Sügiskross
Foorumi reeglid
Võistluste osaluste müügifoorum asub: viewforum.php?f=152
Võistluste osaluste müügifoorum asub: viewforum.php?f=152
Sügiskross
Küsimus selline kas keegi on ka nendest sügiskrossi etappidest ka osa võtnud, kas tegemist on valdavalt XC radadega ja kui pikad seal rajad on?
vaatasin et enamus sõidud jäävad Lõuna-Eesti sektorisse, algab Pärnu, Sindi, siis Jõgeval mega koht Siimusti , ja Tartu ning lõppeb Otepääl. äkki oskate anda mingit ettekujutust millega seal tegemist on.
vaatasin et enamus sõidud jäävad Lõuna-Eesti sektorisse, algab Pärnu, Sindi, siis Jõgeval mega koht Siimusti , ja Tartu ning lõppeb Otepääl. äkki oskate anda mingit ettekujutust millega seal tegemist on.
cycling is fun, but...it`s deem hard work.
Re: Sügiskross
siimustile järgneb järgmisel päeval samas piirkonnas kohe Ehavere, mis on xc fänile tõeline maiuspala.profit4 kirjutas:Küsimus selline kas keegi on ka nendest sügiskrossi etappidest ka osa võtnud, kas tegemist on valdavalt XC radadega ja kui pikad seal rajad on?
vaatasin et enamus sõidud jäävad Lõuna-Eesti sektorisse, algab Pärnu, Sindi, siis Jõgeval mega koht Siimusti , ja Tartu ning lõppeb Otepääl. äkki oskate anda mingit ettekujutust millega seal tegemist on.
minu arust on sügissari oma erilise sügisese aura, laheda seltskonna, kihvtide radade, lihtsa korralduse ja hooajalõpu meeleoluga üks lahedamaid mtb üritusi üldse.
Lisaks kuulsin et Tihemetsas, kus on avaetapp, on rada valmis ja tehniliselt suht nõudlik. Olevat vaja ainult seltskonda, kes raja rohkem sisse sõidaks.
taset ei maksa küll karta. see on nagu ikka seinast seina kõik me oleme ju rohelistena kuskilt alustanud, kui ei proovi, siis ei saagi teadaprofit4 kirjutas:Hmm tundub väga ahvatlev, kuidas seal tasemega lood on, et kas ka rohelisel harrastajal ka sinna asja on või on tegemist ikka ainult mägedepoegade võistlusega.
Alles paar päeva tagasi olid peaaegu ühel joonel!!! VCE Cupil siis....tarmo kirjutas: õige otsus. paneme siis rattad joonele ja tuld. polegi vist sinuga sel aastal ühes xc sõidus startinud
Otsust polnud raske teha, kuna kahe ürituse vahepeal ootab saun koos kõige muu sinna juurde kuuluvaga samas Pärnumaal.
ära selle pärast küll tulemata jäta. eelmisel aastal tiimo ja erik sõitsid eliiti ja mina harrastajaid, sel aastal on ilmselt samamoodi. tiimo ja erik sõitsid tublilt, nii mõnedki eliidi mehed said tublisti loputada . sarja kokkuvõttes autasustati eliiti minu mäletamist mööda nii, et M oli alla 30 ja M30 üle 30 aasta vanused. igal juhul eliit M30 poodiumil seisid sarja kokkuvüttes viimasel üritusel otepääl sigvard, tiimo ja erik. eliit M klassi võitisd vist kert väinsalu.priidik kirjutas:Tuleks ka joonele aga krt sai eliidi litsents võetud ja selles masinaklassis pole nagu midagi teha. Järgmine aasta saab toimuma taandareng tagasi harrastajaks siis tahaks jälle joonel olla.
mina olin harrastajates üldkokkuvõttes kolmas. kui ma ei eksi, siis harrastajad võitis urmo fuchs.
kalender on ejl-s olemas ja ega muud eriti pole. tulemused pannakse ka samasse üles, aga üsna suure hilinemisega. kes punktiarvestust peab, seda pole siiani aru saanud. punkte näed alati järgmisel etapil paberilt, mis on kleebitud kuhugi bussi seinale. see on selline üritus kus pole mõtetki rohkem nõuda ehk siin on parem käituda ermo signatuuri järgiAndreK kirjutas:Kas sarja kohta netis ka mingit infot leidub?
