Start Shosse renoveerimine
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Start Shosse renoveerimine
Tere, mõtlesin et paneks paar värsket pilti siia oma projektist. Eesmärgiks on teha rattast retro-racer.
Ratas sai u. 5-6a. tagasi ostetud mingist komisjonpoest kommiraha eest, ostuhetkel oli ratas üsna korralik ning kaasa sai tagavara-rattad ning kotitäie rehve. Kasutasin ratast igapäevaselt, kooli ja hiljem tööle sõitmiseks ning ühtegi tõsisemat jama sellega ei olnud. Siiski hakkas välimus vaikselt ära rotistuma.
Viimane piisk oli rehvi lõhkemine pauguga keset põldusid kilomeetreid kodust eemal.
Niisiis, lammutasin ratta molekulideks. Enamus väiksemaid osi sai ultraheli vannis puhtaks pestud. Raam käis liivapritsis ning pulbervärvimises. Alumiinium-detailid lasin klaaskuulipritsiga üle. Tagaratta kombineerisin kahest kokku, kuna sel, mis all, oli pöid kõver. Ostsin ka jooksu uusi rehve (Ees Schwalbe Milano, taga Schwalbe Montello - poes oli kumbagi üks). Hetkel on ratas juba sõidetav, kuid puudu on mõned detailid - näiteks tagapiduri tross, korvid jne. Lenksu peab ilmselt mingi teibiga üle tegema (soovitusi?)
Pildil peale esimest proovisõitu (30min. tagasi)
Ratas sai u. 5-6a. tagasi ostetud mingist komisjonpoest kommiraha eest, ostuhetkel oli ratas üsna korralik ning kaasa sai tagavara-rattad ning kotitäie rehve. Kasutasin ratast igapäevaselt, kooli ja hiljem tööle sõitmiseks ning ühtegi tõsisemat jama sellega ei olnud. Siiski hakkas välimus vaikselt ära rotistuma.
Viimane piisk oli rehvi lõhkemine pauguga keset põldusid kilomeetreid kodust eemal.
Niisiis, lammutasin ratta molekulideks. Enamus väiksemaid osi sai ultraheli vannis puhtaks pestud. Raam käis liivapritsis ning pulbervärvimises. Alumiinium-detailid lasin klaaskuulipritsiga üle. Tagaratta kombineerisin kahest kokku, kuna sel, mis all, oli pöid kõver. Ostsin ka jooksu uusi rehve (Ees Schwalbe Milano, taga Schwalbe Montello - poes oli kumbagi üks). Hetkel on ratas juba sõidetav, kuid puudu on mõned detailid - näiteks tagapiduri tross, korvid jne. Lenksu peab ilmselt mingi teibiga üle tegema (soovitusi?)
Pildil peale esimest proovisõitu (30min. tagasi)
Re: Start Shosse renoveerimine
Kui retro siis retro, lenksupaelaks võid panna mingi liimiga mingit musta matusepaela, sellist riidest pael. Ise vanasti sõitsin sellega. Odav ja vastupidav.
pappsadul on ka veel puudu:D
pappsadul on ka veel puudu:D
Re: Start Shosse renoveerimine
korvidega pedaalid olemas, ühed jooksud on samuti üle (miskite schwable rehvidega) tagumine aint kõver ja paari puuduva kodaraga. vähemalt üks vene kalasaba mustriga rehv on ka üle. Kui vaja küsi.
Re: Start Shosse renoveerimine
Pappsadulat ei tule, liiga lo-tech. Mõte on siiski selles, et ka nõuka ajal sõideti nendega ju võidu ja omanikud ilmselt täiustasid oma rattaid. Lenksule on mõte panna termokahanev ja selle peale riidest teip. Sigma, olen esemetest üsnagi huvitatud.lepsik kirjutas:Kui retro siis retro, lenksupaelaks võid panna mingi liimiga mingit musta matusepaela, sellist riidest pael. Ise vanasti sõitsin sellega. Odav ja vastupidav.
pappsadul on ka veel puudu:D
Re: Start Shosse renoveerimine
Esimene kestvustest tehtud, Keila -> Laagri -> Harku -> Keila.
Kohe alguses ilmnes asjaolu, et kõvemal väntamisel viskab kett üle. Jõudes Hüüru, pudenes küljest esipiduri heebel (kruvi oli end lahti vibranud) ning Tutermaa kandis selgus, et lenks on mingil moel lahti läinud, kuigi ma seda üsna kõvasti pingutasin.
