Filter temposõidu karikasari
Filter temposõidu karikasari
Filter temposõidukarikasari (eelmine aasta Aerobike.ee temposõidu karikasari) - ka selle sarja kohta pisike rubriik clubbersisse.
Sarja koduleht koos ohtra infoga asub: http://www.aerobike.ee/index.php?option ... 17&lang=et
I etapp, 12.Mai, 9 km, Eraldistart, Söeterminali tee (Muuga)
II etapp, 26.Mai, 18 km, Paarissõit, Vana-Pärnu mnt (Harutee-Muusika)
III etapp, 09.Juuni, 17 km, Eraldistart, Viimsi (Viimsi-Randvere)
IV etapp, 07.Juuli, 9 km, Eraldistart, Söeterminali tee (Muuga)
V etapp, 21.Juuli, 18 km, Meeskonnasõit, Vana-Pärnu mnt (Harutee-Muusika)
VI etapp, 31.Juuli, 20 km, Eraldistart, Rakvere (EMV avatud rada)
VII etapp, 18.August, 17 km, Eraldistart, Viimsi (Viimsi-Randvere)
Sarjas avatud ka meeskonna arvestus ning osalemist atraktiivsemaks püüab muuta missioonide süsteem.
Regamine sarjale on avatud http://www.aerobike.ee lehel ning osalustasude suhtes muutuseid ei ole võrreldes eelmise aastaga. Stardimaks on 100 kuni 500 krooni etapi kohta lähtuvalt võistleja majanduslikest võimalustest ning soovist korraldusele kaasa aidata.
Sarja koduleht koos ohtra infoga asub: http://www.aerobike.ee/index.php?option ... 17&lang=et
I etapp, 12.Mai, 9 km, Eraldistart, Söeterminali tee (Muuga)
II etapp, 26.Mai, 18 km, Paarissõit, Vana-Pärnu mnt (Harutee-Muusika)
III etapp, 09.Juuni, 17 km, Eraldistart, Viimsi (Viimsi-Randvere)
IV etapp, 07.Juuli, 9 km, Eraldistart, Söeterminali tee (Muuga)
V etapp, 21.Juuli, 18 km, Meeskonnasõit, Vana-Pärnu mnt (Harutee-Muusika)
VI etapp, 31.Juuli, 20 km, Eraldistart, Rakvere (EMV avatud rada)
VII etapp, 18.August, 17 km, Eraldistart, Viimsi (Viimsi-Randvere)
Sarjas avatud ka meeskonna arvestus ning osalemist atraktiivsemaks püüab muuta missioonide süsteem.
Regamine sarjale on avatud http://www.aerobike.ee lehel ning osalustasude suhtes muutuseid ei ole võrreldes eelmise aastaga. Stardimaks on 100 kuni 500 krooni etapi kohta lähtuvalt võistleja majanduslikest võimalustest ning soovist korraldusele kaasa aidata.
Re: Filter temposõidu karikasari
Kahju, et põhiliselt soolase veega piirnevate alade meestele
see rattasõit on viinud kõik mu finantsid ja .....
Re: Filter temposõidu karikasari
Need mehed on soolase veega kaasneva õhu sissehingamisega nii harjunud, et mõne merest kaugemal toimuva etapi õhustik lööks neil kohe hingamise sassi. Ja mis sõidust sa siis räägid!Olts kirjutas:Kahju, et põhiliselt soolase veega piirnevate alade meestele
Aga ettepanek!!!!
Juba eelmisel aasta kõlas kusagilt Tartu poolt kõminat, et tahaks ka teha, aga kuna selle jutu algataja ei olevat olnud nö norm. mees, siis jäivat asi katki.
Kas teeme ära 2010?
Võru, Põlva, Otepää, Valga jne, asi käima ja küll tuleb ka osalejaid! Egas kahjutamise ja põdemisega pole siin elus midagist ära tehtud! HRK-l ju suur klubi taga, asi see ära teha!
