Võib lohutada end sellega, et pühapäeval on päris tormine ja ka hulga vihmasem.Mati kirjutas:
H100 2009
Re: H100 2009
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Re: H100 2009
Re: H100 2009
Kuna TRM kukkumise tagajärjel ärakulunud naha asemele ei ole uut kasvanud. Müün stardikoha eelregistreerimise hinnaga 600 EEK.
Hannes
555 76 001
Müüdud
Hannes
555 76 001
Müüdud
Viimati muutis Hannes, 02. 10. 2009. 12:20, muudetud 1 kord.
Re: H100 2009
Samas võib ennast lohutada sootuks positiivsema ilmaennustusegasoul kirjutas:Võib lohutada end sellega, et pühapäeval on päris tormine ja ka hulga vihmasem.Mati kirjutas:
Re: H100 2009
aitähh riho
siin veel http://www.emhi.ee/index.php?ide=19,394,416,1183
siin veel http://www.emhi.ee/index.php?ide=19,394,416,1183
Re: H100 2009
Ei no tulgu mis tuleb,sadagu või konnasid,peasi et rehvivalik http://picasaweb.google.com/Mihkeltamms ... 4300782322 õige on
Re: H100 2009
tundub, et ilm jääb siiski lahjemaks kui arvata võis
a) miinuskraadid jäävad pühapäeva
b) suur sadu tuleb vahetult peale finishit
c) esimene sügistorm tuleb maratoonorite jaoks hilinemisega, arv laup vatu pühap-a,
ning sedagi peam rannikul.
nii et vaatamata mõningasele jahedusele küllalt leebed olud,
mis võrreldavad pea kevadise Rõuge etapiga (+6 C), va õhuniiskus,
ainult siis oli rada kuiv, seekord tõsine veesuusa track.
edu
a) miinuskraadid jäävad pühapäeva
b) suur sadu tuleb vahetult peale finishit
c) esimene sügistorm tuleb maratoonorite jaoks hilinemisega, arv laup vatu pühap-a,
ning sedagi peam rannikul.
nii et vaatamata mõningasele jahedusele küllalt leebed olud,
mis võrreldavad pea kevadise Rõuge etapiga (+6 C), va õhuniiskus,
ainult siis oli rada kuiv, seekord tõsine veesuusa track.
edu
Mida valjomine sa sõuad, seda kovam jalg om.
Re: H100 2009
pisut varustusmandraazi teemasi :
1) kuidas kavatsete lahendada varvaste külmetamise probleemi ?
mul on endal olemas küllalt paksud kingakatted (midagi vildilaadset sportfulilt) aga liigse suuruse ja ninade rebenenud oleku tulevad tõttu need järsust tõusust üles kõndimisel eriti mudas (mida antud rajal saab juhtuma väga ohtralt) pidevalt üle kinganinade + muutuvad märjaks ja raskeks. on üldse olemas mingi kingakatete variandid mis üldse märgades oludes normaalselt mäkkeronmist võimaldavad
2) paljud kavatsevad kasutada porilaudu, et poolepäevases külmas tagumikku pisutki kuivemana hoida ?
3) ja no kummiteemat polegi ammu näha olnud > kas eelmainit "veesuusa rada" arvestades alla crossmark (kulunud) või noby nic ?
kõik ettepanekud on teretulnud
1) kuidas kavatsete lahendada varvaste külmetamise probleemi ?
mul on endal olemas küllalt paksud kingakatted (midagi vildilaadset sportfulilt) aga liigse suuruse ja ninade rebenenud oleku tulevad tõttu need järsust tõusust üles kõndimisel eriti mudas (mida antud rajal saab juhtuma väga ohtralt) pidevalt üle kinganinade + muutuvad märjaks ja raskeks. on üldse olemas mingi kingakatete variandid mis üldse märgades oludes normaalselt mäkkeronmist võimaldavad
2) paljud kavatsevad kasutada porilaudu, et poolepäevases külmas tagumikku pisutki kuivemana hoida ?
3) ja no kummiteemat polegi ammu näha olnud > kas eelmainit "veesuusa rada" arvestades alla crossmark (kulunud) või noby nic ?
kõik ettepanekud on teretulnud
Viimati muutis kaarelk, 02. 10. 2009. 15:03, muudetud 1 kord.
Re: H100 2009
Kas mingi firma müüb geelide , batoonide näol kaupa kah kohapeal? N. HE
-
- Rattur
- Postitusi: 26
- Liitunud: 10. 05. 2008. 21:26
Re: H100 2009
1) Seda pean kõige tõsisemaks mõtlemise kohaks kaarelk´i poolt väljatoodutest. Ise võtan Võrru kaasa küll ühed soojad katted ja ühed vihmakatted. Siiski ilmselt kasutan neid vaid soojenduse ajal, sest vihmakatted hakkavad pikapeale ikka läbi laskma ja kui soojad katted märjaks lähevad, siis on kahtlane, kas neist on rohkem rõõmu või muret. Loomulikult ei ole kingakatted peale sellel võistlusel kasutamist enam ilmselt kasutuskõlblikud. Ilmselt, mis võiks tahataskusse panna on Crafti kinganina katted, et kui näiteks täitsa ära kustuda, siis oleks ikka hea veidigi külma eest varju saada.kaarelk kirjutas:pisut varustusmandraazi teemasi :
1) kuidas kavatsete lahendada varvaste külmetamise probleemi ?
