Nobby Nic
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Nobby Nic
Plaanis midagi asisemat kummi osta, praegu on all CST 1.95" ja tahaks proovida midagi jämedamat ja grippivamat. Nobby Nic 2.4" tundub väga hea variant olevat AGA pea iga review ütleb, et kulub kiiresti, oskab keegi kommenteerida mis see "kiiresti" on? Iga 100km tagant uued kummid läheks väga kulukaks. Teised variandid oleks nt Fat Albert aga ka selle kohta kirjutatakse, et kulub suhteliselt kiiresti. Niipalju kui mina vaadanud olen, siis on Eestis üldse keeruline 2.3" ja ülespoole kummi kuskilt poest leida.
Re: Nobby Nic
Olen paar maratoni sõitnud, aru küll ei saa et nüüd nii väga oleks kulutanud. Haanja 100 ja kusagil olid veel all.
Sinu valiku järgi oletades sõidad vähe karmimaid radu kui meie maratonid seda pakuvad?
Sinu valiku järgi oletades sõidad vähe karmimaid radu kui meie maratonid seda pakuvad?
Re: Nobby Nic
Pigem on selline miks mitte moment, Nobby Nic veereb väga hästi ja haakumine on ka väga hea. Lisaks lai kumm on ka meie maratoniradadel parem kui kitsas. Kui ma nüüd millestki väga valesti aru ei ole saanud...
Re: Nobby Nic
Kahjuks on need omadused omavahel vastuolus, seega mõlemad ei saa olla väga head, seetõttu tavaliselt ohverdataksegi viimast esimese kasuks. Kui sa just koha peale ei sõida, siis vahelduse mõttes võib ju millega iganes sõita ja eksperimenteerida. Elioni järjest lamedamatel ja kiirematel sõitudel on see kindel ülepingutus.Horricane kirjutas:Nobby Nic veereb väga hästi ja haakumine on ka väga hea.
kulumise koha pealt mõeldakse käitumist asfaldil. Hea haardumine saavutatakse pehme kummiseguga mis aga ei kesta kõval pinnasel. See probleem on aga kõigil kallimatel/parematel kummidel, sest võistluskummid polegi disainitud kestma, vaid veerema või/ja pidama.
Ratas on minu hobi, mitte elu
Re: Nobby Nic
Ja üks miinus on muidugi kaal, 2,1 laiusega NN kaalub umb 720-40g tk.
Kui tahad kurvis kindlapeale kallutada, mustrivahel pori mitte kaasas tassida,
mõistliku kaalu ja kindlasti parema veeremisega kummi siis on alternatiiv Rocket Ron.
Soetasin endale ette jooksule ASAP korras ühe ja ütleksin et väga hea.
Mudastes oludes on NN ja Rocket Ron kahtlemata üle Racing Ralphist.
Kui tahad kurvis kindlapeale kallutada, mustrivahel pori mitte kaasas tassida,
mõistliku kaalu ja kindlasti parema veeremisega kummi siis on alternatiiv Rocket Ron.
Soetasin endale ette jooksule ASAP korras ühe ja ütleksin et väga hea.
Mudastes oludes on NN ja Rocket Ron kahtlemata üle Racing Ralphist.
Re: Nobby Nic
Tegelikult on Nobby Nic üks parimaid selliseid karme kumme, justnimelt seetõttu, et veeretakistus on üllatavalt väike nii nagalise asja kohta. Lisaks minuteada kaalub 2.4" NN 614gr mis on nii laia kummi kohta super kaal. Aga kardetavasti ei sobi ta siiski mulle justnimelt sellepärast, et mul tuleb ka palju asfaldisõitu ette ja NN'i pehme segu sinna asfaldile ilmselt jääkski. Rocket Ron on üks võimalikke aletrnatiive tõesti kuid ilmselt on tal samad negatiivsed küljed mis Nobby'l ehk siis sama triple compound ja õhukesed külgseinad. Nüüd ongi suht hämming, et millist rehvi otsida. Mul on saanud kinnisideeks, et ta peab olema vähemalt 2.25", pigem meeldiks 2.3" või 2.4". Ja vastupidav ja hea haarduvusega ja kõigele lisaks enamvähem veerema. Kisub ilmselt ulmeks ära Või vähemalt ei müüda neid Eestis. Ja siiski, NN on peaaegu selline ... Kui kedagi huvitab kust ma infot ammutan siis http://spreadsheets.google.com/ccc?key= ... jrShdZdcLA selline tore tabel on valmis vorbitud.
