VCEE Cup 5. - kus teha?
Foorumi reeglid
Võistluste osaluste müügifoorum asub: viewforum.php?f=152
Võistluste osaluste müügifoorum asub: viewforum.php?f=152
mnjaa. "karzumi erjuhtum" tõstatus ka eilsel sõidul Jõelähtmes.karzum kirjutas:Sõnaga kõik tulevad nende ratastega, millegi seni vce CUP'il osaletud. Mina tulen oma 28-tollistega.
Äkki on kusagil olemas mingi võrdlustabel 26" vs. 28" smaväärsel teel samaväärse kummiga. Väänaks su tulemusele mingi koefitsendi otsa vms.
või jätame nii nagu on (et stardib sellega, mis on)
Või on asjalikemaid arvamusi
Trennis tuleb sõita sama kiirest, kui võistlusel. Või isegi natuke kiiremini!
Andrus K kirjutas:mnjaa. "karzumi erjuhtum" tõstatus ka eilsel sõidul Jõelähtmes.karzum kirjutas:Sõnaga kõik tulevad nende ratastega, millegi seni vce CUP'il osaletud. Mina tulen oma 28-tollistega.
Äkki on kusagil olemas mingi võrdlustabel 26" vs. 28" smaväärsel teel samaväärse kummiga. Väänaks su tulemusele mingi koefitsendi otsa vms.
või jätame nii nagu on (et stardib sellega, mis on)
Või on asjalikemaid arvamusi
maanteel on ikka kõva eelis...............ees üle 50 hamba,aga maastikul seeest (jööör ) on kehvem..........mitte võimatu aga kehvem.
rõhutaks, et karzum on erijuhtum. Mees lihtsalt omab ainult sellist ratast.
Maantekatega pole aga mõtet tulla. Võistlema. Või no võite sõita, aga tabelisse ei lähe.
Veloman 32 omab kindlasti maanteka kõrval ka mtb-d
Corrosion vist ka.
Saate end tõestada
Maantekatega pole aga mõtet tulla. Võistlema. Või no võite sõita, aga tabelisse ei lähe.
Veloman 32 omab kindlasti maanteka kõrval ka mtb-d
Corrosion vist ka.
Saate end tõestada
Trennis tuleb sõita sama kiirest, kui võistlusel. Või isegi natuke kiiremini!
Abirattad on hea idee! Samuti on ntx võimalik mõngida rehvirõhuga, kohustusliku lisaraskusega vms.
Tegelikult ettepanek selline: kuna tegemist ju TLN rattaralli soojendusega, siis võib osaleda suvalise rattaga aga punktiarvestusse lähevad need, kes ei vasta 'võidusõidu ja maanteerataste reeglitele' ehk:
-->
Starti lubatakse ainult võidusõidu- ja maanteeratastega (Maastikurattad- ratta läbimõõt 26" ja sirge, maastikuratta tüüpi juhtrauaga rattad sellesse starti ei lubata).
<--
Kuna mina ei ole suutnud siiamaani au saada mis on võidusõiduratta ja maanteeratta vahe ja sellest kas 28" ja sirge rauaga lubatakse 'väljavalitute hulka' siis võiks olla punktiarvestuse kriteeriumiks sirge lenks ning mitte MNT-kumm. Või mis rahvas arvab?
Tegelikult ettepanek selline: kuna tegemist ju TLN rattaralli soojendusega, siis võib osaleda suvalise rattaga aga punktiarvestusse lähevad need, kes ei vasta 'võidusõidu ja maanteerataste reeglitele' ehk:
-->
Starti lubatakse ainult võidusõidu- ja maanteeratastega (Maastikurattad- ratta läbimõõt 26" ja sirge, maastikuratta tüüpi juhtrauaga rattad sellesse starti ei lubata).
<--
Kuna mina ei ole suutnud siiamaani au saada mis on võidusõiduratta ja maanteeratta vahe ja sellest kas 28" ja sirge rauaga lubatakse 'väljavalitute hulka' siis võiks olla punktiarvestuse kriteeriumiks sirge lenks ning mitte MNT-kumm. Või mis rahvas arvab?
Mis ei tapa, teeb tugevamaks!
