Survepesust taas kord
Survepesust taas kord
Vaatasin veidi foorumi ajalugu ning enamjaolt sõidetakse ratta survepesu maha. Siiski, peale igat võistlust on survepesuri järjekord kümnete meetrite pikkune . Kas aastal 2010 on midagi selles tarkuses muutnud? Arvamusi/teadmisi tundub olema seinast seina ning raske on aru saada, mis õige või vale. Kui ratta poodi viin, siis pestakse väidetavalt seal samuti survepesuga, kuid hiljem võetakse jooksud jm vajalik lahti. Mõni väidab, et kallemaid (täpsustamata summat) rattaid võib julgelt survepesuriga lasta. Mõni väidab, et võib lasta küll, kuid õige nurga alt tuleb lasta. Kolmandad väidavad, et lasta võib küll, aga siis tuleb kohe mõned kilomeetrid sõita.
Tahaks hirmsasti teada, kus see tõde on, sest oleme ausad, survepesu on äärmiselt mugav ratta pesemise viis, kuid kas ja mis on selle hind.
Tahaks hirmsasti teada, kus see tõde on, sest oleme ausad, survepesu on äärmiselt mugav ratta pesemise viis, kuid kas ja mis on selle hind.
Re: Survepesust taas kord
See on nagu kinnipeetu peksmine politseis - kui tead kuhu ja kui kõvasti võib, siis on OK.
Re: Survepesust taas kord
Kas Jazz pesulas mehed teavad?Villem T kirjutas:See on nagu kinnipeetu peksmine politseis - kui tead kuhu ja kui kõvasti võib, siis on OK.
Re: Survepesust taas kord
Alati on võimalus juures passida või enne pesu ära näidata, kuhu otse survega mitte lasta. Ja loota et kuulatakse.Kada kirjutas:Kas Jazz pesulas mehed teavad?
Minul tehti korralikult, samal ajal linna teises otsas kuuldavasti kuulati kala näoga jutt ära ja siis lasti sama näoga tuimalt survega kõik kohad üle.
Eks see on ka valikute küsimus - kas puhastad ratast vatitikuga 2 tundi või lased survepesuga, teed need 2 tundi tööd või trenni ja ostad aeg-ajalt uusi osi.
Re: Survepesust taas kord
Kasutan survepesurit alates 2006. aastast, suht tihti pestavaid rattaid 2 tk.
seni pole ühestki lahtivõetud laagrist veel vett ega selle poolt tekitatud kahju leidnud.
seda muidugi jälgin, kuhu ja kuidas juga juhin.
seni pole ühestki lahtivõetud laagrist veel vett ega selle poolt tekitatud kahju leidnud.
seda muidugi jälgin, kuhu ja kuidas juga juhin.
Re: Survepesust taas kord
Kas ma saan õigesti aru, et survepesu kardab iseenesest kesjooks ja rummud? Kuidas te neid pesete, mingi nurga alt või astute paar-kolm sammu kaugemale ja lasete kerge surve peale?
Kudas amordiga (nii õli kui õhk) lood on, kas see kardav survepesu? Kõrid ja muu?
Kudas amordiga (nii õli kui õhk) lood on, kas see kardav survepesu? Kõrid ja muu?
Re: Survepesust taas kord
Lihtsalt, nendesse kohtadesse otse peale ei lase, kust võib vesi sisse pääseda ! Simpel !
Natuke üle paisutatud asi tegelikult. Ratas vihmaga auto katusel on sellest vaatevinklist vaadatuna hullemgi.
Natuke üle paisutatud asi tegelikult. Ratas vihmaga auto katusel on sellest vaatevinklist vaadatuna hullemgi.
Re: Survepesust taas kord
Kasutan ka survepesurit, kuid mingit kahju ta küll rattale teinud pole. Pigem just soovitaks seda. Ma sain oma super-räpase kasseti ja keti nagu naksti puhtaks kasutades: Survepesur(1800W ja 100 bar) + Auto pigiplekkide eemaldus vahend = PUHAS!
Samas just komponentide juures soovitaks ettevaatlik ikka olla.
Samas just komponentide juures soovitaks ettevaatlik ikka olla.
Re: Survepesust taas kord
Küsimus, millele sa vastama ei pea -mtb-l läheb kassett ja kett räpaseks/kleepuvaks eestioludes vaid lõunaeesti punasavi pinnasel sõites. Ülejäänud eesti misiganes pori/savi on käsipesuga kergelt eemaldatav._KRIS_ kirjutas:Kasutan ka survepesurit, kuid mingit kahju ta küll rattale teinud pole. Pigem just soovitaks seda. Ma sain oma super-räpase kasseti ja keti nagu naksti puhtaks kasutades
Survepesuga meenub 2004 a eriti tatise H100 pesujärjekord, kus ootavaid rattaid jälgis muigege üks poemehaanik. Küsides, mis teda muigama ajab, oli vastus, et paljudest himukatest survepesijatest saavad lähiajal tema kliendid.