Re: Filter temposõidu karikasari
Teemasse: Viimsi etapp saab olema 5+
Tartu sõitude kohta - kindlasti oleks piisavalt osalejaid niigi, aga hea oleks, kui tulevane korraldaja teeks mõned etapid reedel-laupäeval (enne mõnda Elioni või TRRi), saaks ookeaniäärne rahvas ka osaleda
Tartu sõitude kohta - kindlasti oleks piisavalt osalejaid niigi, aga hea oleks, kui tulevane korraldaja teeks mõned etapid reedel-laupäeval (enne mõnda Elioni või TRRi), saaks ookeaniäärne rahvas ka osaleda
Re: Filter temposõidu karikasari
Teststaadiumis Live timing:
http://www.vola-racing.com/msportspro/vahurleemets/
Kui ikka levi on seal
Vahur
http://www.vola-racing.com/msportspro/vahurleemets/
Kui ikka levi on seal
Vahur
Re: Filter temposõidu karikasari
Stabiilselt hästi korraldatud üritus. Sellel aastal kestavad ka numbrid muretult sarja lõpuni Ainuke imepisike miinus oli tagasi tulles suht suure kiiruse pealt (45-50 km/h) pööramine kergliiklusteele. Pidi isegi korra õrnalt pidurilinke näppima. Aga äkki on probleem minu kehvas ratta valitsemise oskuses. Samas oleks autoteel jätkates finisikoridoris ikka väga kitsaks läinud.
Ahjaa, lihtsalt ilus unistus: kui kunagi saaks vaheaja tagasipöördes
Tubli Mihkel, jätka samas vaimus.
Ahjaa, lihtsalt ilus unistus: kui kunagi saaks vaheaja tagasipöördes
Tubli Mihkel, jätka samas vaimus.
Re: Filter temposõidu karikasari
Ise vaatasin, et enamus siiski said sealt ilma piduriteta hakkama, ent ainult juhul kui hüpati üle teise murunurga, sest seda nurka oli tõepoolest võimatu ilma piduriteta läbida ..mahagon kirjutas:Stabiilselt hästi korraldatud üritus. Sellel aastal kestavad ka numbrid muretult sarja lõpuni Ainuke imepisike miinus oli tagasi tulles suht suure kiiruse pealt (45-50 km/h) pööramine kergliiklusteele. Pidi isegi korra õrnalt pidurilinke näppima. Aga äkki on probleem minu kehvas ratta valitsemise oskuses. Samas oleks autoteel jätkates finisikoridoris ikka väga kitsaks läinud.
Ahjaa, lihtsalt ilus unistus: kui kunagi saaks vaheaja tagasipöördes
Tubli Mihkel, jätka samas vaimus.
Re: Filter temposõidu karikasari
See eest on nad üsna pehme põhjaga ja seetõttu on kerged kortsu minema. Siit ka palve - pöörake numbri kinnitamisele ja loetavusele eritähelepanu, kui vähegi võimalik. Esimene etapp oli mõnede numbrite lugemine keeruline...mahagon kirjutas: Sellel aastal kestavad ka numbrid muretult sarja lõpuni
Vahur
Re: Filter temposõidu karikasari
Sai eelmine aasta korra asi ära proovitud ja hakkas meeldima, oleksin kindlasti osaleja kui siin lõunapool asi käima läheks.holden kirjutas:
Võru, Põlva, Otepää, Valga jne, asi käima ja küll tuleb ka osalejaid!
Re: Filter temposõidu karikasari
Tore, et antud sari on jälle suure sammu paremuse poole astunud. Registreerimistelk ja soojendustelk
Superkorraldus, kiitus korraldajale.
Superkorraldus, kiitus korraldajale.
Re: Filter temposõidu karikasari
Jama selles, et esimene vaba nädalavahetus mul endal on alles 10.10.10, aga äkki saab prooviks kasvõi mõne etapi teha. Mõte on idanemas!JAN007 kirjutas:Sai eelmine aasta korra asi ära proovitud ja hakkas meeldima, oleksin kindlasti osaleja kui siin lõunapool asi käima läheks.holden kirjutas:
Võru, Põlva, Otepää, Valga jne, asi käima ja küll tuleb ka osalejaid!
Re: Filter temposõidu karikasari
Ja siis teine etapp täna. Erinevat kartustest on päris ilus ilm. Juhul kui õhtul peaks horrorit olema, siis aitab soojana starti jõuda soojendustelk, mis on tasuta kasutamiseks osalejatele.
PS 18:45 toimub ka eelmise etapi autasutamine - palume kohal olla autasustatavatel.
