Antud näites pakuti selle hooaja rattale allahindlust üle 20%. Järjest enam jääb mulje, et pead ikka puruloll olema kui ostad mõne ratta letihinnaga (pean silmas rattaid hinnaklassis 10k ja ülespoole). See kõik paneb aga mõtlema, et:fab4 kirjutas:Mulle pakuti Superior g7-t u 35k, koos Red Metal 1 -ga u 37-38k eeku.
1) kui palju rattaid üldse ostetakse letihinnaga?
2) miks märkida rattale kallim hind kui sa tegelikult seda nagunii alega müüd?
Ilmselgelt ei ole kõik need alega hinnad ka veel omahinnad ehk siis mingi kasum jääb ikkagi alles. Äkki annaks hoopis efekti see kui poed pakuksid kohe oma kodulehel ja müügisaalis rattaid sellise hinnaga nagu hetkel pakutakse allahindluse küsimisel? Praegu on nii, et käin poes/vaatan netis, et näe, tore ratas, aga kallivõitu ja jätan ostmata. Kui hind oleks kohe mõistlik jalutaks ehk poest rattaga välja? Eriti näen ma siin potentsiaali väiksematele poodidele, kes minu kogemuse järgi hetkel käituvad juba selliselt, et piisab sul vaid poes huvi tunda ratta vastu (ei pea isegi küsima alet) kui juba öeldakse, et "näe, sildil on küll selline hind, aga saaksime seda sulle müüa ka 20-40% odavamalt". Või äkki loodetakse just kliendi poolehoid võita sellega, et tõstetakse tema enesetunnet "ainult sulle eripakkumise" abil?
(See kõik muidugi ei kehti kui märkimisväärne osa üle 10k maksvatest ratastest tõepoolest letikaga ostetakse kuna siis kaalub suurem kasum ilmselt käibekasvu üles)
igaks juhuks kirjutan siia lahti ka teema eesmärgi: kuna siin käib ka üsna palju rattapoodidega tihedalt seotud inimesi, siis äkki annab see teema veidi mõtlemisainet. loomulikult on neil endil märksa suurem kompetents rataste hinna teemal, aga ÄKKI on mõni, kes veel pole selliseid mõtteid enda peas vaaginud Ühtlasi võiks see poeinimestele veidi aimu anda, kuidas mõned (minusugused) rattaostjad mõtlevad.