mul on endal olemas küllalt paksud kingakatted (midagi vildilaadset sportfulilt) aga liigse suuruse ja ninade rebenenud oleku tulevad tõttu need järsust tõusust üles kõndimisel eriti mudas (mida antud rajal saab juhtuma väga ohtralt) pidevalt üle kinganinade + muutuvad märjaks ja raskeks. on üldse olemas mingi kingakatete variandid mis üldse märgades oludes normaalselt mäkkeronmist võimaldavad
2) paljud kavatsevad kasutada porilaudu, et poolepäevases külmas tagumikku pisutki kuivemana hoida ?
3) ja no kummiteemat polegi ammu näha olnud > kas eelmainit "veesuusa rada" arvestades alla crossmark (kulunud) või noby nic ?
2) Panin ratta juba autosse ja väikese kaalumise järel otsustasin, et niigi on riiete näol palju nodi kaasas ja kogu selle tundide pikkuse naudingu juures ilmselt see mõni tilk pori ei pääse higi kõrval mõjule.
3) Kummi osas lähen küll ise Racing Ralph´iga aga arvan, et valikut teeksin ise (kui oleks valida) pigem kaalu järgi. Loomulikult eeldusel, et päris sile ei ole.
Ühel päeval kutsutakse mind poodiumile!
Re: H100 2009
kingakatteid ei pane, aga ilmselt lähevad jalga soojemat sorti ja põlveni ulatuvad suusasokid, mis kevadel täitsa hästi toimisid. nii saab mul ka kogu jalg kaetud, sest kasutan lühikesed püksid + põlvesoojendused kombinatsiooni.
Re: H100 2009
Tõmba bahillaninad halli teibiga kinni. Või kollasega:-) Maitse asi.kaarelk kirjutas:pisut varustusmandraazi teemasi :
1) kuidas kavatsete lahendada varvaste külmetamise probleemi ?
mul on endal olemas küllalt paksud kingakatted (midagi vildilaadset sportfulilt) aga liigse suuruse ja ninade rebenenud oleku tulevad tõttu need järsust tõusust üles kõndimisel eriti mudas (mida antud rajal saab juhtuma väga ohtralt) pidevalt üle kinganinade + muutuvad märjaks ja raskeks. on üldse olemas mingi kingakatete variandid mis üldse märgades oludes normaalselt mäkkeronmist võimaldavad
Re: H100 2009
Võtan veidi geele ja batoone, Shlehat, Magneslifet ja mõne kummi, vahu jms kaasa.Hilston kirjutas:Kas mingi firma müüb geelide , batoonide näol kaupa kah kohapeal? N. HE
Päris telki püsti ei löö. Küsi Hobispordi bussist või helista 5183800. Kubijasse jõuan täna ca 8-9 paiku.
Re: H100 2009
igaljuhul oleks igati teretulnud korraldajapoolne viimane rajaniiskuse hinnang , et patsiendid teaksid kui rahutult magada tasub
Re: H100 2009
Jalad, kael, käsivarred, õlad määrida soojenduskreemiga sisse. Kuhu rohkem, kuhu vähem. Saunas laval pärast muidugi ei kannata olla.
Re: H100 2009
Hetkel on 4,7%, peagi läheme üle 5,3-le.kaarelk kirjutas:igaljuhul oleks igati teretulnud korraldajapoolne viimane rajaniiskuse hinnang , et patsiendid teaksid kui rahutult magada tasub
Kohati esineb temperatuuri, paiguti on niiskem.
Korraldaja kleebib kahjuks maanteeameti tarbeks rattateemalisi silte ja ei saa vasta.
Re: H100 2009
mehed, stardini pole enam palju jäänud
Re: H100 2009
Lisaks kõigele muule heale oskavad "hulluarstid" ka ilmataadiga häid kokkuleppeid sõlmida. Tallinnas õhtul autost välja astudes oli ilm selline, et kole kohe! Arvatavalt on ka lõunaosariigis juba ilma-jama kohal
Re: H100 2009
Rõuge Racing Team'i fotoreportaaz TP2 Plaani Mõisast: http://www.noorteklubi.ee/galerii#5388412886395590161/1
Re: H100 2009
Mõned pildid Haanjamehe TP-st
http://nagi.ee/photos/saan666/sets/230109/
http://nagi.ee/photos/saan666/sets/230109/
MARGUS tel.+3725015581
Re: H100 2009
tere! kaotasin Polari pulsomeetri CS300 kividega vooderdatud laskumisel vahetult enne Vorstimäge. Kui keegi juhuslikult leidis ning üles korjas, palun võtta ühendust 5063639 või siin samas foorumis.
Sõit oli üks raskemaid Haanjas, kuid seda enam jääb meelde!
