Hoiatus!
Hoiatus!
Hoiatan, ärge tellige ET-Bike.ee netipoest. Need mehed ei oska kliente austada, oma tellimusi täita ja omale võetud kohustusi kanda.
Kliente (antud juhul oma kogemusest räägin) lihtsalt lollitatakse tellimuse tähtaegade osas. Iga telefoni kõnele vastatakse, et kaup saabub homme, kuid ülehomme on sama jutt - homme. Kuu ajaga ei ole Tallinnast kaup Tartusse jõudnud.
Kliente (antud juhul oma kogemusest räägin) lihtsalt lollitatakse tellimuse tähtaegade osas. Iga telefoni kõnele vastatakse, et kaup saabub homme, kuid ülehomme on sama jutt - homme. Kuu ajaga ei ole Tallinnast kaup Tartusse jõudnud.
Re: Hoiatus!
Viimasel ajal on kuulda olnud nurinat pikaks veninud tarneaegade osas. Põhjus on märtsi alguses välja saadetud sooduspakkumistes, kus mõned tooted olid nii odava hinnaga, et tellimusi tuli ootamatult palju. "Tänu" sellele, ei suutnud meie tellimusi komplekteerida ka soodushinnaga tooteid pakkunud tarnija ja kannatajaks pooleks oli lõppklient. Saime siit hea õppetunni. Mõned kliendid võitsime ja nagu tundub, siis mõned ka kaotasime. Aprillis jätsime sooduspakkumissed üldse ära ja hetkel ei ole kindel kas neid üldse sellisel viisil edaspidi teeme.
Andrus, sinu tellitud kaup peaks ka nüüdseks juba Tartus olema.
Andrus, sinu tellitud kaup peaks ka nüüdseks juba Tartus olema.
Re: Hoiatus!
Ma tooksin justnimelt vastupidise näite, et ka suvalist imeodavat pisiasja telliv klient tundub olevat nende jaoks oluline.charlie kirjutas:Hoiatan, ärge tellige ET-Bike.ee netipoest. Need mehed ei oska kliente austada, oma tellimusi täita ja omale võetud kohustusi kanda.
Tellisin ja maksin soodusmüügis olnud naljahinnaga deore hubi kõige odavama versiooni. Kuna tundub, et need asjad olid vahepeal otsa saanud, siis ikkagi mind kuivale ei jäetud vaid asendati see nendepoolselt sama asja natukene kallima mudeliga, mis mulle ilusti pakiga ära sadeti. Ratast kokkulappama asudes ja avastades, et tegu on natukene kurjema versiooniga, kui olin tellinud, saatsin neile kirja ja küsisin, et kuipalju ja kuhu ma saaksin kauba hinnaerinevuse üle kanda. Seda aga ei tahetud.
vanarauahuvilised: forum.moped.ee • forum.jalgratas.ee
Re: Hoiatus!
Ka minul on vaid positiivsed kogemused et-bikega. Ma kardan, et kui juba probleemid tekivad, siis läheb sul ka suhtlemine käest ära ja kes see ikka tahab teha tegemist kundega, kes rusikaga rinnale taob ja muudkui nõuab. Meelega ei venita keegi midagi ja igal jamal on kindlasti ka oma objektiivne põhjendus olemas.
Re: Hoiatus!
Netipoodidel ongi see konks et sa võid sattuda olukorda, kus sa pead natuke kauem asju ootama.
(Loe: "Võidad rahaliselt aga kaotad natuke aega.")
Kui tahad täna ja kohe saada siis on selleks ka kauplused olemas.
(Loe: "Võidad ajaliselt aga kulutad natuke rohkem.")
Igal inimesel on võimalus valida
(Loe: "Võidad rahaliselt aga kaotad natuke aega.")
Kui tahad täna ja kohe saada siis on selleks ka kauplused olemas.
(Loe: "Võidad ajaliselt aga kulutad natuke rohkem.")
Igal inimesel on võimalus valida
Re: Hoiatus!
minumeelest on üleüldiselt eesti netipoodide viga see, et müüakse virtuaalkaupa. kui ikka asi on kirjade järgi laos võis siis tarneaeg 14 päeva ja lõpuks jõuab sinuni 55 päevaga, siis teeb ikka k..radi kurjaks küll ma ei räägi siin natuke kauem ootamisest, kui ikka keset hooaega peaks juhtuma, et kaup tuleb pea 2 kuud siis WTF. mina ei ostagi enam netipoodidest, olen juba aru saanud, et maksan rohkem, saan kauba kiiremini kätte,säästan närve, garantiiga probleeme ei ole, antud pood ei vastanud isegi mu spidoka garantii küsimise kirjale! nüüd siis poe kaitseks ka midagi, kui ikka kaup meeletult venib, siis kui korralikult küsida maksavad mitte kohale tulnud kauba eest raha tagasi
Re: Hoiatus!
