Kett pooleks, kas reaalne oht?

Kõikvõimalikud mõtted, mis tulevad pähe kui pole ammu sadulasse saanud või oled sinna liiga kauaks jäänud.
Vasta

Kas oled oma keti puruks astunud.

Küsitlus lõppes 22. 08. 2003. 09:01

Jah, maanteel
3
5%
Jah, metsas
12
18%
Ei, sõidan maanteel
12
18%
Ei, kuigi sõidan metsas
39
59%
 
Hääli kokku: 66

Kasutaja avatar
Gunnar
Rattur
Postitusi: 1194
Liitunud: 11. 04. 2003. 14:33

Kett pooleks, kas reaalne oht?

Postitus Postitas Gunnar » 15. 08. 2003. 09:01

Et siis vastake. ise kahtlen, et see tegevus nii massiline on, kui vahest foorumit lugedes tundub.

(ei taht seda jubinate foorumisse risuks kirjutada)

Kasutaja avatar
AndreK
hobisportlane
Postitusi: 2497
Liitunud: 07. 03. 2003. 12:06

Re: Kett pooleks, kas reaalne oht?

Postitus Postitas AndreK » 15. 08. 2003. 09:08

Gunnar kirjutas:Et siis vastake. ise kahtlen, et see tegevus nii massiline on, kui vahest foorumit lugedes tundub.

(ei taht seda jubinate foorumisse risuks kirjutada)
Ma ei saa aru - kas sa ei usu, et kett saab pooleks minna???? :?: :?:
Ära pahanda, aga :D naljakas

Kasutaja avatar
AndreK
hobisportlane
Postitusi: 2497
Liitunud: 07. 03. 2003. 12:06

Postitus Postitas AndreK » 15. 08. 2003. 09:09

Kui sa keti õigel ajal ära vahetad, siis on 95% kindel, et see ei lähe pooleks.

Kasutaja avatar
erikr
Admin
Postitusi: 11890
Liitunud: 17. 01. 2003. 22:23

Re: Kett pooleks, kas reaalne oht?

Postitus Postitas erikr » 15. 08. 2003. 09:15

Gunnar kirjutas:Et siis vastake. ise kahtlen, et see tegevus nii massiline on, kui vahest foorumit lugedes tundub.

(ei taht seda jubinate foorumisse risuks kirjutada)
igal võistlusel on vastu kõndinud 1-3 selli kel kett puru
mis väljakutse? kiirabil ja politseil on väljakutse, minul on töö...
velo.clubbers.ee velo clubbers

cowrider
Rattur
Postitusi: 717
Liitunud: 30. 05. 2003. 10:02

Postitus Postitas cowrider » 15. 08. 2003. 11:23

Kuna 9k kett on peenem, siis on see ka nõrgem. Kui raske rauaga sõita, siis võib jõud päris suur olla ja keti puruks tõmmata. Ma pole uurinud, et mis kohast kett tavaliselt katki läheb. Igatahes ka uue keti pidavat saama puruks astuda, niiet asi pole alati ainult kulumises.

Mõni mees arvab, et kruustange pole ka võimalik puruks keerata, aga ma olen lapsepõlves 2 tk. igavestele roostemaadele saatnud ja teistel on sama juhtunud. Seeing is believing!

Kasutaja avatar
Gunnar
Rattur
Postitusi: 1194
Liitunud: 11. 04. 2003. 14:33

Postitus Postitas Gunnar » 15. 08. 2003. 11:33

eip, loomulikult usun, et see on võimalik, kuulu järgi purunevad ka sadulatorud, vändad ja lenksud ( kui jumal karistab, siis ka raamid), a noh lihtsalt mõte selles, kas keti iga 500 km järgne vahetamine tõesti efekti annab või on see nagu selline "loogiline" oletus, millele kindalt tõestust pole.
(see, et ka uusi kette purustatakse, panebki mind keti tiheda vahetamise tarbekuses nati kahtlema)

Kasutaja avatar
oddo
Rattur
Postitusi: 205
Liitunud: 31. 03. 2003. 19:22

Postitus Postitas oddo » 15. 08. 2003. 11:47

No sellest oli ju ka kusagil eespool juttu, et asi pole mitte ainult keti purunemises, vaid ka hammakate hoidmises. Kulunud kett kulutab ka hammakaid rohkem ja kui lõpuks ketti vahetad, siis avastadki et viskab üle. Seda kogesin kunagi ise Turistiga, läbisõite ei mäleta. Eks igaüks ise teab, kuidas oma asju hoiab. Ka autoga on võimalik ilma õlivahetuseta 50 või ka 100 tuhat sõita. Kallad ainult vahest õli peale. :lol:
Oddo

Kasutaja avatar
Ermo
Rattur
Postitusi: 893
Liitunud: 21. 04. 2003. 14:44

Postitus Postitas Ermo » 15. 08. 2003. 12:03

-
Viimati muutis Ermo, 08. 03. 2011. 19:30, muudetud 1 kord.
Sõida, aga ära mölise :twisted: .

