VIII Etapp 28.07.10 (Harku)
VIII Etapp 28.07.10 (Harku)
mingi ettekujutuse http://www.kolmapaev.ee/index.php?optio ... &Itemid=53 esitatud rajakirjeldusest saab, kuid äkki oleks kellegil võimalik anda link Carmin Connecti vahendusel?
Re: VIII Etapp 28.07.10 (Harku)
0tolerants kirjutas:mingi ettekujutuse http://www.kolmapaev.ee/index.php?optio ... &Itemid=53 esitatud rajakirjeldusest saab, kuid äkki oleks kellegil võimalik anda link Carmin Connecti vahendusel?
Täna lähen sõitma seda rada umbes 18:30 paiku, Stardin Tähetorni parklast kus on ka start.
Tiguliikur
Re: VIII Etapp 28.07.10 (Harku)
N siis 3 ringi või 2?Ringide arv:
M/N: 3 ringi
M16, N: 2 ringi
Re: VIII Etapp 28.07.10 (Harku)
keegi kaardi peal viitsiks näidata kust start on või aadressi visata.
Re: VIII Etapp 28.07.10 (Harku)
Tuled mööda Tähetorni tänavat Kadaka-Tähetorni ristist ja kui majad mõlemal pool ära lõppevad ongi kurvi peal metsa servas parkla.SHOXi kirjutas:keegi kaardi peal viitsiks näidata kust start on või aadressi visata.
Re: VIII Etapp 28.07.10 (Harku)
Kui eelmisel aastal kohal käisid või www.kolmapaev.ee oled uurinud siis on teada kohtSHOXi kirjutas:keegi kaardi peal viitsiks näidata kust start on või aadressi visata.
Tiguliikur
Re: VIII Etapp 28.07.10 (Harku)
kahjuks täna rattavaba päevVeiko V kirjutas:0tolerants kirjutas:mingi ettekujutuse http://www.kolmapaev.ee/index.php?optio ... &Itemid=53 esitatud rajakirjeldusest saab, kuid äkki oleks kellegil võimalik anda link Carmin Connecti vahendusel?
Täna lähen sõitma seda rada umbes 18:30 paiku, Stardin Tähetorni parklast kus on ka start.
Re: VIII Etapp 28.07.10 (Harku)
Tähetornis on nüüd Harkusse minemiseks 2 parklat - üks on see kurvipealne - nüüd on seal metalltõke ette pandud ja parkimiskohtade arv piiratud ning teine veel paar-kolmsada meetrit edasi (peaaegu ladude vastas) metsa sisse tehtud suur parkla.erikr kirjutas:Tuled mööda Tähetorni tänavat Kadaka-Tähetorni ristist ja kui majad mõlemal pool ära lõppevad ongi kurvi peal metsa servas parkla.SHOXi kirjutas:keegi kaardi peal viitsiks näidata kust start on või aadressi visata.
Mina saan kolmapaev.ee lehelt aru, et start on kurvipealsest parklast 100m metsa sisse.... sellisel juhul palun, kohaliku elanikuna, arvestada autodega tulijatel, et seal kurvi peal on parkimiskohtade arv tõesti piiratud ja tee serva autot jätta ei tohi - MUPO tegutseb usinalt. Samuti arvestage, et kurvipealse parkla juures käib 2 ehitust mõlemal pool teed nii, et parem parkige auto suuremasse ehk tagapool olevasse "uude" parklasse.
Kas esmaspäeval on lootust ka mingi raja tähistust näha ? või siis millal ?
Re: VIII Etapp 28.07.10 (Harku)
"Uus" parkla on ju aastaid mitu vana juba, aga soovitus pädev sellegipoolest.
Ratas on minu hobi, mitte elu
VIII etapp 28.07.2010 HARKU
Kolmapäeval, 28. Juulil, 2010 kavas järgmine Kolmapäevakute etapp Harkus algusega kell 17.00. Loodetavasti on puhkused läbi ja saame osavõtjate arvu taas tõusutrendile! Kindlasti on paljusid, kes seda rada enda kodurajaks peavad ning tahavad nüüd näidata, millised singlikunnid nad on.
