Аист
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
- peeterplaaster
- Rattur
- Postitusi: 113
- Liitunud: 30. 04. 2009. 14:56
Re: Аист
Hee, mul oli lapsepõlves see Aisti kokukas Üpris sürr on vaadata, et sama tootja velosi saab nüüd isegi Dura-Ace'i pudinatega osta. Ei jää ruumi nostalgiale.
Re: Аист
Miks sa arvad, et nendega sõita ei kannata? Mul on üks Desna 1990.aastast ja see peab ülihästi vastu. Loomulikult ei pea ükski ratas vastu kui teda ei hooldata aga hea hoolduse korral kestavad kõik vene rattad nii et hoia ja keela.
Re: Аист
Jalgratast hinnata vastupidavuse järgi on täiesti mõttetu. Pole ratast, mis ei kesta kui teda regulaarselt hooldatakse. Aga selle kõige juures on olemas üks vähe märgatav asi nagu sõidunauding, mida see paksuseinaliste raskete survetorude laadne moodustis küll ei paku. Ja nii väkese läbimõõduga rataste ringiajamine kulutab mõttetult palju kaloreid, mõiste kasutegur väärtus omandab seal olematuid väärtusi.ktmxcx kirjutas:Miks sa arvad, et nendega sõita ei kannata? Mul on üks Desna 1990.aastast ja see peab ülihästi vastu. Loomulikult ei pea ükski ratas vastu kui teda ei hooldata aga hea hoolduse korral kestavad kõik vene rattad nii et hoia ja keela.
PS! tahaks teada mitu % sellise asja kasutajatest seda ka regulaarselt KOKKU panevad. Kardan, et mõni üksik.
Aga kui ikka meeldib, siis jõudu...
Re: Аист
Kui juba kokukat tahta, siis võta parem miski Dahon'i mudel. Maksab ilmselt mõned korrad rohkem aga selle eest on ka sõidumugavust ja -omadusi palju enam.
Tartu Eksperimentaalne Jalgrattatehas
http://www.facebook.com/rattatehas
http://www.facebook.com/rattatehas
Re: Аист
Ega ma Desnaga iga päev ei sõidagi, igapäevaseks tarbeks on teine ratas. Desnaga käin vahel suvel ilusa ilmaga kalal ja liigun mööda kruusa- ja metsavaheteid ning naudin loodust, kevadel jälle käin metsast kasemahla toomas. Puhas nostalgia.axxo kirjutas:Jalgratast hinnata vastupidavuse järgi on täiesti mõttetu. Pole ratast, mis ei kesta kui teda regulaarselt hooldatakse. Aga selle kõige juures on olemas üks vähe märgatav asi nagu sõidunauding, mida see paksuseinaliste raskete survetorude laadne moodustis küll ei paku. Ja nii väkese läbimõõduga rataste ringiajamine kulutab mõttetult palju kaloreid, mõiste kasutegur väärtus omandab seal olematuid väärtusi.ktmxcx kirjutas:Miks sa arvad, et nendega sõita ei kannata? Mul on üks Desna 1990.aastast ja see peab ülihästi vastu. Loomulikult ei pea ükski ratas vastu kui teda ei hooldata aga hea hoolduse korral kestavad kõik vene rattad nii et hoia ja keela.
PS! tahaks teada mitu % sellise asja kasutajatest seda ka regulaarselt KOKKU panevad. Kardan, et mõni üksik.
Aga kui ikka meeldib, siis jõudu...
- kristjan07
- Rattur
- Postitusi: 856
- Liitunud: 03. 04. 2004. 18:25
Re: Аист
Kokkupandavat mudelit ei tahaks aga maanteemudeli TC9-101 võtaks küll.
