X Etapp 25.08.10 Pirita Volkswageni eri
X Etapp 25.08.10 Pirita Volkswageni eri
Nonii nonii. Aeg on ennast hakata häälestama Pirita ürgoru lainele. Eile sai rada lõpliku vormi ja kinnituse. Trass saab olema veidi pikem ja äkilisem kui eelmisel aasta. Ettevaatust ja sõidutehnika valdamist nõudvad elemendid on sees. Samuti on sees kaks märkimisväärsemat tõusupõksu.
Lisaks kõigele loosib sarja üks peasposnor Volkswagen välja VW Touaregi kasutusõiguse.
Richard Ambrose nimelise mäe otsas näeme!
Täpsem info siit.
Lisaks kõigele loosib sarja üks peasposnor Volkswagen välja VW Touaregi kasutusõiguse.
Richard Ambrose nimelise mäe otsas näeme!
Täpsem info siit.
Re: X Etapp 25.08.10 Pirita Volkswageni eri
Kas rada on tähistatud ka?
Re: X Etapp 25.08.10 Pirita Volkswageni eri
Sellises kohas ei tule see kõne alla. Rada märgistatakse võistluspäeva hommikul.k666n kirjutas:Kas rada on tähistatud ka?
Re: X Etapp 25.08.10 Pirita Volkswageni eri
Kujutan ette, et ilma mehitatud valveta ei püsi seal ükski lint ega viit üle paari tunni.AndreK kirjutas:Sellises kohas ei tule see kõne alla. Rada märgistatakse võistluspäeva hommikul.k666n kirjutas:Kas rada on tähistatud ka?
Kui millalgi rada kaema lähete, siis andke teada. Tuleks vaataks ka üle.
Re: X Etapp 25.08.10 Pirita Volkswageni eri
Tänaseks on siis juba 9 Pirita Kolmapäevakute "Volkswageni eri" ringi jalas. See on ikka tõeliselt vinge rada, kindlasti hääletan oma kuue varbaga selle parimaks 2010.a rajaks. Kõike on parajalt - mõned üksikud tähelepandamatud juurikad, vonklevad singlid, kiired tõusupõksud ja puude vahel slaalomit ka. Lagi!
Treeni vähe, aga kvaliteetselt!
http://www.ccrotamobilis.ee
http://www.ccrotamobilis.ee
Re: X Etapp 25.08.10 Pirita Volkswageni eri
Kas mingi rajatutvustus ka tuleb täna-homme? Pühapäevase tutvustuse magasin maha, olin samal ajal Kuusalu RM avatud raja sõidul.
Re: X Etapp 25.08.10 Pirita Volkswageni eri
Täna kell 18 võin demoda.meelisl kirjutas:Kas mingi rajatutvustus ka tuleb täna-homme? Pühapäevase tutvustuse magasin maha, olin samal ajal Kuusalu RM avatud raja sõidul.
Re: X Etapp 25.08.10 Pirita Volkswageni eri
Kus täna siis kell 18 kogunemine on? Tuleks ka punti
Re: X Etapp 25.08.10 Pirita Volkswageni eri
Kogunemine oleks Ambrose mäel, kaardil märgitud stardikohas.
Re: X Etapp 25.08.10 Pirita Volkswageni eri
Tuleks ka kaasa, aga mis tempoga see tutvustus toimub muidu?
Re: X Etapp 25.08.10 Pirita Volkswageni eri
Täiesti mõistliku tempoga. Lolliks ei hakka minema.AkselP kirjutas:Tuleks ka kaasa, aga mis tempoga see tutvustus toimub muidu?
Re: X Etapp 25.08.10 Pirita Volkswageni eri
Ok, loodan, et maha ei jää.
