Rocket Ron
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Rocket Ron
RocketRon on kompott Nobi Nickist ja Racing Ralphist ning vist kumbagi ei asenda.
Ratas on minu hobi, mitte elu
Re: Scott 2009
Tõmbasin pöidla välja ja guugeldasin.. Jutt jumala õige, lisaks kergem kui RR (süsinik-nano-midagi tehnoloogia jms). Saadaval 2008 lõpus?Gunnar kirjutas:RocketRon on kompott Nobi Nickist ja Racing Ralphist ning vist kumbagi ei asenda.
Viimati muutis Villem T, 21. 08. 2008. 13:38, muudetud 1 kord.
Re: Scott 2009
Siin saksakeelses foorumis on mitu pilti ja juttu ka juurde. Kaal tavarehvil 365g 2,1 juures Väidetavalt peaks kõige varem septembri alguses bike-components.de's letile jõudma hinnaga 35 EUR.Villem T kirjutas:...lisaks kergem kui RR (süsinik-nano-midagi tehnoloogia jms). Saadaval 2008 lõpus?
EDIT: bike-components.de's on asi juba nähtaval, kuigi veel mitte saadaval. 2,1 hind koguni 33 EUR.
UST versioon 45 EUR.
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Re: Scott 2009
Pole suurem asi polüglott, aga kas "Rollwiderstand: 24,7 Watt" tähendab veeretakistust? Kui seda alati näidataks oleks päris abiks. 24.7 W on vähe või palju? 4 rehvi takistavad sama palju kui 1 sajavatine pirn?Mati kirjutas:bike-components.de's on asi juba nähtaval, kuigi veel mitte saadaval. 2,1 hind koguni 33 EUR.
UST versioon 45 EUR.
Re: Scott 2009
Number nagu meenutaks küll.Villem T kirjutas:
Pole suurem asi polüglott, aga kas "Rollwiderstand: 24,7 Watt" tähendab veeretakistust? Kui seda alati näidataks oleks päris abiks. 24.7 W on vähe või palju? 4 rehvi takistavad sama palju kui 1 sajavatine pirn?
Ma võin nüüd eksida, aga läbi udu meenuks twisteri kohta number 20w ja fast fred 18w.
Re: Rocket Ron
Pildilt vaadates tundub selline, kiire mudakumm. A'la hea valik, kui Haanja100'l tuleb lausvihma
Muidu meie oludes pole sellise "roomikuga" miskit teha - minu subjektiivne arvamus.
Muidu meie oludes pole sellise "roomikuga" miskit teha - minu subjektiivne arvamus.
Re: Rocket Ron
Peale kahte viimast (eriti viimast) kolmapäevakut julgen arvata et miskit isegi oleks. Sääne hõre sügistalvine kumm, peaks pildi järgi suutma ennast puhtana ka hoida.Rivo kirjutas:Pildilt vaadates tundub selline, kiire mudakumm. A'la hea valik, kui Haanja100'l tuleb lausvihma
Muidu meie oludes pole sellise "roomikuga" miskit teha - minu subjektiivne arvamus.
Re: Scott 2009
24,7W on 2.25 laiusega, sisekummiga variandi veeretakistus.Kirsa kirjutas:Number nagu meenutaks küll.Villem T kirjutas:
Pole suurem asi polüglott, aga kas "Rollwiderstand: 24,7 Watt" tähendab veeretakistust? Kui seda alati näidataks oleks päris abiks. 24.7 W on vähe või palju? 4 rehvi takistavad sama palju kui 1 sajavatine pirn?
Ma võin nüüd eksida, aga läbi udu meenuks twisteri kohta number 20w ja fast fred 18w.
Võrdluseks RR 2008 2.25 on 24,8W ja Furious Fred 2.0 19,9W. Täpsustuseks: Twister supersonic 21,8W, Fast Fred 2.0 18,1W.
Kiireimad igailmakummid on Nokian NBX Lite 2.0 21,2W ja Conti Race King 2.2 23,9W.
http://forums.mtbr.com/showthread.php?p=4523530" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Rocket Ron
Kas oskab keegi suunata reaalsele kaalule- RoRo tubeless 2.1"? Siin kirjutatu tundub kahtlane:
http://www.tnc-hamburg.com/TNC-Shop/pro ... -2009.html
http://www.tnc-hamburg.com/TNC-Shop/pro ... -2009.html
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.