Lisaks võis kuulda aeg-ajalt valju sõimu käiguvahetite aadressil
Arvan, et varsti tuleb ikkagi vahetada tagajooks koos käiguvahetiga. Liiga cheesy, et reaalelus kasutada.
Kohe alguses ilmnes asjaolu, et kõvemal väntamisel viskab kett üle. Jõudes Hüüru, pudenes küljest esipiduri heebel (kruvi oli end lahti vibranud) ning Tutermaa kandis selgus, et lenks on mingil moel lahti läinud, kuigi ma seda üsna kõvasti pingutasin.
Lisaks võis kuulda aeg-ajalt valju sõimu käiguvahetite aadressil
Arvan, et varsti tuleb ikkagi vahetada tagajooks koos käiguvahetiga. Liiga cheesy, et reaalelus kasutada.
Re: Start Shosse renoveerimine
ma hakkasin enda sossi ka vaikselt üles putitama mõnd aega tagasi, aga kas liivaprits liiga ei teinud rattale? ise kasutasin natuke keemiat, mis ajas ka asja ära, nüüd varsti läheb värvimisse. mõte oli vana "turisti" veljed, mis suht uued alla panna, sossi enda veljed ka olemas aga nende peale käivad kummid asfalti eriti ei kannata (proovisin juba ) tuleb lõpuks valmis selline tumehall pärla poolretro ratas.
Re: Start Shosse renoveerimine
mul on varuosadeks umbes 5 sosset, et kui vajad midagi, siis kirjuta ps ja püüan mõne päeva jooksul sulle vastata, mis olemas jne.Mul isegi originaal velgesid kus orig.valge randiga ja liimitavad kummid.
Re: Start Shosse renoveerimine
Mis mõttes kummid asfalti ei kannata? Mul nendel velgedel Schwalbe liimitavad kummid ja asfaltil on väga bro.argo76 kirjutas:ma hakkasin enda sossi ka vaikselt üles putitama mõnd aega tagasi, aga kas liivaprits liiga ei teinud rattale? ise kasutasin natuke keemiat, mis ajas ka asja ära, nüüd varsti läheb värvimisse. mõte oli vana "turisti" veljed, mis suht uued alla panna, sossi enda veljed ka olemas aga nende peale käivad kummid asfalti eriti ei kannata (proovisin juba ) tuleb lõpuks valmis selline tumehall pärla poolretro ratas.
Liivaprits ei teinud absoluutselt liiga. Turisti veljed ei sobi, need on väiksema läbimõõduga. Pidurid ei ulata veljeni.
Re: Start Shosse renoveerimine
üldiselt soovitan sojalt need tubulari pöiad hästi kaugele visata. Sellisel rattal ei ole tubularist mitte mingit eelist.
- peeterplaaster
- Rattur
- Postitusi: 113
- Liitunud: 30. 04. 2009. 14:56
Re: Start Shosse renoveerimine
tagavaheti asemele katsu mingi läänekas saada, se nõuka oma on ikka suht nutune. Muidu ju tore ratas, ja miks siis tubularid juurde ei anna? Enda shosel samamoodi originaaljooksud all - ees on üks vene tutikas tubular, mis küll üpris lopergune, ja taga Schwalbe Montello. Ma pole veel palju sõitnud, kuid siiani olen küll rahul, sest se tubular tagajooks tundub andestavam ja kergem kui mu üks teine clincher-tagajooks, mis maksaks ilmselt rohkem ja on lääne päritolu.
Turisti jooksud peaks alla minema küll, kui pidureid sättida, aga se on ikka downgrade, kindlasti ei soovitaks. Need on tunduvalt raskemad.
Turisti jooksud peaks alla minema küll, kui pidureid sättida, aga se on ikka downgrade, kindlasti ei soovitaks. Need on tunduvalt raskemad.
Re: Start Shosse renoveerimine
Sigamegaraske ratta puhul opn paremast veeremisest rääkida natuke naiivne. Kuigi tundub, et see parema veeremise müüt on kah nüüdseks ümber lükatud. Hinda ka tavalise sisekummiga võrelda ei anna. Ühesõnaga ma ei tea kuidas teiste vokkidega lood on, aga stardika alla nad küll oma raha väärt ei ole.peeterplaaster kirjutas: ja miks siis tubularid juurde ei anna?
