Mida põrgut GT !
Foorumi reeglid
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Kõik siia postitatud ostu- ja müügikuulutused kustutatakse. Kuulutuste jaoks on eraldi foorumi alajaotus.
Mida põrgut GT !
No seda pilti (http://www.gt-bikes.co.uk/I-DRIVEXC.htm) vaadates ei pööranud küll erilist tähelepanu asjale aga see jutt (http://www.gt-bikes.co.uk/IDXCmedia.pdf) ajas küll kõik sassi täiega
eriti segane on see osa...Idrive Technology: Idrive technology uses the down and back movement of the bottom bracket to
offset the upward movement of the pedal caused from pedal feedback. Both of these actions
working together keeps the seat to pedal distance constant and creates the most efficient pedaling
suspension design available. Anti-squat is achieved by the flex bone pulling down on the front
triangle. This stiffens up the rear end just enough to propel the bike forward with every pedal stroke.
Kõik kivid ja muu jama, mis esimese ratta alt üles viskab, võttis enamuses enda alla raam, nüüd aga lendab kõik vastu esimesi hammasrattaid.......kõik uus ja hea pole alati parimCaarel kirjutas:nüüd siis täispilt ka sellest elukast
http://www.mtbr.com/tradeshow/interbike ... ge13.shtml
I was made for this...
See tähendab seda, et geomeetria kompenseerib vastupidiselt pedaalimisest tuleneva jõu, mis amorti kokku surus. E pedaalimine ei suru enam tagaamori kokku.Varg kirjutas:eriti segane on see osa...Idrive Technology: Idrive technology uses the down and back movement of the bottom bracket to
offset the upward movement of the pedal caused from pedal feedback. Both of these actions
working together keeps the seat to pedal distance constant and creates the most efficient pedaling
suspension design available. Anti-squat is achieved by the flex bone pulling down on the front
triangle. This stiffens up the rear end just enough to propel the bike forward with every pedal stroke.
Jätkame sarja juba näituselt tehtud lähikaadriga
Tannile kommentaariks et selliseid lahendusi on sellel aastal teistelgi veel ning kindlasti pole asjad lastud lettidele ilma testita. Mingi konks peab seal siiski olema et nii mõnigi veel sellise allapoole rohkem välja ulatuva süsteemi on teinud.
Asi millest mina hetkel aru ei saa on kettülekanne mida kasutavad Honda ja see elukas veel.
Tannile kommentaariks et selliseid lahendusi on sellel aastal teistelgi veel ning kindlasti pole asjad lastud lettidele ilma testita. Mingi konks peab seal siiski olema et nii mõnigi veel sellise allapoole rohkem välja ulatuva süsteemi on teinud.
Asi millest mina hetkel aru ei saa on kettülekanne mida kasutavad Honda ja see elukas veel.