Re: X Etapp 25.08.10 Pirita Volkswageni eri
tulen ka!
www.skibikemarathon.com Jalgratta ja suuskade hooldus. BH Ultralight bikes, ja Haibike jalgratad
Re: X Etapp 25.08.10 Pirita Volkswageni eri
Mõnus rada... Aga kukkusin ükskord nagu tsainik Tuleb rohkem trenni tegema!
www.skibikemarathon.com Jalgratta ja suuskade hooldus. BH Ultralight bikes, ja Haibike jalgratad
Re: X Etapp 25.08.10 Pirita Volkswageni eri
Kui ma kell 18 stardikohta jõudsin, mõtlesin alguses, et olen midagi segi ajanud ja juba on kolmapäev - kokku oli vist rajaga tutvuma tulnud umbes 20 inimest. Loodan, et rada sai veidi selgemaks ja kolmapäeval näeme.
Viimati muutis AndreK, 23. 08. 2010. 20:47, muudetud 1 kord.
Re: X Etapp 25.08.10 Pirita Volkswageni eri
Tundub, et kolmapäeval saab paras tunglemine olema.
Re: X Etapp 25.08.10 Pirita Volkswageni eri
Kui kellelgi on ringist garmini fail, siis palun saatke link PM-ga. Tahaks homme testima minna, mida kolmapäeval pakutakse, aga ei tahaks ühtegi maasikat maha magada
Re: X Etapp 25.08.10 Pirita Volkswageni eri
Peaks ka ikka linna ära kolima, sakust on pirita ikka päris kaugel ja lihtaslt ei viitsinud ratast kokkupakida ja autosse toppida. Selle asemel väntasin üksi saku rajal A siin ka suhteliselt ebamugav sõita, sest saku 100 rada on ämblikuvõrke täis, suht ebameeldiv sõita Ehk et linnast ei viitsita siia ka tulla.
Re: X Etapp 25.08.10 Pirita Volkswageni eri
Esmamulje rajast on selline, et tegemist on väga kiire sõiduga. Keskmine kiirus küündib kindlasti üheks kolmapäevakute kõrgeimaks, mis omakorda suurendab kiiruste erinevust kiiremate ja aeglasemate vahel. Rajal on kindlasti ka mitu kohta, kus on ennast kui ka kedagi teist võimalik katki sõita seega silmad tuleb hoida lahti. Aga rada pakub kindlasti väljakutseid, adrenaliini ja kiirust, kui vaid mootor vedada jaksaks.
Re: X Etapp 25.08.10 Pirita Volkswageni eri
Praegu ladistab vihma, nii et kui homme päikest ei ole siis vaatamata liivapõhjasele rajale on üks koht kindlasti korralikult porine ja enne seda olev laskumine võib vist suht libedaks minna. Andre eile viskas õhku ka ähvarduse, et kui vihma sajab siis võibolla jäetakse see maasikas ära. Aga eks näis. Muidu on rajal kindlasti üks koht, samas kohas kus ka pori kohtab, kus kindlasti tuleb ratta seljast maha tulla, sest tagasipööre on liiga terav ning ambrose mäe peal on üks tõus kus võib õnnestuda ja mitte õnnestuda. Muidu on jah kiire rada.
kui huvi on, miks mitte
www.westlineteam.com
www.westlineteam.com
Re: X Etapp 25.08.10 Pirita Volkswageni eri
Vinge rada Aga kuna lubab siin lähitundideks vihma ka, siis võiks selle jõeäärse pauna välja jätta (kasvõi millegi kuivemaga asendada, nt. järgneva lagendiku peal mööda teed uhamise asemel võtta vasakult küngas sisse). Eile oli seal juba üsna sopane ja peale sadu kordi läbisõitmist see ilmselt paremaks ei lähe.
Re: X Etapp 25.08.10 Pirita Volkswageni eri
See paun on ise päris pikk. Porine on sellest täpselt 3 meetrit. Mina ei kurda.erkki kirjutas:Vinge rada Aga kuna lubab siin lähitundideks vihma ka, siis võiks selle jõeäärse pauna välja jätta (kasvõi millegi kuivemaga asendada, nt. järgneva lagendiku peal mööda teed uhamise asemel võtta vasakult küngas sisse). Eile oli seal juba üsna sopane ja peale sadu kordi läbisõitmist see ilmselt paremaks ei lähe.
