III Elva Rattamaraton [TEC] 17.08.2003 [MTB]

Infot ja muljeid võistluste kohta
Foorumi reeglid
Võistluste osaluste müügifoorum asub: viewforum.php?f=152
Kirsa
Rattur
Postitusi: 4003
Liitunud: 24. 02. 2003. 23:38

Postitus Postitas Kirsa » 17. 08. 2003. 18:19

Eesti Meistrivõistlused Iluuisutamises!
Või mis te arvate? :)
Uisutavaid vante nägi raja peal iga paari meetri takka :).

Kesse krt oskas arvata et seda vihmakest niipalju tuleb ja ka veel sõidu ajal padukas hakkab.
Samas oli lahe - tegi Elva-st kohe midagi erilist selle aasta TEC'i taustal.

Sõitsin kolmapäeval raja läbi ja vaatasin et sobiv twisterile, sest rada oli kiire! Hakkama sain selle kummiga nüüdki, aga hea meelega oleks tahtnud midagi paremat :). Hammastega ei ole just meeldiv lenksust kinni hoida :).

Aga muidu oli tore, kumm ei purunenud, uus ratas pidas vastu ja endal ei olnud kah suuremat häda. Liigne väsimus ainult hommikusest rongi peale kihutamisest.
Tasuks selle aasta parim koht 301, raja peal seda teadnuna oleks muidugi 2-st inimesest veel üritanud mööda saada.
Aga tegelikult ei olnud rada eriti minu maitse, vihm muidugi parandas asja, aga natuke liiga sile ikkagi.

See kord jagus vähemasti veepudeleid (vist) kõigile ja suppi kah.
Supp oli kyll lahjem, vist seetõttu et jaguks :).
Kokkuvõttes ehe mudaralli kodu lähistel.

Kasutaja avatar
erikr
Admin
Postitusi: 11890
Liitunud: 17. 01. 2003. 22:23

Postitus Postitas erikr » 17. 08. 2003. 18:32

no ma ka kuulun nende 2:50 meeste hulka. aga lahe sõit oli, suutsin kuni vapramäeni kohta tasapisi parandada või vähemalt hoida, siis tuli väike haamri moodi asi kallale ja viimane osa seal kuusemetsas polnud enam õige sõit. libedust oli tõesti piisavalt, eriti ohtlikud olid need heinaste põlluteede mudased rööpad, käidi ikka kõvasti külili ja vähemalt ühele umbes poole maa peal oli ka kiirabi vaja. endal oli kummiks ikka ja jälle Jet S mis vaid ühes mudases augus tühjalt ringi käis, muidu ajas asja väga hästi ära, ka kõigil tõusudel.
survepesu teenusest otsustasin loobuda ja lödistasin niisama veega suure pori maha. supp oli hea mekiga kuid leib oli otsa saanud. ja finisis jätkus mulle montaviti vettki.
omaette vaatamisväärsus (kuigi sõitjale kurvakene) oli täiesti pooleks murdunud ZZK (mida mina ja mõned teisedki GT Zaskar Proks pidasime) raam mida extreme tiimi särgis kodanik nr 5 all tasakesi mööda kruusateed veeretas. lisaks on andmeid vähemalt kahest katkiläinud Classic Team raamist ja silm võis küll petta kuid justkui oleksin suht alguses näinud heina sisse visatud konat millel lenks puudu. hea, et endal niigi läits
Viimati muutis erikr, 17. 08. 2003. 19:51, muudetud 1 kord.
mis väljakutse? kiirabil ja politseil on väljakutse, minul on töö...
velo.clubbers.ee velo clubbers

maanus
Rattur
Postitusi: 570
Liitunud: 23. 05. 2003. 10:30

Postitus Postitas maanus » 17. 08. 2003. 18:44

Viimaste TV3 uudiste sõnu olevat Austa kõrvalist abi kasutanud ning seepärast seda dis liitega sõna rakendatud.

Kasutaja avatar
Antti
Rattur
Postitusi: 990
Liitunud: 08. 02. 2003. 22:52

Postitus Postitas Antti » 17. 08. 2003. 18:51

Läks nagu läks, stardinumbrist sain ettepoole. Kummivalik oli saast. Semislickiga ikka mudasse ei lähe. Selle mis ma kruusal tagasi tegin kaotasin metsas topelt.

Kell näitas sellist kõrgusprofiili, see keskmine täpp on vahefinish.

http://www.hot.ee/dumper/profiil_elva_17_08_2003.gif

Xavier
Rattur
Postitusi: 47
Liitunud: 11. 07. 2003. 21:00

Postitus Postitas Xavier » 17. 08. 2003. 19:23

omaette vaatamisväärsus (kuigi sõitjale kurvakene) oli täiesti pooleks murdunud GT Zaskar Pro raam mida extreme tiimi särgis kodanik nr 5 all tasakesi mööda kruusateed veeretas
See ei olnud Gt, vaid samades värvides ZZK, minuteada oli ta Normunds Zviedris :roll: Käisin ka sõitmas ja meeldis, libedad põlluvahe teed olid eriti head. Kuid häiris see, et mudamülgastesse jõudes ei osanud paljud sõita. Võeti jalad lahti ja hakati ratta peal võimlema. Ma pakun, et see knobbi kumm ei oleks seal ,,liustikel'' aidanud. Väga palju oli kukkumisi millest mul õnnestus mööda põigelda.

tann
Rattur
Postitusi: 372
Liitunud: 05. 08. 2003. 15:11

Postitus Postitas tann » 17. 08. 2003. 19:51

Sai ka Elvas ära käidud ja üldkokkuvõttes olen asjaga rahul, kuna juba laupäeva hommikul suverullile sai sõidetud, siis oli kummivalik ka ainult üks(ei osanud teisi kaasa võtta), minu truult teeninud Jet S'id.........ei oska öelda kas oleks olnud parem, kui natuke suurema mustriga kumm oleks olnud, aga kerge kripeldus jäi, samas oleks võinud ka suurema mustriga kummi lihtsalt mustri vahelt ühtlaselt soppa täis haakida ja oleks ikka kehv olnud........muidu oli kõik tore ja eriti super oli see, et vähemalt stardis seistes ei sadanud........see oleks minu meelest kõige hullem olnud......kui rajal sajab siis nagunii ükskõik juba........mis kummivalikusse puutub, siis arvan, et polnud väga hullu, aga arvan, et väiksematel kiirustel töötaks mu kumm ka sellise ilmaga paremini.....et kui saaks rohkem vaadata kuidas ja kuhu sõidad........a aeg veel, see oli siis 2.17?

