perejalgratta ehitamine

Komplektsed jalgrattad. MTB, Road, Trekk, CC, BMX. ...
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Vasta
Richard66
Rattur
Postitusi: 107
Liitunud: 31. 03. 2009. 09:22

perejalgratta ehitamine

Postitus Postitas Richard66 » 12. 05. 2010. 11:55

Tere!
Kas kellegil on kogemusi sellise 2-4 pereliikme rattaga?
http://www.blackbirdbikes.com/ez1quadsy1.htm
Kas leidub Eestis ka mõni asjast huvitatu, kes viitsib sellise isendi valmis nokitseda või vähemalt raami ehitada?
Ei pea olema täpselt samasugune. Andke teada, kui kellegi on veel samasuguseid ideid.
Igasugune info on teretulnud.

Etsike
Rattur
Postitusi: 281
Liitunud: 01. 02. 2009. 15:55

Re: perejalgratta ehitamine

Postitus Postitas Etsike » 12. 05. 2010. 12:31

Mis otstarbeks sellist vaja läheb? Matkamiseks?

Isiklikult eelistaks pere ratastele panekuks kaht lapseistmetega korralikku tavalist jalgratast väikeste laste puhul. Või siis kahe lapseistmega tandemit. Mitte et mul selle aparaadi vastu midagi väga oleks, aga selle funktsionaalsus on väga piiratud.
Tartu Eksperimentaalne Jalgrattatehas
http://www.facebook.com/rattatehas

Kasutaja avatar
pärnu rattur
Rattur
Postitusi: 551
Liitunud: 14. 08. 2009. 18:29

Re: perejalgratta ehitamine

Postitus Postitas pärnu rattur » 12. 05. 2010. 12:34

Metsavahel matkaraja peal ei sõida, maanteel suur tuuletakistus ja peaaegu auto suurune takistus teel. Milleks?
Ärge näkku lööge! [/OT]

citybike
Rattur
Postitusi: 519
Liitunud: 21. 04. 2008. 22:05

Re: perejalgratta ehitamine

Postitus Postitas citybike » 12. 05. 2010. 12:38

olen ka selliseid veebist vaadelnud.
Sisuliselt tegu kaheeraldi rattad ja siis sinna juurde veel raami pealepanekuga, et neidsaaks ka eraldi kasutada.
Kaldun arvama, et sellega sõitmine paljudes kohtades keeruline, eriti kui arvestada peenemaid teesid.
Kalduksin ka tandemi poole ja huvituks lastetandemi soetamisest (üks iste madalamal) ja vajadusel saaks sinan veel lasteistme pakiraamile/taharatta kohale panna ja võiks ka treileri taha panna, saakski 4-inimese (loe perekonna) ratta...

oldmoped
Rattur
Postitusi: 217
Liitunud: 01. 01. 2010. 01:25

Re: perejalgratta ehitamine

Postitus Postitas oldmoped » 12. 05. 2010. 13:14

Kuskil rahulikus väikelinnas võib selisega täitsa lahe ringi sõita olla ja ei ole selle ehitamises ju ka midagi nii keerulist.
Tõenäoliselt odavaim lahendus võtta ümberlõikamise aluseks kaks mingit vana väikeseliserattalist noorukite- või naisteratast ja neid siis vastvalat soovile ja vajadusele modima, pikendama ja paaritama hakata + paar vana raami torudoonoriteks. Columbus Tubingult torusid ja Ceeway'st raamimuhve tellima hakates et nullist joodetud raam teha, tuleb ainuüksi materjali hind tõenäoliselt Sulle mitte väga meeldivas hinnaklassis.


Nüüd saavad tõenäoliselt tõsiusklikud jalgratturid vähemalt jälle tükk aega naerda.

"Poole" sellisest rattast, ehk siis miskit recumbenti taolist olen isegi kunagi sellepärast suvalistest kättesattunud juppidest valmis ehitanud, et saaks proovida, mis tunne sellises asendis sõita on - täitsa meeldis ja juba ammu heietan mõtet, et kui aega leian, teen endale uue ja korralikult ja korralikest komponentidest.