Seevastu meie pärispoodides on tihtipeale kaup otsas (isegi elementaarseid kulujuppe ei pruugi olla, kallimaid eriti) juba mais ja kui küsid, et millal tuleb siis öeldakse, et ei tea (st järgmise tellimusega, mis tehakse a la sügisel). Pärispoes on letikas üldjuhul ka kirvem kui netikas - valikute küsimus. Tõsisel ratturil on alati olemas varu kulujuppe, mille saab tellida nt talvel ärasupsu kirjutas:minumeelest on üleüldiselt eesti netipoodide viga see, et müüakse virtuaalkaupa. kui ikka asi on kirjade järgi laos võis siis tarneaeg 14 päeva ja lõpuks jõuab sinuni 55 päevaga, siis teeb ikka k..radi kurjaks küll ...
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Re: Hoiatus!
Aga alati on ju võimalus ise (ET - bikes selline variant tellimuse juures olemas) kohale minna. Saab soodsamalt kui peost ja kauba kohe kätte
velo clubbers
"sadakilomeheilu on tugev eelis allamäge"
"sadakilomeheilu on tugev eelis allamäge"
-
- Rattur
- Postitusi: 251
- Liitunud: 09. 05. 2009. 06:41
Re: Hoiatus!
Ma olen pea kogu ratta (va. raam, lenks ja stemm) jupi haaval antud poest tellinud ja ei ole küll kordagi esinenud olukorda mida ei oleks saanud Tarmoga rahulikult telefoni teel ära klaarida. Pärnus tuleb "pärispoodidesse" kaupa minuarust ainult kevadel ja poolest suvest on ainuke võimalus midagi saada netipood. Kannatust peab olema ,eestlastel peaks seda ju olema nagu muda.
Re: Hoiatus!
Mul ka ainult positiivsed kogemused. Eks praegu eriti kui majandus jälle nö jalgu alla saab, siis müüjal on kohati väga raske käia nõudlusega kaasas ( ise töötan elektroonika valdkonnas) aga selles on süüdi ka klient ise, kes nö pakkuja on raskesse olukorda jätnud. Ehk siis, väga raske ongi midagi lõpp kliendile vastata kui ise kuskilt kesklaost Euroopas saad ebapädevaid vastuseid kui üldse. Aga nagu Tarmo charlie tegelaskuju ära arvas ja ka infot andis siis siit olekski moraal, et arutage müüaga kui probleem tekib.
Believe it or not, non-cyclists sometimes think they have something interesting to say, have an interesting hobby, or an interesting experience to relate. Still, for the sake of propriety, you must act as if you care. Feel free, as they talk, to pleasantly daydream about biking. Just smile and say, "Absolutely," from time to time.
Re: Hoiatus!
Et-bike on mulle palju kaupa ärinud ning hindan nende head suhtumist ja erisoovide täitmise vastutulelikkust.
Sellegipoolest ärge ostke rohkem, kui teil on hetkel vaja, ja ärge ostke siis, kui juba on hilja
Sellegipoolest ärge ostke rohkem, kui teil on hetkel vaja, ja ärge ostke siis, kui juba on hilja
Re: Hoiatus!
Minu meelest seisneb küsimus ennekõike selles, et mida me siis õigemini soovime. Usun, et enamik nõustuvad, et kõike head ei saa ühe korraga. Natuke liiga palju on tahta laitmatut teenindust, suurt kohapealset laoseisu, kõrgkvaliteetset garantiikäsitlust ja seda kõike omahinna lähedase hinna eest.
Nii omavahel öeldes, et-bike müüb näiteks Shimano komponente kohati odavama hinnaga kui seda on hulgilao hind tavarattapoodidele. Kust Saksamaa sügavustest neid nii odavalt välja võetakse, vot seda ma öelda ei oska, aga hind, millega jaeklient asajd kätte saab on tõesti madal. Kõige selle juures on siililegi selge, et poodniku kate on minimaalsest minimaalsem.
Eesti jaeklient on harjunud HE hinnapoliitikaga, kus jaehind on kirves ning -10...20......30....40% on igale vähegi küsivale inimesele elementaarne. Sama puuga tullakse lööma ka netipoodnike. Tihtipeale pinnitakse seda va netipoodniku seni maani kuni ta viimaks murdub ja müüb marginaaliga 10 EEK jupi maha. On muidugi tore, et Eestis on rattajupid odavalt kättesaadavad - võidab Eesti rattasport.
Siiski on sellel tegevusel ka omad miinused. Meil on palju tava ja netipoode, ent kõik nad kiratsevad ja elavad peost suhu. Mõni ime siis ka, et neil pole vahendeid ei kvaliteetse klienditeeninduse pakkumiseks lisatöötajate palkamiseks, ega ka laoseisu tekitamiseks. Kodulehe pidev updeitimine - ka see on tegelikult üüratu töö, mis nõuaks mitme täiskohaga inimese rakendamist.
