Magura marta esimene silinder läbi
Magura marta esimene silinder läbi
Võin mõistetega vabalt eksida, kuid mõtlen silindri all seda, mis on lingi sees. Kas kellelgi on sellise probleemiga kogemusi? Kas lahenduseks oli remont (millegi väljavahetamine) või uute pidurite ostmine?
Re: Magura marta esimene silinder läbi
Silinder vaevalt, et läbi on - tegu sissepuuritud avaga, milles liigub kolb, mida omakorda surub tagasi vedru.Oliver kirjutas:Võin mõistetega vabalt eksida, kuid mõtlen silindri all seda, mis on lingi sees. Kas kellelgi on sellise probleemiga kogemusi? Kas lahenduseks oli remont (millegi väljavahetamine) või uute pidurite ostmine?
kui eemaldad vedruseibi, peaks silindrist välja pudenema umbes selline bukett:

Edasi juba uurid lähemalt, mis kulund, mis katki.
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.
Re: Magura marta esimene silinder läbi
Sama probleem!
Kulunud on suure tõenäosusega tihend, mis ei lase kolvi kambrist õli välja.
Tihend ümbritseb siis varrast(keps,silinder vms.) mis ühendab linki ja kolbi.
Magura lehelt mina manuali ei leidnud kuidas selle lahti saaks võtta. Lihtsat vedruseibi näha ei ole.
Kulunud on suure tõenäosusega tihend, mis ei lase kolvi kambrist õli välja.
Tihend ümbritseb siis varrast(keps,silinder vms.) mis ühendab linki ja kolbi.
Magura lehelt mina manuali ei leidnud kuidas selle lahti saaks võtta. Lihtsat vedruseibi näha ei ole.
-
- Rattur
- Postitusi: 252
- Liitunud: 09. 05. 2009. 06:41
Re: Magura marta esimene silinder läbi
Hawaii Express ju Magura esindaja Eestis,seal nad siis ei oska aidata või? Ennast muidugi huvitaks kas nad seal Magura amortide hooldusega ka tegelevad ning kas Tallinnas mõni jalgrattapood(töökoda) Fulcrumi jooksude hooldusega ja kuluosadega (kodarad jne) tegeleb?
Re: Magura marta esimene silinder läbi
Nokkisin vaikselt ja lahti tuli hoopiski lihtsalt, lupsti läbi tihendi välja.
See punane tihend ongi tõenäoline õli lekitaja kuna rohkem võimalusi pole.
Hüdrosilindritel on see esimene kuluv osa.


See punane tihend ongi tõenäoline õli lekitaja kuna rohkem võimalusi pole.
Hüdrosilindritel on see esimene kuluv osa.
Re: Magura marta esimene silinder läbi
Tubli töö, Rom. Internetiavarustes olidki sellised detailpildid puudu. See punane tihend ei peaks olema selleks, et õlileket ära hoida. Pigem selleks, et väljastpoolt sodi sisse ei pääseks. Et õli on punase tihendini jõudnud, tähendab pigem seda, et must tihend/kolb (ülemine pilt) laseb õli läbi. Edasise remondi julgustuseks:Rom kirjutas:Nokkisin vaikselt ja lahti tuli hoopiski lihtsalt, lupsti läbi tihendi välja.
See punane tihend ongi tõenäoline õli lekitaja kuna rohkem võimalusi pole.
Jun 7 2007, 02:36 PM
Post #10
Hello all magura maniacs

So my red marta is home and it is in 100% condition again ! And i repaired it myself... I removed the blade, pulled the piston out,bought new sealing, resetored it back and it works better than before.
Please, don´t tell me anymore, that magura brakes can not be repaired at home.
http://www.support-english.magura.com/i ... c=162&st=0
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.
Re: Magura marta esimene silinder läbi
Ilusatest ilmadest ja kärsitusest tingituna ostsin uued pidurid. Eks ma mingi aeg vaatan sportlikust huvist ka martale sisse ja vajalike detailide saadavusel kõrvaldan probleemi. Uute olemasolust tingituna lähevad müüki niikuinii - küsimus ainult, kas tervetena või mitte.