Pilt

:D
vanarauahuvilised: forum.moped.ee • forum.jalgratas.ee

Kasutaja avatar
pärnu rattur
Rattur
Postitusi: 551
Liitunud: 14. 08. 2009. 18:29

Re: perejalgratta ehitamine

Postitus Postitas pärnu rattur » 12. 05. 2010. 14:03

Recument on täiesti mõttekas liiklusvahend, aga see pool-auto pool-jalgratas on küll ainult turistile vanalinnas ühe tiiru tegemiseks.
Ärge näkku lööge! [/OT]

Richard66
Rattur
Postitusi: 107
Liitunud: 31. 03. 2009. 09:22

Re: perejalgratta ehitamine

Postitus Postitas Richard66 » 12. 05. 2010. 15:22

Oli mõte jah matkamiseks ja niisama perega linnalähedale piknikule sõita. Lapsed on praegu just sellises vanuses, et titetoolis tüdineb ruttu ära. Aga samas nad oma väikeste ratastega üle 8-10 km korraga sõita ei jõua ja seda vist on 4-aastase kohta isegi palju saadud.
Nägin ka pilte igasugustest tandemite rongidest, aga pole veel ise proovinud tandemiga sõita ja seetõttu olen ka pisut skeptiline sellega tasakaalu hoidmise suhtes.
piltPilt
piltPilt
4-rattalise kasuks otsustaksin puhtalt mugavuse pärast.
Tänan ette poolt ja vastu arvamuste eest.

Kasutaja avatar
Mati
Rattur
Postitusi: 12105
Liitunud: 31. 03. 2003. 11:26

Re: perejalgratta ehitamine

Postitus Postitas Mati » 12. 05. 2010. 15:24

Siiski veelkord pragmaatiline küsimus - kus sellisega sõita on võimalik? Sõiduteel selgelt takistab (ebaseaduslik?) ja sama ratta- või kõnniteel, kus katab terve tee???
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"

oldmoped
Rattur
Postitusi: 217
Liitunud: 01. 01. 2010. 01:25

Re: perejalgratta ehitamine

Postitus Postitas oldmoped » 12. 05. 2010. 15:36

Aga proovi kõige lihtsamal variandil loomkatsega järgi, kuidas neljarattalisega sõita on - kuskilt prahihunnikust või odavmüügist mõnesaja krooniga tk kaks ühesugust aisti või desnad ikka leiad. Lase neile roolikannudest ja tagahargist ühendustorud vahele ja ette lenksudele kasvõi aluguses mõnda polti hingeks kasutav paralleelvarras ja mine proovi (kasvõi hämaral ajal ja kuskil kodust kaugemal, endal tumedad prillid ees, et mõni tuttav ei näeks).
Äkki avastad, et ei olegi nii tore, kui lootsid ja oled ennast suuremast kulutusest säästnud. Samas, kui meeldib, miks siis mitte korraliku masina ehitus ette võtta.
vanarauahuvilised: forum.moped.ee • forum.jalgratas.ee

Richard66
Rattur
Postitusi: 107
Liitunud: 31. 03. 2009. 09:22

Re: perejalgratta ehitamine

Postitus Postitas Richard66 » 12. 05. 2010. 17:54

Üliõpilaste päevad alles hiljuti olid Tartus, äkki on mõnel midagi Bambusrallilt terveks jäänud :D?

Rain
Rattur
Postitusi: 222
Liitunud: 12. 02. 2008. 15:23

Re: perejalgratta ehitamine

Postitus Postitas Rain » 12. 05. 2010. 21:54

Aga miks sa lastele käru ei osta? Kallis, aga ilmselt odavam, kui selle jubeda kolaka ostmine-ehitamine

Näiteks Chariot või muu taoline on kordades mugavam ja praktilisem kui selles "tõllas" sõitmine. Kui sul kaks last on, siis piisab ühest kahekohalisest Chariotist ja samas saad olemasolevaid rattaid edasi kasutada. Või siis osta lasteratastele tandemtoru- seni kuni lapsed jaksavad sõidavad ise ja kui ära väsivad siis haagid endale taha ja sõidate koos edasi.

citybike
Rattur
Postitusi: 519
Liitunud: 21. 04. 2008. 22:05

Re: perejalgratta ehitamine

Postitus Postitas citybike » 12. 05. 2010. 23:01

kärud ja tandemtorud hea mõte
On ka selline ühekohaline treiler, see mis pannakse sadulatoru külge, esiratas puudub ja laps on nagu oma rattal ja igati mugav liigelda.
iimati nägin seda müügis Rademaris, Trek oli peale kirjutatud.
Tandemtoru ka mugav, saab kasutada siis kui laps enam ise ei jaksa