Kasutaja avatar
Rom
Testisõitja
Postitusi: 1778
Liitunud: 18. 02. 2003. 13:54

Postitus Postitas Rom » 17. 08. 2003. 19:56

erikr kirjutas: ja silm võis küll petta kuid justkui oleksin suht alguses näinud heina sisse visatud konat millel lenks puudu. hea, et endal niigi läits
Subi Rivo päevinäinud rattal ütles stem töölepingu üles...............kutt ütles nüüd aitab , väga hea põhjus uus ratas osta.


Palju raja pikkuseks tuli ?........ise tegin endale "teene" ja jätsin kompul rattaümbermõõdu vahetamata ja sain pikkuseks 59,midagi :wink:
Viimati muutis Rom, 17. 08. 2003. 20:02, muudetud 1 kord.

Kasutaja avatar
erikr
Admin
Postitusi: 11890
Liitunud: 17. 01. 2003. 22:23

Postitus Postitas erikr » 17. 08. 2003. 19:57

Xavier kirjutas: See ei olnud Gt, vaid samades värvides ZZK, minuteada oli ta Normunds Zviedris :roll:
igal juhul siis need põlve otsas tehtud brandid pole päris need. päeva saldo järelikult praeguse info põhjal 2 Classicu ja 1 ZZK raam puruks mingil kruusarallil...
mis väljakutse? kiirabil ja politseil on väljakutse, minul on töö...
velo.clubbers.ee velo clubbers

tann
Rattur
Postitusi: 372
Liitunud: 05. 08. 2003. 15:11

Postitus Postitas tann » 17. 08. 2003. 20:10

Minu polar näitab raja pikkuseks 64,2km, aga pidi vist 66km tegelikult olema :?

Kirsa
Rattur
Postitusi: 4003
Liitunud: 24. 02. 2003. 23:38

Postitus Postitas Kirsa » 17. 08. 2003. 20:13

tann kirjutas:Minu polar näitab raja pikkuseks 64,2km, aga pidi vist 66km tegelikult olema :?
Päris 66 ei pidanudki. 65 kopikatega oli. Sellepärast yhes kohas ongi 65 ja teises 66.

Kasutaja avatar
LauriA
Rattur
Postitusi: 790
Liitunud: 11. 04. 2003. 18:35

Postitus Postitas LauriA » 17. 08. 2003. 20:33

Jäin ka rahule. Aeg midagi 3h 20min kanti, eelmine aasta oli 2h 45min ringis. Eks see muda tegi oma töö. Ise tegin ka paar sellist napakat hooletuskokkumist a la kiirus alla 10km/h ja väike libisemine kusagil mudamülkas ja käpuli maas :-) Nii et ilmaasjata räägiti siin alguses megatolmust.

Miinustest - toidulaud oli praktiliselt tühi, veepudelid ka otsas. Õnneks olid korralikud varud endal kaasas, seega ega sellepärast nüüd järgmine aasta tulemata ei jää.

Ning kus oli reporter Madis (eelmine aasta ka teda Elvas ei olnud)? IMHO minu meelest ta loob tema tekst ... kuidagi sellise hea fiilingu võistluskeskuses.

Kasutaja avatar
erikr
Admin
Postitusi: 11890
Liitunud: 17. 01. 2003. 22:23

Postitus Postitas erikr » 17. 08. 2003. 20:40

tann kirjutas:Minu polar näitab raja pikkuseks 64,2km, aga pidi vist 66km tegelikult olema :?
minu polar sai tulemuseks 64,7; kogutõus 510, Vmax 57,9
mis väljakutse? kiirabil ja politseil on väljakutse, minul on töö...
velo.clubbers.ee velo clubbers

gandalf
Rattur
Postitusi: 525
Liitunud: 02. 06. 2003. 13:55

Elva Rattamaratoni tulemused

Postitus Postitas gandalf » 17. 08. 2003. 20:45

http://www.nelson.ee/ajavotuteenus/tule ... a_2003.XLS

Vahepeal oli elektrikatkestus ja ups ei pannud valule vastu - 30 kilomeetri meestel 10 minuti jooksul aegu puudu.

Vahur
HK Nelson

taavid
Rattur
Postitusi: 366
Liitunud: 31. 03. 2003. 13:14

Postitus Postitas taavid » 17. 08. 2003. 21:13

matkatud sai jälle.. kohe alguses asfaldil õnnestus vist liialt kiiresti panna ja pistma hakkas kõhus :oops: linnapead tegid ju tempot, vaja neid kätte saada :lol: rada veidi libe, paaris porimülkas sai ratast käe kõrval lükatud. ühes mülkas pääses napilt võsast (pedaalid krt libedad). mõni km enne lõppu sealt silla alt läbi sõites oli mingi lühike laskumine - tundus teine nii järsk ja paar tegelast ukerdas seal kah, nii et sai jalgsi alla mindud :oops: :? söök oli totaalne jama - lahja supp, alla poole kausi, leib, 2 küpsist, jook. aga ma suht esimene sööja, järsku hiljem anti rammusamat suppi :P kokkuvõttes igati normaalne sõit.

Kasutaja avatar
tarmo
Testisõitja
Postitusi: 3035
Liitunud: 06. 02. 2003. 16:48

Postitus Postitas tarmo » 17. 08. 2003. 21:19

Ray kirjutas:Austal purunes kumm ja ta vahetas kogu jooksu mis määruste vastane.
Ja massa vana tropp läks õigust nõudma.
mis tähendab vana tropp :shock: mehed võitlevad rajal esikoha pärast, tegu oli EMV-ga, mitte ei tõmble mingi 233. koha pärast. :!: kui austa tõesti jooksu vahetas siis massa tegi väga õieti et protesti sisse andis. reeglid on reeglid.