korraldajad on kohalikud klubid, kus taatidel pole internetist aimugi ja veel eelmine aasta olid registreerimislehtedena kasutusel vanad venekeelsed blanketid
aga rajad on head ja kui esikolmikusse sõidad, siis saad igasugu lahedaid asju. näiteks sindist sain ma eelmine aasta mapi sindit tutvustava materjaliga, ümbrikus 40 krooni , mingi metallist meene, diplomi ja kringli
Laheeeeeee!!! eriti see kringeltarmo kirjutas:kalender on ejl-s olemas ja ega muud eriti pole. tulemused pannakse ka samasse üles, aga üsna suure hilinemisega. kes punktiarvestust peab, seda pole siiani aru saanud. punkte näed alati järgmisel etapil paberilt, mis on kleebitud kuhugi bussi seinale. see on selline üritus kus pole mõtetki rohkem nõuda ehk siin on parem käituda ermo signatuuri järgiAndreK kirjutas:Kas sarja kohta netis ka mingit infot leidub?
korraldajad on kohalikud klubid, kus taatidel pole internetist aimugi ja veel eelmine aasta olid registreerimislehtedena kasutusel vanad venekeelsed blanketid
aga rajad on head ja kui esikolmikusse sõidad, siis saad igasugu lahedaid asju. näiteks sindist sain ma eelmine aasta mapi sindit tutvustava materjaliga, ümbrikus 40 krooni , mingi metallist meene, diplomi ja kringli
cycling is fun, but...it`s deem hard work.
Tõelise maafiilinguga üritus!!! Ime, et sulle värskelt lüpstud piima ei antudtarmo kirjutas:kalender on ejl-s olemas ja ega muud eriti pole. tulemused pannakse ka samasse üles, aga üsna suure hilinemisega. kes punktiarvestust peab, seda pole siiani aru saanud. punkte näed alati järgmisel etapil paberilt, mis on kleebitud kuhugi bussi seinale. see on selline üritus kus pole mõtetki rohkem nõuda ehk siin on parem käituda ermo signatuuri järgiAndreK kirjutas:Kas sarja kohta netis ka mingit infot leidub?
korraldajad on kohalikud klubid, kus taatidel pole internetist aimugi ja veel eelmine aasta olid registreerimislehtedena kasutusel vanad venekeelsed blanketid
aga rajad on head ja kui esikolmikusse sõidad, siis saad igasugu lahedaid asju. näiteks sindist sain ma eelmine aasta mapi sindit tutvustava materjaliga, ümbrikus 40 krooni , mingi metallist meene, diplomi ja kringli
EJL koduleht on selleks, et leida infot mida espordis pole
http://www.ejl.ee/kalender2003/sugiskross_juhend.doc
http://www.ejl.ee/kalender2003/sugiskross_juhend.doc
LauriA kirjutas:Kas need sügiskrossi rajad on (tehniliselt) lihtsamad või raskemad võrreldes TEC sarja Rakvere etapi keerukamate lõikudega?
väike ülevaade radadest:
Tihemetsa - esimest korda on seal võistlus üle mitme aasta ja ei tunne kedagi kes seal kunagi sõitnud oleks. aga nagu öeldi täna - nõuab tehnilisi oskusi ja parajalt füüsilist jõudu.
Sindi - rada lookleb alguses jõekaldal, kus toredad juurikad ja rada kohati negatiivse kaldega. lisaks on seal üks väga sügav kraav, mille põhjas võib olla oja. kraavi äärelt laskud sellise vingaaliga, et saad peaaegu teisele poole üles. üleval ootab sind üks võimas juurikas... raja teine lookleb jõeäärsel luhal mättalisel rajal. raja profiil suht kerge, kaks tõusu ja üks kiire laskumine.
Tartu - ilmselt tehakse raadi krossiraja juures. pole ise seal sõitnud, sest mulle ei meeldi sellised krossirja/kruusaaugu sõidud. pealt olen vaadanud ja paar laskumist olid üsna tehnilised. profiil tundus kerge olevat.
Elva - vana hea männimetsa alune singeltrack laululava kõrval metsas. rada on suht kiire, eriti laskumised. tänu kiirusele on osad laskumised tehnilised, võib juurikatelt ära libiseda. seal on ka vähemalt kolm head tõusu, mis üsna mõnusalt jalale hakkavad. raja maiuspala on laskumine laululava taha, kus tuleb ületada juurikad, mille alt on maapind uhutud, ehk mis siis on nii öelda õhus ja peale neid koosneb laskumine liivast, kuhu on vagu sisse sõidetud(või pidurdatud). profiil raskem kui eelpool kirjeldatud radadel. ka elva maratoni lõpus läbis rada seda metsa. see oli see laskumine, mis männimetsast jõudis järveäärsele tuhateele.