Sõit oli üks raskemaid Haanjas, kuid seda enam jääb meelde!
Re: H100 2009
Väga tore sõit! Kõik oli ideaalne peale alt vedanud tehnika. 20ndendal kilomeetril kiirel olukorra ümberhindamisel seatud uus eesmärk enne pimedat lõpetada sai väikse varuga täidetud.
Kaasvõitlejatele suurimad tänud hea seltskonna eest, nii meeleheidet kui nalja jagus kõvasti
Korradajatele maksimaalne respekt ja uute kohtumisteni
Kaasvõitlejatele suurimad tänud hea seltskonna eest, nii meeleheidet kui nalja jagus kõvasti
Korradajatele maksimaalne respekt ja uute kohtumisteni
Re: H100 2009
Sõit oli "ainult hulludele" vääriline . Kui poole peal oled läbi ja sõidad vaid tahtejõu nimel, siis tulemuseks on see et oled rõõmus iga läbitud kilomeetri üle Vaatamata porile tehnika toimis 90% ja ise ka ei jäänud tehnliselt hätta. Kuigi oli palju pori, oli pori all tugev põhi, mis võimaldas enamuses kohtades sõites läbida. Rõõm oli suur kui lõpuks finshisse jõudsin ja oma buffi kätte sain Hooaja finaaliks oli see üks korralik suur punkt.
kui huvi on, miks mitte
www.westlineteam.com
www.westlineteam.com
Re: H100 2009
TEHTUD Olud olid küll suht-koht karmid, kuid see oli kõik ka ette teada. Tehnika toimis 95% (mul hea mehaanik ) Lasin kogu sõidu sellises, omas tempos ja kellelgi nö. hambad ristis sabast kinni ei hoidnud. Uskuge või mitte, aga minu jaoks oli kõige raskem lõpus asfalteeritud rulluisurada.Kuidagi eriti raske oli seal. Uuesti metsavahele keerates tuli "elu jälle tagasi".
Jäärgmine aasta saab olema huvitav, sest esmakordselt on "segaste" sõit teispidi ringiga.
Jäärgmine aasta saab olema huvitav, sest esmakordselt on "segaste" sõit teispidi ringiga.
Re: H100 2009
ÄITÄHH DOKTOR! Karm sõit oli, väga karm, nibin nabin mahtusin 150km ajaliimiti, 75km pöördel jäi varuks umbes 9- 10min, peale seda kustumine ja kudemine kuni Plaani TP-ni, sealt edasi läks jälle väheke lõbusamalt. Peale tunnelit oli juba nii pime, et laskumised metsa vahel tulin jala, läbi tunneli oli ka päris põnev tulla- jalakaudu kobades. Tehnika sakkis ka kergelt, tagapidurile jäi miskit klotsi ja ketta vahele, mis mingi nipiga klotsid kinni kiilus, sõitsin sellise krigiseva konfiga umbes 5 kildi jagu peale mida hakkas tagaratas jälle normaalselt käima, lisaks veel chainsuck, mis ikka sakkis täiega, kogu tehnikajama tulemusena jäi minust Haanja kõrgustike vahele päris palju m, p ja muude tähtedega algavaid sõnu...
Käisin tehnikat näppimas, klotsid olid siis peale 150km sellised: http://album.ee/node/21296175/16814290 ja ketas selline:
http://album.ee/node/21296181/16814290
Tavaoludes peavad need jubinad ikka oluliselt kauem vastu
Holden-mul jäi kott asjadega 3. TP-sse (kollane Tartu maratoni kott numbriga 1265), kas selle Tallinnasse saab orgunnida?
Käisin tehnikat näppimas, klotsid olid siis peale 150km sellised: http://album.ee/node/21296175/16814290 ja ketas selline:
http://album.ee/node/21296181/16814290
Tavaoludes peavad need jubinad ikka oluliselt kauem vastu
Holden-mul jäi kott asjadega 3. TP-sse (kollane Tartu maratoni kott numbriga 1265), kas selle Tallinnasse saab orgunnida?
Viimati muutis Nongrata, 04. 10. 2009. 22:47, kokku muudetud 4 korda .
Re: H100 2009
ilmajaamasid tasub ikka uskuda minu meelest üsna pange panid kõik oma ennustustega. sellist säravat päikesepaistelist ilma ei ennustanud küll keegi.