Ehk siis lahendus? Kaks varianti, kas me oleksime kollektiivselt nõus maksma rattajuppide eest rohkem või siis saame hea hinna, ent kannatame ära mõningad komplikatsioonid. Paraku võileivahinna eest Ferrarit ei saa.
Nii omavahel öeldes, et-bike müüb näiteks Shimano komponente kohati odavama hinnaga kui seda on hulgilao hind tavarattapoodidele. Kust Saksamaa sügavustest neid nii odavalt välja võetakse, vot seda ma öelda ei oska, aga hind, millega jaeklient asajd kätte saab on tõesti madal. Kõige selle juures on siililegi selge, et poodniku kate on minimaalsest minimaalsem.
Eesti jaeklient on harjunud HE hinnapoliitikaga, kus jaehind on kirves ning -10...20......30....40% on igale vähegi küsivale inimesele elementaarne. Sama puuga tullakse lööma ka netipoodnike. Tihtipeale pinnitakse seda va netipoodniku seni maani kuni ta viimaks murdub ja müüb marginaaliga 10 EEK jupi maha. On muidugi tore, et Eestis on rattajupid odavalt kättesaadavad - võidab Eesti rattasport.
Siiski on sellel tegevusel ka omad miinused. Meil on palju tava ja netipoode, ent kõik nad kiratsevad ja elavad peost suhu. Mõni ime siis ka, et neil pole vahendeid ei kvaliteetse klienditeeninduse pakkumiseks lisatöötajate palkamiseks, ega ka laoseisu tekitamiseks. Kodulehe pidev updeitimine - ka see on tegelikult üüratu töö, mis nõuaks mitme täiskohaga inimese rakendamist.
Ehk siis lahendus? Kaks varianti, kas me oleksime kollektiivselt nõus maksma rattajuppide eest rohkem või siis saame hea hinna, ent kannatame ära mõningad komplikatsioonid. Paraku võileivahinna eest Ferrarit ei saa.
Re: Hoiatus!
mi.re kirjutas:Minu meelest seisneb küsimus ennekõike selles, et mida me siis õigemini soovime. Usun, et enamik nõustuvad, et kõike head ei saa ühe korraga. Natuke liiga palju on tahta laitmatut teenindust, suurt kohapealset laoseisu, kõrgkvaliteetset garantiikäsitlust ja seda kõike omahinna lähedase hinna eest.
Nii omavahel öeldes, et-bike müüb näiteks Shimano komponente kohati odavama hinnaga kui seda on hulgilao hind tavarattapoodidele. Kust Saksamaa sügavustest neid nii odavalt välja võetakse, vot seda ma öelda ei oska, aga hind, millega jaeklient asajd kätte saab on tõesti madal. Kõige selle juures on siililegi selge, et poodniku kate on minimaalsest minimaalsem.
Eesti jaeklient on harjunud HE hinnapoliitikaga, kus jaehind on kirves ning -10...20......30....40% on igale vähegi küsivale inimesele elementaarne. Sama puuga tullakse lööma ka netipoodnike. Tihtipeale pinnitakse seda va netipoodniku seni maani kuni ta viimaks murdub ja müüb marginaaliga 10 EEK jupi maha. On muidugi tore, et Eestis on rattajupid odavalt kättesaadavad - võidab Eesti rattasport.
Siiski on sellel tegevusel ka omad miinused. Meil on palju tava ja netipoode, ent kõik nad kiratsevad ja elavad peost suhu. Mõni ime siis ka, et neil pole vahendeid ei kvaliteetse klienditeeninduse pakkumiseks lisatöötajate palkamiseks, ega ka laoseisu tekitamiseks. Kodulehe pidev updeitimine - ka see on tegelikult üüratu töö, mis nõuaks mitme täiskohaga inimese rakendamist.
Ehk siis lahendus? Kaks varianti, kas me oleksime kollektiivselt nõus maksma rattajuppide eest rohkem või siis saame hea hinna, ent kannatame ära mõningad komplikatsioonid. Paraku võileivahinna eest Ferrarit ei saa.
Re: Hoiatus!
110% nõus. ET-Bike muutub tagasi INTERNETIPOEKS ja järgmisest nädalast alates ei ole enam võimalik kaupa osta otse ET-Bike laost. Umbes aastane praktika teenusega "Tulen ise järele" näitas seda, et meie kontorit külastavate klientide teenindamine ei tasu ennast ära selliste hindadega. Probleemid tekivad näiteks laoseisu planeerimisega, arvete väljastamisega ning ajakasutamise efektiivsus muutub väga madalaks. Kannatajaks jäävad kliendid kelle teenindamise kulud on kõige väiksemad ehk siis need kes tellivad kaupa posti teel. Ma võiks sellel teemal vist kirjutada raamatu:) Nn. laost müüva internetipoe ärimudel ei ole minu meelest pikas perspektiivis jätkusuutlik meie turu suuruse ja hinnataseme juures. Eesti on väike ja iga hinna eest kauba müümine on siin väga levinud. Päris palju on olukordi kus hinda tingitakse nii, et ma keeldun müümast, sest kasulikum on mitte müüa. Kõlab imelikult eks?mi.re kirjutas: Eesti jaeklient on harjunud HE hinnapoliitikaga, kus jaehind on kirves ning -10...20......30....40% on igale vähegi küsivale inimesele elementaarne. Sama puuga tullakse lööma ka netipoodnike. Tihtipeale pinnitakse seda va netipoodniku seni maani kuni ta viimaks murdub ja müüb marginaaliga 10 EEK jupi maha. On muidugi tore, et Eestis on rattajupid odavalt kättesaadavad - võidab Eesti rattasport.