- peeterplaaster
- Rattur
- Postitusi: 113
- Liitunud: 30. 04. 2009. 14:56
Re: Start Shosse renoveerimine
kas shose on sigamegaraske? ta ei ole muidugi mingi 7 kg kaalukategooria carbon-edevus, aga mõnest 3000 krooni maksvast MTBst või linnajurakast ikka kergem. Ja se tubularivärk on ilmselt siuke pool-subjektiivne asi, mõni fännab, mõni vihkab. Mulle meeldivad nad tegelikult tunde pärast, on vähem uimased ja vähemalt tunduvad kergemad. Ja kui shose ka raske on, miks mitte seda kergendada? See vanaraua näppimine on niikuinii ebaratsionaalne, kuid see ei tähenda et ei võiks ajale jalgujäänut tehnikat kaasajastada või parendada.
Re: Start Shosse renoveerimine
MNT kategoorias on stardikas konkurentsitult raske. MOTT. Kas see raskus midagi kuidagi takistama hakkab on muisugi ise küsimus. Isiklikult julgen väita, et tavaline (nagu tavaline pesupulber) MNT jooks-rehv ei ole sdardika omast raskem. Kaalunud ei ole. Aga igastahes tagumiku tunnetuse järgi läks veeremine paremaks, kui enda omale vähe tänapäevasemad alla keerasin. Ja rahakott on ka oluliselt rõõmsam. Ning mis kõige parem, nüüd saan rahulikult teeääres 5 minutiga purunenud kummi ära vahetada ja edasi sõita.peeterplaaster kirjutas:kas shose on sigamegaraske? ta ei ole muidugi mingi 7 kg kaalukategooria carbon-edevus, aga mõnest 3000 krooni maksvast MTBst või linnajurakast ikka kergem. Ja se tubularivärk on ilmselt siuke pool-subjektiivne asi, mõni fännab, mõni vihkab. Mulle meeldivad nad tegelikult tunde pärast, on vähem uimased ja vähemalt tunduvad kergemad. Ja kui shose ka raske on, miks mitte seda kergendada? See vanaraua näppimine on niikuinii ebaratsionaalne, kuid see ei tähenda et ei võiks ajale jalgujäänut tehnikat kaasajastada või parendada.
Re: Start Shosse renoveerimine
Turisti velgedega on sihuke lugu, et... Vaata et sellega pole hooletul äärekiviületamisel võimalik kummi puruks saada - velg läheb hoopis mõlki. Ehk siis Turisti veljed on ühed hullemad rattaosad, millega ma eales kokku olen puutunud, tõesti ma enam ei taha ega soovita ka teistel seda risti kanda. Lähevad munasse ja kaheksasse nii, et ei saa arugi. Ja ega Turisti rumm ja tirr pole palju targemad. Shossel käib tirr vähemalt vindiga maha rummu otsast, saab adekvaatse lääne oma asemele keerata, kui veel müügil on. Vene käiguvahetaja on siin jutuks tulnud vene juppidest vast ehk kõige töökindlam, ehkki sellelgi oli imetabane komme kodaratesse eksida, vaatamata timmimisele.
mustal taustal helendab must vari
Re: Start Shosse renoveerimine
Irw, ärge nüüd nahast välja pugege, üritades midagi tõestada
Soss on ja jääb sossiks ja ma ei üritagi sellest mingit tänapäevast ultramoodset aparaati ehitada. Pigem just retrohõnguline vanakooli racer. Tubularid tahan jätta juba välimuse pärast. Ja minul pole nende kohta ühtegi halba sõna öelda.
Lisaks mul ei ole vähimatki kavatsust sellega võistlema tulla. Pigem kasutada seda pekipõletamiseks ja ilusa ilmaga 25km tööle väntamiseks.
Soss on ja jääb sossiks ja ma ei üritagi sellest mingit tänapäevast ultramoodset aparaati ehitada. Pigem just retrohõnguline vanakooli racer. Tubularid tahan jätta juba välimuse pärast. Ja minul pole nende kohta ühtegi halba sõna öelda.
Lisaks mul ei ole vähimatki kavatsust sellega võistlema tulla. Pigem kasutada seda pekipõletamiseks ja ilusa ilmaga 25km tööle väntamiseks.