Tegelikult ei usu, et ma kõigile ära teen, sest meie harrastusproffid (eesotsas Lasse, mtb, Tiimoga) omavad niivõrd kerget ratast ja häid jookse, et libisevad minulgi eest. (Kusjuures mul on ainult 42 hammast ees).
Kuna eelmine etapp näitas, et tööpäeval (valusa pitseri jätab tööpäev) minust eriti asja pole, siis pean vist kohale sõbra autoga tulema.
Eesmärk 10-ne parema hulka jõuda.
Ma loodan, et "väiksemad tegijad" saavad siiski lutti
Kuna eelmine etapp näitas, et tööpäeval (valusa pitseri jätab tööpäev) minust eriti asja pole, siis pean vist kohale sõbra autoga tulema.
Eesmärk 10-ne parema hulka jõuda.
Ma loodan, et "väiksemad tegijad" saavad siiski lutti
Viimati muutis karzum, 14. 08. 2003. 11:06, kokku muudetud 3 korda .
Rattasõit on ajavõit
ma arvan, et rattaklass võiks vaba olla. siin paljud mehed tunnevad rõõmu maanteesõidust, milleks neid siis neid mtb selga sundida? eriti enne rattarallit.Andrus K kirjutas:rõhutaks, et karzum on erijuhtum. Mees lihtsalt omab ainult sellist ratast.
Maantekatega pole aga mõtet tulla. Võistlema. Või no võite sõita, aga tabelisse ei lähe.
Veloman 32 omab kindlasti maanteka kõrval ka mtb-d
Corrosion vist ka.
Saate end tõestada
Kas võtsid eest väikse ja keskmise hammaka kah ära? Neid pole Vana -Tartu mnt lõigul vaja. Käisin paika nuusutamas ja teeäärest õunu söömas. Ilus sile asfalt ja mõned lauged 100 meetri pikkused tõusud/langused. Aga rajapikkust sain vaid 5 km ühes suunas. Alustasin linnapoolsest parklast, väntasin nii-palju otse kui võimalik. Siis said majad (küla?) otsa, tuli T kujuline ristmik, kust valida - vasakule viadukti alt läbi, paremale näitas asula alguse märki. Tegin tagasipöörde.indrek kirjutas:nii ratas on nüüd tuleva nädala kolmapäevakuks ja rattaralliks valmis. Kõik mittevajalik eemaldatud ning kõik pehme asendatud jäigaga
Nüüd on puhas 9.2kg roadwarrior
minema läks aint kõige väiksem, kuna need hammaka poldid ei andnud muidu kinni keerata kui keskmise oleks ka ära võtnud Minema läks ühtlasi esikäikar, eskäikari shifter, amort. Kummides pettusin, kuna üleminek supersonic->fatboy andis ainult 40g võitu . Sarvede kohta veel ei oska öelda, aga vist jätan peale, äkki läheb vaja, kui aerodünaamikat vaja harrastada Kerge pettumus muidugi on, et alla 9 ei saanud, aga no mis sa teed peaks vist kummidesse heeliumi laskmamart kirjutas:...Kas võtsid eest väikse ja keskmise hammaka kah ära? ...
Irw. No supersonic on jah isegi väga kerge asi, sealt alla saada on tõesti raske.indrek kirjutas: Kummides pettusin, kuna üleminek supersonic->fatboy andis ainult 40g võitu :( . Sarvede kohta veel ei oska öelda, aga vist jätan peale, äkki läheb vaja, kui aerodünaamikat vaja harrastada 8) Kerge pettumus muidugi on, et alla 9 ei saanud, aga no mis sa teed :roll: peaks vist kummidesse heeliumi laskma :idea:
ah, noh, jumal teiega.Alvaro kirjutas:Tarmo: ma arvan, et rattaklass võiks vaba olla. siin paljud mehed tunnevad rõõmu maanteesõidust, milleks neid siis neid mtb selga sundida? eriti enne rattarallit.
Just. Ega ei suuda juba paar aastat asfalti baigiga nühkida. Täielik diskrimineerimine.....
Tulge siis millega tahes.
Tingimuseks on vaid, et ise peab väntama. Mootorit peale ei tohi monteerida
Trennis tuleb sõita sama kiirest, kui võistlusel. Või isegi natuke kiiremini!
Hurraa, "rafa" hääl võitis!Andrus K kirjutas: ah, noh, jumal teiega.
Tulge siis millega tahes.