Kasutaja avatar
Corrosion
Rattur
Postitusi: 846
Liitunud: 02. 04. 2003. 16:58

Postitus Postitas Corrosion » 15. 08. 2003. 17:59

Isegi minusugune nõrguke on suutnud keti(HG 73) ära lõhkuda mäkke tõusul, tõsi üritasin just kaastreenijast mööduda...kusjuures tõusul käiku ei vahetand.
No Pain No Gain

Kasutaja avatar
fwdfreak
Rattur
Postitusi: 53
Liitunud: 17. 04. 2003. 20:36

Postitus Postitas fwdfreak » 15. 08. 2003. 21:29

ei ole suutnud ketti katki sõita aga täna sõitsin ntx vahetaja litri kyljest ära :x
pff

Kasutaja avatar
erikr
Admin
Postitusi: 11890
Liitunud: 17. 01. 2003. 22:23

Postitus Postitas erikr » 15. 08. 2003. 21:34

fwdfreak kirjutas:ei ole suutnud ketti katki sõita aga täna sõitsin ntx vahetaja litri kyljest ära :x
st enam-vähem oma viga. mullu läks eestikatel Massal sõit vett vedama mehanni vea tõttu kuna litter lahkus....
mis väljakutse? kiirabil ja politseil on väljakutse, minul on töö...
velo.clubbers.ee velo clubbers

Kasutaja avatar
mart
Rattur
Postitusi: 3809
Liitunud: 04. 04. 2003. 13:47

Postitus Postitas mart » 15. 08. 2003. 22:20

Ermo kirjutas: kulunud kett ei ole sama jäik kui uus ja seetõttu ei toimu käiguvahetus sama hästi. .
Jep, kulunud kett käitub, nagu libe uss peos st võid teda käikari abil suunata soovitud hammakale (tagavahetus on tundlikum, kui esivahetus), aga vahetus on tuim/pikaldane ja nõuab meelitamist. Minu kogemustel, uuematel/vingematel lenksuvahetajatel meelitamist kasutada ei saa - teevad klõps ja hüppavad ülejärgmisele käigule :(, kui hüppavad :?

Kasutaja avatar
Rom
Testisõitja
Postitusi: 1778
Liitunud: 18. 02. 2003. 13:54

Postitus Postitas Rom » 15. 08. 2003. 22:46

erikr kirjutas:
fwdfreak kirjutas:ei ole suutnud ketti katki sõita aga täna sõitsin ntx vahetaja litri kyljest ära :x
st enam-vähem oma viga. mullu läks eestikatel Massal sõit vett vedama mehanni vea tõttu kuna litter lahkus....

no litter saab "lahkuda" ju ainult siis kui polt lahti on jäänud...see on küll väga suur hooletus nii kõva mehe meeskonnas :?

Kasutaja avatar
Rom
Testisõitja
Postitusi: 1778
Liitunud: 18. 02. 2003. 13:54

Postitus Postitas Rom » 15. 08. 2003. 22:54

mart kirjutas:
Ermo kirjutas: kulunud kett ei ole sama jäik kui uus ja seetõttu ei toimu käiguvahetus sama hästi. .
Jep, kulunud kett käitub, nagu libe uss peos st võid teda käikari abil suunata soovitud hammakale (tagavahetus on tundlikum, kui esivahetus), aga vahetus on tuim/pikaldane ja nõuab meelitamist. Minu kogemustel, uuematel/vingematel lenksuvahetajatel meelitamist kasutada ei saa - teevad klõps ja hüppavad ülejärgmisele käigule :(, kui hüppavad :?
enda trennirattal deore lingiga peab üles vahetades kaks astet vajutama ja siis ühe alla tagasi et asi normaalselt käima hakkaks,
aga panin tähele asjaolu(selleks alustasin ka teemat trossidekõride teemas) et kui trossi korralikult ära puhastan ja määrin (kasutan motipi teflonit) siis asi sujub hästi, kuid väga ruttu väsib jälle ära s.t peab vahetama uuesti kahe klõpsuga.

Kasutaja avatar
Ermo
Rattur
Postitusi: 893
Liitunud: 21. 04. 2003. 14:44

Postitus Postitas Ermo » 15. 08. 2003. 23:18

.
Viimati muutis Ermo, 08. 03. 2011. 19:29, muudetud 1 kord.
Sõida, aga ära mölise :twisted: .

Kasutaja avatar
tarmo
Testisõitja
Postitusi: 3035
Liitunud: 06. 02. 2003. 16:48

Postitus Postitas tarmo » 16. 08. 2003. 09:51

AndreK kirjutas:Kui sa keti õigel ajal ära vahetad, siis on 95% kindel, et see ei lähe pooleks.
ma oen ka sellel seisukohal nagu AndreK mainis. Lisaks veel et käiguvahetus õigel momendil peab ka käpas olema.
ise olen ainult ühe keti suutnud puruks tallata. see oli üle 2000 km sõitnud pc59 ja ma lausa ootasin millal ta pooleks läheb. läkski lõpuks, keilas, ühel pisikesel künkal.