Re: Start Shosse renoveerimine
ai jah kuidas ma mäletan,et sai ka kiibitsetud sellist plastik sadulat mis maksis 30 rubla.Ja see oli ikka suur raha.
Re: Start Shosse renoveerimine
Start-shosse kaalub umbes 11 kg.sigma kirjutas:Sigamegaraske ratta puhul opn paremast veeremisest rääkida natuke naiivne. Kuigi tundub, et see parema veeremise müüt on kah nüüdseks ümber lükatud. Hinda ka tavalise sisekummiga võrelda ei anna. Ühesõnaga ma ei tea kuidas teiste vokkidega lood on, aga stardika alla nad küll oma raha väärt ei ole.
Re: Start Shosse renoveerimine
Pedaalid ootavad sind Toompuiestee 17A 3k. Kätte saab tööpäeviti 9-17, igaks petteks helista ette: 5267090.vootele kirjutas:Sigma, olen esemetest üsnagi huvitatud.
Re: Start Shosse renoveerimine
Kas kett pole 6 aastaga ära veninud? Kui hakkad vahetama ketti, siis kust võtad tagarattale uue ketiratasploki? Neid 5 ketirattaga plokke poes müüa pole. Ma ostsin mitmed aastad tagasi india oma. Seal oli kõige väiksem ketiratas 15 hambaga. Originaalis oli Stardikal 13 hammast. Ülekandega 52:15 saab sõita 25 km/h.vootele kirjutas:Ratas sai u. 5-6a. tagasi ostetud. Kasutasin ratast igapäevaselt, kooli ja hiljem tööle sõitmiseks ning ühtegi tõsisemat jama sellega ei olnud.
Kas keegi teab, kuidas Stardikale tekitada ülekannet 52:11?
Stardika tagumine käiguvaheti pole suurem asi: ketiga hambuvate hammaste arv on väike, seega ketiratta kulumine kiirem. Ma panin oma Stardikale Shimano Alivio käiguvaheti.
Re: Start Shosse renoveerimine
Kas see on Šveitsi sõltumatu labori poolt kinnitatud ? Mina sõitsin originaalse stardikaga 50 km/h, kas ma olen nüüd raudmees ?Andri kirjutas: Ülekandega 52:15 saab sõita 25 km/h.
Re: Start Shosse renoveerimine
Originaalsel Stardikal on 52:13.sigma kirjutas:Mina sõitsin originaalse stardikaga 50 km/h, kas ma olen nüüd raudmees ?
Kui keegi suudab ülekandega 52:15 sõita AVS 50 km/h, siis sellel on asja Tour de France pjedestaalile.
Re: Start Shosse renoveerimine
Defineeri AVS. tunni, päeva või minuti vältel ?Andri kirjutas:Originaalsel Stardikal on 52:13.sigma kirjutas:Mina sõitsin originaalse stardikaga 50 km/h, kas ma olen nüüd raudmees ?
Kui keegi suudab ülekandega 52:15 sõita AVS 50 km/h, siis sellel on asja Tour de France pjedestaalile.
Re: Start Shosse renoveerimine
No shit sherlock. Millise aja jooksul me seda keskmist mõõdame ? sekundi ? minuti ? tunni ? päeva ?taivox kirjutas:AVS= Average Speed = Keskmine kiirus =)sigma kirjutas:
Defineeri AVS.
Re: Start Shosse renoveerimine
Andri kirjutas:Originaalsel Stardikal on 52:13.sigma kirjutas:Mina sõitsin originaalse stardikaga 50 km/h, kas ma olen nüüd raudmees ?
Kui keegi suudab ülekandega 52:15 sõita AVS 50 km/h, siis sellel on asja Tour de France pjedestaalile.
Ma mäletan veel sossi, millel olid ees hammakad 51-48 taga 13-21:)
Re: Start Shosse renoveerimine
Mul on kuskil alles isegi 53-ne harkovi esihammakas. Kui suuri neid üleüldse tehti?