Eelmise aasta teema
Rada: Harku rada on mõnevõrra erinev eelmisel aastal esitletust. Stardikoht on sada meetrit Tähetorni tn tahvlitega parklast metsa sisse kruusateel. Raja osas on tehtud 3 väiksemat ja suuremat muudatust. Muuhulgas on avatud uus lõik, kus enne ei ole sõitnud isegi Harku metsavana Mart Kalamees ise!
Start antakse pikki kruusateed Tähetorni tn poole, peale mida tuleb pööre paremale. Järgneb laiem singel kuusendiku vahel, mis on esimene uus lõik. Suubub ta vana tuttava kruusalaskumise juurde, kust vasakpöördega suundutakse lühikesele 20 meetrisele eriti juurikasele maiusroale. Üheks huvitavamaks kohaks rajal on 0.9 km peal olev kraaviületus, kus nüüdseks on ehitatud korralik põhi ja sild. Edasi järgneb teine uus lõik männiku all, kus senise rajaga paralleelselt tehakse ühe sutsu asemel lausa kolm poognat. Ikka selleks, et laiemat ning sõidetavamat rada pakkuda. Järgneb tuttav kruusast/singlist koosnev kompott kuni võetakse uuesti suund metsa keskel asuva väikese järve äärde. Sealt algab raja pikim singel koos paari terava kraaviga ning mõne juurikaga. Lõpus asub tõsisemat tähelepanu nõudev kraaviületus, mis samuti on korraliku silla endale saanud.
Metsa keskel keerab rada ristmikult nüüd hoopis paremale, et minna avastama uusi jahimaid ning pikendada ringi. Peale mõndasada meetrit kruusal keerab rada enne sood vasakule metsa. Seal saavad julged võita paar sekundit lõigates kurvi otseks, kuid topelt ettevaatust maas varitsevate kahe kännuga!!! Järgneb rahustav madalate kaskede ja mändide all kulgev tehniliselt lihtne singel. Lõpus läheb kitsaks ning huvitavaks ning vasakule keerates saame au sisse sõita seni läbimatu lõigu legendaarse kraavisingli poole,
Pikkus: 4,7km
Tõusumeetrid: ca 15m
Juurikaid: lugematu arv
Esimeste eeldatav keskmine ringiaeg: 14min ja mõned kopikad
Videomaterjal:
Video madala resolutsiooniga
Suured tõnud selle miksimise eest Tõnu 'Toonio'-le!
GPS jälg Garminist:
On juba mitu setu korda salvestatud, aga pole eetrisse veel jõudnud. Härra peaspetsialist Veiko V tegeleb aktiivselt.
Rajakaart:
Siin. Tegin võrdluse eelmise aastaga, mille rada sinisega, aga uued lõigud oranzhiga. Start punase ringikesega, parklad kollasega. Rada tiirleb päripäeva.
Parkimine:
1. Parim koht Tähetorni tn parkla (500m endisest raudteeületuskohast). Sealt saab tulla edasi otse läbi metsa stardinkohani või tagasi mööda Tähetorni tänavat raudteeületuseni.
2. Endise Tähetorni tn raudteeületuskoha kõrval (metsa sissepääs) u 10 autot
Enne endist Tähetorni tn raudteeületuskohta paremat kätt tupiktänavasse ei saa, kuna seal remont!
Nagu ikka on kõige soovitavam tulla kaherattalisega.....
Ringide arv:
M/N: 3 ringi
M16: 2 ringi
M14, N14-16: 2 ringi
M12, N12: 1 ring
Avatud rada:
Kuna on tegemist paljukäidava kohaga, siis tähistama enne ei hakata. Lisaks on olemas kõikvõimalikud abivahendid nagu GPS kaart, video jne. Kui esmaspäeval 26. juulil, 2010 on kuivad rajaolud, siis ka avatud raja sõit kell 1800 stardiga raudteeületuskoha juurest Tähetorni tänaval.
Harku etapi juba genereeritud teema paluks Adminil tõsta siia taha.
Eelmise aasta teema
Rada: Harku rada on mõnevõrra erinev eelmisel aastal esitletust. Stardikoht on sada meetrit Tähetorni tn tahvlitega parklast metsa sisse kruusateel. Raja osas on tehtud 3 väiksemat ja suuremat muudatust. Muuhulgas on avatud uus lõik, kus enne ei ole sõitnud isegi Harku metsavana Mart Kalamees ise!
