Tartu Rattamaratoni rada
Tartu Rattamaratoni rada
Käisin teisipäeval (02.09.2003) Tartu Rattamaratoni rada proovimas ning tekkis ikka karm vajadus kalipso järele. Hoolimata sellest, et ilm oli külm (Otepääl 11 kraadi) üritasin sõita raja esimest e. raskemat poolt. See esimene heinamaa lõik oli nii enam vähem arvestades vihmaseid ilmu, aga tõsine osa hakkas juba Anso lasketiiru juurest (ca 1 km stardist) peale. Sinna metsa äärde oli kogunenud nii palju vett, et kogu sõidetav tee oli täiesti pehmeks muutunud. Juba esimeses pehmes kohas jooksis mul tagumine käiguvahetaja mööda pori. Selle läbinud sai ka laskumine kuidagi ära võetud. Pidureid polnud mõtet kasutada, sest neid lihtsalt polnud enam. Järgnesid parajalt savised tõusud ja siis uuesti tee laiused poriloigud. Päris täpselt ei mäleta, aga kuskil oli veel üsna porine koht, kus õnnestus igal vändapöördel jätta sõidukinga jälg pinnasesse. Ok, kõik võib ju olla fun, aga ma ikka päris hästi ei kujuta ette kuidas sõidavad need inimesed, kel stardinumber 1000+. Sellel osal sõitjatest juba niikuinii sõiduoskus viletsam ning pane nad siis veel sellisele porisele teele sõitma. ???
Trennis juhtusin paaris sõitma ka Indrek Kelguga, kes ütles, et raja lõpuosa pidi veel lahtine olema, kuna see rada, mida eelmisel aastal läbiti on tänavu vee all. Igaljuhul huvitav saab olema, aga peaks vist keti, pidurid jms. varakult ära ostma, sest peale TRM on need vist minev kaup.
Trennis juhtusin paaris sõitma ka Indrek Kelguga, kes ütles, et raja lõpuosa pidi veel lahtine olema, kuna see rada, mida eelmisel aastal läbiti on tänavu vee all. Igaljuhul huvitav saab olema, aga peaks vist keti, pidurid jms. varakult ära ostma, sest peale TRM on need vist minev kaup.
- Väntan visaduse levialas -
Ai kurask siis! Ma pean ka parajalt tagant startima, niiet head kohta vist ei ole loota. A nu eks siis need tagumised sõitjad saavadki õiget maastikuratta sõitu tunda. Ja virisejaid ma loodan, et ei ole, kuna ikka tegu maastikuratta sõiduga. Kui muda ei meeldi, siis nagu ei ole vajadust ju ronida...
A nüüd tuleb mul jälle see sama probleem, mis enne Rakveret. Nimelt kummid. Kui kõik kirjeldatu tõele vastab, siis läheb Speedmax-iga raskeks Mul üks mingi karvasem kumm on veel, aga see nii raske (maksis mingi 150 krooni, mis sellest ikka tahta), et ei tihka seda peale panna. Või tasuks panna? Ma pole kindel, kui hästi see odav kumm mudas töötab jakui isepuhastuv see on, aga tavaliselt odav kumm eriti neid omadusi ei täida, seega kaldun ikka oma SM Alfa/omegatega sõitma. Kui rakveres sain hakkama, siis saan TRM-il kah. Ja kui sõit üldse ei lähe, siis vähemalt saab huumorit
A nüüd tuleb mul jälle see sama probleem, mis enne Rakveret. Nimelt kummid. Kui kõik kirjeldatu tõele vastab, siis läheb Speedmax-iga raskeks Mul üks mingi karvasem kumm on veel, aga see nii raske (maksis mingi 150 krooni, mis sellest ikka tahta), et ei tihka seda peale panna. Või tasuks panna? Ma pole kindel, kui hästi see odav kumm mudas töötab jakui isepuhastuv see on, aga tavaliselt odav kumm eriti neid omadusi ei täida, seega kaldun ikka oma SM Alfa/omegatega sõitma. Kui rakveres sain hakkama, siis saan TRM-il kah. Ja kui sõit üldse ei lähe, siis vähemalt saab huumorit
velo.clubbers.ee
Siiani olen ka kõik maratonid Speedmaxiga läbinud, aga peale eilset otsustasin, et jätan vähemalt taha suure klotsiga kummi. Speedmax peab muidu erinevatel pinnastel hästi, aga kui ikka on muda või märg hein, siis kipub alt ära viskama küll. Nendel odavamatel kummidel on jah see häda, et on rasked ja lähevad pori täis. Raskus polegi vast nii määravaks teguriks, aga isepuhastumisvõime on neil nõrk.