sõit ise oli unustamatu. esimest korda vajus ust pöial lateksiga tava rocket ron tühjaks u. 10 km-l, järgmine kord rõuge hardcore trackil. tänan väga rõuge mehi, kes helistasid punkti ette ja üks punases jakis tegelane pumbaga üle põllu vastu jooksis ja kummi täis lõi. väga abivalmis seltskond on rõuge tiim paar km peale grillvorsti punkti Plaani kandis sain uue tagajooksu, millel oli all michelini xcr dry2. avastasin sellel puht kuiva ilma kummil hulganisti uusi omadusi, mida tootjad ilmselt ei tea selle kummiga sai suurepäraselt hakkama. ainuke koht mis piinama jäi ja üles ei saanud, oli vorstimäe alumine nõks. ülemise osa vedas mõlemal ringil ilusti üles. liidrid olid selleks ajaks kahjuks kaugel ja edasi jätkasin mõnusas matkatempos, kohtusin rajal paljude huvitavate tegelastega, veetsin lõbusat juttu vestes aega TP-des ja üritasin pihta saada sõitjate meeleolule. kõik olid minu meelest "läbi raskuste tähtede poole seisundis" ja vaevatult õnnelike nägudega. mudast oli küll kõigil korralik kopp ees, mul endal ka vahelduva eduga ja ühe korra oli kopp isegi puht füüsiliselt ees , kuskil peale vällamäge, aga õnneks keeraks rada vahetult enne kopani jõudmist ära mõnusale laskumisele puude vahele.
kummiteema jätkuks - oras ja massa läbisid raja furious frediga. selleks peaks olema kõik öeldud neile kes enne ja järgnevatel kordadel antud teema pärast mures on. see, et üks mees on osavam kui teine, ei tähenda suurt midagi. kummiteema on põhiliselt kinni kahe kõrva vahel ja me kõik veereme ju kahe rattaga mööda maad ühtemoodi.
sõit ise oli unustamatu. esimest korda vajus ust pöial lateksiga tava rocket ron tühjaks u. 10 km-l, järgmine kord rõuge hardcore trackil. tänan väga rõuge mehi, kes helistasid punkti ette ja üks punases jakis tegelane pumbaga üle põllu vastu jooksis ja kummi täis lõi. väga abivalmis seltskond on rõuge tiim paar km peale grillvorsti punkti Plaani kandis sain uue tagajooksu, millel oli all michelini xcr dry2. avastasin sellel puht kuiva ilma kummil hulganisti uusi omadusi, mida tootjad ilmselt ei tea selle kummiga sai suurepäraselt hakkama. ainuke koht mis piinama jäi ja üles ei saanud, oli vorstimäe alumine nõks. ülemise osa vedas mõlemal ringil ilusti üles. liidrid olid selleks ajaks kahjuks kaugel ja edasi jätkasin mõnusas matkatempos, kohtusin rajal paljude huvitavate tegelastega, veetsin lõbusat juttu vestes aega TP-des ja üritasin pihta saada sõitjate meeleolule. kõik olid minu meelest "läbi raskuste tähtede poole seisundis" ja vaevatult õnnelike nägudega. mudast oli küll kõigil korralik kopp ees, mul endal ka vahelduva eduga ja ühe korra oli kopp isegi puht füüsiliselt ees , kuskil peale vällamäge, aga õnneks keeraks rada vahetult enne kopani jõudmist ära mõnusale laskumisele puude vahele.
kummiteema jätkuks - oras ja massa läbisid raja furious frediga. selleks peaks olema kõik öeldud neile kes enne ja järgnevatel kordadel antud teema pärast mures on. see, et üks mees on osavam kui teine, ei tähenda suurt midagi. kummiteema on põhiliselt kinni kahe kõrva vahel ja me kõik veereme ju kahe rattaga mööda maad ühtemoodi.
Re: H100 2009
Nüüd oled sa küll liiga üldistav.See, et Oras ja Massa "sisekummiga" mudas hakkama saavad ei tähenda, et ülejäänud sõitjad nii osavad on.tarmo kirjutas:kummiteema jätkuks - oras ja massa läbisid raja furious frediga. selleks peaks olema kõik öeldud neile kes enne ja järgnevatel kordadel antud teema pärast mures on. see, et üks mees on osavam kui teine, ei tähenda suurt midagi. kummiteema on põhiliselt kinni kahe kõrva vahel ja me kõik veereme ju kahe rattaga mööda maad ühtemoodi.
Aga mis mina...olen ju pussukas, kohal ei käinud ja muda ei näinud
Aitan teostada müüki ebay's
Re: H100 2009
Lassega täiesti nõus. Sõitsin ise eelmise aasta rakvere Fast Frediga ja eilse haanja Rocket Ron-ga. Finisisse jõudsin mõlemal korral aga vahe on ikka väga suur.Frediga mudas ukerdades läks energiat oluliselt rohkem kaduma ja kõrvade vahega polnud seal midagi pistmist. Kui on võimalik valida siis milleks oma elu raskeks teha. Muidugi on siin foorumis kummiteema kohtati yle tähtsustatud, samas tavaharrastajana ei näe küll põhjust võrrelda ennast eliidi meestega.Lasse kirjutas:Nüüd oled sa küll liiga üldistav.See, et Oras ja Massa "sisekummiga" mudas hakkama saavad ei tähenda, et ülejäänud sõitjad nii osavad on.tarmo kirjutas:kummiteema jätkuks - oras ja massa läbisid raja furious frediga. selleks peaks olema kõik öeldud neile kes enne ja järgnevatel kordadel antud teema pärast mures on. see, et üks mees on osavam kui teine, ei tähenda suurt midagi. kummiteema on põhiliselt kinni kahe kõrva vahel ja me kõik veereme ju kahe rattaga mööda maad ühtemoodi.