Start antakse pikki kruusateed Tähetorni tn poole, peale mida tuleb pööre paremale. Järgneb laiem singel kuusendiku vahel, mis on esimene uus lõik. Suubub ta vana tuttava kruusalaskumise juurde, kust vasakpöördega suundutakse lühikesele 20 meetrisele eriti juurikasele maiusroale. Üheks huvitavamaks kohaks rajal on 0.9 km peal olev kraaviületus, kus nüüdseks on ehitatud korralik põhi ja sild. Edasi järgneb teine uus lõik männiku all, kus senise rajaga paralleelselt tehakse ühe sutsu asemel lausa kolm poognat. Ikka selleks, et laiemat ning sõidetavamat rada pakkuda. Järgneb tuttav kruusast/singlist koosnev kompott kuni võetakse uuesti suund metsa keskel asuva väikese järve äärde. Sealt algab raja pikim singel koos paari terava kraaviga ning mõne juurikaga. Lõpus asub tõsisemat tähelepanu nõudev kraaviületus, mis samuti on korraliku silla endale saanud.
Metsa keskel keerab rada ristmikult nüüd hoopis paremale, et minna avastama uusi jahimaid ning pikendada ringi. Peale mõndasada meetrit kruusal keerab rada enne sood vasakule metsa. Seal saavad julged võita paar sekundit lõigates kurvi otseks, kuid topelt ettevaatust maas varitsevate kahe kännuga!!! Järgneb rahustav madalate kaskede ja mändide all kulgev tehniliselt lihtne singel. Lõpus läheb kitsaks ning huvitavaks ning vasakule keerates saame au sisse sõita seni läbimatu lõigu legendaarse kraavisingli poole,
Pikkus: 4,7km
Tõusumeetrid: ca 15m
Juurikaid: lugematu arv
Esimeste eeldatav keskmine ringiaeg: 14min ja mõned kopikad
Videomaterjal:
Video madala resolutsiooniga
Suured tõnud selle miksimise eest Tõnu 'Toonio'-le!
GPS jälg Garminist:
On juba mitu setu korda salvestatud, aga pole eetrisse veel jõudnud. Härra peaspetsialist Veiko V tegeleb aktiivselt.
Rajakaart:
Siin. Tegin võrdluse eelmise aastaga, mille rada sinisega, aga uued lõigud oranzhiga. Start punase ringikesega, parklad kollasega. Rada tiirleb päripäeva.
Parkimine:
1. Parim koht Tähetorni tn parkla (500m endisest raudteeületuskohast). Sealt saab tulla edasi otse läbi metsa stardinkohani või tagasi mööda Tähetorni tänavat raudteeületuseni.
2. Endise Tähetorni tn raudteeületuskoha kõrval (metsa sissepääs) u 10 autot
Enne endist Tähetorni tn raudteeületuskohta paremat kätt tupiktänavasse ei saa, kuna seal remont!
Nagu ikka on kõige soovitavam tulla kaherattalisega.....
Ringide arv:
M/N: 3 ringi
M16: 2 ringi
M14, N14-16: 2 ringi
M12, N12: 1 ring
Avatud rada:
Kuna on tegemist paljukäidava kohaga, siis tähistama enne ei hakata. Lisaks on olemas kõikvõimalikud abivahendid nagu GPS kaart, video jne. Kui esmaspäeval 26. juulil, 2010 on kuivad rajaolud, siis ka avatud raja sõit kell 1800 stardiga raudteeületuskoha juurest Tähetorni tänaval.
Harku etapi juba genereeritud teema paluks Adminil tõsta siia taha.
Viimati muutis Alvaro, 26. 07. 2010. 08:46, kokku muudetud 3 korda .
Treeni vähe, aga kvaliteetselt!
http://www.ccrotamobilis.ee
http://www.ccrotamobilis.ee
Re: VIII Etapp 28.07.10 (Harku)
ühe päevaga ring 700m pikemaks.. või mis? kolmapäevaku lehel on 4,0km ringi pikkuseks..
Re: VIII Etapp 28.07.10 (Harku)
GPS andmetel näitab 4,75 aga reaalne peaks olema kuskil ca 5km sest, et gps tirib paljud käänud väheke sirgeks.kevin kirjutas:ühe päevaga ring 700m pikemaks.. või mis? kolmapäevaku lehel on 4,0km ringi pikkuseks..
ringil on puhke hetki, et funn on sõita.
