IV Rakvere Rattamaraton [TEC] 31.08.2003 [MTB]
Foorumi reeglid
Võistluste osaluste müügifoorum asub: viewforum.php?f=152
Võistluste osaluste müügifoorum asub: viewforum.php?f=152
Pinnas on vahepeal suhteliselt kivine ja ronimist on, kui peaks tulema vihmane, siis võib mõni tõusu lõpp olla natuke libe, eelmistel aastatel olen sõitnud michelin Jet S?'iga ja on väga hea olnud, kuid kuna see aasta märjem on ja mul võimalus ka , siis lähen continental twister ust'ga
Raja kohta rohkem infot:
http://www.esport.ee/estoniancup/index_ ... v_s=etapid
Raja kohta rohkem infot:
http://www.esport.ee/estoniancup/index_ ... v_s=etapid
Mingi sõidu võiks ju korraldada küll. Loodame ainult, et ilm paraneb - sellise vihmaga hakkab massiliselt kukkumisi olema.kas keegi oskab öelda kas rada on juba märgistatud ja kui ei ole millal märgistatakse- tahaks raja nädala jooksul korra läbi sõita ja veel - kas korraldatakse ka mingeid ühissõite
Tanel
Rakvere on üks huvitavamaid, mitmekülgsemaid ja raskemaid sõite. Eripäraks on 2 ringi. Päris head tõusud ja palju ronimist (Kõrgemäe ja Siplasemägi). Saepururada ja söötis-künklik põllulõik muudavad asja veelgi huvitavamaks.
Sel aastal on Ordulinnuse juures rada raskemaks muudetud. Rakvere pealtvaatajatele asi vcaatemängulisemaks tehtud.
Sel aastal on Ordulinnuse juures rada raskemaks muudetud. Rakvere pealtvaatajatele asi vcaatemängulisemaks tehtud.
Rajatähistusi paigas ei ole - linnas (suusarajad) ja kõrgemäel on rada parajalt keeruline ja samas rahvarohke - tähistus ei peaks kuigi kaua vastu. Kui huvilisi on - leiame teejuhikoomahai kirjutas:Mingi sõidu võiks ju korraldada küll. Loodame ainult, et ilm paraneb - sellise vihmaga hakkab massiliselt kukkumisi olema.kas keegi oskab öelda kas rada on juba märgistatud ja kui ei ole millal märgistatakse- tahaks raja nädala jooksul korra läbi sõita ja veel - kas korraldatakse ka mingeid ühissõite
Vahur
Ma käisin eelmise nädala jooksul sõitmas mõned korrad seda rada. Ja on väga mudane. KIndlasti peaks suure mustriga kummi alla panema. Rada ise on väga mitmekesine. Kõige tehnilisem osa on Siplase mägi, sealsel singertreackil on puudejuurikad märjad ja täpselt vastu sõidu suunda. Nii, et ratas võib väga kergelt alt ära libiseda.tann kirjutas:Kas käisid sõitmas?Juri kirjutas:Kellel veel mudakumme ei ole siis ostke parem heaga ära ....
rada on VÄGA mudane
M: mnt ratas
Üks konkreetne küsimus kummide kohapealt: kas Rakvere on hullem kui Elva oli vihmaga?
Elvas ma olin twisteritega ja sain napilt hakkama, sellisteks karmimateks sõitudeks on mul olemas ette Conti Explorer, aga mul õnnestus sellele külje peale suur rebend tekitada, niiet õhukumm paistab. Sõita saab aga võistelda ei julgeks.
Elvas ma olin twisteritega ja sain napilt hakkama, sellisteks karmimateks sõitudeks on mul olemas ette Conti Explorer, aga mul õnnestus sellele külje peale suur rebend tekitada, niiet õhukumm paistab. Sõita saab aga võistelda ei julgeks.
Kirsa kirjutas:Üks konkreetne küsimus kummide kohapealt: kas Rakvere on hullem kui Elva oli vihmaga?
Elvas ma olin twisteritega ja sain napilt hakkama, sellisteks karmimateks sõitudeks on mul olemas ette Conti Explorer, aga mul õnnestus sellele külje peale suur rebend tekitada, niiet õhukumm paistab. Sõita saab aga võistelda ei julgeks.
Ma võrdleks rakvere rada elva raja lõpuga, kui see metsa rada oli.
M: mnt ratas
No see tagumine speedmax on muda jaoks lausa ideaalse mustriga, vähemalt semidest.Lauri kirjutas:Deem, mul aind speedmax-id on praegu võistlemiseks, aga ma arvan, et saan hakkama. Ega ta ullem ei ole ju, kui Karksi?? Karksis sai käidud jummala sileda Kenda Krisp-iga, ja ajas asja minuarust ära.
Esimene ehk võiks parem olla, aga kui on kulumata siis saad hakkama.