Oliver
Rattur
Postitusi: 1445
Liitunud: 31. 03. 2003. 09:00

Postitus Postitas Oliver » 17. 08. 2003. 21:40

Rada on juba põhjalikult kirjeldatud. Mulle hakkas meie grupis silma üks oranzi särgiga türmoon, kes tahtlikult teistele ohtlikke olukordi tegi ja paar meest TAHTLIKULT pikali ajas. 10 km ennem lõppu oleksin peaaegu isegi tema pärast kukkunud. Seis oli järgmine: võtsime kruusateel tõusu ja tõusu lõpus haaras ta kõrvalolevalt mehel (kes oli minu ees) käest (õlast) ja tõmbas endale sellest hoogu. Ei ole raske ette kujutada millise jõnksu see mees tegi, kuid jäi püsti. Kui ta oleks kukkunud, siis ma oleks tal ka kohe otsas olnud.

Fini?iprotokolli vaadates selgus, et see oran?i särgiga t... on velo.clubers.ee all registreeritud. Inetu lugu, tahakse loota, et sellised enam v.c.e all ei ennast ei registreeri ega kasuta muul moel ei nime ega sümboolikat.

Ja olgu sulle teadmiseks, kui sa rajal mulle tahtlikult kehavigastusi ja/või mat. kahju tekitad, siis ma teen sinuga pärast sõitu tasaarvelduse ja võlgu ma ei jää. Trust me.

Kasutaja avatar
UrmasL
Testisõitja
Postitusi: 2048
Liitunud: 10. 02. 2003. 08:58

Postitus Postitas UrmasL » 17. 08. 2003. 22:07

erikr kirjutas: päeva saldo järelikult praeguse info põhjal 2 Classicu ja 1 ZZK raam puruks mingil kruusarallil...
üks siin:
http://www.hot.ee/urmaslepik/team.jpg
Viimati muutis UrmasL, 17. 08. 2003. 22:07, muudetud 1 kord.

Kasutaja avatar
priidik
Rattur
Postitusi: 940
Liitunud: 01. 05. 2003. 19:23

Postitus Postitas priidik » 17. 08. 2003. 22:07

Oliver kirjutas: Seis oli järgmine: võtsime kruusateel tõusu ja tõusu lõpus haaras ta kõrvalolevalt mehel (kes oli minu ees) käest (õlast) ja tõmbas endale sellest hoogu. Ei ole raske ette kujutada millise jõnksu see mees tegi, kuid jäi püsti. Kui ta oleks kukkunud, siis ma oleks tal ka kohe otsas olnud.

Fini?iprotokolli vaadates selgus, et see oran?i särgiga t... on velo.clubers.ee all registreeritud. Inetu lugu, tahakse loota, et sellised enam v.c.e all ei ennast ei registreeri ega kasuta muul moel ei nime ega sümboolikat..
Ja see mees ei teinud siis mitte midagi? Noh, küünarnukkidega nügimist tuleb ikka ette aga see ju ilmne sigadus. Türmooni nimi?

Kasutaja avatar
erikr
Admin
Postitusi: 11890
Liitunud: 17. 01. 2003. 22:23

Postitus Postitas erikr » 17. 08. 2003. 22:11

UrmasL kirjutas:
erikr kirjutas: päeva saldo järelikult praeguse info põhjal 2 Classicu ja 1 ZZK raam puruks mingil kruusarallil...
üks siin:
http://www.hot.ee/urmaslepik/team.jpg
seal on nii vähe materjali, et kõva mehe käes peabki teisel aastal katki minema
mis väljakutse? kiirabil ja politseil on väljakutse, minul on töö...
velo.clubbers.ee velo clubbers

Kasutaja avatar
Rom
Testisõitja
Postitusi: 1778
Liitunud: 18. 02. 2003. 13:54

Postitus Postitas Rom » 17. 08. 2003. 22:11

Oliver kirjutas:Rada on juba põhjalikult kirjeldatud. Mulle hakkas meie grupis silma üks oranzi särgiga türmoon, kes tahtlikult teistele ohtlikke olukordi tegi ja paar meest TAHTLIKULT pikali ajas. 10 km ennem lõppu oleksin peaaegu isegi tema pärast kukkunud. Seis oli järgmine: võtsime kruusateel tõusu ja tõusu lõpus haaras ta kõrvalolevalt mehel (kes oli minu ees) käest (õlast) ja tõmbas endale sellest hoogu. Ei ole raske ette kujutada millise jõnksu see mees tegi, kuid jäi püsti. Kui ta oleks kukkunud, siis ma oleks tal ka kohe otsas olnud.

Fini?iprotokolli vaadates selgus, et see oran?i särgiga t... on velo.clubers.ee all registreeritud. Inetu lugu, tahakse loota, et sellised enam v.c.e all ei ennast ei registreeri ega kasuta muul moel ei nime ega sümboolikat.

Ja olgu sulle teadmiseks, kui sa rajal mulle tahtlikult kehavigastusi ja/või mat. kahju tekitad, siis ma teen sinuga pärast sõitu tasaarvelduse ja võlgu ma ei jää. Trust me.
Võibolla seletad lähemalt mõnda TAHTLIKKU :shock: olukorda ....eriti kuulaks seost kukkumisega :shock: ,

see et ma tüüpi käest toetasin tuli sellest et vend oleks mulle radudselt sisse vajunud ja mul EI OLNUD kuhugi minna..........ma EI lükanud endale hoogu vaid tahtsin olla kindel et kutt ikka tasakaalu saab ja kuna meil kahepeale oli ainult üks rada vaba ning mina olin eespool siis võtsin raja.
Vabandan kui segasin kuid ei teinud seda TAHTLIKULT.

TRA ma ei või.............. kui ma hakkaksin lugema üles idiootseid olukordi mis tekivad rajal mingite vendade suhtumisest siis kaoks mul igasugune sõiduisu,

ja KUI SA EI NÄINUD OLUKORDA siis ära oleta!

Tõnis M
Rattur
Postitusi: 203
Liitunud: 25. 05. 2003. 22:52

Postitus Postitas Tõnis M » 17. 08. 2003. 22:21

esimesed 50 km oli täiesti ok , sõitsin kusagil 2.27-2.30 piirimail, kui saabus ülimalt ebameeldiv haamer...Lõpuaeg oli 2.37.

