TEC on läbi
Foorumi reeglid
Võistluste osaluste müügifoorum asub: viewforum.php?f=152
Võistluste osaluste müügifoorum asub: viewforum.php?f=152
TEC on läbi
Praegu on paras aeg teha sarjast üks kokkuvõte, kõik ju alles värskelt meeles. Enda arvates õnnestus sel aastal sari päris hästi. Enamus korraldajad on teinud kõik, et rajad raskemaks ja seeläbi huvitavamaks muuta. Vaid Kõrve sõit jääb vähe piinama, sest lisatud 20 km jämeda kruusaga teed ei ole mitte kohane korralikule rattamaratonile.
Kui paar aastat tagasi oli teemaks see, et rajad on kerged ja kiired, siis mõned sõitjad(ka mina ise eelmisel aastal) osadest sõitudest loobusid. Nii halenaljakas kui see ka ei ole, kuulsin täna, et mõned nõrgemad sõitjad plaanivad edaspidi loobuda seetõttu, et rajad on liiga rasked
TEC-le on tekkinud ka uus teema - katkestajad. Vähegi sitema enesetunde, kergema tehnika probleemi vms. pärast paljud enam sõitu lõpeta, sest ei taheta kehva tulemust. ehk teisisõnu ei taheta välja langeda oma stardigrupist jne. eelmistel aastatel paljud veel nii ei teinud.
Ja lõpuks oleks tore näha, milline rada oli siinsete lugejate meelest parim ning keegi võiks ka mainida mida oodatakse sarjalt ja korraldajatelt järgmisel hooajal.
Ise ootan kõikidelt korraldajatelt toitlustuspunktis plastikpudeleid ja Kõrve meestelt huvitavamat rada. Ja et osavõtutasu ei tõuseks.
Enda järjestus radadest oleks:
1. Rakvere
2. Rakke
3. Viljandi
Kui paar aastat tagasi oli teemaks see, et rajad on kerged ja kiired, siis mõned sõitjad(ka mina ise eelmisel aastal) osadest sõitudest loobusid. Nii halenaljakas kui see ka ei ole, kuulsin täna, et mõned nõrgemad sõitjad plaanivad edaspidi loobuda seetõttu, et rajad on liiga rasked
TEC-le on tekkinud ka uus teema - katkestajad. Vähegi sitema enesetunde, kergema tehnika probleemi vms. pärast paljud enam sõitu lõpeta, sest ei taheta kehva tulemust. ehk teisisõnu ei taheta välja langeda oma stardigrupist jne. eelmistel aastatel paljud veel nii ei teinud.
Ja lõpuks oleks tore näha, milline rada oli siinsete lugejate meelest parim ning keegi võiks ka mainida mida oodatakse sarjalt ja korraldajatelt järgmisel hooajal.
Ise ootan kõikidelt korraldajatelt toitlustuspunktis plastikpudeleid ja Kõrve meestelt huvitavamat rada. Ja et osavõtutasu ei tõuseks.
Enda järjestus radadest oleks:
1. Rakvere
2. Rakke
3. Viljandi
Ma vaatan et Haanja ei ole veel hääli saanud.
Minu eelistus on kahRakvere, aga Haanja märgiks ka ära. Kiire algus ei olnud küll ohutu, aga meeldis mulle isiklikult väga.
Hiljem kui soe, võib ülesmäge jälle ronida.
Rakke oli ka tegelikult väga hea.
Minu eelistus on kahRakvere, aga Haanja märgiks ka ära. Kiire algus ei olnud küll ohutu, aga meeldis mulle isiklikult väga.
Hiljem kui soe, võib ülesmäge jälle ronida.
Rakke oli ka tegelikult väga hea.
Viimati muutis Kirsa, 31. 08. 2004. 13:25, muudetud 1 kord.
Kuna kaks viimast etappi jäid ära nii haiguse kui ka lihtsalt oma lolluse pärast siis loogiline on , et parim etapp jääb Rakke arvele.Aga see käis puhtalt raja kohta.Korraldusele väga nagu saagi ette heita v.a. joogipudeli/topsi teema + diplomite kiirus mõnel korral.Mina arvan, et jään küll Tec-i ürituse olemusega rahule ning ei arva ,et tingimatta peab kõik etapid raskemaks tegema.Ja kui tehtaks(tõsiselt raskemaks) olen kindel , et olenematta xc võistluse teisest formaadist kannataks ka näiteks Mynthon cup veel rohkem võistlejate puudumise all .Nii et toredad üritused ja üldse mitte kallid kui õigel ajal ette regida.