Kummide kohapealt: Tavaliselt pole kummide pärast muretsenud(Rockster olnud tavaliselt), aga nüüd on võimalus sõita tubelessiga ja seal on Fast Fred'id all, kas nendest jääb väheseks? Ma mõtlen, et kui paar järsemat tõusu on jooksukad, aga metsa all on ikka kuivem? Kuidas need suusarajad on?
Ja kas kellelgi on Fast Frediga mudakogemust...?
Ja kas kellelgi on Fast Frediga mudakogemust...?
Tsiteerin raja kirjeldusest esport'i lehel:Lauri kirjutas:Deem, mul aind speedmax-id on praegu võistlemiseks, aga ma arvan, et saan hakkama
Kuna rada kulgeb enamjaolt mööda erinevat maastikku, eeldab see mustriga maastikukummide kasutamist. Kuiva ilmaga on rada läbitav ka speed max kummiga, kuid mõnedes kohtades jääb kummist vajaka.
I was made for this...
Niisiis on see üritus seljataga, kahjuks kuulun ka mina nende hulka kes katkestas, rada ausalt nii väga mudane ei olnudki kui ootasin (kuigi oli eelnev päev ja kogu öö sadunud) kuni Tammikuni kulges sõit ilma igausuguste viperdusteta kui välja arvata start kus asfaldi lõigul oli mega trügimine ja isegi väga füüsiline võitlus kohtade pärast, nii mõnigi sa lauasa jõuga eemla lükatud , niih nüüd see krt Siplase mägi , no see ramp oli küll tehniliselt minu jaoks liig mis liig, krt kogu seltskond rohkem jalutas kui sõitis, sai seal 2 x üle nipli kukutud , õlg sinine nagu paja põhi, käiguvahetaja sa tõsiselt viga kus kadusid osad käigud, egas midagi nühkisin edasi, tiigi juures sai vähemalt natuke hooga muda maha pestud, ja siis just enne teisele ringile minekut kett laksti puruks , ja nii ta läbi saigi. Üldiselt rada väga tehniline ja seda just Siplase mäel, need juurikad on ikka ramp libedad küll, pealegi 10 cm maast kõrgemalt. anyway rada oli kihvt kuid lõhkus liialt ratast.
cycling is fun, but...it`s deem hard work.
Oooojee!!! Vot sellised võiks kõik rattamaratonid olla!! Isiklikult jäin rajaga ullult rahule. Pärast olin nagu sitakäkk ! Peale linna ringi olin mina juba nii mudane, kui kõigil teistel TEC-i sõitudel kokku. Peale linnaringi sinna tarvase ja linnuse juurde jõudes olin mingi 100 juba, aga ikka kujud tulevad rattaseljast maha ja võtavad neid väikseid tõusu nukke. A nuh, vedas vähemalt selle suure grupi laiali. Suusarajad olid mulle jummala surm, kuna seal kadus kõik mu kiirus. Edasi panin täiega, kerisin enamusest alguse mägedest üles, aga pärast läks ikka pääris hulluks, ja siis kõik tõusud jooksukad. Need suured veelombid olid ka lahedad, tegid jalad vähemalt puhtaks. Teine ring tundus mulle, et rada on puhtam, kuigi oli ikka väga libe (sõitsin ju Speedmax-iga ) Kummid oli mul suureks miinuseks, kuna läksid nii muda täis ja sõitsid täitsa oma sõitu Kurvides ja kald pindadel proovisin leida mingit viraazi taolist asja, et välja ei sõideks. Laskumistel ei julgenud ka täiega panna, kuna kartsin, et libisen ära või ei saa pidama. Ja juurikad jäid mulle ka hästi meelde, kuna neid oli kuramuse palju. Peale sõitu kohe rattapessu (sai väga kiiresti. Need tuletõrje voolikud on head asjad! ) Aga üks miinus oli veel, et toiduvärgis polnud laudu (vähemalt mina ei näind ja küsimise peale öeldi, et improviseeri puuga ). Tundsin ära ka palju velo.clubbersi vendasi, küll ratta ja küll särgi järgi, kuid juttu ei julgenud ajama minna . Kokkuvõttes sain ma siis 71 koha, oma vanuses 6 (nagu alati.. ) Üks asi mulle ainult ei meeldi rakvere sõidu juures, see on see, et 2 ringi on, Esimese lõpus tuleb vägisi selline katkestamise tahtmine, kuna ei soovi seda kannatuste rada uuesti läbi sõita.
A nüüd Aurasse end puhtaks ujuma...
A nüüd Aurasse end puhtaks ujuma...
velo.clubbers.ee
Hea sõit oli. Sai maitse suhu õigest MTB-st. Varsti on Tartu Maraton loodetavasti Eesti viimane kruusa-classic.