mustal taustal helendab must vari
- peeterplaaster
- Rattur
- Postitusi: 113
- Liitunud: 30. 04. 2009. 14:56
Re: Start Shosse renoveerimine
Tavaline oli vist 51 ees, ja ega sossedel pole suuremaid ees näind ka, aga ma ei ütle et ma neid palju näind oleks
Re: Start Shosse renoveerimine
Enne 1979 (ca) olid ees 48/51 ja taga 13/15/17/19/21, hiljem oli ees 43/53 ja taga 13/14/15/16/17. Lõunasse minnes keerati külge siis vana tirr. Kõvematel oli poogen. Nemad kangutasid kardaaniga ja läbi nina hingates igast mäest üles.peeterplaaster kirjutas:Tavaline oli vist 51 ees, ja ega sossedel pole suuremaid ees näind ka, aga ma ei ütle et ma neid palju näind oleks
-
- Rattur
- Postitusi: 22
- Liitunud: 18. 12. 2008. 15:01
Re: Start Shosse renoveerimine
Päris cool - mul mõned "originaalrehvid" garaazis vedelemas. Ikka sellised ehedad retrod - kollase servaga ja kõik.
Plastsadul oli sel ajal ikka sõna - klass kõrgem kui "papikas"
Plastsadul oli sel ajal ikka sõna - klass kõrgem kui "papikas"
Re: Start Shosse renoveerimine
Pakun ühe foorumi kus rattahuvilised koos ,seal muudki huvitavat.www.jalgratas.ee
Re: Start Shosse renoveerimine
Tere.siim123 kirjutas:mul on varuosadeks umbes 5 sosset, et kui vajad midagi, siis kirjuta ps ja püüan mõne päeva jooksul sulle vastata, mis olemas jne.Mul isegi originaal velgesid kus orig.valge randiga ja liimitavad kummid.
Renoveerin ka shosset. Puudu rehvid- sadul, kas oleks pakkuda korralikke rehve?
Re: Start Shosse renoveerimine
selleks on ostufoorumtehnoloog kirjutas: Renoveerin ka shosset. Puudu rehvid- sadul, kas oleks pakkuda korralikke rehve?
Re: Start Shosse renoveerimine
mul tekkis üks rumalavõitu küsimus, kas nõukaaegsed võidukad olid ka erinevate raamisuurustega ja mis suurusi neid tehti?
- peeterplaaster
- Rattur
- Postitusi: 113
- Liitunud: 30. 04. 2009. 14:56
Re: Start Shosse renoveerimine
Siin erinevad mudelid. Kui reklaamlehest lähtuda, siis näiteks Tänavasõidu "Spordil" sai kõiki põhilisi suurusi, ja seda isegi 5mm sammuga!! Kas reaalsus ka reklaamlehest erines, ei tea.marion kirjutas:mul tekkis üks rumalavõitu küsimus, kas nõukaaegsed võidukad olid ka erinevate raamisuurustega ja mis suurusi neid tehti?
http://forum.jalgratas.ee/t22-xb3-vanad-reklaamlehed
-
- Rattur
- Postitusi: 22
- Liitunud: 18. 12. 2008. 15:01
Re: Start Shosse renoveerimine
Tänavasportidele võis olla jah rohkem suuruseid saada, aga kuna oli tegu ikkagi nõukaaegse defitsiidiga siis reaalsusest oli asi kaugelpeeterplaaster kirjutas:Siin erinevad mudelid. Kui reklaamlehest lähtuda, siis näiteks Tänavasõidu "Spordil" sai kõiki põhilisi suurusi, ja seda isegi 5mm sammuga!! Kas reaalsus ka reklaamlehest erines, ei tea.marion kirjutas:mul tekkis üks rumalavõitu küsimus, kas nõukaaegsed võidukad olid ka erinevate raamisuurustega ja mis suurusi neid tehti?
http://forum.jalgratas.ee/t22-xb3-vanad-reklaamlehed
Stardikatele tehti minu meelest nelja mõõtu raame. Mõõtudest ei teadnud keegi suurt midagi ja sellepärast mõõdeti neid "Ühene", "kahene", "kolmene" ja "neljane". Vastavalt siis sellele, kui palju sõrmi ülemise ja alumise diagonaaltoru vahele mahtus
"ühesed" ja "neljased" olid haruldased ja kõva defitsiit, sest Harkovi tehas valmistas plaanimajanduse korras ikkagi rattaid "Suure Kodumaa" keskmistele inimestele. Baltikumis oli keskmine kasv pikem, aga igasugused keskasiaadid ja tshuktshad olid pisemad (ning neid oli paganama palju) ja see viis keskmise raami mõõdu alla
Kuna olen ise pikka kasvu, siis ostsin oma esimesele trennist saadud "võidukale" Dünamo poest Desna nimelise kokkupandava ratta sadulatoru. Stemmi tõstsin viimasesse asendisse ja käras küll.