PS 18:45 toimub ka eelmise etapi autasutamine - palume kohal olla autasustatavatel.
Re: Filter temposõidu karikasari
Tuleval kolmapäeval III etapp. Uus ja vinge rada. Lubja mägi sees. Kellel pisiperet olemas on, siis tasub ka nood kaasa võtta, sest neile on sellele etapil Viimsi keskkooli parkalsse ülesse pandud oma lühike rada.
Re: Filter temposõidu karikasari
Päris jõrm rada on jah (kõrguse skaala on veits paigast, vihmane ilm oli). Pikkuseks sain 17,7 km ja tõusu ca 85 meetrit.mi.re kirjutas:Tuleval kolmapäeval III etapp. Uus ja vinge rada. Lubja mägi sees...
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Re: Filter temposõidu karikasari
Huvitav sõit tuleb
Re: Filter temposõidu karikasari
Lubja mäel (tõusu alguses ja laskumise lõpus ) on paar päris korralikku auku. Nee tuleks kas täita või märgistada !
Re: Filter temposõidu karikasari
Paraku jah, käib meie üritusele teekatte remontimine esialgu veel tsipake üle jõu, ent pommilehtreid püüame vast märgistada, kui nad kaelamurdvad näivad olevat.
Re: Filter temposõidu karikasari
Kiire ja lihtne lahendus Hind peaks ka olema söödav.mi.re kirjutas:Paraku jah, käib meie üritusele teekatte remontimine esialgu veel tsipake üle jõu...
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Re: Filter temposõidu karikasari
Sai eile Randvere kandis Jaan Kirsipuud tänaseks võistluseks treenimas nähtud, sõitis seal vähemalt 2 korda raja läbi. Tõotab põnev võistlus tulla .
Re: Filter temposõidu karikasari
17km sõidetud. Kuna oli hooaja esimene rattasõit üldse, siis võtsin asja rahulikult. Lubja tõusul oli väga raske, aga tasapisi sai taastutud ja raja lõpuosa oli täitsa enam-vähem juba olematu vormi kohta. Aeg mingi 31 minti ja tiba peale, hooaja alguseks käib küll. Rada oli viimase peal, korraldus ok.
Re: Filter temposõidu karikasari
Viimsi - super rada .
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Re: Filter temposõidu karikasari
Jäin ka rajaga rahule
Tänud korraldajatele
Üks ettepanek oleks siiski - võiks ka kiivritele väikesed numbri-kleepsud panna Siis saab pärast piltidelt näo ja nime kokku viia..
Tänud korraldajatele
Üks ettepanek oleks siiski - võiks ka kiivritele väikesed numbri-kleepsud panna Siis saab pärast piltidelt näo ja nime kokku viia..
Re: Filter temposõidu karikasari
Numbrikleepsud on vast keerulised, kuna kiivri tüüpe on väga erinevaid ja seega kinnitamine problemaatiline. pigem siis juba õla numbrid vms.
Aga üks sarja arendus mõte oleks teha sarja juurde tempokiivri laenutus - kas kasutajaid oleks?
Samuti vääriks arutelu stardi korralduse teema. Nimelt eile tekkis päris pikk järjekord. Tõsi, SEBE pilet võimaldab järjekorrast mööda hiilida, ent kui kõik seda tegema hakaksid, siis ei lahendaks see probleemi. Kas minna üle 15s stardiintervallile või teha fikseeritud ajaga start või midagi kolmandat? Ootaks arvamusi....
Aga üks sarja arendus mõte oleks teha sarja juurde tempokiivri laenutus - kas kasutajaid oleks?
Samuti vääriks arutelu stardi korralduse teema. Nimelt eile tekkis päris pikk järjekord. Tõsi, SEBE pilet võimaldab järjekorrast mööda hiilida, ent kui kõik seda tegema hakaksid, siis ei lahendaks see probleemi. Kas minna üle 15s stardiintervallile või teha fikseeritud ajaga start või midagi kolmandat? Ootaks arvamusi....
Re: Filter temposõidu karikasari
Fikseeritud ajaga ja netis regades saab aega valida. Varem regajatel on rohkem võimalusi:-)mi.re kirjutas:Numbrikleepsud on vast keerulised, kuna kiivri tüüpe on väga erinevaid ja seega kinnitamine problemaatiline. pigem siis juba õla numbrid vms.
