MTB rummud
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
MTB rummud
Praegu on ees mingi Joyteh rumm. Too on ilmselt väga low end,
aga enne kui paremat pole proovinud, ei oska ju võrrelda
Kui suur vahe oleks LX või XT esirummuga või SRAM7 esirummuga?
Jutt siis ketaspidurita variantidest.
Nagu aru saan, siis 36 kodaraga on parem kui 32 kodaraga.
Niiet jutt 36 kodaraga variatidest.
Veidi sarnast juttu:
viewtopic.php?t=2153&highlight=mavic
Seal mainiti ka ONYXit kui head varianti.
Samas http://www.mtbr.com/reviews/Hub/product_22045.shtml põhjal küll vaimustust ei tekkinud.
aga enne kui paremat pole proovinud, ei oska ju võrrelda
Kui suur vahe oleks LX või XT esirummuga või SRAM7 esirummuga?
Jutt siis ketaspidurita variantidest.
Nagu aru saan, siis 36 kodaraga on parem kui 32 kodaraga.
Niiet jutt 36 kodaraga variatidest.
Veidi sarnast juttu:
viewtopic.php?t=2153&highlight=mavic
Seal mainiti ka ONYXit kui head varianti.
Samas http://www.mtbr.com/reviews/Hub/product_22045.shtml põhjal küll vaimustust ei tekkinud.
Shimano (üldse koonusrummud) on nigu on. Kui saad käe vahel keerutada laagritel ratast ja siis shimano koonusrummul ratast on vahe selgelt tuntav. LX ja XT rummu vahe on minimaalne (veerevus). Deore on veidi kehvem. Just koonuse pinna töötlus on "odavam"
Niiet kui vähegi võimalik siis kasutage laagritel rumme. Reeglina on laagrid standardmõõdus ja vahetatavad.
Niiet kui vähegi võimalik siis kasutage laagritel rumme. Reeglina on laagrid standardmõõdus ja vahetatavad.
Ma arvan, et ta pidas silmas seda, et kuulid on üsna lahtiselt ja rummu ning eksentriku vahel. Kui rumm kulub, siis vaja uus rumm. Laager oleks kuulid koos pindadega, mille vastu veereda ja koos laagri vahetamisega saaks ka uued veeremispinnad.Rainer Kuhi kirjutas: Kas siis koonusrummudel polegi laagreid? Või mida sa selle laagri all silmas pead?
shimano ise väidab siiani et koonusel jooks veereb paremini kui laagritel. sellepärast on ka uued xtr rummud koonustel. need tehti 2003 ümber kuna eelmine mudel oli liiga raske ja prod ei tahtnud neid võistlustel alla panna.UrmasL kirjutas:Shimano (üldse koonusrummud) on nigu on. Kui saad käe vahel keerutada laagritel ratast ja siis shimano koonusrummul ratast on vahe selgelt tuntav. LX ja XT rummu vahe on minimaalne (veerevus). Deore on veidi kehvem. Just koonuse pinna töötlus on "odavam"
Niiet kui vähegi võimalik siis kasutage laagritel rumme. Reeglina on laagrid standardmõõdus ja vahetatavad.
üldiselt on shimano rummud kõik rasked ja ise endale neid ei valiks. teisalt paneb jälle muude tootjate juppide saadavus piirid ette., aga ka see hakkab paranema vaikselt. race face juba liigub siinmail ja ise lappasin velo+ FSA kataloogi kus igasugu toredaid tooteid sees.
Milline oleks parima hinna/veerevuse suhtega esirumm
DT SWISS ONYX ~31Euro - 167g
shimi LX ~15E - 205g
shimi XT ~ 25E - 150g
Et xt ja lx on täpselt sama tööpõhimõttega, millest see suur hinna- ja kaaluvahe? Kas kestast? Millest tuleb parem veerevus, koonused näiteks 510 ja 750 mudelitel samad!
Ja kas ONYX hooldusega eestis rattapoed jänni ei jää? Või on neid sama kerge kodus hooldada nagu shimigi?
Koonuse veerevust mõjutab enda kogemusest väga see, kui kõvasti pingutada kiirkinnitust, laagrite puhul vist seda probleemi ei tohiks olla, et miskit liialt kinni tõmbad.