Al
Rattur
Postitusi: 54
Liitunud: 23. 07. 2003. 20:43

Postitus Postitas Al » 17. 08. 2003. 23:31

Elva maraton oli võrreldes eelnenutega teisest puust, seepärast hindan seda päris kõrgelt. Kuigi metsasõitu oli kruusateede kõrval vähem, esitas vesi ja sopp sõidule uusi nõudeid sõitmise tehnilistele oskustele. Tagumise ratta külglibisemisse minekuid märjal ja libedal rohul oli päris mitmel korral. Samuti oli omaette kogemus pidev sopaaukude läbimine.

Ise sõitsin enam vähem samasuguses konditsioonis, kui eelnenud TEC-üritustel kuid ratas rikkus streikimisega tuju. Nimelt hakkas tagumine vahetaja keskmises esimese hammasrattast allapoole vahetamisel kinni kiiluma ja ketti esimese hammasratta ja raami vahele ajama. Seetõttu olin sunnitud viimased 10 km suurema hammasrattaga sõitma. Igasugused spurtimised ja tempotõstmised peale tehnika altvedamist jäid muidugi ära, pigem üritasin ratast säästa, et finishisse jõuda.

Äramärkimist väärib ühe 13-15 a. poisi sõit, kes terava sõiduga ahtrit näitas nii mulle kui mitmetele teistele vanematele sõitjatele. Masendav aga mis teha kui ei jõua või ei saa.

Kokkuvõttes mahtusin ajaliselt 2:36 sisse.

velosipedist
Rattur
Postitusi: 156
Liitunud: 21. 07. 2003. 16:17

ülikõva

Postitus Postitas velosipedist » 17. 08. 2003. 23:48

ülikõva rada oli ja muda meeldis ka:p oma speedmaxiga sai ilusti hakkama ja nii mõnestki mehest muda sees mööda sõidetud, aga noo elva mehed ikka... matkasõitjaid jäid jalgu ja ummistasid pärast finishi koridori... rattapesu tuli 100 aastat oodata ja kommentator oli nagu eelnevatel kordadelgi mingi kohalik imelik(madis ruulib) ja ühesõnaga rada oli hea aga noh muu annab soovida...

Oliver
Rattur
Postitusi: 1445
Liitunud: 31. 03. 2003. 09:00

Postitus Postitas Oliver » 18. 08. 2003. 07:56

Rom kirjutas:ja KUI SA EI NÄINUD OLUKORDA siis ära oleta!
Ma sõitsin 30km selles grupis, täpsemalt selle grupi tagumises pooles ja nägin toimuvat hästi. Kevadel kuulsin Krullide kohta kommentaari, et nende taga on kasulikum mitte sõita, kuid eilne võttis ka vana Krulli vanduma. MINA ei avalikustanud "päevakangelase" nime ja vaidlema/tõestama ma midagi ei hakka.

Üks märkus: nimetatud koht, kus olevat teil kahepeale 1 sõidurada oli ca 5 m lai ühtlane kruusatee. Mees keda käest tõmbasid sõitis minu ees ja täiesti otse.

mart2
Rattur
Postitusi: 839
Liitunud: 30. 06. 2003. 01:00

matkaja

Postitus Postitas mart2 » 18. 08. 2003. 08:06

Suur rõõm, et matkajana ei jäänud pikale rajale jalgu ja sain enne lõpetatatud. :lol:

Lühikesel rajal kummidega mingit probleemi ei olnud, kuigi all olid mingid Maxxise 'no name' tavakummid. Plaanis oli proovida Velociraptoreid - kuid pikalt reisilt jõudsin liiga hilja (laupäeva varahommikul) ning ratta kastist väljavõtmine ja kokkulappimine oli keeruline (esimene kord) ja ei hakanud enam kummivahetusega aega raiskama. Sõitsin niigi nagu vatis - ajavahe ja reisiväsimuse tõttu jõudu oli, aga kere keeldus kepsusid kiiremini ringi ajamast. :?
Kui selline Eestimaine suvi jätkub, eks siis tuleb uued kummid algul Vooremäel ära proovida ja võib-olla hiljem TRM-le alla panna.

Tegin maratonistardist m6ned pildid ja üritan lähipäevil üles panna, ehk mõni leiab ennast kah. Kui on huvilisi, siis võin matkaraja profiili ka anda. Hetkel arvutist ainult skelett ja ei riski toimetada, sest lapsed on otsustanud arvuti ümber ehitada (kui kassid/isa läinud, siis hiirtel/lastel pidu).

Kurb on ainult see, et korraldajad oskavad protokollist inimesi ära kaotada - mul laps nelsoni tabelis sees, kuid espordi protokollis puudu (terve rida 133 väljas :x ). Lapshoidis end isegi sõiduga tagasi (minu käsul) ja oli keskpaigas, kuid ilma harjutamata normaalne tulemus. Selline suhtumine rõõmsaid rattureid küll juurde ei too! :evil:
tuksub-sõidan, tuksub-sõidan, tuksubtuksubtuksub - pean pausi...

Kasutaja avatar
veiko
Kolimisspetsialist
Postitusi: 1859
Liitunud: 21. 05. 2003. 23:17

Postitus Postitas veiko » 18. 08. 2003. 08:07

Ise läksin viimases otsas veel kohti taga ajama ja oma liigse entusiasmiga (märg asfalt, porine kumm) selle viimase asfaldi laskumise all suht lauges paremkurvis äärekivi ning tulin rattaseljast vastu oma tahtmist suure kaarega maha. Õnneks jäid käed jalad ja ratas terveks ning sai ikka lõpuni sõidetud. Loodetud 1-3kohta veel paremaks tähendas ca 20kohta tahapoole :? eks vigadest õpitakse. Üldiselt rahul. Finishiprotokollis ka number napilt 2ga algab.

Kasutaja avatar
Rom
Testisõitja
Postitusi: 1778
Liitunud: 18. 02. 2003. 13:54

Postitus Postitas Rom » 18. 08. 2003. 08:28

Oliver kirjutas:
Rom kirjutas:ja KUI SA EI NÄINUD OLUKORDA siis ära oleta!
Ma sõitsin 30km selles grupis, täpsemalt selle grupi tagumises pooles ja nägin toimuvat hästi. Kevadel kuulsin Krullide kohta kommentaari, et nende taga on kasulikum mitte sõita, kuid eilne võttis ka vana Krulli vanduma. MINA ei avalikustanud "päevakangelase" nime ja vaidlema/tõestama ma midagi ei hakka.

