scott 2004
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
scott 2004
võtsin pildid maha kuna enam nii aktuaalne pole ja scottusa kodulehel juba sama inf väljas
Viimati muutis UrmasL, 21. 10. 2003. 11:22, muudetud 1 kord.
http://www.fraserscycles.com.au/Mountai ... _Scott.htm
seal muud mudelid kah;)
---e---
ma viskasin aint lingi, kus on pildid uutest mudelitest, scotil ongi kirved hinnad, nimi maksab juba ise hunniku raha. kui sul mitukymmend kilo raha ratta alla panna ple siis ei saa sealt midagi erilist
seal muud mudelid kah;)
---e---
ma viskasin aint lingi, kus on pildid uutest mudelitest, scotil ongi kirved hinnad, nimi maksab juba ise hunniku raha. kui sul mitukymmend kilo raha ratta alla panna ple siis ei saa sealt midagi erilist
Viimati muutis Rattur, 05. 09. 2003. 23:05, muudetud 1 kord.
Kuidagi eriti kirved hinnad on seal. Loodan, et nad siin nii palju maksma ei hakka.Rattur kirjutas:http://www.fraserscycles.com.au/Mountai ... _Scott.htm
seal muud mudelid kah;)
- Väntan visaduse levialas -
Need on Austraalia dollarid, aga jah ikkagi on kallivõitu.surfar kirjutas:Kuidagi eriti kirved hinnad on seal. Loodan, et nad siin nii palju maksma ei hakka.Rattur kirjutas:http://www.fraserscycles.com.au/Mountai ... _Scott.htm
seal muud mudelid kah;)
- 5TH ELEMENT
- Rattur
- Postitusi: 250
- Liitunud: 07. 04. 2003. 01:22
kuramuse ilusad rattad ikka, eriti need esimesed 2:) disaini seisukohast kehtib jälle tõdemus-less is more.
ja ülla-ülla, scottil on tõesti vist ainult mõned üksikud eksemplarid ketastega ja nüüd koguni mitu kõrgema klassi ratast nendega-jällegi võib tõdeda, et ketaste eest ei pääse;P
aga tahtsin küsida, et miks scotti nii palju kirutakse just tõsisemate sõitjate poolt? kas ainult sellepärast, et neid eestis algusaegadel nii palju oli ja rahvas muid firmasid ei teadnudki ning ainuüksi scotti nime mainimisest piisas, et ratas oleks kui kullast valatud või on nad tõesti kehva raamigeomeetria jm omaduste ning komponentidega?
pean silmas just ikka neid kesk-kõrgema klassi rattaid al. ca 15-20k.
samas olen ise ka tähele pannud, et ka kallimatel scottidel on pisiasjad (nt sadul, sadulapost, lenks, stem jne) scotti enda tooted ja mitte just eriti head aga just nende arvelt hoiavad ju ka muud firmad kokku? sest tähtsaimad on ikkagi raam/amort/jooksud jne. st tootja juba arvestab, et vähegi teadlikum ostja vahetab need aja jooksul niikuinii välja ning tavaostja ei saa niikuinii midagi aru ning ei hakata selle pärast tihedas konkurentsis hindu päris lakke ka ajama.
või mis te asjast arvate?
PS! kuna siis 2004 rattad eestisse võiks tulla või kuna tavaliselt uus kaup müüki on tulnud? aasta lõpus (dets.) vist juba? samas, alguses on hinnad vist ikka megakrõbedad:(
ja ülla-ülla, scottil on tõesti vist ainult mõned üksikud eksemplarid ketastega ja nüüd koguni mitu kõrgema klassi ratast nendega-jällegi võib tõdeda, et ketaste eest ei pääse;P
aga tahtsin küsida, et miks scotti nii palju kirutakse just tõsisemate sõitjate poolt? kas ainult sellepärast, et neid eestis algusaegadel nii palju oli ja rahvas muid firmasid ei teadnudki ning ainuüksi scotti nime mainimisest piisas, et ratas oleks kui kullast valatud või on nad tõesti kehva raamigeomeetria jm omaduste ning komponentidega?
pean silmas just ikka neid kesk-kõrgema klassi rattaid al. ca 15-20k.
samas olen ise ka tähele pannud, et ka kallimatel scottidel on pisiasjad (nt sadul, sadulapost, lenks, stem jne) scotti enda tooted ja mitte just eriti head aga just nende arvelt hoiavad ju ka muud firmad kokku? sest tähtsaimad on ikkagi raam/amort/jooksud jne. st tootja juba arvestab, et vähegi teadlikum ostja vahetab need aja jooksul niikuinii välja ning tavaostja ei saa niikuinii midagi aru ning ei hakata selle pärast tihedas konkurentsis hindu päris lakke ka ajama.
või mis te asjast arvate?
