Rattaraamidest
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Rattaraamidest
Vestluses paljude tuttavatega on tekkinud probleem selles, milline firma valmistab korralikke rattaraame.
Nimelt osad väidavad, et GT on hea, teised jälle Scott jne jne. Rattafirmasid on loomulikult palju maailmas ning paljudest pole tava eestlane kuulnudki.
On olnud suhteliselt palju väiteid, et Merida jalgrattad, õigemini raamid, pidid p*** olema jne. Seetõttu tekkiski küsimus kus see tõde võib peituda?
Loomulikult on igalühel oma eelistus ja pole mõtet rääkida ratasest, mis on tavainimesele kättesaamatud.
PS! Teemaalgatajal on Merida matts hfs xc 3000 ratas
Nimelt osad väidavad, et GT on hea, teised jälle Scott jne jne. Rattafirmasid on loomulikult palju maailmas ning paljudest pole tava eestlane kuulnudki.
On olnud suhteliselt palju väiteid, et Merida jalgrattad, õigemini raamid, pidid p*** olema jne. Seetõttu tekkiski küsimus kus see tõde võib peituda?
Loomulikult on igalühel oma eelistus ja pole mõtet rääkida ratasest, mis on tavainimesele kättesaamatud.
PS! Teemaalgatajal on Merida matts hfs xc 3000 ratas
Viimati muutis marto, 24. 02. 2010. 17:37, muudetud 1 kord.
Re: Rattaraamidest
Õige on esmalt küsida, mis firma valmistab raame. Siit saab alles edasi liikuda selleni, et milline nendest firmadest häid raame teeb.
Nimelt on idas ainult käputäis tehaseid, kes teevad 95% eri firma siltidega ehitud raamidest.
Lühidalt vastuseks, sama hinna eest on raamid piisavalt võrdsed, et mitte firma nimele tähelepanu pöörata.
Nimelt on idas ainult käputäis tehaseid, kes teevad 95% eri firma siltidega ehitud raamidest.
Lühidalt vastuseks, sama hinna eest on raamid piisavalt võrdsed, et mitte firma nimele tähelepanu pöörata.
Ratas on minu hobi, mitte elu
Re: Rattaraamidest
Olen küll seotud Merida müügiga, kuid HFS-i mehel pole mingit õigust nimetada meie raami sama tasemega teiste tootjate omadega võrreldes p.... olevaks. Liigne spekulatsioon, mida omakorda ilma põhjendusteta ei tohiks sellises lausestuses foorumis üles panna.
Teemaalgataja on küll liig värske liituja, kuid soliidsusest võiksid lasta moderaatoril oma teksti kas kustutada või mudida.
Vaielge ülejäänud mulle vastu.
Teemaalgataja on küll liig värske liituja, kuid soliidsusest võiksid lasta moderaatoril oma teksti kas kustutada või mudida.
Vaielge ülejäänud mulle vastu.
Re: Rattaraamidest
Ma ei saa aru, kas mu postitus on segane. Ma nimelt ütlesin, et osad tuttavad on väitnud Merida raamide alljäämist võrreldes, teiste firmade omadega.
Mina ei väida, et Merida raamid halvad on! Olen oma rattaga väga rahul, lihtsalt tekkis huvi, mida teised arvavad ja oma kogemustest öelda oskavad.
Mina ei väida, et Merida raamid halvad on! Olen oma rattaga väga rahul, lihtsalt tekkis huvi, mida teised arvavad ja oma kogemustest öelda oskavad.
Re: Rattaraamidest
Et siis istusid naabrimeestega saunalaval ja esindatud olid kolm firmat - scott, trek ja merida. Ning sulle öeldi, et merida ei kõlba kuhugi. Lohutuseks sulle teadmine, et kui kõigi kolme firma rattad olid ostu hetkel samas hinnas, siis oled sina oma raha eest kõige rohkem ratast saanud.marto kirjutas:Ma ei saa aru, kas mu postitus on segane. Ma nimelt ütlesin, et osad tuttavad on väitnud Merida raamide alljäämist võrreldes, teiste firmade omadega.