Koit
Rattur
Postitusi: 17
Liitunud: 23. 07. 2003. 11:42

Re: perejalgratta ehitamine

Postitus Postitas Koit » 12. 05. 2010. 23:41

.
Viimati muutis Koit, 24. 05. 2010. 16:17, muudetud 1 kord.

citybike
Rattur
Postitusi: 519
Liitunud: 21. 04. 2008. 22:05

Re: perejalgratta ehitamine

Postitus Postitas citybike » 13. 05. 2010. 10:24

See on väga sehv riistapuu

Oleks huvi ehitada tagurpidi tandem
Pilt

Kasutaja avatar
marion
Rattur
Postitusi: 698
Liitunud: 15. 04. 2003. 07:40

Re: perejalgratta ehitamine

Postitus Postitas marion » 13. 05. 2010. 11:49

citybike kirjutas:See on väga sehv riistapuu

Oleks huvi ehitada tagurpidi tandem
lüka-tõmba?
Kes Dr Doolittle't lugenud, see teab :D

Richard66
Rattur
Postitusi: 107
Liitunud: 31. 03. 2009. 09:22

Re: perejalgratta ehitamine

Postitus Postitas Richard66 » 14. 05. 2010. 23:55

Tänud osavõtlikkuse eest, päris huvitavaid asju näha. Aga mõistus tuli koju tagasi ja algidee miinuseid on tõesti rohkem kui algul paistis. Perekeskis sai nüüd otsustatud, et otstarbekam on siiski tandemtoru muretseda.
Võibolla kui mõttekaaslasi ja tegijaid Tartust leiab, siis võiks teema uuesti üheskoos üles võtta - milleks ehitada ja kuidas kasutada?

Seniks päikest kõigile.

Kasutaja avatar
nokitse
Rattur
Postitusi: 2
Liitunud: 17. 05. 2010. 10:37

Re: perejalgratta ehitamine

Postitus Postitas nokitse » 25. 05. 2010. 10:03

Meil käib ühe projekti raames kolme inimese ratta ehitus. Testisõit ei ole veel tehtud, ent paari päeva jooksul saab tagasisidet asja toimivuse kohta anda. Pilte saab näha ja pikemalt lugeda http://www.nokitse.ee/tegin-ise lehelt.

Välja näeb selline:

Pilt
http://www.nokitse.ee - Tasuta isetegemise juhendid. Tee ise, Sa saad sellega hakkama!

Kasutaja avatar
Soobel
Rattur
Postitusi: 812
Liitunud: 21. 06. 2004. 19:17

Re: perejalgratta ehitamine

Postitus Postitas Soobel » 26. 05. 2010. 14:14

Tagumine vagun näikse miskise Turisti raamist olevat tehtud?

Tee aga heaga üles-alla liigend ka vahele, keevituskohad on kuuma saand ja mikropragusid täis. Mina sellele lahendusele üle 20km tööiga ei julgeks ennustada, kui just laudsiledat asfalti ei sõideta.
mustal taustal helendab must vari

Kasutaja avatar
pärnu rattur
Rattur
Postitusi: 551
Liitunud: 14. 08. 2009. 18:29

Re: perejalgratta ehitamine

Postitus Postitas pärnu rattur » 26. 05. 2010. 15:53

Kui see vagun üles/alla painduda ei anna, siis üle künka sõitas jääb üks ratas lendu alati ??!!
Ärge näkku lööge! [/OT]

Etsike
Rattur
Postitusi: 281
Liitunud: 01. 02. 2009. 15:55

Re: perejalgratta ehitamine

Postitus Postitas Etsike » 26. 05. 2010. 16:54

Lendu ei jää kohe kindlasti midagi, kõik on vastu maad. Aga pärast lohu/muhu ületamist võib viimane ots ainult esimesest maha jääda.
Tartu Eksperimentaalne Jalgrattatehas
http://www.facebook.com/rattatehas

Kasutaja avatar
pärnu rattur
Rattur
Postitusi: 551
Liitunud: 14. 08. 2009. 18:29

Re: perejalgratta ehitamine

Postitus Postitas pärnu rattur » 26. 05. 2010. 17:12

Seda ma mõtlesingi, et kas see niimoodi midagi ära ei murra küljest, kui 3 ratast alati samal joonel on?
Ärge näkku lööge! [/OT]