Pirital on võimalik rada vedada sadu erinevat moodi. Rajameister otsustab ning vastutab .
Treeni vähe, aga kvaliteetselt!
http://www.ccrotamobilis.ee
http://www.ccrotamobilis.ee
Re: X Etapp 25.08.10 Pirita Volkswageni eri
See laskumine ning järgnev tõus tundub raja maasikaks olevat. Kui just seal meeletut mudalaviini pole, siis võiks see lõik raja sisse jääda
Re: X Etapp 25.08.10 Pirita Volkswageni eri
RocketRon ja RacingRalph on piisava NUPUGA seal sõitmiseks?:D või märjaga vaja midagi kurjemat?:D
Re: X Etapp 25.08.10 Pirita Volkswageni eri
See jõeäärne lõik läheb iga läbisõitmisega kuivemaks. Eile oli küll sopasem kui esmaspäeval, aga iga korraga läks paremaks. Hoopis Ambrose mäe "põks" läheb iga korraga liivasemaks, kuigi õige hooga sai sealt siiski üles.
Ma ei muretseks nii väga muda ja liiva pärast, vaid pigem selle pärast, kuidas märjal rajal võistlustempoga sõites kiiretes kurvides ja juurikatel püsti püsida. Rada on väga mõnus, aga väsimusest tekkivaid sõiduvigu väga ei andesta, eriti vihmaga.
Ma ei muretseks nii väga muda ja liiva pärast, vaid pigem selle pärast, kuidas märjal rajal võistlustempoga sõites kiiretes kurvides ja juurikatel püsti püsida. Rada on väga mõnus, aga väsimusest tekkivaid sõiduvigu väga ei andesta, eriti vihmaga.
Re: X Etapp 25.08.10 Pirita Volkswageni eri
taga jäi täna RR liiga ,,siledaks'':D aga ei ole hullu.. rada oli väga huvitav ja kohati päris kiire
PS! kaotasin ära punase-valgega BORN'i (0,8 l) pudeli. ehk keegi leidis/leiab üles. aitäh
Kevin
PS! kaotasin ära punase-valgega BORN'i (0,8 l) pudeli. ehk keegi leidis/leiab üles. aitäh
Kevin
Re: X Etapp 25.08.10 Pirita Volkswageni eri
Olen 5 aastat Pirta metsas ringi sõitnud ja minu arust ei olegi ma nii märga rada seal enne kohanud Ei, mitte et see rada õudne porimülgas oleks olnud, aga pirta kohta suht märg Sain esimesel ringil korraliku üllatuse osaliseks kui raja lõpu osas võrreldes esmaspäevaga raja muudatused eest leidsin. See tegi kiire lõpu kohe tunduvalt aeglasemaks, paha see igatahes ei teinud Aga see märg tegigi raja veel mõnusamaks, pidi rohkem rada jälgima. igatahes mõnus rada ollli, eks näis kas kodumetsa seinad toetasid ka ringiaegades.
kui huvi on, miks mitte
www.westlineteam.com
www.westlineteam.com
Re: X Etapp 25.08.10 Pirita Volkswageni eri
Sõit on sõidetud, aga esimese ringi lõpp läks nihu. Sõitsin ringi lõpus oleva vasakpöörde metsa ning seal olevad 3 põksu sirgeks. Rajatutvustuse ajal neid sees ei olnud, ning tollest jäigi meelde, et lõpuosa on puhas "uhamine". Oma veast sain ma aru siis kui rajad uuesti kokku jooksid, ning selle kompenseerimiseks sõitsin sealt maalt esimese ringi rahulikult pedaalides lõpuni. Sellega seoses vabandan kõigi kaasõitjate ees. Kui korraldajad peavad vajalikuks, siis võib minu esimese ringi aja annuleerida, sest sellest sõidust ei sõltu õnneks minu ega kellegi teise elu.
Muidu rada oli super. Võrreldes eelmise aastaga on Pirita singlite eripära rohkem ära kasutatud.