Aga üks sarja arendus mõte oleks teha sarja juurde tempokiivri laenutus - kas kasutajaid oleks?
Samuti vääriks arutelu stardi korralduse teema. Nimelt eile tekkis päris pikk järjekord. Tõsi, SEBE pilet võimaldab järjekorrast mööda hiilida, ent kui kõik seda tegema hakaksid, siis ei lahendaks see probleemi. Kas minna üle 15s stardiintervallile või teha fikseeritud ajaga start või midagi kolmandat? Ootaks arvamusi....
Re: Filter temposõidu karikasari
Fikseeritud ajaga start, kus stardi aja saad valida eelregistreerimisel. See vähendaks ka kohapeal registreerijaid ja sularaha ning paberitega mässamist.
Re: Filter temposõidu karikasari
Vabalt võiks olla lühem startijate vaheline intervall, nt 20 sekundit, võib-olla ka 15. Läheks stardis seismine hulka kiiremini.
Re: Filter temposõidu karikasari
Ma hästi ei kujuta seda fikseeritud ajaga startimise orgunni kammajaad metsikute startijate ja kohapeal regajatega küll ette aga see on minu viga ja korraldaja mure. Eks korraldaja peab siis järjekorra automaadid ja vastavad tablood kohale orgunnima. Muidu ei mõista ma küll, et kuidas ma hakkan igat jonotajat tülitama, et vabandage kas teie väljute kell 19hXX':Y0"?
Esimene valikuna pooldan tipphetkel stardijärjekorra lühendamiseks stardiintervalli vähendamist 20/15 sek peale. Eile polnud oodata väga viga, aga arvestades jahedat suve siis võiks see järjekord kiiremini küll miski nipiga liikuda.
Esimene valikuna pooldan tipphetkel stardijärjekorra lühendamiseks stardiintervalli vähendamist 20/15 sek peale. Eile polnud oodata väga viga, aga arvestades jahedat suve siis võiks see järjekord kiiremini küll miski nipiga liikuda.
Re: Filter temposõidu karikasari
Fikseeritud stardi nimekiri tähendab muidugi eelregamist. Sellel on palju eeliseid, ent ka suured miinused. Mis saab siis kui inimene stardiaja maha magab? Kas siis on nagu UCI võistlustel, et aeg läheb jooksma ikka ja oma viga, et starti ei jõudnud või antakse siis elava järje korra alusel teine võimalus? Esimene variant pole vast sobilik harrastusspordi võistlusele, teine jälle venitab kokkuvõttes võistlust veel pikemaks.
Selline hübriid süsteem, et oleks võimalik stardi aega broneerida - kardan, et see läheb kole segaseks jälle....
Kui teha 15s intervall - kas siis tuules sõitmiseks ei lähe? Kas näiteks pöördes ratturid teineteist segama ei hakka?
Või teha võistluse aega üldse pikemaks - kella 6...8 näiteks?
Selline hübriid süsteem, et oleks võimalik stardi aega broneerida - kardan, et see läheb kole segaseks jälle....
Kui teha 15s intervall - kas siis tuules sõitmiseks ei lähe? Kas näiteks pöördes ratturid teineteist segama ei hakka?
Või teha võistluse aega üldse pikemaks - kella 6...8 näiteks?
Re: Filter temposõidu karikasari
Kas selline süsteem sobiks, et saaks ca 15m intervalliga valida stardiaja gruppi? 19:00, 19:15 jne
Kui teha 30s intervall, siis mahuks sinna "gruppi" 30 sõitjat, 1h sisse siis 120 sõitjat.
Kui teha 20s intervall, siis mahuks 45 sõitjat, 1h sisse siis 180 sõitjat.
Kui enne järgmist gruppi tekib vahe, saaks "elava" järjekorra alusel sinna mahutada kas kohapeal registreerunud või siis juba järgmise grupi omad.
See peaks jagama massi laiali ning ei tundu väga keeruline.
Kui teha 30s intervall, siis mahuks sinna "gruppi" 30 sõitjat, 1h sisse siis 120 sõitjat.
Kui teha 20s intervall, siis mahuks 45 sõitjat, 1h sisse siis 180 sõitjat.