Siiski on sellel tegevusel ka omad miinused. Meil on palju tava ja netipoode, ent kõik nad kiratsevad ja elavad peost suhu. Mõni ime siis ka, et neil pole vahendeid ei kvaliteetse klienditeeninduse pakkumiseks lisatöötajate palkamiseks, ega ka laoseisu tekitamiseks. Kodulehe pidev updeitimine - ka see on tegelikult üüratu töö, mis nõuaks mitme täiskohaga inimese rakendamist.
Ehk siis lahendus?
Re: Hoiatus!
Vaidleme siis.mi.re kirjutas:Eesti jaeklient on harjunud HE hinnapoliitikaga, kus jaehind on kirves ning -10...20......30....40% on igale vähegi küsivale inimesele elementaarne. Sama puuga tullakse lööma ka netipoodnike. Tihtipeale pinnitakse seda va netipoodniku seni maani kuni ta viimaks murdub ja müüb marginaaliga 10 EEK jupi maha. On muidugi tore, et Eestis on rattajupid odavalt kättesaadavad - võidab Eesti rattasport.
Siiski on sellel tegevusel ka omad miinused. Meil on palju tava ja netipoode, ent kõik nad kiratsevad ja elavad peost suhu. Mõni ime siis ka, et neil pole vahendeid ei kvaliteetse klienditeeninduse pakkumiseks lisatöötajate palkamiseks, ega ka laoseisu tekitamiseks.
Ehk siis lahendus? Kaks varianti, kas me oleksime kollektiivselt nõus maksma rattajuppide eest rohkem või siis saame hea hinna, ent kannatame ära mõningad komplikatsioonid. Paraku võileivahinna eest Ferrarit ei saa.
Miku. Mitu Zippi Sa oled müünud Zippi soovitusliku jaehinnaga. Ma arvan, et terve turg teab, et asja eest tuleb maksta palju vähem kui hinnakirjas. Küss pole mitte selles, et Sa ei tahaks rohkem raha saada vaid ilmselt kõigis asjades koos(kogenematus, efektiivsus, laokohustused jne.)
Esindan ühe poe töökoda, mille eesmärgiks olen seadnud teenindada klienti, kelle soovidest meie oskused üle käivad ja teha seda efektiivselt. Ehk lubamata asju, mida ei suuda ja tehes töid minimaalse võimaliku ooteajaga. Probleemid on ilmselt kellegi teisel, kes hammustab suuremat tükki kui järada jäksab. Meie firma on siis Sinu mõõdus tavapood ja usu - ei kiratse. Kiratsus hakkab ilmselt lollide kontsentratsioonist ruutmeetril.
Ja põhiline. Kas kaebame, et netile tehakse liiga? Kes siis alustas liigategemist? Kes hakkas segama? Kas enne oli HE -40% või tuli see peale seda, kui inimesed hakkasid Saksa netis peatumise järel juppe imehindadega Eesti netifirmadelt saama.(Täpsustuseks, HE on müünud -40%-ga aegade algusest, kuid mitte igale vennale üle leti vaid kokkulepitud sportlastele, respekt HE!) Ehk firmad soetasid laoseisu, palkasid töötajaid ja pidid hakkama ärimudeleid peale hindade drastilist kukkumist muutma. Kuid kartkem - kui saavutatakse firmades (piisab paarist suurest) maksimaalne efektiivsus, kaovad senised edasimüüjad-väikepoed (või õigemini ei pruugi kaduda, vaid jäävad kasumliku asemel hobi-butiikideks) Põhjuseks Tarmo poolt nimetatud Eesti turu väiksus.
Kuid tundub, et vähemalt viimased 4 kirjutist vääriksid kuulumist mõnda uude teemasse, mitte sellesse, mis algas ET-Bike mustaga.
Ei kutsu üles küll kartellile, kuid kauplustevaheline põskepanemine asjatundmatu (ja tihti ilmselt müügimehe isiklikest huvidest tuleneva ego-tripi) allapaugutamisega suretabki meid endid.
Re: Hoiatus!