PS! kuna siis 2004 rattad eestisse võiks tulla või kuna tavaliselt uus kaup müüki on tulnud? aasta lõpus (dets.) vist juba? samas, alguses on hinnad vist ikka megakrõbedad:(
Käisin eile oma ratta hoolduse pärast Pirta Hawais ja teate, mida ma seal nägin- uued Scott'i, need samad 2004 aasta mudelid, mille pildid ülal toodud on, näidised saabusid5TH ELEMENT kirjutas:kuramuse ilusad rattad ikka, eriti need esimesed 2:) disaini seisukohast kehtib jälle tõdemus-less is more.
ja ülla-ülla, scottil on tõesti vist ainult mõned üksikud eksemplarid ketastega ja nüüd koguni mitu kõrgema klassi ratast nendega-jällegi võib tõdeda, et ketaste eest ei pääse;P
aga tahtsin küsida, et miks scotti nii palju kirutakse just tõsisemate sõitjate poolt? kas ainult sellepärast, et neid eestis algusaegadel nii palju oli ja rahvas muid firmasid ei teadnudki ning ainuüksi scotti nime mainimisest piisas, et ratas oleks kui kullast valatud või on nad tõesti kehva raamigeomeetria jm omaduste ning komponentidega?
pean silmas just ikka neid kesk-kõrgema klassi rattaid al. ca 15-20k.
samas olen ise ka tähele pannud, et ka kallimatel scottidel on pisiasjad (nt sadul, sadulapost, lenks, stem jne) scotti enda tooted ja mitte just eriti head aga just nende arvelt hoiavad ju ka muud firmad kokku? sest tähtsaimad on ikkagi raam/amort/jooksud jne. st tootja juba arvestab, et vähegi teadlikum ostja vahetab need aja jooksul niikuinii välja ning tavaostja ei saa niikuinii midagi aru ning ei hakata selle pärast tihedas konkurentsis hindu päris lakke ka ajama.
või mis te asjast arvate?
PS! kuna siis 2004 rattad eestisse võiks tulla või kuna tavaliselt uus kaup müüki on tulnud? aasta lõpus (dets.) vist juba? samas, alguses on hinnad vist ikka megakrõbedad:(
No täitsa p.. kui ilusad ja mõnusad rattad, eriti see punane (Racing)
Ja käiguvahetus käib mõnusalt- see on viidud pidurihoova peale, tõmbad enda poole, on pidur, lükad alla või üles, on käiguvahetaja (põhimõtteliselt sama, mis ammu juba mnt ratastel). Pilti ma kahjuks ei leidnud. Ketaspiduriga jooksude asemel saab ka tavalisi, st. võid panna ka V-pidurid, kuid ketas ikka kuidagi ei istu.
Eile osteti üks näidis laksti juba ära
Nii, et kui tahate neid näda, siis peate kiirustama.
Kusjuures ka Sigvard oli eile seal neid uudistamas...ei tea kas ta tahab Merida maha jätta vä
Painutan nii kuis jaksan
käisn ka seal eile, grisha demos mulle seda amorti. vajutad amorti - jäik mis jäik, lukus. põrutad esiotsa vastu maad korra - amort käib nagu peab. ajas ikka suu vesiseks küll hind aga ei aja suud vesiseks, eeldatavalt 14 -15k.Jack kirjutas:Hawaiis on 2004 musta värvi Team Issue-l ees Fox'i isemõtlev amort.
asi siis nagu specialized epic'u taguots...sellisega võib tegelt ikka päris hea sõita olla...ilmselt saab ka kiiremini edasi kui asi ikka töötab korralikult...tarmo kirjutas:käisn ka seal eile, grisha demos mulle seda amorti. vajutad amorti - jäik mis jäik, lukus. põrutad esiotsa vastu maad korra - amort käib nagu peab. ajas ikka suu vesiseks küll hind aga ei aja suud vesiseks, eeldatavalt 14 -15k.Jack kirjutas:Hawaiis on 2004 musta värvi Team Issue-l ees Fox'i isemõtlev amort.
