Sõitmine pigijõgedel
Sõitmine pigijõgedel
http://www.ilmajaam.ee/?id=282599
http://www.vorumaateataja.ee/?a=uudised&b=11024
Sõitsin just täpselt eile maantekaga Võrus pikema tiiru. Startisin kell üks ja lõpetasin kell neli.
Seda ma vaatasin, et isegi minul oli juba päris soe ja vanad kondid lõpetasid ragisemise ning hakkasid tööle.
Võis lausa särgi seljast võtta ja maanteel kimada, ilma külma kartmata.
Aga naks naks olid need Võru teed tõepoolest, ratas ei tahtnud kohe kuidagi veereda
Ma ei ole oma valget värvi maantekat altpoolt veel julgenud vaadata. Tuleb vist pigieemaldusse viia.
Läksin mööda kiirteed Vastseliina risti, sealt Kasaritsa kaudu Rõugesse, edasi Nursi ja Sõmerpalu jne.
Rõugest Sõmerpaluni meenutas asfalt natuke talvist sõitu, libe ja vedel värk.
Millalgi kimas kallur mööda, kastist midagi pudenemas, tahtsin just juhile järele kihutada ja aknale koputada: "Kuule mees, sul koorem pudeneb.", kui taipasin et see on liivapuistur ja puistab kruusa ja liiva ja et viimanegi asfalt kraavi ei vajuks ja minema ei voolaks.
Natuke võõras oli küll kesk südasuve liivapuisturit näha.
http://www.vorumaateataja.ee/?a=uudised&b=11024
Sõitsin just täpselt eile maantekaga Võrus pikema tiiru. Startisin kell üks ja lõpetasin kell neli.
Seda ma vaatasin, et isegi minul oli juba päris soe ja vanad kondid lõpetasid ragisemise ning hakkasid tööle.
Võis lausa särgi seljast võtta ja maanteel kimada, ilma külma kartmata.
Aga naks naks olid need Võru teed tõepoolest, ratas ei tahtnud kohe kuidagi veereda
Ma ei ole oma valget värvi maantekat altpoolt veel julgenud vaadata. Tuleb vist pigieemaldusse viia.
Läksin mööda kiirteed Vastseliina risti, sealt Kasaritsa kaudu Rõugesse, edasi Nursi ja Sõmerpalu jne.
Rõugest Sõmerpaluni meenutas asfalt natuke talvist sõitu, libe ja vedel värk.
Millalgi kimas kallur mööda, kastist midagi pudenemas, tahtsin just juhile järele kihutada ja aknale koputada: "Kuule mees, sul koorem pudeneb.", kui taipasin et see on liivapuistur ja puistab kruusa ja liiva ja et viimanegi asfalt kraavi ei vajuks ja minema ei voolaks.
Natuke võõras oli küll kesk südasuve liivapuisturit näha.
Re: Sõitmine pigijõgedel
Sõida Kasaritsast Haanjasse ja sealt Rõuge kaudu Nurssi, mõnus allamäge kimamine mööda asfalti. Sama ringi tagurpidi sõites saab ka on mõnusalt ülesmäge veereda.
..............
Re: Sõitmine pigijõgedel
Haanjasse sõites, üks kõik kus poolt ei saa kuidagi allamäge kimada ...TairKibal kirjutas:Sõida Kasaritsast Haanjasse ... mõnus allamäge kimamine mööda asfalti. ...
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Re: Sõitmine pigijõgedel
Sorry... my bad... Haanjast Rõuge kaudu Nurssi on allamäge. Ise pidanuks aru saama, et Haanjast hakkab allamäge minema...Mati kirjutas:Haanjasse sõites, üks kõik kus poolt ei saa kuidagi allamäge kimada ...TairKibal kirjutas:Sõida Kasaritsast Haanjasse ... mõnus allamäge kimamine mööda asfalti. ...
..............
- vigurivänt
- Rattur
- Postitusi: 798
- Liitunud: 27. 09. 2004. 07:49
Re: Sõitmine pigijõgedel
See on uskumatu mida oskamatud töövõtted teega teha võivad. See ei saa olla ainult ilma süü, kui keegi tõrva ja killustiku suhte valesti doseerib, siis ongi sellised hädad käes.