Xavier
Rattur
Postitusi: 47
Liitunud: 11. 07. 2003. 21:00

Postitus Postitas Xavier » 16. 08. 2003. 12:54

Rikkad mehed siin, kes iga 500km järel ketti vahetavad(Mtb'l ja kes veel MTB'ga trenni ka teevad) Kas siis kuus läheb nii 1-3 ketti :shock: endal maanteerattaga uue ketiga üle 1100km sõidetud ja 2x sama palju saan veel. Ketimõõtja näitas praegu 0.25 vaevalt. Ja kett tuleb vahetusse lasta kui on üle 0.75. olen vist kettidega kokkuhoidlik :P Ja ühtegi ketti pole veel pooleks ,,astunud''. Baigiga ikka üle 1000km läheb ikka üks kett.

Kirsa
Rattur
Postitusi: 4004
Liitunud: 24. 02. 2003. 23:38

Postitus Postitas Kirsa » 16. 08. 2003. 13:59

500 tagant vahetavad vast need, kes selle keti hiljem tagasi panevad. Nö ketravad kette.
Ise sõidan hg73/pc59 ketiga kuskil 2000km ja sellest katsun vähemalt pool metsas sõita. Kevadel suure lume ja sopaga pidas HG53 ainult 1300, aga eks ta ole kehvem kett kah.

Kasutaja avatar
Konflict
Rattur
Postitusi: 311
Liitunud: 16. 04. 2003. 20:21

:)

Postitus Postitas Konflict » 16. 08. 2003. 14:21

Viljandis seda ketimõõtjat küll ei leidnud :evil: :evil: :evil:

Kasutaja avatar
Rom
Testisõitja
Postitusi: 1778
Liitunud: 18. 02. 2003. 13:54

Re: :)

Postitus Postitas Rom » 16. 08. 2003. 14:38

Konflict kirjutas:Viljandis seda ketimõõtjat küll ei leidnud :evil: :evil: :evil:

arvata oli

heix
Rattur
Postitusi: 95
Liitunud: 17. 06. 2003. 16:32

Postitus Postitas heix » 16. 08. 2003. 14:39

shimano dura ace ütles väixe kevadel väixese tõusu peal töölepingu üles...a tollega oli sõidetud ikka vääga palju...(mina umbes 2000km + veel eelmine omanik :twisted: teab kui palju..)

villu
Rattur
Postitusi: 140
Liitunud: 18. 06. 2003. 15:21

Postitus Postitas villu » 16. 08. 2003. 15:19

On õnnestunud kaks ketti poolex astuda. Viimane läks keset päeva Pärnu mnt. -l teises sõidureas .. ei olnud just hea tunne :(

Kasutaja avatar
indrek
Rattur
Postitusi: 412
Liitunud: 31. 03. 2003. 11:20

Postitus Postitas indrek » 16. 08. 2003. 17:18

eile sai käidud ja kett ning kassett ära vahetatud. Mõlemaga sõidetud u 3500km (pc69 ja R9). Kett oli 100% välja veninud. Olenemata pingutustest ei õnnestunud ketti kuidagi katki astuda :( Käiguvahetus on nüüd muidugi hoopis teisest puust :wink: Kui enne käis shifteris klõps, siis taga tegi kõrra-kõrra-kõrra klõps klõps, siis nüüd kui käib ees klõps, käib ka taga klõps ja käik on vahetatud 8)

Kasutaja avatar
Ereliukas
Testisõitja
Postitusi: 788
Liitunud: 18. 02. 2003. 12:26

Postitus Postitas Ereliukas » 16. 08. 2003. 22:30

[quote="Kirsa"]500 tagant vahetavad vast need, kes selle keti hiljem tagasi panevad. Nö ketravad kette.

500 on selliseks vahetuseks palju, u 300 -350 on paras.
Tegelikult olen ise ka 300-ga keti juustuks sõitnud (KMC)

cowrider
Rattur
Postitusi: 717
Liitunud: 30. 05. 2003. 10:02

Keti puruksastumisest

Postitus Postitas cowrider » 13. 09. 2003. 23:01

Keti puruksastumisest.
Lugesin, et asi selles, et 9k kett on painde suhtes tundlik. Katki astutakse siis, kui vahetuse (downshifting) ajal on jõud taga. Oli mingi kettide test, kus raske tüüp pandi ratta selga ja tõusul käike vahetama. Prooviti 7 erinevat mudelit uut ketti ja tüüp astus need kõik puruks.

Teine lugu on iseneeditud kohad - need olla nõrgemad. Seepärast soovitatakse ühenduslülisid kasutada.

Vasta

Mine “Üldfoorum”