:
Viimati muutis tp, 04. 10. 2009. 13:50, muudetud 1 kord.
Selleks et paigal püsida tuleb joosta kõigest väest....Kui tahad jõuda edasi , pead jooksma vähemalt 2x kiiremini...
Re: H100 2009
Tehes seekord tugeva erandi ja minnes kaasa kummipaanikaga ei kahetse üldse, et valisin seekord nublulisema kombo (Nic-Ron). Mutta tuiskasin nagu ikka, aga väljusin ka alati õiges suunas ja ilma ülatoru tangota. Ehk minu taseme juures oli üldine kasutegur tuntav.
Orasest ja teistest kunnidest rääkides, siis nt kohas kus nad minu kätte said (ca 50. km, just enne Plaani-Jaanimäge) oli üks suht pikk metsavahene tõus, mis õnnestus sõita ca 3/4 peale. Kiigates selja taha nägin kuda see 5-6 pealine liidergrupp kohe tõusu all maha ronis ja üles jooksis. Sellest võib vist ka miskit kumminduse osas järeldada. Eks kõva mees sõidab (vajadusel jookseb) ja ei lappa.
Aga sõidust rääkides, siis enda sõit oli suht pupu, kuna pöörde ajalimiiti jälle suht napilt ei jõudnud. Edasi siis juba lasin viimaseks 25 km-ks jala sirgu ja jälgisin ümbrust. Ilus oli. Traditsioonilised tänud korraldaja pandele .
Orasest ja teistest kunnidest rääkides, siis nt kohas kus nad minu kätte said (ca 50. km, just enne Plaani-Jaanimäge) oli üks suht pikk metsavahene tõus, mis õnnestus sõita ca 3/4 peale. Kiigates selja taha nägin kuda see 5-6 pealine liidergrupp kohe tõusu all maha ronis ja üles jooksis. Sellest võib vist ka miskit kumminduse osas järeldada. Eks kõva mees sõidab (vajadusel jookseb) ja ei lappa.
Aga sõidust rääkides, siis enda sõit oli suht pupu, kuna pöörde ajalimiiti jälle suht napilt ei jõudnud. Edasi siis juba lasin viimaseks 25 km-ks jala sirgu ja jälgisin ümbrust. Ilus oli. Traditsioonilised tänud korraldaja pandele .
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Re: H100 2009
7 tundi tervistavat "matka" selja taga. Nagu öeldakse "kerge füüsiline koormus on ikka tervisele kasulik". Mõrvaril sooritatud kukkumine annab siiski pisut tunda. Kuigi sõit oli mullusega võrreldes ekstreemsem (mudasem), toimis ratas tänu heale tiimitööle paremini (99%).
Isiklikus plaanis oli teravaid emotsioone vähem kui mullu, kuid oli siiski igati meeldejääv sõit.
Ei saa mainimata jätta saunas kuuldus võrdlusi:
1) Vasaloppet on Haanja100-ga võrreldes "lumme kusta"
2) Tahko on siiski Haanja100-st lihtsam
Pole ise kummalgi käinud, ei tea ka võrrelda.
Igatahes kiitus kõigile osalejatele, tänusõnad korraldajatele!
Järmgine Haanja100 siis oktoobris.
Kuidas oktoobris, praegu ongi oktoober.
Järgmise aasta oktoobris.
Isiklikus plaanis oli teravaid emotsioone vähem kui mullu, kuid oli siiski igati meeldejääv sõit.
Ei saa mainimata jätta saunas kuuldus võrdlusi:
1) Vasaloppet on Haanja100-ga võrreldes "lumme kusta"
2) Tahko on siiski Haanja100-st lihtsam
Pole ise kummalgi käinud, ei tea ka võrrelda.
Igatahes kiitus kõigile osalejatele, tänusõnad korraldajatele!
Järmgine Haanja100 siis oktoobris.
Kuidas oktoobris, praegu ongi oktoober.
Järgmise aasta oktoobris.
Re: H100 2009
Ise sõitsin Haanja 100 esimest korda ja no....raske,meeletult raske. Seda enam oli rõõm jõuda lõpukoridori teadmisega et sõit on tehtud ja väärikalt lõpetatud.Tänud korraldajatele ja jätkake samas vaimus!!
ps.Näha oli veel mitmeid fotograafe kes just rajal pilte tegid.Kas on veel kuskil mõni link kellelgi varuks
ps.Näha oli veel mitmeid fotograafe kes just rajal pilte tegid.Kas on veel kuskil mõni link kellelgi varuks
Re: H100 2009
Vabandust OT pärast, kuid mina ei saa sellest aru, et - tundub, nagu valitseks suhtumine, et kui kummipede pole, oled tegija. Lappad kumme, tegeled mõttetusega. Et sõidan terve hooaja ühtede kummidega ja trenni tuleb teha, siis jõuad sõita ka (mis muidugi on igati õige). Aga samas rattapeded oleme kõik ja see on ok. Mida rohkem punast värvi rumme ja karbon piduri linkisid, siis seda ägedam. Kusjuures needsamad kummid omavad ehk vaat et üht suurimatest teguritest, kuidas kulgeme. Ma ka ei viitsi lapata ja selleks on olemas paar paari jookse, kuid erinevate kummidega sõita mulle meeldib. Sest see annab niipalju mõnu juurde, kui kruusal kihutad ning mäest üles saad ka.