Ei tea, kas korraldajad ise on rada läbi sõitnud? See saepuru enne Elvat, mida vanasti kirusin oleks tänavu lausa parim teekate. Loomulikult on kruusateed väga hästi sõidetavad, aga need extreemsed kohad on karmid. Sõit on küll maastikuratastele, aga tegu siiski rahvaspordi üritusega, kus rajal ka selliseid sõitjaid, kes tuttava käest ratta laenanud, et üritust nautida. Põen seda rada lihtsalt selle pärast, et laenasin ühe ratta oma tuttavale ning nüüd rada nähes juba kahetsen.
Ei tea, kas korraldajad ise on rada läbi sõitnud? See saepuru enne Elvat, mida vanasti kirusin oleks tänavu lausa parim teekate. Loomulikult on kruusateed väga hästi sõidetavad, aga need extreemsed kohad on karmid. Sõit on küll maastikuratastele, aga tegu siiski rahvaspordi üritusega, kus rajal ka selliseid sõitjaid, kes tuttava käest ratta laenanud, et üritust nautida. Põen seda rada lihtsalt selle pärast, et laenasin ühe ratta oma tuttavale ning nüüd rada nähes juba kahetsen.
- Väntan visaduse levialas -
Krt, sõitsin Rakveres Rocksteriga ma ausalt öeldes pidas enamvähem aga isepuhastuvus oli küll nigel, pidevalt paksult muda täis, kõrval mingil tüübil oli all sinistvärvi kumm, eeldan et NOKIA, igaljuhul tema kumm säras puhtusest nagu polekski sõitnud mööda sopast rada, Räägivad et sellistes tingimustest on Twisterid parimad.
cycling is fun, but...it`s deem hard work.
Re: Rattamaratoni rada
Talvel oli see sama koht ka vesine. Tõenäoliselt tehakse rajal siis lihtsalt suusamaratoniga sarnane lüke ja viiakse rada väikse jõnksuga ringi, isegi huvitavam oli.surfar kirjutas:...Trennis juhtusin paaris sõitma ka Indrek Kelguga, kes ütles, et raja lõpuosa pidi veel lahtine olema, kuna see rada, mida eelmisel aastal läbiti on tänavu vee all. Igaljuhul huvitav saab olema, aga peaks vist keti, pidurid jms. varakult ära ostma, sest peale TRM on need vist minev kaup.
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Re: Rattamaratoni rada
Eelmisel aastal oli antud sooserva lõik tehtud erandkorras, sest ühelgi teisel aastal pole seal sellist 'kuiva' rada olnud.Mati kirjutas:Talvel oli see sama koht ka vesine. Tõenäoliselt tehakse rajal siis lihtsalt suusamaratoniga sarnane lüke ja viiakse rada väikse jõnksuga ringi, isegi huvitavam oli.surfar kirjutas:...Trennis juhtusin paaris sõitma ka Indrek Kelguga, kes ütles, et raja lõpuosa pidi veel lahtine olema, kuna see rada, mida eelmisel aastal läbiti on tänavu vee all. Igaljuhul huvitav saab olema, aga peaks vist keti, pidurid jms. varakult ära ostma, sest peale TRM on need vist minev kaup.
Ise kavatsen rajale minna VelocyRaptoritega. Tagakumm pidavat väga hea olema, kuid kas keegi oskab midagi öelda esimese kummi kohta TRM raja eelinfo valguses?
tuksub-sõidan, tuksub-sõidan, tuksubtuksubtuksub - pean pausi...