DT SWISS ONYX ~31Euro - 167g
shimi LX ~15E - 205g
shimi XT ~ 25E - 150g
Et xt ja lx on täpselt sama tööpõhimõttega, millest see suur hinna- ja kaaluvahe? Kas kestast? Millest tuleb parem veerevus, koonused näiteks 510 ja 750 mudelitel samad!
Ja kas ONYX hooldusega eestis rattapoed jänni ei jää? Või on neid sama kerge kodus hooldada nagu shimigi?
Koonuse veerevust mõjutab enda kogemusest väga see, kui kõvasti pingutada kiirkinnitust, laagrite puhul vist seda probleemi ei tohiks olla, et miskit liialt kinni tõmbad.
Viimati muutis Gunnar, 19. 06. 2004. 17:45, muudetud 1 kord.
Pigista ikka rahakotti natuke ja võta ONYX'id.Gunnar kirjutas:Milline oleks parima hinna/veerevuse suhtega esirumm
DT SWISS ONYX ~31Euro - 167g
shimi LX ~15E - 205g
shimi XT ~ 25E - 150g
Need täislaagritel ja KINDLALT paremad, kui Shimi omad. Laagrite kohta võidakse Sulle poes tõesti öelda, et ei ole ja ei tule ja saagi tellide, kuid laagrite maaletoojate käest saad 99,9% vajadusel uued laagrid. Oma Ritchey WCS jooksule sain laagri Peterburi mnt. Rollmerist.
Selle koonuslaagri veerevus on selline suhteline. Pinguta koonust 10 kraadi rohkem kui vaja ja veerevusest pole mõtet rääkida. Lisaks meedlib Shimano rummudel minu kogemusel vähemalt ennast ise lahti krudida aeg ajalt (kogemus LX-ga). JA viimasena ja kõige olulisemana - sügisel ja kevadel on vaatamata kehavdele ilmadele muudki teha kui rumme puhastada...tarmo kirjutas: shimano ise väidab siiani et koonusel jooks veereb paremini kui laagritel. sellepärast on ka uued xtr rummud koonustel. need tehti 2003 ümber kuna eelmine mudel oli liiga raske ja prod ei tahtnud neid võistlustel alla panna.
üldiselt on shimano rummud kõik rasked ja ise endale neid ei valiks. teisalt paneb jälle muude tootjate juppide saadavus piirid ette., aga ka see hakkab paranema vaikselt. race face juba liigub siinmail ja ise lappasin velo+ FSA kataloogi kus igasugu toredaid tooteid sees.
Porter Lifts Your Ranking
kui juba rummudele jutt läks, siis kas kellegil on kogemusi või keego oskab hinnangu anda pointi rummudele. Ehk siis täpsemalt: http://www.bike-box.de/NabenPoint.html ja sealt 2 esimest.
minule vastas kunag1 2001. aastal see poepidaja niiviisi:oi kirjutas:kui juba rummudele jutt läks, siis kas kellegil on kogemusi või keego oskab hinnangu anda pointi rummudele. Ehk siis täpsemalt: http://www.bike-box.de/NabenPoint.html ja sealt 2 esimest.
Hi
There are much better hubs (Shimano, Hügi etc.) at the same price on the
market than Point-branded Kun Teng hubs.
Regards,
M. Szabo
Mul nüüd sama mure - WCS rummuga sõidetud 1700 km ja juba tugev loks sees .Rivo kirjutas:Laagrite kohta võidakse Sulle poes tõesti öelda, et ei ole ja ei tule ja saagi tellide, kuid laagrite maaletoojate käest saad 99,9% vajadusel uued laagrid. Oma Ritchey WCS jooksule sain laagri Peterburi mnt. Rollmerist.
Ineternetist infot otsides sattusin sellisethread-i peale, kus tuleb välja, et selles rummus kasutatakse mingeid eriti viletsaid ja ebastandardseid (15x26x7) laagreid made in China . Jutt käib just tagumisest rummust, esimene pidi enam-vähem olema.