Mina ei väida, et Merida raamid halvad on! Olen oma rattaga väga rahul, lihtsalt tekkis huvi, mida teised arvavad ja oma kogemustest öelda oskavad.
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.
Re: Rattaraamidest
Sott, GT jt. olid lihtsalt näiteks toodud. Kuna ma ise ei oma väga suurt rattakogemust tänapäeval siis objektiivsema informatsiooni saamiseks küsingi siinse rahva käest, sest lugedes foorumit on silma jäänud palju asjalikke ning põhjendatud mõtteid.
Püüangi aru saada, mille põhinevad need väited, et üks on p**k ja teine hea. Võib olla on kõik võrdsed, sest kleeps peal on lihtsalt erinev aga tootjatehas sama.
Eks ikka tekkivad kahtlused tagantjärgi, kas sai tookord õige valik tehtud, inimlik ju!
Püüangi aru saada, mille põhinevad need väited, et üks on p**k ja teine hea. Võib olla on kõik võrdsed, sest kleeps peal on lihtsalt erinev aga tootjatehas sama.
Eks ikka tekkivad kahtlused tagantjärgi, kas sai tookord õige valik tehtud, inimlik ju!
Re: Rattaraamidest
Nimetus pole tähtis. Ma ise pigem võrdleks raamide kaalu, hinda ja garantii aega. Loomulikult tõmbab ka värvilahendus/disain.
Re: Rattaraamidest
Ma lisaksin siia nimistusse veel geomeetria !!! Kaal - kui head asendit ikka paika ei saa, pole sellest alla kilosest raamist tolku essugi ! Kaal on muidugi argument, kuid kindlasti mitte esimene.MK777 kirjutas:Nimetus pole tähtis. Ma ise pigem võrdleks raamide kaalu, hinda ja garantii aega. Loomulikult tõmbab ka värvilahendus/disain.
Kui ise peaks valima, kas 800gr. kaaluv ebasobiva geomeetriaga raam, või 1300gr. kaaluv ideaalse geomeetriaga raam, siis valiksin igaljuhul viimase, isegi siis, kui hind oleks esimese poole tugevalt kaldu. !
Re: Rattaraamidest
Korralikudel raamidel see juba täitsa paigas. Ega neid siis niisama kokku ei keevitata. Ei tasu unustada ka stemmi pikkuse/kraadi valikut, sadulaposti kõrgust ja teisi pisiasju.Rivo kirjutas: Ma lisaksin siia nimistusse veel geomeetria!
Re: Rattaraamidest
Minu raamil on garantii 5 aastat. On see normaalne või on mõnel muul raamil siis eluaegne garantii?
Re: Rattaraamidest
5 aasta pärast tahad sa juba ise raamist lahti saada ... olenemata kirjast raamil. Elu tahab vaheldustmarto kirjutas:Minu raamil on garantii 5 aastat. On see normaalne või on mõnel muul raamil siis eluaegne garantii?
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Re: Rattaraamidest
Kõhklused. Kahtlused. Ärevustunne. Kaamos. Merida.marto kirjutas: Olen oma rattaga väga rahul, lihtsalt tekkis huvi, mida teised arvavad
Gravity is a Bitch
Re: Rattaraamidest
On.marto kirjutas:Minu raamil on garantii 5 aastat. On see normaalne või on mõnel muul raamil siis eluaegne garantii?
Re: Rattaraamidest
Sobima hästi üks eesti vanasõna: "Ega sitast ikka saia ei tee !"MK777 kirjutas:Ei tasu unustada ka stemmi pikkuse/kraadi valikut, sadulaposti kõrgust ja teisi pisiasju.
Re: Rattaraamidest
Jutt käib vist ikkagi korralikudest alu raamidestRivo kirjutas: Sobima hästi üks eesti vanasõna: "Ega sitast ikka saia ei tee !"
Re: Rattaraamidest
Täna oli jälle huvitav seik. Nimelt "ostsime" töö juurde 3 jalgratast aga teatud finantsiliste viperuste tõttu pean rattad poodi tagasi viima. Küsisin huvi pärast äkki keegi on huvitatud ostma. Mõni, kuuldes, et tegemist on Meridaga, krimpsutas nina.
