja hakata kummimatil ise kohrutama (kohrutamist oleme õppinud VII klassi poiste tööõpetuses).
Viimati muutis mart, 26. 05. 2009. 14:47, muudetud 1 kord.
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.
Re: Raami kaitse keti eest.
Tehnoloogiliselt oluliselt keerukam materjal on roostevaba, kuid sellisesse kohta siiski töödeldav. roostevaba eeelis alumiiniumi ees on oluliselt suurem kõvadus ja jäikus. teraskett deformeerib alumiiniumi pinda, sööb sisse ja lendab kogu kupatus minema. roostevaba puhul peaks materjal tagama selle, et kett libiseksmart kirjutas:Tuleb vist võtta tükk aluplekki ja hakata kummimatil ise kohrutama (kohrutamist oleme õppinud VII klassi poiste tööõpetuses).
mööda kaitset üles tagasi.
Re: Raami kaitse keti eest.
Või teha kipsiga negatiiv ja positiiv, valada need plasti ja siis plekitükk vahele ja pressi alla? Või proovida polükarbonaati termovormida?mart kirjutas:Tuleb vist võtta tükk aluplekki ja hakata kummimatil ise kohrutama.
Re: Raami kaitse keti eest.
Velo+ ca 4a tagasi pakuti sarnast vidinat, teine veel, ja paigaldatuna ka. Pidi olema pommikindel lahendus. Katsetama ei hakanud, sest pomm oli ta käevahel tõesti.
Sarnasele põhimõttele tuginedes oli tehtud ka kergem MacGyver'i variant. Chainstay külge oli tõmmatud tugevamad kaablivitsad nii, et otsad turritasid ja need olid parajaks lõigatud selle metallkäraka sarnaselt. Raske kirjeldada aga pilti ei suutnud leida.
Sarnasele põhimõttele tuginedes oli tehtud ka kergem MacGyver'i variant. Chainstay külge oli tõmmatud tugevamad kaablivitsad nii, et otsad turritasid ja need olid parajaks lõigatud selle metallkäraka sarnaselt. Raske kirjeldada aga pilti ei suutnud leida.
Re: Raami kaitse keti eest.
sa mõtlesid seda kodulahendust?veiko kirjutas: Sarnasele põhimõttele tuginedes oli tehtud ka kergem MacGyver'i variant. Chainstay külge oli tõmmatud tugevamad kaablivitsad nii, et otsad turritasid ja need olid parajaks lõigatud selle metallkäraka sarnaselt. Raske kirjeldada aga pilti ei suutnud leida.
http://www.kotiposti.net/familypages/ketjusuoja1.jpg
aga muidu NoSaint MaxAri ja BeOne Team Edition karbonraami chainstay plekitüki kipsvorm on võetud ja duralumiiniumist prototüüp on valmimisel.
Gravity is a Bitch
Re: Raami kaitse keti eest.
Bingo.Kuldar kirjutas:sa mõtlesid seda kodulahendust?
http://www.kotiposti.net/familypages/ketjusuoja1.jpg
Re: Raami kaitse keti eest.
Veel VII klassis voolisime koormate viisi kaardikeppe aga lõputööks punusin marjakorvi -toomingastmart kirjutas: Tuleb vist võtta tükk aluplekki ja hakata kummimatil ise kohrutama (kohrutamist oleme õppinud VII klassi poiste tööõpetuses).
Aga raamisurmahirmus nikerdasin kohe sinna mingi kaitse peale. Algul sain kätte mingi 1,5mm alumiinium pleki.
Selle tõmbas 08 Rakveres kohe ribadeks.Siis jäi näppu mingi roostevaba plekk. Silmailu ei ole aga loodan et toimib.
Olles näinud kuidas kett alumiiniumraami lõhub siis ilma kaitseta ei julge küll sõita.
Need originaal kaitsed näevad küll armetud välja.
Re: Raami kaitse keti eest.
Veiko mõtles seda:
http://www.evanscycles.com/products/tek ... e-ec005423
Väited on, et ei toimi:
http://www.mtbr.com/cat/drivetrain/chai ... 11crx.aspx
Võib-olla on mu murede põhjuseks Trek 9.8 raam iseensest?
Terve mtbr.com forum kubiseb just selle raami eripärast, mille puhul chain sucki tuleks vältida. Võin öelda, et mul allnimetatud probleem ja olen kuulnud, et teisigi selle raami kasutajaid Eestis on käinud ravi otsimas.
“… I are both victims of catasprophic chain suck on a Trek Elite 9.8. I got one single chain suck today and it made a deep gouge in the chainstay. The gouge expose some C fibers. Seems like the chainring is too close to the chainstay, bad design?”
