VI Etapp 30.06.10 (Kiisa)
VI Etapp 30.06.10 (Kiisa)
Kiisal etapp tulemas, varsti infot tuleb ka kus asi toimub?
Re: VI Etapp 30.06.10 (Kiisa)
Kiisal. Täpsemad juhised peaks õhtul üles saama.SHOXi kirjutas:Kiisal etapp tulemas, varsti infot tuleb ka kus asi toimub?
Re: VI Etapp 30.06.10 (Kiisa)
Kas homme õhtuks või ülehomme õhtuks?Villem T kirjutas:Kiisal. Täpsemad juhised peaks õhtul üles saama.SHOXi kirjutas:Kiisal etapp tulemas, varsti infot tuleb ka kus asi toimub?
Re: VI Etapp 30.06.10 (Kiisa)
Kiisa etapi info on üleval kolmapäeva kodukatel hiljemalt homme hommikul. Info on valmis, kuid kolmapäevakute veebi sisuhaldus näitab hetkeks hambaid. Õnneks on hambaarst käepärast ja loodan, et murrame läbi:)Erkz kirjutas:Kas homme õhtuks või ülehomme õhtuks?Villem T kirjutas:Kiisal. Täpsemad juhised peaks õhtul üles saama.SHOXi kirjutas:Kiisal etapp tulemas, varsti infot tuleb ka kus asi toimub?
Kel kannatust pole, siis Kiisa rada on sama, mis eelmisel aastal. Rada tähistatakse lintidega homme õhtul, nooled lähevad üle vahetult enne võistlust. Rada on suhteliselt kiire, kuid on ka tehnilist ja juurikalist träkki. Palju kurve ja kiirendusi, mis esmapilgul lihtsad, kuid võtavad jala kiiresti pehmeks. Muda ei ole.
Re: VI Etapp 30.06.10 (Kiisa)
ehk Villem või keegi loeb. aga probleem selline, et tahtsin juba pühap registreerida(proovisin eile ja täna ka) end, kuid ütleb, et Sorry, you can send the form only once aga ei ole enne end reganud ning registreerunute nimekirjas ka pole.
tänud,
Kevin
tänud,
Kevin
Re: VI Etapp 30.06.10 (Kiisa)
sama probleem, reg form ei tööta, viskab errori: Sorry you can send the form only once...
testitud erinevate masinate tagant.
testitud erinevate masinate tagant.
Re: VI Etapp 30.06.10 (Kiisa)
Viga leitud ja parandatud. Nüüd peaks kõigil tomima (loodetavasti). Juhul, kui kellelgi on veel probleeme regamisega, saatke info oma andmetega ja soovitatavalt ka vea kirjeldusega minu või tere@kolmapaev.ee mailile.kevin kirjutas:ehk Villem või keegi loeb. aga probleem selline, et tahtsin juba pühap registreerida(proovisin eile ja täna ka) end, kuid ütleb, et Sorry, you can send the form only once aga ei ole enne end reganud ning registreerunute nimekirjas ka pole.
tänud,
Kevin
Re: VI Etapp 30.06.10 (Kiisa)
põikasin ka sealt kiisa metsadest läbi. rada kiire ja üldiselt ka sile, vahete vahel leidub salakavalaid juurikaid, mida pole märgata. Oksi ja puid oli ka rajal.
Re: VI Etapp 30.06.10 (Kiisa)
Lehekülg maas! Kas saaks siia äkki copyda mingi kaardi?
Re: VI Etapp 30.06.10 (Kiisa)
Kui mu mälupilt ei eksita, siis peaks siit olema start: http://kaart.otsing.delfi.ee/index.php? ... pha=80#tc3
If everything's under control, you're going too slow!
Re: VI Etapp 30.06.10 (Kiisa)
Hetkel küll lehekülg püsti.slinki kirjutas:Lehekülg maas! Kas saaks siia äkki copyda mingi kaardi?
