Vajan abi odavama otsa maastiku/hübriidratta valikul (KINNI)
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Vajan abi odavama otsa maastiku/hübriidratta valikul (KINNI)
Praegu nt vaatan Montana Voyager 2990.-
http://www.anttila.ee/webapp/wcs/stores ... yId=10136#
Hind ei tohiks palju kõrgem olla....ratas peaks olema peamiselt kõvakattega teedel ja vahel ka karjääris sõitmiseks...
Pikemad otsad enamjaolt.
Aitäh
http://www.anttila.ee/webapp/wcs/stores ... yId=10136#
Hind ei tohiks palju kõrgem olla....ratas peaks olema peamiselt kõvakattega teedel ja vahel ka karjääris sõitmiseks...
Pikemad otsad enamjaolt.
Aitäh
Viimati muutis sc0u7, 15. 04. 2010. 11:25, muudetud 1 kord.
Re: Vajan abi odavama otsa maastiku/hübriidratta valikul
Anttila kirjutab: ratta kaal on 26 kg
päriselt-päriselt vä
kuidas see saavutatud on?
aga et mitte niisama möliseda, siis soovitaksin tuhat-paar juurde pigistada ja Authori hübriide uurida
päriselt-päriselt vä
kuidas see saavutatud on?
aga et mitte niisama möliseda, siis soovitaksin tuhat-paar juurde pigistada ja Authori hübriide uurida
Re: Vajan abi odavama otsa maastiku/hübriidratta valikul
marion kirjutas:aga et mitte niisama möliseda, siis soovitaksin tuhat-paar juurde pigistada ja Authori hübriide uurida
Re: Vajan abi odavama otsa maastiku/hübriidratta valikul
Arvan, et nii suurt vahet neil nüüd ka pole, kui ca 1000 eegine ratas sõitis 10 aastat ja sõidaks veel, siis ei usu et uhiuus normaalse hoolduse korral mõnda aastatki vastu ei peaks.
odavad on ka veel
Crossway 8100
Crossway 4
On parem alternatiiv Anttila pakutavale?
odavad on ka veel
Crossway 8100
Crossway 4
On parem alternatiiv Anttila pakutavale?
Re: Vajan abi odavama otsa maastiku/hübriidratta valikul
Keegi pole kahelnudki, et see Antttila ratas mõned aastad vastu ei pea. Lihtsalt kaal 26 kg on ülikõva saavutus. Ja seda saavutust pead aastaid liikuma lükkama.sc0u7 kirjutas:Arvan, et nii suurt vahet neil nüüd ka pole, kui ca 1000 eegine ratas sõitis 10 aastat ja sõidaks veel, siis ei usu et uhiuus normaalse hoolduse korral mõnda aastatki vastu ei peaks.
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.
Re: Vajan abi odavama otsa maastiku/hübriidratta valikul
Tuukri jalgratas, püsib kindlalt põhjas
Gravitatsioon teeb oma töö kiirelt ja korralikult!
Re: Vajan abi odavama otsa maastiku/hübriidratta valikul
tore teooria, aga nagu sedagi foorumit lugedes selgub, siis on ratta kaalul väike mõju sõiduajale, võistlused on teine teema (ma ei imestaks kui seal poltidelgi keeret vähemaks lõigatakse et kaalu säästa).
Seni on "BOSSIGA" sõidetud, mis pidavat ränkraske ratas olema...Palju oleks muidu nö normaalkaal maastiku/tänavarattale?
Seni on "BOSSIGA" sõidetud, mis pidavat ränkraske ratas olema...Palju oleks muidu nö normaalkaal maastiku/tänavarattale?
Viimati muutis sc0u7, 13. 04. 2010. 21:29, muudetud 1 kord.
Re: Vajan abi odavama otsa maastiku/hübriidratta valikul
10-15 kg.sc0u7 kirjutas:Palju oleks muidu nö normaalkaal maastiku/tänavarattale?
See Anttila ratta kaal on äkki koos puust kastiga millesse ta pakitud on?
Re: Vajan abi odavama otsa maastiku/hübriidratta valikul
Tänavaratas (pikkade porilaudade, pakiraami ja seisujalaga) esiamordiga ca. 15 kilo, ilma amordita kergem.sc0u7 kirjutas:Palju oleks muidu nö normaalkaal maastiku/tänavarattale?
Re: Vajan abi odavama otsa maastiku/hübriidratta valikul
See kaal, mis ühele on normaalne, on teisele juba überbling.sc0u7 kirjutas:iselt tore teooria, aga nagu sedagi foorumit lugedes selggub, siis on ratta kaalul väike mõju sõiduajale, võistlused on teine teema (ma ei imestaks kui seal poltidelgi keeret vähemaks lõigatakse et kaalu säästa).
Seni on "BOSSIGA" sõidetud, mis pidavat ränkraske ratas olema...Palju oleks muidu nö normaalkaal maastiku/tänavarattale?
Samas soome kataloog ei maini kaalu.
MONTANA VOYAGER -retkipyörä on mukava pyörä yleiskäyttöön pystymmän ajoasennon ansiosta. Tukeva teräsrunko on näyttävän näköinen ja Shimano 21-portainen vaihteisto sekä Shimano vipuvaihtajat varmistavat helpon ja kevyen vaihtamisen. Tehokkaat V-jarrut yhdessä alumiinivanteiden kanssa pysäyttävät pyörän tasaisesti ja varmasti.
* Tyyppi Trekking
* Renkaat Kenda 40-622
* Vanteet Alumiini
* Vaihteisto Shimano Altus/TY10
* Vaihdelukumäärä (kpl) 21
* Etujarrut Alhonga 805AD V-jarrut
* Takajarrut Alhonga 805AD V-jarrut
* Runkomateriaali HiTen teräs
* Runkokorkeus 56cm, käyttäjäkokosuositus 160-190cm
* Etuhaarukka teräs
* Ohjainkannatin Alumiini
* Vakiovarusteet: lokasuojat, tavarateline, jalka, ketjusuoja, soittokello, heijastimet, lukko
* Paino (kg)
* Runkotakuu 10 vuotta , osat 1 vuosi
* Käyttöohjeet (kielet) Suomi
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.
Re: Vajan abi odavama otsa maastiku/hübriidratta valikul
Naistemudeli kohta kirjutab järgmist "...ratta kaal on 16,4 kg ja koos pakendiga 21 kg"
Meesterattad on palju raskemad?
Meesterattad on palju raskemad?
Re: Vajan abi odavama otsa maastiku/hübriidratta valikul
Muidugi on. Nende raamitorudesse ei lasta ju seda jäigendavat ja kergendavat vahtu.sc0u7 kirjutas:Meesterattad on palju raskemad?
Tartu Eksperimentaalne Jalgrattatehas
http://www.facebook.com/rattatehas
http://www.facebook.com/rattatehas