Kasutaja avatar
Soobel
Rattur
Postitusi: 812
Liitunud: 21. 06. 2004. 19:17

Re: perejalgratta ehitamine

Postitus Postitas Soobel » 26. 05. 2010. 19:05

Lugege ikka seda nokitse.ee linki ka selle imeagregaadi juures. Sealt tuleb välja, et ehitaja loodab tagumise raami paindumisele - alumine toru on teleskoop, mis käib sisse-välja nagu teate isegi, mis, ja ülemine toru peaks painduma vastavalt teekonarustele. Vägagi kahtlane on sellise riistapuu püstivus kah. Kes tandemiga sõitnud on, need teavad, kuda mõjub juhtimisele tagumise mehe nihelemine. Ja kui veel tagapool kolmaski vennike kiigub, kõigub, väntab ja otsib tasakaalu, siis...

Kolme mehe tandemeid on tehtud ka, aga need on seni kõik ikka kahe rattaga olnud, nagu kahemehetandemidki.
mustal taustal helendab must vari

Kasutaja avatar
pärnu rattur
Rattur
Postitusi: 551
Liitunud: 14. 08. 2009. 18:29

Re: perejalgratta ehitamine

Postitus Postitas pärnu rattur » 26. 05. 2010. 19:20

Painduv raamitoru ära ei lagune paindumise tõttu(metal fatigue - väsimus) :D ?
Ärge näkku lööge! [/OT]

Kasutaja avatar
Soobel
Rattur
Postitusi: 812
Liitunud: 21. 06. 2004. 19:17

Re: perejalgratta ehitamine

Postitus Postitas Soobel » 26. 05. 2010. 20:47

Loomulikult laguneb. Lagunevad isegi paindumatud raamitorud, kui on piisavalt vanad ja piisavalt sitast terasest (oma kogemus). Ja vene rattad olid eranditult sitast terasest.

Ja veel hakkab nalja saama esimese mehe mõlemi ja keskmise mehe vasaku pedaaliga. Need võivad hakata end täiesti haiglasel moel vändast välja kerima. Oma poisipõlveaegsel tandemil vist üks neist pidas korralikult, üks keeras end aeg-ajalt lahti, aga ühega oli säärane rist ja viletusus, vaata et käia vändaots õhemaks, nii et pedaalivõlli vindiga ots välja ulatuks ja keera sinna kontramutter otsa. Põhjus on see, et esimesel mehel on mõlemad vändad valel pool ja keskmisel mehel vasakpoolne vänt, millele esimeselt mehelt kett tuleb.
mustal taustal helendab must vari

Kasutaja avatar
pärnu rattur
Rattur
Postitusi: 551
Liitunud: 14. 08. 2009. 18:29

Re: perejalgratta ehitamine

Postitus Postitas pärnu rattur » 26. 05. 2010. 20:55

Njaa, valetpidi väntadest kerivad pedaalid rõõmuga välja...
Ärge näkku lööge! [/OT]

Koit
Rattur
Postitusi: 17
Liitunud: 23. 07. 2003. 11:42

Re: perejalgratta ehitamine

Postitus Postitas Koit » 26. 05. 2010. 22:39

Soobel kirjutas:Tagumine vagun näikse miskise Turisti raamist olevat tehtud?

Tee aga heaga üles-alla liigend ka vahele, keevituskohad on kuuma saand ja mikropragusid täis. Mina sellele lahendusele üle 20km tööiga ei julgeks ennustada, kui just laudsiledat asfalti ei sõideta.
Soobel, sa oleks tööstuses asendamatu, kuna näed kaugelt juba mikropragusid, mille tuvastamiseks mujal vaja mikroskoopi või ultraheliga kontrollimist, oskad lennult hinnata struktuurset tugevust jne. Keevitamiseks viimati nimetatigi kahe metalli liitmist kokkusulatamise teel - tore, kui sina suudad külmalt keevitada. (y)

Arusaadav, et selliste vahenditega nagu pildilt näha - põlveotsas ehitades ei saagi kvaliteetset ega sellist sõiduvahendit mida siin foorumis "jalgrattaks" peetakse. Minu meelest on väga hea, et on olemas selliseid tegelasi, kes võtavad kätte ja ehitavad midagi teistsugust ja võib-olla uut, sest see viibki edasi, no ja kui lagunebki - siis saab ju jälle ehitada. Soobel sa parem viska siia pilt enda ehitatud tandemist, mis on nii kvaliteetselt valmistatud, et selle kohta ei saa ühtki halba sõna öelda.