Teades raja libedust panin spetsiaalselt ette Hutchinson Scorpioni. Ja ei kahetse. See on selline harvade nubludega kumm mis pori täis ei lähe kuid peab hästi. Asfaldil on traktor muidugi.
Taha jäi Conti Twister ja see sõitis täna umbes 20 kilti rohkem kui esimene kumm.
Teades raja libedust panin spetsiaalselt ette Hutchinson Scorpioni. Ja ei kahetse. See on selline harvade nubludega kumm mis pori täis ei lähe kuid peab hästi. Asfaldil on traktor muidugi.
Taha jäi Conti Twister ja see sõitis täna umbes 20 kilti rohkem kui esimene kumm.
2 ringi on just mulle meeldivam, aga see selleks. Rada oli väga mudane, aga see tegigi huvitavamaks, ainuke vastik koht seoses sellega oli raja keskel olev kitsas metsarada, kus pidi enamuse aja kõndima (tänu armsale märjale mullale).
Ei saanud eriti aru, miks nii palju katkestajaid peale esimest ringi oli..sõitjad on vist tasaste kruusarallidega liiga ära harjunud
Tänu katkestajatele ja mitteosalejatele tulipäris hea koht, kuskil 130 ringis
(esimene kord alla kahesaja )
Ei saanud eriti aru, miks nii palju katkestajaid peale esimest ringi oli..sõitjad on vist tasaste kruusarallidega liiga ära harjunud
Tänu katkestajatele ja mitteosalejatele tulipäris hea koht, kuskil 130 ringis
(esimene kord alla kahesaja )
ojaa.....
See oli vägalahe sõit, ülimudane, ma sõitsin ainult matkasõitu, õnnelik et ei pidanud seda kannatusterada teist korda läbima , aga matkasõidus sain oma elu parima neljanda koha, aga protokolli oli keegi vahele susatud ja mind kirjutati viiendaks, kuigi kõik ütlesid et kindlalt olin neljas , aga see selleks, rada oli väga lahe, kiitus neile kes kiitsid rakvere rada, nende pärast sai sinna üldse mindud ja siis veel kummidest nii palju et taga oli z-max ja sellega eriti hätta ei jääänud, külge maha ei saanud kordagi panna ja mägedest sai ilusti üles
Raske Õppustel, Kerge Lahingus!
Twisted Mind Bikers
Twisted Mind Bikers
Tulemustest kah pisut
Rakvere sõidu esialgsed tulemused:
http://www.nelson.ee/ajavotuteenus/tule ... e_2003.XLS
Muda oli tõesti palju aga tundub, et rajaga jäädi ikkagi suht rahule. Eks mõni kruusaralli fänn ikka virises, et raske oli, aga selline on ja saab olema Rakvere sõidu eripära.
Vahur Leemets
HK Nelson
http://www.nelson.ee/ajavotuteenus/tule ... e_2003.XLS
Muda oli tõesti palju aga tundub, et rajaga jäädi ikkagi suht rahule. Eks mõni kruusaralli fänn ikka virises, et raske oli, aga selline on ja saab olema Rakvere sõidu eripära.
Vahur Leemets
HK Nelson
Ma ei kujuta ette aastat ilma selle võistluseta. Minu lemmik. Enne tänast ja peale tänast. Supper.
Katkestajad - imelikult palju tuli maha esimese ringi järel. Kuna kohaütlejaid oli üsna mitu, siis sai suht kindlalt välja raalitud, et enne mind tuli I ringi peal maha 8-10 sõitjat. Arvestades, et need pudenesid esimesest sajast, on see arv lubamatult suur.
Kumm. Oi neid vaeseid semislicki vendasid. Igal pool mujal ajab speedmax omega taga asja ära, aga Rakveres see aasta küll mitte. Tõesti - lahtiste nubludega kumm oleks parim olnud. Oma Rocksteriga uisutasin kõvasti, aga kõikidest sõidetavatest tõusudest ka sõitsin üles sel aal, kui mõned itkesid, kui libe on.
Sild ja sellele järgnenud laskumine. Uhh, mega. Nii rasket tehnilist combot ei tea mina teist. Seal oli kõike vaja, mis oskuste arsenalis olemas on. Ja nagu sealne fotograaf rääkis - üle silla suudeti sõita ainult siis, kui kedagi ees ei olnud ja siis ka ikka eksiti. Esimene kord oli küll karm, näpud silla talade vahele ja vead ennast üles. Teisel ringil tegin puhta ületuse. Kes ei käinud - sild oli kohe 75 kraadise mudase kurvi taga, ta oli libe, sile ja tõusva kaldega.
Katkestajad - imelikult palju tuli maha esimese ringi järel. Kuna kohaütlejaid oli üsna mitu, siis sai suht kindlalt välja raalitud, et enne mind tuli I ringi peal maha 8-10 sõitjat. Arvestades, et need pudenesid esimesest sajast, on see arv lubamatult suur.