Re: Muda
Mäletan ka ise 2001 aasta sõitu, aga siis oli lihtsalt pehme ning üksikud kohad tiba vesised, aga praegune on ikka tõsiselt porine. Hetkel visuaalselt vaadates ta nii ei tundugi, sest enne mind paistis seal olema ainult nelja ratturi jäljed, aga kui see mass peale lastakse, siis on esimese minutiga paras songermaa. Päris huvitav oleks telepildis hiljem näha, mismoodi sõidavad ratturid numbriga 2500+. Ise olen paremates tingimustes alati saanud sõita, sest startinud olen I või II grupis.smile kirjutas:Tundub, et Tartu Rattamaratonist tuleb tänavu üks lõbus üritus .
Minu mäletamist mööda oi ka 2001 aasta maraton paras muda mülgas.
- Väntan visaduse levialas -
Kui nüüd muda säilib (ilmatädid lubavad ju vananaiste suve), siis taha läheb Z-Max ja ette Rockster. Z-Max õigustas end 2001 mudarallil täielikult (veeres ja pidas).
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Re: Rattamaratoni rada
Ma ei tea, kas räägime samadest VelocyRaptoritest, aga mul need samad. Tagumine toimis ideaalselt, aga ette ilmselt jätan Speedmaxi - pritsib vähem pori, tuleb kergemini porist välja ning kruusateedel on parema veerevusega. Ärge ma jutust jah nõnda aru saage, et kogu rada selline oli. Jätkub sinna hulgaliselt ka kruusateed, mida võimalik lausa slickiga sõita. Kruusateed on isegi paremas seisus, kui eelmisel aastal.mart2 kirjutas:Ise kavatsen rajale minna VelocyRaptoritega. Tagakumm pidavat väga hea olema, kuid kas keegi oskab midagi öelda esimese kummi kohta TRM raja eelinfo valguses?
Mis puutub VR esikummi, siis kasutan seda ise just hästi kuival ja liivasel rajal - piisavalt lai, et kannab suuremal kiirusel ilusti pinnal ning kandiline profiil, mis ei mängi. Kurveid on ka hea rahulik võtta. Samas kui oleksin tagumise poole sõitja, siis paneksin vist mõlemad VRid alla.
- Väntan visaduse levialas -
Mina ütlesin. Rakvere sõidu jaoks tõmbasin hommikul kokku, aga selle efekt kadus peale seda, kui ratas oli tund aega 110 km/h vihiseva tuule käes olnud, mis viimasega õlikorra sealt kuivatas ja minema pühkis. Rakvere rada ei olnud veel päris õige mudaralli, sest oli vesisemaid kohti, mis muda pehmeks tegid ja kuive lõike, kus muda suure kiirusega mustrist ikka välja lendas. Kes tahab kogeda tõelist mudamaadlust, minge Karksisse Rahvaparki. Unustamatud elamused eestikatelt paar aastat tagasi, vat seal oli tõeline uisutamine, Rakvere oli isegi suht viisakas selle kõrval.profit4 kirjutas:vahepeal siin keegi ütles et toiduõliga kokku teha aga ega eriti mul sellesse usku ei ole, krt teab kaldun arvama et ikka mustri ehitus on see mis töötab
Kes ei usu, proovigu see õli värk enne järgi ja siis arutame teemat uuesti.
Re: Rattamaratoni rada
Rakvere vee kohta on seal lausa kuiv. Koha nimeks Ilusa oja org ja seal saab soo osast metsa alt mööda, mõned puud küll on risti ees, aga needki rattaga ületatavad. Metsa all küll üks kitsas rada, aga 5 km enne lõppu ei tohiks see probleemiks olla. Vahetult enne tõusu küll kaks veetakistust, aga need on kõva põhjaga ja vaid 10 cm sügavad. Samas saab sellest kohast ka enne ära keerata nagu suusamaratonil oli. Kõige mudasem ja problemaatilisem kindlasti alguse 2- 3 km.Mati kirjutas:Talvel oli see sama koht ka vesine. Tõenäoliselt tehakse rajal siis lihtsalt suusamaratoniga sarnane lüke ja viiakse rada väikse jõnksuga ringi, isegi huvitavam oli.surfar kirjutas:...Trennis juhtusin paaris sõitma ka Indrek Kelguga, kes ütles, et raja lõpuosa pidi veel lahtine olema, kuna see rada, mida eelmisel aastal läbiti on tänavu vee all. Igaljuhul huvitav saab olema, aga peaks vist keti, pidurid jms. varakult ära ostma, sest peale TRM on need vist minev kaup.