Siimusti - suht tehniliste tõusude ja laskumistega üle kesmise raskusastmega rada. elvast tehniliselt raskem, eriti vihmase ilmaga. koht ise on fantast, nagu loodud xc võistlusteks. tõeline sügiskrosside hõng on seal metsatukas
ehavere - rada keerleb Luua suusaradade ja seal kõrval oleval singletrackil. minu jaoks huvitavaim rada kogu sarja jooksul. seal on nii suusarada koos kiirete laskumiste ja pikkade tõusudega kui ka korralikku tehnilist singletracki. raja üks pool on kiire, teine pool jälle aeglane ja tehniline. vooremaa tuuri sõitnutele tulevad sealsed rajalõigud vägagi tuttavad ette.
otepää - apteekrimäe rajad on raskusastmelt sarnased siimustiga. kui on tõus, siis on ikka korralik tõus ja kui laskumine, siis ikka laskud
sealne suusahüppe mäele tõusev rada on minu meelest pikim tõus kogu sarjas ja sealt laskumine on väääga magus. rada on juurikane, tehniliselt üle keskmise raske ja vihmase või lumise ilmaga ikka paras k..p
peale otepää etappi on alati ööklubis Help rattahooaja lõpetamine, kus saab mõnusas seltskonnas poole ööni jõmiseda.
Heh, peaks ka üle pika aja käima vaatama. Kunagi paar aastat tagasi sai ikka käidud ja m12 klassi esikolmikus kõva tegija oldud. Esimeseks tulin aind Prokunis. Nüüd on palju aega möödas ja vorm sitem ja nüüd peaks tulema ja vaatama, mis tasemega sõitjad on (nagunii saan aledalt sutti)
Ainuke asi, mis mul tollest ajast meelde on jäänud, on, et rajad olid siis halvasti tähistatud, sai mõnel etapil ikka metsas ka uidatud ja väärtuslikke punkte kaotatud. Nüüd loodan, et asi on paranenud. A auhinnad olid siis kõvad, mul veel praegugi kodus üks rattalamp (MagLite) ja paar fotoalbumit . Peaks nende võistluste diplomid ja pildid ka välja otsima...
Ainuke asi, mis mul tollest ajast meelde on jäänud, on, et rajad olid siis halvasti tähistatud, sai mõnel etapil ikka metsas ka uidatud ja väärtuslikke punkte kaotatud. Nüüd loodan, et asi on paranenud. A auhinnad olid siis kõvad, mul veel praegugi kodus üks rattalamp (MagLite) ja paar fotoalbumit . Peaks nende võistluste diplomid ja pildid ka välja otsima...
velo.clubbers.ee
http://www.ejl.ee/kalender2003/2003.09. ... emetsa.htm
kas need stardid on suht ühel ajal või on 2. start alles siis, kui 1. stardi sõitjad on lõpetanud? Mul mure, et vaja laupäeval kibekiiresti sealt Kilingi-Nõmme kandist tagasi pealinna jõuda. Oskab keegi teadjam aimata, mis kell see 3.start umbes olla võib? Mis kell ma sealt minema võiks saada umbes? Jubedalt tahaks krossile minna, aga oleks vaja enne teada, kaua seal läheb ......aidake..EJL koduleht kirjutas:5.Võistluse kestus:
1.start MN-12, N-14, N-16, N-18, sõidu aeg 20 minutit.
2.start M-14, sõidu aeg 30 minutit.
3.start M-16 ja M-H, sõidu aeg 45 minutit.
4.start M-18, sõidu aeg 1 tund ja M-E sõidu aeg 1 tund ja 30 minutit.