See ongi, millest ma püüan aru saada, miks on Meridal selline maine? Või on see inimeste võhiklikkus?
See ongi, millest ma püüan aru saada, miks on Meridal selline maine? Või on see inimeste võhiklikkus?
Re: Rattaraamidest
Ega seal muud üle jää, kui tuleb hakata igast erinevast inimesest pihta- iga tuttav inimene, keda kohtad- vähemalt pooletunnine ajupesu, et Merida on tegelikult ikkagi hea... Lõpuks teab naabri kassi pojapoeg ka, et Merida on maailma parim:)
Aga ausalt- mis vahet sellel on? Võid osta ka scotti kleepekad ja kasvõi talla alla kleepida need- kiiruses ei võida sellest ju niikuinii
Aga ausalt- mis vahet sellel on? Võid osta ka scotti kleepekad ja kasvõi talla alla kleepida need- kiiruses ei võida sellest ju niikuinii
Re: Rattaraamidest
Ei tea, millised on finantsilised viperused, kuid... Kunagi oli anekdoot, et keegi ütles et selle, teise ja kolmandaga ta luurele ei läheks. Lõpuks, kui pead olid maha võetud selgus, et tal lihtsalt pole vaja luurele minna. Äkki, olnuks pakkumises ükskõik mis muu nimega rattad, oleks samamoodi kätte jäänud?marto kirjutas:Täna oli jälle huvitav seik. Nimelt "ostsime" töö juurde 3 jalgratast aga teatud finantsiliste viperuste tõttu pean rattad poodi tagasi viima. Küsisin huvi pärast äkki keegi on huvitatud ostma. Mõni, kuuldes, et tegemist on Meridaga, krimpsutas nina.
See ongi, millest ma püüan aru saada, miks on Meridal selline maine? Või on see inimeste võhiklikkus?
Kui Sul on Merida mainega probleeme (nt.kes see tahaks sõita Ford Sierraga?) siis on loogiline, et Sa ostad kindlasti midagi muud ja alles mitme võrdlemisel oma isikliku sõidutunnetusega(ja loomuliklult saunas meestega arvamusi summeerides) jõuad ennast rahustava-rahuldava infotulemuseni.
Käi aga tublilt tööl, teeni raamiostuks raha, et aasta-paari pärast jõuda arusaamisele, et vaja ikka mingit järgmist marki, sest mehed ju ütlesid, et Su praegune ei kõlba kuhugi.
Re: Rattaraamidest
Siin on neid Merida-kottimise rubriike vist varemgi olnud. Kuna Merida on täna Eestis sisuliselt ainuke rattamärk,mida arvestatavas koguses ka hulgi müüakse, siis tekitab ta paljudel nö mainstream'i vastumeelsuse, eriti midugi originaalitsejatest ostjate rivides. Palju müüdud kaup ei saa ju hea olla!
Teine seltskond rattaraami kui püha graali saladuste tundjana on rataste müügimehed ehk ma mõtlen siin mitte äride juhtkondi ja paremaid mehaanikuid, vaid letis ostjaga vastakuti olevaid müügipoisse, kel tuleb kiiresti kliendile argumentatsioon leida, miks tema müüdav ratas parem on, kui üle tänava müüdav kaherattaline. Appi tulebki omamehelik voodoo ja tuleb konkurendile otse kümnesse põrutada - see naabrite raam ei veere! Ja kui on vana müügikala, siis lisab veel ka mõne tuntuma ratturi nime, kes seda kindlasti täie teadvuse juures olles ise ütles(või olla öelnud). Enam ei loe isegi paremad jooksud ja muud vähemtähtsamad jupid - kes siis mitteveereva raamiga ikka tuult tallata tahab! See ongi enamlevinud võte konkurentsist väljas oleva hinna õigustamiseks. Kusjuures endast lugupidavaid spetsialiste pole ma kuulnud seda argumenti eriti kasutavat.