Tiguliikur
Re: VIII Etapp 28.07.10 (Harku)
No aga mõõtke siis rattaga ära, kõige lollikindlam variant - kolme sõitja keskmine vms. Ma ei usalda ammu enam gepsi näite distantsi osas, eriti veel metsas ja nikerdades.Veiko V kirjutas:GPS andmetel näitab 4,75 aga reaalne peaks olema kuskil ca 5km sest, et gps tirib paljud käänud väheke sirgeks.kevin kirjutas:ühe päevaga ring 700m pikemaks.. või mis? kolmapäevaku lehel on 4,0km ringi pikkuseks..
ringil on puhke hetki, et funn on sõita.
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Re: VIII Etapp 28.07.10 (Harku)
On seal vahet? Ettevalmistus või varustus teistsugune?
Re: VIII Etapp 28.07.10 (Harku)
lihtsalt huvi pärast tahtsin teada , et ühes kohas üks info, teises teine..
Re: VIII Etapp 28.07.10 (Harku)
Täna tegin 3 ringi mõnusal tempol ja keskmine aeg tuleb umbes 47-48 mintui kanti 3 ringi. Esiotsast me ei räägi hetkel.
Kogu Garmini värk on siin http://connect.garmin.com/activity/41507355
Minuarust ei ole vahet, kas see rada on 200 või 300 m pikem ringi kohta, kui nii oluline on siis minge mõõtke joonaluaga ära ja tahaks nähe ühte meest kes sõidab täpselt sama tulemust kõik ringid, kunas see on võimatu
Saaks aru kui hakkad nihelema 1 km või 2km ringikohta Garmin lihtsalt võtab osad lõigud sirgeks.
Esialgne mõõt oli kirja pandud ennem, kui rada oli läbitud korduvalt ja 100% sõidu rajaks kinnitatud. Sääne oli minu info
Kogu Garmini värk on siin http://connect.garmin.com/activity/41507355
Minuarust ei ole vahet, kas see rada on 200 või 300 m pikem ringi kohta, kui nii oluline on siis minge mõõtke joonaluaga ära ja tahaks nähe ühte meest kes sõidab täpselt sama tulemust kõik ringid, kunas see on võimatu
Saaks aru kui hakkad nihelema 1 km või 2km ringikohta Garmin lihtsalt võtab osad lõigud sirgeks.
Esialgne mõõt oli kirja pandud ennem, kui rada oli läbitud korduvalt ja 100% sõidu rajaks kinnitatud. Sääne oli minu info
Tiguliikur
Re: VIII Etapp 28.07.10 (Harku)
See Nagis olev rajakaart ei lähe kirjelduse ja videoga üldse kokku. Ja rada tiirleb ikka päripäeva.
Arne
Arne
Re: VIII Etapp 28.07.10 (Harku)
Enamuselt läheb küll kui hoolikalt vaatama hakkad ja oskad järge ajada aga mitte 100% selles on sul õigus. Selleks võta minu lisatud garmini link lahti ja näed täies mahus raja kaarti Liikuma hakkad seal Betoon plokkide juurest päripäeva, kuigi enamus liigub vastupäeva.arnea kirjutas:See Nagis olev rajakaart ei lähe kirjelduse ja videoga üldse kokku. Ja rada tiirleb ikka päripäeva.
Arne
Hakkad liikuma parklapoole ja lähed mööda kruusa paremale ja esimesest teeotsast jälle paremale ja arvan, et oled otsa kätte saanud kuidas liikuda.
Loovat lähenemist.
Tiguliikur
Re: VIII Etapp 28.07.10 (Harku)
Metsas käidud, kontrollisin veel korra videot ja tundub, et sain raja ilusti kätte. Head muudatused on.
Kindlasti tasub vähemalt prooviring teha, et huvitavate rajavalikutega rahulikult tutvust teha
Arne
Kindlasti tasub vähemalt prooviring teha, et huvitavate rajavalikutega rahulikult tutvust teha
Arne
Re: VIII Etapp 28.07.10 (Harku)
Tore, et midagi positiivset ka vahelduseks!arnea kirjutas:Metsas käidud, kontrollisin veel korra videot ja tundub, et sain raja ilusti kätte. Head muudatused on.