Kahju on sellest et Eesti osavõtjad nii kehvakesed on ja kohe loobuma kipuvad kui natuke raskemaks läheb
Norra maratonil mingi 10 tuh osavõtjat ja vaevalt seal mingid sportlased kõik olid...........minu jaoks on see müstika.
Järelikult ei saa radu rahva osalemise nimel enam raskemaks muuta.
Korraldajatelt ootaks...............rohkem hilisemate lõpetajate peale mõtlemist, sest paraku kõik ei jõua ju esimese saja sees lõpetada ja õigel ajal ratast pesta ning suppi kätte saada.
Ise korralduse üle eriti ei virise kui siis ainult autasustamise algust peab kaua ootama ja mulle ei loosita kunagi midagi
Aga rajad:
Rakke
Rakvere
Viljandi
Ülejäänud on võrdsed enamvähem.
Norra maratonil mingi 10 tuh osavõtjat ja vaevalt seal mingid sportlased kõik olid...........minu jaoks on see müstika.
Järelikult ei saa radu rahva osalemise nimel enam raskemaks muuta.
Korraldajatelt ootaks...............rohkem hilisemate lõpetajate peale mõtlemist, sest paraku kõik ei jõua ju esimese saja sees lõpetada ja õigel ajal ratast pesta ning suppi kätte saada.
Ise korralduse üle eriti ei virise kui siis ainult autasustamise algust peab kaua ootama ja mulle ei loosita kunagi midagi
Aga rajad:
Rakke
Rakvere
Viljandi
Ülejäänud on võrdsed enamvähem.
Hmmm ma nüüd nii radikaalseid otsuseid ei teeks nende katkestajate osas, rajad on jah raskemaks läinud ja tehnilisemaks, seega on iseenesest mõistetav et ka see nõub rattalt rohkem, minu jaoks oli rakvere esimene katkestamine 3 hooaja jooksul ja seda ka tehnilistelt põhjustel, arvan et paljudel on see sama põhjus,
Pean loomulikuks sõelaks seda olukorda kus mõned virisejad loobuvad üldse sõitmast, nimelt jäävad sõitma lõpuks need kellele antud harrastus tõesti südame lähedane on
Minu jaoks on
1. rakke
2, rakvere
3. Elva
Pean loomulikuks sõelaks seda olukorda kus mõned virisejad loobuvad üldse sõitmast, nimelt jäävad sõitma lõpuks need kellele antud harrastus tõesti südame lähedane on
Minu jaoks on
1. rakke
2, rakvere
3. Elva
cycling is fun, but...it`s deem hard work.
Kuigi see aasta jäi osalus kesiseks, siis vana kogemust arvestades:
1. Rakvere
2. Otepää
3. Viljandi
4. Rakke
5. Haanja
6. Kõrve
7. Elva
Järgmine aasta siis stardime kurat teab kust
1. Rakvere
2. Otepää
3. Viljandi
4. Rakke
5. Haanja
6. Kõrve
7. Elva
Järgmine aasta siis stardime kurat teab kust
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Raja raskemaks muutmine on väga tervitatav aga on suur vahe mil moel seda teha - rohkem juurikaid, raputavat rada, rattaroopaid, sood ja muda - peletab minusugused mugavad inimesed eemale (ei meeldi et neerud lahti raputab ja valged sokid ära määrib ) - samas kõrguste vahe suurendamine, heinamaa või liiv mis ei raputa ja ei lõhu ratast, distantsi pikendamine jne - kahe käega poolt (tuleks siis ilmselt tagasi rajale).
Loodan muidugi et peale ei jää nende arvamus kes kõige rohkem karjuvad vaid kollektiivne tõde.
Loodan muidugi et peale ei jää nende arvamus kes kõige rohkem karjuvad vaid kollektiivne tõde.
