10.10.09 Status Club: Audi Tallinn GP 2009
Foorumi reeglid
Võistluste osaluste müügifoorum asub: viewforum.php?f=152
Võistluste osaluste müügifoorum asub: viewforum.php?f=152
10.10.09 Status Club: Audi Tallinn GP 2009
Esimene avalik teave:
Pro Jalgratturite Klubi korraldab 10. oktoobril Tallinnas, Nõmmel XC võistluse. Ütleme avalikult välja, et meie eesmärk käesoleva võistlusega on jõuda XCO EM-i korraldamiseni.
Sel aastal oktoobris järgmisel aastal juba "õigel kohal" kalendris.
Soovime teha sellest võistlusest maailmatasemel ürituse, mis tasemelt ei jää alla MK-le.
Rada.
Rada on selle võistluse liikumapanev jõud ja inspiratsiooni allikas. Nõmme rajad on Eesti rattamaailmas täiesti kasutamata väärtus.
Käesoleva aasta rada on valmis. Üsna pea ilmuvad siia (ja sportinfosse) kaart ning youtube'i klipid tehnilisematest kohtadest väikeste juhenditega / näidistega nende läbimisest. Ütleme ette ära, et rada on selleks aastaks tehtud, kuid jätkame selle arendust, kuna näeme ise, et raja tegemisel on veel palju-palju arenguruumi. Rada on tehniline, kuid ka minu enda arvates mitte piisavalt veel. Nii, et konstruktiivne kriitika ettepanekutega koos on alati teretulnud.
Osavõtjad.
Osaleda saavad vaid need, kes on Elion Estonian Cupil saavutanud ükskõik mis etapil vähemalt 150. koha. Stardikohad a'la MK-l, kuid Elioni reitingu alusel. Pluss eriloaga peakohtuniku alusel (a'la Taaramäe, kui ta viitsib tahab etc (by-the-way - palju õnne talle veelkord tänase võidu puhul!)) Juhendis on ka punkt, et kui on nö "tundmatuid vendi", kes Elioni ei sõida, kuid on piisavalt kõvad, siis paluks korraldajatega ühendust võtta ning saab peale (ei garanteeri, kuid kui "taotlus" on põhjendatud, siis saab).
Üleskutse!
kui meie hulgas on vabatahtlikuid, kel on soovi võistluse heale õnnestumisele kaasa aidata - palun võtke ühendust! Keegi ei jää meeles pidamata ja tänudeta! (viimasel Kanada MK-l oli organisatoorse poolepeale aitamas kuni 500 (!) vabatahtlikku).
Esimene info saab täiendust õige pea!
Pro Jalgratturite Klubi korraldab 10. oktoobril Tallinnas, Nõmmel XC võistluse. Ütleme avalikult välja, et meie eesmärk käesoleva võistlusega on jõuda XCO EM-i korraldamiseni.
Sel aastal oktoobris järgmisel aastal juba "õigel kohal" kalendris.
Soovime teha sellest võistlusest maailmatasemel ürituse, mis tasemelt ei jää alla MK-le.
Rada.
Rada on selle võistluse liikumapanev jõud ja inspiratsiooni allikas. Nõmme rajad on Eesti rattamaailmas täiesti kasutamata väärtus.
Käesoleva aasta rada on valmis. Üsna pea ilmuvad siia (ja sportinfosse) kaart ning youtube'i klipid tehnilisematest kohtadest väikeste juhenditega / näidistega nende läbimisest. Ütleme ette ära, et rada on selleks aastaks tehtud, kuid jätkame selle arendust, kuna näeme ise, et raja tegemisel on veel palju-palju arenguruumi. Rada on tehniline, kuid ka minu enda arvates mitte piisavalt veel. Nii, et konstruktiivne kriitika ettepanekutega koos on alati teretulnud.
Osavõtjad.
Osaleda saavad vaid need, kes on Elion Estonian Cupil saavutanud ükskõik mis etapil vähemalt 150. koha. Stardikohad a'la MK-l, kuid Elioni reitingu alusel. Pluss eriloaga peakohtuniku alusel (a'la Taaramäe, kui ta viitsib tahab etc (by-the-way - palju õnne talle veelkord tänase võidu puhul!)) Juhendis on ka punkt, et kui on nö "tundmatuid vendi", kes Elioni ei sõida, kuid on piisavalt kõvad, siis paluks korraldajatega ühendust võtta ning saab peale (ei garanteeri, kuid kui "taotlus" on põhjendatud, siis saab).
Üleskutse!
kui meie hulgas on vabatahtlikuid, kel on soovi võistluse heale õnnestumisele kaasa aidata - palun võtke ühendust! Keegi ei jää meeles pidamata ja tänudeta! (viimasel Kanada MK-l oli organisatoorse poolepeale aitamas kuni 500 (!) vabatahtlikku).
Esimene info saab täiendust õige pea!
Re: 10.10.09 Status Club: Audi Tallinn GP 2009
Idee on huvitav ja hea. On ju kunagi mälu järgi Nõmmel ka mingi Euroopa tasemel sõit korraldatud (stardis oli ka praegune proff F. Kessiakoff). Materjali on seal jalaga segada, mida teavad ja kasutavad pidevalt paljud Tallinna XC-fännid.
. Julgen küsida, et mis on ühist EEC-l ja tehnilisel XC rajal? Ja miks just 150 ja mitte 200 jne?
Aga asi millest ma nüüd kohe üldse aru ei saa on see, miks peab osalejaskonda siduma EEC tasemegaSL kirjutas:...Osaleda saavad vaid need, kes on Elion Estonian Cupil saavutanud ükskõik mis etapil vähemalt 150. koha...

velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
- kristjan07
- Rattur
- Postitusi: 856
- Liitunud: 03. 04. 2004. 18:25
Re: 10.10.09 Status Club: Audi Tallinn GP 2009
See on ju niiöelda "testi" võistlus. Ning kui korraldajaks Pro Jalgrattaklubiga seotud inimesed, siis loogiline miks võetud Elion just kui reitingutabeliks.Mati kirjutas:Aga asi millest ma nüüd kohe üldse aru ei saa on see, miks peab osalejaskonda siduma EEC tasemega. Julgen küsida, et mis on ühist EEC-l ja tehnilisel XC rajal? Ja miks just 150 ja mitte 200 jne?
Re: 10.10.09 Status Club: Audi Tallinn GP 2009
Seda kunagist võistlust me ise tegime. Väga lahe oli! 2001 ja 2002 kui mu mälu mind ei peta. Eesti lahtised olid. Meil oli suur soov keegi maale tuua, kes vähegi sõidab (ja vaadata, mis juhtub). Alates esimestest saime kätte Kessiakoff-i, kes oli siis mtb maailmareitingu 50-s ja pani särgi puhtalt kõigil püksi.Mati kirjutas:Idee on huvitav ja hea. On ju kunagi mälu järgi Nõmmel ka mingi Euroopa tasemel sõit korraldatud (stardis oli ka praegune proff F. Kessiakoff). Materjali on seal jalaga segada, mida teavad ja kasutavad pidevalt paljud Tallinna XC-fännid.
Aga asi millest ma nüüd kohe üldse aru ei saa on see, miks peab osalejaskonda siduma EEC tasemegaSL kirjutas:...Osaleda saavad vaid need, kes on Elion Estonian Cupil saavutanud ükskõik mis etapil vähemalt 150. koha.... Julgen küsida, et mis on ühist EEC-l ja tehnilisel XC rajal? Ja miks just 150 ja mitte 200 jne?
Osalejad - kuidagi on vaja taset mõõta. XC võistlusel paraku ei saa lihtsalt kõiki peale lasta, kuna toimub ringidel. Eestis puudub reitingusüsteem, mis oleks arvestatav. Seetõttu - tegime lihtsalt otsuse, et võtame Elioni järgi. Ning lisasime, et kes soovib, saab ikka peale kui "tõestab", et sõidab. Mingit komisjoni pole, kes siis tähtsa näoga hindab. Kui ikka on normaalne vend, siis saab sõita. Öelge meile parem systeem ning järgmisel aastal teeme teise systeemi järgi.
Re: 10.10.09 Status Club: Audi Tallinn GP 2009
WOOOOOOOOW eriti kõva teema aga ups krt ei küündi 150 sisse järelikult tuleb pealt vaadata, abistama oleksin alati käsi.
Samas enda mõte oleks sama, mis mõõdupuu see Elion on
Kõhutunne ütleb, et kindlasti mõned on kruusapeal ilged paugutajad aga samas ei pruugi metsas XC rajal üldse nii kiired või tugevad olla.
Samas egas me ju tea kui pikk sõit tuleks mitu km või mis on see aeg, alla mille ei tule võitja, Ääkitsi mitte vähem kui 3h.
Igatahes ülimalt 2 käega ja kogu vaimuga selle ürituse poolt ja jääme ootama rohkem infot.
Samas enda mõte oleks sama, mis mõõdupuu see Elion on

Kõhutunne ütleb, et kindlasti mõned on kruusapeal ilged paugutajad aga samas ei pruugi metsas XC rajal üldse nii kiired või tugevad olla.
Samas egas me ju tea kui pikk sõit tuleks mitu km või mis on see aeg, alla mille ei tule võitja, Ääkitsi mitte vähem kui 3h.
Igatahes ülimalt 2 käega ja kogu vaimuga selle ürituse poolt ja jääme ootama rohkem infot.
Tiguliikur 

Re: 10.10.09 Status Club: Audi Tallinn GP 2009
Pro Klubile "viis pihku"
Materjali on Nõmme ümbruses piisavalt, kuhu saab maha joonistada väga korraliku XC raja.
Et mõõdupuuks EEC parima kohaga 150 sees - siin on korraldaja huvi pigem välja selgitada ja võistlusele lubada eeldatavalt 150 tugevaimat ratturit. Kuidagi tuleb ju see pingerida paika panna. Selge see, et ringidega võistlusele ei saa sadu ja sadu peale lasta.
Igaljuhul, tuleb vaim valmis panna

Et mõõdupuuks EEC parima kohaga 150 sees - siin on korraldaja huvi pigem välja selgitada ja võistlusele lubada eeldatavalt 150 tugevaimat ratturit. Kuidagi tuleb ju see pingerida paika panna. Selge see, et ringidega võistlusele ei saa sadu ja sadu peale lasta.
Igaljuhul, tuleb vaim valmis panna