Ise ma Meridaga ei sõida ja nendega ei kauple ka, lihtsalt mulle ei meeldi, kui targutamine muutub "meeste saunafilosoofiast" kuritahtlikuks ehk hakatakse kedagi või midagi pahatahtlikult laimama ja siis seda usku avalikult kuulutama. Ma olen mõnes teises valdkonas, kus orienteerun, pidanud säärast iba ümber lükkama, kui voodoo-mehed on teises linna otsas laimavaid kuulujutte sepitsenud ja see kõik on väga väsitav.
Kuna teemal on väga üldine pealkiri, siis minu jaoks ei käi heade raamide alla need, mis 1)purunevad seda sihipäraselt kasutades garantiiajal 2) painduvad läbi ja takistavad seeläbi sõitmist(näit. pidurid vastu pöida kurvides või püsti vändates) 3) Kui sõiduasendit ei saa aasta jooksul paika, mis on loomulikult väga individuaalne. Muu üle vaieldes laskub vähemalt harrastaja suhteliselt libedale pinnasele, kus arvamuse ja laimu piir on õhkõrn.
Teine seltskond rattaraami kui püha graali saladuste tundjana on rataste müügimehed ehk ma mõtlen siin mitte äride juhtkondi ja paremaid mehaanikuid, vaid letis ostjaga vastakuti olevaid müügipoisse, kel tuleb kiiresti kliendile argumentatsioon leida, miks tema müüdav ratas parem on, kui üle tänava müüdav kaherattaline. Appi tulebki omamehelik voodoo ja tuleb konkurendile otse kümnesse põrutada - see naabrite raam ei veere! Ja kui on vana müügikala, siis lisab veel ka mõne tuntuma ratturi nime, kes seda kindlasti täie teadvuse juures olles ise ütles(või olla öelnud). Enam ei loe isegi paremad jooksud ja muud vähemtähtsamad jupid - kes siis mitteveereva raamiga ikka tuult tallata tahab! See ongi enamlevinud võte konkurentsist väljas oleva hinna õigustamiseks. Kusjuures endast lugupidavaid spetsialiste pole ma kuulnud seda argumenti eriti kasutavat.
Ise ma Meridaga ei sõida ja nendega ei kauple ka, lihtsalt mulle ei meeldi, kui targutamine muutub "meeste saunafilosoofiast" kuritahtlikuks ehk hakatakse kedagi või midagi pahatahtlikult laimama ja siis seda usku avalikult kuulutama. Ma olen mõnes teises valdkonas, kus orienteerun, pidanud säärast iba ümber lükkama, kui voodoo-mehed on teises linna otsas laimavaid kuulujutte sepitsenud ja see kõik on väga väsitav.
Kuna teemal on väga üldine pealkiri, siis minu jaoks ei käi heade raamide alla need, mis 1)purunevad seda sihipäraselt kasutades garantiiajal 2) painduvad läbi ja takistavad seeläbi sõitmist(näit. pidurid vastu pöida kurvides või püsti vändates) 3) Kui sõiduasendit ei saa aasta jooksul paika, mis on loomulikult väga individuaalne. Muu üle vaieldes laskub vähemalt harrastaja suhteliselt libedale pinnasele, kus arvamuse ja laimu piir on õhkõrn.
Re: Rattaraamidest
100% nõus sinu jutuga!SK kirjutas:Siin on neid Merida-kottimise rubriike vist varemgi olnud. Kuna Merida on täna Eestis sisuliselt ainuke rattamärk,mida arvestatavas koguses ka hulgi müüakse, siis tekitab ta paljudel nö mainstream'i vastumeelsuse, eriti midugi originaalitsejatest ostjate rivides. Palju müüdud kaup ei saa ju hea olla!
Teine seltskond rattaraami kui püha graali saladuste tundjana on rataste müügimehed ehk ma mõtlen siin mitte äride juhtkondi ja paremaid mehaanikuid, vaid letis ostjaga vastakuti olevaid müügipoisse, kel tuleb kiiresti kliendile argumentatsioon leida, miks tema müüdav ratas parem on, kui üle tänava müüdav kaherattaline. Appi tulebki omamehelik voodoo ja tuleb konkurendile otse kümnesse põrutada - see naabrite raam ei veere! Ja kui on vana müügikala, siis lisab veel ka mõne tuntuma ratturi nime, kes seda kindlasti täie teadvuse juures olles ise ütles(või olla öelnud). Enam ei loe isegi paremad jooksud ja muud vähemtähtsamad jupid - kes siis mitteveereva raamiga ikka tuult tallata tahab! See ongi enamlevinud võte konkurentsist väljas oleva hinna õigustamiseks. Kusjuures endast lugupidavaid spetsialiste pole ma kuulnud seda argumenti eriti kasutavat.
