Tere!
Rattaks siis GT Palomar, 10a vana, 21 käiku. Mureks siis see, et kett ragiseb, kui tee paha või mäkketõus. Samas tagumised kerrid on vist nii kulunud, et kett libiseb mööda kerri-hammasratast(esimeselt teiselt käigult ei libise, aga 3-7(tagumised) libiseb. Kerride otsad ka läigivad, seega kett lihvib neid. Mis peale keti ja kerride tasub veel vahetada, kus Tartus soovitate remonti teha-varuosi osta ja kas tasub ise nokitseda? MIsmoodi kett lahti teha, uutel lukku ju pole? KUi keegi kokku puutunud, ootan vastuseid!
Suured tänud!
Meeste jalgratas GT Palomar
Re: Meeste jalgratas GT Palomar
Mis asi on kerr? kett+tirr?Webasto kirjutas: tagumised kerrid on vist nii kulunud,
Tööpaeval, kui ilm ilus, sõidan 5 km. Puhkepäeval olen korduvalt teinud lausa 7 km.
Re: Meeste jalgratas GT Palomar
pakun, et litrid.mart kirjutas: Mis asi on kerr? kett+tirr?
Re: Meeste jalgratas GT Palomar
- Kas just tasub aga ilmselt PEAD välja vahetama ka kasseti (ehk tagumised hammakad) ja ilmselt ka esimesed hammakad. Uus kett hakkab sul muidu üle viskama ja igasuguseid trikke tegema.Webasto kirjutas:Mis peale keti ja kerride tasub veel vahetada, kus Tartus soovitate remonti teha-varuosi osta ja kas tasub ise nokitseda? MIsmoodi kett lahti teha, uutel lukku ju pole? KUi keegi kokku puutunud, ootan vastuseid!
Suured tänud!
- Mis keti lahti tegemist sa küsid? Uut ketti pole ju vaja mitte lahti teha aga kinni panna. Selleks on vaja kas a) ketivõtit või b) ketilukku. Vana keti avamiseks vaja kas a) ketivõtit; b) rauasaagi; c) relakat ...
Ketti ostes jälgi kindlasti, et see vastaks sinu ratta käikudele. Seitsmese kasseti peale 9-st ketti ei pane jne.
If everything's under control, you're going too slow!