Üks märkus: nimetatud koht, kus olevat teil kahepeale 1 sõidurada oli ca 5 m lai ühtlane kruusatee. Mees keda käest tõmbasid sõitis minu ees ja täiesti otse.
sellel 5 m laial teel püüdsid ühtäkki terve punt kõrvuti sõita, kuna paar meest tõusid sadulast ja spurtisid läks ilgeks sagimiseks millest antud olukord tekkis,
sellegipoolest võiksid ennem mõelda kui öelda ja priva on ütlemiseks hea koht.

gandalf
Rattur
Postitusi: 525
Liitunud: 02. 06. 2003. 13:55

Re: matkaja

Postitus Postitas gandalf » 18. 08. 2003. 08:48

mart2 kirjutas: Kurb on ainult see, et korraldajad oskavad protokollist inimesi ära kaotada - mul laps nelsoni tabelis sees, kuid espordi protokollis puudu (terve rida 133 väljas :x ). Lapshoidis end isegi sõiduga tagasi (minu käsul) ja oli keskpaigas, kuid ilma harjutamata normaalne tulemus. Selline suhtumine rõõmsaid rattureid küll juurde ei too! :evil:
See on miski espordi BUG. Ehk tehakse korda.

Vahur

Kasutaja avatar
ii
Rattur
Postitusi: 111
Liitunud: 01. 07. 2003. 11:49

Postitus Postitas ii » 18. 08. 2003. 09:52

Oi rada oli vinge!!! 8)
Ma ei saa aru, mis kergest kruusarallist mehed alguses rääkisid (ja kus mtn meestel on midagi ära teha).
Deem....raja peal oli nii palju kohti (kivised uhutud liivavagudega laskumised, metsa- ja põlluvahelised mudamülkad jne), kus tulid head tehnilised oskused ja tasakaalu tunnetus kasuks.
Alguses starti minnes arvasin, et teen TEC'i parima sõidu. Läksingi siis veits tugevamate grupiga kaasa no kuskil seal 250 juures (ise sõidan üldiselt seal 350 koha kandis). Alguses olid kiirused suured (kh 32 km/h) ja ei tunnetanud õieti, et kas olen sellise tempoga võimeline ka lõpuni vastupidama. No ok, riskisin, kuid kuskil 20ndal tundsin, et olen siiski arvestamisega puusse pand ja lihas jookseb kinni (lisaks hakkas pea valutama ja okse oli peaaegu kurgukünnist ületamas). Pidin paratamatu otsuse tegema- tempo tugevalt maha ja veits aeg aeroobse peal sõitma. Kurb oli vaadata suure grupi eemaldumist ja jälitajate möödumist. No taastusin siis mingi 5-7 kildi jagu, tõmbasin pool geelist sisse ja hakkasin vaikselt jällegi suruma. 40 km vedasin mingit grupi, enne seda vedas üks lõbusa pasunaga tüüp :lol: . Minu poolt tänud, oli tore koos sõita ja hea et pealtnägijatelt saadud värska saime jagatud :wink:
No siis peale üht asfaltilõiku ma siiski jällegi väsisin...tõmbasin siis ülejäänud keeli sisse. 12 km enne lõpu kuulsin ühe pealtvaataja käest, et olen 400. Mõtlesin: no perkele kõige halvemaks etapiks see ka ei tohi jääda ja hakkasin hambad ristis suruma. Elva viaduki alla sõites oli päris hea hoog sees, umbes 10m eespool oli kolm tüüpi, kes lendasin sinna laskumisse normaalse hooga, aga siis poole peal hakkasid pidurdama :twisted: No siis polnud endal ka muud teha, kui pidur, kuna laskumine oli libe ja viltu, siis loomulikult külg ette ja niimoodi lõbusalt ma siis sealt laskusin külg ees teistele järgi :wink:
No ja siis tuli see Elva metsavaheline ala- lõbus rada. Õnnestus seal endal ka 1. korda siis selle etapi käigus peaagu mutta lennata, kuid õnneks tuli king ilusasti klipist lahti ja sain jala ette, aga tulemuseks oli siiski õrn säärekramp :cry: . Ja siis see kuulus Elva linnale tõus...mhmmjaa...mehed jalutasid seal lausa paarikaupa...endal õnnestus sealt rattaseljas ikka üles saada ja olen vääääga häpi selle üle. Tänava peal siis taastusin veits ja andsin veel tuld. Selles lauges tänavakurvis paremale üles oleksin teinud ikka vägeva kukkimse, sest lendasin sinna kurvi liiga suure kiirused ja rattas vägisi vajus vastu äärekivi...paningi siis karmauhh sinna külge ja huvitaval kombel püsti jäin :o No nüüd ei jäänud muud üle kui lõpuni vastupidada ja üritada nii paljudest kui võimalik mööda kihutada. Fini?ikoridoris sai Alexela ProTeami vennaga veel duelli peetud. Tänud sulle Erki :D
Oi ma olin lõpus ikka nii kustunud...langesin sinna samasse täitsa pikali kohe maha :?
Pärast diplomit vaadates selgus et olin 30 koha võrra ennast viimase 15km parandanud...not bad, not bad at all
Ma jäin rajaga väääga rahule ja sellest ei tulnud ikka kõige halvemat etappi:D
Painutan nii kuis jaksan :mrgreen:

Kasutaja avatar
mar852
Rattur
Postitusi: 193
Liitunud: 24. 07. 2003. 10:13

Postitus Postitas mar852 » 18. 08. 2003. 10:01

veiko kirjutas:Ise läksin viimases otsas veel kohti taga ajama ja oma liigse entusiasmiga (märg asfalt, porine kumm) selle viimase asfaldi laskumise all suht lauges paremkurvis äärekivi ning tulin rattaseljast vastu oma tahtmist suure kaarega maha. Õnneks jäid käed jalad ja ratas terveks ning sai ikka lõpuni sõidetud. Loodetud 1-3kohta veel paremaks tähendas ca 20kohta tahapoole :? eks vigadest õpitakse. Üldiselt rahul. Finishiprotokollis ka number napilt 2ga algab.
Tundub et olid kohe minu ees. Seal asfaldi peal läks koledalt paugutamiseks ning see ei olnud just eriti ilus vaade kui kõnnitee äärekivisse 45 km/h sõidetakse. Tegelt pean sind veids tänama kuna sain ees-toimuvale koletule pildile oma hoogu pidurdada. Järgmine kord jälle;-)

