Jalgrattaga lennukis
Jalgrattaga lennukis
Keegi on pikematel lennureisidel ratast kaasas kandnud? Olete ratta ka se'ks puhuks ära kindlustanud? Milline kindlustuse variant oleks parim? Pagasikindlustuse alla ratas ju ei käi?
Olen kahel korral rattaga lennukile läinud. Viimane kord oli kuu aega tagasi Easyjet. oled sa kindel et ratas pagasikindlustuse alla ei lähe. Ma tean et Ergos jah ei lähe aga Ifi kohta väideti et peaks nagu minema. Ma ise ratast ära ei kindlustanud. Paar aastat tagasi sain ?otimaal ratta küll 3 päeva hiljem kätte aga noh peamine oli et kätte sain Easyjetiga ei olnud mingit probleemi. Kui sa mõtled ratta lõhkumisele, siis saab alati ju kasutada papist rattakaste (need milles uued rattad paiknevad).
kui huvi on, miks mitte
www.westlineteam.com
www.westlineteam.com
Seesam siiski ei sobi:
19.4 Reisipagasiks ei loeta kindlustatuga kaasas olevaid:
liiklusvahendeid, haagiseid, nende varuosi;
kaupu, kaubanäidiseid, reklaammaterjale;
käsikirju, kollektsioone;
fotosid, jooniseid, kunstiteoseid;
muusikainstrumente;
professionaalseid tööriistu;
krediitkaarte, raha ja muid väärtpabereid;
väärismetalle ja väärismetallist esemeid;
dokumente v.a. pass;
loomi, taimi, seemneid;
ravimeid;
esemeid, mida transporditakse kolimise ees-märgil;
arvuteid, tarkvaradiskette;
mobiiltelefone.
19.4 Reisipagasiks ei loeta kindlustatuga kaasas olevaid:
liiklusvahendeid, haagiseid, nende varuosi;
kaupu, kaubanäidiseid, reklaammaterjale;
käsikirju, kollektsioone;
fotosid, jooniseid, kunstiteoseid;
muusikainstrumente;
professionaalseid tööriistu;
krediitkaarte, raha ja muid väärtpabereid;
väärismetalle ja väärismetallist esemeid;
dokumente v.a. pass;
loomi, taimi, seemneid;
ravimeid;
esemeid, mida transporditakse kolimise ees-märgil;
arvuteid, tarkvaradiskette;
mobiiltelefone.
Siin on jutt pigem sellest, et pagasikindlustus ei laiene su autole.sokike kirjutas:Seesam siiski ei sobi:
19.4 Reisipagasiks ei loeta kindlustatuga kaasas olevaid:
liiklusvahendeid, haagiseid, nende varuosi;
Kõige kindlam on kirjalikult ette ära öelda millest pagas koosneb, selle väärtus deklareerida (et vältida vestlusi teemal kui palju 1 jalgratas ikka maksta saab) ja kirjalik kinnitus paluda, et kindlustus sellise pagasi katab.
njah
Karta tuleks ka ratta rikkumist, seda esinem ikkagi tunduvalt rohkem kui kaotsiminemist. Tavaliselt mis juhtub. Rattad pannakse külili maha ja mõnikord teised pagasid peale, ja niimoodi surutakse kokku esimene/tagumine kahvel. Ja kui taga käiguvahetaja ka küljes, siis raamikõrv on üks esimesi mis kõveraks läheb. Ma ise reisin niimoodi, et keeran käiguvahetaja küljest (mitte trossist vaid raamiküljest), panen kaltsu sisse ja seon raami külge tagakahvlivahele. Kahvlitevahele panen vanad rummud eksentrikutega kinni, et need kokku ei vajuks. Lenksupikenduse lasen ka kahvli küljest vabamaks ja keeran nii et oleks kompaksem. Pedaalid ka küljes. Muidugi võib ka siis saada muljuda. Mul ükskord sai lennukis ratas kõva löögi vastu lenksupikendust niimoodi, et raami esiosa oli paindes natuke.
Re: Jalgrattaga lennukis
Mul tarvis varsti MNT ratta raam lennukiga transportida. Estonina Air info arvas, et kui ma suudan ta pakkida nö. "tavalisse" kohvrisee või kotti, siis lisamaksu ega erinõudeid pole. Kui on aga suures pappkastis nagu komplekssed rattad, siis läheb erimaksu alla. Esihark läheb tavapagasisse. Tagahargi vahele peaks muidugi mingi "pulga" koos kiirkinnitiga panema vältimaks tagahargi vigastusi. On kellelgi ideid kuidas oleks kõige mõistlikum pakkida?
Re: Jalgrattaga lennukis
Rendi SciCon Aerotech rattakohver. 1000.- eek nädal.