Lauri.Tibbo
Tihemetsas korraldavad http://www.hallopikaubandus.ee/,
võibolla oskavad öelda täpsemalt.
võibolla oskavad öelda täpsemalt.
harrastajate start on tavaliselt kuskil 13.15, kohe peale eelmise sõidu lõppemist.Lauri T kirjutas:http://www.ejl.ee/kalender2003/2003.09. ... emetsa.htm
kas need stardid on suht ühel ajal või on 2. start alles siis, kui 1. stardi sõitjad on lõpetanud? Mul mure, et vaja laupäeval kibekiiresti sealt Kilingi-Nõmme kandist tagasi pealinna jõuda. Oskab keegi teadjam aimata, mis kell see 3.start umbes olla võib? Mis kell ma sealt minema võiks saada umbes? Jubedalt tahaks krossile minna, aga oleks vaja enne teada, kaua seal läheb ......aidake..EJL koduleht kirjutas:5.Võistluse kestus:
1.start MN-12, N-14, N-16, N-18, sõidu aeg 20 minutit.
2.start M-14, sõidu aeg 30 minutit.
3.start M-16 ja M-H, sõidu aeg 45 minutit.
4.start M-18, sõidu aeg 1 tund ja M-E sõidu aeg 1 tund ja 30 minutit.
Tervis juba paar nädalat korrast ära, aga tulen ja proovin selle homse etapi siis ära. Pole enne sellest sarjast osa võtnud, nii et minu jaoks jälle midagi uut Kus kandis te muidu elate, kes te mõlemal päeval osa kavatsete võtta? Kas võtate öömaja või sõidate mõlemal päeval võistlustele ja siis koju jälle?
I was made for this...
Tihemetsas käidud ja sõnadega hästi seda asja kirjeldada ei annagi. Üritus oli lihtsalt nii viimasepeal, et kõik kes ei käinud võivad ennast kiruda küll Rada oli raske, seda räägivad ka numbrid. Sõitsin klassis MH ja sõitsime 45 minutit ja keskmine pulss 186 ja max 194, nii et suht piiri peal kogu aeg Samas oli seal üks eriti rets laskumine, mida sooja tehes kartusega vaatasin, aga võistluse aeg lausa ootasin, sest see laskumine oli üks selle raja paremaid palasid ja kui juba tunnetus käes, siis ainult sõida
Sai nüüd Tallinnasse tagasi tuldud, kuna arvasin, et kaks päeva on minu jaoks liig, nüüd aga vägisi kisub sinnapoole, et hommikul tuleb hakata Sindi poole sõitma, sest hull pisik on sees ja tahaks nagu veel
Sai nüüd Tallinnasse tagasi tuldud, kuna arvasin, et kaks päeva on minu jaoks liig, nüüd aga vägisi kisub sinnapoole, et hommikul tuleb hakata Sindi poole sõitma, sest hull pisik on sees ja tahaks nagu veel
I was made for this...
krt, nii retsi laskumist ja nii vägevat rada poleks oodanudtann kirjutas:Tihemetsas käidud ja sõnadega hästi seda asja kirjeldada ei annagi. Üritus oli lihtsalt nii viimasepeal, et kõik kes ei käinud võivad ennast kiruda küll Rada oli raske, seda räägivad ka numbrid. Sõitsin klassis MH ja sõitsime 45 minutit ja keskmine pulss 186 ja max 194, nii et suht piiri peal kogu aeg Samas oli seal üks eriti rets laskumine, mida sooja tehes kartusega vaatasin, aga võistluse aeg lausa ootasin, sest see laskumine oli üks selle raja paremaid palasid ja kui juba tunnetus käes, siis ainult sõida
Sai nüüd Tallinnasse tagasi tuldud, kuna arvasin, et kaks päeva on minu jaoks liig, nüüd aga vägisi kisub sinnapoole, et hommikul tuleb hakata Sindi poole sõitma, sest hull pisik on sees ja tahaks nagu veel
ma soojendusringil ei tahtnudki sealt laskumisest alla sõita
kilingi nõmme mehed olid ikka tõelise pärli metsa valmis ehitanud
mis seal siis nii retsi oli? Oli ta järsk, käänuga, liivane vms selline vigur oli sees? Ei tea kas edaspidi ka nii retsid rajad tulevad?tarmo kirjutas:krt, nii retsi laskumist ja nii vägevat rada poleks oodanudtann kirjutas:Tihemetsas käidud ja sõnadega hästi seda asja kirjeldada ei annagi. Üritus oli lihtsalt nii viimasepeal, et kõik kes ei käinud võivad ennast kiruda küll Rada oli raske, seda räägivad ka numbrid. Sõitsin klassis MH ja sõitsime 45 minutit ja keskmine pulss 186 ja max 194, nii et suht piiri peal kogu aeg Samas oli seal üks eriti rets laskumine, mida sooja tehes kartusega vaatasin, aga võistluse aeg lausa ootasin, sest see laskumine oli üks selle raja paremaid palasid ja kui juba tunnetus käes, siis ainult sõida
Sai nüüd Tallinnasse tagasi tuldud, kuna arvasin, et kaks päeva on minu jaoks liig, nüüd aga vägisi kisub sinnapoole, et hommikul tuleb hakata Sindi poole sõitma, sest hull pisik on sees ja tahaks nagu veel
ma soojendusringil ei tahtnudki sealt laskumisest alla sõita
kilingi nõmme mehed olid ikka tõelise pärli metsa valmis ehitanud
No Pain No Gain
Kuna mul ei õnnestunud rada enne võistlust läbi sõita, siis esimesel ringil selle laskumise otsas jäin kohe 2-ks sekundiks mõtlikult vahtima :).