Aga legendaarne Keila maraton. Mul sellest unustamatud mälestused. Karksit pole kogenud.Alvaro kirjutas:... Kes tahab kogeda tõelist mudamaadlust, minge Karksisse Rahvaparki. Unustamatud elamused eestikatelt paar aastat tagasi, vat seal oli tõeline uisutamine, Rakvere oli isegi suht viisakas selle kõrval.
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
See oli tõesti uskumatu sõit siis oli mul all 100 eeqne noname speedmaxi tüüpi kumm. 90 % ajast oli ratas risti teel. Esimene ratas sõitis rõõpa äärel, taguminne ratas lohises rööpa sees.Mati kirjutas:Aga legendaarne Keila maraton. Mul sellest unustamatud mälestused. Karksit pole kogenud.Alvaro kirjutas:... Kes tahab kogeda tõelist mudamaadlust, minge Karksisse Rahvaparki. Unustamatud elamused eestikatelt paar aastat tagasi, vat seal oli tõeline uisutamine, Rakvere oli isegi suht viisakas selle kõrval.
Aga minu mõistus on igaljuhul otsas, on proovitud igasugu variante nende kummidega, samas kaldun arvama et see mudane ja vesine osa TRM on ainult esimene raja pool ja viimased 10km, taha kaalun panna Rocksteri ja ette ..... , igaljuhul tean seda et ette pannes 40psi, ujus esiratas täiega, ei allunud eriti hästi juhtimisele. Sõber sõitis Rakveres ka NOKIA kummidega ja oli väga rahul, isepuhastuv funktsiooni pidi super olema,
cycling is fun, but...it`s deem hard work.
Tõepoolest, endal ka unustamatud mälestused nendelt sõitudelt. Need on kaks sõitu millest minu suur mudafoobia alguse sai. Karksis oli mul tookord üks esimesi sõite MTB-s ja siis kohe selline mudamöll, kartsin nii mäest üles kui alla sõita, lisaks eksisin riietuse valikul - oli külm ilm ja panin paksult riidesse nagu MNT võistlustel kus on ikka tuulekest ka - seal järgnes totaalne ülekuumenemine+ katkestamine+foobiad.Mati kirjutas:Aga legendaarne Keila maraton. Mul sellest unustamatud mälestused. Karksit pole kogenud.Alvaro kirjutas:... Kes tahab kogeda tõelist mudamaadlust, minge Karksisse Rahvaparki. Unustamatud elamused eestikatelt paar aastat tagasi, vat seal oli tõeline uisutamine, Rakvere oli isegi suht viisakas selle kõrval.
Hmm...igaljuhul minu jaoks on see teema põnevaks muutunud, nii et proovin äraAlvaro kirjutas:Mina ütlesin. Rakvere sõidu jaoks tõmbasin hommikul kokku, aga selle efekt kadus peale seda, kui ratas oli tund aega 110 km/h vihiseva tuule käes olnud, mis viimasega õlikorra sealt kuivatas ja minema pühkis. Rakvere rada ei olnud veel päris õige mudaralli, sest oli vesisemaid kohti, mis muda pehmeks tegid ja kuive lõike, kus muda suure kiirusega mustrist ikka välja lendas. Kes tahab kogeda tõelist mudamaadlust, minge Karksisse Rahvaparki. Unustamatud elamused eestikatelt paar aastat tagasi, vat seal oli tõeline uisutamine, Rakvere oli isegi suht viisakas selle kõrval.profit4 kirjutas:vahepeal siin keegi ütles et toiduõliga kokku teha aga ega eriti mul sellesse usku ei ole, krt teab kaldun arvama et ikka mustri ehitus on see mis töötab
Kes ei usu, proovigu see õli värk enne järgi ja siis arutame teemat uuesti.
cycling is fun, but...it`s deem hard work.
Nagu ka varem öeldud on Tartu RM rajal enamus teest kruus või muu kõva põhi. Rakveres küll ei käinud, aga mälu ütleb, et seal on kahe ringi peale kokku pehmet oluliselt rohkem. Seega Tartu peaks olema Rakverest parem (st üldiselt vähem muda).Kirsa kirjutas:Mul on ainult 1 küsimus.
Kas Tartu RM rada on muda poolest hullem kui rakvere, sama hull või parem.
Kui on sama või hullem, siis tuleb twisterid alt võtta, kui aga natuke parem nagu Elva või nii, siis jäävad alla.
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Väljaarvatud raja esimene osa ja arvata võib ka lõpus osa, need võivad küll suht pehmed olla, Aga Twisteritega peaks olema hea küll, pigem on see rada sarnane ElvagaMati kirjutas:Nagu ka varem öeldud on Tartu RM rajal enamus teest kruus või muu kõva põhi. Rakveres küll ei käinud, aga mälu ütleb, et seal on kahe ringi peale kokku pehmet oluliselt rohkem. Seega Tartu peaks olema Rakverest parem (st üldiselt vähem muda).Kirsa kirjutas:Mul on ainult 1 küsimus.
Kas Tartu RM rada on muda poolest hullem kui rakvere, sama hull või parem.
Kui on sama või hullem, siis tuleb twisterid alt võtta, kui aga natuke parem nagu Elva või nii, siis jäävad alla.
cycling is fun, but...it`s deem hard work.
Mine Flora poest vms läbi ning küsi. Kindlasti on neil müügis. Silikoonõli on see, millega talvel auto uksetihendeid kokku tõmbad, et need jäätudes kinni ei jääks. Ühesõnaga hülgab vee. Sama hea on ka WD ketiõli. Lased aerosooliga kummi kokku ning peaks ka pori paremini minema viskama, aga kruusal sõites võib sadulatoru haljendama minna. Nagu liivapritsiga. Proovige, katsetage.Ruve kirjutas:milline see silikonõli on mingit silikoni pannakse aknaklaasi vahele ja õli mootorisse,aga silikonõli...opa kirjutas:Näiteks silikonõliga kokku määrides ei tohiks ju muda kummile jääda
- Väntan visaduse levialas -
Seda soovitust küll ei tasuks jälgida. Teada on ju,et igasugune õli ja kummist detailid ei sobi omavahel kokku. Mingi ajavahemiku jooksul muutub kumm sellest rabedaks ja puruneb VÄGA kergelt.[/quote]
Silikonõlisi lausa soovitatakse ju talveks auto uksetihendite turgutamiseks.
Ja kumm muutub ajaga rabedaks nii ehk nii, st. kuivab
Silikonõlisi lausa soovitatakse ju talveks auto uksetihendite turgutamiseks.
Ja kumm muutub ajaga rabedaks nii ehk nii, st. kuivab
Sinu tähelepanek on õige, aga antud kontekstis vale. Kumm muutub hapraks siis, kui kavatsed selle õliseks teha ja talveks seisma panna. Siin keegi ennis just tundis muret, et tema kumm liialt pori ülesse ei korjaks ning sellisel juhul toimib igasugune õli. See ei jää ju sinna peale seisma vaid tuleb esimeste poriste kilomeetritega maha ning hirmuks pole põhjust. Kõige ohtlikum asi kummile on sellega sõitmine Kui hoiate ratast korralikult garaazis, siis ei juhtu temaga suurt midagi.koomahai kirjutas:Ma mõtlesin konkreetselt wd40 -t mitte mõnda spetsiaalset silikoonõli.