Re: 10.10.09 Status Club: Audi Tallinn GP 2009
Mis selllest rajast järgi jääb, kui selle kuu aega enne võistlust avalikustate? Kõik nõlval olevad keerulisemad tõusud-laskumised sõidetakse selle ajaga tümaks!
Re: 10.10.09 Status Club: Audi Tallinn GP 2009
No selge siis. Rakkes ja Jõulumäel on siis kaks finishit - 1. kohale ja 150. kohale. Et kes siin diskuteeris, et mis mõtet on tõmmelda mingite tagumiste kohtade peale ... Asi hakkab meenutama vanu häid-halbu aegu, kus (kile)kott pidi alati kaasas olema, sest iial ei võinud ette teada millal midagi antakse.
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Re: 10.10.09 Status Club: Audi Tallinn GP 2009
Mati jutus väga hea uba, meestel kes 200 piiril tiksusid nüüd üpriski mahe stiimul kiiremini sõita
Ja ma ei usu et seal elionil 150 sees nõrku mehi oleks, pakun et siiski sõidavad nad ka väga tehnilisel rajal kiiresti. Lihtsalt kruusa peal sõidavad nad veel kiiremini (kuigi minuarust Elioni kruusaralliks nimetamine on vägagi kulund joke, pastakast imetud pseudoprobleemjne jne jne...)

Ja ma ei usu et seal elionil 150 sees nõrku mehi oleks, pakun et siiski sõidavad nad ka väga tehnilisel rajal kiiresti. Lihtsalt kruusa peal sõidavad nad veel kiiremini (kuigi minuarust Elioni kruusaralliks nimetamine on vägagi kulund joke, pastakast imetud pseudoprobleemjne jne jne...)
Re: 10.10.09 Status Club: Audi Tallinn GP 2009
Arusaadavalt tunneb nii mõnigi tõsimeelne XC rattur ennast puudutatuna, kui korraldaja poolt seatud latist üle ei suuda hüpata. Arvan, et eeloleva võistluse rada nõuab häid tehnilisi oskusi ja ka head vastupidavust. Tallinlastele, kes Nõmme kanti tunnevad, pakun välja lühikese testiringi, mis nii oskused kui ka vastupidavuse proovile paneb. Kusjuures arvan, et mingil määral on see lõik ka sügiseses võistlustrassis sees!
Alusta Vana-Mustamäe ja Torni tänavate ühinemiskoha läheduses oleva trepiga. Laskud seda mööda Trepi tänavale, sealt pööre paremale ja mööda mäenõlval tõusvat rada üles liivase "nina" peale. Seal üleval ei keera kohe vasakule liivasele laskumisele, vaid paar-kolm meetrit edasi läheb mäest sikk-sakitades alla kohalike downkillerite rada. Seda mööda alla ja järgmise (Nõmme poole jääva) trepi kõrvalt üles ning mööda tänavat ringi alguspunkti tagasi. Ja niimoodi kuus ringi järjest. Kes rattasadulas kõik ringid läbi suudab sõita, võib julgelt oktoobris "peale minna" IMHO
Alusta Vana-Mustamäe ja Torni tänavate ühinemiskoha läheduses oleva trepiga. Laskud seda mööda Trepi tänavale, sealt pööre paremale ja mööda mäenõlval tõusvat rada üles liivase "nina" peale. Seal üleval ei keera kohe vasakule liivasele laskumisele, vaid paar-kolm meetrit edasi läheb mäest sikk-sakitades alla kohalike downkillerite rada. Seda mööda alla ja järgmise (Nõmme poole jääva) trepi kõrvalt üles ning mööda tänavat ringi alguspunkti tagasi. Ja niimoodi kuus ringi järjest. Kes rattasadulas kõik ringid läbi suudab sõita, võib julgelt oktoobris "peale minna" IMHO