Re: VI Etapp 30.06.10 (Kiisa)
Stardikoht on samas kus eelmiselgi aastal. Start on traditsiooniliselt avatud 17:00 - 20:00. Kohale saab tulla nii Viljandi maanteelt läbi Kurtna kui ka Laagri/Saku suunalt läbi Kiisa. Stardipaik asub Kiisa ja Kurtna vahelise 2 km pikkuse tee keskel ehk siis mõlemast asulast u 1 km kaugusel. Kes tuleb Saku poolt läbi Kiisa, peab pöörama Kiisa alevikus vasakule. Seal on teeviit "Kurtna 2". Tee läheb üle raudtee ja mõnesaja meetri pärast näedki vasakul stardipaika. Kes tuleb Tallinnast mööda Viljandi mnt-d peab sõitma nii kaua kuni teeviit näitab paremale Kurtna peale. Läbi Kurtna läheb tee Kiisale ja jõuategi starti.
Oleks veel üks palve. Kuna võistluspaik asub kitsa ja kurvilise tee ääres, siis palume sinna autosid MITTE PARKIDA! Autod saab jätta Kurtnas asuva Vembu-Tembumaa parklasse. Sealt on mööda kergliiklusteed stardipaika Kiisa poole vähem kui 1 km. Paras maa veidi vändata ja nautida suvist Harjumaad.
Rada kattub suures osas eelmise aasta omaga - ringi pikkus on ca 4,6 km, mida tugevamad vanusegrupid peavad läbima 3 korda. Rada on suhteliselt kiire, kulgeb enamasti kitsastel metsaradadel, metsateedel ja korra ka kergliiklusteel, kuid ei puudu ka põlismets ja juurikad. Väga tehniliseks rada siiski lugeda ei saa. Et mägesid lähedal ei kõrgu, jäävad ka tõusumeetrid tagasihoidlikuks. Mõned rajalõigud pakuvad sambla sees nähtamatute juurikatega kindlasti elevust. Siin seal jääb rajale ette mõni murdunud puu, kust saab kas alt läbi sõita, üle sõita, kõrvalt sõita ja on seega meelega alles jäetud.
Kiisa metsas on nähtud ka mõnda sääske ja parmu, kes eeldatavalt on valmis pidama tulist võitlust maandumisplatsi pärast sinu nahal. Ole selleks valmis!
Oleks veel üks palve. Kuna võistluspaik asub kitsa ja kurvilise tee ääres, siis palume sinna autosid MITTE PARKIDA! Autod saab jätta Kurtnas asuva Vembu-Tembumaa parklasse. Sealt on mööda kergliiklusteed stardipaika Kiisa poole vähem kui 1 km. Paras maa veidi vändata ja nautida suvist Harjumaad.
Rada kattub suures osas eelmise aasta omaga - ringi pikkus on ca 4,6 km, mida tugevamad vanusegrupid peavad läbima 3 korda. Rada on suhteliselt kiire, kulgeb enamasti kitsastel metsaradadel, metsateedel ja korra ka kergliiklusteel, kuid ei puudu ka põlismets ja juurikad. Väga tehniliseks rada siiski lugeda ei saa. Et mägesid lähedal ei kõrgu, jäävad ka tõusumeetrid tagasihoidlikuks. Mõned rajalõigud pakuvad sambla sees nähtamatute juurikatega kindlasti elevust. Siin seal jääb rajale ette mõni murdunud puu, kust saab kas alt läbi sõita, üle sõita, kõrvalt sõita ja on seega meelega alles jäetud.
Kiisa metsas on nähtud ka mõnda sääske ja parmu, kes eeldatavalt on valmis pidama tulist võitlust maandumisplatsi pärast sinu nahal. Ole selleks valmis!
Re: VI Etapp 30.06.10 (Kiisa)
Kas keegi Laagri kaudu rattaga ka läheb? Veereme koos: 51921460
Re: VI Etapp 30.06.10 (Kiisa)
Rada ja korraldus kihvt nagu eelmisel aastalgi. Need kaks juurikat raja esimesel kolmandikul olid juba nagu Kakumäe.