“OUCH!!! If you get chainsuck on this bike, be prepared for catastrophic damage!!! Trek sells this bike with a little metal plate to protect the carbon chainstay, but mine came without one, and teh ones they install fall off quickly. This exposes the carbon chainstays to the horror of chainsuck. My frame was severely gouged and may be ruined from ONE SINGLE chainsuck. Beware...”
Kuid tuleb välja, et Trek on ka selliseid raame tasuta välja vahetanud – see on küll imekspandav. Iseensest tekitatud viga ju kasutaja poolt.
http://www.evanscycles.com/products/tek ... e-ec005423
Väited on, et ei toimi:
http://www.mtbr.com/cat/drivetrain/chai ... 11crx.aspx
Võib-olla on mu murede põhjuseks Trek 9.8 raam iseensest?
Terve mtbr.com forum kubiseb just selle raami eripärast, mille puhul chain sucki tuleks vältida. Võin öelda, et mul allnimetatud probleem ja olen kuulnud, et teisigi selle raami kasutajaid Eestis on käinud ravi otsimas.
“… I are both victims of catasprophic chain suck on a Trek Elite 9.8. I got one single chain suck today and it made a deep gouge in the chainstay. The gouge expose some C fibers. Seems like the chainring is too close to the chainstay, bad design?”
“OUCH!!! If you get chainsuck on this bike, be prepared for catastrophic damage!!! Trek sells this bike with a little metal plate to protect the carbon chainstay, but mine came without one, and teh ones they install fall off quickly. This exposes the carbon chainstays to the horror of chainsuck. My frame was severely gouged and may be ruined from ONE SINGLE chainsuck. Beware...”
Kuid tuleb välja, et Trek on ka selliseid raame tasuta välja vahetanud – see on küll imekspandav. Iseensest tekitatud viga ju kasutaja poolt.
Believe it or not, non-cyclists sometimes think they have something interesting to say, have an interesting hobby, or an interesting experience to relate. Still, for the sake of propriety, you must act as if you care. Feel free, as they talk, to pleasantly daydream about biking. Just smile and say, "Absolutely," from time to time.
-
- Rattur
- Postitusi: 446
- Liitunud: 11. 01. 2008. 20:19
Re: Raami kaitse keti eest.
iseenesest projekteerimisviga:
Vastav kooslus (käpp-raam-kett) põhjustab chainsucki ja ongi kööga.
Omal info, et üks raam vahetati välja ja teist ei vahetatud.
Aga väidetavalt on 2009 aasta Treki raamid juba natuke teisiti projekteeritud ja neil on kõnealune probleem väiksem.
Käpa/hammaka ja raami vahe on suurem ja chainsuck ei tõmba kohe ennast vastu raami sellise jõuga.
Vastav kooslus (käpp-raam-kett) põhjustab chainsucki ja ongi kööga.
Omal info, et üks raam vahetati välja ja teist ei vahetatud.
Aga väidetavalt on 2009 aasta Treki raamid juba natuke teisiti projekteeritud ja neil on kõnealune probleem väiksem.
Käpa/hammaka ja raami vahe on suurem ja chainsuck ei tõmba kohe ennast vastu raami sellise jõuga.
Re: Raami kaitse keti eest.
Tuleb osta taolise disainiga raam. Carbonit vist nõnda teha siiski kahuks ei saa.
Ratas on minu hobi, mitte elu
Re: Raami kaitse keti eest.
Ratta raam pole nüüd küll mitte kuidagi seotud chain suck'ga. Tekitajaks on 100% hammakas ja enamasti keskmine. Samuti pole mingit põhjust näidata näpuga vända peale. Ikka hammakas see, mis keti kaasa veab. Kui hammakas läheb "karvaseks", siis tekib kohe ka keti kaasa vedamine. Aitab, kui käid viiligahammaste servad üle ja viilid "karvased" ääred maha. Koos hammaka maha-viilimine-hammakas peale võtab aega nii 10min.wylde kirjutas:Võib-olla on mu murede põhjuseks Trek 9.8 raam iseensest?
Karbon on karbon, vahet pole millise raamitootja nime see kannab. Chain-suck mõjub hävitavalt kõigile.wylde kirjutas:Terve mtbr.com forum kubiseb just selle raami eripärast, mille puhul chain sucki tuleks vältida. Võin öelda, et mul allnimetatud probleem ja olen kuulnud, et teisigi selle raami kasutajaid Eestis on käinud ravi otsimas.
