Tuunimise kavatsus
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Tuunimise kavatsus
Andke palun nõu, mida alltoodud rattal tuleks vahetada, et sealt mingit edu rajal saada:
SIZES 16-18-20-22-[24]
SPEEDS 27
FRAME MATTS HFS
COLOR 1. Pearl White 2.M.Burgundy Red.
FORK Rock Shox Reba SL 80 lockout
DERAILLEUR Sram X9
SHIFTER Sram X9 trigger
BRAKE LEVER Avid Speed Dial 7
BRAKE Avid Single Digit 7
CHAINWHEEL FSA Team Issue 44-32-22
BB SET MegaExo
HUB attached
SPOKES attached
RIM Mavic Crossride Wheelset
FREEWHEEL Sram PG-970 11-32
HEAD SET BB410 Neck
HANDLE BAR FSA XC 180 Flat 600
STEM FSA XC-150XT
SADDLE Selle Italia XR XC trim
SEAT POST FSA SL280 SB25
PEDALS Shimano M520
Loogika ütleb, et parematest jooksudest võiks abi olla, kuid see jällegi suht kallis lõbu.
SIZES 16-18-20-22-[24]
SPEEDS 27
FRAME MATTS HFS
COLOR 1. Pearl White 2.M.Burgundy Red.
FORK Rock Shox Reba SL 80 lockout
DERAILLEUR Sram X9
SHIFTER Sram X9 trigger
BRAKE LEVER Avid Speed Dial 7
BRAKE Avid Single Digit 7
CHAINWHEEL FSA Team Issue 44-32-22
BB SET MegaExo
HUB attached
SPOKES attached
RIM Mavic Crossride Wheelset
FREEWHEEL Sram PG-970 11-32
HEAD SET BB410 Neck
HANDLE BAR FSA XC 180 Flat 600
STEM FSA XC-150XT
SADDLE Selle Italia XR XC trim
SEAT POST FSA SL280 SB25
PEDALS Shimano M520
Loogika ütleb, et parematest jooksudest võiks abi olla, kuid see jällegi suht kallis lõbu.
Re: Tuunimise kavatsus
Kui sul väga laiad õlad ei ole, siis lõika lenks kitsamaks.
"Nothing compares to the simple pleasure of a bike ride"
Re: Tuunimise kavatsus
kusjuures ilmselt ratturi kohta on:) mida see rajal niiväga juurde annab?rainerhq kirjutas:Kui sul väga laiad õlad ei ole, siis lõika lenks kitsamaks.
ps. postitasin esimese postituse vale kasutajanime alt.
- kristjan07
- Rattur
- Postitusi: 856
- Liitunud: 03. 04. 2004. 18:25
Re: Tuunimise kavatsus
Jooksud on sul õige mõte. Nii et hakka raha koguma. Samas et-bikes ja hobispordi hetkel häid pakkumisi ka.
Re: Tuunimise kavatsus
Jah, jooksud.
Re: Tuunimise kavatsus
Kitsama lenksuga mahud puude ja teiste ratturite vahelt paremini läbi0tolerants kirjutas:
kusjuures ilmselt ratturi kohta on:) mida see rajal niiväga juurde annab?
"Nothing compares to the simple pleasure of a bike ride"
Re: Tuunimise kavatsus
Lisaks jooksudele (või koos jooksudega) annab veerevusele juurde õige kummivalik.
Re: Tuunimise kavatsus
Aga juhitavus on kehvem, eriti kui kivid ja juurikad proovivad esiratast risti keerata.rainerhq kirjutas:Kitsama lenksuga mahud puude ja teiste ratturite vahelt paremini läbi0tolerants kirjutas:kusjuures ilmselt ratturi kohta on:) mida see rajal niiväga juurde annab?
Re: Tuunimise kavatsus
Rehvid vahetasin Vrede Tiger Claw vastu, toimisid Rakvere mudas ja TRM-l - ainult kuluvad kole kiiresti, kuigi asfaltil väga ei sõida ja PIDUR ka nagu pole:)riho kirjutas:Lisaks jooksudele (või koos jooksudega) annab veerevusele juurde õige kummivalik.
Aga jooksude osas vajaksin küll abi - nendest ei tea midagi. Millise hinnaklassi omad mul üldse praegu all on ja millise hinnaklassi jooksudest arvates saab juba mingist edust rääkida? Oskab keegi soovitada hea hinna ja kvaliteedi suhtega jookse?