Kirsa
Rattur
Postitusi: 4003
Liitunud: 24. 02. 2003. 23:38

Postitus Postitas Kirsa » 18. 08. 2003. 10:05


Kasutaja avatar
veiko
Kolimisspetsialist
Postitusi: 1859
Liitunud: 21. 05. 2003. 23:17

Postitus Postitas veiko » 18. 08. 2003. 10:07

mar852 kirjutas: Seal asfaldi peal läks koledalt paugutamiseks ning see ei olnud just eriti ilus vaade kui kõnnitee äärekivisse 45 km/h sõidetakse...
ma enam nii ei tee... ausõna :D

Kasutaja avatar
herki
Rattur
Postitusi: 31
Liitunud: 26. 06. 2003. 15:46

Postitus Postitas herki » 18. 08. 2003. 11:57

Keski naljamees oli asetanud 30 km märgi mingisse suvalisse kohta. Ilmselt oli paljudel peamurdmist ja kompu vahtimist...

Ühe väikese apsu tagajärjel kõige suuremas mudaaugus lesimine mõjus väikese puhkusena ja pärast jaksasin rohkem. Peaks vist mõnd mudaravilat ka proovima kunagi.

Kohtade lugejad lõpu poole on küll head. Esimene tädi ütles mulle 210. Panin siis auru juurde ja pressisin mitmest mööda. Järgmises kohas öeldi juba 220 kanti (wtf?). Punnitasin edasi, möödusin mitmest. Seejärel öeldi juba veel suuremat numbrit. Eks neil tekkis raskusi lühikese maa sõitjate väljaarvamisega. Viimastest oli selgelt kahju. Turvalisuse huvides võtsin laskumistel tempot maha, et mõnd last mitte teise ilma saata, kui õnnetus peaks juhtuma.

Mõnusad on kohad nagu oli viadukti laskumine. Saab täiega pidurdajatest mööda sõita ja uue hooga edasi...

Kasutaja avatar
Alvaro
Rattur
Postitusi: 1251
Liitunud: 11. 02. 2003. 08:39

Jootmine

Postitus Postitas Alvaro » 18. 08. 2003. 12:44

Eilne TV pilt tõestas ehtsalt seda teooriat, mida aretasime siin enne joogipunktide kohta. Esimese otsa meestest läks ühes joogipunktis juua krabama ainult üks ja tulemus oli see, et kätte jäi talle üks topik ja 10 lendas maha. Ja siis imestatakse miks tihti viimastele ei jätku midagi. Krt, olgu natuke ohtlikum või mitte, aga kaasa jooksmine ja kätte andmine on ainuõige lahendus.

Kasutaja avatar
Rom
Testisõitja
Postitusi: 1778
Liitunud: 18. 02. 2003. 13:54

Re: Jootmine

Postitus Postitas Rom » 18. 08. 2003. 12:53

Alvaro kirjutas:Eilne TV pilt tõestas ehtsalt seda teooriat, mida aretasime siin enne joogipunktide kohta. Esimese otsa meestest läks ühes joogipunktis juua krabama ainult üks ja tulemus oli see, et kätte jäi talle üks topik ja 10 lendas maha. Ja siis imestatakse miks tihti viimastele ei jätku midagi. Krt, olgu natuke ohtlikum või mitte, aga kaasa jooksmine ja kätte andmine on ainuõige lahendus.

eelviimases punktis toredad tüdrukud ulatasid üle laua ja sain ilusti joogi kätte ,
aga kui ise oleksin hakanud upitama siis oleks ilmselt pool lauda tühjaks teinud :wink:

kuid mis jook see oli .....???.........üle ühe lonksu see sisse ei läinud :?

Tõnis M
Rattur
Postitusi: 203
Liitunud: 25. 05. 2003. 22:52

Postitus Postitas Tõnis M » 18. 08. 2003. 13:21

see jõujook oli jah paras peet..

aga väga suured tänud nendele inimestele, kes otsustasid teha lisajoogipunkte

Kasutaja avatar
herki
Rattur
Postitusi: 31
Liitunud: 26. 06. 2003. 15:46

Postitus Postitas herki » 18. 08. 2003. 14:13

Kas see ise joogi võtmine polnud mitte täpsema mtb võistluste reeglite järgimise tõttu, sest tegu oli EMVga? UCI järgi on vist igasugune kõrvaline abi keelatud.

Ma ise oleks ilmselt oma kahe pudeli põhjal küll ilusti hakkama saanud. Siiski võtsin lõpus ühe pudeli, sest tempo oli niikuinii kehvapoolne.

Samas on see ikka haruldane idioot ka, kes tuleb täie hoo pealt esimest pudelit võtma ja terve laua puhtaks tõmbab. Kel janu, sel aega seda kustutada. Täispulsiga joomine on niikuinii tüsilik. Ja seal tagapool ei käi mäng eriti mõisa peale ju ka (pehmelt öeldes)! Huvitav, kas laua puhtakspühijad on needsamad tüübid, kes tagant pressides ohtlikke olukordi tekitavad, ise seejuures lõõtsutades, nagu hakkaks kohe surema. Igal maratonil kogen selliseid. Selja tagant hakkab hirmsat ähkimist kostma ja siis ta tuleb, poolpime, aga hirmsat tahtmist täis. Ilmselt on adrenaliin nii kõvasti veres, et mõistusega ei saa asja enam võtta ja jääb vaid mõttetu tõmblemine. Näiteks oli kellelgi vaja põlluteel 10 m enne pööret siledale kruusateele läbi rohu mööda pressida, ise kurvis teistele ette jäädes.

