Küsimus deore dual control käiguvaheti/piduri lingi kohta
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Küsimus deore dual control käiguvaheti/piduri lingi kohta
Käisin rattapoes ja tutvusin sellise riistapuuga. Olen ratastega kokku puutunud küll, aga seda nägin esimest korda.
Igatahes kui kellelgi on kogemusi, andke teada, kuidas vastu peavad jne.
Tänan
Igatahes kui kellelgi on kogemusi, andke teada, kuidas vastu peavad jne.
Tänan
Re: Küsimus deore dual control käiguvaheti/piduri lingi kohta
Vastu peavad normalselt. Ise olen kasutanud seda süsteemi alates XT04a mudelist. Kasutusmugavus on maitseasi. Kellele meeldib, kellele mitte. Mina olen rahul.
Re: Küsimus deore dual control käiguvaheti/piduri lingi kohta
Tegemist oli vist lihtsalt deorega mitte xt-ga, kui seal nüüd mingi märkimisväärne vahe sisse tuleb.
Kui nüüd võtta võrdlusesse Deore rapidfire, siis milline on arvamus.
See dual shifter paistis selline uus ja huvitav asi olevat minu jaoks, nii et hea meelega prooviks ära.
Kui nüüd võtta võrdlusesse Deore rapidfire, siis milline on arvamus.
See dual shifter paistis selline uus ja huvitav asi olevat minu jaoks, nii et hea meelega prooviks ära.
Re: Küsimus deore dual control käiguvaheti/piduri lingi kohta
Deore, XT või XTR... vahet pole, vahetmamise põhimõte on sama. Otsi foorumistest. Dual Control linkidest on siin varem juttu ja vaidlust olnud piisavalt. RapidFire'ga võrrelda oleks kohatu. Need on kaks erinevat süsteemi. Eks se eole rohkem maitse asi. Kui Dual Contorl tundub huvitav, proovi ära. Igal süsteemil on omad head ja vead. Ja igaüks kiidab seda, mis talle meeldib.
Re: Küsimus deore dual control käiguvaheti/piduri lingi kohta
Mul on oma rattal XT DualControl ja ma ei vahetaks neid mingi hinna eest tavaliste vastu, kuna:
- nendega saan samal kui pidurdan ka käiku vahetada ja vastupidi
- saan sarvedest kinni hoides käiku vahetada näppudega
- lenksu peal on vähem vidinaid
- kaal on väiksem, kui tavapidur + tavavahetaja kokku
Miinuseks on muidugi see, et kui tahad hiljem ketaspidurile üle minna, pead ka vahetajad välja vahetama. AGA Shimanol on ka hüdraulilised DualControl lingid olemas....
Teine miinus on see, et kui oled harjunud RapidFire (keeratavate) vahetajatega, siis nõuab vast ümberõppimist.
- nendega saan samal kui pidurdan ka käiku vahetada ja vastupidi
- saan sarvedest kinni hoides käiku vahetada näppudega
- lenksu peal on vähem vidinaid
- kaal on väiksem, kui tavapidur + tavavahetaja kokku
Miinuseks on muidugi see, et kui tahad hiljem ketaspidurile üle minna, pead ka vahetajad välja vahetama. AGA Shimanol on ka hüdraulilised DualControl lingid olemas....
Teine miinus on see, et kui oled harjunud RapidFire (keeratavate) vahetajatega, siis nõuab vast ümberõppimist.
Sõidan siis kui tahan...
Re: Küsimus deore dual control käiguvaheti/piduri lingi kohta
rapidfire ei ole keeratav, gripshiftid on keeratavadanryo kirjutas:Teine miinus on see, et kui oled harjunud RapidFire (keeratavate) vahetajatega, siis nõuab vast ümberõppimist.
Re: Küsimus deore dual control käiguvaheti/piduri lingi kohta
Mul ka XT dualcontrol`id kolm aastat olnud ja igati rahul. Enne olid tavalised xt`d ja neid tagasi ei igatse. Mingeid probleeme pole ka olnud.
Re: Küsimus deore dual control käiguvaheti/piduri lingi kohta
Deorel ja vanadel xt ja xtr dual linkidel pole vahet muus kui lihtsalt lingi käigu/tunnetuse kvaliteedis/kaalus.
Uued xt ja xtr dual lingid on vanadest tuntavalt erinevad.Lisaks paremale mugavusele vahetavad nad kiiremini.Ehk "vabastav"vahetus toimub kohe kui linki lükata.Vanal pidi lisaks lingi lükkamisele ta ka lahti laskma-enne kui vahetus algas.
Uued xt ja xtr dual lingid on vanadest tuntavalt erinevad.Lisaks paremale mugavusele vahetavad nad kiiremini.Ehk "vabastav"vahetus toimub kohe kui linki lükata.Vanal pidi lisaks lingi lükkamisele ta ka lahti laskma-enne kui vahetus algas.