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.
Re: Survepesust taas kord
Ma ei tea, pole nagu käsipesuga eriti muidu maha saanud ja ausalt öeldes ega eriti ei viitsi seal nühkida ka hoiaks aega ka kokku vist.
Aga ettevaatlik ikka tuleb olla ja
Aga ettevaatlik ikka tuleb olla ja
Re: Survepesust taas kord
Ei saa mitte vaiki olla...
Teadmiseks, et survepesu kasutab rataste puhastamiseks-pesemiseks ka üks Eestis väga kõva kaubamärgiga rattapood-hooldus. Ise nägin juhuslikult pealt. Nime ütlema ei hakka, sest samas firmas töötab väga palju asjalikke mehi, kes kohe "käima tõmmataks" ja .... ehk on endal sealt vaja tulevikus midagi hankida. Kuid peale seda suhtun rattahoolduse meeste "tarkadesse nõuannetesse" et mitte survepesu kasutada, kerge põlgusega.
Täienduseks veel Mardile, et peale Lõuna-Eesti savi võib kasseti kinni kittida ka vale või kehva ketiõli kasutades, mis kassetile ülihästi igasugu okkaid ja pori külge kogub ning käiguvahetus olematuks muutub. Mulle topib üks teine ülikiidetud rattahooldus järjepidevalt mingit "ülihead" ketiõli, mille me peale esimest metsaskäiku survepesuriga maha lasen, suruõhuga ära kuivatan ning teise - normaalse ketiõli peale panen. Kusjuures hoolduse sellid ise kiidavad seda möga taevani.
Seega minu meelest on survepesur (arukal kasutamisel) üliefektiivne vahend.
Teadmiseks, et survepesu kasutab rataste puhastamiseks-pesemiseks ka üks Eestis väga kõva kaubamärgiga rattapood-hooldus. Ise nägin juhuslikult pealt. Nime ütlema ei hakka, sest samas firmas töötab väga palju asjalikke mehi, kes kohe "käima tõmmataks" ja .... ehk on endal sealt vaja tulevikus midagi hankida. Kuid peale seda suhtun rattahoolduse meeste "tarkadesse nõuannetesse" et mitte survepesu kasutada, kerge põlgusega.
Täienduseks veel Mardile, et peale Lõuna-Eesti savi võib kasseti kinni kittida ka vale või kehva ketiõli kasutades, mis kassetile ülihästi igasugu okkaid ja pori külge kogub ning käiguvahetus olematuks muutub. Mulle topib üks teine ülikiidetud rattahooldus järjepidevalt mingit "ülihead" ketiõli, mille me peale esimest metsaskäiku survepesuriga maha lasen, suruõhuga ära kuivatan ning teise - normaalse ketiõli peale panen. Kusjuures hoolduse sellid ise kiidavad seda möga taevani.
Seega minu meelest on survepesur (arukal kasutamisel) üliefektiivne vahend.
Re: Survepesust taas kord
Pesen mitmeid aastaid. Ei näe probleemi.
see rattasõit on viinud kõik mu finantsid ja .....
Re: Survepesust taas kord
Pesen ka aastaid, pole midagi. Tiiki uputamine täidab aga kõik odavamad laagrid veega.
Re: Survepesust taas kord
Ikka võib pesta,mõistuse piires. Paraku mida ei ole on mõistus .
Re: Survepesust taas kord
Panen ratta rippuma konksu otsa, Võtan pange vett, autoshampooni vette, laia pintsli ja pesen ratta ära.
Kuivatan ära Rätikuga, urgitsen kasseti, käiguvahetajate, keti vahelt jm, siis ketile, siis piduri ja käiguvahetaja trossidesse õli.
Kuivatan ära Rätikuga, urgitsen kasseti, käiguvahetajate, keti vahelt jm, siis ketile, siis piduri ja käiguvahetaja trossidesse õli.
Re: Survepesust taas kord
Võib öelda, et survepesu pole soovitatav. Siiski ei saa öelda, et see saatanast oleks. Teatud kohad on, kuhu ei maksa vett sisse pritsida, samas regulaarse ja tõhusa hoolduse juures saab laagrid ja kõik puhastada. Samas kes peseb survepesurga arvatavasti ei viitsi ka hooldada nii tõhusalt Aga alati saab ju teenuse eest maksta ... Kokkuvõttes igaüks ise teab kuidas peseb/hooldab oma ratast, pärast peab ise sõitma ka sellega