![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Tulemused.
Ära seda eraldistardi ratta raami liigselt ülehinda - see annab kokkuvõttes suht väikese võidu, eriti kiirustel mis ei küündi 50 juurde.wylde kirjutas:VB oleneb mehest ka aga minu arvates see aeg on möödanik, kus keerasid stardis Richey sarved maantekale otsa ja tegid üldarvesuses hea koha
Päris kõnekas minuarust.They also found that outdoors there was a 60-70 watt saving at 40km/h between the normal road bike setup, which required ~280-290W at this speed, and the full time trial setup (~220W). That worked out at between 22-24% in aerodynamic savings. To put it another way, it was 9 seconds per kilometre, 2'14 per 10 miles (16.1km)
Asi olemas ka kohalikus keeles:clx kirjutas:Teemasse: http://www.cyclingnews.com/features/how-aero-is-aeroPäris kõnekas minuarust.They also found that outdoors there was a 60-70 watt saving at 40km/h between the normal road bike setup, which required ~280-290W at this speed, and the full time trial setup (~220W). That worked out at between 22-24% in aerodynamic savings. To put it another way, it was 9 seconds per kilometre, 2'14 per 10 miles (16.1km)
Kisub OT-ks aga..Mati kirjutas:Nii palju kui ma seda värki olen uurinud, siis kogu eraldistardi müstika tiirleb võitluses õhutakistusega. Ja selles lahingus annab suurima võidu kehaasend![]()
Ja kui sa sealt tähelepanelikul loed, selgub, et kui kruvid külge clip on-i, pähe tilga siis see vahe enam nii suur ei ole.clx kirjutas:Teemasse: http://www.cyclingnews.com/features/how-aero-is-aeroPäris kõnekas minuarust.They also found that outdoors there was a 60-70 watt saving at 40km/h between the normal road bike setup, which required ~280-290W at this speed, and the full time trial setup (~220W). That worked out at between 22-24% in aerodynamic savings. To put it another way, it was 9 seconds per kilometre, 2'14 per 10 miles (16.1km)
No come on - kus nüüd lajatatakse!!! Vastamist väärivad kõik küsimused - paljudel sõitudel olen suisa helitehnika vahendusel rõhutanud, et kui kellelgi on ideid, mõtteid, tähelepanekuid, siis kirjutage need palun mulle meilile karikasari@aerobike.eewylde kirjutas: Küsisin kunagi foorumis Reile käest ( aerobike ), et kas MTB asemel ei võiks teha arvestust mnt rattale ja eraldistardi rattale aga see küsimus ei väärinud vastust – seoses sellega ei tunne huvi ka ennast Aerobike sarjas proovile panna, sest mida sa võrdled kui varustus juba minuteid maha jääb.
See on kindlasti lugemist väärt materjal.TAIX11 kirjutas: Asi olemas ka kohalikus keeles:
http://www.veloclubbers.ee/images/stori ... aero_2.pdf
... aga võlusõna on lõppude-lõpuks ikkagi kehaasend (madalam või püstisem)?AndreK kirjutas:Kisub OT-ks aga...Mati kirjutas:Nii palju kui ma seda värki olen uurinud, siis kogu eraldistardi müstika tiirleb võitluses õhutakistusega. Ja selles lahingus annab suurima võidu kehaasend![]()
erkki kirjutas:Rataste, jooksude, asendite, kiivrite ja soengute pilte võite vaadata siit:
http://picasaweb.google.com/erkki668/EM ... ritele2009#
Kettaga ühisstarti ei lubata.wylde kirjutas:Nii nagu välja pakkusin, siis mnt ratta arvestuses oleks lubatud nö ühisstardi ratas, ehk ilma sarvedeta aga kõik muu lubatud - vaevalt et sellisele rattale kettad jne alla kruvitakse?
igasugu clip-onide ja muude vigurlenksudega ka ei lubata, aga ikka sõidavad ja saavad tulemused kirja.riho kirjutas:Kettaga ühisstarti ei lubata.wylde kirjutas:Nii nagu välja pakkusin, siis mnt ratta arvestuses oleks lubatud nö ühisstardi ratas, ehk ilma sarvedeta aga kõik muu lubatud - vaevalt et sellisele rattale kettad jne alla kruvitakse?
Sul on ju võimalus mitteametlik arvestus korraldada. Tuvastad piltidelt või teed stardis märkmeid teiste sõitjate varustuse kohta ja pärast protokolli ilmumist jagad sõitjad nn masinaklassidesse.wylde kirjutas:Mati ja alleni vaatenurgale vastuseks küsin kas peate jalgrattasporti ka tehnikaspordiks? Kui jah, siis miks ei võiks ajaga kaasas käia ja võistlusreeglites teha vastavad muudatused kuna tehnika areng on teinud rattad kiiremaks. Nagu juba AndreK teemat alustas, siis sõna masinapark oleks õige märkus. Spordis võrreldakse sportlaste võimeid ja tehnika spordis peetakse arvestust võrdsetes masinaklassides - tutvu motospordi reeglitega. Ma leian, et väiksema tuuletakistuse saavutamine rattal on võrdeline kõrvalise abiga kui võrrelda tava mnt rattaga. Tahaks näha meest, kes suudab mnt rattal alt lenksust hoides panna 20km järjest 47km/h keskmist.