Kirsa, nägin sind ka teisipäeval enne ärasõitu, kui üritasid Kose poolt linna siseneda ja MNT ratas tundus tollel hetkel, kui sea seljas sadul. Too teelõik on eriline offroad hetkel. Kujutan ette, kui pärast selle läbimist sulle veel sulatõrv serveeriti
Kirsa, nägin sind ka teisipäeval enne ärasõitu, kui üritasid Kose poolt linna siseneda ja MNT ratas tundus tollel hetkel, kui sea seljas sadul. Too teelõik on eriline offroad hetkel. Kujutan ette, kui pärast selle läbimist sulle veel sulatõrv serveeriti
Tark ei torma!
Re: Sõitmine pigijõgedel
Teil seal Võrus on selle asfaldiga jah kuidagi kehvad lood - kas teda pole üldse või on ära sulanud.
Muideks, millal see teeremont mõlemal pool surnuaeda valmis peaks saama?
Muideks, millal see teeremont mõlemal pool surnuaeda valmis peaks saama?
Re: Sõitmine pigijõgedel
Asjad ei ole mitte ainult Võrus kehvad. Sõitsin täna Olustvere ja Suure-Jaani vahel, pigi lirtsus nagu muda. Siia-sinna oli liiva puistatud, aga ega seda igale poole ei jätkunud. Asja krooniks käis pauk ja Hutchinson Equinox oli puru mis puru. Ei näinud, kas oli mingi nael/klaasikild või piisas lihtsalt teravast kivist (lahtist killustikku oli maas ka ohtralt). Ei tea, kas peaks mingid soomustatud kummid alla panema? Kuidas teised teevad?
- vigurivänt
- Rattur
- Postitusi: 798
- Liitunud: 27. 09. 2004. 07:49
Re: Sõitmine pigijõgedel
Augustis peaks korras olema. Koselt Haanja poole on kergliiklusteel juba asfalt peal.Kirsa kirjutas:Teil seal Võrus on selle asfaldiga jah kuidagi kehvad lood - kas teda pole üldse või on ära sulanud.
Muideks, millal see teeremont mõlemal pool surnuaeda valmis peaks saama?
Muide praeguseks on ka pinnatud Kasaritsa-Verijärve vaheline lõik ja Verijärve-Lasva, seega ainsad sõidusuunad asfaldil ongi ainult Võrust Tartu, Põlva, Räpina ja Luhamaa suunas. Haanjasse ja Rõugesse peaks minema autoga linna piirini ja seejärel rattaga edasi.
Eriti magus lõik Rõugest Nogo kaudu Haanjasse sai ka just tolmuvaba katte, aga korraliku säästuasfaldi kuju saab vast alles pärast pindamist..
Tark ei torma!
Re: Sõitmine pigijõgedel
Kas värskelt? 4 päeva pärast peaks sealtkaudu ju Munamäe RR minema.vigurivänt kirjutas: Muide praeguseks on ka pinnatud Kasaritsa-Verijärve vaheline lõik...
Re: Sõitmine pigijõgedel
...veidi teemasse - kuidas riietelt pigiplekke eemaldate?
Sõidan maanteerehviga ja riided on sama mustad nagu ratta raamialune
Sõidan maanteerehviga ja riided on sama mustad nagu ratta raamialune
Bicycling is a dangerous sport and requires balls of steel
Re: Sõitmine pigijõgedel
Polari mootoripesuvahend. Olen saanud valgelt riidelt igasugused määrdeplekid täiesti välja ja pigi sulatab oivaliselt rattalt ja riietelt.
Viimati muutis Road 2, 13. 07. 2010. 09:43, muudetud 1 kord.
Re: Sõitmine pigijõgedel
white spirit peaks bituumeni ära võtma ja riide terveks jätma. ise olen kasutanud.stealth kirjutas:...veidi teemasse - kuidas riietelt pigiplekke eemaldate?
Sõidan maanteerehviga ja riided on sama mustad nagu ratta raamialune
poes on ka pigiplekieemaldit autokaupade osakonnas müüa.