Re: Аист
Neile, kes tahavad odavalt linnasõitudeks töökindlat pilli saada ning kelle elamispinnal napib ruumi ratta hoidmiseks, on see hea variant. Linnas ülikiire vokiga nagunii midagi peale ei hakka, sest enamasti ei ole seal võimalust ohutult 40 km/h uhada (Tartu tingimustes on kuni 20 km/h paras, kiiremini sõitmine annab võitu vaid loetud minutid, ohtlikkus aga kasvab kõvasti), seega saad taha panna suurema hammasratta ja seeläbi säästa väntamiseks kuluvat jõudu. Näiteks mul oli kunagi taoline kokkupandav. Taga oli sellel nii pisike hammasratas, et tundus pigem hammasvööna Selle ringiajamine võttis võhmale küll ja isegi väikesed tõusud muutusid pingutavaks. Panin taha normaalse hammasratta, sama suure, kui näiteks Saljutil, ning siis oli juba hea sõita. Tõsi küll, pikemaid maanteeretki ma sellega ei teinud, käisin vaid linnalähedastel trippidel. Küll aga vahetasin siledad kummid mudakummide vastu - kuival maal ei andnud see juurde ega võtnud midagi maha, küll aga paranes tunduvalt sõidumugavus ja juhitavus lödisemates tingimustes (muda, samuti mitmesuguses konditsioonis lumi).ktmxcx kirjutas:Ega ma Desnaga iga päev ei sõidagi, igapäevaseks tarbeks on teine ratas. Desnaga käin vahel suvel ilusa ilmaga kalal ja liigun mööda kruusa- ja metsavaheteid ning naudin loodust, kevadel jälle käin metsast kasemahla toomas. Puhas nostalgia.axxo kirjutas:Jalgratast hinnata vastupidavuse järgi on täiesti mõttetu. Pole ratast, mis ei kesta kui teda regulaarselt hooldatakse. Aga selle kõige juures on olemas üks vähe märgatav asi nagu sõidunauding, mida see paksuseinaliste raskete survetorude laadne moodustis küll ei paku. Ja nii väikese läbimõõduga rataste ringiajamine kulutab mõttetult palju kaloreid, mõiste kasutegur väärtus omandab seal olematuid väärtusi.ktmxcx kirjutas:Miks sa arvad, et nendega sõita ei kannata? Mul on üks Desna 1990.aastast ja see peab ülihästi vastu. Loomulikult ei pea ükski ratas vastu kui teda ei hooldata aga hea hoolduse korral kestavad kõik vene rattad nii et hoia ja keela.
PS! tahaks teada mitu % sellise asja kasutajatest seda ka regulaarselt KOKKU panevad. Kardan, et mõni üksik.
Aga kui ikka meeldib, siis jõudu...
Re: Аист
Suures kevade ootuses on mul heameel teatada, et Jetson OÜ toob ametlikult vanad ja head nõuka rattad Eesti turule tagasi.
Täna sai sõlmitud ekslusiivõigus Aist rataste müügiks meie turul.
Esimesed rattad jõuavad kuu aja pärast meie kodumaa pinnale, kuid infot 2010 aasta mudelite kohta loodame oma veebilehele panna üles järgmise nädala alguses.
Kõigile "meestekatele", "naistekatele", "kokukatele" ja "titekatele" võib juba praegu päringuid ja ettetellimusi saata info@jetson.ee
Täna sai sõlmitud ekslusiivõigus Aist rataste müügiks meie turul.
Esimesed rattad jõuavad kuu aja pärast meie kodumaa pinnale, kuid infot 2010 aasta mudelite kohta loodame oma veebilehele panna üles järgmise nädala alguses.
Kõigile "meestekatele", "naistekatele", "kokukatele" ja "titekatele" võib juba praegu päringuid ja ettetellimusi saata info@jetson.ee
Re: Аист
Kusjuures kahjuks peab tõdema, et AIST on kõik Carbon raamiga mudelid oma valikust 2010 aastaks kõrvaldanud. Jäänud on ainult üks korralik Track/FixedGear ratas ja muus osas on endine Nõukogude Liit ning "Hiina" Altus ja Acera maastikurattad. Viimased ei ole kindlasti meie turul konkurentsis.
Seega on AISTIL pakkuda hetkel ikkagi peamiselt rattaid retrohingelistele.
Seega on AISTIL pakkuda hetkel ikkagi peamiselt rattaid retrohingelistele.
Re: Аист
Aisti ilma käikudeta variante müüakse küll Eestis. Siuksel lehel http://www.lihtneratas.ural.ee/
Mul on ja jumala hästi sõidab. See on natsake reklaam, sest mu isa hakkas neid siia tooma (ta on küll retrohingeline).
Mul on ja jumala hästi sõidab. See on natsake reklaam, sest mu isa hakkas neid siia tooma (ta on küll retrohingeline).