Re: TEC on läbi
Mina uustulnukana saan sellest väga hästi aru. Ka mina loobuksin, kui peaks Rakveres 6 ringi sõitma, sest see oleks liiga kurnav (võin-olla siiski järgmine aasta ). Need inimesed kes pidid osa laskumisi jalutades võtma ei saa sellest sõidust naudingut. TEC võiks ikka jääda ürituseks, mis rahvast rohkem rattaselga ajab. Tänased rajad kannatavad ka 1000 inimest pikale distantsile, tagumised peavad mõnes kohas küll ootama, kuid neil on võimalus ennast paremasse stardigruppi sõita.tarmo kirjutas:Nii halenaljakas kui see ka ei ole, kuulsin täna, et mõned nõrgemad sõitjad plaanivad edaspidi loobuda seetõttu, et rajad on liiga rasked
Ärge nõudke, et maraton oleks XC või CC, selleks on Merida, Mynthon, sügissari jne.
Etappide pingerida:
1) Otepää
2) Rakvere
3) Viljandi
4) Elva
5) Rakke
6) Kõrve
7) Haanja
Minu soovid järgmiseks aastaks:
1) stardigrupid kuni 200-ni on 50e kaupa;
2) numbri saab 2-e (või 3-e) parema etapi järgi, kui võrdsed, siis vaadatakse järgmist jne. (praegust tehakse soodustusi vist ainult tutvuste kaudu esimese otsa sõitjatele, aga 3-ndast grupist startija ei taha samuti ühe äparduse pärast veel kaugemalt startida)
3) vältida tuleks haanja stiilis esimesi kilomeetreid - täiesti mõttetud kukkumised.
Viimati muutis Oliver, 01. 09. 2003. 09:56, muudetud 1 kord.
Veidi vähe aega seedimiseks peale viimast Rakvere-kogemust kuid:
Kaks parimat:
1. Rakvere (mitmekülgne rada, nõudis nii tehnilisi oskusi, vastupidavust kui head ratast)
2. Otepää (hea Otepää fiiling, hea rada, afterparty jne)
Kaks halvimat
1. Kõrve (milleks on kõrves vaja sõita 20 km järjest mööda kruusa????, Maastik annab väga häid variante seal. Rajameistri laiskus ilmselt.)
2. Elva (sry, Rakke tegi omad järeldused eelmise aasta kriitikast aga Elva ei teinud...)
Kaks parimat:
1. Rakvere (mitmekülgne rada, nõudis nii tehnilisi oskusi, vastupidavust kui head ratast)
2. Otepää (hea Otepää fiiling, hea rada, afterparty jne)
Kaks halvimat
1. Kõrve (milleks on kõrves vaja sõita 20 km järjest mööda kruusa????, Maastik annab väga häid variante seal. Rajameistri laiskus ilmselt.)
2. Elva (sry, Rakke tegi omad järeldused eelmise aasta kriitikast aga Elva ei teinud...)
mina käisin see aasta kahjuks vaid ühel TEC etapil, Rakveres. Seetõttu järjestan esikolmiku järgmiselt:
1. Rakvere
2. Rakvere
3. oh yllatust - Rakvere
Teades, mida pakub Otepää ja Haanja ümbruse maastik ning teadmata, mida oli see aasta välja mõeldud Rakke rajale, jätkasin ilmselt paremusjärjestuse samaks ka siis, kui oleks teistel etappidel osalenud. Ei ole just suur Mägede Poeg ja seetõttu vähem tehniline ja rohkem füüsiline rada ei meeldiks väga. Rakvere on aga iga ilmaga vaheldusrikas ja nauditav.
1. Rakvere
2. Rakvere
3. oh yllatust - Rakvere
Teades, mida pakub Otepää ja Haanja ümbruse maastik ning teadmata, mida oli see aasta välja mõeldud Rakke rajale, jätkasin ilmselt paremusjärjestuse samaks ka siis, kui oleks teistel etappidel osalenud. Ei ole just suur Mägede Poeg ja seetõttu vähem tehniline ja rohkem füüsiline rada ei meeldiks väga. Rakvere on aga iga ilmaga vaheldusrikas ja nauditav.
Samuti jäi selle aasta osalus kasinaks. Sai kolmel käidud, ning järjestus
1. Rakvere
2. Otepää
3. Haanja
Arvan ka, et olulisi muudatusi raja osas ei tuleks ette võtta - kõigile midagi. Aga korralduse pool tuleks küll üle vaadata - just see sama, et ka tagumise otsa mehed on maksnud ja tahavad sama head teenindust (jook, sai, supp, diplom jne).