Re: Tuunimise kavatsus
veel üks asi millele seoses jooksudega mõelda.0tolerants kirjutas: Rehvid vahetasin Vrede Tiger Claw vastu, toimisid Rakvere mudas ja TRM-l - ainult kuluvad kole kiiresti, kuigi asfaltil väga ei sõida ja PIDUR ka nagu pole:)
Aga jooksude osas vajaksin küll abi - nendest ei tea midagi. Millise hinnaklassi omad mul üldse praegu all on ja millise hinnaklassi jooksudest arvates saab juba mingist edust rääkida? Oskab keegi soovitada hea hinna ja kvaliteedi suhtega jookse?
kui kaua plaanid selle rattaga sõita?
kas kavatsed kogu selle perioodi sõita olemasolevate pöiapiduritega või hakkad ühel päeval ketaspidureid tahtma?
kui hakakd ketaspidureid tahtma, pead ka jooksud ära vahetama juhul, kui ei võta praegu disc ready jookse (pöiapiduri pöiad ja ketaspiduri rummud).
Sellised jooksud aga on taolised on ja ei ole lahendus.
-
- Rattur
- Postitusi: 251
- Liitunud: 09. 05. 2009. 06:41
Re: Tuunimise kavatsus
erikr kirjutas:
Sellised jooksud aga on taolised on ja ei ole lahendus.
Re: Tuunimise kavatsus
Nagu oleks lahendus aga samas nagu ei ole ka. Nagu universaalsed asjad ikka.maksipoiss kirjutas:erikr kirjutas:
Sellised jooksud aga on taolised on ja ei ole lahendus.
Re: Tuunimise kavatsus
Ostsin selle ratta siis, kui tegelesin veel tõsiselt teise alaga. Kuna tervis ikkagi ei luba teist ala harrastada, siis olen sellest nädalast hingelt MTB mees:) Usun, et selle rattaga sõidan veel vähemalt selle aasta. Kokku on selle rattaga seni sõidetud 1900 km, millest 1500 eelmisel aastal:) - võiks kesta veel. Nii, et sellele rattale ma ketaspidureid panema ei hakka. Kaalusin seda, kuid seni olen nendega hakkama saanud ja saan ka ilmselt edaspidi. H100 on minu jaoks veel unistus, kuid näiteks Rakvere mudas probleeme piduritega ei olnud. Järgmise ratta ostan kindlasti ketaspiduritega.erikr kirjutas:0tolerants kirjutas: kui kaua plaanid selle rattaga sõita?
kas kavatsed kogu selle perioodi sõita olemasolevate pöiapiduritega või hakkad ühel päeval ketaspidureid tahtma?
kui hakakd ketaspidureid tahtma, pead ka jooksud ära vahetama juhul, kui ei võta praegu disc ready jookse (pöiapiduri pöiad ja ketaspiduri rummud).
Sellised jooksud aga on taolised on ja ei ole lahendus.
Ma ei tea kas mul on mõtet praegusel tasemel veel järgmine aasta hakata uuele rattale mõtlema, eelmisel aastal suutsin TRM sõita 4.10 (sekelduste ja viimasest rivist startimise tõttu seal kindast jäi varu), mis kaunis tagasihoidlik. Selle aasta plaan on 3.30, s.o samuti tase, kus praegusest rattast peaks nagu piisama.
Re: Tuunimise kavatsus
Anna ratas Kirsipuule ja näed seda poodiumil, st. selle ratta taha sul küll ükski tulemus ei jää.
Ratas on minu hobi, mitte elu
Re: Tuunimise kavatsus
Mina alustaksin kummide ostmisega! Kuna hetkel ei loe välja, et rattaga kummid kaasas oleks olnud, siis võid julgels ükskõik millised juustud sinna alla visata. Edu garanteeritud . Seejärel ostad juba kergemad ja parema veeremisega kummid, mille tagajärjel täheldad veel enam liikumiskiiruse tõusu. Siis läheks jah juba jooksuda kallale.
"...selleks on spets vaha mis lastakse raami sisse jägendab ja vähendab kaalu..." - And it really works...
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...
Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...
Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood
Re: Tuunimise kavatsus
Just. Samuti ei tähelda ma nimekrijast, et rattal oleks ketti. Ma mäletan, et keti muretsemine rattale oli üks parimaid tuuninguid mida ma ise teinud olen. Enne oli nagu ta oli, mäest alla sai päris käppelt, laugmaal pisut niru ja ülesmäge täiesti lootusetu, aga kui keti ka sain oli hoopis teine minek.veloman32 kirjutas:Mina alustaksin kummide ostmisega! Kuna hetkel ei loe välja, et rattaga kummid kaasas oleks olnud, siis võid julgels ükskõik millised juustud sinna alla visata. Edu garanteeritud .