Tingimuseks on vaid, et ise peab väntama. Mootorit peale ei tohi monteerida
Tegelt, usu mind või mitte, aga ratta kiire edasi liikumise tagab eelkõige see komponent, mis sadula peal istub, mitte see kleeps, mis down-tubile pandud on (Fondriest, Pinarello, Colnago või Panther).
Seda tuletas hästi meelde meie eilne ühissõit koos AndreK-ga, kes oma baigiga mul elu ikka väga kibedaks tegi (ülejäänud osalejad pidid tema andmetel veel tilgutite all olema) Peale 60 km vahefinishit Keilas võttis tempo enda teha ja enam ei tulnud kordagi pähe mõtet veel mõnda mäe- või vahefinishit korraldada. Ja lõpuspurdis ei piisanud ka 50km/h küljetuules, et teda maha raputada.
Vana rafa tarkus: Sõidab mees mitte ratas.
VCE tarkus: Sõidab mees mitte ratas, kui rattal ikka raam veel ühes tükis
No sõidad lennujaamast mööda ja kus need madalad lambid ära lõppevad ja 4st sõidureast saab 2 on silt paremale V-Tartu mntCorrosion kirjutas:Kas keegi seletaks ära, kus asub vana tartu mnt Vähemalt lisage, mingi asutus/pood, mis seal lähedal on.
Rajaga on nii, et sellest esiotsa parklast kuni sillani, mis Tartu mnt. alt läbi läheb on 5,6 km. Kui seda edasi-tagasi teha, siis kokku 11,2 km, mis minu meelest veits lühike ... kui sealt edasi panna, siis 6,8km-ni on asfalt, siis oleks 2km kruusa ja siis veel 800 mnt Jüri alguseni ja ringteeni. Sellest punktist annaks paremale keerata ja mööda Tartu mnt. tagasi kütta kuni saab laskuda silla alla, mida eelnevalt mainitud sai. Nii venitaks kuskil 20km-i välja. MNT meeste reaktsiooni ma muidugi ei tea aga MTB-le peaks rada sobima ka slickiga.
Mis ei tapa, teeb tugevamaks!
See ei ole reaktsioon, aga küsiks seda, et kas oled ise tõsiselt sõitnud 20km eraldistarti? No pulss seal +93% maksimumist. Ma korra proovisin, rohkem ei tahtnud. Selleks peab ikka hea vorm olema, et seda ära kannatada.harles kirjutas: Rajaga on nii, et sellest esiotsa parklast kuni sillani, mis Tartu mnt. alt läbi läheb on 5,6 km. Kui seda edasi-tagasi teha, siis kokku 11,2 km, mis minu meelest veits lühike ... kui sealt edasi panna, siis 6,8km-ni on asfalt, siis oleks 2km kruusa ja siis veel 800 mnt Jüri alguseni ja ringteeni. Sellest punktist annaks paremale keerata ja mööda Tartu mnt. tagasi kütta kuni saab laskuda silla alla, mida eelnevalt mainitud sai. Nii venitaks kuskil 20km-i välja. MNT meeste reaktsiooni ma muidugi ei tea aga MTB-le peaks rada sobima ka slickiga.
Kõik sõltub sellest, mida eraldistardi all mõista (tegelt tean küll). Olen oma baigiga nühkinud piisavalt üksi asfalti (ntx. pühapäeval Võrumaal Kose-Vastseliina lõik 35km, horisontaalset pinda praktiliselt ei olnudki) ja ausalt öeldes ei näe põhjust miks ei võiks VCE Cup raames mingi 20km ots teha. Ei pea ju 93%-ga sõitma. Endal senini tuvastatud max ratta seljas ja ka joostes kuskil 176 ja plaan lasta seal 80% ehk 140-se pulsiga. Aga eks rahvas otsustabAlvaro kirjutas:See ei ole reaktsioon, aga küsiks seda, et kas oled ise tõsiselt sõitnud 20km eraldistarti? No pulss seal +93% maksimumist. Ma korra proovisin, rohkem ei tahtnud. Selleks peab ikka hea vorm olema, et seda ära kannatada.