Üldiselt käib mtbr.com foorumis kisa just nende Trek raamide üle, mis tulid 2006a. (siis sai raam ka visuaalselt hoopis teise kuju) Pea kõik rattad tulid välja ilma selle alumiiniumist kaitseta raamil. Ja eks tulemust saab siis laia ilma foorumitest lugeda. 2007a. raamidel juba korralike mõõtmetega plekitükk kaitseks.
Eks see tegelikult olegi rohkem kasutaja viga. Pole ju vaja jõuga ragistada, kui hammaks juba keti kaasa vedanud. Nagu eelpool ka mainisin, siis süüdistada saab ikka ja ainult hammakat. No eks näpuga saab ka vända tootja poole näidata.wylde kirjutas:Kuid tuleb välja, et Trek on ka selliseid raame tasuta välja vahetanud – see on küll imekspandav. Iseensest tekitatud viga ju kasutaja poolt.
Re: Raami kaitse keti eest.
Raami disainist on siiski palju kinni. Isegi mitte ainult raamist vaid "chainline'st" Veits viltu chainline on igaveseks nuhtluseks. Küll on raske käiguvahetust sujuvaks saada ja samuti chainsuck.Rivo kirjutas:Ratta raam pole nüüd küll mitte kuidagi seotud chain suck'ga. Tekitajaks on 100% hammakas ja enamasti keskmine. Samuti pole mingit põhjust näidata näpuga vända peale. Ikka hammakas see, mis keti kaasa veab. Kui hammakas läheb "karvaseks", siis tekib kohe ka keti kaasa vedamine. Aitab, kui käid viiligahammaste servad üle ja viilid "karvased" ääred maha. Koos hammaka maha-viilimine-hammakas peale võtab aega nii 10min.wylde kirjutas:Võib-olla on mu murede põhjuseks Trek 9.8 raam iseensest?
Tuletage meelde 3-4 aasta tagusi FS rattaid. Neil ainult chainsuck oligi...
Re: Raami kaitse keti eest.
Rivo jutu jätkuks, et ei tea milline see “karvane” hammakas on, mis ketti kaasa veab, endal vahetult ennem võistlust alla pandud TA Specialites C116 hammasrattad Shimano XTR sarja väntadele– suur ja keskmine. http://www2.et-bike.ee/product_info.php ... 5716f62852
Ise kaldun arvama, et kui geomeetriat mitte süüdistada, siis ehk kasutaja tehniline pool ( kett liiga risti pressides ülekande vahetamine näituseks, või hüppleval maastikul – aga see võistlusoludes paratamatu)
Point muidugi selles, et ükskõik milline carbon raam on kui ikka hammaka ja raami vahele kett kinni kiilub, siis suure tõenäosusega annab järgi raam, mitte hammakas ega kett ega looma jõud – ja ma usun, et varem või hiljem mingis asendis see ikka juhtub, mis on siin siis nüüd abinõu, et raam terveks jääks? See plekk on mul koguaeg peal olnud, aga ma võin hiljem pildi lisada, mis sellest asjast sai – nö keskmine osa kadus koos mõne kihi karboniga, mõlemad servad olid veel terved, seega ei saa süüdistada selle pleki puudumist. Teemat algatades otsisin lahendust, mis jätaks kõrvale “metallplaastri” sest need minu velo ei päästnud.
Miks vihjasin, et just selle raami kasutajad on käinud sama probleemiga abi otsimas, siis sel lihtsal põhjusel, et kui ühele isikule kõne tegin abi saamaks, siis teadis ta põhjust juba raami nime järgi, et muid vigasid pole väga esinenud. Eesti piisavalt väike ja Trek 9.8 raami omanikke siin ka piisavalt vähe, et statistika peaks olema siinkohal üsna asjakohane.
Rivo, loodan vaid, et sain teema algatusega kuidagi kasulik sulle olla ennem kui ise pead tagantjärele tarkust nentima. Kui sul on töötav lahenus, siis anna mulle teada muidu 110% super ratas!
Ise kaldun arvama, et kui geomeetriat mitte süüdistada, siis ehk kasutaja tehniline pool ( kett liiga risti pressides ülekande vahetamine näituseks, või hüppleval maastikul – aga see võistlusoludes paratamatu)
Point muidugi selles, et ükskõik milline carbon raam on kui ikka hammaka ja raami vahele kett kinni kiilub, siis suure tõenäosusega annab järgi raam, mitte hammakas ega kett ega looma jõud – ja ma usun, et varem või hiljem mingis asendis see ikka juhtub, mis on siin siis nüüd abinõu, et raam terveks jääks? See plekk on mul koguaeg peal olnud, aga ma võin hiljem pildi lisada, mis sellest asjast sai – nö keskmine osa kadus koos mõne kihi karboniga, mõlemad servad olid veel terved, seega ei saa süüdistada selle pleki puudumist. Teemat algatades otsisin lahendust, mis jätaks kõrvale “metallplaastri” sest need minu velo ei päästnud.