Kindlasti tasub vähemalt prooviring teha, et huvitavate rajavalikutega rahulikult tutvust teha
Arne
Avatud rada täna esmaspäeval kell 1800 stardikohast. Teeme kaks ringi, nii et kui esimesele ei jõua, siis teine võimalus tuleb veel. Peale seda rivitult iga üks enda eest.
Alvaro
56250636
Treeni vähe, aga kvaliteetselt!
http://www.ccrotamobilis.ee
http://www.ccrotamobilis.ee
Re: VIII Etapp 28.07.10 (Harku)
minu meelest võiks kolmapäevakutele lisada ka väiksemaid-keskmiseid hüpekaid. Võimalus oleks ka nt mööda sõita väikse ajakuluga. Muidugi nõuab see lisatööd, aga oleks ekstreemsem
Re: VIII Etapp 28.07.10 (Harku)
No aga selle jaoks on olemas ka teised võistlusedSHOXi kirjutas:minu meelest võiks kolmapäevakutele lisada ka väiksemaid-keskmiseid hüpekaid.
14-15. august EM Kütiorg DH
4-5. september BC Kütiorg DH
Re: VIII Etapp 28.07.10 (Harku)
Harku etapil on see võimalus Sul olemas!SHOXi kirjutas:minu meelest võiks kolmapäevakutele lisada ka väiksemaid-keskmiseid hüpekaid. Võimalus oleks ka nt mööda sõita väikse ajakuluga. Muidugi nõuab see lisatööd, aga oleks ekstreemsem
Re: VIII Etapp 28.07.10 (Harku)
SHOXi: Üks suurem ja teine väiksem! Ütle mulle oma stardi nr, ja ma olen fotokaga hüpeka juures valmis. Ja katsu sa mind alt vedada!TAIX11 kirjutas:Harku etapil on see võimalus Sul olemas!
Re: VIII Etapp 28.07.10 (Harku)
Mis krdi nali see sinna ehitatud on? Vaatasin, et sild ehitatud ja õnneks lähemale jõudes hakkas asi kuidagi kahtlane tunduma - liiga kõrge kaarega. Ja kohapeal selgus, et pool silda puudu Hoopis trampliiniga teguTAIX11 kirjutas:Harku etapil on see võimalus Sul olemas!
Aga veidi kriitikat rajameistrite suunal. Mis väevõimuga te suudate tagada kolmapäevakuliste ja muidusportlaste ohutuse kruusalõigul, alates stardist kuni kohani, kus rada metsa keerab? Tegemist on sisuliselt Harku metsa kõige tihedama liiklusega teega ja valdav osa treenivatest ratturitest, jooksjatest ja muidujalutajatest liigub just kolmapäevakulistele vastassuunas.
Kolmapäevak pole niivõrd tähtis üritus, et selle läbiviimiseks peaks sadade inimeste poolt igapäevaselt kasutatavad sportimisrajad sulgema. Harku metsas on mitmeid alternatiivseid lahendusi võimalik teostada.
Re: VIII Etapp 28.07.10 (Harku)
Olles ise eelnevatel harkudel osalenud, pakun välja, et kohati läheb liiklus vasakpoolseks, millest antakase märku orgunnijate poolt ja ka tavamõistusega tavasõitjad saavad aru, et harku metsas toimetavad just nüüd ja praegu miskid nummerdatud ratturid tiba vastuvoolu trajektoori pidi, kui tavauhtleja on harjunud sügama.. usu mind, tempo on niivõrd kiire, et tavasõitja saab paugust aru, et miski võidusõit toimub. Aga lõigu alguse kruusaalgus on ju reglementeeritud parempoolsest liiklusest, niiet seal ei saa mingit arusaamatust tekkida, võistlustrass hoiab end paremale äärele ja tava/igapäevane kulgevtrass vastu tulles samamoodi paremale servale.kalari kirjutas:..tagada kolmapäevakuliste ja muidusportlaste ohutuse kruusalõigul, alates stardist kuni kohani, kus rada metsa keerab
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.
Re: VIII Etapp 28.07.10 (Harku)
Videost paistab küll, et tegu on hiiglama mõnusa ja kiire rajaga. Peaks tulema põnev võistlus.
Kus kohas see hüpekas seal on, kas see esimene lai sild?
Kus kohas see hüpekas seal on, kas see esimene lai sild?
Re: VIII Etapp 28.07.10 (Harku)
Kruti video 15:29 peale_KRIS_ kirjutas:Videost paistab küll, et tegu on hiiglama mõnusa ja kiire rajaga. Peaks tulema põnev võistlus.
Kus kohas see hüpekas seal on, kas see esimene lai sild?
If everything's under control, you're going too slow!
Re: VIII Etapp 28.07.10 (Harku)
No see on juba päris suur hüpekas ja ilma maandumiseta Nii hull ma ka pole
Re: VIII Etapp 28.07.10 (Harku)
Iga hüpe lõppeb maandumisega! (sa ilmselt pead silmas maandumistrampliini või -nõlva).SHOXi kirjutas:... ja ilma maandumiseta
If everything's under control, you're going too slow!
Re: VIII Etapp 28.07.10 (Harku)
KaupoR kirjutas:Kruti video 15:29 peale_KRIS_ kirjutas:Videost paistab küll, et tegu on hiiglama mõnusa ja kiire rajaga. Peaks tulema põnev võistlus.
Kus kohas see hüpekas seal on, kas see esimene lai sild?
Ossa saab siis näha palju neid julgeid on
Re: VIII Etapp 28.07.10 (Harku)
Nali naljaks, kuid mõni kandiliste silmadega sõidumees võibki uimase peaga ootamatult sinna otsa sattuda, kuigi seda juba kaugelt näha._KRIS_ kirjutas:KaupoR kirjutas:Kruti video 15:29 peale_KRIS_ kirjutas:Videost paistab küll, et tegu on hiiglama mõnusa ja kiire rajaga. Peaks tulema põnev võistlus.
Kus kohas see hüpekas seal on, kas see esimene lai sild?
Ossa saab siis näha palju neid julgeid on
Re: VIII Etapp 28.07.10 (Harku)
Esimese ringi lõpu poole jõudsin arutleda, et tugev olen, sest sõitsin pievalt eest suurega, missiis et kett risti, ja järgmisel hetkel käisid jalad kiiresti-kiiresti ringi... esimene kord võistlusel ketist jagu saada, õnneks oli kuldne link käepärast ja vaatamata koba olemisele sain siiski mõningase ajakaduga uuesti rajale. Mida ma hakkasin mõtlema, et kolmapäevakute radade kvaliteet, õigemini vist raskusaste on nii palju tõusnud, et Harku ei eristunud enam, ehk siis oli üks paljudest, suur vihm oleks kindlasti värvi lisanud, aga enamus porimülkaid oli puiduga tugevdatud, seega rummuni muda poleks ka vihmaga olnud rohkem kui mõni meeter...
Seda vist ei saa nimnetada kriitikaks, aga tegelt see on vana tõde, et see pole alati hea, kui kõik on hea, tekib tüdimus, sest inimene otsib alati midagi paremat ja kui seda isegi sõnastada enam ei osata, siis on kuri karjas.
Seda vist ei saa nimnetada kriitikaks, aga tegelt see on vana tõde, et see pole alati hea, kui kõik on hea, tekib tüdimus, sest inimene otsib alati midagi paremat ja kui seda isegi sõnastada enam ei osata, siis on kuri karjas.
Ratas on minu hobi, mitte elu
Re: VIII Etapp 28.07.10 (Harku)
Maitse asi aga minu jaoks oli juurikaid liiga palju. Päris siiber sai neist. Sõidu ajal mõtlesin palju M/N12-14 sõitjatele - neile oli see rada hardcore. Ühena korraldajatest kujutan ette kui raske oleks seda teha aga sellise hard-core raja juures peaksime tulevikus kaaluma lastele alternatiivset rada - siin oli selleks tuhateede näol ise-enesest võimalus olemas.
Ühes teravas augus sain steereri otsaga hella kohta päris kõva paugu, no further comments ...
Ühes teravas augus sain steereri otsaga hella kohta päris kõva paugu, no further comments ...
If everything's under control, you're going too slow!
Re: VIII Etapp 28.07.10 (Harku)
Madal rehvirõhk ja tagaamort kindlustasid selle, et ei näinud juurikates enda jaoks mingit teemat, aga noortest ja algajatest oli tõesti kahju, sõidumõnuks seda kindlasti nimetada ei saa.KaupoR kirjutas:Maitse asi aga minu jaoks oli juurikaid liiga palju.
