![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Kas tegelt ka Turist ja Sport on sama ratas? Miks siis ühele Turist ja teisele Sport peale kirjutatud on?
Nimetasin nii nagu raamil onCly/Suva kirjutas:See on tegelt Спорт mitte Cnopm.
Kas tegelt ka Turist ja Sport on sama ratas? Miks siis ühele Turist ja teisele Sport peale kirjutatud on?
Minul oli täitsa oinasarvedega "typuct", cnytHuk" ja turist erinesid käikudest, turist 2x4 käigud ja sputa 1x4, vo olid ülekanded ka teised, ei tea, ei osanud siis sellele tähelepanu pöörataerikr kirjutas:Turist oli riser lenksuga.
Oinasarvedega Spordi ja Turisti vahele mahtus veel oinasarvedega Sputnik.
Sport ei ole Turist.
Kisub teemast välja, aga...andresle kirjutas: Aga palju kurvem on asja juures see, et seda elukat on nimetatud rattaksVäga rõve fantaasia
Nii on - elu on juhuste kokkusattumus.andresle kirjutas:Talvel ema tuttava-tuttava-tuttav sebis ka leti alt Sputa. See ratas saigi saatuslikuks...juba 25 aastaks sõltuvusse.
Peedipõld - nõukogude noore rahalehm - been there, done thatandresle kirjutas:Ma käisin 83 f...king peete rohimas ... Kuu aega varajast tõusmist ja lolli tööd, 86 rubla. Talvel ema tuttava-tuttava-tuttav sebis ka leti alt Sputa...
...ent aastal 1990 näidati miski 1918-dal toodetud LeFuraniga tursavendadele tagahelkuritMati kirjutas: Sõberpoisid oma meestekate ja teiste alamate nähtustega ei blinging murdosagi nii ägedalt.
Mati kirjutas:Peedipõld - nõukogude noore rahalehm - been there, done thatandresle kirjutas:Ma käisin 83 f...king peete rohimas ... Kuu aega varajast tõusmist ja lolli tööd, 86 rubla. Talvel ema tuttava-tuttava-tuttav sebis ka leti alt Sputa....
Kuskil 80-ndate teisel poolel või nii sebiti riiulite vahelt kaks sinist unistust - üks mulle, oinasarvedega ja puha. Ei mäleta enam, mis kirjad peal olid, tunne oli peamine - vääägev ma ütlen. Sõberpoisid oma meestekate ja teiste alamate nähtustega ei blinging murdosagi nii ägedalt. Ja siis raisk, vargad käisid ... varastasid esikahvli ära. Alguses rsk ajas tigedaks, võtt siis juba terve ratas. Leida tol ajal kuskilt sobiv kahvel oli suht mission impossible. Aga näe imet, peale mõne Paide Ralli kleepsu ja paki kuivand Tutti-Frutti vahetamist ilutses rattal uus ROHELINE kahvel. Oli küll rõve, aga tervik oli ikka kõvem trump kui iga alam mark. Lõpuks, kuskil rutsiaja lõpus müüsin 500 eest maha. Kahju ei olnud.
Muuseas, mitu rubla maksis aastal '83 üks võistluskõlbulik Colnago
Nii see oli. Ei tea küll kedagi kes reaalselt oleks ostnud aga nii toona räägiti.LOOK kirjutas:Mati kirjutas:Muuseas, mitu rubla maksis aastal '83 üks võistluskõlbulik Colnago
filmis Küljetuul http://etv.err.ee/arhiiv.php?kullafond_id=95 öeldakse, et 5 või 6 tuhhi. Rbl-i siis
See oli kasutatud auto hind järelturul, uus maksis 8000, aga tahtis autoostulubariho kirjutas:
Võrdluseks nii palju, et tutika Lada auto (selle aja keskklass, nagu täna nt Passat) turu hind oli samal ajal 2xrohkem - 10-12 KRBL.
Just, just, aga õige vastus on antud allika kohaselt (vt 5:10 kohta) hoopis 2000 rutsi.LOOK kirjutas:filmis Küljetuul http://etv.err.ee/arhiiv.php?kullafond_id=95 öeldakse, et 5 või 6 tuhhi. Rbl-i siisMati kirjutas:...Muuseas, mitu rubla maksis aastal '83 üks võistluskõlbulik Colnago
See oli sama ainulaadne nagu kõik "ainulaadsed" asjad NSVL tööstuses. Alates Moskvitšist ja lõpetades Vjatka pesumasinaga. Sellist lahendust kasutati ammu ja kasutatakse praegu cyclo-cross ratastel. Sellised näevad nad välja.Soobel kirjutas: Ja täiesti ainulaadne asi Spordi juures olid pidurite lisakangid, mis olid toodud üles stemmi lähedale selle lenksu horisontaalse osa juurde, nii et pidurdada sai ka püsti sõites ja sealt ülevalt lenksu kinni hoides. Hiljem olen kohanud sellist lahendust vaid humanitaarabi Tunturitel ja Crescentidel, millel on oinasarved lenksu asemel olnud.
Teadjad mehed rääkisid aastal 1986, et litsentsisaanute spordiorganisatsioonidel (oli selline Liidukatele pääsemise kvalifikatsioonisüsteem välja mõeldud) oli võimalus osta Tahion, kuid äri jäi tegemata, sest ratas "oli 2 korda kallim kui Colnago". Samade asjapulkade jutus oli ka Colnago hinnaks öeldud 1500 USD. Tollal maksis Stardikas 125 rubla, XB3 "spetszakaz" ametlikult 300, turul 600, Tahion 3000, Colnago 1500x0,86=ca 1400 rubla. Aga hinnad, peale stardika, on kõik teoreetilised, sest neid asju ju tegelt osta ei saanud. Vaid pizdiitatud asjad ja muidu sohiga saadud olid turulMati kirjutas:Peedipõld - nõukogude noore rahalehm - been there, done thatandresle kirjutas:Ma käisin 83 f...king peete rohimas ... Kuu aega varajast tõusmist ja lolli tööd, 86 rubla. Talvel ema tuttava-tuttava-tuttav sebis ka leti alt Sputa....