Etsike
Rattur
Postitusi: 281
Liitunud: 01. 02. 2009. 15:55

Re: perejalgratta ehitamine

Postitus Postitas Etsike » 27. 05. 2010. 00:12

Koit ärge nüüd kibestuge, herr Soobel on ilmselt rohkem rattaid ehitanud kui teie näinud.
(hüva, see on nüüd väike liialdus, aga mõte jääb samaks)

Sooblil on täielik õigus selles, mida ta ütleb. Eks ehitage pealegi, on tema ehitanud, olen mina ehitanud, on teisedki ehitanud igasuguseid kummalisi sõiduvahendeid. Siin me jagame lihtsalt näpunäiteid, kuidas paremini teha, mitte ei halvusta loovat insenerimõtlemist.
Tartu Eksperimentaalne Jalgrattatehas
http://www.facebook.com/rattatehas

Kasutaja avatar
Soobel
Rattur
Postitusi: 812
Liitunud: 21. 06. 2004. 19:17

Re: perejalgratta ehitamine

Postitus Postitas Soobel » 27. 05. 2010. 09:58

Koit

Jah, ega ma ise pole mikropragusid näinud, küll aga on meil sarnaseid põlve peal keevitatud käkerpusse katki läinud, küll keevitusest, küll keevituse lähedalt. Mikropragudest jutustasid meile siis targemad onud, kes vastavas koolis käinud ja seda, mida keevitamiskuumus terasega teeb, õppsisin ise rauakoolis. Kodanik Koit võiks järele mõelda, et miks pole näiteks autode vedrud põhja külge kinni keevitatud või miks pole vedrude külge keevitatud kõrvasid, mille abil oleks nii mugav vedrusid poltidega sildade ja raami külge kinni kruvida.

Kõnealune ratas on iseenesest huvitav. Ja kui ehitusega juba nii kaugel ollakse, võiks alustuseks katsetada teda sellisel kujul - kas ta üldse püsti püsib. Kui ei, siis poleks mõtet ka üles-alla liigendit teha. Aga kui on vaja ikka kolmekesi matkama minna, siis viimane mees peaks istuma juba kõrvuti ratastega kaherattalises kärus, mis on tandemi taga šarniiriga kinni. Selline liigendratas peaks toimima suhteliselt kindla peale.
mustal taustal helendab must vari

Koit
Rattur
Postitusi: 17
Liitunud: 23. 07. 2003. 11:42

Re: perejalgratta ehitamine

Postitus Postitas Koit » 27. 05. 2010. 13:11

Etsike, ma pole kibestunud, minu jutu mõte oli lihtsalt selles, et suur vahe on sisulisel kriitikal ja huinjaal, mis antud viimases postis oli mikropragudest ja keevituse kuuma saamisel (milline osa sellest sinu jaoks oli näpunäide?). Kas su enda tadpole sai lõpuks valmis? Vaatasin, et samas teemas lubas soobel ka ehitama hakata?
viewtopic.php?t=23464

Mina näiteks enda tandemi sain valmis, sellega on muideks samuti, et enamus "tarku näpunäiteid" tuleb sellistelt tegelastelt, kes pole ise midagi valmis saanud.
Ega ma pole väitnudki, et antud ratta kolmas osa on insenerimõtlemise musternäide - selge see, et läbi aukude sõites ta lõpuks küljest pudeneb. Kuid selle asemel, et hakata sellist mõttetut möla keevisliite kohta ajama võikski pakkuda välja lahenduse, kuidas seda oleks kõige parem teostada. Siis ei jääks sellist tillipikendaja muljet vähemasti. Tehke sellist kriitikat, millest on vähemalt kasu ning oma kibestunud kommentaarid võiks endale hoida, sest nendest pole kasu ei ehitajale ega ka teie endi mainele. Võib-olla tõesti on Soobel väga asjalik tegelane ja ehitanud palju rattaid - rauakooli mees ikkagi, kuid viimased kommentaarid siin teemas kujundavad temast hoopis teist pilti.