Tel. 56257571
Tel. 56257571
Re: Jalgrattaga lennukis
Tulin Portugalist Ryanairi ja Easyjetiga Eestisse, ratta panin selleks puhuks spets ostetud ratta transpordi kotti, taga käiguvahetaja võtsin ära, kaltsu sisse ja teibiga raami külge, siis polsterdasin raami torud selle halli torusoojusisolatsiooniga, pedaalid võtsin küljest ära, sadula panin ka koos sadulapulgaga eralid kotti, lenksu lasin lahti, et saaks kompaktsemaks pakkida ja keerasin rattaga paralleelseks ja panin kõik sina kotti. Kaotsi midagi ei läinud, aga kui kodus lahti pakkisin, siis tuli välja, et see toru pehmendus oli kahes kohas ennast õigusanud, sest see oli üsna pehmeks ja olematuks muljutud, kui poleks seda olnud oleks raam kriibitud või isegi katki ... ja lenksuga sama asi, polster õigustas ennast ... siis rehvidest tuleb õhku välja lasta, muidu kui 8bar'i sisse jätta ja lennuk tõuseb kiiresti ja siserõhk ei sabiliseeru nii kiiresti, siis võib rehv punni minna või katki.
Re: Jalgrattaga lennukis
Uuendaks teemat! kuna lõunalaager läbi, siis kas keegi laenutaks raha eest Kohvrit või kotti - mul minek Rootsi nädala pärast ja ca 6 pärast tagasi, et sellise perioodiga peaks arvestama. Aga kuna Rootsis sõidan edasi veel taksoga, siis suurde pappkasti ei taha ratast pakkida. Pange oma kohver/kott teenima!
Believe it or not, non-cyclists sometimes think they have something interesting to say, have an interesting hobby, or an interesting experience to relate. Still, for the sake of propriety, you must act as if you care. Feel free, as they talk, to pleasantly daydream about biking. Just smile and say, "Absolutely," from time to time.
Re: Jalgrattaga lennukis
Kas amordist ja kummidest tuleks rõhk välja lasta? Kas lennuki pakiruumis on välisrõhk või salongirõhk? Ilmselt airgun balloonidega peale ei lasta?
Re: Jalgrattaga lennukis
Rehvid sunnitakse tühjaks laskma, amorte mitte. Balloonide pärast vaevalt keegi väga muretseb.
Re: Jalgrattaga lennukis
Ei saa mitte vaiki olla. Nimelt on asjalood justnimelt sedasi,et:Villem T kirjutas:Rehvid sunnitakse tühjaks laskma, amorte mitte. Balloonide pärast vaevalt keegi väga muretseb.
1.Rehve ei sunnita tühjaks laskma.Lihtsalt eeldatakse(mõnikord mainitakse ka),et oled lasknud nö.suurema rõhu välja.
2.Õhuballooniga sind ei lasta MITTE MINGIL JUHUL lennukisse.Kui oled ballooni pannud rattaga kaasa,siis see ratas lennukisse ei jõua. Kui nii on juhtunud ja lennuni on veel aega,siis kutsutakse sind spetsiaalselt pagasi juurde tagasi,ja sunnitakse sind balloonid üle andma.Kui sind kätte ei saada,siis võid kindel olla,et ratas lennukisse ei jõua.
Re: Jalgrattaga lennukis
Balloonide kohta isiklik kogemus puudub, aga rehvide kohta küll enamasti küsitakse et kas lasid ikka õhu välja. Suurema/väiksema rõhu juttu pole kuulnud. Võib-olla oleneb liinist/jaamast.
Re: Jalgrattaga lennukis
Kui küsimus on seotud äkki Salzkammergut võistlusega (kui lugeda Võistlused välismaal teemat), siis päev enne starti on seal piisavalt suure valikuga laat, nii et riskide minimeerimiseks on IMHO mõistlik Airgun balloonid sealt osta. Bad Goisernis märkasin ka vähemalt nelja Veloplus/Spordipartner sarnast kauplust, Continentali sisekumme sai vist isegi automaatidest osta.Nongrata kirjutas:Kas amordist ja kummidest tuleks rõhk välja lasta? Kas lennuki pakiruumis on välisrõhk või salongirõhk? Ilmselt airgun balloonidega peale ei lasta?
Segasaun on siis, kui on puu- ja elektriküte.
Re: Jalgrattaga lennukis
Ma märkasin ka seal paari poodi, aga millegipärast olid nad päevasel ajal suletud. Tundus nagu oleks siestat peetud seal.LauriA kirjutas: Bad Goisernis märkasin ka vähemalt nelja Veloplus/Spordipartner sarnast kauplust, Continentali sisekumme sai vist isegi automaatidest osta.