Re: Tuunimise kavatsus
Teema võib vist lukku panna. Tänan kõiki, kes nõu andsid, eriti neid, kes iroonilised ei olnud:) Kokkuvõtvalt võib siis öelda, et tuunimisele pole mõtet mul energiat kulutada, targem on kulutada energia treenimisele. Niiviisi arvasin isegi ja plaaningi teha! Aga hea, et sain asjatundjate kinnituse. Kuna pole Siberi Rahaboss, siis teeb see head meelt. Seda enam, et siin on ka sektsioon, kes suudab carbonist sadulaposti tähtsusest sportliku tulemuse saavutamisel rääkida tundide kaupa:)
Mõned siin viitasid töökindlusele, selle tagamisega saab suurepäraselt hakkama Spordipartner, kes on minu ratast viimased pool aastat hooldanud. Tahaksin nendele eraldi kiitust avaldada, sest see teenus mida nemad (Sigvard, Niitav, Savitski) pakuvad erineb niivõrd sellest mida varem olen kogenud (n Veloplus). Nad on aidanud korrigeerida sõiduasendit, lenksu toodi alla poole, saadi lahti käiguvahetuse probleemisest lahti (mul rattal osad jupid Sram ja osad Shimano, sellest tulenevalt oli vaja miskeid seibe kuskile vahele panna - millega Veloplus ei viitsinud või osanud tegeleda).
Mõned siin viitasid töökindlusele, selle tagamisega saab suurepäraselt hakkama Spordipartner, kes on minu ratast viimased pool aastat hooldanud. Tahaksin nendele eraldi kiitust avaldada, sest see teenus mida nemad (Sigvard, Niitav, Savitski) pakuvad erineb niivõrd sellest mida varem olen kogenud (n Veloplus). Nad on aidanud korrigeerida sõiduasendit, lenksu toodi alla poole, saadi lahti käiguvahetuse probleemisest lahti (mul rattal osad jupid Sram ja osad Shimano, sellest tulenevalt oli vaja miskeid seibe kuskile vahele panna - millega Veloplus ei viitsinud või osanud tegeleda).
Re: Tuunimise kavatsus
Nulltolerants, loe kümneni enne, kui lajatama asud. Alustad tuunimise heietamist, siis teatad, et kuna too nõuab raha, siis lükkad mõtte kõrvale ning kirjeldad hoopis rattahoolduse muljeid lääne-tallinnas. Jääb mulje, et teemat tekitades tahtsid vaid kaas- ja õlatunnet, et sa pole oma rattaga üksinda. Ja tuunimise mõtet oleks sul olnud põhjust alustada Spordipartnerist, kes peaks ju samuti tahtma aidata/julgustada klienti, kellel on sügavad kõhklused oma kaherattalise füüsises.0tolerants kirjutas: targem on kulutada energia treenimisele.....
Seda enam, et siin on ka sektsioon, kes suudab carbonist sadulaposti tähtsusest sportliku tulemuse saavutamisel rääkida tundide kaupa...
....Mõned siin viitasid töökindlusele, selle tagamisega saab suurepäraselt hakkama Spordipartner, kes on minu ratast viimased pool aastat hooldanud.
(mul rattal osad jupid Sram ja osad Shimano, sellest tulenevalt oli vaja miskeid seibe kuskile vahele panna - millega Veloplus ei viitsinud või osanud tegeleda)
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.
Re: Tuunimise kavatsus
Kahju, et minu muheda iroona seest ei osatud mõtet välja lugeda... Seda kummide osa mõtlesin ma ilma igasuguse irooniata. Esimene asi, mida tasuks uue ratta puhul vaadata on kummid. Esmane ja kõige soodsam viis langetada kaalu ja võita ka sõidukiiruses.
Kuna tundub, et 0tolerants peab oluliseks 0-tolerantsi igas eluvaldkonnas, siis vabandan siiralt, et julgesin natukene villast visata ja sellega tema moraalitunnet riivasin!
Kuna tundub, et 0tolerants peab oluliseks 0-tolerantsi igas eluvaldkonnas, siis vabandan siiralt, et julgesin natukene villast visata ja sellega tema moraalitunnet riivasin!
"...selleks on spets vaha mis lastakse raami sisse jägendab ja vähendab kaalu..." - And it really works...
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...
Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...
Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood
Re: Tuunimise kavatsus
kuule velokas, mis kuradi seibid?0tolerants kirjutas:Sram ja osad Shimano, sellest tulenevalt oli vaja miskeid seibe kuskile vahele panna - millega Veloplus ei viitsinud või osanud tegeleda).