Ise ma Meridaga ei sõida ja nendega ei kauple ka, lihtsalt mulle ei meeldi, kui targutamine muutub "meeste saunafilosoofiast" kuritahtlikuks ehk hakatakse kedagi või midagi pahatahtlikult laimama ja siis seda usku avalikult kuulutama. Ma olen mõnes teises valdkonas, kus orienteerun, pidanud säärast iba ümber lükkama, kui voodoo-mehed on teises linna otsas laimavaid kuulujutte sepitsenud ja see kõik on väga väsitav.
Kuna teemal on väga üldine pealkiri, siis minu jaoks ei käi heade raamide alla need, mis 1)purunevad seda sihipäraselt kasutades garantiiajal 2) painduvad läbi ja takistavad seeläbi sõitmist(näit. pidurid vastu pöida kurvides või püsti vändates) 3) Kui sõiduasendit ei saa aasta jooksul paika, mis on loomulikult väga individuaalne. Muu üle vaieldes laskub vähemalt harrastaja suhteliselt libedale pinnasele, kus arvamuse ja laimu piir on õhkõrn.
Kusjuures ma sõidangi rõõmsalt oma HFS raamiga edasi, minu jaoks on tegemist väga hea rattaga. Lihtsalt tüütu on kuulata inimes(t)i, kes väida(b)vad näiteks, et ca 6000.- GT ratas on superhea võrreldes minu omaga. Ma tean, et teiste arvamus pole oluline aga me kõik võtame selliseid asju vahel isiklikult, mõned rohkem, teised vähem.
Re: Rattaraamidest
Täiesti õige jutt. See on ikka uskumatu millist möla kuuleb päevast päeva ise selle asja sees olles. Kõige kõvemad nimed müügimeeste - mitte ainult poodides töötavate - jaoks on kui sama mudeliga on sõitnud Jass, Oras või Kana. Siis läheb ratas raudselt loosi, sest ostjal pole enam midagi öelda kui sellised nimed on kasvõi korra müüdavat vokki eemalt näinud, see ratas veereb juba iseenesest Täpselt sama asi toimib muul alal. Kõik vähegi sõidukõlbulikud kollased klassikasuusad on väidetavalt Jaak Mae juurest läbi käinud ja KÕIKI siin turul müüdavaid, eriti võrkturustuse kaudu levitatavaid toidulisandeid tarbivad Veerpalu, Mae ja Shmigun.SK kirjutas:Ma olen mõnes teises valdkonas, kus orienteerun, pidanud säärast iba ümber lükkama, kui voodoo-mehed on teises linna otsas laimavaid kuulujutte sepitsenud ja see kõik on väga väsitav.
Re: Rattaraamidest
Sa oled teinud otsuse - ostsid Merida. Kirjutad et oled väga rahul. No mida krdit sa enam kondad mööda avalikke foorumeid oma otsuse õigsusele kinnitust otsimas?marto kirjutas: Kusjuures ma sõidangi rõõmsalt oma HFS raamiga edasi, minu jaoks on tegemist väga hea rattaga. Lihtsalt tüütu on kuulata inimes(t)i, kes väida(b)vad näiteks, et ca 6000.- GT ratas on superhea võrreldes minu omaga. Ma tean, et teiste arvamus pole oluline aga me kõik võtame selliseid asju vahel isiklikult, mõned rohkem, teised vähem.
Võtad naise. Blondi. 2meetriste jalgadega. Oled rahul.