Kumm. Oi neid vaeseid semislicki vendasid. Igal pool mujal ajab speedmax omega taga asja ära, aga Rakveres see aasta küll mitte. Tõesti - lahtiste nubludega kumm oleks parim olnud. Oma Rocksteriga uisutasin kõvasti, aga kõikidest sõidetavatest tõusudest ka sõitsin üles sel aal, kui mõned itkesid, kui libe on.
Sild ja sellele järgnenud laskumine. Uhh, mega. Nii rasket tehnilist combot ei tea mina teist. Seal oli kõike vaja, mis oskuste arsenalis olemas on. Ja nagu sealne fotograaf rääkis - üle silla suudeti sõita ainult siis, kui kedagi ees ei olnud ja siis ka ikka eksiti. Esimene kord oli küll karm, näpud silla talade vahele ja vead ennast üles. Teisel ringil tegin puhta ületuse. Kes ei käinud - sild oli kohe 75 kraadise mudase kurvi taga, ta oli libe, sile ja tõusva kaldega.
Sõidetud
Nõnda, minugi poolt siis tänase ralli kohta mõned sõnad. Rada oli nagu Rakvere rada ikka st. mõnus. Vürtsi lisas muda, mida oli natuke rohkem kui oodata oskasin. Kummivalik oli pisut kehv - taga oli Speedmax Omega, sellega uisutasin ja "liputasin saba" ka täiesti tasasel aga mudasel maal, ees oli mingi suurema mustriga Kenda, selle toimimine üllatusi ei valmistand, kuna olen selle kummiga iga ilmaga sõitnud. Sõidu alguses kummitas sama vana viga, pöörded (pulss) lähevad kiiresti üles ja "power" jalgadest kaob. Luban endale, et järgmine kord sinna stardikoridori 10 minutit varem ei lähe, kogu soojendus läheb raisku (Koridoris näitas pulsokas lausa 43 l/m )
Esimesel ringil üritasin pulsi alla saada ja raja oludega tutvuda, selle käigus sõitis must terve "tallinn-moskva" rong mööda . Teisel ringil enesetunne paranes, pulss oli normis ja hakkasin vaikselt juba ise möödumismanöövreid sooritama.
Kahju, et rajast oli välja jäetud see "hüppetorni" laskumine, ootasin seda ja pidin pettuma. Selle asemel oli sillaga tehniline laskumine (silda ise kordagi ei kasutand - panin kõrvalt ), mis oli päris katsumus. Hüppemäe laskumise kompentseeris see "riisikasvataja" mängimine seal tiigis, igati hea jahutus, ning kumm hakkas mudakorra alt ka jälle paistma.
Üldkokkuvõttes saavutasin 323 koha ja ajaks tuli 3 tundi täpselt. Koht oli väike pettumus, aga mis teha, sport on sport.
PS. Kas keegi teab Tallinnas mõnd head kohta, kus korralikku pastat saab?
Esimesel ringil üritasin pulsi alla saada ja raja oludega tutvuda, selle käigus sõitis must terve "tallinn-moskva" rong mööda . Teisel ringil enesetunne paranes, pulss oli normis ja hakkasin vaikselt juba ise möödumismanöövreid sooritama.
Kahju, et rajast oli välja jäetud see "hüppetorni" laskumine, ootasin seda ja pidin pettuma. Selle asemel oli sillaga tehniline laskumine (silda ise kordagi ei kasutand - panin kõrvalt ), mis oli päris katsumus. Hüppemäe laskumise kompentseeris see "riisikasvataja" mängimine seal tiigis, igati hea jahutus, ning kumm hakkas mudakorra alt ka jälle paistma.
Üldkokkuvõttes saavutasin 323 koha ja ajaks tuli 3 tundi täpselt. Koht oli väike pettumus, aga mis teha, sport on sport.
PS. Kas keegi teab Tallinnas mõnd head kohta, kus korralikku pastat saab?