Muidu rada oli super. Võrreldes eelmise aastaga on Pirita singlite eripära rohkem ära kasutatud.
Re: X Etapp 25.08.10 Pirita Volkswageni eri
Kusjuures ühel ringil panin ka lõpus hooga lindi alt läbi, aga sain kohe veast aru ja pöörasin tagasi. Minu tähelepanek lapsi saatvate isade kohta. Ma saan aru, et te pabistate laste pärast, aga pole põhjust karta. Väga raske on mööduda tandemist laps ja lapse taga vänderdavast isast. Kuna isa ei võistle, võiks ta tagant tuleva võistleja mööda lasta. Väiksest lapsest väikse rattaga möödumine on kordades lihtsam, kui vänderdav isa. Lapsed on nutikamad kui arvate. Väga lihtne oli mööduda jooksvast emast lapsega. Ema astus kõrvale ja lapsest möödusin lihtsalt raja kõrvalt. Ja laps saab väga hästi aru, kui ütlen , et möödun näiteks paremalt. Tunduvalt segasem on, kui isa ütleb, et laseme ratturi mööda. Siis on laps tee ääres jalg maas ja isa kuidagi põigiti raja peal. Need olid minu tähelepanekud. Aga lapsed olid väga tublid . Ja rada oli sigalahe
Re: X Etapp 25.08.10 Pirita Volkswageni eri
Minuarust oli rada aga väga ülepakutud. Üliraskeks oli tehtud ja see jõeäärne lõik, oi jumal
Endal õnnestus soojendusringil seal mudamülkas nii perfetto nippel lasta, et selle eest oleks pidanud stiilipunkte saama
Aga jah, 2 etappi veel minna!
Endal õnnestus soojendusringil seal mudamülkas nii perfetto nippel lasta, et selle eest oleks pidanud stiilipunkte saama
Aga jah, 2 etappi veel minna!
Re: X Etapp 25.08.10 Pirita Volkswageni eri
Pirita mets oma tuntud headuses. Kiire nikerdamine. Ports tõusupõkse...
Mudamülgas - ega me ilmaolusid ikka valida ei saa. Kuivaga (ka. eelnevad päevad) oleks see ilmselt sõidetav olnud ?
Mudamülgas - ega me ilmaolusid ikka valida ei saa. Kuivaga (ka. eelnevad päevad) oleks see ilmselt sõidetav olnud ?
Re: X Etapp 25.08.10 Pirita Volkswageni eri
hea et märkasin vaadata mitu ringi tuleb ka teha, oleks napilt läinud rajale teadmisega et 3 ringi rada ise oli väga hea. natuke libedam ka, et pidi olema ärkvel. see väike mudane lõik enne tõusu muutus iga ring sügavamaks ja enamus kasutasid ühte soont, viimasel ringil oli soon ootamatult läinud väga sügavaks ja tõmbas esiratta tuugalt kinni kuigi läksin hooga peale. Õnneks ei kukkunud mutta Ise olin rajal oma maxxis monorailidega ja kõik jäi ainult vastupidavuse taha.
Re: X Etapp 25.08.10 Pirita Volkswageni eri
Rivo kirjutas:Kuivaga (ka. eelnevad päevad) oleks see ilmselt sõidetav olnud ?
Nii oli(on) jah !
Re: X Etapp 25.08.10 Pirita Volkswageni eri
Hea töö Rota Õhtu läks täiega asja ette, eritänu roosale abimehele .
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Re: X Etapp 25.08.10 Pirita Volkswageni eri
Kestvad kiiduavaldused. Vägev rada.
Re: X Etapp 25.08.10 Pirita Volkswageni eri
Nonii. Eks rada oligi teadlikult tehtud veidi raskem.
Raskust lisas 2 h enne stardi avamist alla tulnud litakas.
Need kaks lõpuosa muudatust tekkisid täiesti lambist ja tõmbas lõpu lajatamisel veidi hoogu maha.
Endal all Rocket Ron/Rocket Ron + madal rõhk. Pidas nagu kännu taga. See ei olnud ilm selgelt Furious Fredi rada (kui sa ei ole just Pait Hirv).
Tänud kõigile, kes kohale tulid!
Raskust lisas 2 h enne stardi avamist alla tulnud litakas.
Need kaks lõpuosa muudatust tekkisid täiesti lambist ja tõmbas lõpu lajatamisel veidi hoogu maha.
Endal all Rocket Ron/Rocket Ron + madal rõhk. Pidas nagu kännu taga. See ei olnud ilm selgelt Furious Fredi rada (kui sa ei ole just Pait Hirv).
Tänud kõigile, kes kohale tulid!
Viimati muutis AndreK, 25. 08. 2010. 22:14, muudetud 1 kord.
Re: X Etapp 25.08.10 Pirita Volkswageni eri
Tänud, rada meeldis väga. Selline pidevalt natuke üles-alla käiv rada ongi kõige lahedam. Algajale väga õpetlik kah - sai tõusude võtmise palju selgemaks ja järsematest laskumistest edukas allasaamine aitas kõvasti niplifoobiat murendada.
Ainult selle suure laskumise peale minek ei tulnud üldse välja. Kolm korda proovisin aga iga kord läks esiratas kohe laskumisele keerates alt ära. Ei tea kas viga oli minu liigses pidurdamises või oligi kumm liiga sile (Continental Race King, jooksudega koos tulnud ja minu käes veel 700 km sõitnud).
Arne
Ainult selle suure laskumise peale minek ei tulnud üldse välja. Kolm korda proovisin aga iga kord läks esiratas kohe laskumisele keerates alt ära. Ei tea kas viga oli minu liigses pidurdamises või oligi kumm liiga sile (Continental Race King, jooksudega koos tulnud ja minu käes veel 700 km sõitnud).
Arne
Re: X Etapp 25.08.10 Pirita Volkswageni eri
Lisaks veel see, et lähipäevil loosime välja selle etapi peaauhinna VW Touaregi (kasutusõiguse üheks nädalavahetuseks) ja lisaks juurde hulgaliselt VW nänni.
Stay tuned!
Stay tuned!
Re: X Etapp 25.08.10 Pirita Volkswageni eri
Startisin tõenäoliselt rajale kõigist kõige viimasena. Ka viimasel ringil sõitsin sealt mudamülkast läbi ilma jalga maha panemata. Tuli lihtsalt uus soon kasutusele võtta. Ma ei ütle, et see lihtne oli, aga see oli teostatav. Nii paremalt kui puud lubasid.SHOXi kirjutas:See väike mudane lõik enne tõusu muutus iga ring sügavamaks ja enamus kasutasid ühte soont, viimasel ringil oli soon ootamatult läinud väga sügavaks ja tõmbas esiratta tuugalt kinni kuigi läksin hooga peale. Õnneks ei kukkunud mutta Ise olin rajal oma maxxis monorailidega ja kõik jäi ainult vastupidavuse taha.
Vihm lõi liiva kinni ja mõned keerukamad kohad läksid hoopis lihtsamaks! See valus tõusupõks enne lõppu õnnestus teisel ringi alistada ilma käiku vahetamata, tõen mingi 39x26 ülekandega.
Harku etapil rajal turvaonu mängides imetlesin Steve Kümniku pesamuna entusiasmi. Täna siis sai see veel üle löödud, kui üks 12 tolliste papudega miniratas 4 aastase põnni all veeres. Kutt oli sellist energiat ja tahtmist täis see järsk tõusunukk üles joosta koos rattaga et anna olla. Super vanemad!
Treeni vähe, aga kvaliteetselt!
http://www.ccrotamobilis.ee
http://www.ccrotamobilis.ee
Re: X Etapp 25.08.10 Pirita Volkswageni eri
Rada oli väga hea ainult teine kord pean juhendit lugema ja 3 ringi asemel 4 tegma pluss jalg oli hommikul nii paistes, et jalga maha panna ei saa rohkem harjutamist seisab kauem sadulas .
Loodan, et laupäevaks anna järele.