Re: 10.10.09 Status Club: Audi Tallinn GP 2009
Paljud õiged kohad mainid ära! (treppi ennast sees pole ja üks tõus / laskumine on lisaks) Kogu selle sektsiooni "maasikas" on aga veelgi nats nõmme pool, kus laskumisel enne mingit rada polnud. Tegime tühja koha peale allatuleku.kalari kirjutas:Alusta Vana-Mustamäe ja Torni tänavate ühinemiskoha läheduses oleva trepiga. Laskud seda mööda Trepi tänavale, sealt pööre paremale ja mööda mäenõlval tõusvat rada üles liivase "nina" peale. Seal üleval ei keera kohe vasakule liivasele laskumisele, vaid paar-kolm meetrit edasi läheb mäest sikk-sakitades alla kohalike downkillerite rada. Seda mööda alla ja järgmise (Nõmme poole jääva) trepi kõrvalt üles ning mööda tänavat ringi alguspunkti tagasi. Ja niimoodi kuus ringi järjest. Kes rattasadulas kõik ringid läbi suudab sõita, võib julgelt oktoobris "peale minna" IMHO
Re: 10.10.09 Status Club: Audi Tallinn GP 2009
Siis kipub ju olema suures osas kunagiste lahtiste eestikate rada? Oli karm, aga sõidetav.SL kirjutas:Paljud õiged kohad mainid ära! (treppi ennast sees pole ja üks tõus / laskumine on lisaks) Kogu selle sektsiooni "maasikas" on aga veelgi nats nõmme pool, kus laskumisel enne mingit rada polnud. Tegime tühja koha peale allatuleku.
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Re: 10.10.09 Status Club: Audi Tallinn GP 2009
Üle 150 ratturi 4,8 km pikkusele tehnilisele ja raskele rajale peale lasta pole mõtet. See on maksimum. Optimaalne arv on kuskil 100 võistleja juures. XCO eestikatel Tihemetsas oligi muide klassides M18, M Eliit, M Seenior 1-2 ja M Sport kokku 100 võistlejat (tõsi, mitmes eraldi stardis).
Elion Estonian Cup on mitmeski mõttes väga hea mõõdupuu. Esiteks on tegu Eesti suurima maastikuratta sarjaga, kuhu kuulub kaheksa erineva rajaprofiiliga võistlust, mis lisaks peetakse erinevates ilmastikuoludes. Hea küll, Tartu Rattamaratonil on osalejaid rohkem, kuid see on ainult üks võistlus, mille tulemust võivad muuhulgas mõjutada tehnilised probleemid. Samuti on Tartu rajal XCO võistlusega märksa vähem ühist kui näiteks Rõuge või Otepää rattamaratonil. Team Rattapood Cupi või Haanja 100 stardilist pole aga piisavalt pikk ehk paljud tugevad ratturid neil võistlustel ei osale.
EEC sarjas on esimes(t)e ja 150-nda koha vahe ajaliselt ligikaudu 25 minutit. See sõltub mõistagi rajaprofiilist - raskematel radadel on vahe suurem. Nõmmel saab olema raske rada, mille 4,8 km pikkuse ringi läbivad liidrid 16-17 minutiga. Liikudes liidritest 20% aeglasemalt, kohtuvad tagumise otsa sõitjad liidritega ligikaudu poolel võistlusmaal ehk neljandal ringil. Selleks ajaks on sõidetud pisut üle tunni. Ringiga mahajäänud sõitjad kutsub peakohtunik rajalt ära, kuid loodetavasti on ka see tund aega võistlust tehnilisel ja raskel rajal üsna piisav aeg. Selle loogika kohaselt tundus meile, et piiri tõmbamine just Elion Estonian Cup 150-nda koha juurde võiks olla põhjendatud, sest paratamatult mingil moel tuleb sellisel võistlusel osalejate arvu ja taset reguleerida.
Ja nagu juba öeldud - oodatud on info kõigi sõitjate kohta, kes pole EEC sarjas tulemust kirja saanud, kuid tunnevad valmisolekut ja soovi 10. oktoobril Nõmmel stardis olla.
Elion Estonian Cup on mitmeski mõttes väga hea mõõdupuu. Esiteks on tegu Eesti suurima maastikuratta sarjaga, kuhu kuulub kaheksa erineva rajaprofiiliga võistlust, mis lisaks peetakse erinevates ilmastikuoludes. Hea küll, Tartu Rattamaratonil on osalejaid rohkem, kuid see on ainult üks võistlus, mille tulemust võivad muuhulgas mõjutada tehnilised probleemid. Samuti on Tartu rajal XCO võistlusega märksa vähem ühist kui näiteks Rõuge või Otepää rattamaratonil. Team Rattapood Cupi või Haanja 100 stardilist pole aga piisavalt pikk ehk paljud tugevad ratturid neil võistlustel ei osale.
EEC sarjas on esimes(t)e ja 150-nda koha vahe ajaliselt ligikaudu 25 minutit. See sõltub mõistagi rajaprofiilist - raskematel radadel on vahe suurem. Nõmmel saab olema raske rada, mille 4,8 km pikkuse ringi läbivad liidrid 16-17 minutiga. Liikudes liidritest 20% aeglasemalt, kohtuvad tagumise otsa sõitjad liidritega ligikaudu poolel võistlusmaal ehk neljandal ringil. Selleks ajaks on sõidetud pisut üle tunni. Ringiga mahajäänud sõitjad kutsub peakohtunik rajalt ära, kuid loodetavasti on ka see tund aega võistlust tehnilisel ja raskel rajal üsna piisav aeg. Selle loogika kohaselt tundus meile, et piiri tõmbamine just Elion Estonian Cup 150-nda koha juurde võiks olla põhjendatud, sest paratamatult mingil moel tuleb sellisel võistlusel osalejate arvu ja taset reguleerida.
Ja nagu juba öeldud - oodatud on info kõigi sõitjate kohta, kes pole EEC sarjas tulemust kirja saanud, kuid tunnevad valmisolekut ja soovi 10. oktoobril Nõmmel stardis olla.
Re: 10.10.09 Status Club: Audi Tallinn GP 2009
Ei ole ta ikka sama rada midagi tervikuna... sama pott aga teine supp! Nõmmel peavad tõusud ikka enamjaolt samad olema, et olla sõidetavad. Ja hea, et on ka möödasõidetavad.Mati kirjutas:Siis kipub ju olema suures osas kunagiste lahtiste eestikate rada? Oli karm, aga sõidetav.SL kirjutas:Paljud õiged kohad mainid ära! (treppi ennast sees pole ja üks tõus / laskumine on lisaks) Kogu selle sektsiooni "maasikas" on aga veelgi nats nõmme pool, kus laskumisel enne mingit rada polnud. Tegime tühja koha peale allatuleku.
Re: 10.10.09 Status Club: Audi Tallinn GP 2009
kindel vabatahtlik ka minu näol olemas. Muidugi eelistaks ma rajal pildistamistSL kirjutas: Üleskutse!
kui meie hulgas on vabatahtlikuid, kel on soovi võistluse heale õnnestumisele kaasa aidata - palun võtke ühendust! Keegi ei jää meeles pidamata ja tänudeta! (viimasel Kanada MK-l oli organisatoorse poolepeale aitamas kuni 500 (!) vabatahtlikku).

Andrus
piltand@hot.ee
Re: 10.10.09 Status Club: Audi Tallinn GP 2009
Teame ikka: 33,6 km (7 x 4,8 ringil)Veiko V kirjutas:Samas egas me ju tea kui pikk sõit tuleks mitu km või mis on see aeg, alla mille ei tule võitja, Ääkitsi mitte vähem kui 3h.
http://www.sportinfo.ee/sportevent/task/detail/id/728/
Re: 10.10.09 Status Club: Audi Tallinn GP 2009
mulle isiklikult näib ka Elioni 150 piir liiga üldistusena, kuna mitu võistlust ikkagi suht sile maa, kus tehnilisi oskusi minimaalselt rakendatatakse. 150 piir võiks jääda, kuid näiteks Elva ja Paluküla taolised "siledad" grupisõidu tulemused võiks välja filtreerida
... samas tean, et XC krossidel kaotan ajaliselt rohkem, kui maratonidel, sest oskusi jääb vajaka

Re: 10.10.09 Status Club: Audi Tallinn GP 2009
Paluküla???
Re: 10.10.09 Status Club: Audi Tallinn GP 2009
Oli üks 117km pikkune sõit, kuigi mitte EEC sarjas.Kada kirjutas:Paluküla???
Audi GP toimumise ajaks on juba ka teada Rakvere ja Haanja100/150 tulemused.
Kui aga on raske leida mingeid võistlusi, mille alusel kõikkidele sobivalt valida, siis on alternatiiviks ka kutsetega võistlus. Kellele ja mille alusel kutseid jagatakse on siis juba korraldaja asi ja ei pea kuuluma avalikustamisele. Stardilist tekib siis vastuvõetud kutsete alusel. Simpel!
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Re: 10.10.09 Status Club: Audi Tallinn GP 2009
Ja kutsed saadetakse jooksval hooajal EEC 150 sisse sõitnuleMati kirjutas:on alternatiiviks ka kutsetega võistlus. Kellele ja mille alusel kutseid jagatakse on siis juba korraldaja asi ja ei pea kuuluma avalikustamisele.

If everything's under control, you're going too slow!
Re: 10.10.09 Status Club: Audi Tallinn GP 2009
Paluküla tean väga hästi, sellelgi aastal seal sõidetud. Aga, justnimelt seostest selle teema, EEC ja eriti veel Elva etapiga ei saanud aru. Ma siiski loodan, et tegu näpukaga, KOMO mehi ei maksa küll nüüd solvata. Igaljuhul, ootan põnevusega kaarti, et isegi proovida rada, kus ässad vajutavad 