Kas keegi teab, palju Rakveres startijaid oli pikale sõidule Lõpetajaid oli küll maruvähe - sellest ka mu võrdlemisi hea koht vist.
1. Rakvere
2. Otepää
3. Haanja
Arvan ka, et olulisi muudatusi raja osas ei tuleks ette võtta - kõigile midagi. Aga korralduse pool tuleks küll üle vaadata - just see sama, et ka tagumise otsa mehed on maksnud ja tahavad sama head teenindust (jook, sai, supp, diplom jne).
Kas keegi teab, palju Rakveres startijaid oli pikale sõidule Lõpetajaid oli küll maruvähe - sellest ka mu võrdlemisi hea koht vist.
ühinen nende arvamusega, kes tahavad mitmekesist sarja. mägised ja raskemad etapid, kruusarallid jne. kuna arvesse läheb 4 etappi, siis saaks igaüks valida paar oma lemmikrada ja seal sõita. lõpeks see vingumine ka ära - osadele rajad rasked, teistele jälle kerged....
tänavu sai 5 etapil osaletud ja järjestakd need nii:
1. Viljandi
2. Rakvere
3. Kõrve
4. Otepää
5. Rakke
ah jaa, selline küsimus ka veel - mida te nende diplomitega teete??
raamite ära??? või imetlete niisama???
pidevalt on mingi nurin, et ei saa diplomit.... endal vist aastate joosksul pooled on saadud/võetud, kui pole valmis või unustan, siis las olla.....
tänavu sai 5 etapil osaletud ja järjestakd need nii:
1. Viljandi
2. Rakvere
3. Kõrve
4. Otepää
5. Rakke
ah jaa, selline küsimus ka veel - mida te nende diplomitega teete??
raamite ära??? või imetlete niisama???
pidevalt on mingi nurin, et ei saa diplomit.... endal vist aastate joosksul pooled on saadud/võetud, kui pole valmis või unustan, siis las olla.....
järgmisel võistlusel lasen looma lahti...
kui tuleb meelde võtta, siis kodus viskan need garaazhis samasse kasti kus on numbridki. kast hakkab täis saama juba...Raulpoiss kirjutas:
ah jaa, selline küsimus ka veel - mida te nende diplomitega teete??
raamite ära??? või imetlete niisama???
pidevalt on mingi nurin, et ei saa diplomit.... endal vist aastate joosksul pooled on saadud/võetud, kui pole valmis või unustan, siis las olla.....
ise leian et diplom on suht mõttetu asi kui sa ei ole auhinnalisel kohal. kas tõesti kellegile pakub pinget vaadata näiteks 30 aasta pärast, et ta oli kõrve sõidul 346.
Võib olla on raske uskuda, aga ntx minusuguse tasemega tüübile vast isegi pakub. Ei tea kas peaks nüüd häbenema.tarmo kirjutas:kui tuleb meelde võtta, siis kodus viskan need garaazhis samasse kasti kus on numbridki. kast hakkab täis saama juba...Raulpoiss kirjutas:
ah jaa, selline küsimus ka veel - mida te nende diplomitega teete??
raamite ära??? või imetlete niisama???
pidevalt on mingi nurin, et ei saa diplomit.... endal vist aastate joosksul pooled on saadud/võetud, kui pole valmis või unustan, siis las olla.....
ise leian et diplom on suht mõttetu asi kui sa ei ole auhinnalisel kohal. kas tõesti kellegile pakub pinget vaadata näiteks 30 aasta pärast, et ta oli kõrve sõidul 346.