Re: Sõitmine pigijõgedel
Kõige parem pigi lahustaja on ikkagi tärpentiin. Soovitan.
Sõidan siis kui tahan...
Re: Sõitmine pigijõgedel
Parema puudusel olen laste ja iseenda tallaalused saanud puhtaks ka lakibensiiniga. Usun, et see võib hakata ka raami ja riided ära määrinud pigiplekkide peale. Ei tea, äkki on sellel pikapeale surmav mõju, aga esialgu oleme kõik veel üsna kõbusad
Re: Sõitmine pigijõgedel
http://www.youtube.com/watch?v=EEMSyDUQ ... r_embedded#
Pigivastane võitlus a´la Elva... 21 sajand....
Pigivastane võitlus a´la Elva... 21 sajand....
Re: Sõitmine pigijõgedel
Ei ole asi töövõtetes, vaid odavuses. Riik paraku ei suuda tihti kallimat=kvaliteetset teeremonti tellida, selline on reaalsus. Töömeestel ja töö kvaliteedil pole eestis häda tegelikult midagi, kui keegi selle ainult kinni jõuaks maksta.See on uskumatu mida oskamatud töövõtted teega teha võivad. See ei saa olla ainult ilma süü, kui keegi tõrva ja killustiku suhte valesti doseerib
Isegi sai Võru kesklinnas maanteerattaga juulis kuumalaine ajal sõidetud, kitsad kummid särisesid asfaldil ikka mõnuga ja inimesed vaatasid juba kaugelt huviga, et mis imeloom see tänavatele lastud on.
Re: Sõitmine pigijõgedel
Kas need on need samad, kes Pärnu maantee tegid mõned aastad tagasi kohe kergelt lainetava? Veits nagu see jutt, et "muidu olen kõva kepimees aga juhust pole olnud lihtsalt".Salmiakki kirjutas:Töömeestel ja töö kvaliteedil pole eestis häda tegelikult midagi, kui keegi selle ainult kinni jõuaks maksta.
Re: Sõitmine pigijõgedel
Vaata huvi pärast, palju maksab KM teeremonti keskmiselt nt Soomes ja eestis.Veits nagu see jutt, et "muidu olen kõva kepimees aga juhust pole olnud lihtsalt".
Re: Sõitmine pigijõgedel
Pärnu mnt ehitamisele eelnes vestlus, et me teeme veits odavamalt aga lainelise? Ma saan aru et vajub ja meil on raske kliima ja mida veel, aga kui tuttuus maantee, kus on kergelt veel teetööliste higilõhnagi tunda, on laines, siis millest me räägime. Kui sa tegeled teede ehitamisega või muul põhjusel end puudutatuna tunned siis palun vabandust, aga ma ei ole Eestis sellist teed näinud, et paremini ei saaks. Ja seda värsket Pärnu maanteed ma sõitsin just Saksa teedelt lahkununa ning arusaamatu ja kurb oli.Salmiakki kirjutas:Vaata huvi pärast, palju maksab KM teeremonti keskmiselt nt Soomes ja eestis.Veits nagu see jutt, et "muidu olen kõva kepimees aga juhust pole olnud lihtsalt".
Re: Sõitmine pigijõgedel
Ma pakuks, et isegi Soome hindadega teeksid tööd ikka samad inimesed, kes praegu.Salmiakki kirjutas:Vaata huvi pärast, palju maksab KM teeremonti keskmiselt nt Soomes ja eestis.Veits nagu see jutt, et "muidu olen kõva kepimees aga juhust pole olnud lihtsalt".
Mingil põhjusel on nii Läti, Leedu kui ka India ja Hiina põhimaanteed oluliselt paremas korras, kui Eesti omad. Ning ma pakun, et India kopamees saab oluliselt väiksemat palka, kui Eesti oma.
Segasaun on siis, kui on puu- ja elektriküte.
Re: Sõitmine pigijõgedel
Lugemisoskus tuleks siin kasuks.Ma pakuks, et isegi Soome hindadega teeksid tööd ikka samad inimesed, kes praegu.