Aga teemast, ka, siis eilne sõit oli senise elu pikim ja raskeim ehk ka. Kuigi nagu väga raske polnud tegelikult. Ära suremist ei toimunud. Tagumine pidur andis otsad juba 10ndal km-l ning kahju oli, et laskumistel siis kihutada ei saanud. Paar kurviga lõppenud laskumist sõitsin sirgeks, et mitte maoli panna. Aega sinna muidugi kaduma läks, kuid see polnud selle võistluse juures sugugi ju primaarne. Igati tore väike eneseületus see 100 km mudas.
Aga teemast, ka, siis eilne sõit oli senise elu pikim ja raskeim ehk ka. Kuigi nagu väga raske polnud tegelikult. Ära suremist ei toimunud. Tagumine pidur andis otsad juba 10ndal km-l ning kahju oli, et laskumistel siis kihutada ei saanud. Paar kurviga lõppenud laskumist sõitsin sirgeks, et mitte maoli panna. Aega sinna muidugi kaduma läks, kuid see polnud selle võistluse juures sugugi ju primaarne. Igati tore väike eneseületus see 100 km mudas.
Re: H100 2009
Nii. Tehtud.
Mehele, kes esmakordselt H100 tuli ja viimasel paaril aastal eriti maastikku polnud näinud, oli raske. Pagana raske .
Suured tänud Erikule, kes mind esimesel poolel nõustas ja julgustas libedatel laskumistel, sest hiljem suutsin juba oluliselt paremini "alla lasta".
Loobumismõtet ei tulnud kordagi, kuid hirm oli, et viimasest toidupunktist ei lubata enam edasi.
Tänud Ivarile ja tiimile väga hea raja ettevalmistuse eest, sest isegi pimedas lõppu sõites ei tekkinud kordagi hirmu rajalt eksimise ees. Tähistus oli parim, mida eales näinud.
Lõpetuseks kokkuvõtvalt võiks öelda, et dr. Holdeni ravi oli kompleksne - lisaks vaimu tugevdamisele sai ravivõimlemist (ratta tõstmine-lükkamine-tõmbamine) ja muda protseduure. Kahjuks patsiendist tulenevalt ei olnud doseerimine kõige täpsem ja seetõttu tuleb järgmisel aastal ravi korrata.
PS. Kummiteema näitas ilusti, et hea mees sõidab iga kummiga, kehva mees (nagu mina), vajab head kummi et üldse liikuda.
Mehele, kes esmakordselt H100 tuli ja viimasel paaril aastal eriti maastikku polnud näinud, oli raske. Pagana raske .
Suured tänud Erikule, kes mind esimesel poolel nõustas ja julgustas libedatel laskumistel, sest hiljem suutsin juba oluliselt paremini "alla lasta".
Loobumismõtet ei tulnud kordagi, kuid hirm oli, et viimasest toidupunktist ei lubata enam edasi.
Tänud Ivarile ja tiimile väga hea raja ettevalmistuse eest, sest isegi pimedas lõppu sõites ei tekkinud kordagi hirmu rajalt eksimise ees. Tähistus oli parim, mida eales näinud.
Lõpetuseks kokkuvõtvalt võiks öelda, et dr. Holdeni ravi oli kompleksne - lisaks vaimu tugevdamisele sai ravivõimlemist (ratta tõstmine-lükkamine-tõmbamine) ja muda protseduure. Kahjuks patsiendist tulenevalt ei olnud doseerimine kõige täpsem ja seetõttu tuleb järgmisel aastal ravi korrata.
PS. Kummiteema näitas ilusti, et hea mees sõidab iga kummiga, kehva mees (nagu mina), vajab head kummi et üldse liikuda.
tuksub-sõidan, tuksub-sõidan, tuksubtuksubtuksub - pean pausi...
Re: H100 2009
RRT fotoreportaazi pilte saab kopida sellelt lingilt: http://picasaweb.google.com/raugenoorteklubi/Haanja100#
Re: H100 2009
Mina näiteks oleks võinud foorumist küsimise asemel mudakummi alla panna, mulluse Rakvere sõitsin Racing Ralphiga ära aga Haanjasse jäi sellest mustrist ikka väheks. Pidamine oli mudalõikudel nullilähedane, korra viskas ratta alt ära isegi kaldu oleval heinamaal. Poolel distantsil oli sellest ukerdamisest kopp mis kopp... siis õnneks tekkisid pinnavormid, mille veesisaldus võimaldas rattaga ka sõita.. Ja see Vorstimäel saadud kohvilonks oli ka väga abiks!SL kirjutas:Vabandust OT pärast, kuid mina ei saa sellest aru, et - tundub, nagu valitseks suhtumine, et kui kummipede pole, oled tegija. Lappad kumme, tegeled mõttetusega.