- Väntan visaduse levialas -
Ise mõtlesin alla panna sama valiku nagu ka eelmisel aastel e. siis ette Speedmax WCS 26x2.0 http://cambrialoll.com/SALE/tires_tubes ... r_tire.htm ja taha poolkulunud Panaracer XC Pro 26x1.8 http://www.author.ee/lisavarustus.htm?id=87543024. Teise variandina võiks panna taha Rocksteri (on olemas), aga mulle tundub, et see kitsas poolkulunud Panaracer veereb paremini Enamus distantsi on ju kõva kattega teedel Offtopic : Kas Eestis müüakse Camelbak-i joogisüsteeme?
Ise lähen kah Tartu Rattamaratonile.Ainult lühemale distantsile.Number 4540 .Lugedes neid jutte siis sellest mudast,siis tekkis mul väike hirm,mida mina oma kummidega teen.Mul mingid noname Bontrager Jones AC, 26x49/54
.Ei tea kas ajavad läbi.
http://www.bontrager.com/mountaintires/ ... id=71&pt=9
.Ei tea kas ajavad läbi.
http://www.bontrager.com/mountaintires/ ... id=71&pt=9
No sellise mustriga kummiga ei tohiks probleeme tekkida.Juss71 kirjutas:Ise lähen kah Tartu Rattamaratonile.Ainult lühemale distantsile.Number 4540 .Lugedes neid jutte siis sellest mudast,siis tekkis mul väike hirm,mida mina oma kummidega teen.Mul mingid noname Bontrager Jones AC, 26x49/54
.Ei tea kas ajavad läbi.
http://www.bontrager.com/mountaintires/ ... id=71&pt=9
esiteks bontrager pole noname mingil juhul!smile kirjutas:No sellise mustriga kummiga ei tohiks probleeme tekkida.Juss71 kirjutas:Ise lähen kah Tartu Rattamaratonile.Ainult lühemale distantsile.Number 4540 .Lugedes neid jutte siis sellest mudast,siis tekkis mul väike hirm,mida mina oma kummidega teen.Mul mingid noname Bontrager Jones AC, 26x49/54
.Ei tea kas ajavad läbi.
http://www.bontrager.com/mountaintires/ ... id=71&pt=9
see konkreetne kumm paistab olevat hardpackile (kõva ja kuiv vo ka kivine) mõeldud.
Minu meelest te tähtsustate siin ikka räigelt üle seda kummivalikut: taru maratonil ja kokku paar 3-4 km sellist murukamaraga kaetud ala, ülejäänu kõik ju kruusakatteline. 01 kui oli ka muda, siis specialized mt baldy oli igatahes väga hea. Kui ise seal stardiksin, siis igatahes poolslikk, või äärmisel juhul ees NATUKE karusem aga hea veeremisega ala rockster.
Jama lugu siis - paar nädalat tagasi rallisin raja esimese poole IRC Mythos SX Slickiga läbi ja midagi karvasemat küll vaj aei läinud. Sellise jutu peale tundub, et pean kas midagi uut soetama või oma vanad originaalkummid Tioga Psyho alla panema (btw. kas keegi on sellisest mudelist midagi kuulnud?)
Mis ei tapa, teeb tugevamaks!
Tioga Psycho
http://www.mtbr.com/search/productsearc ... &keywords=
Kas selline muster?
http://www.raddiscount.de/images/shop/P ... 1GROSS.jpg
Weird
Või see?
http://www.lollpro.com/products/tires/tiogapsyco.html
http://www.mtbr.com/search/productsearc ... &keywords=
Kas selline muster?
http://www.raddiscount.de/images/shop/P ... 1GROSS.jpg
Weird
Või see?
http://www.lollpro.com/products/tires/tiogapsyco.html
seecowrider kirjutas:Või see?
http://www.lollpro.com/products/tires/tiogapsyco.html
Mis ei tapa, teeb tugevamaks!
Olen täiesti nõus eespool öelduga, endal alla Rockster taha ja Innovader ette, samaga nühkisin Elvas, kuid jah Rakveres jäin natuke hättaAlvaro kirjutas:Absoluutselt nõus ereliukasega - Tartu rajal on poogen sellest kummist, peaasi et veereb. Ärge tekitage endale magamata öid selle küsimuse üle juureldes.
cycling is fun, but...it`s deem hard work.