Mis ei tapa, teeb tugevamaks!
käidud, tehtud, nähtud. Vägev oli Maantee ja lühike distants....mõnna mõnna mõnna. Pulss oli ilusti 185 koguaeg, kusjuures varu jäi veel ka Kojusõit oli muidugi komöödia omaette. Kuna hakkas vihma sadama ja paljud (ca 6-7) tulid mööda järvevana, siis seal raudteeülesõidul hakkas toimuma. Kukkus esimene vend, teine, kolmas (mina), neljas ja viies jäid vist püsti, siis kukkus kuues ja edasi ei tea. Hea, et muidugi autod seal vääga aeglaselt ja kaarega sõitis. Igatahes tore õhtupoolik oli
4
Mul õnnestus siiski veljanda vennana püsti jääda. Kolm esimest nina ees oleks nagu korraga piitsaga pikali heidetud. Võimas vaatepilt oli - sellist ikka igapäev ei näe ja muidugi ei sooviks ka. Loodan, et kukkujatel jäid luud-kondid ikka terveks.indrek kirjutas: Kukkus esimene vend, teine, kolmas (mina), neljas ja viies jäid vist püsti, siis kukkus kuues ja edasi ei tea. Hea, et muidugi autod seal vääga aeglaselt ja kaarega sõitis. Igatahes tore õhtupoolik oli
-- Rainer
No mis teema on? Ma juhuslikult vaatasin siia ja teil juba Tallinnas isegi eraldistart tehtud. Aga kus on tulemused???? Põlen soovist kaeda kui kõvad tempotegijad meie baikarid ja VCElased on. Arvestades seda kui kõva mõni metsas on peaks võhma jaguma et 12 km alla 18 minuti sõita Ma mõtlen siiski maantekaga, lollga teine teema.Alvaro kirjutas: ............ aga küsiks seda, et kas oled ise tõsiselt sõitnud 20km eraldistarti? No pulss seal +93% maksimumist. Ma korra proovisin, rohkem ei tahtnud. Selleks peab ikka hea vorm olema, et seda ära kannatada.
To Alvaro: kas sul siis näiteks XCd sõites ei olegi pulss 93%max. XC ju 100x raskem kui eraldistart. Aga jah eraldi ajal korra kruusale hüpata tundub karm, kuigi võiks olla huvitav.
tulemused on siin:priidik kirjutas: No mis teema on? Ma juhuslikult vaatasin siia ja teil juba Tallinnas isegi eraldistart tehtud. Aga kus on tulemused???? Põlen soovist kaeda kui kõvad tempotegijad meie baikarid ja VCElased on. Arvestades seda kui kõva mõni metsas on peaks võhma jaguma et 12 km alla 18 minuti sõita Ma mõtlen siiski maantekaga, lollga teine teema.
viewtopic.php?p=21331#21331
ps. Endal oli küll pulss 100% lähedal. Aga see on sellest, et mul on vahemik 120-150 täitsa treenimata ja sellest ka kõrged pulsid ja suhteliselt tagasihoidlikud tulemused.
-- Rainer
viewtopic.php?t=2125&start=400priidik kirjutas: No mis teema on? Ma juhuslikult vaatasin siia ja teil juba Tallinnas isegi eraldistart tehtud. Aga kus on tulemused???? Põlen soovist kaeda kui kõvad tempotegijad meie baikarid ja VCElased on. Arvestades seda kui kõva mõni metsas on peaks võhma jaguma et 12 km alla 18 minuti sõita :twisted: Ma mõtlen siiski maantekaga, lollga teine teema.
On ju?! Või ma vaatan valet asja.
Aeg on parimatel 15 min nagu näha :).
Kui nüüd siis millalgi veel sellist asfaldi otsa teha ja kui on soov pikemat, siis pakun välja järgmise koha teisipäevakute menüüst .
Trass siis Kiia_Keila-Joa_Kiia (läbi Vääna), pikkus ca 24-25 km. Algus Tallinna Rattarallistki tuntud Kiia küla tõusu otsas ja finish seal samas (seega kommiks väike tõus enne finishit). Tee ilma pööreteta, kuigi kahe ristmikuga, kus ratturitel oleks peatee. Liiklus pea olematu, asfalt normaalne. Mõelge, mõlgutage
Trass siis Kiia_Keila-Joa_Kiia (läbi Vääna), pikkus ca 24-25 km. Algus Tallinna Rattarallistki tuntud Kiia küla tõusu otsas ja finish seal samas (seega kommiks väike tõus enne finishit). Tee ilma pööreteta, kuigi kahe ristmikuga, kus ratturitel oleks peatee. Liiklus pea olematu, asfalt normaalne. Mõelge, mõlgutage
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Noh, ma pakkusin 12 km alla 18 min mis teeks üle 40 km/h. Aga teil seal koguni 4 esimest üle 40 km/h ja osa neist MTBga. Kõvad, midagi pole öelda. Velomanil 42.35 km/h kui ma õigesti arvutasin. Annab jagu saada. Uhhh. Sellise kiirusega peaks Teisipäevakul 10 sisse sõitma.
