Oleks hea kogemusi vahetada
![Idea :idea:](./images/smilies/icon_idea.gif)
põhimõtteliselt saab kõik ise tehtud. Keskjooksu käin veel esijalgu poes keeramas, kuna võtit pole raatsinud osta. Alles eelmine nädal võtsin rummud lahti, kuid nagu selgus, asjata. Polnud ühtegi liivatera jms ning määre oli täiesti puhas, seega ei lisanud todagi. Laagrid olid nagu uuedRom kirjutas:Kuipalju rahvast siin ise rumme hooldavad, trosse ja kõrisi puhastavad ja muud hooldust teevad?
Oleks hea kogemusi vahetada
Suruõhuga saab kah läbi puhuda,kõrisid plegi ju midagi puhastada, tross välja, sitt välja, määrdeaine vahele.
Indrek Sul Hügi rummud.........kerget käevärinat ei teki kui lahti võtadAlles eelmine nädal võtsin rummud lahti, kuid nagu selgus, asjata. Polnud ühtegi liivatera jms ning määre oli täiesti puhas, seega ei lisanud todagi
eks alguses süda ikka puperdas väheRom kirjutas:Indrek Sul Hügi rummud.........kerget käevärinat ei teki kui lahti võtad![]()
Millist määret kasutate rummude sees?......ja milline trossi hästi libisema paneb?
no mingilmääral kindlasti jääb aga kes krt sinna sisse näebindrek kirjutas: Aga kas nende leotistega kõrisid trosse puhastades ei teki seda effekti, et pärast ei jää määre enam peal. Trossi pühid veel puhtaks, aga kõri ikka seestpoolt ei pühi, sinna jääb seda leotist ikka sisse mingil määral. On see hea?
vana hea "tavott" litol-24 on hea määr, kuid natuke tihke minumeelest et kasutada rattarummudes.person kirjutas: Aga nüüd, kus uus ratas, peaks võib-olla tavoti asemele midagi uut muretsemaÄkki keegi teab, ons tal mingit süüd
kui on tõesti vaja ainult kinni keerata, siis see on umbes 10 - 15 min töö. helista poodi ja küsi mis see teenus maksab.SuurKisa kirjutas:kas keegi oskaks öelda,palju keskjooksu parandamine maksab?Ise ka täpselt ei tea,mis viga.Mingi loks on sees ja ma arvan,et seda annab kinni keerata,aga võtit pole..
Metall millest tehakse on suht sama, aga millest tingitud selline odav hind ,et mees treib need v6tmed ise, kui masin ja oskus olemas, miks mitte.valdek kirjutas:Aga kuidas kvaliteedivahega on, kas mitte samasuunaline hinnamuutusega???ares kirjutas:... ja mees kes odavaid teeb hakkab alles oktoobrist tööle, ala -40 tükk
1. Kui mees kasutab *vana* vene tööriistaterast, siis on too materjal võrreldav praegustes proffi-riistades kasutatavaga. Teatavasti oli sovjetiaegne teras vägagi kvaliteetne.ares kirjutas: Metall millest tehakse on suht sama, aga millest tingitud selline odav hind ,et mees treib need v6tmed ise, kui masin ja oskus olemas, miks mitte.
igal juhul tasub osta korralikud tööriistad. pigem lase mõni asi endiselt poes teha kui ei taha võtmete peale nii palju kulutada. ideaalis võiks üldse kõik osad momentvõtmega keerata, paraku ei tehta seda ka hoolduses.bambino kirjutas:kas on äkki mõtet tellida saksast mingi noname komplekt, kus kõik tööriistad olemas või osta sama raha eest 5-6 kvaliteetset tööriista?
sõltub mis töid teha tahad. kasseti võtmega keerad lahti tagahammasrattad(kasseti) ja asendad uutega. tirr on see mille peal on tagahammasrattad. tirri lahti keeramiseks jooksu küljest on vaja vist vaid pikka 12 mm kuuskanti mis pannakse tirri vastaspolelt läbi rummu tirri otsa. tirrivõti on juba tirri enda lahti keeramiseks. tirr on see, mis vabajooksu lastes kõriseb, seega seal sees vedru, kuulid jm. sogabambino kirjutas:nii et siis tuleks hankida vähemalt kassetivõti, ketivõti, tirrivõti ja võib-olla ka vändatõmmits+keskjooksuvõti. Üks rumal küsimus ka: mis vahe on kasseti- ja tirrivõtmel? Pildi peal on üsna sarnased...
mina olen ostnud kõik oma tööriistad aastate jooksul ükshaaval. mida vaja remontida oli, selle jaoks riista ostsin. alustasin kuuskantidest , ostsin suht odavad ja need on tänaseks ära kulunud ja kallimatega asendatud. nende pealt ei maksa kokku hoida. kuid ülejäänud riistad, nagu vändatõmmits, kassetivõti, tirrivõti , lehtvõtmed võivad olla küll odavad, ilma park tool logodetabambino kirjutas:Mis oleksid need põhilised tööriistad, mida hankida ja mis summaga (mitte 1.169 eurot) peaks arvestama? Kuuskantvõtmed on olemas. Keerulisemad ja harvemad tööd võiks siiski jääda asjatundjatele aga nn. tavahooldusega peaks iga rattahuviline ju hakkama saama.
see on siuke riist, mis teab täpselt millise jõuga keerata polte ja mutreid kinni.tarmo kirjutas:anna palun andeks minu võhiklikkus tööriistade alalRuve kirjutas:ideaalis võiks üldse kõik osad momentvõtmega keerata, paraku ei tehta seda ka hoolduses.
, aga mis asi on momentvõti?
selle kohta öeldakse eriti arvutimajanduses, et RTFM. kuigi rattamanualis jah, selliseid asju pole, juppide maualides jälle on. parktooli õpetustes ka tihtipeale kirjas.ErikT kirjutas:Momentvõtit tuntakse täpsema nime all dünamomeetervõti, ja selleks, et seda kasutada peaksid ju teadma mitme njuutoni tugevusega tuleb üks või teine polt kinni keerata. Kust sellist infot saada ??? Mina seda küll ei oma.
Dünamo poes on jah liikunud ca 60 krooniseid kasseti ja keskjooksuvõtmeid, mis on kuskil kohaliku pingi ääres treitud/freesitud. Aga nende odavus on otseses seoses kvaliteediga. Mina nt pidin kasseti võtme tagasi viima, sest asi oli mingites millimeetri osades, et mitte sobidatarmo kirjutas:...kunagi oli dünamos saada odavaid tööriistu, vaata sinna...