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
absoluutselt ei pea häbenema seda ma ju teada tahtsingi, et kas pakub kellegile pinget diplomite hilisem imetlemine. ja vastus on käes, järelikult nõudlust on. minul on jälle selline komme, et ma ei müü maha oma vana sõiduriista. vat neid on tore imetleda 30 aasta pärast, võin sind siis külla kutsudaMati kirjutas:Võib olla on raske uskuda, aga ntx minusuguse tasemega tüübile vast isegi pakub. Ei tea kas peaks nüüd häbenema.tarmo kirjutas:kui tuleb meelde võtta, siis kodus viskan need garaazhis samasse kasti kus on numbridki. kast hakkab täis saama juba...Raulpoiss kirjutas:
ah jaa, selline küsimus ka veel - mida te nende diplomitega teete??
raamite ära??? või imetlete niisama???
pidevalt on mingi nurin, et ei saa diplomit.... endal vist aastate joosksul pooled on saadud/võetud, kui pole valmis või unustan, siis las olla.....
ise leian et diplom on suht mõttetu asi kui sa ei ole auhinnalisel kohal. kas tõesti kellegile pakub pinget vaadata näiteks 30 aasta pärast, et ta oli kõrve sõidul 346.
Viljandis ei käinud, kuna Tartu jooksumaraton oli samal päeval, aga nelikürituse jaoks oli seal vaja võistleda. Korraldajatele järgmiseks aastaks:
1. Saaks äkki Viljandi etapi mingile teisele kuupäevale panna
2. Kas on äkki võimalik tellida võistlusnumbrid ühest kohast, lihtsalt erinevate reklaamidega siis. See pole midagi problemaatilist, aga mõned nr on nii 'vedelad', et sõidu käigus lihtsalt lagunevad ära, pole lihtsalt mõeldud, et nad vihma ja soppa ka saavad. Olen näinud kuidas mitmed sõitjad tulevad ja nr on tagataskus või kuskil hammaste vahel, kuna lihtsalt ei pidanud tingimustele vastu(eks kukkumine võis muidugi siin vürtsi anda). Elvas olid minu meelest päris head numbrid,kui nüüd midagi sassi ei aja, aga Rakveres jälle suht 'vedelad'.
Radade järjestus siis:
1.Rakvere
2.Rakke
3.Otepää
1. Saaks äkki Viljandi etapi mingile teisele kuupäevale panna
2. Kas on äkki võimalik tellida võistlusnumbrid ühest kohast, lihtsalt erinevate reklaamidega siis. See pole midagi problemaatilist, aga mõned nr on nii 'vedelad', et sõidu käigus lihtsalt lagunevad ära, pole lihtsalt mõeldud, et nad vihma ja soppa ka saavad. Olen näinud kuidas mitmed sõitjad tulevad ja nr on tagataskus või kuskil hammaste vahel, kuna lihtsalt ei pidanud tingimustele vastu(eks kukkumine võis muidugi siin vürtsi anda). Elvas olid minu meelest päris head numbrid,kui nüüd midagi sassi ei aja, aga Rakveres jälle suht 'vedelad'.
Radade järjestus siis:
1.Rakvere
2.Rakke
3.Otepää
I was made for this...
tarmo kirjutas:absoluutselt ei pea häbenema seda ma ju teada tahtsingi, et kas pakub kellegile pinget diplomite hilisem imetlemine. ja vastus on käes, järelikult nõudlust on. minul on jälle selline komme, et ma ei müü maha oma vana sõiduriista. vat neid on tore imetleda 30 aasta pärast, võin sind siis külla kutsudaMati kirjutas:Võib olla on raske uskuda, aga ntx minusuguse tasemega tüübile vast isegi pakub. Ei tea kas peaks nüüd häbenema.tarmo kirjutas: kui tuleb meelde võtta, siis kodus viskan need garaazhis samasse kasti kus on numbridki. kast hakkab täis saama juba...
ise leian et diplom on suht mõttetu asi kui sa ei ole auhinnalisel kohal. kas tõesti kellegile pakub pinget vaadata näiteks 30 aasta pärast, et ta oli kõrve sõidul 346.
Ise olen olnud küll sunnitud oma 2 eelmist sõiduriist maha müüma - uue ratta ostmine pole ju sugugi odav. Aga diplomeid vaataks küll 30 aasta pärast
Minule meeldisid kokkuvõttes kõik rajad s.t püüan esikolmikust eeskuju võtta ja mitte viriseda, et a la kruusa liiga palju või siis juurikaid liiga palju. Ise ma mingi XC fänn ei ole ja seetõttu eelistaks võib-olla rohkem selliseid radu, mille raskus minusuguse jaoks seisneb suures kõrguste vahes. Selle pärast äkki jäi Haanja mulle kõige rohkem meelde. Aga tooks siis oma eredamad mälestused ära:
1. Viljandi - veetakistus
2. Kõrve - mudaravila
3. Haanja - ületähtsustatud Vällamäe laskumine. IMHO kõik Rakvere laskumised valmistasid mulle rohkem peavalu (mitte otseses mõttes )
kui see Vällamägi.