Aga hinges on kahtlused. Kas sai ikka hea asi? Blondiinide kohta käib ka igasuguseid jutte jne. Eestlased on külmad, äkki oleks ikka pidanud matsakama vene mimmi sebima...
sellest see väike nokkimine. Mina näiteks ei suuda mentaalsel tasemel sinust aru saada. Minu viga. Kõik võib olla.
Gravity is a Bitch
- kristjan07
- Rattur
- Postitusi: 856
- Liitunud: 03. 04. 2004. 18:25
Re: Rattaraamidest
Olen ka ise rattapoes töötanud ja kokku puutunud erinevate rattamarkidega.
Mulle on jäänud mulje et inimesed kiidavad seda rattamarki kus poes on nad saanud parima teeninduse ja nendega(kliendiga) kõige rohkem tegeletud. Kui inimene on käinud umbes V+ ja seal ei ole teda koheldud kui kuningat siis on kohe umbes et Merida pask. Tasuks ka seda tahku vaadata.
Classic, Merida, Trek kõik minu jaoks võrdsed raamid. Lihtsalt Treki carbon raam on Classicust ja Meridast üle. Tähendab erinev klass ikkagi. Aga ei ole ma ka Treki raamiga 100% rahul sest nende 2007 aasta mudelil see loll jama et tõmbab ju keti raami ning vända vahele. Nüüd mul raamis auk. Võin ka näed öelda Trek pask. Tegelikult kõik head rattad.
Oma saunasõpradele ütle et tavai lähme võrdleme Merida HFS raami, GT Zaskar alu ja Scott Scale alu raami. Tahaks näha mis raamiga nad ringi peale kiiremini sõidaks.
Mulle on jäänud mulje et inimesed kiidavad seda rattamarki kus poes on nad saanud parima teeninduse ja nendega(kliendiga) kõige rohkem tegeletud. Kui inimene on käinud umbes V+ ja seal ei ole teda koheldud kui kuningat siis on kohe umbes et Merida pask. Tasuks ka seda tahku vaadata.
Classic, Merida, Trek kõik minu jaoks võrdsed raamid. Lihtsalt Treki carbon raam on Classicust ja Meridast üle. Tähendab erinev klass ikkagi. Aga ei ole ma ka Treki raamiga 100% rahul sest nende 2007 aasta mudelil see loll jama et tõmbab ju keti raami ning vända vahele. Nüüd mul raamis auk. Võin ka näed öelda Trek pask. Tegelikult kõik head rattad.
Oma saunasõpradele ütle et tavai lähme võrdleme Merida HFS raami, GT Zaskar alu ja Scott Scale alu raami. Tahaks näha mis raamiga nad ringi peale kiiremini sõidaks.
Re: Rattaraamidest
Veloplusi poolt üsna edukalt läbiviidavat Eesti rattapargi meridaseerimist tuleb tunnustada. Vähegi Euroopas toimuvatel rattavõistlustel käinud on täheldanud, et Merida rattaid võib heal juhul kahe käe näppudel üles lugeda. Eesti stardikoridorides võiks neist mitu tüsedat stardigruppi moodustada.
Kui me mullu Poolas koos Auksiga mõlemad rangluudega rajalt maas olime ja spordirektor Lipp oma MaxAri karbonraami top tube oli puruks sõitnud, siis staarmehaanik Allanil oli valida – kas Lipu jupid minu Scotti või Auksi Merida raami peale tõsta. Valikut Merida raami kasuks jäigi looritama salapära – ehhee... Lipp know something we dont know?
Kui me mullu Poolas koos Auksiga mõlemad rangluudega rajalt maas olime ja spordirektor Lipp oma MaxAri karbonraami top tube oli puruks sõitnud, siis staarmehaanik Allanil oli valida – kas Lipu jupid minu Scotti või Auksi Merida raami peale tõsta. Valikut Merida raami kasuks jäigi looritama salapära – ehhee... Lipp know something we dont know?