Õnneks on olemas netipoed kust saab teada palju tooted tegelikult maksma peaksid. Vastasel korral ostaksime endiselt rattapoodide ebanormaalsete juurdehindlustega. Kummalisel kombel saavad paljud teised valdkonnad hakkama märgatavalt väiksema marginaaliga kaubeldes, kui spordipoed. Kuna konkurents spordipoodide seas on ilmselt liiga väike, siis on netipoodide levik igati tervitatav.
P.S Hind peaks olema selline, mis võimaldab kliendi kirjadele ja kõnedele vastata ka ebameeldivuste lahendamiseks;)
P.S Hind peaks olema selline, mis võimaldab kliendi kirjadele ja kõnedele vastata ka ebameeldivuste lahendamiseks;)
Re: Hoiatus!
Aga mida suurem pood (suuremad väljaminekud: rent, töötasud jne), seda suurem juurdehindlus (vajalik väljaminekute, töötasude, käisitlemise, kasumi katteks jne)Rain kirjutas:Õnneks on olemas netipoed kust saab teada palju tooted tegelikult maksma peaksid. Vastasel korral ostaksime endiselt rattapoodide ebanormaalsete juurdehindlustega.
Viimati muutis MK777, 14. 05. 2010. 08:48, muudetud 1 kord.
Re: Hoiatus!
Kas tegu oli minu seisukoha jagamisega või mõngliga minu aadressil? Ei saanudki nüüd aru...andresle kirjutas:........mi.re kirjutas:Eesti jaeklient on harjunud HE hinnapoliitikaga, kus jaehind on kirves ning -10...20......30....40% on igale vähegi küsivale inimesele elementaarne. Sama puuga tullakse lööma ka netipoodnike.
........
........
........
Kuid tundub, et vähemalt viimased 4 kirjutist vääriksid kuulumist mõnda uude teemasse, mitte sellesse, mis algas ET-Bike mustaga.
Ei kutsu üles küll kartellile, kuid kauplustevaheline põskepanemine asjatundmatu (ja tihti ilmselt müügimehe isiklikest huvidest tuleneva ego-tripi) allapaugutamisega suretabki meid endid.
Igal juhul on mul hea meel kui osadel Eesti rattapoodidel hästi läheb. Seda, et minu maailmapilt piiratud on, tean ma juba niigi. Kui see mul vähegi avaram oleks, siis ma ei jändaks enam ammu selle netindusega.
Mis puudutab nüüd aga Aerobike hindadesse, siis usun, et oleks nati liig öelda, et Aerobike on odav netipood. Jah, on kaubagruppe, mis on odavad - Campagnolo ja Zipp -, ent valdav trend on pigem soovitusliku jaehinna suunas. Minu loosung pole enam ammu mitte odav hind vaid see, et tegemist on millegi enamaga kui vaid varustuse müümise koht. Aerobiekst sünnivad võistlused, vahel ilukirjandust rattafoorumitesse, nii mõnigi noorsportlane on saanud ka väikest viisi sponsorlust. Kui ma omadega välja ei tule enam, siis lihtsalt panen selle ettevõtmise kinni ja asi vass. Ent ma ei usu, et see oleks Eesti rattaspordile parim lahendus.
PS! Hirmasti läks mulle hinge see Zippi hindade teema. Ma mõistan, et mina olen pakkunud Zippe Euroopa odavaima hinnaga ja läbi selle turgu solkinud. Samas kuidas nimetada tegevust, millege tegeles eelmisel aastal üks Eesti suurimatest rattapoodidest. Nimelt müüdi seal ...... tehasest pärit Zipp jookse veel odavamalt kui tegin seda mina. Tõsi, tegu oli 2008 Zippidega, mis peavadki uutest odavamad olema. Siiski leidus ka kahetsusväärseid juhuseid, kus õnnetul kombel oli kliendil müügimehelt saadud info jooksude aastakäigu kohta kõrvust mööda läinud.
BTW - Tarmo eelnevale komentaarile 5+
Re: Hoiatus!
Ma tean ka seda poodi. Enam nii ei tee, sest see pole mitte turu solkimine, vaid enda rahakoti solkimine. Tähtajalisel hoiusel oleks selle raha hoiustamisel rohkem teenimist olnud, kui neis jooksudes.
Ja ma ei pannud miskit mõnglit vaid avaldasin ka oma piiratud maailmavaadet.
Ka KÕIK jaepoed jagavad osa oma teenitust sponsorlusena ja võistluste korraldusabina tagasi rattasporti.
Sinu hindade näite tõin selleks, et aru saada, kus me asume - masu tõttu ei müü peaaaegu keegi mitte üht asja tõelise hinnaga, mis saaks olla äri ajamisel jätkusuutlik.
Aga kellegi jutt, et netipood on teenäitaja, sealt saame teada õige asja hinna ja jaepood on paha kõrilõikaja - sellist juttu olen senimaani lugenud küll mõneteisekeelsest foorumist, kus sotsialismi võimalikkusse uskujaid on rohkem.
