Politsei trahvimas
Politsei trahvimas
Politsei on võtnud tõsiselt ette autojuhid, kellel rattahoidja kinnitub kärukonksule. Nimelt varjavad sinna paigutatud rattad auto numbrimärgi ja tuled ning selle eest väänatakse päris korralik trahv. Varem polnud see eriti aktuaalne, kuid nüüd olen juba mitmelt sõbralt kuulnud, et nad on pidanud politseid toetama. Nõuete järgi peab olema täiendav plaat vms, millel number ja tuled (võib ka ise valmistada). Nii, et olge ettevaatlikud.
Endal õnneks rattad katusel.
Endal õnneks rattad katusel.
Aga mind ahistas eile mootorrattur-politseinik eile selle eest, et rikkusin LE seda sätet, mis keelab rattaga sõita sõiduteel, kui sellega paralleelselt kulgeb rattatee. Kõrvaltvaatajale võis vist jääda päris koomiline mulje, kui me pikalt-pikalt mööda Vana-Rannamõisa teed kõrvuti sõitsime ja kumbki oma joru ajas. Imelik, et eskordi taha kogunenud autodejorust keegi tuututama ei kukkunud. Kui lgp. korravalvuri viiped rattatee suunas eriti närviliseks läksid, siis lojaalse kodanikuga loobusin kanakitkumisest. Tagantjärele mõeldes ega mind vist kuulnudki, tal ju kiiver peas...
õu shit. Kui elu eestis edeneb, siis on ju varsti jalgrattateedega varustaud ka ntx. Tallinn-Keila-Klooga-Rannamõisa-Tallinn ring ja mis siis saab. Mootorratturhiired ajavad sportlased rulluisutajate vahele võitavaline jobu kirjutas:Aga mind ahistas eile mootorrattur-politseinik eile selle eest, et rikkusin LE seda sätet, mis keelab rattaga sõita sõiduteel, kui sellega paralleelselt kulgeb rattatee. Kõrvaltvaatajale võis vist jääda päris koomiline mulje, kui me pikalt-pikalt mööda Vana-Rannamõisa teed kõrvuti sõitsime ja kumbki oma joru ajas. Imelik, et eskordi taha kogunenud autodejorust keegi tuututama ei kukkunud. Kui lgp. korravalvuri viiped rattatee suunas eriti närviliseks läksid, siis lojaalse kodanikuga loobusin kanakitkumisest. Tagantjärele mõeldes ega mind vist kuulnudki, tal ju kiiver peas...
Rannamõisa tee kulgeb rattateega paraleeselt küll vaid alla 1 km ja on sealkohas rekonstrueerimata (loe kitsas ja katkine) ja kasutan sel lõigul ka ise rattateed. Kuid fakt ise, et sportlase moega (oletan et kannad rattariideid, kiivrit jms) sõitjaid teelt minema kihutatakse on ju kurvastav.
Trennis tuleb sõita sama kiirest, kui võistlusel. Või isegi natuke kiiremini!
Minule tehti hoiatus selle eest ,et korraks kõnniteele põikasin. Suurema probleemi lahendas see, et teisel pool teed sõitis kari jõmpsikaid nii kuidas juhtus ja minu rikkumine oli nendega võrreldes väike (mundrimehe arvates). Aga edaspidi olen targem ja hoian silmad lahti ,et mitte vahele jääda.
Tanel
Mul üks naistuttav sai 180 kr trahvi selle eest, et sõitis samuti kõnniteel, kuna elab ühesuunalise tee ääres ja ei viitsinud paraja ringiga koju sõita. Kusjuures ühtegi jalakäijat kõnniteel polnud ja ei tulnud.koomahai kirjutas:Minule tehti hoiatus selle eest ,et korraks kõnniteele põikasin. Suurema probleemi lahendas see, et teisel pool teed sõitis kari jõmpsikaid nii kuidas juhtus ja minu rikkumine oli nendega võrreldes väike (mundrimehe arvates). Aga edaspidi olen targem ja hoian silmad lahti ,et mitte vahele jääda.
Re: Politsei trahvimas
Olen kah üks kärukonkslastest.surfar kirjutas:Politsei on võtnud tõsiselt ette autojuhid, kellel rattahoidja kinnitub kärukonksule. Nimelt varjavad sinna paigutatud rattad auto numbrimärgi ja tuled ning selle eest väänatakse päris korralik trahv. Nõuete järgi peab olema täiendav plaat vms, millel number ja tuled (võib ka ise valmistada)..