Kuskil 80-ndate teisel poolel või nii sebiti riiulite vahelt kaks sinist unistust - üks mulle, oinasarvedega ja puha. Ei mäleta enam, mis kirjad peal olid, tunne oli peamine - vääägev ma ütlen. Sõberpoisid oma meestekate ja teiste alamate nähtustega ei blinging murdosagi nii ägedalt. Ja siis raisk, vargad käisid ... varastasid esikahvli ära. Alguses rsk ajas tigedaks, võtt siis juba terve ratas. Leida tol ajal kuskilt sobiv kahvel oli suht mission impossible. Aga näe imet, peale mõne Paide Ralli kleepsu ja paki kuivand Tutti-Frutti vahetamist ilutses rattal uus ROHELINE kahvel. Oli küll rõve, aga tervik oli ikka kõvem trump kui iga alam mark. Lõpuks, kuskil rutsiaja lõpus müüsin 500 eest maha. Kahju ei olnud.
Muuseas, mitu rubla maksis aastal '83 üks võistluskõlbulik Colnago
andresle kirjutas:Teadjad mehed rääkisid aastal 1986, et litsentsisaanute spordiorganisatsioonidel (oli selline Liidukatele pääsemise kvalifikatsioonisüsteem välja mõeldud) oli võimalus osta Tahion, ... Tollal maksis ... Tahion 3000 ...
Ajasid kohe nostalgiapisara silma - mul on olnud ka 1 neist 400-st. Kuradi hea tundus siis. Ja kerge jne. Ratas sai viga - rannas kukkusid rattad ümber ja mul oli mõlk sees. Ei olnud teiste vene rataste sarnane tankMati kirjutas:andresle kirjutas:Teadjad mehed rääkisid aastal 1986, et litsentsisaanute spordiorganisatsioonidel (oli selline Liidukatele pääsemise kvalifikatsioonisüsteem välja mõeldud) oli võimalus osta Tahion, ... Tollal maksis ... Tahion 3000 ...... uurisin, selgub et ei olnudki välismaa relv. Custom värk, 11 aastaga 400 eksemplari.
Juba kammisin Ebay ja neti müügi kontekstis läbi - tühjad pihud!Soobel kirjutas:Huvitav, kas mõni selline kuskil säilinud ka on? ...
Kui räägid Tahionist, siis tean, kust võin saada trekiraami helista 5644943, kui tõsiselt huvi onSoobel kirjutas:Huvitav, kas mõni selline kuskil säilinud ka on? Ise ei huvituks, ma rohkem selline luhvtipump, mitte tõsine vanavarakoguja, aga isand Prausti kollektsiooni kuluks selline relv kindlasti ära. Kui just vähemalt mõni spordiklubi pole mõnda vanasõidukina kõrvale tõstnud ja säilitanud.
Suured tänud filmi lingi eest! Ise juba väga kaua seda filmi taga ajanud, kuid siis jälle ära unustanud jne..
Tavaline lalin - kõik Eesti ratturid Soomes sõitsid peldikutega ja kõik Eesti ratturid Soomes võitsid. Welcome to Estonia! Aga ava esimene postitus, siis saad teada, et sellise rattaga Sa kindlasti Soomes ei käinudT6nu kirjutas:Aga teemasse: sport oli veel 90ndate teises pooles IMO täitsa enamvähem võistlusratas. Mäletan, kuidas kergelt roostese Spordiga sai Soomes võistlustel käidud. Enne starti oli soomlastel nalja kui palju, peale finišit veel rohkem- ei olnud ju reaalne sellise vanaraua käest kaela saada
Eelpool nimetatud varustus- ja käiguülekande-erinevustele lisaks on põhivahe siiski raamis. Kui võrrelda näitekst stardikat ja turisti, siis turisti raam on palju lihtsam, "lug"id on robustsemad, neid polegi vist üritatud õhendada. Tagapiduri kinnitusplaat on punktkeevitusega plekileht jne. Stardikal on juba "ägedama" ornamenteeringuga sisselõiked "lug"ides, silma torkavad ka õhenduskatsed, et "lug"e kergendada. Üldiselt näeb välja et vaeva on rohkem nähtud, olenemata asjaolust, et gaaskeevitusele lisaks on näiteks minu stardika raamil kasutatud ka punktkeevitust (Ilmselt esmaspäeval tehtud ratas vms, kus keevitajal oli veel nädalavahetusest kerge promill, nõuka traditsioonis). See on nüüd üpriski subjektiivne, aga mulle tundub et turist on alati olnud vedelama ja raskema raamiga. Stardikas tundub kõrvutades suhteliselt jäik. Pole kumbagi raami eraldi kaalunud, kuid ehk oskab keegi veel kommenteerida? Eks turisti on alati raskeks teinud ju ta kolakad veljed ja stardikat samavõrra kergemaks ta üleni-alu tubular-jooksud. Stardikat ja Spordikat ei oska kommenteerida, Kas peale varustuse vahe ( spordikal siis ilmselt vähem varustust?) oli ka raami kaalus/konstruktsioonis vahe?Cly/Suva kirjutas:See on tegelt Спорт mitte Cnopm.
Kas tegelt ka Turist ja Sport on sama ratas? Miks siis ühele Turist ja teisele Sport peale kirjutatud on?