uut tüüpi vargusvastane jalgratas
Re: uut tüüpi vargusvastane jalgratas
Mõelda vaid, et on välja nuputatud n-in-1 jalgratas. Lisaks omapärasele lukustuse süsteemile on see ratas ka suurepärane metsas eriti tiheda puustikuga singlitel, kus tihti tuleb ratas ümber puu painutada, et rajalt välja ei sõidaks . Iseenesest nupukas. Iseasi kas selline asi ka kunagi massidesse jõuab...
"...selleks on spets vaha mis lastakse raami sisse jägendab ja vähendab kaalu..." - And it really works...
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...
Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood
"Studies have shown that riding a bicycle everyday makes you more awesome than the general population!" - And it really works...
Velo Clubbers
Rattastuudio Jooks - muhedaim rattapood
Re: uut tüüpi vargusvastane jalgratas
Ratta pingesse ja lõdvaks laskmine käib trossi ja vintsiga. Mis on rattavarga no 1 tööriist? Kas mitte trossitangid? Edasi mõelge ise ...
If everything's under control, you're going too slow!
Re: uut tüüpi vargusvastane jalgratas
Lisaks kui tross peaks keset sõitu purunema, see oleks ka äärmiselt meeldiv.
Anna nüüd ketile valu!
Re: uut tüüpi vargusvastane jalgratas
Trossi purustamise või purunemise korral oleks sellisest rattast ilmselt vähe kasu- ka vargale. Ning miks see tross peaks iseenesest purunema, kui just keegi kaasa ei aita?
Re: uut tüüpi vargusvastane jalgratas
Huvitav, kui jäik selline raam on... linnas kruiisimiseks vist kõlbab. Kuid pikemale matkale 20 kg pagasiga...
Ümber posti võib raami keerata, aga lukku panna tuleb see vist ikkagi eraldi lukuga - ratta enda küljes ma ei märka miskit, mis sarnaneks külgekeevitatud lukuga.
Jõmmid, kellele meeldib lihtsalt ajaviiteks lõhkuda, võivad raamitrossi läbi nüsida küll. Selle tagajärjel maha pudenenud torujupid visatakse igale poole laiali ning omanikul on taas hulk n...imist, et vokk sõitma saada.
Ümber posti võib raami keerata, aga lukku panna tuleb see vist ikkagi eraldi lukuga - ratta enda küljes ma ei märka miskit, mis sarnaneks külgekeevitatud lukuga.
Jõmmid, kellele meeldib lihtsalt ajaviiteks lõhkuda, võivad raamitrossi läbi nüsida küll. Selle tagajärjel maha pudenenud torujupid visatakse igale poole laiali ning omanikul on taas hulk n...imist, et vokk sõitma saada.
Re: uut tüüpi vargusvastane jalgratas
iseenesest on igasugu (liikumis)alarm lukke küllaga:
490 EEK
713 kr
http://www.x-sport.ee/?p=11&op=cat&ID=34
ja ka GPS (GSM+GPRS) jälitajaid (Tracker) (~60EUR e. ~1000 EEK)
http://search.eim.ebay.eu/?Query=GSM+GPRS+GPS+Tracker
http://www.made-in-china.com/Electrical ... g/GPS.html
ja SpiooniPOOD jagab ka mingeid trackereid ,
millega saab täpsemalt üles otsida korruskorteri uksetaguse või keldri , kus su seadeldis asub.
Samas kui politseile on teatatud , siis saab ka GPS seadmes oleva SIM e. telefoni peilimist teha.
Aga keegi naljaviluks kauglukustusega esiratta (magnet)lukustust ei viitsi ehitada
sarnane nagu see vanasti (lükkad kodarad riivi või poldiga lukku):
e. siis lukustus polt , mis kodarate vahele läheb on vedru pinge all
nagu pildil:
ja pinge alt vabastamiseks on magnetlukustuspolt takistuseks
ja kui puldist signaal anda siis magneti jõul nihkub magnetpolt pisut
ja vabastab pinge all oleva lukustuspoldi (mis kodarate vahele plõksatab ja esiratta lukustab).