Loodan, et laupäevaks anna järele.
Re: X Etapp 25.08.10 Pirita Volkswageni eri
päris huvitav rada oli välja mõeldud, mulle meeldis eriti meeldis tulemustest vaadate et võitsin härra
Kullionu . Nüüd jääb siis loosiõnne oodata, mida mul kahjuks eriti olnud ei ole
Kullionu . Nüüd jääb siis loosiõnne oodata, mida mul kahjuks eriti olnud ei ole
vilts
-
- Rattur
- Postitusi: 22
- Liitunud: 14. 04. 2005. 12:57
Re: X Etapp 25.08.10 Pirita Volkswageni eri
ei uskunud, et eelmise aasta rada on veel võimalik tuunida ja põnevamaks teha, õnneks eksisin 5+
Re: X Etapp 25.08.10 Pirita Volkswageni eri
Loosiõnn naeratas järgmistele kodanikele:
* VW Touaregi kasutusõigus 10-13.09.10 koos täis kütusepaagiga - Taavi Päll
* VW Päikeseprillid Kermo Henry Tõnov
* VW Passat CC mudel (väike) Rokas Paulavicius
* VW Passat CC mudel (suur) Kaido Kaschan begin_of_the_skype_highlighting end_of_the_skype_highlighting
* VW Fox prillid Marno Allika
* VW Tigauni särk (suurus 128) Merlin Mägi
* VW Tigauni särk (suurus 128) Argo Raie
* VW Tigauni särk (suurus S) Lizette Tarlap
* VW Tigauni särk (suurus M) Bruno Tamm
* VW Tigauni müts Toomas Elling
* VW Tigauni müts Hanno Liiva
* VW Tigauni õlakott Sven Jaaska
* VW Tigauni õlakott Märt Kivi
* VW Scirocco LED kell Marko Sigus
Auhinnad saab kätte HobiSpordi kontorist Nõmme tee 95. Palun enne kindlasti ette helistada 5015990
* VW Touaregi kasutusõigus 10-13.09.10 koos täis kütusepaagiga - Taavi Päll
* VW Päikeseprillid Kermo Henry Tõnov
* VW Passat CC mudel (väike) Rokas Paulavicius
* VW Passat CC mudel (suur) Kaido Kaschan begin_of_the_skype_highlighting end_of_the_skype_highlighting
* VW Fox prillid Marno Allika
* VW Tigauni särk (suurus 128) Merlin Mägi
* VW Tigauni särk (suurus 128) Argo Raie
* VW Tigauni särk (suurus S) Lizette Tarlap
* VW Tigauni särk (suurus M) Bruno Tamm
* VW Tigauni müts Toomas Elling
* VW Tigauni müts Hanno Liiva
* VW Tigauni õlakott Sven Jaaska
* VW Tigauni õlakott Märt Kivi
* VW Scirocco LED kell Marko Sigus
Auhinnad saab kätte HobiSpordi kontorist Nõmme tee 95. Palun enne kindlasti ette helistada 5015990
Viimati muutis AndreK, 26. 08. 2010. 13:56, muudetud 1 kord.
Re: X Etapp 25.08.10 Pirita Volkswageni eri
Kolmapäevakute kirjakasti laekus järgnev korrespondents:
Tervitus!
Mitte et mulle nüüd meeldiks kaebupunn olla ja et see minu kohta edetabelis kuidagi pjedestaali suunas liigutaks, kuid eile tekkis küll tunne, et kas siis nii võetaksegi kiireid aegu? Tegemist oli enne finishit eelviimase põikega vasakule metsa (ja siis kohe
liivase künka otsa) kust tegelikult andis ju ka otse minna.
Minust pani mööda ca kella 19 ajal, nii mulle vähemasti tundus, Haanja valge-rohelises tegelane, kes eemalt karjudes Rada! minust mööda lendas ja mahapöördel peale hetkelist piduriloha otsustas siiski otse edasi panna. See, kui tegelane pidurdab ja tagasi vaatab
ning ikka edasi otsustab panna, ei saa olla küll kogemata eksimine. Minu järel tulid veel mõned sõitjad, kes ilmselt seda ka nägid, kuid ilus oleks muidugi, kui avaliku arutelu peale see patukott ise ka üles tunnistaks - sest no milleks me siis üldse võidu sõidame?