Viimati muutis priidik, 28. 08. 2003. 15:24, muudetud 1 kord.
Trassi pikkus oli seltskonna kompuutrite statistiigi järgi ca 10,5 km. Seega Velomanil ca 41 km/h ja teised jäid alla 40 km/h. Aga no kova sana ikkagipriidik kirjutas:Noh, ma pakkusin 12 km alla 18 min mis teeks üle 40 km/h. Aga teil seal koguni 4 esimest üle 40 km/h ja osa neist MTBga. Kõvad, midagi pole öelda. Velomanil 42.35 km/h kui ma õigesti arvutasin. Annab jagu saada. Uhhh. Sellise kiirusega peaks Teisipäevakul 10 sisse sõitma.
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Ühe repliigina tulevastu asfaldikoorimiste osas ütleks veel küll seda, et äkki peaks ikkagi mõtlema pöörde kontrolli või täpsema asetuse/märgistuse osas. Eelmine kord pani nii mõnigi mööda (sh mina ja mitte vähe). Nüri seal küll passida on aga no äkki leidub keegiUrmasL kirjutas:Ma olin sellel etapil vaatleja osas, aga muidu räägiti, et distantsi ikka veidi lühem oli...
Aga afaldietappi ootaks küll. Saaks värske mnt-ratta omanikuna sõna sekka öelda
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
10.5 km 15:35 -ga annab 40.42 km/h. Nii lühikese distantsi puhul kõigub keskmine kiirus kõvasti kui trass on paarsada meetrit lühem või pikem. Eks ta ole jah vana tõde et ära kunagi võrdle erinevate eraldistartide aegu sest aega mõjutavad paljud faktorid: kas trass on metsa vahel või lagedal, kas on tõuse või on sile, tuule tugevus ja suund, vihmane või mitte, asfaldi olukord jne.Mati kirjutas: Trassi pikkus oli seltskonna kompuutrite statistiigi järgi ca 10,5 km. Seega Velomanil ca 41 km/h ja teised jäid alla 40 km/h. Aga no kova sana ikkagi
Kui kõik ausad on siis ju ei pea keegi passima. Aga mõõtke täpselt ära trassi pikkus ja pöördesse tuleb teha suur valge ring et juba kaugelt näha kus on pööre. Kui sooja teed siis ju ikka tavaliselt käid enne pöördes ära. Või ei käinud?Mati kirjutas:Ühe repliigina tulevastu asfaldikoorimiste osas ütleks veel küll seda, et äkki peaks ikkagi mõtlema pöörde kontrolli või täpsema asetuse/märgistuse osas. Eelmine kord pani nii mõnigi mööda (sh mina ja mitte vähe). Nüri seal küll passida on aga no äkki leidub keegi
Eks ma looda kah sellesse aususesse, aga see asfaldi sodimise mõte on tegelt hea, värvipurk kaasa. Mul vähemalt küll soov saada teada adekvaatne tulemus pigem enda jaoks, mida siis saaks adekvaatselt teistega võrrelda. Eelmine kord oli pööre bussipeatuse juures (eks niigi võib tegelt tõlgendamise arvelt võita sekundeid ). Minu probla oli see, et foorumis ei saand enne sõitu käia ja stardis unustasin küsida, nii siis pöörasingi seal kus teispäevakutel pööre oli, selgus, et tuli nii 500-600 m lisa.priidik kirjutas:Kui kõik ausad on siis ju ei pea keegi passima. Aga mõõtke täpselt ära trassi pikkus ja pöördesse tuleb teha suur valge ring et juba kaugelt näha kus on pööre. Kui sooja teed siis ju ikka tavaliselt käid enne pöördes ära. Või ei käinud?