Kasutaja avatar
Alvaro
Rattur
Postitusi: 1251
Liitunud: 11. 02. 2003. 08:39

Postitus Postitas Alvaro » 18. 08. 2003. 14:43

herki kirjutas:Kas see ise joogi võtmine polnud mitte täpsema mtb võistluste reeglite järgimise tõttu, sest tegu oli EMVga? UCI järgi on vist igasugune kõrvaline abi keelatud.
Minu teada tõlgendatakse seda UCI reeglit nii, et pudelit ei tohi ratturi korvi panna, aga kätte anda võib. Nii et siin see mädamuna maetud ei ole.

See, miks haarata esimest topsi laualt - täitsa loogiline, muidu ei jää midagi pihku, sest kiiruse pealt ju ei aja näppe kuskile keskele vahele, kus topsid on 10 cm kaugusel üksteisest. Seetõttu peabki kõige esimest haarama ja ................. kabushhhh.

taavid
Rattur
Postitusi: 366
Liitunud: 31. 03. 2003. 13:14

Postitus Postitas taavid » 18. 08. 2003. 14:46

Alvaro kirjutas:Seetõttu peabki kõige esimest haarama ja ................. kabushhhh.
blahh. nagu öeldi, peab hoo ilusti maha võtma ja pudelit siis haarama...

Kasutaja avatar
herki
Rattur
Postitusi: 31
Liitunud: 26. 06. 2003. 15:46

Postitus Postitas herki » 18. 08. 2003. 15:11

Ma võtan alati laua tagumise otsa juurest jooki, et taganttulijad ka näeksid ja osa saaksid.

Pudelid olid üsna hõredalt, nii et sihtimise ja haaramisega muret polnud. Erinevalt topsist saab pudelit kõvemini haarata ka.

gandalf
Rattur
Postitusi: 525
Liitunud: 02. 06. 2003. 13:55

Postitus Postitas gandalf » 18. 08. 2003. 15:16

Reeglid joogi kätteulatamist ei keela:

UCI MTB
2.2.1.7. It is not permitted for a feeder to place water bottles on to the loll or place food and
water bottles in the rider?s pockets. All food and bottles must be handed to the rider.

Vahur

Kirsa
Rattur
Postitusi: 4003
Liitunud: 24. 02. 2003. 23:38

Postitus Postitas Kirsa » 18. 08. 2003. 15:36

herki kirjutas:Huvitav, kas laua puhtakspühijad on needsamad tüübid, kes tagant pressides ohtlikke olukordi tekitavad, ise seejuures lõõtsutades, nagu hakkaks kohe surema. Igal maratonil kogen selliseid. Selja tagant hakkab hirmsat ähkimist kostma ja siis ta tuleb, poolpime, aga hirmsat tahtmist täis. Ilmselt on adrenaliin nii kõvasti veres, et mõistusega ei saa asja enam võtta ja jääb vaid mõttetu tõmblemine. Näiteks oli kellelgi vaja põlluteel 10 m enne pööret siledale kruusateele läbi rohu mööda pressida, ise kurvis teistele ette jäädes.
:)) See on ju võistlus?! Ka tagumistele meestele.
Ma mäletan et ma ise Elva-s tõesti millegipärast väga ähkisin ja poolpime olin seoses vihma ja poriga kah. Samuti tahtmist olin irmsat moodi täis :).
Oma arust ei teinud midagi valesti, kas ma olen nüüd süüdi või?!

Ja mina küll sõidu ajal suurt muud ei näe ega mõtle peale raja ja iseenese füsioloogia. Ohtlikke olukordi loomulikult katsun mitte tekitada, aga kuna olen sellise tugevama enesealalhoiu instinktiga, siis teise mehe tagarattas sõidan maastikul harva.

taavid
Rattur
Postitusi: 366
Liitunud: 31. 03. 2003. 13:14

Postitus Postitas taavid » 18. 08. 2003. 15:58

Kirsa kirjutas:seoses vihma ja poriga kah
vihma tuli kõvasti või? kui veidi peale kahte minema sai mindud, siis veel (elvas) polnud kordagi nagu sadanud...?

Kasutaja avatar
herki
Rattur
Postitusi: 31
Liitunud: 26. 06. 2003. 15:46

Postitus Postitas herki » 18. 08. 2003. 16:04

Reeglitega on siis selge. Must be handed. Eks ulatamine ole sõitjale mugavam küll. Samas võiks mehed siiski nii palju ennast kontrollida, et ikka laualt pudeli probleemivabalt kätte saavad. Kes ei saa, võiks harjutada.

Ähkimine ja tahtmine pole keelatud, aga me kõik tahaks lõpuni jõuda. Sestap on mõttetu trügimine kurjast. Koostööga jõuab kaugemale. Mõned tegelased paraku ei oska enda kõrval teisi näha ja nendega arvestada. Aju tarbib palju energiat niikuinii, miks siis mitte seda kasutada?

Huvitav, palju oli langenuid? Üks oli rohus päris siruli ja ei liigutanud. Lähedal üks vend seletas telefoni, et ei oska abi anda.
Oli kuulda, et kellelgi oli ka üle kaela sõidetud...

Kasutaja avatar
erikr
Admin
Postitusi: 11890
Liitunud: 17. 01. 2003. 22:23

Postitus Postitas erikr » 18. 08. 2003. 18:15

Rom kirjutas:
erikr kirjutas: ja silm võis küll petta kuid justkui oleksin suht alguses näinud heina sisse visatud konat millel lenks puudu. hea, et endal niigi läits
Subi Rivo päevinäinud rattal ütles stem töölepingu üles...............kutt ütles nüüd aitab , väga hea põhjus uus ratas osta.
millegipärast ma sel hetkel mõtlesin, et see pole just uus kona ja äkki on Rivo oma. krt oligi.
mis väljakutse? kiirabil ja politseil on väljakutse, minul on töö...
velo.clubbers.ee velo clubbers

rootsikunn
Rattur
Postitusi: 23
Liitunud: 27. 04. 2003. 11:49

Postitus Postitas rootsikunn » 18. 08. 2003. 23:50

kolmapäeval läbi sõidetud rada ei andnud võrreldagi sellega mis pühapäeval seal metsade vahel valitses, täielikud mudamülkad.
sõit ise oli täitsa normaalne, kuigi alguses asfaltit oli nata palju ja kohe tõmmati väge kõrge tempo peale, kuid siis rahunes asi maha :) . eriti tore oli veel see kui vahepeal hakkas vihma sadama ja siis asi veelgi mudasemaks muutus. metsade vahel valitses täielik libedus nagu jääl.
annikorust läbi peale seda suurt laskumist oli olnud üx väga tõsine õnnetus kus tuli kiirabiga ära toimetada keegi sõitjatest kellel oli jalga väga haiget saanud. NB!!! seal samas kohas käisid veel mitmedki teised sõitjad pikali, kuigi neid hoiatasid tee ääres olnud inimesed. õnnetuste vältimiseks võix ikkegi hyva nõu kuulda võtta.
muidu oli sõit tore ja väga mudane, ei olnudki seda oodatud kruusarallit :D .