Järgnevalt kadus esipidur, sai mõnuga tagaratta lohisema lasta. Viimased kolmkümmend kilomeetrit möödusid pea üksinduses, käänuliste Haanjamaa teede päiksesäras kruisides. Viimati sõitsin H100 rada teistpidi, siis olid algus igav kihutamine, kuid niipidi oli see selge rõõm Kodus avastasin raami ülatorust ca 5 mm sügavuse mõlgi (piduriheebel), süsinik poleks mulle seda andestanud... Ja nüüd ei teagi, kas ma päris terveks sain, paber on küll käes ja otseselt ei valuta aga ilmselt tuleks järgmine aasta see vaimne tervis jälle üle kontrollida
Mõned pildid
Viimati muutis m6mm, 04. 10. 2009. 20:53, muudetud 1 kord.
Re: H100 2009
Üks negatiivne asi kah, mis puudutab ainult ja ainult võistlejaid : Rajal oli ikka suht-koht palju prahti maha visatud
Minu tühjad pakendid rändasid kas tagasi taskusse, bahillade või pükste sääre vahele.
Minu tühjad pakendid rändasid kas tagasi taskusse, bahillade või pükste sääre vahele.
Re: H100 2009
Nagu finshiprotokollist näha, hoiti erandkorras finish kauem lahti kui 10 tundi. Enda raja läbimise aeg pani eile mõtlema, et kui palju rajalt maha võetakse. Nüüd on näha et enamus sai lõpuni sõita. Ivar, kas keegi üldse ajalimiidi tõttu maha võeti? Ja kuidas te seal 11 tunniga sõitjad rada nägite kas teile saadeti igaühele oma lambiga saatja?
kui huvi on, miks mitte
www.westlineteam.com
www.westlineteam.com
Re: H100 2009
Minu aeg oli 11h ja tunnelist väljudes läks päris pimedaks Õnneks oli raja tähistus nii hea, et isegi metsa vahel ei tekkinud probleeme kauguses helkivaid lindikesi aimata. Paar korda sai kuhugi otsa ka sõidetud aga ei midagi hullu. Sedavõrd suurem oli heameel finišisse jõuda.Priit kirjutas:Nagu finshiprotokollist näha, hoiti erandkorras finish kauem lahti kui 10 tundi. Enda raja läbimise aeg pani eile mõtlema, et kui palju rajalt maha võetakse. Nüüd on näha et enamus sai lõpuni sõita. Ivar, kas keegi üldse ajalimiidi tõttu maha võeti? Ja kuidas te seal 11 tunniga sõitjad rada nägite kas teile saadeti igaühele oma lambiga saatja?
Eelmine aasta tegin aasta jooksul sama vähe trenni aga aeg oli ca 2 h parem, seega oli rada "vist" raskem seekord
Elamus muidugi minu jaoks positiivne, oli hea võimalus oma tahtejõud proovile panna.
Re: H100 2009
Arvestades, et mõningate pimedas finisheerijate aeg oli rohkem kui 2 tundi mullusest kehvem, siis mul oleks vist olnud raskusi samal päeval finisheerimisega . Seega alates 70-dast kilomeetrist, kui oli selgunud, et kolmas TP oli juba likvideeritud ning jook hakkas otsa saama, oli tegemist Haanja100-ga Itaalia moodi . Hea seegi. Leidis ka kinnitust, et nõrga üle 90kg raskuse ratturi tulemust tõusumeetrid ei mõjuta, pigem ikka pinnas - kas ma just kõndides poolmaratoni läbisin, aga 10km vist ikka.
Põhimõtteliselt jäin rahule, aga järgmise aasta raja raskustase võiks ikka rohkem tõusudel-laskumistel, mitte pinnasel baseeruda - isegi kui see tähendaks a la hullude puhul 120km pikkust rada. A la mõni mülgastuv lõik, kus ei ole midagi erilist või unikaalset, vahele jätta. Lihtsalt ettepanek, äkki läheb läbi
Põhimõtteliselt jäin rahule, aga järgmise aasta raja raskustase võiks ikka rohkem tõusudel-laskumistel, mitte pinnasel baseeruda - isegi kui see tähendaks a la hullude puhul 120km pikkust rada. A la mõni mülgastuv lõik, kus ei ole midagi erilist või unikaalset, vahele jätta. Lihtsalt ettepanek, äkki läheb läbi
Segasaun on siis, kui on puu- ja elektriküte.
Re: H100 2009
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Re: H100 2009
Pilte vaadates ei paista mitte kellelgi porikaid, aga näod sopased ja tagumikud märjad - kas nii on siis parem?
Huvitaks see põhjus, miks porikaid ei kasutata, kui tegemist väga mudase sõiduga? Kas hakkab liialt kogunema ja hiljem takistab liikumist või on tegemist kambavaimuga?
