Kes teeks otsa lahti?
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
Mulle on jäänud mulje, et kõige suurem probleem on kliendi teadmatuse ärakasutamine (järgneb mehaaniku ebakompetentsus). Mõningane aeg tagasi räägiti müügimeeste koolitusest ala "klient soovib üht, aga sul on pakkuda hoopis midagi muud". Eks nii mõnigi meist on oma teadmatuses selle õpetuse viljade ohvriks langenud.Gunnar kirjutas:Eks tavaliselt see kommunikatsioonihäire ongi kõige suurem probleem (ratta)poodides.
mõni asi jääb nüüd segaseks.mismoodi saab seda kassetti sinna peale panna kui sa selle mama müüsid?ja kui sa teadsid et ilusasti saab panna miks siis ise ei pannud?leek kirjutas:pirita HE-tahtsin lasta vahetada 8-se kasseti 9-se vastu,lisaks tagakäikari vahetus.
Vanem tüüp väitis,et ei saa panna kuna mingi võll on lühike ja mingi noorem vend tuimalt noogutas kaasa ja,ja nii see on ja et see võll maksab 2k ja neil seda pole ja osta üldse uus ratas!
tagakäikari vahetasid ära aga regulli pidin ise tegema kuna asi kõrises ja ragises.
Ainuke + oli see,et lenks lõigati õigesse pikkusesse,neil vist rauasaag või rela(keerulist seadet ei saagi seal olla)oli olemas![]()
aga huvitaval kombel küsiti raha!
tegeliklt 9-se kasetti oleks saanud ilusti panna aga müüsin selle maha!
Hoolduses üks tegija sell puudu,vist oli Kristjani-nimeline.
Kevadel samas poes uurisin rattariideid ja mingi igavlev vend saalist nähvas,et otsi ise,mul kiire.
Kuna väljas oli jahe siis soetasin endale kindad tookord!
Cly/Suva kirjutas:No selle jaoks, et 6/7/8 käigulise süsteemi pealt 9 peale minna tuleb terve ülekanne välja vahetada: Kett, chainring, käiguvahetajad. Nuut peaks sama olema 8 ja 9 käigusel kassetil, sest 9 käigune kassett ei ole tegelt suurem kui 8 käiguline, hammakate vahe on lihtsalt sutsu väiksem. Ei tea mis "võlli" täpselt mõeldi seal, a äkki oli su kassett teist tüüpi nuudi jaoks mõeldud kui see mis peal oli.
9-se kasseti saab küll 8-se asemele panna. Siiani pole küll sellega raskusi ette tulnud. Tean ainult et vanematel rummudel oli trumli osa kitsam, sunna sai vist ainult 7-se kasseti panna.Sadul kirjutas:No 9 kassetti ikka niisama 8 asemele ei saa panna, vastupidi küll. Selleks peab rummu ära vahetama ja see pole mitte odav.Cly/Suva kirjutas:No selle jaoks, et 6/7/8 käigulise süsteemi pealt 9 peale minna tuleb terve ülekanne välja vahetada: Kett, chainring, käiguvahetajad. Nuut peaks sama olema 8 ja 9 käigusel kassetil, sest 9 käigune kassett ei ole tegelt suurem kui 8 käiguline, hammakate vahe on lihtsalt sutsu väiksem. Ei tea mis "võlli" täpselt mõeldi seal, a äkki oli su kassett teist tüüpi nuudi jaoks mõeldud kui see mis peal oli.
MK777 kirjutas:9-se kasseti saab küll 8-se asemele panna. Siiani pole küll sellega raskusi ette tulnud. Tean ainult et vanematel rummudel oli trumli osa kitsam, sunna sai vist ainult 7-se kasseti panna.Sadul kirjutas:No 9 kassetti ikka niisama 8 asemele ei saa panna, vastupidi küll. Selleks peab rummu ära vahetama ja see pole mitte odav.Cly/Suva kirjutas:No selle jaoks, et 6/7/8 käigulise süsteemi pealt 9 peale minna tuleb terve ülekanne välja vahetada: Kett, chainring, käiguvahetajad. Nuut peaks sama olema 8 ja 9 käigusel kassetil, sest 9 käigune kassett ei ole tegelt suurem kui 8 käiguline, hammakate vahe on lihtsalt sutsu väiksem. Ei tea mis "võlli" täpselt mõeldi seal, a äkki oli su kassett teist tüüpi nuudi jaoks mõeldud kui see mis peal oli.
jah, ühelaiusedSadul kirjutas:Kas väidad et 8 ja 9 ne kassett on ühe laiused?
http://sheldonbrown.com/k7.htmlOnu Sheldon kirjutas:Shimano 8- and 9-speed hubs and cassettes (except Capreo ) are fully interchangeable with one another, so any 8-speed hub can be a 9-speed, or vice-versa.
Hetkel on see küll mõttetu hala. Võta telefon ja helista ise.Või täpselt sama meili oleksid võinud Hawaisse saata, kui ei raatsi kroonist kõnet teha. Mul on nii arvuti kui terve auto garantii ajal esinduses ringi vahetatud probleemide tõttu. Ja sain otse suheldes sellega hakkama. Ja oleme veel sõbrad edasi.leek kirjutas:Viisin siin mõni aeg tagasi ühe ratta PHE-i hooldusesse-öeldi,et nädal ja et kui valmis siis helistame!
Möödunud umbes 2nädalat ja ikka vaikus![]()
Ise ei hakka torkima-las seisab seal!
Täiesti nõus, siin sama kogemus. Peamised kogemused halbade mehhaanikutega:veiko kirjutas:Väga vastakas teema. Hoolduse kvaliteet sõltub mehaanikust. Olen saanud samast poest mõlemasse äärmusesse kandunud tulemuse. Erineval korral tegi erinev mehaanik. Rääkida saab poe mainest, kui tekkib probleem, siis kuidas ja kas see lahendatakse.
Kindlasti tegi mehann poe ees kontrollringi ka ära.arvoest kirjutas:Rakvere Hawaiis hullud päevad vist, keskjooksu vahetus lõppes nii: Pilt
Sa ei pea ratast leiutama, selle jaoks on ammu treeningvahend olemas:Cly/Suva kirjutas:Ma olen pikemat aega mõelnud, et mis siis saaks kui panna vändad samasse asendisse mõlemal pool. Peaks päris hea harjutus olema ülestõmbelihaste treenimiseks.