Stemme oli kahte mõõtu "lühike" ja "pikk". Oli veel natuke pikemaid ka, aga need olid pärist mingitelt trekiratastelt.
Stardika suglane oli veel trekiratas "Rekord". See oli praktiliselt sama raamiga, aga keskjooks oli kõrgemale tõstetud ning lisatud jämedamad hammakad+sääreväristaja kett.
Re: Start Shosse renoveerimine
Et topime l...i jutu suhu tagasi. Stardikate mõõdud olid täpselt mõõdulindiga mõõdetavad, kusjuures hulka täpsemalt kui seda tänased 52-58/M mõõtkava järgi. Kui käisid Venemaal, siis nägid kogus seda spektrit.
Jah, defitsiidi ajastul me enamikke võimalikke asju oma silmaga ei näinud.
Igasugused rahvalaulud sõrmedest ja võrri ketist jäägu lauluväljakutele, kel mõõdulint olemas oli ja numbreid tundis sai lenksupikenduse ka mõõdetud.
Jah, defitsiidi ajastul me enamikke võimalikke asju oma silmaga ei näinud.
Igasugused rahvalaulud sõrmedest ja võrri ketist jäägu lauluväljakutele, kel mõõdulint olemas oli ja numbreid tundis sai lenksupikenduse ka mõõdetud.
Ryan Angelos kirjutas:Tänavasportidele võis olla jah rohkem suuruseid saada, aga kuna oli tegu ikkagi nõukaaegse defitsiidiga siis reaalsusest oli asi kaugelpeeterplaaster kirjutas:Siin erinevad mudelid. Kui reklaamlehest lähtuda, siis näiteks Tänavasõidu "Spordil" sai kõiki põhilisi suurusi, ja seda isegi 5mm sammuga!! Kas reaalsus ka reklaamlehest erines, ei tea.marion kirjutas:mul tekkis üks rumalavõitu küsimus, kas nõukaaegsed võidukad olid ka erinevate raamisuurustega ja mis suurusi neid tehti?
http://forum.jalgratas.ee/t22-xb3-vanad-reklaamlehed
Stardikatele tehti minu meelest nelja mõõtu raame. Mõõtudest ei teadnud keegi suurt midagi ja sellepärast mõõdeti neid "Ühene", "kahene", "kolmene" ja "neljane". Vastavalt siis sellele, kui palju sõrmi ülemise ja alumise diagonaaltoru vahele mahtus
"ühesed" ja "neljased" olid haruldased ja kõva defitsiit, sest Harkovi tehas valmistas plaanimajanduse korras ikkagi rattaid "Suure Kodumaa" keskmistele inimestele. Baltikumis oli keskmine kasv pikem, aga igasugused keskasiaadid ja tshuktshad olid pisemad (ning neid oli paganama palju) ja see viis keskmise raami mõõdu alla
Kuna olen ise pikka kasvu, siis ostsin oma esimesele trennist saadud "võidukale" Dünamo poest Desna nimelise kokkupandava ratta sadulatoru. Stemmi tõstsin viimasesse asendisse ja käras küll.
Stemme oli kahte mõõtu "lühike" ja "pikk". Oli veel natuke pikemaid ka, aga need olid pärist mingitelt trekiratastelt.
Stardika suglane oli veel trekiratas "Rekord". See oli praktiliselt sama raamiga, aga keskjooks oli kõrgemale tõstetud ning lisatud jämedamad hammakad+sääreväristaja kett.
Re: Start Shosse renoveerimine
Mul õnnestus kunagi saada pea tutikas Shossee 0 raamiga. Olin ise siis paras jõnglane
Re: Start Shosse renoveerimine
Ikka tõsine nostalgia tunne tuleb peale seda teemat lugedes, eriti Dünamo kauplusega seoses, kui sai jälle mingi järjekordne vene ratta jupp näpus suure ootustundega poodi sisse astutud ja leti ääres hagijat mängitud . Eesti aja alguses tekkis Dünamo ligidale Kalevi spordisaali kõrvale keldrisse veel üks väike rattapoeke, mille külastamine sai samuti kohustuslikuks, kui Dünamo kauplusesse jälle asja oli.
- /////ALPINE
- Rattur
- Postitusi: 43
- Liitunud: 28. 01. 2007. 23:14