Gravity is a Bitch
Re: Rattaraamidest
Na jah eks neid raame keevitatakse jah üksikutes kohtades.Asi on selles et iga firma jaoks tehakse erinevad raamigeomeetrijad.Huvitav on see et mina ei tea pole veel kuulnud et classikul oleks karbon raam ?ma tean et classikul on väga hea aluraam see 9.8 mis oli mingi 2-3 aastat tagasi tipp ratas classikul.Kuigi ma võin üelda et Scottil on kõige parem karbon raam Ise sõitsin suvel scoti rattaga ja nüüd talvel gt siis nuh öö ja päev scott on ikka minu kehale natuke parem kuna mul jalad lühemad kui keha niielt jah.SÕIDA AGA ÄRA MÖLISE teiste kohta ei oska midagi üelda.
Re: Rattaraamidest
Sõidab mees, aga mitte raam. Mõned näited enda kümmneaastasest rattasõidukogemusest: Aastat kuus- seitse tagasi sõitis komo noorteklassi üldvõitja SARDA rattaga. Endal juhtus lõbus lugu mõne aasta tagusel Viljandi maratonil. Sõitsin oma uhke TREK 9,8-ga ja tegin omast meelest päris head sõitu, aga oh õudu kui pika distantsi rada kohtus matkarajaga, võttis mulle tuulde keegi naisterahvas viisakalt küsides, kas võib tuules sõita. Mul polnud selle vastu midagi, lubasin lahkelt sõita, aga tal vaesekesel hakkas vist külm. Igatahes mõne kilomeetri pärast sõitis ta minust mööda ja kadus silmapiiri taha. Kõige ehmatavam oli aga see, et rattaks oli tal BISAN täies varustuses (tuled, porilauad, pakiraam). Ei ole vist vaja öelda, kuidas kõik minus ripakile vajus. Siit moraal: ratas olgu korras, sõiduasend õige, naine, mees treenitud, siis ei tule ette piinlikke hetki. Eks see raami teema harrastaja puhul üks huumori koht ole. :lol:Edu ratta valimisel!
- kristjan07
- Rattur
- Postitusi: 856
- Liitunud: 03. 04. 2004. 18:25
Re: Rattaraamidest
Lawry rääkisingi Classicu ja Merida alu raam vs sama vana Treki carbonraam
Re: Rattaraamidest
hea = $$$$$$$
Ülejäänud jutt on kas lohutamine või hapud viinamarjad. Osta kallis raam ja enam ei pilla keegi saunas su seepi maha. Egotripp garanteeritud.
Ülejäänud jutt on kas lohutamine või hapud viinamarjad. Osta kallis raam ja enam ei pilla keegi saunas su seepi maha. Egotripp garanteeritud.
Re: Rattaraamidest
Ok kristjan olen targem nüüüd
Minu arust ikka iga üks ostab raami oma rahakoti järgi Mõni mees sõidab mersuga mõni wv mis vahet sel on? mõlemad on autod ju Lihtsalt mersu mehel on tavaliselt rohkem plõnni
Minu arust ikka iga üks ostab raami oma rahakoti järgi Mõni mees sõidab mersuga mõni wv mis vahet sel on? mõlemad on autod ju Lihtsalt mersu mehel on tavaliselt rohkem plõnni
Re: Rattaraamidest
Ratta ost raami järgi nagu suht eliidilähedase pundi mängumaa minu arust, harrastaja peaks ikka vaatama(ja oletan et vaatabki) mis jupid selle raami külge kruvitud on. Et siis suht karm osta hunniku papi eest "hea raam ,millel puust jooksud all"
See, et üks või teine raam on pa*k peaks põhinema ju mingil halval omadusel -ja mind väga huvitaks see omadus mille pärast seda yht õnnetut brändi materdatakse alailma. Kas tõesti see et neid on palju? Kas keegi suudaks öelda ka mingi mõistlikuma, -kogemusel põhineva põhjuse??
See, et üks või teine raam on pa*k peaks põhinema ju mingil halval omadusel -ja mind väga huvitaks see omadus mille pärast seda yht õnnetut brändi materdatakse alailma. Kas tõesti see et neid on palju? Kas keegi suudaks öelda ka mingi mõistlikuma, -kogemusel põhineva põhjuse??