Kui enne järgmist gruppi tekib vahe, saaks "elava" järjekorra alusel sinna mahutada kas kohapeal registreerunud või siis juba järgmise grupi omad.
See peaks jagama massi laiali ning ei tundu väga keeruline.
Re: Filter temposõidu karikasari
Ainult eelregamine kindlasti toimima ei hakka, sest alati on grupp inimesi, kes kas jäävad hiljaks/üldse tulemata või siis regavad kohapeal ja see tekitab segadust. Eeldatav osalejate arv 180-t niipea tõenäoliselt ei ületa, seda saaks siis lahendada kahel moel:
* stardiintervall 20 sekundit ja stardiks aega vanamoodi 1 tund
* stardiintervall 30 sekundit ja stardiks aega 1,5 tundi
Kas pikem stardiaeg tekitaks korraldajatele suuri probleeme?
Teist laadi küsimus ka: kas seda stardis olevat rampi pikemaks ei saaks teha, et laskumine nii järsk poleks ja mõni mees ninali ei käiks, nagu Viimsis juhtus?
* stardiintervall 20 sekundit ja stardiks aega vanamoodi 1 tund
* stardiintervall 30 sekundit ja stardiks aega 1,5 tundi
Kas pikem stardiaeg tekitaks korraldajatele suuri probleeme?
Teist laadi küsimus ka: kas seda stardis olevat rampi pikemaks ei saaks teha, et laskumine nii järsk poleks ja mõni mees ninali ei käiks, nagu Viimsis juhtus?
Re: Filter temposõidu karikasari
See oleks väga bromi.re kirjutas:Või teha võistluse aega üldse pikemaks - kella 6...8 näiteks?
Re: Filter temposõidu karikasari
Pooldaks lahendust: stardiaeg 18-20 või 18:30-20:00 või 19-20:30 ja intervall 30 sekundit.
Tuules sõitmise kohta võiks kommentaator öelda aegajalt, et see pole ilus ja küll aja jooksul ise kõik paika loksub. Söeterminalis üks sõitis 5 min sabas ja see ajab endalgi natuke rütmi sassi, aga viimsis ei märganud sellist asja enam.
Mismoodi see üldse juhtus, et sealt kaldpinnalt välja sõitis ja maoka pani? 148 inimest said sellega siiski ju hakkama.. pole sel kaldpinnal häda midagi.
Tuules sõitmise kohta võiks kommentaator öelda aegajalt, et see pole ilus ja küll aja jooksul ise kõik paika loksub. Söeterminalis üks sõitis 5 min sabas ja see ajab endalgi natuke rütmi sassi, aga viimsis ei märganud sellist asja enam.
Mismoodi see üldse juhtus, et sealt kaldpinnalt välja sõitis ja maoka pani? 148 inimest said sellega siiski ju hakkama.. pole sel kaldpinnal häda midagi.
Re: Filter temposõidu karikasari
Palve osalejatele - kuna selle aasta numbrite font on pisut ebaõnnestunud ja numberid 3 6 8 9 0 on väga sarnased, siis palun jälgige, et numbrid oleks korrektselt ja loetavalt kinnitatud.
Näide, kuidas ei tohiks olla:
Näide, kuidas ei tohiks olla:
Re: Filter temposõidu karikasari
Kahju end pildilt ära tunda Vabandused, minu viga numbri kinnitamisel! Eelmine kord oli mingi väike kamm välja lugemisel ja seekord panin kõrgemale, mõeldes, et ehk teeb lihtsamaks asja. Järgmine kord olen targem. My bad...
Re: Filter temposõidu karikasari
Kas on kuskil veel pilte 3. etapist peale Aerobike lehel olevate?
1 pildike:
1 pildike:
Re: Filter temposõidu karikasari
nemad kaks tegid sooja ja ei tahtnud mu võistlustempost sugugi maha pudeneda.Salmiakki kirjutas:Kas on kuskil veel pilte 3. etapist peale Aerobike lehel olevate?