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Pööre tehakse jah võimaluse korral bussipeatusesse sest siis on pöördekoht kaugelt näha ja seal on reeglina tee tsipa laiem kui mujal. Teine hea koht on tõusu otsas. Nt. sel aastal nihutati EMV 20 km pöörde kohta paarsada meetrit edasi just bussipeatuseni.Mati kirjutas: Eks ma looda kah sellesse aususesse, aga see asfaldi sodimise mõte on tegelt hea, värvipurk kaasa. Mul vähemalt küll soov saada teada adekvaatne tulemus pigem enda jaoks, mida siis saaks adekvaatselt teistega võrrelda. Eelmine kord oli pööre bussipeatuse juures (eks niigi võib tegelt tõlgendamise arvelt võita sekundeid ). Minu probla oli see, et foorumis ei saand enne sõitu käia ja stardis unustasin küsida, nii siis pöörasingi seal kus teispäevakutel pööre oli, selgus, et tuli nii 500-600 m lisa.
Mingi ring peaks ikka maas olema. Aerosooliga maha lasta ei võta ju kaua? Isegi kui pöörde koht on hästi tähistatud siis kogemuste puudumisel võib pöördes kaotada 10 sek lõdvalt (hoo maha võtmine+pööre+kiirendus).
P.S. No tuleks küll sõitma aga nats kulukaks läheb. 1 km hind paisub liiga suureks
enamuse ajast kulges trass lagendikul ja tee oli ka suht konarlik aga andsin sellest hoolimata endast maksimumi.enne sõitu oli juba korralik trenn ka ära tehtud.
"...selleks on spets vaha mis lastakse raami sisse jägendab ja vähendab kaalu..." - And it really works...
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...
Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...
Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood
XC on vaheldusrikas, on kergemaid ja raskemaid hetki. Keskmine pulss umbes 89% maxist, kui kiire arvutus teha. Eraldistart on selline piinav asi, kus ei saa hetkeksi pulssi alla ja seda ma pikalt ei kannata. Teiseks on mul veel ka sirgekiirus nõrk ja seeõttu XC sobib ka paremini kui nt maratonidel kruusarallitamine.priidik kirjutas:To Alvaro: kas sul siis näiteks XCd sõites ei olegi pulss 93%max. XC ju 100x raskem kui eraldistart. Aga jah eraldi ajal korra kruusale hüpata tundub karm, kuigi võiks olla huvitav.
Mati väljapakutud Kiia-Vääna-Keila-Joa trass on tõesti pea olematu liikluse tõttu üks minu lemmikringi osa, aga üleeile käis Vääna-Keila-Joa ristmikul vilgas asfaldi pindamine, veel rullimata ja harjamata 2...3 km lõigul sõit oli väga-väga nukker.
Kui kellelgi mõni Tillu-sõitude number oleks, siis saaks isegi minusuguse vanainimese kodunt välja. Kui rada ikka allatuult ja allamäge on.
Kui kellelgi mõni Tillu-sõitude number oleks, siis saaks isegi minusuguse vanainimese kodunt välja. Kui rada ikka allatuult ja allamäge on.
Homme algusega 17:00 on Tartu Linna MV eraldistardis. Osaleda võivad kõik kellel maantekas olemas. Litsentsi puudumise üle tehakse küll nägu aga lasevad peale. Mandaat varem. Infot saab Tähtverest Rattapoest.
Eliit 20 km ja harrastajad/veteranid 15 km. Start peaks vist olema Aovere ristsist, nagu eelmisel 2-l aastal (see tee on pinnatud ja paras õudukas selliseks ürituseks aga vist on ikkagi seal). Laupäeval on grupikas 22 km ringil (Vasula ring) - eliit 66 km ja harratajad 44 km.
Eliit 20 km ja harrastajad/veteranid 15 km. Start peaks vist olema Aovere ristsist, nagu eelmisel 2-l aastal (see tee on pinnatud ja paras õudukas selliseks ürituseks aga vist on ikkagi seal). Laupäeval on grupikas 22 km ringil (Vasula ring) - eliit 66 km ja harratajad 44 km.
ma tahan tartusse ja kohe
"...selleks on spets vaha mis lastakse raami sisse jägendab ja vähendab kaalu..." - And it really works...
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...
Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...
Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood