I Mulgi Rattaralli 08.08.2010
Foorumi reeglid
Võistluste osaluste müügifoorum asub: viewforum.php?f=152
Võistluste osaluste müügifoorum asub: viewforum.php?f=152
I Mulgi Rattaralli 08.08.2010
Selleks, et niisketel augustikuu alguspäevadel maanteeratas roostepruuniks ei tõmbuks ja tihe karvastik sääri katvat päevitust varjutama ei kipuks, on Viljandi Rattaklubil kõigile huvilistele välja pakkuda võimalus olla osaliseks I Mulgi Rattarallil.
Registreerimine on avatud Sportinfos, sealt ka lisainfo. Neile, kes end suvisel ajal klaviatuurist ja kuvarist võimalikult kaugele tahavad hoida, on registreerimine avatud Viljandis Klubispordi kaupluses. Seal on ootamas ka pisike boonus: kui ostad endale sealt uue jalgratta, saad rattarallile TASUTA!
Lisaks infot veel PDF-failidena: Juhend ja Flaier+Rajakaart.
1 kuu enne võistlust tundub, et tuleb mulkide ja lätlaste omavaheline mõõduvõtt, aga hetkel veel 24 päeva eelregistreerimise lõpuni...
EJL litsentsiomanikele teadmiseks - tegemist on 2.kategooria võistlusega ja kõvematel tegijatel hea võimalus hooaja punktisaaki suurendada
Registreerimine on avatud Sportinfos, sealt ka lisainfo. Neile, kes end suvisel ajal klaviatuurist ja kuvarist võimalikult kaugele tahavad hoida, on registreerimine avatud Viljandis Klubispordi kaupluses. Seal on ootamas ka pisike boonus: kui ostad endale sealt uue jalgratta, saad rattarallile TASUTA!
Lisaks infot veel PDF-failidena: Juhend ja Flaier+Rajakaart.
1 kuu enne võistlust tundub, et tuleb mulkide ja lätlaste omavaheline mõõduvõtt, aga hetkel veel 24 päeva eelregistreerimise lõpuni...
EJL litsentsiomanikele teadmiseks - tegemist on 2.kategooria võistlusega ja kõvematel tegijatel hea võimalus hooaja punktisaaki suurendada
Re: I Mulgi Rattaralli 08.08.2010
Natuke infot lisaks:
AJALOOST
Tsitaat Tiit Lääne koostatu raamatust „120 aastat jalgrattasporti Eestis“:
Eriti pidulikuks kujunes 8.augustil 1893. aastal Viljandis korraldatud esimene jalgrattavõistlus. Ratturid läksid rongkäigus Käsitööliste Seltsist Tallinna tänaval praeguse bussijaama kohal asunud stardipaika. Esinduslik oli ka kohtunikepere eesotsas „otsuse“ (pea) kohtuniku linnapea M.Schöleriga. Sõideti Klaassepa kõrtsini ja tagasi – kokku 8 versta. Võistlejad lähetati kolmeminutiliste vahedega paarikaupa. Kümnest startinust võitis P.Hendrikson – tema aeg oli 18.20,0.“
RAJAKIRJELDUS (83 km profiil ja 38 km profiil)
Rattaralli trass on liikluseks avatud. Palume jälgida ajutisi liiklusmärke ja juhinduda rajaturvajate märguannetest.
Sportlastele ja aktiivsetele harrastajatele on raja kohta vaid 2 märkust. Esiteks ei ole rajal kurikuulsat Kõrgemäe tõusu ja teiseks arvas mullu Viljandis lipuvärvides särgi omanikuks saanud Taaramäe, et „Viljandi põksud sobivad Tombakule ja Pütsepale paremini“.
Ülejäänud huvilistele on lisaks rajakaardile ning profiilile lisada alljärgnev jutt.
38 km distantsi alguses on lauge tõus raudteeviaduktile, millele järgneb ligi 7 km allamäge sõitu. Siiski ei tasuks kergest minekust liialt tuhinasse sattuda, sest pärast Orikal tehtavat vasakpööret tuleb kaotatud 40 m kõrgus 3 kilomeetriga tagasi võidelda. Pika tõusu lõpus saab end kosutada Ekseko teeninduspunktis.
Rada pöörab nüüd vasakule ning paari kilomeetri pärast Viiratsi lähistel on kiirel laskumisel julgust rohkem tarvis kui jõudu. Jõudu tasub hoida Viiratsi alevikku suunduva küllaltki terava tõusu tarbeks. Juba mäe otsa jõudnuna ei ole tarvis tükk aega muretseda, sest järgnevad 7 km on lauskmaal ja kõige lõpuks on veel mõnus laskumine Nuiamäest. Viimased 10 kilomeetrit on kergelt vastumäge. Pärast Karula tuulikust möödumist on veel võimalik enne lõpuspurti korraks jalga puhata, et siis väärikalt ja rõõmsalt I Mulgi Rattaralli finišijoon ületada.
Madalaim punkt 55 m, kõrgeim 110 m, tõusumeetreid 170.
83 km distantsi alguses on lauge tõus raudteeviaduktile, millele järgneb ligi 7 km allamäge sõitu. Siiski ei tasuks kergest minekust liialt tuhinasse sattuda, sest pärast Orikal tehtavat vasakpööret tuleb kaotatud 40 m kõrgus 3 kilomeetriga tagasi võidelda. Pika tõusu lõpus saab end kosutada Ekseko teeninduspunktis.
Järgnevad veerandsada versta kulgeb mõnusalt vahelduva reljeefiga teedel ja loetud minutitega jäävad teele kenad ning sõbralikud Mulgimaa külad. Holstre rõõmustab silma järvega, Paistu kiriku kõrval haarab kohalik mulk tervituseks oma kaabu järele ja Loodis avaneb lummav vaade ürgorule.
40.kilomeetril ootab rattureid Orika teeninduspunkt ja seal pakutavat head-paremat on soovitatav maitseda, sest kuigi järgmise TP-ni on vaid 20 kilomeetrit, jäävad teele 3 pikka tõusu. Neist viimane peaks juba tuttav ette tulema
Rada pöörab nüüd vasakule ning paari kilomeetri pärast Viiratsi lähistel on kiirel laskumisel julgust rohkem tarvis kui jõudu. Jõudu tasub hoida Viiratsi alevikku suunduva küllaltki terava tõusu tarbeks. Juba mäe otsa jõudnuna ei ole tarvis tükk aega muretseda, sest järgnevad 7 km on lauskmaal ja kõige lõpuks on veel mõnus laskumine Nuiamäest. Viimased 10 kilomeetrit on kergelt vastumäge. Pärast Karula tuulikust möödumist on veel võimalik enne lõpuspurti korraks jalga puhata, et siis väärikalt ja rõõmsalt I Mulgi Rattaralli finišijoon ületada.
Madalaim punkt 55 m, kõrgeim 115 m, tõusumeetreid 420.
VAHEFINIŠID
Mulgi Rattaralli 83 km distantsil on 3 vahefinišit: 14.km, 51.km ja 79. km. Iga vahefiniši neljale esimesele jagatakse punkte vastavalt 6-4-2-1. Aktiivseim rattur selgitatakse vahefinišites kogutud punktide liitmise teel. Võrdsete punktide korral on aktiivseim parema lõpukoha saanud rattur.
AJALOOST
Tsitaat Tiit Lääne koostatu raamatust „120 aastat jalgrattasporti Eestis“:
Eriti pidulikuks kujunes 8.augustil 1893. aastal Viljandis korraldatud esimene jalgrattavõistlus. Ratturid läksid rongkäigus Käsitööliste Seltsist Tallinna tänaval praeguse bussijaama kohal asunud stardipaika. Esinduslik oli ka kohtunikepere eesotsas „otsuse“ (pea) kohtuniku linnapea M.Schöleriga. Sõideti Klaassepa kõrtsini ja tagasi – kokku 8 versta. Võistlejad lähetati kolmeminutiliste vahedega paarikaupa. Kümnest startinust võitis P.Hendrikson – tema aeg oli 18.20,0.“
RAJAKIRJELDUS (83 km profiil ja 38 km profiil)
Rattaralli trass on liikluseks avatud. Palume jälgida ajutisi liiklusmärke ja juhinduda rajaturvajate märguannetest.
Sportlastele ja aktiivsetele harrastajatele on raja kohta vaid 2 märkust. Esiteks ei ole rajal kurikuulsat Kõrgemäe tõusu ja teiseks arvas mullu Viljandis lipuvärvides särgi omanikuks saanud Taaramäe, et „Viljandi põksud sobivad Tombakule ja Pütsepale paremini“.
Ülejäänud huvilistele on lisaks rajakaardile ning profiilile lisada alljärgnev jutt.
38 km distantsi alguses on lauge tõus raudteeviaduktile, millele järgneb ligi 7 km allamäge sõitu. Siiski ei tasuks kergest minekust liialt tuhinasse sattuda, sest pärast Orikal tehtavat vasakpööret tuleb kaotatud 40 m kõrgus 3 kilomeetriga tagasi võidelda. Pika tõusu lõpus saab end kosutada Ekseko teeninduspunktis.
Rada pöörab nüüd vasakule ning paari kilomeetri pärast Viiratsi lähistel on kiirel laskumisel julgust rohkem tarvis kui jõudu. Jõudu tasub hoida Viiratsi alevikku suunduva küllaltki terava tõusu tarbeks. Juba mäe otsa jõudnuna ei ole tarvis tükk aega muretseda, sest järgnevad 7 km on lauskmaal ja kõige lõpuks on veel mõnus laskumine Nuiamäest. Viimased 10 kilomeetrit on kergelt vastumäge. Pärast Karula tuulikust möödumist on veel võimalik enne lõpuspurti korraks jalga puhata, et siis väärikalt ja rõõmsalt I Mulgi Rattaralli finišijoon ületada.
Madalaim punkt 55 m, kõrgeim 110 m, tõusumeetreid 170.
83 km distantsi alguses on lauge tõus raudteeviaduktile, millele järgneb ligi 7 km allamäge sõitu. Siiski ei tasuks kergest minekust liialt tuhinasse sattuda, sest pärast Orikal tehtavat vasakpööret tuleb kaotatud 40 m kõrgus 3 kilomeetriga tagasi võidelda. Pika tõusu lõpus saab end kosutada Ekseko teeninduspunktis.
Järgnevad veerandsada versta kulgeb mõnusalt vahelduva reljeefiga teedel ja loetud minutitega jäävad teele kenad ning sõbralikud Mulgimaa külad. Holstre rõõmustab silma järvega, Paistu kiriku kõrval haarab kohalik mulk tervituseks oma kaabu järele ja Loodis avaneb lummav vaade ürgorule.
40.kilomeetril ootab rattureid Orika teeninduspunkt ja seal pakutavat head-paremat on soovitatav maitseda, sest kuigi järgmise TP-ni on vaid 20 kilomeetrit, jäävad teele 3 pikka tõusu. Neist viimane peaks juba tuttav ette tulema
Rada pöörab nüüd vasakule ning paari kilomeetri pärast Viiratsi lähistel on kiirel laskumisel julgust rohkem tarvis kui jõudu. Jõudu tasub hoida Viiratsi alevikku suunduva küllaltki terava tõusu tarbeks. Juba mäe otsa jõudnuna ei ole tarvis tükk aega muretseda, sest järgnevad 7 km on lauskmaal ja kõige lõpuks on veel mõnus laskumine Nuiamäest. Viimased 10 kilomeetrit on kergelt vastumäge. Pärast Karula tuulikust möödumist on veel võimalik enne lõpuspurti korraks jalga puhata, et siis väärikalt ja rõõmsalt I Mulgi Rattaralli finišijoon ületada.
Madalaim punkt 55 m, kõrgeim 115 m, tõusumeetreid 420.
VAHEFINIŠID
Mulgi Rattaralli 83 km distantsil on 3 vahefinišit: 14.km, 51.km ja 79. km. Iga vahefiniši neljale esimesele jagatakse punkte vastavalt 6-4-2-1. Aktiivseim rattur selgitatakse vahefinišites kogutud punktide liitmise teel. Võrdsete punktide korral on aktiivseim parema lõpukoha saanud rattur.
Re: I Mulgi Rattaralli 08.08.2010
Kutse on ahvatlev, tuleb tunnistada! Rada tundub ilus ja huvitav, tahaks proovida küll. Aga võhik-nohik-algaja küsib igaks juhuks: kas seni ainult uhkes üksinduses kulgenud märgade kõrvatagustega tervisesportlasel tasub pikale rajale trügida? Või on see mõeldud ainult proffide mõõduvõtmiseks?
Re: I Mulgi Rattaralli 08.08.2010
Oleneb muidugi sellest, kustmaalt kellegi jaoks tervisesport algab või lõpeb. Niipalju võin öelda, et lühema otsa sõitsin ise +32 kraadises palavuses läbi ja see ei tohiks mitte kellelegi üle jõu käia (sel aastal kokku siis 150 sõidu-, mitte treengkilomeetrit ).Kofipoiss kirjutas:Kutse on ahvatlev, tuleb tunnistada! Rada tundub ilus ja huvitav, tahaks proovida küll. Aga võhik-nohik-algaja küsib igaks juhuks: kas seni ainult uhkes üksinduses kulgenud märgade kõrvatagustega tervisesportlasel tasub pikale rajale trügida? Või on see mõeldud ainult proffide mõõduvõtmiseks?
Re: I Mulgi Rattaralli 08.08.2010
Sain osalise vastuse juhendist - profid lähevad esimeses grupis ees minema, mis tähendab, et neil ma jalus tolgendada õnneks ei saa. Usun, et see 83 km rada on mulle enam-vähem läbitav. Küsimus tuli pigem sellest, et ma pole kunagi varem grupisõitu teinud.
Re: I Mulgi Rattaralli 08.08.2010
Loe see läbi ... http://www.hobisport.ee/index.php?optio ... 56&lang=et
... ehk siis tähelepanelikkust vaja grupis ja vältida äkilisi liigutusi ja kindlasti arvestada teistega. Ja tagumistes gruppides on üldiselt asi rahulikum. Ise sõitsin kahh esimese maantesõidu sel kevadel ja nüüdseks tunnen ennast grupis juba suht mugavalt.
... ehk siis tähelepanelikkust vaja grupis ja vältida äkilisi liigutusi ja kindlasti arvestada teistega. Ja tagumistes gruppides on üldiselt asi rahulikum. Ise sõitsin kahh esimese maantesõidu sel kevadel ja nüüdseks tunnen ennast grupis juba suht mugavalt.
Re: I Mulgi Rattaralli 08.08.2010
Aktiivseimale ratturile paneb OÜ Pinska välja rahalise auhinna, mis võrdub "kogutud punktid x 100 EEK"!
Aktiivseima ratturi selgitamise reeglid on järgmised:
Mulgi Rattaralli 83 km distantsil on 3 vahefinišit: 14.km, 51.km ja 79. km. Iga vahefiniši neljale esimesele jagatakse punkte vastavalt 6-4-2-1. Aktiivseim rattur selgitatakse vahefinišites kogutud punktide liitmise teel. Võrdsete punktide korral on aktiivseim parema lõpukoha saanud rattur.
Aktiivseima ratturi selgitamise reeglid on järgmised:
Mulgi Rattaralli 83 km distantsil on 3 vahefinišit: 14.km, 51.km ja 79. km. Iga vahefiniši neljale esimesele jagatakse punkte vastavalt 6-4-2-1. Aktiivseim rattur selgitatakse vahefinišites kogutud punktide liitmise teel. Võrdsete punktide korral on aktiivseim parema lõpukoha saanud rattur.
Re: I Mulgi Rattaralli 08.08.2010
Seda siis eliidi sõidus? Sepikute sõidus võistledakse ikka ainult finishi peale?seiko kirjutas:Aktiivseimale ratturile paneb OÜ Pinska välja rahalise auhinna, mis võrdub "kogutud punktid x 100 EEK"!