Ratas on minu hobi, mitte elu
Re: VIII Etapp 28.07.10 (Harku)
Juurikaid nägin palju aga ei tundnud ühtegi. Ehk oligi asi tagumises amordis
Igatahes rada oli mõnus, põnev ja vajas pidevalt tähelepanu. Mulle meeldis
Igatahes rada oli mõnus, põnev ja vajas pidevalt tähelepanu. Mulle meeldis
Re: VIII Etapp 28.07.10 (Harku)
Gunnar kirjutas:Madal rehvirõhk ja tagaamort kindlustasid selle, et ei näinud juurikates enda jaoks mingit teemat, aga noortest ja algajatest oli tõesti kahju, sõidumõnuks seda kindlasti nimetada ei saa.KaupoR kirjutas:Maitse asi aga minu jaoks oli juurikaid liiga palju.
Ega ta mõnus just polnud jah
Võistlusele lisas eriti vürtsi soojendusringil tehtud väike suplus laukas, kardan et ma olin ainuke, kes sellise vembuga hakkama sai?
Re: VIII Etapp 28.07.10 (Harku)
Nendel oli seal kindlasti raske ja jalastumis kohti samuti päris palju. Harkus on kahe raja tegemine võimalik, samuti ka Sakus, aga mujal läheb keeruliseks, kui mitte üldse võimatuks. Kindlasti mõtlemisaine korraldajatele.Gunnar kirjutas:aga noortest ja algajatest oli tõesti kahju, sõidumõnuks seda kindlasti nimetada ei saa.
Muidu oli tänane rada minu mätta otsast vaadatuna igati hea. Logistamisisu sai mõneks ajaks kuhjaga täidetud Ilm...mul oli nagu värskelt unest üles aetu tunne - selline tönts ja teravust polnud.
Re: VIII Etapp 28.07.10 (Harku)
Mulle ka rada meeldis, rajatähistus oli seekord väga hea, eksmis võimalus oli välistatud. Esimene ring olid juurikad ikka väga libedad kui tempo oli üleval. Esimene ratas libises kogu aeg. Järgmised ringid ei pannud seda enam tähele eks tempo oli ka jupp maad aeglasem.
Re: VIII Etapp 28.07.10 (Harku)
mul on üli hea meel, et seda kolmapäevaku sarja korraldatakse (esimene aasta osalen) üritustesari täpselt minu maitsele Tänud !
Re: VIII Etapp 28.07.10 (Harku)
Lisan veel raja raskusest noorsõitjatele - nimelt mul kodus praegu 2 poolsurnud selli (M14), kes oma 2 ringi küll ära sõitsid (jalutasid), kuid nende sõnul oli tegemist veel raskema rajaga, kui Kakumäel. Lisan veel, et Harku näol on tegemist nn.kodurajaga, mida enne võistlust sai ka läbisõidetud.
Juurikaid jah oli jube palju, kuid rada ju kõigil ühesugune.
Mind isiklikult tappis metsavahel valitsenud kuumus - mitte tuuleõhkugi. Tuule sai liikuma alles kruusasirgetel, sellepärast kiitus nende lisamise eest singlite vahele.
Juurikaid jah oli jube palju, kuid rada ju kõigil ühesugune.
Mind isiklikult tappis metsavahel valitsenud kuumus - mitte tuuleõhkugi. Tuule sai liikuma alles kruusasirgetel, sellepärast kiitus nende lisamise eest singlite vahele.
Re: VIII Etapp 28.07.10 (Harku)
ma arvan, et tempo saab ikka igaüks ise valida vastavalt võimetele. Kõik mis ei tapa teeb tugevamaks
Re: VIII Etapp 28.07.10 (Harku)
SHOXi: Läksid hüppesse ka siis?