Huvitaks see põhjus, miks porikaid ei kasutata, kui tegemist väga mudase sõiduga? Kas hakkab liialt kogunema ja hiljem takistab liikumist või on tegemist kambavaimuga?
Re: H100 2009
Loe eelnevaid postitusi Poriplekid pükstel või prillidel on sellisel sõidul see väikseim porimure.shalm kirjutas:Huvitaks see põhjus, miks porikaid ei kasutata, kui tegemist väga mudase sõiduga?...
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Re: H100 2009
Saan aru, et kett ja hammakad on risu täis, aga milleks siis ülejäänu endast ja rattast ka veel täis lasta. Väike mure või mitte, oleks üks mure vähem.Mati kirjutas:Loe eelnevaid postitusi Poriplekid pükstel või prillidel on sellisel sõidul see väikseim porimure.shalm kirjutas:Huvitaks see põhjus, miks porikaid ei kasutata, kui tegemist väga mudase sõiduga?...
Re: H100 2009
Ui saatana, saatana, saatana! Ikka tõsiselt raske sõit oli minusuguse karvajala jaoks. Eelmise aasta ajale hävisin ka üle kahe tunni ning lõpus kiskus juba üsna pimedaks. Sellist mudarallit ei osanud unes ka näha, see ajas tehnika ka lolliks. Üks chainsuck ja üleviskamine teise otsa, pidurid ei pidurdanud ja jooksud ei jooksnud. Närvid olid kohati nii läbi, et karjusin vihast ja meeleheitest metsa vahel. Teises TP-s nägi õnneks Qnd-i, kes mõlgutas katkestamismõtteid, siis kulgesime koos edasi. Minul tuli sein ette poole tee silti nähes, kui sõidetud oli juba pea viis ja pool tundi. Pole ammu nii palju katkestamisele mõelnud kui sel korral, aga ravi(muda)kuur pooleli jätta tundus ka narr. Seega sai end kuidagi lõpuni veetud- asi vist seegi.
Aitäh muhedatele kaasvõi(s)tlejatele, sh Qnd, rajameistrile, lahketele inimestele raja kõrval ja peal ning loomulikult korraldajabandele kogu ürituse eest. Plusspunktid ka selle eest, et finišit 10 tunni möödudes siiski lukku ei pandud- see oleks olemise ikka väga nukraks teinud.
PS: vannun, et enne järgmist aastat ma enam H100 sõitma ei tule!
Aitäh muhedatele kaasvõi(s)tlejatele, sh Qnd, rajameistrile, lahketele inimestele raja kõrval ja peal ning loomulikult korraldajabandele kogu ürituse eest. Plusspunktid ka selle eest, et finišit 10 tunni möödudes siiski lukku ei pandud- see oleks olemise ikka väga nukraks teinud.
PS: vannun, et enne järgmist aastat ma enam H100 sõitma ei tule!
Re: H100 2009
Kui pole vahet kas see muda koguneb raamile või porikale, siis milleks lisaraskust kaasas kanda? Eks neid porikatega vendi oli ka. IMHO, kui võistlus, siis poogen neist porikatest.shalm kirjutas:Saan aru, et kett ja hammakad on risu täis, aga milleks siis ülejäänu endast ja rattast ka veel täis lasta...
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Re: H100 2009
Sest ei ole mõtted. Mustaks ja märjaks sa jääd igal juhul, kui mitte enda rattaste väljalendava pori, siis kaassõitjate abil see on sul kindlustatud. Kui lisada juurde higi, vesi alt ja ülevalt, kukkumised, siis, nägu varem mainitud, see vesi ja muda mis sinu rattaste alt tuleb on kõige väiksem mure. Lisaks poritiivad aitavad sedasama pori koguda ja liigset kaalu kaasa vedada (ise porikad ja nendele kleepuv muda).shalm kirjutas:Huvitaks see põhjus, miks porikaid ei kasutata
Re: H100 2009
Austa võistles Viljandis samal ajal porikatega. [/OT]Mati kirjutas:IMHO, kui võistlus, siis poogen neist porikatest.
If everything's under control, you're going too slow!
Re: H100 2009
Nagu ka Suun H100-l.KaupoR kirjutas:Austa võistles Viljandis samal ajal porikatega. [/OT]Mati kirjutas:IMHO, kui võistlus, siis poogen neist porikatest.
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Re: H100 2009
tere porikavastased
ma sõitsin ka porikaga.vähemalt tagumine oli küljes. teate kui hea tunne on kuiva persega sõita järgmine aasta tuleb vist potikud ka jalga pista
ma sõitsin ka porikaga.vähemalt tagumine oli küljes. teate kui hea tunne on kuiva persega sõita järgmine aasta tuleb vist potikud ka jalga pista
Re: H100 2009
Mina sõitsin botikutega. Finišis olid jalad kuivad ja soojad. Ausõna.metslane kirjutas:tere porikavastased
ma sõitsin ka porikaga.vähemalt tagumine oli küljes. teate kui hea tunne on kuiva persega sõita järgmine aasta tuleb vist potikud ka jalga pista
Aga porikas järgmisel aastal? Miks mitte, sõltub ilmast.