Ja ma ei pannud miskit mõnglit vaid avaldasin ka oma piiratud maailmavaadet.
Ka KÕIK jaepoed jagavad osa oma teenitust sponsorlusena ja võistluste korraldusabina tagasi rattasporti.
Sinu hindade näite tõin selleks, et aru saada, kus me asume - masu tõttu ei müü peaaaegu keegi mitte üht asja tõelise hinnaga, mis saaks olla äri ajamisel jätkusuutlik.
Aga kellegi jutt, et netipood on teenäitaja, sealt saame teada õige asja hinna ja jaepood on paha kõrilõikaja - sellist juttu olen senimaani lugenud küll mõneteisekeelsest foorumist, kus sotsialismi võimalikkusse uskujaid on rohkem.
Re: Hoiatus!
Odavad hinnad= sotsialism? Äkki oled valesti aru saanud millestki? Aeg oleks hakata harjuma sellega, et odavamad hinnad ja väiksemad juurdehindlused on tulnud et jääda. Loodetavasti. Mõistan et poodnikul, kes on harjunud ostuhinna kolmega korrutama, on seda raske taluda:)andresle kirjutas: Aga kellegi jutt, et netipood on teenäitaja, sealt saame teada õige asja hinna ja jaepood on paha kõrilõikaja - sellist juttu olen senimaani lugenud küll mõneteisekeelsest foorumist, kus sotsialismi võimalikkusse uskujaid on rohkem.
Päriselt vää? Nujah, kui pidada poodi selle loogika kohaselt, et kuna mul on nii suur pood, siis peame ka väga kõrge marginaaliga müüma, siis võib päris keeruline olla poodi pidada. Ilmselt unustasid, et suurel poel on ka suurem käive (eeldatavasti), seega on ta tarnijale olulisem partner ja saab tõenäoliselt kaubelda parema ostuhinna, Paremad boonuslepingud, marketingitoetused jne. jne kui vaikselt nokitsev veebipoodnik.MK777 kirjutas: Aga mida suurem pood (suuremad väljaminekud: rent, töötasud jne), seda suurem juurdehindlus (vajalik väljaminekute, töötasude, käisitlemise, kasumi katteks jne)
Olen nõus, et tavapoes ei peagi asjad maksma sama vähe kui veebipoes, aga vahe ei tohiks kindlasti olla ebanormaalselt suur. Näiteks kui XTR käpp maksab poes 9000 ja veebipoes 5500, siis see vahe on minu arvates ebanormaalselt suur. Hea ja kvaliteetse teeninduse eest (mis peaks standard olema tavapoes) on enamik ilmselt valmis maksma pisut rohkem, aga kas kaks korda rohkem? Aga kui tavapoodnik suudab tõesti pakkuda nii palju paremat kvaliteeti, siis loomulikult on tal õigus küsida rohkem raha. Ja kliendil on võimalik valida...
Päikest!
P.S Eestis tehakse täna GFK andmetel ca 3-4% ostudest veebist, olles selle näitajaga naabermaadest konkurentsitult väikseim. Kuna spordikaubad pole kaugeltki mitte esirinnas, siis poodnikel ei tohiks veel muretsemiseks põhjust olla;)
-
- Rattur
- Postitusi: 251
- Liitunud: 09. 05. 2009. 06:41
Re: Hoiatus!
See kipubki vist olema Eesti poodnike häda üldisemalt ,et teenida tahetakse kõrge juurdehindluse pealt mitte käibe pealt (nagu Euroopas kombeks).
Re: Hoiatus!
Alati on ju võimalus proovida teisiti. Mis aga sellest välja tuleb? Heategevus?Rain kirjutas: Päriselt vää? Nujah, kui pidada poodi selle loogika kohaselt, et kuna mul on nii suur pood, siis peame ka väga kõrge marginaaliga müüma, siis võib päris keeruline olla poodi pidada. Ilmselt unustasid, et suurel poel on ka suurem käive (eeldatavasti), seega on ta tarnijale olulisem partner ja saab tõenäoliselt kaubelda parema ostuhinna, Paremad boonuslepingud, marketingitoetused jne. jne kui vaikselt nokitsev veebipoodnik.
PS. Ma ise pooldaks rohkem sellist keskteed (et ostjad oleks rahul ja müüjad piisavalt rahuldatud)
Re: Hoiatus!
Kui kõik on nii targad siis tehke endale üks pood ja vaadake kuidas hakkama saate.
Re: Hoiatus!
Mina arvan et need et-bike ja hobisport jne on praegusel ajal ikkagi nagu päästerõngas paljudele inimestele.
Ma ei kujuta ette kui peaksin ostma juppe poest poehinnaga...see oleks ikka päris valus ja võibla isegi liiga valus, et üldse tõsisemalt ratast sõita.