Enda sõidu ajaks muidugi kasutaks õnnetuste vältimiseks mingit splinti ,
aga poodi minekuks võtad splindi ära ja kui GPS seade on andnud liikumishäire SOS sõnumi
ja rattal piisav hoog ka juba sees ,
siis vajutad pulti
HOIATUS: Varast peksta ei tohi (saad muidu omale hagi kaela) ! aga oma vara lukustada võib
( kui keegi viitsib seda ehitada ,
siis võiks ju kuhugi avaliku kohta selle ratta viia
ja YouTube jaoks paar videot laadida varga näkkamisest ,
või TV uudiste materjaliks selle video anonüümselt ette sööta )
Iseenesest võiks olla ideaalis
GPS seade ikka nii väike, et mahuks ilusti rattaraami sisse ,
aga samas piisab kui metallist karp leida ja see karp raami külge (ümber) monteerida
(nii et karbi sisse jääks kinnituskruvid ja selle pudeli hoidiku asemele).
ja sadula külge küll ei soovita monteerida.
ALARMi puhul oleks hea kui mitu kõlarit oleks
( üks näiteks esikahvli-lenksu raamitorus ja teine GPS seadme karbi küljes ),
siis oleks heli summutamine ka keerukam.
Ideaalis oleks hea ka kui ratta trossluk ja raamile monteeritud plokk
omavahel kuidagigi seotud oleks
e. kui tross on läbi lõigatud siis vaid puldist saaks välja lülitada
( mitte , et liikumisandur enam liikumist ei tuvasta , siis lõpetab üürgamise )
Muide , miks
rattaregistrisse ei saa oma ratast registreerida ( kui ta veel varastatud pole )
Endal mul üks vana MERIDA 590 Kalahari
(mis muidu 3K hinnaklassis (mustal turul pool sellest) , aga varguse korral uue ratta hankimine läheks ikka ~6K maksma)
490 EEK
713 kr
http://www.x-sport.ee/?p=11&op=cat&ID=34
ja ka GPS (GSM+GPRS) jälitajaid (Tracker) (~60EUR e. ~1000 EEK)
http://search.eim.ebay.eu/?Query=GSM+GPRS+GPS+Tracker
http://www.made-in-china.com/Electrical ... g/GPS.html
ja SpiooniPOOD jagab ka mingeid trackereid ,
millega saab täpsemalt üles otsida korruskorteri uksetaguse või keldri , kus su seadeldis asub.
Samas kui politseile on teatatud , siis saab ka GPS seadmes oleva SIM e. telefoni peilimist teha.
Aga keegi naljaviluks kauglukustusega esiratta (magnet)lukustust ei viitsi ehitada
sarnane nagu see vanasti (lükkad kodarad riivi või poldiga lukku):
e. siis lukustus polt , mis kodarate vahele läheb on vedru pinge all
nagu pildil:
ja pinge alt vabastamiseks on magnetlukustuspolt takistuseks
ja kui puldist signaal anda siis magneti jõul nihkub magnetpolt pisut
ja vabastab pinge all oleva lukustuspoldi (mis kodarate vahele plõksatab ja esiratta lukustab).
Enda sõidu ajaks muidugi kasutaks õnnetuste vältimiseks mingit splinti ,
aga poodi minekuks võtad splindi ära ja kui GPS seade on andnud liikumishäire SOS sõnumi
ja rattal piisav hoog ka juba sees ,
siis vajutad pulti
HOIATUS: Varast peksta ei tohi (saad muidu omale hagi kaela) ! aga oma vara lukustada võib
( kui keegi viitsib seda ehitada ,
siis võiks ju kuhugi avaliku kohta selle ratta viia
ja YouTube jaoks paar videot laadida varga näkkamisest ,
või TV uudiste materjaliks selle video anonüümselt ette sööta )
Iseenesest võiks olla ideaalis
GPS seade ikka nii väike, et mahuks ilusti rattaraami sisse ,
aga samas piisab kui metallist karp leida ja see karp raami külge (ümber) monteerida
(nii et karbi sisse jääks kinnituskruvid ja selle pudeli hoidiku asemele).
ja sadula külge küll ei soovita monteerida.
ALARMi puhul oleks hea kui mitu kõlarit oleks
( üks näiteks esikahvli-lenksu raamitorus ja teine GPS seadme karbi küljes ),
siis oleks heli summutamine ka keerukam.
Ideaalis oleks hea ka kui ratta trossluk ja raamile monteeritud plokk
omavahel kuidagigi seotud oleks
e. kui tross on läbi lõigatud siis vaid puldist saaks välja lülitada
( mitte , et liikumisandur enam liikumist ei tuvasta , siis lõpetab üürgamise )
Muide , miks
rattaregistrisse ei saa oma ratast registreerida ( kui ta veel varastatud pole )
Endal mul üks vana MERIDA 590 Kalahari
(mis muidu 3K hinnaklassis (mustal turul pool sellest) , aga varguse korral uue ratta hankimine läheks ikka ~6K maksma)