Eee... stardialas ajasid sääsed elevile ning läksin liikvele osavõtutasu tasumata endal raha näppude vahel. Taibatud-makstud muidugi. Vabandan kui segadust tekitasin
Eee... stardialas ajasid sääsed elevile ning läksin liikvele osavõtutasu tasumata endal raha näppude vahel. Taibatud-makstud muidugi. Vabandan kui segadust tekitasin
Re: VI Etapp 30.06.10 (Kiisa)
rada oli jah täitsa huvitav ja hea. ainult oleks võinud soovitada pikki riideid:D sest sõidu lõpus olid käed/jalad sellised, nagu oleks kuskilt tiigripuurist tulnud:D punased ja kriime täis.. mõned kuusoksad kriipisid suht valusalt:D aga see selleks, ega see meeleolu ei halvendanud minu meelest sobisid need paar asfaldi lõiku sinna rajale väga hästi.
aga üks küsimus esiotsa meestele.. et, mis teil sõidulõpuks pulsomeetrid keskmiseks pulsiks näitavad?
Kevin
aga üks küsimus esiotsa meestele.. et, mis teil sõidulõpuks pulsomeetrid keskmiseks pulsiks näitavad?
Kevin
Re: VI Etapp 30.06.10 (Kiisa)
Kui Sul selle infoga midagi pihta hakata on, siis Kiisa etapil tuli 173/179kevin kirjutas:aga üks küsimus esiotsa meestele.. et, mis teil sõidulõpuks pulsomeetrid keskmiseks pulsiks näitavad?
Kevin
Otepää EEC nt. 173/181
Re: VI Etapp 30.06.10 (Kiisa)
sõites ise kolmapäevikuid esimest aastat ja igast etapist osa võtt siis haapse kõrval oli see üks mu lemmikuid. Väga lahe rada. Esimesel ringil oleks muidugi pea otsast ära sõitnud vastu seda puud mis üle tee läks, kuna ma eriti ette ei vaata pikalt. Seal oleks vb pidanud üks hüüumärk olema?
Re: VI Etapp 30.06.10 (Kiisa)
Hüüumärk oleks vb pidanud olema, aga päris kindlasti peaksid sa kaugemale ette vaatama sõites. Ca 5-10 m kaugusele esirattast, seda mis lähemal on näed kõrvalpilgus piisavalt. Kui üksi metsas tähistamata rajal sõidad ja ühtki noolt ega muud märki ei ole, võiks ka jutkui elusalt tagasi saada.ragz kirjutas:kuna ma eriti ette ei vaata pikalt. Seal oleks vb pidanud üks hüüumärk olema?
Re: VI Etapp 30.06.10 (Kiisa)
Kas mitte paar tiiru kollast linti selliste puude külge poleks parem mõte ? Kollane toon hakkab metsas (roheluses üldse) väga hästi silma. Hüüumärgiga seostuvad minul pigem teravamad või ohtlikumad laskumised. Ehk siis kõrgendatud tähelepanu nõue konkreetselt rajale.Villem T kirjutas:Hüüumärk oleks vb pidanud olemaragz kirjutas:kuna ma eriti ette ei vaata pikalt. Seal oleks vb pidanud üks hüüumärk olema?
Re: VI Etapp 30.06.10 (Kiisa)
Taguotsa näitusid ka keegi jagab?kevin kirjutas:aga üks küsimus esiotsa meestele..
Re: VI Etapp 30.06.10 (Kiisa)
Oli tõesti ülimalt hea rada tehtud see kord. Väga meeldis!
Kiitus korraldajatele!
Kiitus korraldajatele!
Re: VI Etapp 30.06.10 (Kiisa)
ma ei tea mis värk on. kiiver vajub vist ette ja ei näegi väga kaugele. Ja noh pingutus on ka päris korralik, et ei jõua pead üleval hoidagi:D Ja seal metsas juurikate ja "muhkude" vahel sõites vaatan rohkem kuhu esiratas läheb ja siis ei märka selliseid asju. Teistel ringidel aimasin kus see on ja vaatasin rohkem ette.
Re: VI Etapp 30.06.10 (Kiisa)
Madalatele okstele kollane, roosa sinna kus on oht riideid määrida, roheline kaitsealuste taimede ümber jne. Neid rullikesi on alati palju kaasas.Rivo kirjutas:Kas mitte paar tiiru kollast linti selliste puude külge poleks parem mõte ?