Kasutan Thule 975 lisapaneeli
http://www.kaha.fi/cgi-bin/product/view.pl?cid=102
Kuna sageli on vaja rattahoidjat tõsta erinevatele masinatele, siis numbrihoidja on avatav. Kellel on üks masin, siis on etem minna ARK-i ja öelda, et number on ära kadunud/varastatud . Müüvad teile nn kolmanda numbri .
Re: Politsei trahvimas
Mis jutt see on. Sellise jutu peale saadavad ARKi vennad su ikka väga pikalt. Põhjus: Kui keegi pätt sul autol ühe numbri ära varastab, siis ta ei saa minna teist sama juurde küsima, et hiljem sinu numbrimärgiga kuskil sigatseda. Ei loe isegi tehnilise passi näitamine. Kui oled ühe numbri ära kaotanud on väljaminekud uuele numbrile ja passile kindlustatud.mart kirjutas: Olen kah üks kärukonkslastest.
Kasutan Thule 975 lisapaneeli
http://www.kaha.fi/cgi-bin/product/view.pl?cid=102
Kuna sageli on vaja rattahoidjat tõsta erinevatele masinatele, siis numbrihoidja on avatav. Kellel on üks masin, siis on etem minna ARK-i ja öelda, et number on ära kadunud/varastatud . Müüvad teile nn kolmanda numbri .
Küsisin siiski järele ning on tehtud küll mõningaid 3. nr. Sellisel juhul on tuldud vaatama, kas autol on ikka 2 numbrit küljes, et asi ikka õige kasutamise leiaks.Ereliukas kirjutas:ARK annab uue nr, kui ntx vana on kõlbmatu, st siis võtavad selle vigase tagasi.
Minu teada väljastab ka 3. numbri, kuid siis tuleb rääkidagi, et see läheb ntx rattahoidjale.
lisa nr maksab 130 kr minu andmetel.
Jep, mul olid 2 aasta vanused andmed siis pidi 3. numbrit ARK-ist *välja nihverdama*, kuna otsejutt rattahoidja lisanumbrist jäi bürokraatia taha kinni.surfar kirjutas:Küsisin siiski järele ning on tehtud küll mõningaid 3. nr. Sellisel juhul on tuldud vaatama, kas autol on ikka 2 numbrit küljes, et asi ikka õige kasutamise leiaks.Ereliukas kirjutas:ARK annab uue nr, kui ntx vana on kõlbmatu, st siis võtavad selle vigase tagasi.
Minu teada väljastab ka 3. numbri, kuid siis tuleb rääkidagi, et see läheb ntx rattahoidjale.
lisa nr maksab 130 kr minu andmetel.
Ise olen Kakumäe kandis tiirutanud vahest ja seal politseinikud patrullivad ja mõõdavad kiirust üsna tihti ja alguses võtsin küll varakult rattateele, et vältida mingeid probleeme, nüüd aga kui mnt rattaga käinud olen, olen küll südamerahus mööda autotee serva sõitnud, mis sellest et koguaeg rattatee kõrval kulgeb.........pole nagu ühtegi kommentaari kuulnud......aga lihtsalt ma leian et põhjendusest et jalakäijate ja uisutajatega koos on liialt ohtlik koos sõita, peaks piisama
Naiivne oleks arvata, et kui seadusesilm on ennast Kakumäel 30 või 40 märgi mõjualas (radariga) mugavalt võssa parkinud, on tal ebaterve huvi mingeid sõiduteel tallavaid rattureid ahistada. Pole rentaabel äri. Kes tahab, saab aru.
Aga ega ma seda mootorattur-politseinikku tema rutiinsete tööülesannete korrektse täitmise eest ei tohi hukka mõista. Ta ei saa ju peale LE tsiteerimist ja minu vastukobisemist omamehelikult öelda, et laadna, riku siis seadusi pealegi. Ja mina ajaksin rinna ette, et näe kus k...di tropp, tänagu õnne, et tervelt koju sai...
Me võime seadusi arvustada ja kiruda, aga seadusetus oleks hullem.