Re: Rocket Ron
schwalbe ise väidab sama kaalu: http://schwalbetires.com/rocket_ron ja nad vist üldiselt väga palju valetanud ei ole ametlike kaalude väljaütlemisel? reaalse kaalumise tulemusele kahjuks viidata ei oska.
Re: Rocket Ron
Tuhnasin täna netipoodides ringi ja nägin järgmist:
http://www.hobisport.ee/index.php?page= ... &Itemid=53
http://www.hobisport.ee/index.php?page= ... &Itemid=53
- vigurivänt
- Rattur
- Postitusi: 798
- Liitunud: 27. 09. 2004. 07:49
Re: Rocket Ron
Lehvitad tavarehviga, küsiti UST-i kaalu kohta.krossA4 kirjutas:Tuhnasin täna netipoodides ringi ja nägin järgmist:
http://www.hobisport.ee/index.php?page= ... &Itemid=53
Tark ei torma!
Re: Rocket Ron
Leidsin ka, et 2.1 variant kaalub 530 g ja 2.25 kaalub 580 gmart kirjutas:Kas oskab keegi suunata reaalsele kaalule- RoRo tubeless 2.1"? Siin kirjutatu tundub kahtlane:
http://www.tnc-hamburg.com/TNC-Shop/pro ... -2009.html
http://www.mtbbuyersguide.com/view_prod ... type=tires
Re: Rocket Ron
Saan ma õigesti aru, et Ron on Ralphiga sama kiire (komakoha jagu isegi kiirem) ning lisaks sellele saab mudas paremini hakkama? Mis on Roni nõrgad kohad võrreldes Ralphiga?
Re: Rocket Ron
Olen paarsada km Rocket Ron-iga sõitnud ja seni küll ühtegi halba sõna ei ütle, veereb suhtkoht hästi niivõrd laia kummi kohta ja muda kahh eriti külge ei võta. Suurem testimine veel tegemata kuna metsavahel valitsevad veel suusailmad ja Ralphiga kogemuse puudumise tõttu ei oska hinnata.
Gravitatsioon teeb oma töö kiirelt ja korralikult!
Re: Rocket Ron
Laiem kumm veerebki pareminialkonoom kirjutas:...veereb suhtkoht hästi niivõrd laia kummi kohta...
Re: Rocket Ron
Seda lehte lugedes tuleb välja, et olen koguaeg valepidi mõelnudLaiem kumm veerebki paremini
Gravitatsioon teeb oma töö kiirelt ja korralikult!
Re: Rocket Ron
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.
Re: Rocket Ron
Rocket Ron evo non-ust 2.1” sai tubelessiks tehtud. Isekaalutud on suht sama nagu kodukal st 410g pluss/miinus 2% (405-420g). Pöid hermetiseeritud dt swiss tubelesskitiga (36g teip,pöiapael,ventiil) + 60ml no-stans lateksit. Kumm läks FSA-300XC pöiale vaid näppude jõul. Põrandapumbaga taha ei võtnud. Koormarihm ümber ja kompressoriga võttis ääred taha 3 atiga. Enne kompressorit libestasin ääred lateksiga. Esialgu sisises ääre vahelt vihaselt, ca 20 min võimlemist vertikaal ja horisontaalsihis ning taaspumpamist ja sai pidama. Peab siiamaani, kus sõidetud ca 100km.
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.
Re: Rocket Ron
kodanikud kes rocket roniga sõidate kuidas teil kummid all on ? kas esimene tagumisele vastassuunaga või meie "elionioludes" esimene samuti kiirema veeremise suunas ümber keeratud ? (või olen ma selle kiirema veeremise teooriaga täiesti valel teel ? )
mu enda konkreetne mure küll see kuidaspidi nobby nic alla panna, aga siin teemas ilmselt lootust rohkem vastuseid saada.
mu enda konkreetne mure küll see kuidaspidi nobby nic alla panna, aga siin teemas ilmselt lootust rohkem vastuseid saada.
Re: Rocket Ron
Minu soovitus oleks elionioludes RR-iga mitte sõita... FF on paras.kaarelk kirjutas:kodanikud kes rocket roniga sõidate kuidas teil kummid all on ? kas esimene tagumisele vastassuunaga või meie "elionioludes" esimene samuti kiirema veeremise suunas ümber keeratud ? (või olen ma selle kiirema veeremise teooriaga täiesti valel teel ? )
mu enda konkreetne mure küll see kuidaspidi nobby nic alla panna, aga siin teemas ilmselt lootust rohkem vastuseid saada.
Re: Rocket Ron
"Kummianalüütikud" siin foorumis on suutnud sihukest veeremise, pidamise ja külglibisemise parateemat tekitada, et lihtne asi on aetud segaseks. Küljepeal olevaid tehasesoovitusi nad lugeda ei oska või ei taha.kaarelk kirjutas: "elionioludes" esimene samuti kiirema veeremise suunas ümber keeratud ? (või olen ma selle kiirema veeremise teooriaga täiesti valel teel ? )
Teoreetiliselt kiirem veeremine on RoRol siis, kui mõlemad kummid on pealepandud Front asendis st tagakummi paned tagurpidi st muster jääb esikummiga samamoodi. Samas, mida sa selle marginaalse kiirema veeremisega peale hakkad, kui tatistes oludes tagaratas kehvemini haakub.
RR on Ralf ? Kui racingralf, siis milline, kas vana või uus muster?SL kirjutas:Minu soovitus oleks elionioludes RR-iga mitte sõita... FF on paras.
Kumba FF-i silmas pead? FaFa-d või FuFu-d?
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.
Re: Rocket Ron
... RR - "elionioludes" ma ei sõidaks ei kumbagagi, ei roni, ei ralfi, ei uue ega vana mustriga. Ma pea kõik elionid sõitnud fur.frediga (non ust, w/o tube) ja ma olen kindel, et on ära tasunud.mart kirjutas:RR on Ralf ? Kui racingralf, siis milline, kas vana või uus muster?
Kumba FF-i silmas pead? FaFa-d või FuFu-d?
Re: Rocket Ron
R Ron tundub olevat Shveitsis paljude maratonisõitjate valik. Ja täiesti kuiva ilmaga. Piltidelt muidugi kõike järeldada ei saa, kuid ma oleks teise valiku teinud... Mine võta siis kinni, mis see õige asi on...
http://www.eigerbike.ch/bildergalerie.p ... nzeigen=32
EDIT: vähemalt paar silmasin Fur Fred'ga ka
http://www.eigerbike.ch/bildergalerie.p ... nzeigen=32
EDIT: vähemalt paar silmasin Fur Fred'ga ka
Re: Rocket Ron
Sissejuhatuseks: ma ei ole kunagi eriline kummipede olnud. Reeglina sõidan ühtede rehvidega niikaua, kui need tuleb lihtsalt minema visata.
Olen kasutanud Rocket Roni esimese jooksu rehvina (taga RRalph) alates Kalevipoja Maratoni EMV-st, kus oli enamasti kruusane rada - toimis. Ei ütleks et kruusal viletsam veeremine oli.
EMV XCO - seal rajal "nõrgema" rehviga oleks hätta jäänud. Kuna rehvi karkass on pehmem, summutab lööke paremini.
Rakke Elion - nagu rusikas silmaauku. Kurvides pidas, juurikatel haakus ja ka kruusal veeres. Lisaks on rehvil piisavalt hea mudast puhastumise võime.
Kokkuvõtteks - ma ei näe põhjust, et peaksin muud kombinatsiooni kasutama.
Olen kasutanud Rocket Roni esimese jooksu rehvina (taga RRalph) alates Kalevipoja Maratoni EMV-st, kus oli enamasti kruusane rada - toimis. Ei ütleks et kruusal viletsam veeremine oli.
EMV XCO - seal rajal "nõrgema" rehviga oleks hätta jäänud. Kuna rehvi karkass on pehmem, summutab lööke paremini.
Rakke Elion - nagu rusikas silmaauku. Kurvides pidas, juurikatel haakus ja ka kruusal veeres. Lisaks on rehvil piisavalt hea mudast puhastumise võime.
Kokkuvõtteks - ma ei näe põhjust, et peaksin muud kombinatsiooni kasutama.
Re: Rocket Ron
... et siis selle seisukoha mõte on täpsemalt... kokkuhoid (arusaadav). Veel midagi?AndreK kirjutas:Sissejuhatuseks: ma ei ole kunagi eriline kummipede olnud. Reeglina sõidan ühtede rehvidega niikaua, kui need tuleb lihtsalt minema visata.
Re: Rocket Ron
Mina saan aru niimoodi, et meil on siin piisavalt vähe võistluskilomeetreid, et ei ole mõtet hooaja jooksul kilodeviisi erinevaid rehve kokku osta. Isegi pehmeima segu korral teinekord ka asfaltil trenni tehes ei kulu need lihtsalt ära. Pealegi, kes neid poolpiduseid enam järelturul ka niiväga ihaldab?SL kirjutas:... et siis selle seisukoha mõte on täpsemalt... kokkuhoid (arusaadav). Veel midagi?AndreK kirjutas:Sissejuhatuseks: ma ei ole kunagi eriline kummipede olnud. Reeglina sõidan ühtede rehvidega niikaua, kui need tuleb lihtsalt minema visata.
Panin vastusega mööda?
Re: Rocket Ron
Ma pole lihtsalt viitsinud selle vahetusega tegeleda - Racing Ralph on selline all arounder, et kannatas enam väham igal pool sõita.SL kirjutas:... et siis selle seisukoha mõte on täpsemalt... kokkuhoid (arusaadav). Veel midagi?AndreK kirjutas:Sissejuhatuseks: ma ei ole kunagi eriline kummipede olnud. Reeglina sõidan ühtede rehvidega niikaua, kui need tuleb lihtsalt minema visata.
Roni hea pidamine, lõivu maksmata veerevusele, tuli positiivseks üllatuseks. Suure tõenäosusega kärutan nüüd nende rehvidaga, kuni vajavad vahetust. Ma pigem eelistan seda, et tunnen ennast veidi kindlamalt kurvis, kui et siis veeren veidi kiiremini sirgel.
Re: Rocket Ron
Ma eelistan alati veeremist pidamisele. Seal, kus mina sõidan võetakse kurve nii ettevaatlikult (nüüd rääkisime maratonidest, eks, eestikad olid hoopis teine loom)AndreK kirjutas:Ma pole lihtsalt viitsinud selle vahetusega tegeleda - Racing Ralph on selline all arounder, et kannatas enam väham igal pool sõita.SL kirjutas:... et siis selle seisukoha mõte on täpsemalt... kokkuhoid (arusaadav). Veel midagi?AndreK kirjutas:Sissejuhatuseks: ma ei ole kunagi eriline kummipede olnud. Reeglina sõidan ühtede rehvidega niikaua, kui need tuleb lihtsalt minema visata.
Roni hea pidamine, lõivu maksmata veerevusele, tuli positiivseks üllatuseks. Suure tõenäosusega kärutan nüüd nende rehvidaga, kuni vajavad vahetust. Ma pigem eelistan seda, et tunnen ennast veidi kindlamalt kurvis, kui et siis veeren veidi kiiremini sirgel.
Re: Rocket Ron
Ära ole liigselt tagasihoidlik , pigem on asi selles, et minu tehnilised oskused ei luba FuFrega igal rajal sõita.SL kirjutas:Seal, kus mina sõidan võetakse kurve nii ettevaatlikult (nüüd rääkisime maratonidest, eks, eestikad olid hoopis teine loom)
Re: Rocket Ron
Suht vale järeldus. Ma pigem arvan, et Andre lihtsalt ei näe pointi rehvidega vehkida peale ja maha ja peale ja .... Sama teema mul, mida ma saavutan selle rehvimajandusega, 10-20-30-50 kohta ... Sõidumugavus on olulisem!SL kirjutas:... et siis selle seisukoha mõte on täpsemalt... kokkuhoid (arusaadav)...AndreK kirjutas:...Reeglina sõidan ühtede rehvidega niikaua, kui need tuleb lihtsalt minema visata.
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Re: Rocket Ron
... ja mina olen lihtsalt nõrk!AndreK kirjutas:Ära ole liigselt tagasihoidlik , pigem on asi selles, et minu tehnilised oskused ei luba FuFrega igal rajal sõita.SL kirjutas:Seal, kus mina sõidan võetakse kurve nii ettevaatlikult (nüüd rääkisime maratonidest, eks, eestikad olid hoopis teine loom)
Re: Rocket Ron
... ei noh, tõsiselt peab joppama, et Matiga ühte arvamust avaldada ... aga tõsisemalt, siis sõidumugavus ongi just see, millest ma räägin. Kalevipoja alguses, kus Pütsep 50-ga tõmbas on asi muidugi sõidumugavusest niikuinii f....g kaugel, kuid kui siis veel teaksin, et ma raisk ju ei veere ka ning pean tänu sellele veel rohkem pingutama, et kellegi võimalikult suure inimese seljataha pugedes ikka taga ära ei istu... no krt, ... einoh nõrk, mis nõrk, kui sarnastel andmistel veel suure nupuga hakkama saadakse...Mati kirjutas:Suht vale järeldus. Ma pigem arvan, et Andre lihtsalt ei näe pointi rehvidega vehkida peale ja maha ja peale ja .... Sama teema mul, mida ma saavutan selle rehvimajandusega, 10-20-30-50 kohta ... Sõidumugavus on olulisem!SL kirjutas:... et siis selle seisukoha mõte on täpsemalt... kokkuhoid (arusaadav)...AndreK kirjutas:...Reeglina sõidan ühtede rehvidega niikaua, kui need tuleb lihtsalt minema visata.
Re: Rocket Ron
Arvamuste pluralism, mis muud ...SL kirjutas:... ei noh, tõsiselt peab joppama, et Matiga ühte arvamust avaldada ...
Vot vott hakkab ilmnema see iva, miks me ühist keelt ei leia ses teemas. Mina ja mõni veel räägib siin rehvidest maastikusõidu kontekstis ...SL kirjutas:... aga tõsisemalt, siis sõidumugavus ongi just see, millest ma räägin. Kalevipoja alguses, kus Pütsep 50-ga tõmbas on asi muidugi sõidumugavusest niikuinii f....g kaugel, ...
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Re: Rocket Ron
AndreK kirjutas:...Rocket Roni esimese jooksu rehvina (taga RRalph) alates Kalevipoja Maratoni EMV-st...
Re: Rocket Ron
Muretsesin ka ühe rocket roni ja tegin Karksi-Nuia raketibaasi etapil soojendusringid sellega.
Viskasin ta aga kohe alt ära. Esiteks rada oli täiesti kuiv, siuke nublu oli overkill. Teiseks ega ta ikka eriti ei veere küll. Ta just ei mürise asfaldil, aga selline tuim kumm on, eriti kui võrrelda kiiremate suguvendadega.
Aga kõige suurem häda oli ebakindlus, kiiretes kurvides oli väga ebakindel tunne, kumm nagu hakkas vibama all ja ei olnud see pidamine ka nii hea - rõhk umbes 2.0.
Ma arvan et see kuiv ja kõva rada ei sobinud talle, nublud ei haakinud pinnasesse.
Igatahes stardiks jõudsin conti leaderi alla visata ja see oli superkumm sinna rajale. Veeres hästi, oli stabiilne ja pidas kiiretes kurvides ikka paremini kui ff-d ja twisterid.
PS! Rakkes oli mul all twister ees ja fast fred taga ja olin väga rahul. Ainult mõned väga libedad tõusud pidin jooksma sest ff ei vedanud üles, aga need tõusud olid ainult mõned meetrid pikad, et see väga ei seganud.
PPS! Mul on SL-ga sama mure, et ma pean sileda kummi alla panema, muidu ei jaksa üldse. Peavad ikka krdi kõvad olema, kes jaksavad nubluga kimada.
Viskasin ta aga kohe alt ära. Esiteks rada oli täiesti kuiv, siuke nublu oli overkill. Teiseks ega ta ikka eriti ei veere küll. Ta just ei mürise asfaldil, aga selline tuim kumm on, eriti kui võrrelda kiiremate suguvendadega.
Aga kõige suurem häda oli ebakindlus, kiiretes kurvides oli väga ebakindel tunne, kumm nagu hakkas vibama all ja ei olnud see pidamine ka nii hea - rõhk umbes 2.0.
Ma arvan et see kuiv ja kõva rada ei sobinud talle, nublud ei haakinud pinnasesse.
Igatahes stardiks jõudsin conti leaderi alla visata ja see oli superkumm sinna rajale. Veeres hästi, oli stabiilne ja pidas kiiretes kurvides ikka paremini kui ff-d ja twisterid.
PS! Rakkes oli mul all twister ees ja fast fred taga ja olin väga rahul. Ainult mõned väga libedad tõusud pidin jooksma sest ff ei vedanud üles, aga need tõusud olid ainult mõned meetrid pikad, et see väga ei seganud.
PPS! Mul on SL-ga sama mure, et ma pean sileda kummi alla panema, muidu ei jaksa üldse. Peavad ikka krdi kõvad olema, kes jaksavad nubluga kimada.
Re: Rocket Ron
Siin vast veidi suurema spetsialisti kommentaarid.Kirsa kirjutas:Aga kõige suurem häda oli ebakindlus, kiiretes kurvides oli väga ebakindel tunne, kumm nagu hakkas vibama all ja ei olnud see pidamine ka nii hea - rõhk umbes 2.0.
Ma arvan et see kuiv ja kõva rada ei sobinud talle, nublud ei haakinud pinnasesse.
Re: Rocket Ron
Meil ei ole mõtet lugeda välismaised artikleid. Neil on seal veidi teised olud.
Eestis on tüüpilisel võistlusel 5km siledat kruusa ja siis 1km ilget külgekleepivat savi ja libedaid juurikaid ja siis jälle 5km kruusa.
Ei mingeid kive ega mägesid. Suures plaanis on eesti üks sooauk - kui võrrelda muu maailma tüüpiliste rattaradadega.
Ma ei arva, et rocket ron oleks halb, ta on meie mõistes lihtsalt väga karmide olude kumm. Rõuge tuuri teisel päeval oleks marjaks ära kulunud, aga rohkem kasutust poleks siiani olnud.
Kui 2 nädala pärast Rakveres muudkui sajab ja sajab, siis ma panen RR-i sinna alla. Samuti suvaline sügiskrossi rada vihmaga.
Kui veeremisest rääkida, siis minu arust veereb ka racing ralf halvasti, seega arusaam veeremisest võib olla erinev.
Selles suhtes saab RoRo lausa plusspunkte, kuna ei veere oluliselt halvemini kui RaRa.
Eestis on tüüpilisel võistlusel 5km siledat kruusa ja siis 1km ilget külgekleepivat savi ja libedaid juurikaid ja siis jälle 5km kruusa.
Ei mingeid kive ega mägesid. Suures plaanis on eesti üks sooauk - kui võrrelda muu maailma tüüpiliste rattaradadega.
Ma ei arva, et rocket ron oleks halb, ta on meie mõistes lihtsalt väga karmide olude kumm. Rõuge tuuri teisel päeval oleks marjaks ära kulunud, aga rohkem kasutust poleks siiani olnud.
Kui 2 nädala pärast Rakveres muudkui sajab ja sajab, siis ma panen RR-i sinna alla. Samuti suvaline sügiskrossi rada vihmaga.
Kui veeremisest rääkida, siis minu arust veereb ka racing ralf halvasti, seega arusaam veeremisest võib olla erinev.
Selles suhtes saab RoRo lausa plusspunkte, kuna ei veere oluliselt halvemini kui RaRa.
Re: Rocket Ron
täitsa nõus, omast kogemusest lisaks veel seda et vahest kipub "ei veere" "ei jõua-ga" segi minemaKirsa kirjutas:
....... seega arusaam veeremisest võib olla erinev.
Selleks et paigal püsida tuleb joosta kõigest väest....Kui tahad jõuda edasi , pead jooksma vähemalt 2x kiiremini...
Re: Rocket Ron
No kuule Kirsa, mida sa ajad. Kas sul on seina peal erinevad rehvi pakid nimedag: "Läti", "Burkina Faso", "Tartru lähiümbrus". Füüsika seadused kehtivad paraku igal pool ühte moodi. Hard pack on hard pack nii eesti, poolas kui ka itaalias. Ja vaevalt, et muda seal oluliselt teises konsistensiga on kui siin. See, et tõus/laskumine kusagil pikem on, ei muuda rehvi üldiseid omadusi.Kirsa kirjutas:Meil ei ole mõtet lugeda välismaised artikleid. Neil on seal veidi teised olud.
Re: Rocket Ron
Rehvi omadusi ei muudagi - rajad on erinevad.
Näiteks üleeile Rakkes ei tõusnud kiirus kordagi oluliselt üle 40-e, seega pole vaja "downhill" kummi, mis oleks allamäge ja suurtel kiirustel stabiilne.
Ja noh vabandage väljenduse eest, sellist pruuni läga - nagu meil tihti kohata võib - ei ole ma kusagil mujal maailmas näinud (eks ole vähevõitu käidud ka).
Kuid tõesti kummivaliku kriteeriumid Eesti ja Tahko/Poola jaoks on erinevad. Eestis ma valin alati kummi, kuhu võimalikult vähe õhku sisse läheb, et oleks hea kimada ja kiirendus parem. Tahko/Poola/jne jaoks aga võimalikult ballooni, et oleks kivide otsas turvalisem. Samuti tugevamate külgseintega.
