Kummide veerevuse test
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Re: Kummide veerevuse test
Nende testide tegijatel on enamasti ikka sponsorid !
nt. Soome moblade testi ei võida kunagi Samsung - tehku teine mis tahes ja Saksa autotestidel jääb samuti Lexus hätta. Rehvitestidega asi suht sama. Kehtib hea vanasõna : "Kes maksab, tellib ka muusika !"
Pigem loe erinevaid foorumeid. Lihtsalt, kummile peale vaadates ja loogiliselt mõeldes saad isegi aru, kus ja mis oludes käes hoitava isendiga hea sõita on !
nt. Soome moblade testi ei võida kunagi Samsung - tehku teine mis tahes ja Saksa autotestidel jääb samuti Lexus hätta. Rehvitestidega asi suht sama. Kehtib hea vanasõna : "Kes maksab, tellib ka muusika !"
Pigem loe erinevaid foorumeid. Lihtsalt, kummile peale vaadates ja loogiliselt mõeldes saad isegi aru, kus ja mis oludes käes hoitava isendiga hea sõita on !
Re: Kummide veerevuse test
Ja nüüd läheb inime authori kummi ostma, sest tema pragmaatiline silmamäär fikseerib nende parima nakke- ja veerevuse kombinatsiooni (ja loomulikult ka hinna).Rivo kirjutas: Lihtsalt, kummile peale vaadates ja loogiliselt mõeldes saad isegi aru, kus ja mis oludes käes hoitava isendiga hea sõita on !
Niiet kuradile igatsugu kummisegud, külgkarkassi läbinõtkumised ja kummimustri anatoomia, presendi või nailoni koordiks olemasolu - mujal tehtud test ei näita (eesti) oludes midagi arvestatavat.
Viimati muutis mart, 15. 04. 2010. 17:29, muudetud 1 kord.
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.
Re: Kummide veerevuse test
Ah et ei huvitagi, siis vali värv ja muster ning veere ära.taivox kirjutas:Muu mind ei huvitagi..sooviks erinevate mtb siledamate kummide veeretakistust võrrelda Vaatan ja mõtlen mingit siledamat kummi endale, sest metsas väga ei roni ja hetkene kenda nevegal on mulle suvesõitudeks liiga karvane. Aga eks saab ilma tabelita ka hakkama.
Tagasi teemasse:
IRC Mibro Marathon
Hobispordi kummitestis on ta üks paremaid veerejaid.
http://www.hobisport.ee/index.php?optio ... 49&lang=et
Ja hind saksas ca pool Shwalbe FF hinnast
Viimati muutis mart, 16. 04. 2010. 13:25, muudetud 1 kord.
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.
- peeterplaaster
- Rattur
- Postitusi: 113
- Liitunud: 30. 04. 2009. 14:56
Re: Kummide veerevuse test
Vaata mingi linnakumm, kui metsas ei sõtku. Nii sile ja kitsas kui südametunnistus lubab. mingid gatorskinid vms.taivox kirjutas:Muu mind ei huvitagi..sooviks erinevate mtb siledamate kummide veeretakistust võrrelda Vaatan ja mõtlen mingit siledamat kummi endale, sest metsas väga ei roni ja hetkene kenda nevegal on mulle suvesõitudeks liiga karvane. Aga eks saab ilma tabelita ka hakkama.
Re: Kummide veerevuse test
Nendes Saksa testides on reeglina eesotsas Schwalbe Furious Fred, Continental Race King Supersonic 2.2 ja Schwalbe Racing Ralph 2.25. Esimene on puhtalt võistluskumm, kahte viimast oskan soojalt soovitada igapäevaseks kasutuseks.
Re: Kummide veerevuse test
Tegin ka siledat sõittu nii FF kui ka RR ga kuna olid lihtsalt olemas. Tegu siiski võistluskimmiga ja treeningul ca 300 km nädalas seda kauaks ei jätku paraku. FF 3 korda Viitnani ja tagasi oli juba kahtlaselt sile kumm.7rm kirjutas:Nendes Saksa testides on reeglina eesotsas Schwalbe Furious Fred, Continental Race King Supersonic 2.2 ja Schwalbe Racing Ralph 2.25. Esimene on puhtalt võistluskumm, kahte viimast oskan soojalt soovitada igapäevaseks kasutuseks.
Kasutan isegi võistlusteks RR ja treeningul kõvema seguga odavamaid kumme.
Re: Kummide veerevuse test
Kulgemiseks julgeks soovitada selliseidtaivox kirjutas:Vaatan ja mõtlen mingit siledamat kummi endale, sest metsas väga ei roni ja hetkene kenda nevegal on mulle suvesõitudeks liiga karvane. Aga eks saab ilma tabelita ka hakkama.
Re: Kummide veerevuse test
Kusjuures ei veere need :sellised:hästi.
Re: Kummide veerevuse test
Üleelmisel rattal (Trek 3700) sai originaalid vahetatud Richey SpeedMax -de vastu. Nendega oli asfaldil päris tore lasta ja sai ka metsas enamvähem hakkama. Ratta uus omanik vurab nendega rõõmsalt mitmendat aastat