Re: 10.10.09 Status Club: Audi Tallinn GP 2009
Kui abi vaja, siis võin aidata, aga vastutasuks soovin, et mind õpetatakse seda žikaani rattaseljas läbima :)
Raja tegemise talguid võib siin samas välja kuulutada.
Raja tegemise talguid võib siin samas välja kuulutada.
Ratas on minu hobi, mitte elu
-
- Rattur
- Postitusi: 448
- Liitunud: 11. 01. 2008. 20:19
Re: 10.10.09 Status Club: Audi Tallinn GP 2009
rada sportinfos üleval.
Viimati muutis raamimurdja, 14. 08. 2009. 11:20, muudetud 1 kord.
Re: 10.10.09 Status Club: Audi Tallinn GP 2009
Ei hammustand hästi. Soovitaks GPS'ga ja siis google maps põhjale või siis joonistada hoopis värvilisele kaardipõhjale (mitte ortofotole). Jääb mulje, et jube palju on mööda teid, mis tegelikkuses vast nii ei ole.raamimurdja kirjutas:... üldjoontes vast hammustab läbi...
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Re: 10.10.09 Status Club: Audi Tallinn GP 2009
Ei hammusta mina ise ka läbi, kui seda vaatan. See pole see, mida me sportinfos näha tahame (alates resolutsioonist, lõpetades sellega, et see on vaid üks versioon, teine kaardipõhjale on üles panemata etc). Ühesõnaga ärge nähke vaeva selle uurimisega, tulemas on korralik versioon.Mati kirjutas:Ei hammustand hästi. Soovitaks GPS'ga ja siis google maps põhjale või siis joonistada hoopis värvilisele kaardipõhjale (mitte ortofotole). Jääb mulje, et jube palju on mööda teid, mis tegelikkuses vast nii ei ole.raamimurdja kirjutas:... üldjoontes vast hammustab läbi...
EDIT: see on nüüdseks maas ka.
Viimati muutis SL, 13. 08. 2009. 21:04, muudetud 1 kord.
Re: 10.10.09 Status Club: Audi Tallinn GP 2009
See kaart oleks põhjaks vist väga hea:
http://www.orienteerumine.ee/kaart/db/k ... 008028.gif
http://www.orienteerumine.ee/kaart/db/k ... 008028.gif
Segasaun on siis, kui on puu- ja elektriküte.
Re: 10.10.09 Status Club: Audi Tallinn GP 2009
Üritus toimub Nõmme-Mustamäe maastikukaitsealal. Loodetavasti on selles osas kõik OK?SL kirjutas:Kogu selle sektsiooni "maasikas" on aga veelgi nats nõmme pool, kus laskumisel enne mingit rada polnud. Tegime tühja koha peale allatuleku.
Re: 10.10.09 Status Club: Audi Tallinn GP 2009
Oleme lähtunud selle dokumendi:kalari kirjutas:Üritus toimub Nõmme-Mustamäe maastikukaitsealal. Loodetavasti on selles osas kõik OK?SL kirjutas:Kogu selle sektsiooni "maasikas" on aga veelgi nats nõmme pool, kus laskumisel enne mingit rada polnud. Tegime tühja koha peale allatuleku.
Nõmme–Mustamäe maastikukaitseala kaitse alla võtmine ja Nõmme–Mustamäe maastikukaitseala kaitse-eeskiri 1
Vastu võetud Vabariigi Valitsuse 30. aprilli 2004. a määrusega nr 176 (RT I 2004, 41, 279), jõustunud 9.05.2004
Muudetud järgmiste määrustega (kuupäev, number, avaldamine Riigi Teatajas, jõustumise aeg):
26.10.2006 nr 228 (RT I 2006, 48, 367) 11.11.2006
Määrus kehtestatakse «Kaitstavate loodusobjektide seaduse» § 5 lõigete 2 ja 4 alusel.
... sellest peatükist:
§ 4. Lubatud tegevus
(2) Kaitsealal on lubatud kuni 500 osalejaga rahvaürituste korraldamine selleks ettevalmistamata kohtades. Rohkem kui 500 osalejaga rahvaürituste korraldamine selleks ettevalmistamata kohtades on lubatud üksnes kaitseala valitseja nõusolekul tema poolt esitatud tingimustel.
Kogu üritus toimub koostöös Nõmme Spordikeskusega, kes samuti silma peal hoiab, et me midagi valesti ei teeks.
Re: 10.10.09 Status Club: Audi Tallinn GP 2009
Samas see peatükk ütleb nii:SL kirjutas: Oleme lähtunud selle dokumendi:
Nõmme–Mustamäe maastikukaitseala kaitse alla võtmine ja Nõmme–Mustamäe maastikukaitseala kaitse-eeskiri 1
Vastu võetud Vabariigi Valitsuse 30. aprilli 2004. a määrusega nr 176 (RT I 2004, 41, 279), jõustunud 9.05.2004
Muudetud järgmiste määrustega (kuupäev, number, avaldamine Riigi Teatajas, jõustumise aeg):
26.10.2006 nr 228 (RT I 2006, 48, 367) 11.11.2006
Määrus kehtestatakse «Kaitstavate loodusobjektide seaduse» § 5 lõigete 2 ja 4 alusel.
... sellest peatükist:
§ 4. Lubatud tegevus
(2) Kaitsealal on lubatud kuni 500 osalejaga rahvaürituste korraldamine selleks ettevalmistamata kohtades. Rohkem kui 500 osalejaga rahvaürituste korraldamine selleks ettevalmistamata kohtades on lubatud üksnes kaitseala valitseja nõusolekul tema poolt esitatud tingimustel.
Kogu üritus toimub koostöös Nõmme Spordikeskusega, kes samuti silma peal hoiab, et me midagi valesti ei teeks.
§ 5. Keelatud tegevus
Kaitsealal on keelatud:
4) jalgratastega liiklemine kaitsealal väljaspool selleks ettenähtud teid ja radu...
Re: 10.10.09 Status Club: Audi Tallinn GP 2009
Eks juristid on tõenäoliselt oma panuse andnud, et mingi muu eeskiri lubab teatud tingimustel rattaga seal sõita. Isegi kui trahv selle teo eest oleks minimaalne, mida Eestis määrata saab, saaks juba tänu foorumi aktiivsematele ratturitele Tallinna eelarvesse tõhusat lisakalari kirjutas: Samas see peatükk ütleb nii:
§ 5. Keelatud tegevus
Kaitsealal on keelatud:
4) jalgratastega liiklemine kaitsealal väljaspool selleks ettenähtud teid ja radu...

Segasaun on siis, kui on puu- ja elektriküte.
Re: 10.10.09 Status Club: Audi Tallinn GP 2009
Arvan, et Pro Klubi on asjaga ka ise kursis, aga tavaliselt on selliste ürituste puhul elementaarne avaliku ürituse loa taotlemine Tallinna linnalt. Sellel on siis kooskõlastused igalt võimalikult ametilt (sh keskkonnaamet). Ehk kui on olemas avaliku ürituse luba, siis on korras ka keskkonna teemad. Hetkel tundub luba veel puuduvat.
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Re: 10.10.09 Status Club: Audi Tallinn GP 2009
Oleme ka sellega kursis, kuid midagi kurja ei plaani ning loodame, et mõistus võidab!kalari kirjutas:Samas see peatükk ütleb nii:
§ 5. Keelatud tegevus
Kaitsealal on keelatud:
4) jalgratastega liiklemine kaitsealal väljaspool selleks ettenähtud teid ja radu...
Re: 10.10.09 Status Club: Audi Tallinn GP 2009
Me taas loodame, et mõne tegemata jätmise tõttu vahva üritus toimumata ei jää. Kui abi vaja siis Kolmapäevakute korraldusseltskond võib nõuga abiks ollaSL kirjutas:Oleme ka sellega kursis, kuid midagi kurja ei plaani ning loodame, et mõistus võidab!kalari kirjutas:...Kaitsealal on keelatud:
4) jalgratastega liiklemine kaitsealal väljaspool selleks ettenähtud teid ja radu...

velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Re: 10.10.09 Status Club: Audi Tallinn GP 2009
Juba ongi abiks olnud kogemuste jagamisel Villemi isikus.Mati kirjutas:Me taas loodame, et mõne tegemata jätmise tõttu vahva üritus toimumata ei jää. Kui abi vaja siis Kolmapäevakute korraldusseltskond võib nõuga abiks olla.
Re: 10.10.09 Status Club: Audi Tallinn GP 2009
Hoiame pöialt, et asi läbi läheb. Mu enda võitlused Pirita Kolmapäevaku orgunniga on liiga värskelt meeles.SL kirjutas:Oleme ka sellega kursis, kuid midagi kurja ei plaani ning loodame, et mõistus võidab!
Re: 10.10.09 Status Club: Audi Tallinn GP 2009
ajasin segamini Paluküla ja Jõgeva EMV/Elion kandidaadi :S
Re: 10.10.09 Status Club: Audi Tallinn GP 2009
Profiil näeb küll välja nagu EKG 