Aga kui tõsisemalt rääkida, siis ust twisteriga saaks igalpool hakkama, nii eestis kui tahkos - teda rsk ainult ei tehta enam - juba mitmendat aastat
Näiteks üleeile Rakkes ei tõusnud kiirus kordagi oluliselt üle 40-e, seega pole vaja "downhill" kummi, mis oleks allamäge ja suurtel kiirustel stabiilne.
Ja noh vabandage väljenduse eest, sellist pruuni läga - nagu meil tihti kohata võib - ei ole ma kusagil mujal maailmas näinud (eks ole vähevõitu käidud ka).
Kuid tõesti kummivaliku kriteeriumid Eesti ja Tahko/Poola jaoks on erinevad. Eestis ma valin alati kummi, kuhu võimalikult vähe õhku sisse läheb, et oleks hea kimada ja kiirendus parem. Tahko/Poola/jne jaoks aga võimalikult ballooni, et oleks kivide otsas turvalisem. Samuti tugevamate külgseintega.
Aga kui tõsisemalt rääkida, siis ust twisteriga saaks igalpool hakkama, nii eestis kui tahkos - teda rsk ainult ei tehta enam - juba mitmendat aastat
Re: Rocket Ron
Ma ei jaksa enam vaielda. Kirsale 1:0 seljavõit.
Re: Rocket Ron
On mehi, kelle tulemused oleksid oluliselt paremad kui nad enne võistlust, võistluse ajal ja üleüdlse pidevalt muretseks vähem nublude arvu jne pärast. Panna on vaja
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
-
- Rattur
- Postitusi: 251
- Liitunud: 09. 05. 2009. 06:41
Re: Rocket Ron
Varem sõitsin ka Twisteriga , nüüd Ralphiga. Mingit vahet paremini veeremise osas küll ei märka, küll on RR tunduvalt kindlam tunne. Võib olla on asi selles , et vahepeal sai paar kuud Kenda Nevegalidega sõidetud , pärast neid veereb iga rehv nagu unelm.
Re: Rocket Ron
Kirsa wrote:
Muretsesin ka ühe rocket roni ja tegin Karksi-Nuia raketibaasi etapil soojendusringid sellega.
Viskasin ta aga kohe alt ära. Esiteks rada oli täiesti kuiv, siuke nublu oli overkill. Teiseks ega ta ikka eriti ei veere küll.
Olen sõitnud RoRo-dega alates Rõuge tuurist. Ka selsamal Karksi-Nuia etapil olin kohal ja mina ei saa öelda, et see kumm ei pidanud. Pigem vastupidi.Ta on natuke pehmem kumm oma kõrgemate nubludega ja see pehmus vajab harjumist - võib jääda mulje, et kumm on tühi vms.
Varem sõitsin vanade RaRa-dega ja pean ütlema, et uutega on hoopis teine tera.
PS. Väidetavalt sõitis ja võitis Pütsep Elva Elionil just RoRo-dega, mille muster oli keskelt küll üsna kulunud.
Muretsesin ka ühe rocket roni ja tegin Karksi-Nuia raketibaasi etapil soojendusringid sellega.
Viskasin ta aga kohe alt ära. Esiteks rada oli täiesti kuiv, siuke nublu oli overkill. Teiseks ega ta ikka eriti ei veere küll.
Olen sõitnud RoRo-dega alates Rõuge tuurist. Ka selsamal Karksi-Nuia etapil olin kohal ja mina ei saa öelda, et see kumm ei pidanud. Pigem vastupidi.Ta on natuke pehmem kumm oma kõrgemate nubludega ja see pehmus vajab harjumist - võib jääda mulje, et kumm on tühi vms.
Varem sõitsin vanade RaRa-dega ja pean ütlema, et uutega on hoopis teine tera.
PS. Väidetavalt sõitis ja võitis Pütsep Elva Elionil just RoRo-dega, mille muster oli keskelt küll üsna kulunud.
Re: Rocket Ron
Kuulun kah juba paar tubli nädalat UST Roni kummardajate sekti. Aamen. Väga hea kumm vähegi tatisematesse oludesse, super pidamine ja loobib end mõne hetkega tühjaks, kui mudaaugust väljas oled. Kiirust ei oska kommenteerida, kuna mul on karvased jalad, aga ei oska kurta küll, Michelini Dry2 UST igatahes eriti kiirem ei tundunud. Ainus natuke negatiivne seik on tõesti kerge vedelus allamäge kihutades(Rakke kogemus). Panen nüüd Ron'ikesed ilusti haanja 100-t ootama, eelmisel aastal oli kulunud Ralphiga tühja-tallamist liiga palju.