2004a rattad on Scotti kodukal väljas
http://scottusa.com/category.php?UID=686
Igatahes väga põnev, uhh! ;)
Ketaspidurid kõigil, välja arvatud kõige odavam expert racing, samuti on Rock Shox üle parda visatud, asemel on Manitou ja FOX :)
http://scottusa.com/category.php?UID=686
Igatahes väga põnev, uhh! ;)
Ketaspidurid kõigil, välja arvatud kõige odavam expert racing, samuti on Rock Shox üle parda visatud, asemel on Manitou ja FOX :)
2004 tippmudelid on komplekteeritud XTR-iga. Huvitav, millal tulevad SAINT-iga mudelid 2005? On ju shimano ise lubanud, et:
SAINT to be available December 2003.
As we write this, production is ramping up to meet our projected delivery date for SAINT components. Tentatively scheduled to arrive to your nearest retailer late November/early December 2003.
shimano saint
SAINT to be available December 2003.
As we write this, production is ramping up to meet our projected delivery date for SAINT components. Tentatively scheduled to arrive to your nearest retailer late November/early December 2003.
shimano saint
Eks need alad ole kõik omavahel juba parajalt läbi põimunud. Mäletamist mööda oli Ruckus selline "dirt" suunitlusega ratas. Ehk siis trikid küngastel/maastikul ja lihtsama raja dual-slalom. Kuna aga väga spetsiifilisi rattaid kõiki osta ei jõua siis tehakse siukseid universiaalseid asju millega kannatab teatud tasemeni suht mitut ala harrastada. Ma olen Õismevahel kutte küll näinud kes üritavad tavalise MTB rattaga trialit teha. Sadul on alla lastud ja kummides rõhk madal.... Suvel Karksis DH eestikatel oli ka igasugu rattaid. Oli täisvedruga tõelisi monstrumeid aga ka selliseid Ruckuse stiilis hardtaile.mart kirjutas:Mine võta nüüd kinni , kus hakkab freeride, adventure või mountain...
Sama on juppidega, et kasuta mida tahad. Ega nad niiväga erinevad ju oma tööpõhimõtetelt polegi. Kui mälu ei peata siis Martin Heinmetsa trikirattal oli ntx Shimano Sora tagavahetaja Low end road racing jupp tegelt ju. Selles pole midagi erilist kui mõni kasutab oma freeride/backcountry rattal Sainti ja mõni teine LX/XT/XTR jubinaid.
Krt ei saa aru
kas siis on kohe asi pask kui tubeless jookse pole? kas siis on kohe mingi rähn sõitja kui tubeless jookse ei kasuta? Kas siis tõesti ratas liigub kohe aegalsemini kui tubeless jookse pole?
Lõppuks pole ju mees ratta otsas üldse oluline, peaasi et tubeless jooksud on.
Ma tean küll mis vahe on tubeless ja tavalisel kummil kuid mis sellel seost on nende ratastega, pealegi võistlusrattad tipptegijatele pannakse üldse tellimuse peale kokku, mul endal on ka nn "rähna jooks all" kas ma võin ennast nüüd maha kanda või?
kas siis on kohe asi pask kui tubeless jookse pole? kas siis on kohe mingi rähn sõitja kui tubeless jookse ei kasuta? Kas siis tõesti ratas liigub kohe aegalsemini kui tubeless jookse pole?
Lõppuks pole ju mees ratta otsas üldse oluline, peaasi et tubeless jooksud on.
Ma tean küll mis vahe on tubeless ja tavalisel kummil kuid mis sellel seost on nende ratastega, pealegi võistlusrattad tipptegijatele pannakse üldse tellimuse peale kokku, mul endal on ka nn "rähna jooks all" kas ma võin ennast nüüd maha kanda või?
cycling is fun, but...it`s deem hard work.
profit4 kirjutas:Krt ei saa aru
kas siis on kohe asi pask kui tubeless jookse pole?
ei
kas siis on kohe mingi rähn sõitja kui tubeless jookse ei kasuta?
ei
Kas siis tõesti ratas liigub kohe aegalsemini kui tubeless jookse pole?
jah
Lõppuks pole ju mees ratta otsas üldse oluline, peaasi et tubeless jooksud on.
ei
Ma tean küll mis vahe on tubeless ja tavalisel kummil kuid mis sellel seost on nende ratastega, pealegi võistlusrattad tipptegijatele pannakse üldse tellimuse peale kokku, mul endal on ka nn "rähna jooks all" kas ma võin ennast nüüd maha kanda või?
ei
kommentaar profit4.asi on jah pasam ilma tubelessita.sõitja võib olla rähn või rabakana,seal ei aita isegi tagant tõukamine.kui näiteks kaks võrdset rähni sõidavad võidu,siis ilmselt võidab see kalkun,kel tubelessid all.kui tehas näitab oma tippmudelit(kus kõik xtr)mis juba niigi ilgelt kirve hinnaga,siis sinna ei sobi tavalised jooksud(DT-swiss on päris kallis).nende jooksudega on juba Eests võidu sõidetud ja väga palju kirutud kuna polnud tubelessid.ära aga nüüd ennast selle väikese asja pärast maha kanna.