Muidu aga oli rada super ja üritus nagu ikka tasemel, tänud jällegikord tegijatele!!
Tervitus!
Mitte et mulle nüüd meeldiks kaebupunn olla ja et see minu kohta edetabelis kuidagi pjedestaali suunas liigutaks, kuid eile tekkis küll tunne, et kas siis nii võetaksegi kiireid aegu? Tegemist oli enne finishit eelviimase põikega vasakule metsa (ja siis kohe
liivase künka otsa) kust tegelikult andis ju ka otse minna.
Minust pani mööda ca kella 19 ajal, nii mulle vähemasti tundus, Haanja valge-rohelises tegelane, kes eemalt karjudes Rada! minust mööda lendas ja mahapöördel peale hetkelist piduriloha otsustas siiski otse edasi panna. See, kui tegelane pidurdab ja tagasi vaatab
ning ikka edasi otsustab panna, ei saa olla küll kogemata eksimine. Minu järel tulid veel mõned sõitjad, kes ilmselt seda ka nägid, kuid ilus oleks muidugi, kui avaliku arutelu peale see patukott ise ka üles tunnistaks - sest no milleks me siis üldse võidu sõidame?
Muidu aga oli rada super ja üritus nagu ikka tasemel, tänud jällegikord tegijatele!!
Re: X Etapp 25.08.10 Pirita Volkswageni eri
Esimesel ringil panin ka ise sealt mööda, kirjusin veel, et miks paar oksa tee peale loobitud on - võttis paar sekundit aega, enne kui ära taipasin ja ümber keerasin. Teine ähmane koht oli ehk 100m edasi kus rada kaheks läks, paar sõitjat läks ka seal vasakule ja jättis paremalt selle juurdetehtud pauna tegemata. Võimalik, et mehed tegid ka kiiret soojendusringi.
Mitte-MTB-mehena ei hakka rada arvustama, enamus oli nauding Ja tore on näha, et viisakad sõitjad muutuvad aina viisakamaks ja need, kellele antud ei ole, pole hullemaks muutunud.
Mitte-MTB-mehena ei hakka rada arvustama, enamus oli nauding Ja tore on näha, et viisakad sõitjad muutuvad aina viisakamaks ja need, kellele antud ei ole, pole hullemaks muutunud.
Re: X Etapp 25.08.10 Pirita Volkswageni eri
Lisaksin veel kirjakastis olnud raja lõikamise teemale, et paljudel sõitjatel läheb enese taltsutamisega üha raskemaks, mida kolmapäevakute sari lõpu poole jõuab. Võideldakse ju auhinnaliste kohtade eest ja iga punkt kokkuvõttes arvel.
Lisaks raja lõikamisele esineb järjest rohkem raja nõudmisi käskivas (loe: kurjalt karjuvas) kõneviisis ja seda just eriti noorema generatsiooni sõitjate peal.
Minu info pärineb M14 klassis sõitjatelt, kes kurtsid, et väga paljud olla nende peale lausa karjunud ja sõimanud, kui nad otsekohe taganttulijale rada vabaks ei teinud.
Pirital oli rajal pikki kohti, kus lihtsalt ei olnud võimalik teed anda, sest ühel pool järsak ja teisel pool puud-võsa.
Saage palun aru, et ka väiksemad sõitjad sõidavad aja peale ja tahavad häid kohti saada !
Jäägem normaalseteks inimesteks ja püüaks omavahel leebelt-sõbralikult läbi saada ning ausal teel oma sõidud ära teha !
Lisaks raja lõikamisele esineb järjest rohkem raja nõudmisi käskivas (loe: kurjalt karjuvas) kõneviisis ja seda just eriti noorema generatsiooni sõitjate peal.