Minu jaoks oli see selle hooaja jooksul vist kõige lahedam üritus üldse, vähemalt siiamaani. Tavaliselt on ikka juhtunud nii, et pingutad natuke vahepeal üle ja sõidad hinge korra kinni, tänane sõit oli tõesti täielik nauding. Kummivalikul oli ka täna suurem kaal kui tavaliselt. Endal olid all Hutchinson Python'id ja tõesti pidamise üle küll kurta ei saa, kuna enne sellise pidamisega kummidega pole sõitnud, siis jäi pigem julgusest puudu, kuna Elvas sai oma Michelin Jet S'ga üksjagu uisutatud(ei kurda, hea kumm on tegelikult ) ja see tegi natuke ettevaatlikumaks. Viltustel juurikatel poleks aga isegi naelkumm pidanud , aga see lisas asjale just vürtsi . Vahepeal oli küll tükk tegemist, et kinga kinni saada, sest 'jooksukaga' olid parajad klombid alla tekkinud, aga jah.....rada ja kõik muu oli tõesti vägagi kiidetav Ahjaa, tulemuseks siis mul igati rahuldav 47. koht
Üks tähelepanek veel: Kui olin juba pestnud ja riided vahetanud, siis mõtlesin, et lähen vaatan mis siis süüa pakutakse ja kui selle saiakorvi juurde jõudsin, siis sattusin mingi 'prükkariga' seal kokku.....võttis vaikselt saia ja pistis kotti taara vahele, aga noh kui tasuta antakse siis miks mitte
Üks tähelepanek veel: Kui olin juba pestnud ja riided vahetanud, siis mõtlesin, et lähen vaatan mis siis süüa pakutakse ja kui selle saiakorvi juurde jõudsin, siis sattusin mingi 'prükkariga' seal kokku.....võttis vaikselt saia ja pistis kotti taara vahele, aga noh kui tasuta antakse siis miks mitte
Viimati muutis tann, 31. 08. 2003. 19:02, muudetud 1 kord.
I was made for this...
Täiesti nõus! Nägu läks muigele, kui mõtlesin, mis tunne eelmine aasta seda rajalõiku sõita oli.. seekord tundus see väga kerge lõiguna, kus sai erinevalt ülejäänud rajast natuke kiirust kah arendadaJack kirjutas:Muideks, kas nõustute minuga, et eelmisel aastal sissetoodud "megaraske põllulõik" oli sel aastal raja üks lihtsamaid kohti?
Lauri.Tibbo
ei nõustu.....kuna selg lõi sellist tuld välja et vahepeal mõtlesin rattalt maha tulla ..... ja sellepärast ei saanud ka rada nii nautida kui oleksin tahtnud.Jack kirjutas:Muideks, kas nõustute minuga, et eelmisel aastal sissetoodud "megaraske põllulõik" oli sel aastal raja üks lihtsamaid kohti?
Twister toimis taga normaalselt kuid esimese puhusin millegipärast liiga täis ning seda ta mulle ei andestanud ja tegi mis tahtis (lähen pärast ja nõuan seletust sellisele teguviisile )
Sillast sain esimene kord üles, kuid teine kord oli liiga libe juba.
Teine ring oli üldse kuidagi talutavam, matkajad olid kena raja mõnelpoole sisse tallanud ja ei olnud nii libe kui algul v.a kaldpinnad&juurikad.
Supp oli sarja parim
Seekord läks asi vett vedama. Enda lolluse tõttu pidin katkestama Asi oli selles, et teadsin et mul kett on pask (deore) aga ära ei vahetanud ja siis natuke ennem esimese ringi lõppu läks kett puru. Sain küll kelleltki ketivõtme aga halvasti sai lülid kokku pandud ja selle tulemusena jäi kett käikari juures kinni ning tõmbas raamikonksu puru.
oi bljaad.........need klipid........tahtsin need poole maapeal tavaliste pedaalide vastu vahetada....säärane kopp oli ees ,
Sõitsin pikalt Arbo taga ja vaatasin kadedusega kuidas Time toimis.
Kui jooksime ja sadulasse kargasime siis tema kohe vajutas minema kuid mina hakkasin meelitama-mudast puhaks klopsima ja veel mõnd nippi proovima ja sellega kaotab ikka jubedalt aega ja närve ning tihtilugu ei saa ka sellepärast õiget trajektoori valitud.
Kuidas need uued Ritsid ja shimad toimisid ( Kirsa ja N )
Sõitsin pikalt Arbo taga ja vaatasin kadedusega kuidas Time toimis.
Kui jooksime ja sadulasse kargasime siis tema kohe vajutas minema kuid mina hakkasin meelitama-mudast puhaks klopsima ja veel mõnd nippi proovima ja sellega kaotab ikka jubedalt aega ja närve ning tihtilugu ei saa ka sellepärast õiget trajektoori valitud.