Gravity is a Bitch
Re: Tuunimise kavatsus
ma pigem küsiks seda 0tolerantsilt . Et Spordipartner paneb vajadusel mnt ratta alla ka 26" mtb kummid? Lõpetage naljategemine! Ausalt...
Ja parimad autod ja kiireim töö on Vehos!
Ja parimad autod ja kiireim töö on Vehos!
"...selleks on spets vaha mis lastakse raami sisse jägendab ja vähendab kaalu..." - And it really works...
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...
Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...
Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood
Re: Tuunimise kavatsus
No sorry, ma omaarust ei lajatanud. Vabandust.mart kirjutas:Nulltolerants, loe kümneni enne, kui lajatama asud. Alustad tuunimise heietamist, siis teatad, et kuna too nõuab raha, siis lükkad mõtte kõrvale ning kirjeldad hoopis rattahoolduse muljeid lääne-tallinnas. Jääb mulje, et teemat tekitades tahtsid vaid kaas- ja õlatunnet, et sa pole oma rattaga üksinda. Ja tuunimise mõtet oleks sul olnud põhjust alustada Spordipartnerist, kes peaks ju samuti tahtma aidata/julgustada klienti, kellel on sügavad kõhklused oma kaherattalise füüsises.0tolerants kirjutas: targem on kulutada energia treenimisele.....
Seda enam, et siin on ka sektsioon, kes suudab carbonist sadulaposti tähtsusest sportliku tulemuse saavutamisel rääkida tundide kaupa...
....Mõned siin viitasid töökindlusele, selle tagamisega saab suurepäraselt hakkama Spordipartner, kes on minu ratast viimased pool aastat hooldanud.
(mul rattal osad jupid Sram ja osad Shimano, sellest tulenevalt oli vaja miskeid seibe kuskile vahele panna - millega Veloplus ei viitsinud või osanud tegeleda)
Kõik jõudis sinna oma loogilist rada pidi. Rattahoolduseni jõudsin seeläbi, et kaks postitust rõhutasid just selle poole tähtsust. Ma loodan, et ma mingi foorumi hea tava vastu ei eksinud Spordipartneri kiitmise ja Veloplusi laitmisega. Muuseas ka Nõmme X-spordis on olnud väga hea teenindus. Veloplussis oli üksnes müügifaas hea.
Ei ole mul mingeid kahtlusi oma kaherattalise füüsises, pigem enda. Hea on küsida endast targematelt nõu. Olen küsinud ka Spordipartnerist.
Re: Tuunimise kavatsus
Mind kummitab see seibi teema
Kas sain su mõttest ikka õigesti aru et viskasid:seibi:ja siis saigi ratta korda? Kui nii siis nii peabki olema
Kas sain su mõttest ikka õigesti aru et viskasid:seibi:ja siis saigi ratta korda? Kui nii siis nii peabki olema
Re: Tuunimise kavatsus
0tolerants on antonüüm, tegelikult olen tolerantne inimene. Millest sa järeldad, et sa mu moraalitunnet riivasid? Teema panin lukku seetõttu, et keegi tuletas meelde, et pole mõtet jooksude peale raha magama panna, kui niikuinii plaanin varsti uut ratast. Mis puutub soovitusse, siis nagu mõned postid enne sinu posti ütlesin, et rehvid sai vahetatud Tiger Claw vastu.veloman32 kirjutas:Kahju, et minu muheda iroona seest ei osatud mõtet välja lugeda... Seda kummide osa mõtlesin ma ilma igasuguse irooniata. Esimene asi, mida tasuks uue ratta puhul vaadata on kummid. Esmane ja kõige soodsam viis langetada kaalu ja võita ka sõidukiiruses.
Kuna tundub, et 0tolerants peab oluliseks 0-tolerantsi igas eluvaldkonnas, siis vabandan siiralt, et julgesin natukene villast visata ja sellega tema moraalitunnet riivasin!
Re: Tuunimise kavatsus
Püüan selgitada. Kuna ma rattaosade terminoloogias eriti kodus ei ole, siis ärge väge tõrelema hakake. Minu ratta probleem oli see, et nn põhitöökäikude korral ei olnud kett sirge esi-ja tagahammasrataste vahel. Selle seibi abil viidi kassetti natuke edasi ja kõik toimis suurepäraselt.metslane kirjutas:Mind kummitab see seibi teema
Kas sain su mõttest ikka õigesti aru et viskasid:seibi:ja siis saigi ratta korda? Kui nii siis nii peabki olema
Re: Tuunimise kavatsus
Et siin on eestikeelne rattafoorum, siis kõige põhilisema teema st rattateema vastu sa ei eksinud, Küll aga panid puuse pealkirjaga ja oma huvitu suhtumisega.0tolerants kirjutas: ...Ma loodan, et ma mingi foorumi hea tava vastu ei eksinud... Teema panin lukku ...