Kasutaja avatar
Antti
Rattur
Postitusi: 990
Liitunud: 08. 02. 2003. 22:52

Postitus Postitas Antti » 18. 08. 2003. 23:55

rootsikunn kirjutas:NB!!! seal samas kohas käisid veel mitmedki teised sõitjad pikali, kuigi neid hoiatasid tee ääres olnud inimesed. õnnetuste vältimiseks võix ikkegi hyva nõu kuulda võtta.
Olin minagi üks neist, kes sellele lamajale otsa oleks lennanud. Jah, hoiatati aga absoluutselt mingit pidamist mul seal polnud ja nii see tagumine ratas alt ära läks ja mina sain muru peal liugu lasta. See kiirabi tohter ka seal muidugi lõugas nagu udusireen ja sõimas kõike ja kõiki.

rootsikunn
Rattur
Postitusi: 23
Liitunud: 27. 04. 2003. 11:49

Postitus Postitas rootsikunn » 19. 08. 2003. 00:16

Olin minagi üks neist, kes sellele lamajale otsa oleks lennanud. Jah, hoiatati aga absoluutselt mingit pidamist mul seal polnud ja nii see tagumine ratas alt ära läks ja mina sain muru peal liugu lasta. See kiirabi tohter ka seal muidugi lõugas nagu udusireen ja sõimas kõike ja kõiki.

mul oli seal samas isa jootmas ja siis kui too tyyp seal pikali lendas olid hullemad karjed kostunud. ta siis jooksis vaatama ja tyyp lamas ning jalg oli ratta kyljes kinni olnud vist. mul karjus et keegi võix kiirabisse helistada kuid keegi ei teinud seda. seega jooksis ta ise autosse 100m ja helistas kiirabisse. 112est kysiti et mis on võistleja nimi ja number jne (nu mida veel). aga kiirabi tuli kyll kähku. ja siis see kiirabi autojuht oli seal lõuanud kyll kõigile igast asju kuid keegi ei võtnud midagi kuulda ja ikke pandi matsu seal.

Kasutaja avatar
profit4
Rattur
Postitusi: 413
Liitunud: 30. 07. 2003. 11:22

Postitus Postitas profit4 » 19. 08. 2003. 07:29

rootsikunn kirjutas:
Olin minagi üks neist, kes sellele lamajale otsa oleks lennanud. Jah, hoiatati aga absoluutselt mingit pidamist mul seal polnud ja nii see tagumine ratas alt ära läks ja mina sain muru peal liugu lasta. See kiirabi tohter ka seal muidugi lõugas nagu udusireen ja sõimas kõike ja kõiki.

mul oli seal samas isa jootmas ja siis kui too tyyp seal pikali lendas olid hullemad karjed kostunud. ta siis jooksis vaatama ja tyyp lamas ning jalg oli ratta kyljes kinni olnud vist. mul karjus et keegi võix kiirabisse helistada kuid keegi ei teinud seda. seega jooksis ta ise autosse 100m ja helistas kiirabisse. 112est kysiti et mis on võistleja nimi ja number jne (nu mida veel). aga kiirabi tuli kyll kähku. ja siis see kiirabi autojuht oli seal lõuanud kyll kõigile igast asju kuid keegi ei võtnud midagi kuulda ja ikke pandi matsu seal.
Ka mina juhtusin sel hetkel seal olema, mis mind imestama pani oli eelkõige see, et paljud ratturid ei sõitnud paremalt poolt kust paluti, et anda esmaabistajatele ruumi toimetada kannatanu juures, Krt nii palju peaks austust küll olema kaasõitja suhtes, et sõidetakse sealt kust on palutud, järelikult on sellel ka oma point :evil: , nägin kolme matsi kes pidid ikka sealt vasakult kannatanu juurest trügima, ime et need rähnad veel kannatanule otsa ei sõitnud, leian et elementaarne viisakus peaks ikka säilima rajal. Siin isegi sai aidatud teisi rattureid, toetatud rattavõtmega ja antud ära isegi oma tagavarakumm. :),
cycling is fun, but...it`s deem hard work.

Kasutaja avatar
herki
Rattur
Postitusi: 31
Liitunud: 26. 06. 2003. 15:46

Postitus Postitas herki » 19. 08. 2003. 09:02

Vaatasin siis ka UCI reegleid. Mõned jäid eriti silma.

1.8.3.6. A rider must not use offensive or abusive language, act in an anti-sporting manner, be disrespectful to the officials or ignore the race regulations.
1.8.3.7. A rider must act in a polite manner at all times and permit any faster rider to overtake without obstructing.

2.1.3.2. The course must be marked every kilometer by a sign indicating the distance yet to be raced. Furthermore, the last kilometer must be marked with a sign clearly indicating that only one kilometer of the course remains.

2.2.1.6. During feeding no physical contact between feeders and riders is allowed. This will be considered as technical assistance.
2.2.1.7. It is not permitted for a feeder to place water bottles on to the loll or place food and water bottles in the rider?s pockets. All food and bottles must be handed to the rider.
2.2.1.8. Water may be poured onto the rider only if permission has been given by the Chief Commissaire before the event. At no time is it possible to pour water onto any part of the competitor's loll.
2.2.1.9. It is forbidden for feeders to run beside their rider in the feed zone.

http://www.uci.ch/english/about/rules/ch04_mtb.pdf

Vasta

Mine “Eesti võistlused”