Kuidas need uued Ritsid ja shimad toimisid ( Kirsa ja N )
tõsiselt fun oli Raja paneks see aasta pärast otepääd teisele kohale. Muda kui palju. Kõik läks hästi kuni esimese ringi lõpuni, kui kett läks eest raami ja väikse hammaka vahele, no ja siis ma kangutasin seda seal 2min, enne kui tööle sain. Ja siis hakkas järgmine jama. Selg (alaselg) hakkas päris kõva valu tegema . Sellist jama pole see aasta veel olnud ei rakkes (kus raputas rohkemgi), ega kusagil mujal (keegi oskab põhjuse leida?). Niisiis teise ringi alguses võtsin juba raja serva, et katkestada valu pärast, aga lõin käega ja mõtlesin, et tühja kah veeren lõpuni ja kannatan ära. Nii ma siis sõitsin, iga 50m tagant kõvasti sirutades. Lõpus läks asi natuke paremaks, ja sai mõned vennad veel kinni püütud, kes keti ja seljajamade pärast mööda lendasi. Arvestades teise ringi teotempot oli koht hea @201. Rajale ei heida midagi ette - viimasepeal. Kummid eriti ei pidanud (twisterid), aga see mure oli vist kõigil. Oleks tahtnud ikka mingit tõsist mudakummi. Huvitav oli veel see, et ainuke koht kus twister normaalselt pidas, olid tõusud. Tuli hästi ühtlaselt ja rahulikult vändata ja mingit probleemi polnud Pedaalid toimisid üllatavalt hästi (shim 515), kinnitamiseks piisas ühest paremale-vasakule liigutusest Supp, pesu jms olid ka 5+ ainult külm hakkas kurivaim pärast.
Sul on need Authorid jah?Rom kirjutas:Kuidas need uued Ritsid ja shimad toimisid :?: ( Kirsa ja N )
Need on tõesti suure muda ja liivaga kehvad.
Ritchey V3-d aga toimisid väga hästi - jalg kinni ja minek, lahti tuli siis kui vaja. Kui poleks tulnud, siis ma vist ei kirjutaks neid ridu siin ;), mitmel korral oli ohtlik moment kuskil mäeserva peal.
Authorid tulevad tavaliselt hästi lahti, aga mudas on just vastupidi ;).
Haanjas kukkusin külili ja sikutasin jalga mitu head aega nagu krokodilli lõugade vahelt kätte.
Naise VP M11-d toimisid kah enamvähem, aga natuke kehvemini.
Mul on ka need uued Ritsid, ja minu arust toimisid igati hästi, tegin küll pallju jooksukaid, aga kui klippi oli vaja kinni panna, siis lihtsalt vajutasin, seda pedaalile iseloomulikku kõksatust küll ei kuulnud (st ei teadnud algul, kas on kinni või ei ole, kuid pärast harjusin ära), kuid jalg oli koguaeg kinni, kui vaja. Niiet uute ritchey-de konstruksioon on väga hea .
Ahjaa...üks asi veel. Ma vaatasin sõidu ajal (täpsemalt linnas, kui mäest alla läks ja siis järsult paremale pööras), siis enamus hakkas nii vara pidurdama, kui ise lasin oma 20-30 meetrit veel vändates ja hoogu kasvatades. Sellega sai ikka paras jagu oma kohta parandatud (eriti kasulik oli 1 linna ringil). Äkki asi selles, et ma kerge ja teoreetiliselt peaks nagu kiiremini hoog alla minema . Kuigi mul mingid parajalt ****d pidurid, aga mulle meeldib, kui nii saab kohta parandada.
Ja seoses pidurdamisega veel üks asi. Nimelt esimese ringi lõpus, seal saepuru sees mingid pealtvaatajad hakkasid õpetama, et hakka juba pidurdama.. Ma siis võtsin hoo jummala maha, aga siis tuli välja, et oleks saanud ka ilma pidurdamata selle laskumise võtta. Krt õpetavad, kui midagi ei tea!!!
Krdi hea sõit oli....tahaks kohe praegu minna ja uuseti sõita!
Ahjaa...üks asi veel. Ma vaatasin sõidu ajal (täpsemalt linnas, kui mäest alla läks ja siis järsult paremale pööras), siis enamus hakkas nii vara pidurdama, kui ise lasin oma 20-30 meetrit veel vändates ja hoogu kasvatades. Sellega sai ikka paras jagu oma kohta parandatud (eriti kasulik oli 1 linna ringil). Äkki asi selles, et ma kerge ja teoreetiliselt peaks nagu kiiremini hoog alla minema . Kuigi mul mingid parajalt ****d pidurid, aga mulle meeldib, kui nii saab kohta parandada.
Ja seoses pidurdamisega veel üks asi. Nimelt esimese ringi lõpus, seal saepuru sees mingid pealtvaatajad hakkasid õpetama, et hakka juba pidurdama.. Ma siis võtsin hoo jummala maha, aga siis tuli välja, et oleks saanud ka ilma pidurdamata selle laskumise võtta. Krt õpetavad, kui midagi ei tea!!!