Minu info pärineb M14 klassis sõitjatelt, kes kurtsid, et väga paljud olla nende peale lausa karjunud ja sõimanud, kui nad otsekohe taganttulijale rada vabaks ei teinud.
Pirital oli rajal pikki kohti, kus lihtsalt ei olnud võimalik teed anda, sest ühel pool järsak ja teisel pool puud-võsa.
Saage palun aru, et ka väiksemad sõitjad sõidavad aja peale ja tahavad häid kohti saada !
Jäägem normaalseteks inimesteks ja püüaks omavahel leebelt-sõbralikult läbi saada ning ausal teel oma sõidud ära teha !
Re: X Etapp 25.08.10 Pirita Volkswageni eri
Ka minul on keeruline mõista neid rattureid, kes kolmapäevasel treening-võistlusel aeglasematelt käskivas kõneviisis rada nõuavad. Ilmselt enamus rattureid, kes kolmapäevakul stardis on, tahavad sõita võimalikult kiiresti. Vahet pole kas sa oled Pait Hirv või Carolin Tammsoo. Kõigil rattureil on täpselt ühesugune õigus seda rada kasutada sõitmiseks oma võimete ja oskuste piiril. Sellel, kas sa oled kiire või aeglane, osav või kobakäpp, pole mingit tähtsust.
Sain eile pisut sõidujärgseid kommentaare võistluse noorimalt kutilt, kes arvas, et: "Mõned rattaspordi mehed olid natuke kurjad aga osadel olid hästi-hästi suured musklid" Selgus, et nii mõnigi oli torisenud kui hooga mööda ei saanud kütta kui Lukas ei jaksand oma ratast piisavalt kiiresti rajalt ära lohistada.
Mulle isiklikult tundub, et paljud aeglasemad, leebemad ja viisakamad ei saa iial teada kui kiired nad tegelikult on- sest nad kulutavad meeletult aega raja kõrval põõsastes seistes, et ronge mööda lasta. Ja nad teeavd seda selleks, et keegi natuke kiirem saaks viis sekundit kiirema aja. Ma arvan, et aeglasemad võiksid rahumeeli oma sõitu sõita ja mitte liigselt muretseda taganttulijate pärast. Küll kiiremad mööda saavad kui sobiv koht tuleb.
Sain eile pisut sõidujärgseid kommentaare võistluse noorimalt kutilt, kes arvas, et: "Mõned rattaspordi mehed olid natuke kurjad aga osadel olid hästi-hästi suured musklid" Selgus, et nii mõnigi oli torisenud kui hooga mööda ei saanud kütta kui Lukas ei jaksand oma ratast piisavalt kiiresti rajalt ära lohistada.
Mulle isiklikult tundub, et paljud aeglasemad, leebemad ja viisakamad ei saa iial teada kui kiired nad tegelikult on- sest nad kulutavad meeletult aega raja kõrval põõsastes seistes, et ronge mööda lasta. Ja nad teeavd seda selleks, et keegi natuke kiirem saaks viis sekundit kiirema aja. Ma arvan, et aeglasemad võiksid rahumeeli oma sõitu sõita ja mitte liigselt muretseda taganttulijate pärast. Küll kiiremad mööda saavad kui sobiv koht tuleb.
Re: X Etapp 25.08.10 Pirita Volkswageni eri
See ideoloogia ei ole eriti konstruktiivne. Sellisel juhul suhtub ka vastaspool vastava meelestatusega ja aeglasematest lihtsalt sõidetakse üle. Elementaarne viisakus olgu märksõnaks ja olukorrad lahenevadRain kirjutas:...Ma arvan, et aeglasemad võiksid rahumeeli oma sõitu sõita ja mitte liigselt muretseda taganttulijate pärast. Küll kiiremad mööda saavad kui sobiv koht tuleb.
velo clubbers
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"
Tavaline jobu: "Ega maraton, kui tahab ikka maratoni nime kanda, ei peagi mingi morsipidu olema."
Üks mees: "Tapab tempo, mitte rada"
Kivipallur: "Tark teab, tugev teeb trenni!"