Helistasin täna sinna Rollmerisse ja sealt öeldi, et neilt on ka varem otsitud 15x26x7 mõõtudega laagrit, aga kuna on tegemist ebastandardsete mõõtudega, siis neil ega ka arvavasti kellelgi teisel maaletoojal selliseid pakkuda ei ole. Standardne mõõt oleks 15x28x7. Käisin täna ka Paldiski mnt.-l Alas-Kuulis ja seal ei osatud laagri pealt üles kirjutatud numbri(15267-2RS) ja 15x26x7 mõõdu järgi midagi pakkuda .
Balti Laager pakkus laagrit 15x25x7 ja väitis samuti, et seda 15x26x7 ei saa ilmselt kuskilt.
Mida teha
No kui pappi nagu muda, siis võta aga.Jaanus kirjutas:Kui jutt juba rummudele läks siis küsiks ka - mida arvata Chris Kingi rummudest?
Endal on ka varsti valik ees...
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
ma arvan, et meie riigis pole inimest kes annaks sulle vastuse sellele küsimusele. kingiga sõitjaid tean ainult ühte siinmail. 240-ga sõitjaid on rohkem ja mõni äkki ütlebki kas midagi on juhtunud, kuid kingiga võrdlusmomenti ei tekita keegi. loe parem välismaa foorumeid.Jaanus kirjutas:Aga kuidas ta kvaliteedilt võrreldes DT Swissi 240s'ga on?
niipalju võrdlusest et mina kingi ei võtaks,tarmo kirjutas:ma arvan, et meie riigis pole inimest kes annaks sulle vastuse sellele küsimusele. kingiga sõitjaid tean ainult ühte siinmail. 240-ga sõitjaid on rohkem ja mõni äkki ütlebki kas midagi on juhtunud, kuid kingiga võrdlusmomenti ei tekita keegi. loe parem välismaa foorumeid.Jaanus kirjutas:Aga kuidas ta kvaliteedilt võrreldes DT Swissi 240s'ga on?
minu kõrvad seda tirri pirinat välja ei kannataks
Ega ma ei mäleta küll laagri mõõtmeid, mis minu WCS rummule läksid, aga abi sain Rollmerist. Võibolla Sul mingi teise aasta toodang ja sealt ka vahe mõõtudes. Ja vahetada lasin kah, mingi tagumise laagri (oli vist see, mis tirrist teisele poole jääb)Peeter kirjutas:Mul nüüd sama mure - WCS rummuga sõidetud 1700 km ja juba tugev loks sees .
Ineternetist infot otsides sattusin sellisethread-i peale, kus tuleb välja, et selles rummus kasutatakse mingeid eriti viletsaid ja ebastandardseid (15x26x7) laagreid made in China . Jutt käib just tagumisest rummust, esimene pidi enam-vähem olema.
Helistasin täna sinna Rollmerisse ja sealt öeldi, et neilt on ka varem otsitud 15x26x7 mõõtudega laagrit, aga kuna on tegemist ebastandardsete mõõtudega, siis neil ega ka arvavasti kellelgi teisel maaletoojal selliseid pakkuda ei ole. Standardne mõõt oleks 15x28x7. Käisin täna ka Paldiski mnt.-l Alas-Kuulis ja seal ei osatud laagri pealt üles kirjutatud numbri(15267-2RS) ja 15x26x7 mõõdu järgi midagi pakkuda .
Balti Laager pakkus laagrit 15x25x7 ja väitis samuti, et seda 15x26x7 ei saa ilmselt kuskilt.
Mida teha
A suudad sa endale vaiksel surinal töötavat Shopperit ette kujutada. Ega eriti küll mitte. Eks sama ka CK rummudegagi - pirin käib asja juurde, ilma pilku peale viskamata asi selge, mis rummuga tegu.Rom kirjutas: niipalju võrdlusest et mina kingi ei võtaks,
minu kõrvad seda tirri pirinat välja ei kannataks
no mis seal ikka ette kujutada, V12, silindri läbimõõt 3cm ja suriseb mis hirmus (sõidavad mul sii aegajalt 2 mingit väikest shopperimoodiRivo kirjutas:...
A suudad sa endale vaiksel surinal töötavat Shopperit ette kujutada. Ega eriti küll mitte..........
asjad,hääle järgi 250cm2, ja tüübid käivad kusagil kalal ja näevad
ehedad "punnvõrrimehed" välja.)
aga huvitav kas CK jääb ikka CK -ks kui sõita originaal laagrid kutuks
ning vahetada need SKF omade vastu