Pärast tuli välja, et ka eliidi mehed läksid sealt joostes, sest sedasi sai kiiremini.
Ühesõnaga minu esimene XC elamus oli päris karm, aga ära ei ehmatanud. :) Kahjuks tulemust seekord kirja ei saanud, sest 2-l ringil läks väliskumm pauguga lõhki.
Pärast tuli välja, et ka eliidi mehed läksid sealt joostes, sest sedasi sai kiiremini.
Ühesõnaga minu esimene XC elamus oli päris karm, aga ära ei ehmatanud. :) Kahjuks tulemust seekord kirja ei saanud, sest 2-l ringil läks väliskumm pauguga lõhki.
Kah tagasi sügistuurilt. Ei ole muud öelda, kui et vägev. Korraldus on ka natuke edasi läinud, kohtunikud ei ole sellised mölakad nagu eelmine aasta kogetud sai.
Tihemetsa. Saate ise otsustada, kas see "rets" laskumine oli nagu midagi või mitte. Kui Kultuuriväärtuste amet Urmase isiksuses selle tsensuurist läbi laseb. Siinkohal väike meeldetuletus - lindilt tunduvad kõik laskumised ja tõusud poolteist korda lamedamad, kui nad tegelikult olid. Ego ei lubanud sealt jala minna ja esimesel korral panin ikka hunnikusse. Kui võistlus käima läks, läks asi libedamalt ja kõik korrad tüürisin seal lõpuni välja. Muidu oli rada ikka nii super kui super, Eestis on võrreldav ainult Karksi pargirada. Tasast maad oli kahes kohas - liivakarjääris 100m ja krossirajal 300m. Ülejäänu oli ainult kas üles või alla.
Kokkuvõte - sai megaraja, ilusa ilma, lauatäie auhindu (rattastuff) ja karikaid, süüa ja juua ning seda kõike 25 kr eest. Mida veel hing ihkab?? AInus miinuspool oli see, et "pisikese" kohtunike apsaka tõttu korjati mind peale 3. ringi rajalt ära. Tol hetkel ei osanud vastu ka vaielda, paari minuti pärast kui selgus majas, oli juba natuke hilja.
Sindi. Täielik Pirita raja koopia. Ainult tasane tiirutamise lõik metsas oli asendatud pika sirgega. Ja jõekaarus üles alla sõites polnud üldse sirget maad, ainult üles alla. Võrreldes Tihemetsaga oli tagasiminek, aga tegelikult ikka päris hea rada. Seal sai vähemalt täis 8 ringi sõita, ei koristatud ära.....
Tihemetsa. Saate ise otsustada, kas see "rets" laskumine oli nagu midagi või mitte. Kui Kultuuriväärtuste amet Urmase isiksuses selle tsensuurist läbi laseb. Siinkohal väike meeldetuletus - lindilt tunduvad kõik laskumised ja tõusud poolteist korda lamedamad, kui nad tegelikult olid. Ego ei lubanud sealt jala minna ja esimesel korral panin ikka hunnikusse. Kui võistlus käima läks, läks asi libedamalt ja kõik korrad tüürisin seal lõpuni välja. Muidu oli rada ikka nii super kui super, Eestis on võrreldav ainult Karksi pargirada. Tasast maad oli kahes kohas - liivakarjääris 100m ja krossirajal 300m. Ülejäänu oli ainult kas üles või alla.
Kokkuvõte - sai megaraja, ilusa ilma, lauatäie auhindu (rattastuff) ja karikaid, süüa ja juua ning seda kõike 25 kr eest. Mida veel hing ihkab?? AInus miinuspool oli see, et "pisikese" kohtunike apsaka tõttu korjati mind peale 3. ringi rajalt ära. Tol hetkel ei osanud vastu ka vaielda, paari minuti pärast kui selgus majas, oli juba natuke hilja.