1 pildike:
Re: Filter temposõidu karikasari
Mees, Karla soojendustempo on paljude lihtsurelike võistlustempo .raulk kirjutas:nemad kaks tegid sooja ja ei tahtnud mu võistlustempost sugugi maha pudeneda.Salmiakki kirjutas:Kas on kuskil veel pilte 3. etapist peale Aerobike lehel olevate? 1 pildike:
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Re: Filter temposõidu karikasari
Mõtlesin ise kah selle võimalsue peale. Ei ütle praegu, et see kehva mõte on, vaid lihtsalt teoretiseerin....Gaspar kirjutas:Kas selline süsteem sobiks, et saaks ca 15m intervalliga valida stardiaja gruppi? 19:00, 19:15 jne
Kui teha 30s intervall, siis mahuks sinna "gruppi" 30 sõitjat, 1h sisse siis 120 sõitjat.
Kui teha 20s intervall, siis mahuks 45 sõitjat, 1h sisse siis 180 sõitjat.
Kui enne järgmist gruppi tekib vahe, saaks "elava" järjekorra alusel sinna mahutada kas kohapeal registreerunud või siis juba järgmise grupi omad.
See peaks jagama massi laiali ning ei tundu väga keeruline.
Kui saab valida stardigruppi 15min kaupa, ent stardigrupi sees on stardiajad fikseerimata, siis kas pole ohtu, et 2/3 grupis startijatest timmib viimast stardiaja minutit... Ehk siis kui nende stardigrupp on 19:00 kuni 19:15, siis ilmub näiteks 25 inimest joonele alles 19:10 ja tegelikult stardib siis viimane neist hoopis 19:25. See aga tähendab, et järgmise stardigrupiga on juba kehvasti. Ehk siis läheb asi venima...
Minule tudnub millegi präast et segaduse, keemia ja arusaamatuste vältimiseks oleks parimad lahendused kas 100% fikseeritud stardiaeg või 100% fikseerimata stardiaeg. Viimasel juhul peaks lahedus olema siis kah stardiintervalli lühendamine või stardi aja pikendamine.
Ilmslet stardi aja pikendamine on kõige parem lahednus, ent seda saaks teha alles 2011. Tänavused load on taodeldud alates kella 19:00-st. Samas näiteks Viimsis on 18:00 veel küllaltki tipptund, mistõttu põhjustaks see hulgaliselt liiklusprobleeme.
Re: Filter temposõidu karikasari
Üks võimalus stardiaja broneerimiseks on kui see toimuks siis kui tullakse kohale. Näiteks registreerimislaust antakse mingi silt koos stardi kellaajaga või järjekorra numbriga ja siis startides antakse see starterile tagasi, samas võiks siis olla mingi tabloo (ei pea olema elektrooniline kui järjekorra nr ainult) kus siis näha mis nr või stradiaeg parasjagu platvormil on. Sellega jääks ära probleem et internetis registreeruja ei tule kohale või et ikkagi tuleks seista elavas järjekorras ja küsida kes on viimane.
Re: Filter temposõidu karikasari
Ma olen tempokatel käinud ajast kui neid korraldas veel klubi Ratas ja sõideti ka Tallinna ringteel . Selle taustal ei ole ausalt öeldes hetkel näinud sisulist probleemi startimisel ootamise või järjekordade osas (kuigi ootasin ka ise Viimsis). Samas pole ka kunagi varem olnud selliseid soojendusvõimalusi kui sel aastal - pukid varjualustes! Alati on olnud ka vabu kohti.
Seega tundub mulle see teema veits paisutatuna. Nt MTB kolmapäevakutel on rahvast suts rohkem ja saadakse ka hakkama jooksvalt, kusjuures ka seal on omamoodi stardiintervallid, kuna keegi ei taha kellelegi kohe selga sõita jne.
Kui üldse midagi teha nende ajutiste järjekordadega, siis on selleks IMHO piisav stardiaja pikendamine. Nt 18:30-20:30 peaks olema vinks-vonks.
Seega tundub mulle see teema veits paisutatuna. Nt MTB kolmapäevakutel on rahvast suts rohkem ja saadakse ka hakkama jooksvalt, kusjuures ka seal on omamoodi stardiintervallid, kuna keegi ei taha kellelegi kohe selga sõita jne.
Kui üldse midagi teha nende ajutiste järjekordadega, siis on selleks IMHO piisav stardiaja pikendamine. Nt 18:30-20:30 peaks olema vinks-vonks.