Re: Küsimus deore dual control käiguvaheti/piduri lingi kohta
Äkki keegi oskab juhatada, kas hetkel mõnes Tallinna rattapoes selle uue XT dual controlliga ratast ka näha ja näppida on?
Arne
Arne
Re: Küsimus deore dual control käiguvaheti/piduri lingi kohta
Täna käisin rademari rattapoes, mis asub siis laki tänaval. Seal oli üks ratas deore xt dual käiguvahetajatega müügil. Ei tea kui uued või vanad, aga kui sinna kanti satud viska pilk peale.
Re: Küsimus deore dual control käiguvaheti/piduri lingi kohta
Nojah, sel juhul vist ikka vanemad.
Re: Küsimus deore dual control käiguvaheti/piduri lingi kohta
Siin on vana ju V-pidurile ja uus hüdraulilisele pidurile. V-piduri "uus" on selline:
http://cycle.shimano-eu.com/publish/con ... 12.384.gif
Viimati muutis anryo, 10. 02. 2010. 09:57, muudetud 1 kord.
Sõidan siis kui tahan...
Re: Küsimus deore dual control käiguvaheti/piduri lingi koht
Sain lõpuks jala valgeks. Uus Dual Control on tõesti mõnus. Poole tunniga harjus käiguvahetuse loogikaga kenasti ära. Hea kindel tunne oli kogu aeg lenksu peos ja näppu piduril hoida.
Arne
Arne
Re: Küsimus deore dual control käiguvaheti/piduri lingi koht
I told you so...
Sõidan siis kui tahan...
Re: Küsimus deore dual control käiguvaheti/piduri lingi koht
julgen pakkuda, et odavaimad ketaspiduri shifterid saad UK st Tegu siis esimese põlvkonna XTR dualidega.
http://www.chainreactioncycles.com/Mode ... elID=35888
kahjuks neil pidurit ennast pole olid ka need odavad. aga ei pea ju XTRi oma panema.
ise kasutan LX vahetajat ja XTR pidurisadulaid. töötab väga kenasti.
kasutusmugavus on super ei kujuta ilma enam ettegi. minu puhul on hea see, et tavaliselt kui näppud juba töntsid siis tervet heeblit ikka jõuad vajutada ja käik saab vahetatud. . Puudustest võik mainida asjaolu, et mina oma lõikamata lenksule enam sarvi ei mahutanud, kuidagi palju ruumi võtavad.
parimat, Riho
http://www.chainreactioncycles.com/Mode ... elID=35888
kahjuks neil pidurit ennast pole olid ka need odavad. aga ei pea ju XTRi oma panema.
ise kasutan LX vahetajat ja XTR pidurisadulaid. töötab väga kenasti.
kasutusmugavus on super ei kujuta ilma enam ettegi. minu puhul on hea see, et tavaliselt kui näppud juba töntsid siis tervet heeblit ikka jõuad vajutada ja käik saab vahetatud. . Puudustest võik mainida asjaolu, et mina oma lõikamata lenksule enam sarvi ei mahutanud, kuidagi palju ruumi võtavad.
parimat, Riho
Re: Küsimus deore dual control käiguvaheti/piduri lingi koht
Jah, see ruumivõtmine on teema. Hetkel on 620mm lenks ja sarved, heeblid on nii keskele lükatud kui saab, aga tahaks veel sentimeetri või kaks lükata.
Arne
Arne
Re: Küsimus deore dual control käiguvaheti/piduri lingi koht
Isegi 7a. "keeramise" järel, ei võtnud ümberõppimine / harjumine palju aega. Ainuke asi, mis tahab veidi harjumist on vast see, et ühte suunda vahetades on sul kaks võimalust : pöidlaga, või näppudega (üles liigutades).anryo kirjutas:Teine miinus on see, et kui oled harjunud RapidFire (keeratavate) vahetajatega, siis nõuab vast ümberõppimist.
PS. Low-Normal (vedru tõmbab suuremale hammakale) käikar tundub Dualiga väga mõnus ja loogiline.
Re: Küsimus deore dual control käiguvaheti/piduri lingi koht
Põidlaga vajutatav jubib käib küljest ära.... ja siis ei ole kahte võimalust!Rivo kirjutas: Ainuke asi, mis tahab veidi harjumist on vast see, et ühte suunda vahetades on sul kaks võimalust : pöidlaga, või näppudega (üles liigutades).
Ma olen alati selle küljest ära võtnud ja vahetan alati näppudega.
Sõidan siis kui tahan...
Re: Küsimus deore dual control käiguvaheti/piduri lingi koht
Sama siin. See pöidla-asi jäi koledasti segama. Nimetissõrm on alati piduril ja sellega vahetad alla. Keskmise sõrmega lükkad alt üles.
Arne
Arne