Probleem sadulapostiga.
Probleem sadulapostiga.
Ostsin nüüd siis ratta.Trek 4400.Kõik muidu korras aga sadulapost liigub sõidu ajal ära.Vajub sisse või liigub paremale -vasakule.Sadulapostiks siis
Bontrager Sport.Kas saab kuidagi seda parandada.Kas panna midagi sinna vehele vms.Samas lugesin ,et see pidi kõikidel trek 4400 olema.On kellegil sama probleem olnud ja kuidas sellest lahti saada
Bontrager Sport.Kas saab kuidagi seda parandada.Kas panna midagi sinna vehele vms.Samas lugesin ,et see pidi kõikidel trek 4400 olema.On kellegil sama probleem olnud ja kuidas sellest lahti saada
jama sadulapostiga
Tavaliselt annab seda probleemi lahendada sadulaposti kinnitusklambri pinget tõstes. Seda saab siis teha, kas kuuskandiga või käsitsi, olenevalt klambrist. Jamam on lugu siis kui sadulapost kriuksuma hakkab , ise võitlesin selle kriuksuga kuni uue raami ja sadulaposti sain..
Re: jama sadulapostiga
Eks ma proovin homme.Tänud infi eestsmile kirjutas:Tavaliselt annab seda probleemi lahendada sadulaposti kinnitusklambri pinget tõstes. Seda saab siis teha, kas kuuskandiga või käsitsi, olenevalt klambrist. Jamam on lugu siis kui sadulapost kriuksuma hakkab , ise võitlesin selle kriuksuga kuni uue raami ja sadulaposti sain..
Re: jama sadulapostiga
Ise jamasin sama moodi ühe krigisemisega. Kuna püsti sõites seda viga ei täheldanud, siis järeldasin, et asi on seotud sadula, selle posti või raamiga seal ümbruses. Alguses ei õnnestunud kätega sadulat painutades (edasi-tagasi) seda kriuksumist esile tuua ja asi lõi välja ainult künklikul pinnasel. Ühel päeval hakkas asi juba sileda peal kõrvariivavalt tunda andma. Siis õnnestus juba kätega painutades ka seda kriginat tekitada, kuid ei suutnud ikka täpset asukohta määrata. Halvimana kahtlustasin raami mõra, kuid lähivaatlused seda ei kinnitanud. Edasi siis võtsin posti maha, puhastasin ära ja kerasin tugevalt peale tagasi - ja oligi korras, vähemalt praegusenismile kirjutas: Jamam on lugu siis kui sadulapost kriuksuma hakkab , ise võitlesin selle kriuksuga kuni uue raami ja sadulaposti sain..
Huvitav, et kohe raami ja posti välja vahetasid... Loodan, et proovisid enne ikka muid lahendusi ka? Kui proovisid, siis mis arvad, mis seda IKKA põhjustas?
-- Rainer
Re: jama sadulapostiga
Ega ma siis raami ja sadulaposti selle tühise sadula kriuksumise pärast vahetand Vahetuse põhjustasid, natuke tõsisemad probleemid Mida siin foorumis varem käsitletud on.Rainer Kuhi kirjutas:Ise jamasin sama moodi ühe krigisemisega. Kuna püsti sõites seda viga ei täheldanud, siis järeldasin, et asi on seotud sadula, selle posti või raamiga seal ümbruses. Alguses ei õnnestunud kätega sadulat painutades (edasi-tagasi) seda kriuksumist esile tuua ja asi lõi välja ainult künklikul pinnasel. Ühel päeval hakkas asi juba sileda peal kõrvariivavalt tunda andma. Siis õnnestus juba kätega painutades ka seda kriginat tekitada, kuid ei suutnud ikka täpset asukohta määrata. Halvimana kahtlustasin raami mõra, kuid lähivaatlused seda ei kinnitanud. Edasi siis võtsin posti maha, puhastasin ära ja kerasin tugevalt peale tagasi - ja oligi korras, vähemalt praegusenismile kirjutas: Jamam on lugu siis kui sadulapost kriuksuma hakkab , ise võitlesin selle kriuksuga kuni uue raami ja sadulaposti sain..
Huvitav, et kohe raami ja posti välja vahetasid... Loodan, et proovisid enne ikka muid lahendusi ka? Kui proovisid, siis mis arvad, mis seda IKKA põhjustas?
Re: jama sadulapostiga
Arvata on, kuid kas enne raamivahetust said probleemi korda või pole vajadust üritada olnudki?smile kirjutas: Ega ma siis raami ja sadulaposti selle tühise sadula kriuksumise pärast vahetand Vahetuse põhjustasid, natuke tõsisemad probleemid Mida siin foorumis varem käsitletud on.
-- Rainer
Re: jama sadulapostiga
Praegu pole teema enam aktuaalne tõesti. Aga eks millalgi hakkan jälle sellega tegelema.Rainer Kuhi kirjutas:Arvata on, kuid kas enne raamivahetust said probleemi korda või pole vajadust üritada olnudki?smile kirjutas: Ega ma siis raami ja sadulaposti selle tühise sadula kriuksumise pärast vahetand Vahetuse põhjustasid, natuke tõsisemad probleemid Mida siin foorumis varem käsitletud on.
ahaa....
Minu vanal rattal oli kah hullem kriuks sees... ja ma ei saanud kunagi aru millest see tuleb, aga täiesti loogiline on, et see võis tulla sadulast... sest see oli tõesti ainult künklikul maastikul!!!
Raske Õppustel, Kerge Lahingus!
Twisted Mind Bikers
Twisted Mind Bikers
Oma kogemused sadulatorudega on õpetanud järgmist.
Toru pühkida korralikult puhtaks, sama üritada ka raamiga. Siis sadulatorule kergelt tavotti peale ja probleeme pole. Sama tasuks teha ka sadula torudega.
Metall vastu metalli krigiseb ja nagiseb, aga kui määret vahele panna, siis ei häälitse.
Toruklambri üleliigse pingutamisega saab ainul metalli katki. Toru läheb ju raami sisse, aga klamber pigistab ainult max 1 cm laiuselt. Kui toru raamis liigub edasi tagasi ja määrimata on, siis kuulubki kriginat. Liikumine on väike, aga tekkiv krigin käib närvidele.
Toru pühkida korralikult puhtaks, sama üritada ka raamiga. Siis sadulatorule kergelt tavotti peale ja probleeme pole. Sama tasuks teha ka sadula torudega.
Metall vastu metalli krigiseb ja nagiseb, aga kui määret vahele panna, siis ei häälitse.
Toruklambri üleliigse pingutamisega saab ainul metalli katki. Toru läheb ju raami sisse, aga klamber pigistab ainult max 1 cm laiuselt. Kui toru raamis liigub edasi tagasi ja määrimata on, siis kuulubki kriginat. Liikumine on väike, aga tekkiv krigin käib närvidele.
Signature sucks!
Jep. Kõik targad rattaraamatud ütlevad, et kui omavahel on kokkupuutes alumiinium ja teras (ntx Al sadulakinnitus klamber ja CrMo kiirkinnituspolt, siis tuleb nende vahele panna anti-seize määret või sarnast. Vastasel juhul on krigin 99% garanteeritud.huko kirjutas: Metall vastu metalli krigiseb ja nagiseb, aga kui määret vahele panna, siis ei häälitse. :