If everything's under control, you're going too slow!
Re: 10.10.09 Status Club: Audi Tallinn GP 2009
Kas enamus rada on tõesti mööda suusarada?
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Re: 10.10.09 Status Club: Audi Tallinn GP 2009
Tõesti tõesti.Mati kirjutas:Kas enamus rada on tõesti mööda suusarada?
Tule, näitan Sulle. Sõidame 3 ringi mööda seda "suusarada" harjutamise mõttes järjest läbi. Siis neljandal ringil sõidan Sul järgi ning kui jalga mahapanemata ringi läbi sõidad, siis ostan Sulle kõige lähedasemast poest kasti õlut ja toon koju ära ka. Või samas vääringus Borni pulbrit. Deal?
Re: 10.10.09 Status Club: Audi Tallinn GP 2009
Uhh, usun, usun. On siis suusarajal või ei see rada suures osas? Loogish, et et igal rajal on võimalik ennast oimetuks sõita, aga ma oma lihtsameelsusest ootasin sellelt (st XCO tiitlivõistluse kandidaat) rajalt natuke enamat nii eelinfo põhiselt. IMHO lihtsalt tundub, et suusarajad on selles piirkonnas lihtsama vastupanu teed minemineSL kirjutas:Tõesti tõesti. Tule, näitan Sulle...Mati kirjutas:Kas enamus rada on tõesti mööda suusarada?

Aga nagu sa tead, siis minu arvamust võib lõdvalt ju ka ignoreerida.
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Re: 10.10.09 Status Club: Audi Tallinn GP 2009
Ei noh, nüüd on taaskord, et "igal rajal võib oimetuks sõita"... kuidas seda siis nüüd kokkuvõttes võtta?Mati kirjutas:Uhh, usun, usun. On siis suusarajal või ei see rada suures osas? Loogish, et et igal rajal on võimalik ennast oimetuks sõita, aga ma oma lihtsameelsusest ootasin sellelt (st XCO tiitlivõistluse kandidaat) rajalt natuke enamat nii eelinfo põhiselt. IMHO lihtsalt tundub, et suusarajad on selles piirkonnas lihtsama vastupanu teed minemine.
Aga nagu sa tead, siis minu arvamust võib lõdvalt ju ka ignoreerida.
Asjast huvitatute arvamust pole mul kombeks ignoreerida samuti. Seni, kuni vähegi konstruktiivsust leida on. Seepärast ütlesingi - mis me siin foorumis seletame - tule ja näitan. Kaardile ei pane väikseid nüansikesi kuidagi kirja. Neid väikseid kohakesi on rajal kokku 7, mis nõuavad tehnilist skilli. Rohkem või vähem - oleneb kelle jaoks. Ning teiseks - rada on sellel aastal selline, kava on seda tugevalt edasi arendada. Kui oleme läbi sõitnud ning on ideid varuks ja lisaks Sul pakkuda - kõik on taaskord teretulnud. Kolmandaks - paljud laskumised on puhanud peast oi-kui-kerged, hoopis teine tera on sõita laskumisele pärast tõusu, kui pulss on 185 pealt 180 peale langenud. Neljandaks - kergema vastupanu teed minnes võiks tugitoolis teed juua, mitte võistlust korraldada ning ise ka selle toetajaks rahaliselt olla.
Kokkuvõttes - minu kutse jääb jõusse!
Aga lõpetagem aga ära see virisemine "pole piisavalt tehniline teemal", mis on minu meelest millegipärast läbiv. Minu arvamuse kohaselt on Eestis vaid paar-kolm tehniliselt tasemel sõitjat- KÕIGIL teistel on tohutult arenguruumi (eelkõige minul endal) ka meie Eesti kohalikel "suusa"radadel muredeta kulgemiseks.
Re: 10.10.09 Status Club: Audi Tallinn GP 2009
SL, võrdle nüüd oma kahte sõnavõttu ja mõtle kumb on konstruktiivsem vastus minu lihtsale küsimusele
Pigem mulle tundub, et kui siin küsid, siis tõlgendus on otsese kriitikana. Relax man and do your thing!

