Ootaks nüüd eilsete kaaskihutajate kogemusi chainsuckiga ja palun täpsustada ka vändakomplekti. Eriti ootaks nende kommentaare, kellel probleeme ei olnud, lihtsustab uue käpa valikut
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
hammakad tulevad tavaliselt koos käpaga ja kui hammakad on kulunud, olen ma tavaliselt ka uued käpad ostnud.KaupoR kirjutas:Vändad pole küll milleski süüdi, pigem ikka hammakad?
Aga on selline tehnika üldse olemas?KristjanS kirjutas: oma rahakotiga sa sellisel rajal ideaalselt töötavat tehnikat väga lubada ei saa.
Koos kulunud kett ja hammakad kipuvadki sellistes oludes paremini hakkama saama. Kui Sul oli nt. suht uus kett ja mitu ketti üle elanud hammakad, siis on ka keti kaasa kiskumine kergem tulema. Eilsetes oludes oli õnnelik see, kes jõudis kogu aeg eest suure peal tallata !marion kirjutas:H100 2004 oli kah päris porine, aga seal sarnast probleemi ei esinenud, kuigi tolleaegne XT käpp ja kett olid siis oluliselt rohkem sõitnud kui praegused
Alla 2000 km hammakad ja 2. kett kerge jalaga keritud ca 900 km peal. Paar kuud tagasi uurisin, kas on vaja viilida, aga tuntavaid kidasid hammakal ei olnud. Juba uuest peast imes.Rivo kirjutas:Koos kulunud kett ja hammakad kipuvadki sellistes oludes paremini hakkama saama. Kui Sul oli nt. suht uus kett ja mitu ketti üle elanud hammakad, siis on ka keti kaasa kiskumine kergem tulema.
Mul veab ainult väike kaasa teatud tingimustel. Keskmine ei vea.Nongrata kirjutas:Aga kui ketti väheke lühemaks teha? Kett oleks siis rohkem pinges ja keskmine hammakas ei hakka teda nii kergelt kaasa vedama?
Paar lüli võrra keti lühemaks tegemine ei anna seda effekti. Korvi vedru pinge küll muutub, kuid see ei saa olema piisav, et takistada keti kaasa vedamist.Nongrata kirjutas:Aga kui ketti väheke lühemaks teha? Kett oleks siis rohkem pinges ja keskmine hammakas ei hakka teda nii kergelt kaasa vedama?
Lugesin vanu chainsucki teemasid ja juba mitu aastat tagasi soovitati sadulatoru küljes olevasse pudelikorvi panna süsteem ketiõlituseksRivo kirjutas:OT. Installeeri rattale keti õlitamiseks pihusti ja mure oleks pea olematu
2001 kui ostsin uue ratta, sakkis Deore mõnuga. Ostsin talvel Truva Firex Teami ja saatsin Deore Emexisse. Hetkel on Truva vändal juba kolmas ring hammakaid peal.marion kirjutas:Lugesin vanu chainsucki teemasid ja juba mitu aastat tagasi soovitati sadulatoru küljes olevasse pudelikorvi panna süsteem ketiõlituseks
aga teemasse, kas terashammakat ei võiks ketiimemist vähendada? Deore väiksemad peaksid vist olema terasest?
Päris andekad asjad. Võiks enda rattalegi peale aretada. Tartus sõitsin eest ainult suurega ning kesmist ja väikest hammakat polnud mudalasu alt aimatagi. Sedasi oleks asi ehk suuremagi muda korral enam-vähem teovõimeline.
Kulunud XTR hammakad/XTR kett ja null probleemi. Üleüldse on XTR 970 seeria vägagi toimiv grupp. Lase kett risti või põiki ja ei mingit sucki. Käigud vahrtuvad ka mudas ja pinge all ideaalselt.Rivo kirjutas: Koos kulunud kett ja hammakad kipuvadki sellistes oludes paremini hakkama saama.
Parem oleks kui seda sõna nüüd mõnda aega ei näeks ega kuuleksmarion kirjutas:
Ootaks nüüd eilsete kaaskihutajate kogemusi chainsuckiga
Sellel on päris andekas kinnitus.erikr kirjutas: http://www.mbaction.com/Media/News/Picture%201_45.png
Pildi järgi käib ta laagri kausi ja raami vahele, aga BB30-l on laager raami sees, siis ilmselt ei?arnea kirjutas:Ja kas seda BB30 keskjooksuga kasutada saab?
Abiks. Kodumaise rasketööstuse toetamine on väga patriootlik teguviisKaupoR kirjutas:Sarnase lahenduse polügonkatsed hakkasid peale viimasel kolmapäevakul ja lõppevad ilmeslt järgmisel nädalal Haanjas. Tegemist on kohalikus rattapoes oskuslike näppude vahel loodud agregaadiga, mis ei näe küll nii punane välja aga põhimõte on sama. Lubati, et kui katsed on edukad, siis võib asi siinmail ka mingi natuke laiema tootmiseni jõuda.
Jah, just. Et kuna see jubalakas Hollotech II stiilis laagri vaheseibi asemele asub, siis nendel keskjooksudel kus selliseid seibe pole, teda kasutada ei saa.Villem T kirjutas:Pildi järgi käib ta laagri kausi ja raami vahele, aga BB30-l on laager raami sees, siis ilmselt ei?arnea kirjutas:Ja kas seda BB30 keskjooksuga kasutada saab?
No need panevad siis sellise:arnea kirjutas:Jah, just. Et kuna see jubalakas Hollotech II stiilis laagri vaheseibi asemele asub, siis nendel keskjooksudel kus selliseid seibe pole, teda kasutada ei saa.
Arne
erikr kirjutas:http://www.mtb-noordwest9.nl/modules/We ... suck-2.jpg
kui ma nüüd õigesti aru saan kuhu ja kuidas see asi kinnitub, siis mina sellist jama küll oma rattal näha ei tahaNongrata kirjutas:http://cgi.ebay.com/Tektro-Chain-Aligne ... 53dcd83933