Ma testisin Kiisal surfipoiste punast Gran Royale kruiserit, seal oli kleeps peal mis ütles konkreetselt, et jalgrattaga sõitmine võib lõppeda vigastuste või surmaga. Ja 3 pealuupilti.
Ohukohti tuleb muidugi märkida, aga silmade kõrgusel asuvat ümarat, 12 cm läbimõõduga ja mitu meetrit pikka takitust peaks ikka märkama.
Re: VI Etapp 30.06.10 (Kiisa)
Aga palun 170 avg 180 maxAndreK kirjutas:Taguotsa näitusid ka keegi jagab?kevin kirjutas:aga üks küsimus esiotsa meestele..
Tagaotsamees
Rennes
Re: VI Etapp 30.06.10 (Kiisa)
nojah, mul aga õnnestus mats kätte saada eelmainitud puu all, kuna eelnevas kurvis haakisin oksa pidurilingi vahele ja hetkeks kaotasin valvsuse...arvan siiski, et märgistus oleks olnud vajalik, olgugi et metsaradaVillem T kirjutas:Madalatele okstele kollane, roosa sinna kus on oht riideid määrida, roheline kaitsealuste taimede ümber jne. Neid rullikesi on alati palju kaasas.Rivo kirjutas:Kas mitte paar tiiru kollast linti selliste puude külge poleks parem mõte ?
Ma testisin Kiisal surfipoiste punast Gran Royale kruiserit, seal oli kleeps peal mis ütles konkreetselt, et jalgrattaga sõitmine võib lõppeda vigastuste või surmaga. Ja 3 pealuupilti.
Ohukohti tuleb muidugi märkida, aga silmade kõrgusel asuvat ümarat, 12 cm läbimõõduga ja mitu meetrit pikka takitust peaks ikka märkama.
Re: VI Etapp 30.06.10 (Kiisa)
Lisaks siia selle puuteema kohta, et puu oli risti üle tee peale käänakut, mida ei olnudki kuigi pikalt ette näha (kuna seal kandis oli rajal lehtmets) ja enne seda oli küllalt kiire lõik - seega kui hooga tulid, siis võis tõesti üllatus olla.
Abiks on muidugi enne aja peale sõitu ring korra läbi sõita ning ohtlikumad-keerulisemad kohad meelde jätta.
Märgiksin oma poolt ära raja maasikatena need 2 sügavat kraavi, kus jalastuda tuli...
Keskmise - tagumise otsa mehena paneks ka oma pulsid siia: ave-176 / max-187
Kui liita veel 25 km kohalesõitu ja pärast tagasi, siis õhtul oli ikka "pehme" olek küll...
Abiks on muidugi enne aja peale sõitu ring korra läbi sõita ning ohtlikumad-keerulisemad kohad meelde jätta.
Märgiksin oma poolt ära raja maasikatena need 2 sügavat kraavi, kus jalastuda tuli...
Keskmise - tagumise otsa mehena paneks ka oma pulsid siia: ave-176 / max-187
Kui liita veel 25 km kohalesõitu ja pärast tagasi, siis õhtul oli ikka "pehme" olek küll...
Re: VI Etapp 30.06.10 (Kiisa)
Kaasvõistlejate pulsinäitude teadmine on pigem statistika ja enda sõituoskusele ja -kiirusele see midagi juurde ei anna. Pigem huvitaks, kuidas kiiremad-osavamad neid kraave (ilma jalastumata) läbisid. Kas peaks üritama esirattaga üle kraavi põhja hüpata hoides samal ajal hoo piisavalt suure, et jõuaks kraavi vastasküljest üles vändata või on mingi parem moodus? Ise ei hakanud seekord riskima ja panin igal ringil mõlema kraavi juures jala maha.
Maas ja õhus risti üle raja olevate puudega probleeme ei olnud, aga mõnes keerutavas kohas oleks võinud nooled olla. Kuna prooviringile ei läinud, siis esimesel ringil tuli päris palju äkkpidurdusi ja järske kiirendusi.