Aga ega ma seda mootorattur-politseinikku tema rutiinsete tööülesannete korrektse täitmise eest ei tohi hukka mõista. Ta ei saa ju peale LE tsiteerimist ja minu vastukobisemist omamehelikult öelda, et laadna, riku siis seadusi pealegi. Ja mina ajaksin rinna ette, et näe kus k...di tropp, tänagu õnne, et tervelt koju sai...
Me võime seadusi arvustada ja kiruda, aga seadusetus oleks hullem.
Ma olen saanud Viimsi-Rohuneeme teel politseilt noomida, et ma rattateel ei sõida.
Samas oleksin õnnetusse sattunud kui tulin üle Pirita silla rattateed mööda (on silla vasakul kõnniteel). Sõitsin ilusasti paremal kui vastu tuli kodanik vasakult ja temast üritas mööda saada veel üks. Vastatulevast möödasõitjast olin sunnitud otsasõidu vältimiseks järsult kõrgest tänavarandist alla autoteele keerama. Hea, et tasakaalu säilitasin ja auto ette ei kukkunud.
Autoteel on vähemalt mingid reeglid, aga rattateel sõidetakse nagu pähe tuleb. Tee siis trenni kui pead kogu aeg valvel olema, et mõni "jobu" ette ei keera. Iseasi muidugi kui rattateel liiiklejaid vähe.
Teine probleem aga on minu kui autojuhi silme läbi on üle autoteede minevad (peasjalikult linnas) rattateed. Väga mitmed korrad on autoga mõne pöörde ajal kui oled veendunud, et tee puhas, rattateel tuhisenud üle mõni ratas. Pühapäevitajatel pole probleemiks iga ristumise juures hoog maha võtta kuid ühtlase kiirusega trennisõitu teha on pea võimatu.
Samas oleksin õnnetusse sattunud kui tulin üle Pirita silla rattateed mööda (on silla vasakul kõnniteel). Sõitsin ilusasti paremal kui vastu tuli kodanik vasakult ja temast üritas mööda saada veel üks. Vastatulevast möödasõitjast olin sunnitud otsasõidu vältimiseks järsult kõrgest tänavarandist alla autoteele keerama. Hea, et tasakaalu säilitasin ja auto ette ei kukkunud.
Autoteel on vähemalt mingid reeglid, aga rattateel sõidetakse nagu pähe tuleb. Tee siis trenni kui pead kogu aeg valvel olema, et mõni "jobu" ette ei keera. Iseasi muidugi kui rattateel liiiklejaid vähe.
Teine probleem aga on minu kui autojuhi silme läbi on üle autoteede minevad (peasjalikult linnas) rattateed. Väga mitmed korrad on autoga mõne pöörde ajal kui oled veendunud, et tee puhas, rattateel tuhisenud üle mõni ratas. Pühapäevitajatel pole probleemiks iga ristumise juures hoog maha võtta kuid ühtlase kiirusega trennisõitu teha on pea võimatu.
Kas see politseinik on hr Arop olnud? Selle onuga on muudki toredaid juhtumisi olnud...Al kirjutas:Ma olen saanud Viimsi-Rohuneeme teel politseilt noomida, et ma rattateel ei sõida.
Samas oleksin õnnetusse sattunud kui tulin üle Pirita silla rattateed mööda (on silla vasakul kõnniteel). Sõitsin ilusasti paremal kui vastu tuli kodanik vasakult ja temast üritas mööda saada veel üks. Vastatulevast möödasõitjast olin sunnitud otsasõidu vältimiseks järsult kõrgest tänavarandist alla autoteele keerama. Hea, et tasakaalu säilitasin ja auto ette ei kukkunud.
Autoteel on vähemalt mingid reeglid, aga rattateel sõidetakse nagu pähe tuleb. Tee siis trenni kui pead kogu aeg valvel olema, et mõni "jobu" ette ei keera. Iseasi muidugi kui rattateel liiiklejaid vähe.
Teine probleem aga on minu kui autojuhi silme läbi on üle autoteede minevad (peasjalikult linnas) rattateed. Väga mitmed korrad on autoga mõne pöörde ajal kui oled veendunud, et tee puhas, rattateel tuhisenud üle mõni ratas. Pühapäevitajatel pole probleemiks iga ristumise juures hoog maha võtta kuid ühtlase kiirusega trennisõitu teha on pea võimatu.
No Pain No Gain