Ja see pidev teeninduse jne jutt, no siin juba minuarust vabandati et seoses allahindlustega läks miskit veidi kuskil untsu jne- see tavapoe teenindusega netipoest etteupitamine mingi täielik ulme, müüja käsiraamatu lause ja jama minuarust. See teenidamise vajadus jääb mulle kah arusaamatuks-kas täisealisel inimesel on ikka vajadus et keegi poes sul kätt hoiaks?? Ma pole kohanud yhtki pahatahtlikku või ülbet veebipoodnikku, samas olen tunda saand seda kuidas pärispoodnik ja mehaanikud sulle kui võhikule mingit jama kirvehinnaga pähe määrivad.
Pärispoodnikud ei peaks kiruma netipoodide madalaid hindu vaid pigem kohalike inimeste madalat maksevõimet...arvestades et see viimane niipea ei parane siis ennustan netipoodide edu juppide müügil ka edaspidi.
Ps minu jaoks uudis et ka netipoodide hindu alla nii metsikult kaubeldakse....
Ma ei kujuta ette kui peaksin ostma juppe poest poehinnaga...see oleks ikka päris valus ja võibla isegi liiga valus, et üldse tõsisemalt ratast sõita.
Ja see pidev teeninduse jne jutt, no siin juba minuarust vabandati et seoses allahindlustega läks miskit veidi kuskil untsu jne- see tavapoe teenindusega netipoest etteupitamine mingi täielik ulme, müüja käsiraamatu lause ja jama minuarust. See teenidamise vajadus jääb mulle kah arusaamatuks-kas täisealisel inimesel on ikka vajadus et keegi poes sul kätt hoiaks?? Ma pole kohanud yhtki pahatahtlikku või ülbet veebipoodnikku, samas olen tunda saand seda kuidas pärispoodnik ja mehaanikud sulle kui võhikule mingit jama kirvehinnaga pähe määrivad.
Pärispoodnikud ei peaks kiruma netipoodide madalaid hindu vaid pigem kohalike inimeste madalat maksevõimet...arvestades et see viimane niipea ei parane siis ennustan netipoodide edu juppide müügil ka edaspidi.
Ps minu jaoks uudis et ka netipoodide hindu alla nii metsikult kaubeldakse....
Re: Hoiatus!
Veebipoodide suurimaks eeliseks ei ole mitte hinnavahed (väiksemaid asju ostes koos transakuluga tulevad need tihti tavapoe letihinnast ka kõrgemad) vaid see, et minusuguse metsas elava inimese jaoks on see peaaegu ainus võimalus üldse omale vajalike asju osta.
Kuna olen ise ka kuskilt otsast kliente teenindava asutusega seotud, siis oma tööajast sõltuvalt on mul igasuguste tavapoodide külastamine enamus ajast võimatu - lihtsalt olen ajal, mil mulle vajalikud poed avatud on, ise ka tööl. Teine asi muidugi ka see, et lähedal asuva väikelinna üheltki rattapoelt ma ei eeldagi mulle vajalike spetsiifilisemate detailide kohapealses laoseisus olemasolu (vahetevahel juhtuvad vastupidised erandid on rohkem meeldiva üllatused) - see lihtsalt oleks igasuguse kaine mõistuse ja äriloogika vastane.
Ainus, mida paljudele Eesti veebipoodidele oskan ette heita enda seisukohast, on see, et enamus neist ei müü seinast-seina kaupa ja puuduvad odavama otsa asjad. Samuti natuke ka seda, et tihti ei ole võimalik osta kõiki suvalisi vaja minevaid pisividinaid (näiteks laagreid/kuule jne). Aga eks see on ka puhtalt minu ja veel mõne üksiku anbaloogse friigi kiiks ja poodnike käitumine kauba, mida ostaksid võibolla vaid mõned inimesed, müügis mittehoidmine täiesti mõistetav ja loogiline.
Kuna olen ise ka kuskilt otsast kliente teenindava asutusega seotud, siis oma tööajast sõltuvalt on mul igasuguste tavapoodide külastamine enamus ajast võimatu - lihtsalt olen ajal, mil mulle vajalikud poed avatud on, ise ka tööl. Teine asi muidugi ka see, et lähedal asuva väikelinna üheltki rattapoelt ma ei eeldagi mulle vajalike spetsiifilisemate detailide kohapealses laoseisus olemasolu (vahetevahel juhtuvad vastupidised erandid on rohkem meeldiva üllatused) - see lihtsalt oleks igasuguse kaine mõistuse ja äriloogika vastane.
Ainus, mida paljudele Eesti veebipoodidele oskan ette heita enda seisukohast, on see, et enamus neist ei müü seinast-seina kaupa ja puuduvad odavama otsa asjad. Samuti natuke ka seda, et tihti ei ole võimalik osta kõiki suvalisi vaja minevaid pisividinaid (näiteks laagreid/kuule jne). Aga eks see on ka puhtalt minu ja veel mõne üksiku anbaloogse friigi kiiks ja poodnike käitumine kauba, mida ostaksid võibolla vaid mõned inimesed, müügis mittehoidmine täiesti mõistetav ja loogiline.
vanarauahuvilised: forum.moped.ee • forum.jalgratas.ee
Re: Hoiatus!