- pärnu rattur
- Rattur
- Postitusi: 551
- Liitunud: 14. 08. 2009. 18:29
Re: Rattaraamidest
Ratas(rattabränd) muutub kehvaks sel hetkel, kui igal teisel matsil on see ratas. Eestlase uhkus ei luba, et naabril samasugune. Endal peab ikka parem olema kui naabril. Ja siis tehaksegi need mainstream rattad maha ja need, mida "harju keskmine" osta ei jõua ongi head rattad. See on siis minu arusaam sellest.
Ärge näkku lööge! [/OT]
-
- Rattur
- Postitusi: 22
- Liitunud: 18. 12. 2008. 15:01
Re: Rattaraamidest
Esimese Merida soetasin oma vanamehele. Alumiiniumraam+carbonkahvel. Sain sellise hinnaga, et mõtlesin - hea küll, sellise kopika eest võib ta kehva ka olla. Aga lappisin siis vanalt raamilt jubinad ringi ning selgus, et täitsa hea masin. Jäikust jagus, carbonkahvel neelas tee ebatasasusi...
Sellest johtuvalt valisingi oma järgmiseks MTB-ks Merida. Olen väga rahul. Kunagi aastaid tagasi sai proovitud ka muid marke (GT, KHS, Kona) ja hetkel ikka ja jätkuvalt Merida fänn:)
Võrreldes viie aasta taguste mudelitega on see firma teinud ikka VÄGA suure hüppe oma rataste koostekvaliteedis ja ka sõiduomadustes.
Üheksakümnendate keskpaiga Merida ratastel ei oleks paslik isegi pikemalt peatuda. Võistlustel polnud haruldased juhtumid, kus carbonraamide ülemised torud lihtsalt pooleks läksid...
Sellest johtuvalt valisingi oma järgmiseks MTB-ks Merida. Olen väga rahul. Kunagi aastaid tagasi sai proovitud ka muid marke (GT, KHS, Kona) ja hetkel ikka ja jätkuvalt Merida fänn:)
Võrreldes viie aasta taguste mudelitega on see firma teinud ikka VÄGA suure hüppe oma rataste koostekvaliteedis ja ka sõiduomadustes.
Üheksakümnendate keskpaiga Merida ratastel ei oleks paslik isegi pikemalt peatuda. Võistlustel polnud haruldased juhtumid, kus carbonraamide ülemised torud lihtsalt pooleks läksid...
Re: Rattaraamidest
Mäletan jah, metsad olid raginat täis. Aga siis arvati, et need on tavalised plastmassist kanalitorud. Välismaa päritolu sõnapaari carbon fiber polnud siis veel eesti keelde tõlgitud.Ryan Angelos kirjutas:...Üheksakümnendate keskpaiga Merida ratastel ei oleks paslik isegi pikemalt peatuda. Võistlustel polnud haruldased juhtumid, kus carbonraamide ülemised torud lihtsalt pooleks läksid...
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Re: Rattaraamidest
Ryan Angelos wrote:
...Üheksakümnendate keskpaiga Merida ratastel ei oleks paslik isegi pikemalt peatuda. Võistlustel polnud haruldased juhtumid, kus carbonraamide ülemised torud lihtsalt pooleks läksid...
Kuidas sellest nüüd aru saada?Need kaks lauset ei sobi kokku. Siis polnud Meridal carbonraame.
...Üheksakümnendate keskpaiga Merida ratastel ei oleks paslik isegi pikemalt peatuda. Võistlustel polnud haruldased juhtumid, kus carbonraamide ülemised torud lihtsalt pooleks läksid...
Kuidas sellest nüüd aru saada?Need kaks lauset ei sobi kokku. Siis polnud Meridal carbonraame.
-
- Rattur
- Postitusi: 22
- Liitunud: 18. 12. 2008. 15:01
Re: Rattaraamidest
Täiesti olemas - ainult, et mitte veel Eestis. Merida oli sel ajal Euroopas umbes sama tuntud kui praegused Hiina autovalmistajad nagu Geely, Great Wall, ect. Ehk siis "mingi huvitav asjandus"
Võib oli ka oli tegu ka mingite eksperimentaalisenditega - who knows...
Võib oli ka oli tegu ka mingite eksperimentaalisenditega - who knows...