P.S. mis Eesti poodides on head kummivalikud üldse? Peale velo+, et-bike, hobispordi ...
P.S. mis Eesti poodides on head kummivalikud üldse? Peale velo+, et-bike, hobispordi ...
Re: Nobby Nic
26x2.25 sisekummiga versiooni küljel on miinimumrõhuna kirjas 2.0 BAR , kas see kuidagi liiga vähe pole (on võimalik , et sama kiri on ka UST versiooni peal ? ) ?
endal hetkel kaalu ca 73 kg, aga 2 atm kõlab ikka pisut snakebite hõnguliselt.
endal hetkel kaalu ca 73 kg, aga 2 atm kõlab ikka pisut snakebite hõnguliselt.
Re: Nobby Nic
2.0 on jahh niuke suht riskantne. Testisin oma 75 kiloga ja kaks ussihammustust järjest. Nüüd panen taha mingi 2.8...3.0 ja enam pole pidanud põõsas pit-stoppe tegema Rehviks küll Rocket Ron aga eks nad ole rõhu suhtes tiba sarnased.
Gravitatsioon teeb oma töö kiirelt ja korralikult!
Re: Nobby Nic
ja väike jätkuküsimus: kas homseks rakke sõiduks on mõtet noby nic esikummiks alla vedada ? või kaotab sellega kruusal ikka lubamatult palju kiirust ?
ja kuidas tundub mõte esikumm panna alla pööratult ehk siis tagakummi asendis (et pisut rohkem kiirust hoida) ?
mu hetke alternatiiv ees on muidugi väga kulunud crossmark, mis koos kõvakahvliga tahab ikka märjemates kohtades kurvist otse ja laskumistel külg ees minna.
ja kuidas tundub mõte esikumm panna alla pööratult ehk siis tagakummi asendis (et pisut rohkem kiirust hoida) ?
mu hetke alternatiiv ees on muidugi väga kulunud crossmark, mis koos kõvakahvliga tahab ikka märjemates kohtades kurvist otse ja laskumistel külg ees minna.
Re: Nobby Nic
Mina kaalun hetkel 85 ja oma RoRo (sisekummiga) versioonil olen leidnud mugavaima rõhu esirattal ca 2,2 ja tagarattal ca 2,7 bar. Veereb ja haagib. Muidugi on minu kiirused märkimisväärselt väiksemad, kui Elioni 300 piirimail ja sealt edasi, kuid laskumistel ning juurikatel on ju kindlust "grip"i mõistes vaja ning seda sellised rõhud pakuvad. Minu kogemuste põhjal ilma snakebiti ohtudeta - eks natuke tuleb ikka ette ka vaadata, kuhu trajektoor viib, teinekord on võimalik end ülespoolle visates olukorda leevendada...
Re: Nobby Nic
sõitsin siis rakke raja läbi 2.25 noby nic õiges esikummi asendis all (rõhk pidamisel) ja võik suht rahule jääda. minu kui kõvakahvliga, arapoolse ja kehva tehnikamehe puhul õigustas kumm ennast suht igati. ratas oli kogu sõidu kindlalt juhitav ja ei tekitanud ühtki tõsisemat ohumomenti. 200 sisse küll ei mahtunud , aga need kohad vaevalt et kehvemasse veeremisse jäid , vaid pigem iseenese lollusesse mis lasi ennast juba esimestel kruusalõikudel entusiastlikult vedades kinni tõmmata. võimalik, et seal muidugi saigi mudakummi lisatakistus viimaseks õlekõrreks
oleks taibanud ees rõhku 2,5 pealt veel alla lasta oleks ilmselt igati hea olnud. ainult kiirendusomadused olid selgelt kehvemad kui tavalise crossmarkiga.
kui vihma sajab siis ilmselt edaspidigi sama setupiga rajale. (tuleb muidugi tunnistada ka alternatiivkummide puudumist )
oleks taibanud ees rõhku 2,5 pealt veel alla lasta oleks ilmselt igati hea olnud. ainult kiirendusomadused olid selgelt kehvemad kui tavalise crossmarkiga.
kui vihma sajab siis ilmselt edaspidigi sama setupiga rajale. (tuleb muidugi tunnistada ka alternatiivkummide puudumist )