Miks vihjasin, et just selle raami kasutajad on käinud sama probleemiga abi otsimas, siis sel lihtsal põhjusel, et kui ühele isikule kõne tegin abi saamaks, siis teadis ta põhjust juba raami nime järgi, et muid vigasid pole väga esinenud. Eesti piisavalt väike ja Trek 9.8 raami omanikke siin ka piisavalt vähe, et statistika peaks olema siinkohal üsna asjakohane.
Rivo, loodan vaid, et sain teema algatusega kuidagi kasulik sulle olla ennem kui ise pead tagantjärele tarkust nentima. Kui sul on töötav lahenus, siis anna mulle teada muidu 110% super ratas!
Believe it or not, non-cyclists sometimes think they have something interesting to say, have an interesting hobby, or an interesting experience to relate. Still, for the sake of propriety, you must act as if you care. Feel free, as they talk, to pleasantly daydream about biking. Just smile and say, "Absolutely," from time to time.
Re: Raami kaitse keti eest.
Võtad lusika
eemaldad mittevajaliku ja paned nii
kinnitamiseks kasutasin kahekomponentset Moment epoksiit liimi.
Eks näis kas ka peab.
eemaldad mittevajaliku ja paned nii
kinnitamiseks kasutasin kahekomponentset Moment epoksiit liimi.
Eks näis kas ka peab.
Re: Raami kaitse keti eest.
Selle chainsucki tekkimine sõltub küll hammakast, siis kui kui paned mingid nõuname uued hammakad peale, nende kinnituskohad on veidi jämedamad, nii et kett kahe hammaka vahele hakkab mahtuma jõuga vahetamisel, siis ka probleem. Sesuhtes Rivo ütles õieti, et raam pole süüdi chainsucki tekkimises, aga mõnedel raamidel on vändad kaugemal ja chainsucki tekkimisel läheb see ilusti raamist mööda.
eest käike vahetades, natuke kergemalt vändata siis ei juhtu midagi. Mäe peal eest väikest toppida on hilja juba, siis võib jõuga vajutades see keti kinnikiilumine tekkida ja tõesti raamile viga teha, vahet pole, mis raamiga sa sõidad. Palju chainsucke tekib reguleerimata esivahetajast, et ei vaheta hästi suure peale ja siis jouga peale vajutades võib kett kinni kiiluda jne, normaalselt hooldatud ja reguleeritud jalgrattal selliseid asju juhtub märgatavalt vähem.
eest käike vahetades, natuke kergemalt vändata siis ei juhtu midagi. Mäe peal eest väikest toppida on hilja juba, siis võib jõuga vajutades see keti kinnikiilumine tekkida ja tõesti raamile viga teha, vahet pole, mis raamiga sa sõidad. Palju chainsucke tekib reguleerimata esivahetajast, et ei vaheta hästi suure peale ja siis jouga peale vajutades võib kett kinni kiiluda jne, normaalselt hooldatud ja reguleeritud jalgrattal selliseid asju juhtub märgatavalt vähem.
- kristjan07
- Rattur
- Postitusi: 856
- Liitunud: 03. 04. 2004. 18:25
Re: Raami kaitse keti eest.
Tean et hr Selder valtsis enda raamile pleki ümber...Endal ka nüüd see raam ja plaani midagi taolist teha
Re: Raami kaitse keti eest.
Korralik plekk ja tagajärg. Nagu näha, siis sööb kett ka plekist läbi, liim järgi ei andnud, sest otsad veel alles aga kadus keskelt koos tükiga raamiga:
krt ei oska pilti siia lisada..
krt ei oska pilti siia lisada..
Believe it or not, non-cyclists sometimes think they have something interesting to say, have an interesting hobby, or an interesting experience to relate. Still, for the sake of propriety, you must act as if you care. Feel free, as they talk, to pleasantly daydream about biking. Just smile and say, "Absolutely," from time to time.
Re: Raami kaitse keti eest.
Kui kasutad roostevaba plekki, siis vaevalt. Kõige mugav oleks see asi tellida mõnest metallitööde (ehitus)firmast. Soliidsetel karbonraamide tootjatel ongi standardkasutuses justnimelt sellisest materjalist kaitsed. Enda ratta keti kaitsepleki tehasepaigaldus on korra lahti tulnud. Ostsin autotarvete poest õlikindlat silikoonilaadset liimi, liimisin tagasi ja tänaseni probleemivaba.wylde kirjutas:...Nagu näha, siis sööb kett ka plekist läbi...