Head saiakesed olid ju Las võttis paar tükki, loodan, et keegi ilma ei jäänudtann kirjutas: Üks tähelepanek veel: Kui olin juba pestnud ja riided vahetanud, siis mõtlesin, et lähen vaatan mis siis süüa pakutakse ja kui selle saiakorvi juurde jõudsin, siis sattusin mingi 'prükkariga' seal kokku.....võttis vaikselt saia ja pistis kotti taara vahele, aga noh kui tasuta antakse siis miks mitte
Sild oli ja mega. Esimesel korral sain peaaegu üles, aga lõpus viskas ratta risti, siis jalg kaha ja natukene hoogu. Üks "kohalugeja" ütles, et nääd, peaaegu sai üles, siis ma lubasin talle, et järgmine ring saan üles, ja saingi Laskumine oli ka lahe. Esimene kord läksid mõned minuees isegi ratas käekõrval, ise ka mõtlesin, et võiks sama teha, kuid fotograafi nähes jäin ikka sadulasse .alvaro kirjutas:Sild ja sellele järgnenud laskumine. Uhh, mega. Nii rasket tehnilist combot ei tea mina teist.
Krdi hea sõit oli....tahaks kohe praegu minna ja uuseti sõita!
Viimati muutis Lauri, 31. 08. 2003. 20:14, muudetud 1 kord.
velo.clubbers.ee
Täpselt samad tunded......mujal radadel on natuke tunda andnud kuid nüüd oli hullumaja....arusaamatuindrek kirjutas:Ja siis hakkas järgmine jama. Selg (alaselg) hakkas päris kõva valu tegema . Sellist jama pole see aasta veel olnud ei rakkes (kus raputas rohkemgi), ega kusagil mujal (keegi oskab põhjuse leida?).
Võistlusest rääkides...
Väga lahe rada, kindlasti selle aasta TECi parim rada. Ainult sellest ma ei saa aru miks krt ma sinna siledate kummidega läksin(kah twisterid) ;(. Nagu lehm libedal jääl olin seal poris ja juurikate peal. Vaene kumm tegelikult tegi isegi mis suutis, sest vähegi kus kõvem koht tuli seal kohe pidas, oli see kasvõi lombipõhi või murumätas.
Pikali käisin kah ainult ühe korra, see-eest aga korralikult üle pea ;).
Tõusud ei olnud jah kõige masendavamad, sest suured/pikad tõusud ei olnud sopaseks sõidetud ja ääres oli hein, kustkaudu sai lõbusalt üles.
Kõige rohkem aega kaotasin enda meelest laskumistel, kohtades kus oleks olnud täiesti võimalik 40-nda alla uhada, tulin mina vahest jala.
Samuti kallaku peal juurikad. Kehv kumm tegelikult natuke segas rajameistrite töö nautimist, aga üldiselt oli ikka lahe.
Mudaaugu kaotused katsusin asfaldi peal tagasi teha ja see natuke ka õnnestus. Startisin 401-750 grupist, aga linnaringi lõpuks olin juba 200-s, Muda peal voorisid 100 matsi minust muidugi mööda ja koht sedasi 299-s(diplomi peal 299/protokollis siiski 300 krt ;).
Vähemalt ikkagi selle aasta parim koht :).
Rajal olles olin ma ise täiesti veendunud et olen 500-s, sest spido näitas keskmiseks 16,5! ja teisel ringil olin suhteliselt üksi ka. Õnneks karjus üks vant 5km enne lõppu et olen 303-s, ma oleksin peaagu diskussiooni langenud, et mis ta valetab :), aga õnneks andsin minna.
Finishikorraldus oli hea, pesta sai ja söök oli hea ning ka diplomi sain päris ruttu.
Igatahes väga karm, kesse oskas arvata et hädist 47-t kilomeetrit sõidan pea 3 tundi.
Kiitus rajameistritele!
Väga lahe rada, kindlasti selle aasta TECi parim rada. Ainult sellest ma ei saa aru miks krt ma sinna siledate kummidega läksin(kah twisterid) ;(. Nagu lehm libedal jääl olin seal poris ja juurikate peal. Vaene kumm tegelikult tegi isegi mis suutis, sest vähegi kus kõvem koht tuli seal kohe pidas, oli see kasvõi lombipõhi või murumätas.
Pikali käisin kah ainult ühe korra, see-eest aga korralikult üle pea ;).
Tõusud ei olnud jah kõige masendavamad, sest suured/pikad tõusud ei olnud sopaseks sõidetud ja ääres oli hein, kustkaudu sai lõbusalt üles.
Kõige rohkem aega kaotasin enda meelest laskumistel, kohtades kus oleks olnud täiesti võimalik 40-nda alla uhada, tulin mina vahest jala.
Samuti kallaku peal juurikad. Kehv kumm tegelikult natuke segas rajameistrite töö nautimist, aga üldiselt oli ikka lahe.
Mudaaugu kaotused katsusin asfaldi peal tagasi teha ja see natuke ka õnnestus. Startisin 401-750 grupist, aga linnaringi lõpuks olin juba 200-s, Muda peal voorisid 100 matsi minust muidugi mööda ja koht sedasi 299-s(diplomi peal 299/protokollis siiski 300 krt ;).