4. Otepää - Kekkose rada oli see, mis mind peedistas.
5. Rakke - mulle jäi tunne, et Enno Eilo kõndis Rakke ümbruses, nägi sobivat mäge, hüüdis: "Andke mulle kirves", natuke metsatööd ja mõne meetrine rada valmis !! Ühesõnaga, maastikust oldi võetud maksimum, rada ise ka viimase peal.
6. Elva - oli mudasem, kui arvasin. Ise lootsin, et on vahelduseks kruusaralli.
7. Rakvere - sain oma amordist lahti, loodetavasti ajutiselt. Siplase mäel rohkem vist kõndisin, kui sõitsin.
Nii et kui raha ja füüsis lubavad, siis järgmine aasta jälle.
1. Viljandi - veetakistus
2. Kõrve - mudaravila
3. Haanja - ületähtsustatud Vällamäe laskumine. IMHO kõik Rakvere laskumised valmistasid mulle rohkem peavalu (mitte otseses mõttes )
kui see Vällamägi.
4. Otepää - Kekkose rada oli see, mis mind peedistas.
5. Rakke - mulle jäi tunne, et Enno Eilo kõndis Rakke ümbruses, nägi sobivat mäge, hüüdis: "Andke mulle kirves", natuke metsatööd ja mõne meetrine rada valmis !! Ühesõnaga, maastikust oldi võetud maksimum, rada ise ka viimase peal.
6. Elva - oli mudasem, kui arvasin. Ise lootsin, et on vahelduseks kruusaralli.
7. Rakvere - sain oma amordist lahti, loodetavasti ajutiselt. Siplase mäel rohkem vist kõndisin, kui sõitsin.
Nii et kui raha ja füüsis lubavad, siis järgmine aasta jälle.
Käisin sõitmas 6 etapil ja kindla esikolmiku moodustavad Rakvere, Rakke, Viljandi, lähedal esimestele on ka Haanja aga selle kiire algus ja palju erinevatel põhjustel kukkumisi ei lase seda etappi ettepoole Elva ja ka Kõrve on sellised etapid, milledest ma enam vist osa ei võta, kui raja muudatusi järgmiseks aastaks ei tehta, no ei meeldi mulle gruppides suurtel kiirustel mööda kruusateed.... igaühele oma. Loodan, et Rakke jääb järgmine aasta samaks olenematta virinast, et liiga raske oli, Rakveres õnneks seda ei kaalutagi, et rada kergemaks muuta Aitab lobast, minu eelistused teada
Ride Bikes!
õige proovigem vaadelda asju laiemalt, maailmarevolutsiooni võidukäigu vaatevinklist.Ermo kirjutas:NB ! Minu arvates võiks järgmise aasta rajad jääda samaks !!!
Põhjus väga lihtne. Sellel aastal oli nagu kõigile midagi st. Rakvere täis XC, kõrve rohkem cyclocross. Kellele meeldib karm, juurikane ja mudane rada valib järgmisel aastal n. Viljandi, Otepää, Rakke ja Rakvere. Kellele on kontimööda rohkem sile mnt trass, saab valida Kõrve ja Elva + midagi veel. Kõigile on midagi ja kõik on ühtlaselt rahul või Eestlasele omaselt "pooltühja klaasi" sündroomiga ( kes ei mõista - see klaas ei ole mitte pool täis vaid pool tühi ), mitte rahul.
Mina isiklikult olen TEC-iga sellel hooajal väga rahul. Nähtud on igasuguseid radu ja mõni meeldis ja mõni mitte. Samas ei maksa kõike vaadelda ka oma mätta otsast ja püüda mõista ka "tava" rattureid, kellele väga rasked rajad ei ole jõukohased. Tehes erineva raskusastmega radu, meelitame rohkem rahvast rattaga sõitma ja teeme ala populaarsemaks. Populaarsem spordiala tähendab aga rohkem rattapoode, laiemat valikut, normaalsemaid hindu ja enam võistlusi.
Selline on minu ouht subjektiivne arvamus.