Kokkuvõttes väga hea ja kiire rada. Eelnevalt oleks kasuks tulnud Vembu-tembu maal paar kardiringi teha, et harjutada ideaaltrajektooril kiirete kurvide läbimist
Maas ja õhus risti üle raja olevate puudega probleeme ei olnud, aga mõnes keerutavas kohas oleks võinud nooled olla. Kuna prooviringile ei läinud, siis esimesel ringil tuli päris palju äkkpidurdusi ja järske kiirendusi.
Kokkuvõttes väga hea ja kiire rada. Eelnevalt oleks kasuks tulnud Vembu-tembu maal paar kardiringi teha, et harjutada ideaaltrajektooril kiirete kurvide läbimist
Re: VI Etapp 30.06.10 (Kiisa)
No mida te seal jalastute Ainus asi, millele seal tähelepanu tuli pöörata, oli õige ülekande valik, et jõuaks kraavi pervelt välja kangutada (sellise jõnksu peal kerimine kehva variant, vähemalt minu arvates)tt23 kirjutas:Märgiksin oma poolt ära raja maasikatena need 2 sügavat kraavi, kus jalastuda tuli...
Re: VI Etapp 30.06.10 (Kiisa)
Normaalse hooga tuleb sisse minna ja õige käik sees. Ja siis lihtaslt väntad jõuga üles Harjutamine teeb mestriks. Laskudes oled suhteliselt taga ja vahetult enne põhja hakkad väntama ja tõstad esiotsa ka natuke, siis läheb libedamalt
Re: VI Etapp 30.06.10 (Kiisa)
Sai ka seda puud peaga proovitud. Hea et kiivrid kohustuslikud on
Re: VI Etapp 30.06.10 (Kiisa)
Ettevaatus pole kunagi liiast ja krossisõitude puhul käib eelnev rajaga tutvumine minu meelest elementaarse ettevaatuse alla. Samas tuleb aru saada ka neist, kes on kodust 25km starti uhanud ja siis peaks veel "sooja" hakkama tegema. Seega tervisele ohtlikud kohad tuleks ikkagi mingigi märgistusega tähistada. Niikuinii on võistlusolukorras vaade tunnelis, kui viimasel ringil üldse enam silmi jõuad tõsta
Rada oli vist identne eelmise aastaga aga minu jaoks nagu öö (mullu startisin poolpimedas) ja päev (eile nägi rada ka!!!).
Rada oli vist identne eelmise aastaga aga minu jaoks nagu öö (mullu startisin poolpimedas) ja päev (eile nägi rada ka!!!).
If everything's under control, you're going too slow!
Re: VI Etapp 30.06.10 (Kiisa)
otseselt ei ole midagi pihta hakata.. lihtsalt tahtsin enda omaga võrrelda, et kas on ebanormaalselt kõrge või mitte:D endal oli eile siis 182/191Rivo kirjutas:Kui Sul selle infoga midagi pihta hakata on, siis Kiisa etapil tuli 173/179kevin kirjutas:aga üks küsimus esiotsa meestele.. et, mis teil sõidulõpuks pulsomeetrid keskmiseks pulsiks näitavad?
Kevin
Otepää EEC nt. 173/181
Re: VI Etapp 30.06.10 (Kiisa)
Seda ei saa sa siit küll teada, mine spordiarsti juurde ja tema ütleb sulle, mis on kõrge mis mitte. Aga see juba OT!!kevin kirjutas:lihtsalt tahtsin enda omaga võrrelda, et kas on ebanormaalselt kõrge või mitte:D
If everything's under control, you're going too slow!
Re: VI Etapp 30.06.10 (Kiisa)
Nõrgad olete! Mul oli 188/194. Sellest hoolimata taguotsa meeskevin kirjutas: otseselt ei ole midagi pihta hakata.. lihtsalt tahtsin enda omaga võrrelda, et kas on ebanormaalselt kõrge või mitte:D endal oli eile siis 182/191
Re: VI Etapp 30.06.10 (Kiisa)
UrmasL kirjutas:taguotsa mees
Aga defineerige "taguotsa/tagaotsa mees" ära, palun. Võibolla on kõik tagapool 3. kohta taguots? Või kas M60 2. mees on esiots ja M30 klassi 60. mees on tagaots (tagaotsa mehe aeg on ca 12 minti kiirem kui esiotsa mehel).