Jään selle juurde, et efektiivsus tagab tulu ja võimaldab hindu alandada. Lihtne näide. Iga ettevõtja tahab lõpuks maja, autot ja lõunamaareisi. Tuleb võtta materjalikulud, tööjõukulud, püsikulud laole ja lisada sinna otsa minupoolt algul nimetatud hüved ja nii saadaksegi iga üksiku toote hind. OK. Auto võib olla muidugi nii Saksa kui Korea oma, maja 2- või 4-kordne, reis võib olla Kanaaridele või Brasiiliasse. Kuid see eesmärgi poole püüdlemine viib edasi. Nüüd paneb turg paika, kelle tooteid soovitakse osta. Kui minna idealistlikku teed, siis lisataks iga toote Aasia-tehase hinnale 10% ja saadaks vaevu otsad kokku. Ja siis saadavad kõik neti-inimesed lugematu raha rattaäriga mitteseotud logistikafirmadesse.
Õnneks on olemas mõlemad võimalused - nii nett kui jae. Üks eriti teist ei sega. Firmade puhul näitab hakkamasaamist või kiratsemist selle analüüsi perioodi pikkus. Vaatame asja aastal 2020 üle ja värvime heleda värviga üle nende firmade nimed, millised olid olemas juba 2010 ning teeme järeldused, milline majandusmudel on olnud efektiivsem-tootlikum.
Õnneks on olemas mõlemad võimalused - nii nett kui jae. Üks eriti teist ei sega. Firmade puhul näitab hakkamasaamist või kiratsemist selle analüüsi perioodi pikkus. Vaatame asja aastal 2020 üle ja värvime heleda värviga üle nende firmade nimed, millised olid olemas juba 2010 ning teeme järeldused, milline majandusmudel on olnud efektiivsem-tootlikum.
-
- Rattur
- Postitusi: 251
- Liitunud: 09. 05. 2009. 06:41
Re: Hoiatus!
Poes maksab XT sarja kett 570.- eeku, ET-s 286.-. Jõhker vahe kui pärispoe hinnaga netist kaks sama asja saab. Ja sama siin, et ilma netist sajade tellimise võimaluseta ilmselt ainult unistaks tõsisemast metsas rattaga uhamisest.
Re: Hoiatus!
Ma ei tea mis poes Sina küll käid. Kirjuta mulle privasse ja ma annan ühe poe aadressi, kus letihinnas maksab XT kett 450, XTR 495. Annab ka kaubelda. Ehk ärgem võrrelgem valesid fakte. Ja julgegem kaubelda! Kuid jutt, et siin või seal netipoes on kett 2 korda odavam kui jaes ei anna kauplemisel vähimatki tulemust.
Re: Hoiatus!
Ma tean ühte poodi, kus Kirde sai maksab 7.80, kuid annab ka kaubelda!
Milleks hinnasiltidele üldse ressursse kulutada, oleks hea koht kokkuhoiuks. Pole Nõmme turul iial nii palju kauplemist kuulnud kui rattapoes. Ma saan aru et kui ostad kümme asja korraga või suuri ja kalleid asju, siis võiks noka lahti teha, aga iga pisividin eraldi kokkuleppehinnaga tundub vähe imelik.
PS Kindlasti ei taha tüli kiskuda, lihtsalt pentsik tundub see kauplemiskultuuri koondumine rattapoodidesse.
Milleks hinnasiltidele üldse ressursse kulutada, oleks hea koht kokkuhoiuks. Pole Nõmme turul iial nii palju kauplemist kuulnud kui rattapoes. Ma saan aru et kui ostad kümme asja korraga või suuri ja kalleid asju, siis võiks noka lahti teha, aga iga pisividin eraldi kokkuleppehinnaga tundub vähe imelik.
PS Kindlasti ei taha tüli kiskuda, lihtsalt pentsik tundub see kauplemiskultuuri koondumine rattapoodidesse.
Re: Hoiatus!
Villem. Usu, et siinses foorumis resideerub u 2000-3000 külastajat, kellest 30-50% loeb meie siinset vaidlust. Kuid ratta abi vajajaid on Eestis u.100 000 ehk 97% vajab poodide nõu ja maksab enamasti niipalju kui on hinnasildil. See ongi paindlikus, kus annad ärimudelist hinda maha seal, kus muidu ei saa. Ideaalis tahaks ilmselt iga pood, sh.ka kõik netipoed müüa XT ketti juba nimetatud 570-ga.
Hinnasilte ongi vaja selleks, et keegi saaks ära maksta ka 100% planeeritust
Hinnasilte ongi vaja selleks, et keegi saaks ära maksta ka 100% planeeritust