Soobel - ma kahjuks ei mõista su vedrude keevitamise küsimustki? Miks peaks keegi vedrud auto külge keevitama? Valgustad äkki lähemalt, milles see küsimus peitub.

Kasutaja avatar
Soobel
Rattur
Postitusi: 812
Liitunud: 21. 06. 2004. 19:17

Re: perejalgratta ehitamine

Postitus Postitas Soobel » 28. 05. 2010. 15:27

Koit kirjutas: Tehke sellist kriitikat, millest on vähemalt kasu ning oma kibestunud kommentaarid võiks endale hoida, sest nendest pole kasu
Soobel kirjutas:Tee aga heaga üles-alla liigend ka vahele,
mustal taustal helendab must vari

Kasutaja avatar
pärnu rattur
Rattur
Postitusi: 551
Liitunud: 14. 08. 2009. 18:29

Re: perejalgratta ehitamine

Postitus Postitas pärnu rattur » 30. 05. 2010. 20:18

http://www.reporter.ee/2010/05/30/spord ... maratonil/ 01:42 see ratas näha. Mehed olid katkist raami keevitamas käinud teepeal :D
Ärge näkku lööge! [/OT]

Kasutaja avatar
Soobel
Rattur
Postitusi: 812
Liitunud: 21. 06. 2004. 19:17

Re: perejalgratta ehitamine

Postitus Postitas Soobel » 31. 05. 2010. 14:22

Püsiski püsti (y) (kahtlustasin, et kolmas mees seal liigendosa peal muudab riista ebastabiilseks ja juhil on seda raske püsti hoida)

Järelikult tuleb see liigend ikka ära teha ja saab töökindla ratta küll.
mustal taustal helendab must vari

Kasutaja avatar
nokitse
Rattur
Postitusi: 2
Liitunud: 17. 05. 2010. 10:37

Re: perejalgratta ehitamine

Postitus Postitas nokitse » 31. 05. 2010. 16:43

Tere!

Uskuge või mitte, aga sõitsime sellega 71 km läbi ja raam pidas ka vastu. Esmased proovisõidud tekitasid tõsist umbusku, sest igasugune tagumise mehe vingerdamine mõjus tugevalt esimesele rattale. Võrreldes nokitse.ee portaalis oleva viimase versiooniga, tegime vahepeal ka paar parendust. Nimelt esialgselt oli tagumise mehe lenks n.ö. esimeste meeste raami küljes. Otsustasime selle tõsta tagumise raami külge, et viimane mees ei mõjutaks tasakaalu hoidmisel esimeste meeste raami. See andis palju juurde. Lisaks sellele panime esimesele kahele rattale alla ka traditsioonilised nõuka kummid (esimese testsõidu ajal olid Tunduri jalgratta veljed ja kitsam kumm).

Normaalse sõidu saime selgeks Riiamäkke sõites, ent sellist vertikaalliigentit nagu meil oli, ei soovita kellelegi. Tagumine raam paindus natuke külgsuunas ning suhteliselt ebamugav oli sõita. Lisaks läks ka tagumine velg natuke kõveraks, ent see oli pigem enda lohakuse ja süü tõttu.

Kuna esimese mehe kett ei olnud just kõige uuem, siis saime seda ka ühe korra parandada. Videos mainitud keevitamistöö tuli ette võtta, sest viimase mehe lenks tuli küljest ära (erinevalt teistest keevistest oli see keevitatud elektroodkeevitusega). Samuti tuli kett mõned korrad maha.

Kokkuvõtvalt: kui oleks olnud rohkem aega ning ka rohkem inseneritööle panustanud (loe: normaalne liigend, kergemad ülekanded, käiguvahetus), siis oleks väga hästi sõidetava asja saanud.
http://www.nokitse.ee - Tasuta isetegemise juhendid. Tee ise, Sa saad sellega hakkama!

Koit
Rattur
Postitusi: 17
Liitunud: 23. 07. 2003. 11:42

Re: perejalgratta ehitamine

Postitus Postitas Koit » 31. 05. 2010. 20:07

http://www.ted.com/talks/charles_leadbe ... ation.html Etsikesele ja sooblile, kui viitsite kuulata. Ärge tapke loovust, parem aidake sellele kaasa.

Vasta

Mine “Jalgrattad”