See jutt ei pea kindlasti paika. Kui sõita isegi ainult E67 pidi läbi Läti, siis on Riia veehoidla juures äärmiselt kehv teekate, kus üle 60-70km/h sõites hakkab autost tõsiselt kahju. Samuti Riia ringtee päris suures ulatuses on üsna kehva. Too kasvõi üks sarnane näide eesti suvalise põhimaanteelõigu kohta, kus 90-ga sõites hakkab autost kahju (remondilõigud ei lähe arvesse).Mingil põhjusel on nii Läti, Leedu ... põhimaanteed oluliselt paremas korras, kui Eesti omad.
Leedus on seis tõesti tiba (kaugeltki mitte oluliselt) parem kui eestis, samas seal on päris pikk 4-rajaline heas korras kiirtee, mis eestis puudub (meil on 4-rajalised lõigud 1. klassi tee ehk tase allpool kiirteed).
Põhimaanteed on maanteed nr 1-11 ja vahemikus nr 90..99 olevad teed (et ikka samast asjast räägiks).
Re: Sõitmine pigijõgedel
Noh, oma tekstiga pidasin ma silmas pigem seda, et Läti-Leedu teed on Eesti omadest paremad, mitte niivõrd seda, et Eesti maanteed kehvad on. Ehkki IMHO normaalselt ehitatud teed ei peaks pidevalt uuesti pindama jms. teostama. See, et Riia veehoidla ümbrus vilets on, tuleneb küllap sellest, et sinna on ka tänu veehoidlale raske midagi paremat teha (sõitsin seda lõiku viimati 2008 suvel).Salmiakki kirjutas:Lugemisoskus tuleks siin kasuks.Ma pakuks, et isegi Soome hindadega teeksid tööd ikka samad inimesed, kes praegu.See jutt ei pea kindlasti paika. Kui sõita isegi ainult E67 pidi läbi Läti, siis on Riia veehoidla juures äärmiselt kehv teekate, kus üle 60-70km/h sõites hakkab autost tõsiselt kahju. Samuti Riia ringtee päris suures ulatuses on üsna kehva. Too kasvõi üks sarnane näide eesti suvalise põhimaanteelõigu kohta, kus 90-ga sõites hakkab autost kahju (remondilõigud ei lähe arvesse).Mingil põhjusel on nii Läti, Leedu ... põhimaanteed oluliselt paremas korras, kui Eesti omad.
Leedus on seis tõesti tiba (kaugeltki mitte oluliselt) parem kui eestis, samas seal on päris pikk 4-rajaline heas korras kiirtee, mis eestis puudub (meil on 4-rajalised lõigud 1. klassi tee ehk tase allpool kiirteed).
Põhimaanteed on maanteed nr 1-11 ja vahemikus nr 90..99 olevad teed (et ikka samast asjast räägiks).
Ning mis on lugemisoskusega pistmist sellel, et kui teedeehitajatele eraldada 2-3x rohkem raha - siis ega ehitajaid ju Saksamaalt ega Soomest kutsuta, ikka teevad mingid Eesti alltöövõtjad selle ära.
Segasaun on siis, kui on puu- ja elektriküte.
Re: Sõitmine pigijõgedel
No loe 1 kord veel, ehk siis taipad .Ning mis on lugemisoskusega pistmist sellel, et kui teedeehitajatele eraldada 2-3x rohkem raha - siis ega ehitajaid ju Saksamaalt ega Soomest kutsuta, ikka teevad mingid Eesti alltöövõtjad selle ära.
Re: Sõitmine pigijõgedel
Läti osas kohe kindlasti ei nõustu. Seal on üsna tavaline, et liiklusmärk näitab kehva teed järgneva 15 km ulatuses ja see märk vastab ka tõele. lisaks on läti teed oluliselt vähem rattasõbralikud ehk siis ratturi jaoks kasutatavat asfaldist teeperve on vähem kui kesmiselt eestis. meil on suurem osa maanteid tänaseks ikkagi täitsa heas korras (linnatänavad kahjuks veel mitte)LauriA kirjutas: Mingil põhjusel on nii Läti, Leedu kui ka India ja Hiina põhimaanteed oluliselt paremas korras, kui Eesti omad. Ning ma pakun, et India kopamees saab oluliselt väiksemat palka, kui Eesti oma.