If everything's under control, you're going too slow!
Re: VI Etapp 30.06.10 (Kiisa)
Tagaotsa mees on see, kes oma vanusegrupis lõpetab viimaste seas...
Taguotsa mees on natukene teistmoodi mees vist...
Taguotsa mees on natukene teistmoodi mees vist...
Re: VI Etapp 30.06.10 (Kiisa)
Taguotsa mees - Varases keskeas meesterahvas, lüheldane, ülekaalulisusele kalduv ja keskmisest jässakama kehaehitusega. Füüsilised eeldused ja vastupidavus alla keskmise. Sellegi poolest ronib rattaga kohale ja kipub teistega võidu sõitma.KaupoR kirjutas:Aga defineerige "taguotsa/tagaotsa mees" ära, palun.
Re: VI Etapp 30.06.10 (Kiisa)
see mees tuleb kõigile taguots ees vastu, ehk kõigile tundub, et ta sõidabki tagurpidi, sellest ka terminslinki kirjutas:Tagaotsa mees on see, kes oma vanusegrupis lõpetab viimaste seas...
Taguotsa mees on natukene teistmoodi mees vist... :lol:
Ratas on minu hobi, mitte elu
Re: VI Etapp 30.06.10 (Kiisa)
Jube huvitav oleks lugeda, millega Olev hakkama sai.
Re: VI Etapp 30.06.10 (Kiisa)
kolmapaev.ee väljendub üsnagi diplomaatiliselt, aga üldjoontes on intsidendi põhiolemus arusaadavkopajolla kirjutas:Jube huvitav oleks lugeda, millega Olev hakkama sai.
Kood: Vali kõik
Kahjuks toimus Kiisa etapil ka üks ebameeldiv intsident. Sõitja numbriga 180 käitus rajal äärmiselt ebasportlikult ja seda ühe noorsõitja suhtes. Seoses sellega on sõitja nr. 180 tulemus diskvalifitseeritud ja oleks meeldiv näha meest oma teguviisi eest vabandamas. Edaspidi soovitaks siiski hoida sõidu ajal käed lenksul. Ühtlasi täname sõitjaid, kes juhtunut pealt nägid ja selle korraldajatele teatavaks tegid.
Re: VI Etapp 30.06.10 (Kiisa)
Lükkas lapse eest ära?
Re: VI Etapp 30.06.10 (Kiisa)
Terv.
Kus kohast need videod leiab, mis kiivril oleva kaameraga filmitud ?
Kus kohast need videod leiab, mis kiivril oleva kaameraga filmitud ?
Re: VI Etapp 30.06.10 (Kiisa)
Siin on üks variant, kus prooviring + 3 võistlusringi kokku pandud: http://www.youtube.com/watch?v=DlmdRjjLffMMärt K kirjutas:Terv.
Kus kohast need videod leiab, mis kiivril oleva kaameraga filmitud ?
Re: VI Etapp 30.06.10 (Kiisa)
täpselt nii ta tegiSHOXi kirjutas:Lükkas lapse eest ära?
-
- Rattur
- Postitusi: 251
- Liitunud: 09. 05. 2009. 06:41
Re: VI Etapp 30.06.10 (Kiisa)
Sellist ei või ju enam teiste inimeste sekka lastagi.margus v kirjutas:täpselt nii ta tegiSHOXi kirjutas:Lükkas lapse eest ära?
Re: VI Etapp 30.06.10 (Kiisa)
Tegelt peeti vist silmas neid kaadreid, mis Villemi ja Tarmo abil purki saadi... Minu klippi tuleks 1,5x kiiremaks krudida, et sellest teised vaatajad raja ära tunneksmeelisl kirjutas:Siin on üks variant, kus prooviring + 3 võistlusringi kokku pandud: http://www.youtube.com/watch?v=DlmdRjjLffMMärt K kirjutas:Terv.
Kus kohast need videod leiab, mis kiivril oleva kaameraga filmitud ?
Re: VI Etapp 30.06.10 (Kiisa)
Aga tee veidi kiiremaks ja pane oma kiireim ring üles. 15 mintsa oleks paras vaadata.