Re: I Mulgi Rattaralli 08.08.2010
Ülimalt positiivne on näha, et järjest rohkem uusi mnt võistlusi korraldatakse. Eestist saab järjest parem rattamaa
Re: I Mulgi Rattaralli 08.08.2010
Palusin mullu Viljandis toimunud EMVlt 2 meistrimedalit korjanud Vaderil kommenteerida Mulgi Rattaralli profiili:
Mulgimaa on nati sarnane Otepää kandile ja seega osalejad ei peaks kartma suuri sirgeid ja ebahuvitavaid teid. Seega, kes pelgab küljekat, siis seda on kindlasti vähem kui mujal, kuid kui tuul on, siis lühemaid lagedaid alasid ei tasu unustada. Muidu ega Viljandis midagi üleloomulikult rasket pole, ilus kuppelmaastik ja mõnusad väikesed teed võiksid just rahvast rallile kutsuda. Mulle endale meeldisid just väiksemad teed mida ma ise polnud elus varem sõitnudki.
Küsimusele, et kas näiteks naised peaks pelgama 83 km distantsi, vastas ta nii:
Naised peaksid kartma vaid seda, et leiavad võistluselt endale ilusa sileda säärega mehe.
Veel haiget tegevale kannakõõlusele viidates ta oma osavõtus väga kindel polnud, aga 100%-list "ei"-sõna ka ei öelnud. Kolmapäeva õhtuni on ju tegelikult veel natuke aega kah
Mulgimaa on nati sarnane Otepää kandile ja seega osalejad ei peaks kartma suuri sirgeid ja ebahuvitavaid teid. Seega, kes pelgab küljekat, siis seda on kindlasti vähem kui mujal, kuid kui tuul on, siis lühemaid lagedaid alasid ei tasu unustada. Muidu ega Viljandis midagi üleloomulikult rasket pole, ilus kuppelmaastik ja mõnusad väikesed teed võiksid just rahvast rallile kutsuda. Mulle endale meeldisid just väiksemad teed mida ma ise polnud elus varem sõitnudki.
Küsimusele, et kas näiteks naised peaks pelgama 83 km distantsi, vastas ta nii:
Naised peaksid kartma vaid seda, et leiavad võistluselt endale ilusa sileda säärega mehe.
Veel haiget tegevale kannakõõlusele viidates ta oma osavõtus väga kindel polnud, aga 100%-list "ei"-sõna ka ei öelnud. Kolmapäeva õhtuni on ju tegelikult veel natuke aega kah
Re: I Mulgi Rattaralli 08.08.2010
Paganama kahju, et TRUM ja MRR ühele päevale langevad, oleks hea võimalus tuurimehega ühel joonel olla (vähemalt kuni stardipaugu kõlamiseni).
If everything's under control, you're going too slow!
Re: I Mulgi Rattaralli 08.08.2010
Osavõtjatele nii palju teadmiseks, et remondis olev Kuudeküla sild 72.km (lühemal distantsil 27.km) ei ole veel lõplikult valmis. Enne ja pärast silda on ca 30-40 m tihendatud killustikuga ala, kus vähemalt maanteerattaga tuleks ettevaatlik olla.
Re: I Mulgi Rattaralli 08.08.2010
Täiega mõngel sõit ja rajakorraldus. Saatuslikuks sai räme kuumus, mis kuskil 30km endast hakkas jälgi jätma. Kodust välja minnes näitas mu termomeeter 40 C. Aga hea võistlus oli!
Täname korraldust
Täname korraldust
Re: I Mulgi Rattaralli 08.08.2010
Kommentaator oli ainult allapoole igasugust arvestust...
Re: I Mulgi Rattaralli 08.08.2010
Tänan kahh korraldajaid suve esimese haamri eest Kommentaatorit ei oska kommenteerida, sõidu ajal ei olnud jahh teist väga kuulda. Natukene kriitikat ka mõningate 100+ numbriga võistlejate suhtes kes esimeses grupis startisid. Võlgnete mulle minuti
Tervitades 105.
Tervitades 105.
Re: I Mulgi Rattaralli 08.08.2010
---Matu kirjutas:Kommentaator oli ainult allapoole igasugust arvestust...
Re: I Mulgi Rattaralli 08.08.2010
Keegi on pilte ka üles laadinud:
http://nagi.ee/photos/rattaklubi/sets/279149/?init=12
http://nagi.ee/photos/rattaklubi/sets/279149/?init=12
Anna nüüd ketile valu!