Kuna istun mtb seljas harva ja Eionidel käin ka harva, siis mind natuke see kiire-kummi-kultus häirib, sest vähegi libedamate tõusude peal on need kiire-kummi-mehed risti tõusudel ees ja juba tõusu esimestel meetritel Oled just hoo sisse saanud, et tõusu rünnata ja siis paned hoopis pidurit ja ronid krampi kiskuvate jalgadega ratta seljast maha Einoh, ma ei panegi kellelgi pahaks, kui keegi kiire-kummi-mees tahab olla ja mul on nädalavahetustel aega küll, aga sõidumõnu saab korraliku põntsu, kui sõidetavaid tõuse sõita ei lubata. Meenutab olukorda Talinna liikluses esimese lumega, kus vähesed suverehvidega autod suudavad korraliku kaose tekitada ning norm-rehvidega rahvas kõngeb nende rütmis.
See on tõesti fakt, et Pütsep võitis Elva Roniga sõites, aga ma ei süveneks väga palju esikümne tegemistesse, sest nemad võidavad teisi kalendriga igasuguseid kumme kasutades, see kummikultus kipub ikka seal tekkima, kus jala seest enam midagi võtta pole.
Kuna istun mtb seljas harva ja Eionidel käin ka harva, siis mind natuke see kiire-kummi-kultus häirib, sest vähegi libedamate tõusude peal on need kiire-kummi-mehed risti tõusudel ees ja juba tõusu esimestel meetritel Oled just hoo sisse saanud, et tõusu rünnata ja siis paned hoopis pidurit ja ronid krampi kiskuvate jalgadega ratta seljast maha Einoh, ma ei panegi kellelgi pahaks, kui keegi kiire-kummi-mees tahab olla ja mul on nädalavahetustel aega küll, aga sõidumõnu saab korraliku põntsu, kui sõidetavaid tõuse sõita ei lubata. Meenutab olukorda Talinna liikluses esimese lumega, kus vähesed suverehvidega autod suudavad korraliku kaose tekitada ning norm-rehvidega rahvas kõngeb nende rütmis.
See on tõesti fakt, et Pütsep võitis Elva Roniga sõites, aga ma ei süveneks väga palju esikümne tegemistesse, sest nemad võidavad teisi kalendriga igasuguseid kumme kasutades, see kummikultus kipub ikka seal tekkima, kus jala seest enam midagi võtta pole.
Re: Rocket Ron
Lahe on see, et mõned harrastajad, kes sõidavad Elionil 20 hulgas panevad terve hooaja ühe kummiga ja ratturid, kes sõidavad kohtadele 300 kandis, loodavad igaks võistluseks just seda õiget kummi alla lapates mingit olulist võitu saada.
Mõni teeb trenni, teine kulutab sama aja kummide lappamisele...
Mõni teeb trenni, teine kulutab sama aja kummide lappamisele...
Re: Rocket Ron
Kui sa nüüd natuke seda teemat loeksid, siis on kummide vahetamisest minimaalselt juttu, põhirõhk ka siinsete 300 koha peale sõitvate harrastajate vahelisest jutust käib just selle ühe-ja-õige Eesti maastikurattasõitude kummi leidmiseks.Rain kirjutas:Lahe on see, et mõned harrastajad, kes sõidavad Elionil 20 hulgas panevad terve hooaja ühe kummiga ja ratturid, kes sõidavad kohtadele 300 kandis, loodavad igaks võistluseks just seda õiget kummi alla lapates mingit olulist võitu saada.
Ratas on minu hobi, mitte elu
Re: Rocket Ron
On ikka mõttetud vennad - muretsevad kummivaliku pärast... krt, tehku trenni!Rain kirjutas:Lahe on see, et mõned harrastajad, kes sõidavad Elionil 20 hulgas panevad terve hooaja ühe kummiga ja ratturid, kes sõidavad kohtadele 300 kandis, loodavad igaks võistluseks just seda õiget kummi alla lapates mingit olulist võitu saada.
Mõni teeb trenni, teine kulutab sama aja kummide lappamisele...
(bart brenjensi säutsub twitteris tund aega tagasi)
@BartmnBrentjens - Just starts raining in Graz, thunder and lightning. Which tires? Course will be 30 min slower.