Re: Jalgrattaga lennukis
Küsi oma lennufirma käest üle. Estonian Airi keelatud asjade nimekiri on siin:
http://www.estonian-air.ee/keelatud_esemed
Salongivõtmine on vaieldav - keegi võib sinu paar ballooni defineerida "suureks koguseks". Samas kohvriga äraandmine peaks ok olema. Keelatud on butaan ja propaan aga mitte süsihappegaas.
Kui kartus on see, et rõhu langedes ei pea ballooni kest rõhkude vahe suurenemisele vastu ja balloon lõhkeb, siis sellesse ma eriti ei usu. See rõhu suurenemine on parimal juhul kümmekond protsenti. Ma usun, et nende balloonide ohutusvaru on vähemalt paar-kolm korda, mitte kümme protsenti.
Arne
http://www.estonian-air.ee/keelatud_esemed
Salongivõtmine on vaieldav - keegi võib sinu paar ballooni defineerida "suureks koguseks". Samas kohvriga äraandmine peaks ok olema. Keelatud on butaan ja propaan aga mitte süsihappegaas.
Kui kartus on see, et rõhu langedes ei pea ballooni kest rõhkude vahe suurenemisele vastu ja balloon lõhkeb, siis sellesse ma eriti ei usu. See rõhu suurenemine on parimal juhul kümmekond protsenti. Ma usun, et nende balloonide ohutusvaru on vähemalt paar-kolm korda, mitte kümme protsenti.
Arne
Re: Jalgrattaga lennukis
Ei huvita kedagi,kas on butaan,propaan või soe õhk kehaõõnsustest.Kui balloon-siis ei.Kohvriga/rattaga pagasisse kindlasti mitte.Varu on sellel kestal ilmselt tohutu,et mitte lõhkeda,aga ilmselt ka seepärast on igasugu balloonidega kindel keeld,et jumal teab,mis plahvatavaid aineid võib sinna sisse suruda. Jäta balloon koju ja üks tõsine probleem vähem.
Lisaks kohapeal olles soovitaksin kindlasti vedada ratas oma hotelli/motelli tuppa.Mitte kasutada mingeid lukustatavaid ruume,mida turvaliseks rattahoiupaikadeks kutsutakse. Eelmine nädal varastati Itaalias Garda järve ääres soliidsest hotellist sellisest turvaruumist(lukustatud kaameravalvega) minu mnt ratas ära.Ja kogulugu.Tuled lihtsalt tühja kotiga tagasi.Keegi krants praegu tallab minu rattaga ringi.Vajutab MINU Dura-Ace Di2 käiguvahetusnuppe,MINU 160g Giro kiiver peas,istub persetpidi MINU tulipunase uue(homme alles maksan) sadula peal,isegi tutika kasseti ja keti panin peale raisk.
Lisaks kohapeal olles soovitaksin kindlasti vedada ratas oma hotelli/motelli tuppa.Mitte kasutada mingeid lukustatavaid ruume,mida turvaliseks rattahoiupaikadeks kutsutakse. Eelmine nädal varastati Itaalias Garda järve ääres soliidsest hotellist sellisest turvaruumist(lukustatud kaameravalvega) minu mnt ratas ära.Ja kogulugu.Tuled lihtsalt tühja kotiga tagasi.Keegi krants praegu tallab minu rattaga ringi.Vajutab MINU Dura-Ace Di2 käiguvahetusnuppe,MINU 160g Giro kiiver peas,istub persetpidi MINU tulipunase uue(homme alles maksan) sadula peal,isegi tutika kasseti ja keti panin peale raisk.
Re: Jalgrattaga lennukis
Tunnen kaasa. Väga tühi tunne tükiks ajaks
Balloonide osas paistab see Estonian Airi lahkus olevat tõlkeviga. Tallinna Lennujaama lehel on kirjas "gaasid, sh propaan, butaan", mis asja mõtet täielikult muudab. Ja lõbusa loomauudisena siia otsa teadmine, et EL on vastava määruse salastanud, "ent siiski tuleb reisijaid selle sisust informeerida". Mis nagu ongi salastamise kogu mõte.
Arne
Balloonide osas paistab see Estonian Airi lahkus olevat tõlkeviga. Tallinna Lennujaama lehel on kirjas "gaasid, sh propaan, butaan", mis asja mõtet täielikult muudab. Ja lõbusa loomauudisena siia otsa teadmine, et EL on vastava määruse salastanud, "ent siiski tuleb reisijaid selle sisust informeerida". Mis nagu ongi salastamise kogu mõte.
Arne
- pärnu rattur
- Rattur
- Postitusi: 551
- Liitunud: 14. 08. 2009. 18:29
Re: Jalgrattaga lennukis
Ballooniga pumba asemel võta tavaline musklijõul töötav pump kaasa.
Vaikija, tunnen kassa...
Vaikija, tunnen kassa...
Ärge näkku lööge! [/OT]