Enda vormi testitakse trennis, võistlustel huvitab sportlast kiiruse ja aja suhe teiste sõitjatega.
Minu jaoks ei ole jalgrattasport kindlasti tehnikasport sellisel kujul nagu sina seda püüad mõista. Jalgrattas loeb ikkagi mees ja tema treenitus, mitte "masina" komplekteeritus!wylde kirjutas:Mati ja alleni vaatenurgale vastuseks küsin kas peate jalgrattasporti ka tehnikaspordiks? Kui jah, siis miks ei võiks ajaga kaasas käia ja võistlusreeglites teha vastavad muudatused kuna tehnika areng on teinud rattad kiiremaks. Nagu juba AndreK teemat alustas, siis sõna masinapark oleks õige märkus. Spordis võrreldakse sportlaste võimeid ja tehnika spordis peetakse arvestust võrdsetes masinaklassides - tutvu motospordi reeglitega. Ma leian, et väiksema tuuletakistuse saavutamine rattal on võrdeline kõrvalise abiga kui võrrelda tava mnt rattaga. Tahaks näha meest, kes suudab mnt rattal alt lenksust hoides panna 20km järjest 47km/h keskmist.
Enda vormi testitakse trennis, võistlustel huvitab sportlast kiiruse ja aja suhe teiste sõitjatega.
Ka seda võib juhtuda. Laupäeval juhtus.allen kirjutas:Kas sa tahad auhindu saada?
400W on juba hea tase, aga 340W-ga ei jõua eriti kuhugi, vähemalt mina. Ma lükkasin juuli alguses Aerobikel 361W keskmist võimsust, mis teeb 4,4 W/kg ja keskmine kiirus oli 41,1. see ei andnud enamat 22st kohast üldarvestuses, mis minu meelest üldsusele ei näi hea kohana.priidik kirjutas: Kes suudab hoida pidevalt 340W on kohalikul tasemel juba hea kuid 400W on juba teine level ja TT-s peaks olenevalt rajast andma keskmise kiiruse üle 45 km/h.
Alleni jutt -allen kirjutas:Elan, õpin ja võistlen suurem osa aastast Inglismaal kus TT on VÄGA populaarne. Hooaeg kestab veebruarist oktoobri kuuni! Iga nädal on võimalik sõita vähemalt 3-4 TT oma piirkonnas ja mis on huvitav kõigil neil võistlustel on stardis vähemalt 40 osalejat! Esimesed sõidavad spetsiaal varustusega aga nad ei võida mitte selle pärast, et neil on varustus vaid nad teevad trenni! Keskmine varustuse tase on täiesti võrreldav aerobike etappidel nähtavaga. Tahan sellega öelda seda, et isegi sellise TT traditsiooniga riigis nagu Inglismaa, EI OLE mingeid eraldi rataste klasse! Olen ise sõitnud seal puhta mnt rattaga, ilma lenksu, aero jooksu ja kiivrita ning ma ei näe küll mingit vajadust enda eristamiseks, sest TT põhimõte on võidu sõita ajaga, ehk siis iseendaga. Proovida lüüa oma PB! Eestis on aga asi veel nii uus, et kogu aur läheb vaatamaks palju ma kellelegi kaotasin ja millega ta sõitis! Tegelikult peaks olema eesmärk lüüa oma PB'd, näidata kõrgemat keskmist kui seda kunagi varem on suudetud. Ehk siis lähtuma enda seisukohast, mitte naabri omast! Ja siis kui tunned, et ennast enam tuunida ei õnnestu ning hammas on endiselt verel, hakata ratast tuunima ja otsima uusi võimalusi PB löömiseks!
Ja kes seda ei usu, siis mingu Tallinna Velotreki ambuuseumisse (loe: ambulatoorium-muusem), kus paiknevate isenditega kihutatakse siiani ja kiiremini kui eraldistardis. Käidud-nähtud-tehtud.SK kirjutas:...Ühtede sarvede, kiivri ja ketasrattaga võid aastaid uhada ja sõbrale ka veel laenata. Vähemalt minu tutvusringkonnas nii tehakse ja nõuka-aegsed kettadki pöörlevad veel rõõmsalt edasi(mis sest et 8-se kassetiga...)...
Mees, see tegevus on eluohtlik. Need eksponaadid võivad iga hetk kusagilt järgi anda. See aasta oli viimane kord, kui ma ambuuseumi nomenklatuuri kuuluva artefaktiga viraažilt alla kallasin.Mati kirjutas:Ja kes seda ei usu, siis mingu Tallinna Velotreki ambuuseumisse (loe: ambulatoorium-muusem), kus paiknevate isenditega kihutatakse siiani ja kiiremini kui eraldistardis. Käidud-nähtud-tehtud.