SL kirjutas:...Tule, näitan Sulle. Sõidame 3 ringi mööda seda "suusarada" harjutamise mõttes järjest läbi. Siis neljandal ringil sõidan Sul järgi ning kui jalga mahapanemata ringi läbi sõidad, siis ostan Sulle kõige lähedasemast poest kasti õlut ja toon koju ära ka. Või samas vääringus Borni pulbrit. Deal?
SL kirjutas:...Kaardile ei pane väikseid nüansikesi kuidagi kirja. Neid väikseid kohakesi on rajal kokku 7, mis nõuavad tehnilist skilli. Rohkem või vähem - oleneb kelle jaoks. Ning teiseks - rada on sellel aastal selline, kava on seda tugevalt edasi arendada...
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Re: 10.10.09 Status Club: Audi Tallinn GP 2009
Ei olnud kriitikana võetud, samas how real is that, et rada "tõesti ainult suusarajal kulgeb"? Samas oli minu vastus ka pigem üldine vastus (mulle tundub) valitsevale meelsusele, et "kogu aeg on liiga vähe tehnilisi oskusi võimalik Eesti võistlustel rakendada". Ma väidan, et see pole päris nii.Mati kirjutas:Pigem mulle tundub, et kui siin küsid, siis tõlgendus on otsese kriitikana.
Mis konstruktiivsusesse puutub, siis kutse tulla sõitma on minu arvates ülim konstruktiivsus üldse.
Re: 10.10.09 Status Club: Audi Tallinn GP 2009
On see nüüd selline...avalik üleskutse või ainult Matile antud võimalus ? Ma prooviks hea meelega. Täitsa äss pakkumine : korralik trenn ja kast õltsiSL kirjutas:Tõesti tõesti.Mati kirjutas:Kas enamus rada on tõesti mööda suusarada?
Tule, näitan Sulle. Sõidame 3 ringi mööda seda "suusarada" harjutamise mõttes järjest läbi. Siis neljandal ringil sõidan Sul järgi ning kui jalga mahapanemata ringi läbi sõidad, siis ostan Sulle kõige lähedasemast poest kasti õlut ja toon koju ära ka. Või samas vääringus Borni pulbrit. Deal?

Re: 10.10.09 Status Club: Audi Tallinn GP 2009
Ma ei ütleks ka kummastki äraRivo kirjutas: On see nüüd selline...avalik üleskutse või ainult Matile antud võimalus ? Ma prooviks hea meelega. Täitsa äss pakkumine : korralik trenn ja kast õltsi

Re: 10.10.09 Status Club: Audi Tallinn GP 2009
Minu arvates samuti äss pakkumine, kuid millegipärast Mati ei ole seni pakkumist vastu võtnud. Rivo - kas Sinuga teeme nii, et kui jala maha paned, tuleb kast õltsi mulle koju?Rivo kirjutas:On see nüüd selline...avalik üleskutse või ainult Matile antud võimalus ? Ma prooviks hea meelega. Täitsa äss pakkumine : korralik trenn ja kast õltsi
Re: 10.10.09 Status Club: Audi Tallinn GP 2009
SL, seljavõit, Mati ei võta kutset vastu. Minu eesmärk ei ole midagi tõestada ei sulle, ega endale. Ma küsin ja ootan vastust. Ja mida näitakse minu personaalne "laborikatse"SL kirjutas:Minu arvates samuti äss pakkumine, kuid millegipärast Mati ei ole seni pakkumist vastu võtnud...Rivo kirjutas:On see nüüd selline...avalik üleskutse või ainult Matile antud võimalus ? ... Täitsa äss pakkumine : korralik trenn ja kast õltsi

Aga kui asjast, siis IMHO on sellise kaliibriga sõitudel kaks pointi - võistleja point ja vaataja point. Võistleja sõidab seal kus vaja, vaataja aga tahab näha põnevust, actionit, verd ja pisaraid. Kas vaatajad ei või kommenteerida üritust? Ehk, kui sa viskad üles kommentaarideta profiili, kus võib järeldada mida tahad, siis ole valmis ka küsimusteks. Simpel ja täiesti intriigivaba ju tegelt

Rivo.S on andnud teemas parima vastuse. Konkreetne, põhjalik ja umbisikuline!
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Re: 10.10.09 Status Club: Audi Tallinn GP 2009
Olin minagi kunagi sellel Alexela Openil stardis, loomulikult tsainikute sektoris (mitteametlikud karvajalgade eestikad, nagu seda nimetati). Rada oli väga raske, nii tehniliselt kui füüsiliselt. Suusarajast mäletan, et ringi jooksul pidi üles kütma kõigist Trummi tõusudest, mis oli väga karm. Lisaks oli ka palju tehnilisi elemente. Põhi pealtvaatajate atraktsioon - liivane kurviga laskumine lõppes mulle elu lõpuni meelde jääva nipliga mis lõppes sadulas
. Nimelt panin seal üle lenkus, lennu ajal sain kuidagi raamist kinni, kukerpall ja hopsti tõmbasin oma alu raamiga Classicu endale ette ning taas hüppega sadulasse (enam ma nii hästi ei paindu). Ags rada oli igati ok. Nagu ma aru saan, siis planeeritav rada oleks umbes sama mis eliidi sõidul samal aastal?

Re: 10.10.09 Status Club: Audi Tallinn GP 2009
Päris sama ta pole, kuigi palju on kattuv tõesti. Aga seda eelkõige seepärast, et mäest üles saaks rattaga sõites ning need tõusud on Nõmmel loetud. Aga rada tuleb väga-väga raske, seda kindlasti. Isegi võibolla natuke liiga raske oktoobri jaoks, kui tsiteerida mitmekordseid eesti meistreid, kellega koos olen seda sõitmas käinud ning väikest fine-tuningut nende näpunäidete järgi raja osas teinud. Soovitati mõni tõus välja jätta, kuid me panime ikka sisse. Eks näis, mis paistab ning mis lõplik emotsioon on. Kolm ringi oli mul nats üle tunni (no mitte päris võistlustempos, kuid mitte ka extra aeglaselt).AndreK kirjutas:Nagu ma aru saan, siis planeeritav rada oleks umbes sama mis eliidi sõidul samal aastal?
Mis Matisse puutub, siis mingit seljavõitu polnud plaanis korraldada, vaid tõesti oleks vast tore olnud sõitma koos minna ning vaadata arutada, kuidas järgmistel aastatel veel paremaks teha. Õlled ainult boonuseks ja mängu iluks.