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Re: Filter temposõidu karikasari
Niih - järjekordade vältimise lahendusena läks käiku stardiaja pikendamine. Homsel etapil saab startida vahemikus 18:45 kuni 20:15.
Kes tahab täiesti pääseda järjekorrast, siis on võimalik kasutada SEBE bussipileti trikki. Muide, nii omavahel öeldes, Jõeäär kasutas SEBE piletit Viimsi Aerobikel ning ei pidanud järjekorras ootama.
Stardihoidjaks on homme ei keegi mu kui Argo Ader. Nii et jõumehega koos sõbrapilte saab kah homme teha xD
Kes tahab täiesti pääseda järjekorrast, siis on võimalik kasutada SEBE bussipileti trikki. Muide, nii omavahel öeldes, Jõeäär kasutas SEBE piletit Viimsi Aerobikel ning ei pidanud järjekorras ootama.
Stardihoidjaks on homme ei keegi mu kui Argo Ader. Nii et jõumehega koos sõbrapilte saab kah homme teha xD
Re: Filter temposõidu karikasari
Ader pigistas mu karbonist sadulaposti lömmi...
Re: Filter temposõidu karikasari
Minu arust pani ta sulle samal ajal teise käega mingeid värvilisi komme taha taskusse, merekivikesi arvatavasti.AndreK kirjutas:Ader pigistas mu karbonist sadulaposti lömmi...
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Re: Filter temposõidu karikasari
Järgmine kord võib soojenduspukid koju jätta? Et kulturistid hoiavad tagumist ratast üleval ja suurt varvast vastas näit?
Vägev aeg Ervinil!
Vägev aeg Ervinil!
Training always works best when it’s built around your life, not the other way around.
Re: Filter temposõidu karikasari
Ja homme on siis see päev, kus Ervin lajatab 50 km/h keskmist. Kes ei usu, see tulgu vaatama ja ise kah osalema.
5. etapp, Vana-Pärnu maantee, Ääsmäe-Muusika.
5. etapp, Vana-Pärnu maantee, Ääsmäe-Muusika.
Re: Filter temposõidu karikasari
Väga vinge võistlus oli. Pole varem tiimi arvestuses eraldistarti sõitnud, ei oleks osanud arvatagi, et see sellise elamuse pakub. Loodetavasti järgmisel aastal on 4-liikmelistele tiimidele juba vähemalt 2 etappi.
Tänud Erkkile, kes meie tiimis kaasa lõi, teine kordki.
Tänud Erkkile, kes meie tiimis kaasa lõi, teine kordki.
Re: Filter temposõidu karikasari
Tiimisõit on omamoodi ja huvitav, aga ... Eelmine aasta oli 2 tiimisõitu, aga asi ei õigustanud ennast järelikult. Ka eilne osalejate arv näitab, et tiime kokku saada on siiski pigem keeruline. Ühest tiimisõidust piisab. Lisaks on ju ka paarissõit.Salmiakki kirjutas:... Loodetavasti järgmisel aastal on 4-liikmelistele tiimidele juba vähemalt 2 etappi...
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Re: Filter temposõidu karikasari
Ma ütleks, et see õigustamise kriteerium on ähmane ja ei puutu asjasse. Kes tahab, saab alati üksi startida tiimide etapi ajal, see pole keelatud. Korraldajatele tuleb tiimide startimine ajalises mõttes kindlasti pigem kasuks, kuna stardiaeg on lühem. Muu korralduse osas ei tohiks erilist vahet olla korraldajate jaoks, niiet võiks tiimidel 2 võimalust hooaja jooksul olla küll.Eelmine aasta oli 2 tiimisõitu, aga asi ei õigustanud ennast järelikult. Ka eilne osalejate arv näitab, et tiime kokku saada on siiski pigem keeruline.
Väiksem osalejate arv tulenes etapi asukohast - inimesed on siiski laisad ega viitsi Tallinnast välja sõita.
Re: Filter temposõidu karikasari
Kuidas see Muuga ja Viimsi etappide osalusega korreleerub? Kui huvi, küll kohale tullakse.Salmiakki kirjutas:...Väiksem osalejate arv tulenes etapi asukohast - inimesed on siiski laisad ega viitsi Tallinnast välja sõita.
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"