Vähemalt ikkagi selle aasta parim koht :).
Rajal olles olin ma ise täiesti veendunud et olen 500-s, sest spido näitas keskmiseks 16,5! ja teisel ringil olin suhteliselt üksi ka. Õnneks karjus üks vant 5km enne lõppu et olen 303-s, ma oleksin peaagu diskussiooni langenud, et mis ta valetab :), aga õnneks andsin minna.
Finishikorraldus oli hea, pesta sai ja söök oli hea ning ka diplomi sain päris ruttu.
Igatahes väga karm, kesse oskas arvata et hädist 47-t kilomeetrit sõidan pea 3 tundi.
Kiitus rajameistritele!
Häda arvatavasti selles, et siin rajal polnud seljasirutamiseks kohta.Rom kirjutas:Täpselt samad tunded......mujal radadel on natuke tunda andnud kuid nüüd oli hullumaja....arusaamatu :(indrek kirjutas:Ja siis hakkas järgmine jama. Selg (alaselg) hakkas päris kõva valu tegema :( . Sellist jama pole see aasta veel olnud ei rakkes (kus raputas rohkemgi), ega kusagil mujal (keegi oskab põhjuse leida?).
Ja veel kui pinnnas on libe, siis teed kogu kehaga tööd et sadulas pysida ja ratast püsti hoida, ka see koormab selga.
Ma arvan et ma tean seljavaludest, sest olen see kodanik kel valutab igal võistlusel selg ja üldiselt väga kõvasti, olleski minu arust põhipõhjus miks mul natuke paremini ei lähe :).
Kevadel kui eriti hull oli, siis oli põhjuseks (ka) vale asend, nüüd ainult treenimata selg. Keset hooaega ei anna nagu midagi ette kah võtta, eks talvel peab jõudu tegema ja selga treenima, erinevalt eelmistest talvedest kus ainult arvuti taga olen lesinud.
Muide ainult ühel võistlusel ei ole mul selg valutanud. See oli mu ainuke asfaldisõit ehk tartu rattaralli. TRR aga oli tänasele täielik vastand.
Tavaline TEC on selline et pool aega saad sadulas kerida ja pool aega kangutad, see sadulas istumise aeg selg puhkab.
Enda selg valutas täna suhteliselt vähe, sest tänu kummidele ei saanud täiega litsuda, ka keskmine pulss oli 5 pügala võrra madalam kui tavaliselt.
hmm...
Ei tea, mina pingutasin nii et naba paigast ära (mille peale mul tavaliselt selg valu tegema hakkab) aga täna ma olin just meeldivalt üllatunud et midagi ei tundnud oma alaseljas... Võibolla on põhjuseks see, et enne ja pärast sõitu korralikult võimlesin nagu peab... (pärast sõitu kukkusin küll kokku mõneks ajaks aga hiljem võimlesin ikka )
Raske Õppustel, Kerge Lahingus!
Twisted Mind Bikers
Twisted Mind Bikers
Üks võimalus võib olla ka see, et ilm oli suhteliselt jahe ja selja loopis kohe alguses alt otsast märjaks ja siis tuul tegi oma töö Teil võis see raputav heinamaa siis paras piinapink ollaRom kirjutas:Täpselt samad tunded......mujal radadel on natuke tunda andnud kuid nüüd oli hullumaja....arusaamatuindrek kirjutas:Ja siis hakkas järgmine jama. Selg (alaselg) hakkas päris kõva valu tegema . Sellist jama pole see aasta veel olnud ei rakkes (kus raputas rohkemgi), ega kusagil mujal (keegi oskab põhjuse leida?).
I was made for this...
Rada sobis ideaalselt TEC sarja viimaseks sõiduks. Imelik, miks nii palju katkestajaid oli? Aga, tänu nendele sain selle aasta parima koha, negatiivse bonusena küll viimase 3 hulgas, kes lõpuni sõitsid. Ja esikümme tegi ringiga pähe. Amort (mingi tavaline ) ka enam ei tööta s.t ülevalt alla surudes oleks nagu midagi kinni kiilunud. Enda meelest nii hullult ei kukkunud ka, et midagi sellist oleks võinud juhtuda. Aga eks ma varsti saan hoolduses teada, mis värk on.
Lauri, VÄGA rahul.
Lauri, VÄGA rahul.
Sõitsin. Esimene TEC. Ei katkestanud (mõte käis peast läbi). Raske oli, väga raske ja libe. Sõidu jooksul: 3-4 kukkumist(külili), paar keti tagasipanekut, jalakrambid(reis). Ca 5 km enne lõppu päris korralik haamer.Tulemus 3:10 ja 368 koht e. kuidas töö nõnda palk - kahjuks. Side lõpp .
Viimati muutis Peeter, 31. 08. 2003. 21:46, muudetud 1 kord.