Minu meelest teeb scott neid juba paar aastatRom kirjutas:Kas Scott on ka enne niisuguseidja naasuguseid relvi meisterdanud?
Tunduvad päris asjalikud olema.
Mida arvata sellisest scott racingust:
http://www.scottusa.com/product.php?UID=4810
Kas siin peaks midagi kohe poes välja vahetama...?
Ketaspidurid lubati vahetada "V" vastu välja. Isiklikult ei meeldi ketaspidurid.
Hind rattal 25 900.-.
Või on selle hinna eest edulisem ise tükk haaval ratas kokku klopsida?
Kokkupanekul endal jama see, et rattaehituse kogemust pole
http://www.scottusa.com/product.php?UID=4810
Kas siin peaks midagi kohe poes välja vahetama...?
Ketaspidurid lubati vahetada "V" vastu välja. Isiklikult ei meeldi ketaspidurid.
Hind rattal 25 900.-.
Või on selle hinna eest edulisem ise tükk haaval ratas kokku klopsida?
Kokkupanekul endal jama see, et rattaehituse kogemust pole
Siin pole eriti midagi vaja vahetada. Kui raha on, siis ehk jooksud. Nendest Scotti rummudest ei oska midagi arvata. Kui ketaspidurist loobud siis tuleb niikuinii teine pöid panna.Optik kirjutas:Mida arvata sellisest scott racingust:
http://www.scottusa.com/product.php?UID=4810
Kas siin peaks midagi kohe poes välja vahetama...?
Ketaspidurid lubati vahetada "V" vastu välja. Isiklikult ei meeldi ketaspidurid.
Hind rattal 25 900.-.
Aga üldiselt ei soovita ketastest loobuda. XT kettad on (väga)head. Ja kui siiski vahetad, siis arvesta ka sellega, et vahetada tuleb ka lingi/shifteri combo ning jooksud. Ning selle vahetuse tulemusena peab ratas ikka mõnevõrra odavamks minema. XT ketaspidurikomplekt ei ole just odav. Samuti on V-piduri lingid odavamad kui ketaspiduri lingid.
Just nii nad on jah (Shifters » Shimano XTR Dual control).Kirsa kirjutas:Mnjah. Karta XT ketaspidureid vaja ei ole, aga ketastega Team racing maksab nii 32900.- ja V-dega 26900.-
Minu arust ebaõiglaselt suur vahe.
Shifterid peaks olema mõlemal juhul XTR stiilis 2004a XT-d.
Mõlemast hinnast saab 2-3k alla, kui praegu tellida ja 5k ettemksu teha, siis saab märtsis kätte, lubas HE.
Huvitav on see, et kõik sõitjad kiidavad ja müüjad laidavad ketaspidureid.
Tuleb vist usaldada kasutajat, mitte tarnijat.
hea ketaspidur on alati Vpidurist parem pidurdama.eesti oludes lihtsalt puudub otsene vajadus nende järele,kuigi ega hea asi mööda külgi maha jookse.soomes nad juba võiksid olla ja sealt edasi lausa peavad olema(olen rootsi ja norra radadega natuke tuttav).vaatasin pilte ateena olümpiarajast ja seal oleks ilma kettata ja t.amordita kindlasti kehv liikuda.
sa pead silmas võistlussporti? siis sul on õigus, neid ei pea tingimata omama. kuid niisama sügisese ja talvises metsas pasa ja lume sees funides tunnen ise , et ketaspidur on varsti möödapääsmatu vajadus. tundsin seda kevadel haanjas, hiljuti mõedaku poristel radadel ja viimati eelmisel nädalavahetusel nelijärvel. vpiduri toimivusest neil sõitudel pole mõtet kirjutada, sest see pole mainimist väärt lisaks see hääl kui sopane piduriklots kallist pöida kratsib jne...vaikija kirjutas:.eesti oludes lihtsalt puudub otsene vajadus nende järele,kuigi ega hea asi mööda külgi maha jookse..
kui nüüd ketaspidurite komplektide kaalud on ka juba võrreldavad vpidurite kaaluga, siis üleminek ketastele on ainult aja küsimus. lisaks veel see rahahunnik mis tuleb lagedale laduda uute rummude või jooksude ja võib-olla ka shifterite eest....