Pealkirjast - viskad õhku tehnilis-spetsiifilise pealkirja "Tuunimise kavatsus" . Vaevalt sa oskad üldse ettekujutada, mis mõtted tekivad nendel, kes tõepoolest sügavalt asjasse on süvenenud. Ratas koosneb sadadest vidinatest, mis omakorda koosnevad sadadest tootjaproduktidest.
Huvipuudusest - üldiselt ei viitsi sinuga enamik sõna võtta sellise subjekti tuunimisest, millesse sa ise suhtud diletantlikult/pohhuistlikult. Kui sa teemat alustasid, siis tekitasid hulganisti küsitavusi - tegid küll copy-paste andmeedastuses, kuid jätsid sellesse räiged infopuudujäägid (kett, kaal, lahtisortimata käiguvahetid - või ongi su rattal neid üks ühik).
Ja siis, kui sinu copy-paste andmetele toetudes keegi miskit edastada püüab, selgub, et sa pole küps info seedimiseks ja töötluseks. Oled eos tehniliselt silmaringitu/arenguvõimetu.
Teema lukustamisest - seda saab teha vaid adminn ja abilised. Seniks lepi sellega, et auditoorium sinu tekitatud teemat kiidab või kirub.
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.
Re: Tuunimise kavatsus
Info seedimiseks ja töötluseks võimetu inimene - hea diagnoos. Mida sina siis olemasolevat infot seedides ja töödeldes soovitaks? Ütleks, et TRM c.a 4h mehel on vaja 10 tuhhiseid jookse ja carbonist sadulaposti? Worldpeace!mart kirjutas:Et siin on eestikeelne rattafoorum, siis kõige põhilisema teema st rattateema vastu sa ei eksinud, Küll aga panid puuse pealkirjaga ja oma huvitu suhtumisega.0tolerants kirjutas: ...Ma loodan, et ma mingi foorumi hea tava vastu ei eksinud... Teema panin lukku ...
Pealkirjast - viskad õhku tehnilis-spetsiifilise pealkirja "Tuunimise kavatsus" . Vaevalt sa oskad üldse ettekujutada, mis mõtted tekivad nendel, kes tõepoolest sügavalt asjasse on süvenenud. Ratas koosneb sadadest vidinatest, mis omakorda koosnevad sadadest tootjaproduktidest.
Huvipuudusest - üldiselt ei viitsi sinuga enamik sõna võtta sellise subjekti tuunimisest, millesse sa ise suhtud diletantlikult/pohhuistlikult. Kui sa teemat alustasid, siis tekitasid hulganisti küsitavusi - tegid küll copy-paste andmeedastuses, kuid jätsid sellesse räiged infopuudujäägid (kett, kaal, lahtisortimata käiguvahetid - või ongi su rattal neid üks ühik).
Ja siis, kui sinu copy-paste andmetele toetudes keegi miskit edastada püüab, selgub, et sa pole küps info seedimiseks ja töötluseks. Oled eos tehniliselt silmaringitu/arenguvõimetu.
Teema lukustamisest - seda saab teha vaid adminn ja abilised. Seniks lepi sellega, et auditoorium sinu tekitatud teemat kiidab või kirub.
Info esitlemise puhul on mul see raskus, et lihtsalt ei oska neid juppe üles lugeda nimepidi, samuti ei tea ratta kaalu (mis see üldse selle klassi rataste puhul on?). Ketist ei tea midagi? Kui selle vahetamiseks läks palusin mõistliku hinna ja kvaliteedi suhtega keti panna, mark on Sram kuid rohkem ei tea, samuti ei mäleta hinda:)
Eks ma püüan tulevikus rohkem.
Muuseas ma ka Nõmme kandi rattur ja eluaeg Hiiul elanud (nüüd küll Trummis), mille järgi ma su rajal ära tunnen? Tervitaks näiteks
Re: Tuunimise kavatsus
Mardi tunneb ära kindlasti tuunitud ratta järgi, ... kui on silma muidugi.0tolerants kirjutas:...Muuseas ma ka Nõmme kandi rattur ja eluaeg Hiiul elanud (nüüd küll Trummis), mille järgi ma su rajal ära tunnen? Tervitaks näiteks
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"