Sindi. Täielik Pirita raja koopia. Ainult tasane tiirutamise lõik metsas oli asendatud pika sirgega. Ja jõekaarus üles alla sõites polnud üldse sirget maad, ainult üles alla. Võrreldes Tihemetsaga oli tagasiminek, aga tegelikult ikka päris hea rada. Seal sai vähemalt täis 8 ringi sõita, ei koristatud ära.....
Mis Sul sellest, Sa ainult kodus mõtled, kas tulla sõitma või mitte. KJK buss oli vähemalt Sindis kohal.Corrosion kirjutas:krt, nii retsi laskumist ja nii vägevat rada poleks oodanud
ma soojendusringil ei tahtnudki sealt laskumisest alla sõita
kilingi nõmme mehed olid ikka tõelise pärli metsa valmis ehitanud
mis seal siis nii retsi oli? Oli ta järsk, käänuga, liivane vms selline vigur oli sees? Ei tea kas edaspidi ka nii retsid rajad tulevad?
Videod siin:Alvaro kirjutas: Kui Kultuuriväärtuste amet Urmase isiksuses selle tsensuurist läbi laseb. Siinkohal väike meeldetuletus - lindilt tunduvad kõik laskumised ja tõusud poolteist korda lamedamad, kui nad tegelikult olid.
http://www.estnet.ee/urmas/mtb/Olustvere1.mpg
http://www.estnet.ee/urmas/mtb/Olustvere2.mpg
http://www.estnet.ee/urmas/mtb/Olustvere3.mpg
http://www.estnet.ee/urmas/mtb/Mynthon2003Viimsi.mpg
http://www.estnet.ee/urmas/mtb/Sygiskro ... emetsa.mpg
Nagu failinimedest aru saada, siis on siin klippe ka muudest üritustest.
bravo Alvaro Lihtsalt hüppasid koos rattaga 6 trepiastet ülespoole võiUrmasL kirjutas: http://www.estnet.ee/urmas/mtb/Olustvere2.mpg
.
Ja tihemetsas ei ühtki niplit. Milline pettumus
Trennis tuleb sõita sama kiirest, kui võistlusel. Või isegi natuke kiiremini!
Kui ma vaatan Urmase ja Sinu sõnumi kellaaegade vahet, siis peab ütlema, et Sa istud kadestamistväärt hea ühenduse otsas. Mnjah, tegelt on mul ka kodus liin teor 8MB, aga tööl mitusetukorda väiksem. Paradoxaalne.Andrus K kirjutas: bravo Alvaro Lihtsalt hüppasid koos rattaga 6 trepiastet ülespoole või
Ja tihemetsas ei ühtki niplit. Milline pettumus
Ei hüpanud 6 astet, 7 oli. Lugesin ise ka videolt kokku, enne kui välja öelda julgen. Aga nagu kirjutasin, oli see enesetapp, sest kahel korral kolmest ju see va kumm läks. Esimene aste on kõige valusam, tõmbad nokka ja siis tagumine ratas laksab täiega astmesse. 70 PSI rõhku oli min ja ma ju olen veel sulgkaalus ka! Selle pärast keegi teine seda trikki ei üritanudki.
Tihemetsas ei filminud ju ise, kui sõitsin. Seetõttu ei saanud ka harrastajate nipleid peale. Neid oli. Sama Rainer, kes suures plaanis seal oli, pani ühe. Kallutas sadulast nii palju taha poole, et kui jalg pedaalilt libises, kukkus otse tagumise piduri otsa ja korralik lõikehaav oli olemas. Tulemuseks katkestus. Eliidi kaadrid on minu rezhii. Seal sõidetaksegi niimoodi - ega keegi naljalt kuku.
töö ja tööandja on sellised, et sitema ühendusega jääks või leivale määrimata.Alvaro kirjutas:Kui ma vaatan Urmase ja Sinu sõnumi kellaaegade vahet, siis peab ütlema, et Sa istud kadestamistväärt hea ühenduse otsas. Mnjah, tegelt on mul ka kodus liin teor 8MB, aga tööl mitusetukorda väiksem. Paradoxaalne.
Trennis tuleb sõita sama kiirest, kui võistlusel. Või isegi natuke kiiremini!