Re: VIII Etapp 28.07.10 (Harku)
Osalesin kolmapäeva õhtuti toimunud rattavõistlustel viimati aastal 2001 - siis kui hr Idarand neid korraldas. Seekord siis esimene osalemine kolmapäevakul - igatahes kummardus korraldajatele! Korraldusliku poole pealt kõik tip-top, vähegi olulisemates kohtades mehitatud rajaturvad, kogu sarja loogika, ajavõtt ja vaba start mitme tunni jooksul - väga hea. Lisaks ajaliselt mitte liiga pikad distantsid - see on see mis osalejad kohale toob. Rada oli sõidutehnika meenutamise jaoks super (esimesel ringil õnnestus 3 käna panna, teistel juba jäin lõpuni püsti). Eks lastele ta raske oli - endalgi olid 10 ja 11 a plikad kaasas, kellest noorem peale tutvumisringi võistlemisest loobus) - aga samas ka selliseid radasid peab olema. Veelkord- tänud korraldajatele!
Re: VIII Etapp 28.07.10 (Harku)
Ei hakka pikemat analüüsi hetkel tegema, aga kiirelt vahele selle lasteringi teemale. Olin ise ka ühes punktis paigas mingist hetkest ja kohe huviga uurisin vanematelt ja lastelt, kuidas rada on.
Minu üheks ohvriks sai Steve Kümnik koos oma väikese poisiga, kellel ühekäiguline 12 tolliste ratastega pill. Poisil oli jäänud sõita viimane singel. Silmad särasid ja ta ütles vaid "Nüüd siis sõidame need viimased juurikad ära ja siis olen finishis". Isa kiitis takkas ja poiss läks killadi kolladi edasi.
Teine paar oli ema koos eelmisest vähe vanema tütrega. Ema kommentaar oli, et eelmisel etapil olid liiga rasked tõusud ja neile meeldib rohkem siin.
Mine võta kinni. Eks peakorraldajad otsustavad. Minul pole juurikate hävitamise vastu sellel rajal midagi
Minu üheks ohvriks sai Steve Kümnik koos oma väikese poisiga, kellel ühekäiguline 12 tolliste ratastega pill. Poisil oli jäänud sõita viimane singel. Silmad särasid ja ta ütles vaid "Nüüd siis sõidame need viimased juurikad ära ja siis olen finishis". Isa kiitis takkas ja poiss läks killadi kolladi edasi.
Teine paar oli ema koos eelmisest vähe vanema tütrega. Ema kommentaar oli, et eelmisel etapil olid liiga rasked tõusud ja neile meeldib rohkem siin.
Mine võta kinni. Eks peakorraldajad otsustavad. Minul pole juurikate hävitamise vastu sellel rajal midagi
Treeni vähe, aga kvaliteetselt!
http://www.ccrotamobilis.ee
http://www.ccrotamobilis.ee
Re: VIII Etapp 28.07.10 (Harku)
Ei siin juurikaid lattu tagasi viia pole küll vaja, toome ikka uusi sisse, siis järgmine aasta Harku 2011 jälle hea võtta. Ise sain alles nüüd sellel etapil kolmapäevakute jala valgeks. Aga jah, tänase sõidu märksõnad on juurikad, kuumas ilmas kehvalt liikuv mina ise ja head uuendused rajal. Uus avatud singel oma juurikalise ja kinnisõitmata pehme samblase põhjaga on päris ok, kokkuvõttes on rada parem kui eelmisel aastal.
Trehvämi Viimsõn!
Trehvämi Viimsõn!
Re: VIII Etapp 28.07.10 (Harku)
Kas Kakumäel vähe rohkem juurikaid polnud? Ma jätsin seal just seepärast peale 1. ringi katki sõidu, sest kõrvade vahel hakkas häire tööle, et ühele poole ei olnud jalga maha panna... Samas Harkus oli neid jalastumise kohti vähem...
Re: VIII Etapp 28.07.10 (Harku)
Ise sammuti seda rada sõitnud ennemgi kuid esimene ring suutsin ainult kukkuda ja kukkuda. Kindlasti oli süüdi ka unine pea, mis mõnusa unepealt otse rajale toimetati, sest 2. ja 3. ring tulid kindlamalt.
Aga rada tundus kuidagi eriti raske kohe.. Mõnus..
Aga rada tundus kuidagi eriti raske kohe.. Mõnus..
Re: VIII Etapp 28.07.10 (Harku)
Mis sa ise arvad See oli ikka natuke liig... A peale seda oli väike (tõsiselt väike) hüpekas veel sealt hüppasin küll meetrikese A lisaks raja keskel oli suurem kraav sealt alla minnes sai ka rattad natuke lahti maast_KRIS_ kirjutas:SHOXi: Läksid hüppesse ka siis?